Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeypedro13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-11-2024
Phusebox schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:36:
[...]

De GT zou sowieso pas in Q4 2022 gelanceerd worden, dus dat is niet meer dan logisch dat die dan na de zomer komt.

Of bedoel je een GT-Line?
Nee en echte GT. ja bij het bestellen wist ik dat die in het najaar van 2022 pas zou komen. Je ziet ze wel steeds meer rijden die EV6'jes.. blijven echt mooie verschijningen in alle kleuren wel.

heb wel de dealer gevraagd om me te bellen als er een auto binnen komt met moonscape matte om die een keer in het echt te bekijken en dat zal in feb mrt ofzo worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeypedro13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-11-2024
Rob66 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:37:
Besteld 9-9-2021:
Kia EV6 77.4kWh GT-Line RWD. kleur: Moonscape Matte
Dealer kon nog steeds geen bevestiging van leverdatum geven.
Heeft iemand die ook rond deze tijd een bestelling gedaan en wel al iets gehoord?
Volgens mij ligt het aan de matte kleur.
bij de dealer werd me wel verteld dat auto's met de kleur moonscape matte allemaal vertraging op liepen en dus veel later geleverd zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterman53
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 16-02 14:35
cruysen schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:12:
[...]

Ik heb die van mij begin oktober besteld. Deze stond toevallig als geannuleerd in de leveringslijst. Toen stond de levering al op januari. Vandaag toevallig nog met dealer gesproken dat de levering/aankomst in NL nog steeds op eind januari staat. Dus in volle verwachting.

Dus als de dealer nog geen datum heeft, is deze dan nog al in productie? Anders zou er toch al een referentie moeten zijn neem ik aan.
Dan zou hij geproduceerd moeten zijn, VIN nummer moeten hebben, al op de boot moeten staan ( Morning Lady) en uiterlijk 24 januari in Rotterdam moeten aankomen. Als de dealer deze info niet kan geven moet je er vanuit gaan dat je auto nog niet geproduceerd is…..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Basetop
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 03-03-2022
Delivery today!

Beetje geluk gehad met de levering :) net voor kerst gaan kijken en er was een stockwagen onderweg naar de dealer.. deze moest dienen voor het autosalon later deze maand in Brussel.. aangezien de show niet door gaat ...vandaag kunnen ophalen RWD gt-line pearl black ;) so far so good, no trouble shooting yet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Ideale Man
  • Laatst online: 26-07 15:09
Basetop schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:06:
Delivery today!

Beetje geluk gehad met de levering :) net voor kerst gaan kijken en er was een stockwagen onderweg naar de dealer.. deze moest dienen voor het autosalon later deze maand in Brussel.. aangezien de show niet door gaat ...vandaag kunnen ophalen RWD gt-line pearl black ;) so far so good, no trouble shooting yet..
Wat een mazzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rethink
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-12-2024
Rob66 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:37:
Besteld 9-9-2021:
Kia EV6 77.4kWh GT-Line RWD. kleur: Moonscape Matte
Dealer kon nog steeds geen bevestiging van leverdatum geven.
Heeft iemand die ook rond deze tijd een bestelling gedaan en wel al iets gehoord?
Volgens mij ligt het aan de matte kleur.
Dat zou best kunnen. ik heb hem al in augustus besteld en heb ook geen idee wanneer dat ding komt. wel is het een awd maar die worden en gaan nu uitgeleverd worden. ik heb nog nergens gezien dat de moonscape matt geleverd is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Mijn vrouw heeft een EV6 GT line RWD besteld in Yacht blue. De kleur is erg bepalend voor de levertijd volgens de verkoper bij Louwman Breda. Sommige kleuren uit voorraad maar deze helaas niet.

Indicatie werd gegeven voor mei dit jaar. Nu val ik hier zo in dit topic maar hoe link ik onze toekomstige wagen aan bijvoorbeeld een naam van een schip? Mid mei pakken, 6 weken terug rekenen dus zoeken naar schepen die vanuit Korea naar Rdam vertrekken eerste helft April?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Jpjedi schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:57:
Mijn vrouw heeft een EV6 GT line RWD besteld in Yacht blue. De kleur is erg bepalend voor de levertijd volgens de verkoper bij Louwman Breda. Sommige kleuren uit voorraad maar deze helaas niet.

Indicatie werd gegeven voor mei dit jaar. Nu val ik hier zo in dit topic maar hoe link ik onze toekomstige wagen aan bijvoorbeeld een naam van een schip? Mid mei pakken, 6 weken terug rekenen dus zoeken naar schepen die vanuit Korea naar Rdam vertrekken eerste helft April?
Ja kijken wat er er ergens eind april, begin mei aankomt in Rotterdam of Antwerpen vanuit Pyeongtaek, Korea.
Zo ver gaat de planning nog niet overigens.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingOfNorway
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 24-06 11:32
Jpjedi schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:57:

Hou er rekening mee dat het wel even kan duren voordat de auto van de kade naar de dealer is gebracht. Die van mij heeft nog een weekje of zes op de kade gestaan voordat hij richting dealer kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Phusebox schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:00:
[...]

Ja kijken wat er er ergens eind april, begin mei aankomt in Rotterdam of Antwerpen vanuit Pyeongtaek, Korea.
Zo ver gaat de planning nog niet overigens.
Zag het juist inderdaad. Naar Antwerpen is er wel een flinke serie boten onderweg. Kan daar ook iets voor NL bij zitten?
KingOfNorway schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:14:
[...]

Hou er rekening mee dat het wel even kan duren voordat de auto van de kade naar de dealer is gebracht. Die van mij heeft nog een weekje of zes op de kade gestaan voordat hij richting dealer kwam.
Goede info! Dat soort tijdsblokken zijn ook significant blijkt. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:18
Jpjedi schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:43:
[...]

Zag het juist inderdaad. Naar Antwerpen is er wel een flinke serie boten onderweg. Kan daar ook iets voor NL bij zitten?

[...]
Zeker, maar dat betekent voor de meeste schepen die nu op die lijst staan dat de auto dan in December is geproduceerd. Ik neem aan dat productie -> testen -> vervoer naar schip ook wel tijd kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:15
Jpjedi schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:43:
[...]

Jazeker, die van mij kwam ook via België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _YmmiT_
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16-06 21:41
Morgen tweede testrit en misschien gelijk bestelling plaatsen. Mijn huidige auto gaat er eind juni uit. Ben benieuwd of het een soepele overgang wordt.

Zal een RWD plus of GT-line worden. Zal morgen bij de dealer eens naar hun verwachtingen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
_YmmiT_ schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:50:
Morgen tweede testrit en misschien gelijk bestelling plaatsen. Mijn huidige auto gaat er eind juni uit. Ben benieuwd of het een soepele overgang wordt.

Zal een RWD plus of GT-line worden. Zal morgen bij de dealer eens naar hun verwachtingen vragen.
Ik zal niet te lang wachten met bestellen als je in juli de auto in bezit wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De Ideale Man schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 07:25:
[...]

Ik zal niet te lang wachten met bestellen als je in juli de auto in bezit wilt hebben.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit al niet meer haalbaar is. De levertijd was 2 maanden geleden al 6-7 maanden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArmyOfQueens
  • Laatst online: 15-09 16:28
Vandaag ook de bestelbevestiging van de leasemaatschappij gekregen: Kia EV6 77.4kWh Plus RWD. kleur: Deep Forest metallic.
Verwachte leverdatum is 30-06-2022.
Heb dit ook in het overzicht in de OP gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _YmmiT_
Phusebox schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 07:48:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat dit al niet meer haalbaar is. De levertijd was 2 maanden geleden al 6-7 maanden
Ach we gaan het zien. Als het maar voor einde 2022 is. Ik kan mijn huidige auto wel tijdje doorrijden. Is in principe geen straf. Zou het nog uitmaken welke kleur ik kies? Als is die keuze bij een GT-line helaas wel een stuk beperkter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmyOfQueens
  • Laatst online: 15-09 16:28
_YmmiT_ schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:38:
[...]

Ach we gaan het zien. Als het maar voor einde 2022 is. Ik kan mijn huidige auto wel tijdje doorrijden. Is in principe geen straf. Zou het nog uitmaken welke kleur ik kies? Als is die keuze bij een GT-line helaas wel een stuk beperkter.
Ik kan me zo voorstellen dat populaire kleuren natuurlijk meer geproduceerd worden en dat ze dus ook sneller een mooi aantal klaar hebben staan om op de boot te zetten en dus sneller leverbaar zullen zijn.
Met minder populaire kleuren wachten ze denk ik totdat ze een X aantal orders van die kleur hebben en het dan pas gaan produceren, dus langere levertijd.
Ik heb vandaag de Deep Forest metallic (donkergroen) gekozen, dit schijnt de minst populaire kleur te zijn.
Levering staat voor eind juni nu.

Weet iemand of de leasemaatschappij/dealer je doorgaans pro-actief benadert als ze een andere kleur veel sneller kunnen leveren?
Ik vind die donkergroene wel het mooiste, maar als ik bijvoorbeeld een blauwe 2 maanden eerder zou kunnen krijgen zou ik die kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingOfNorway
  • Laatst online: 24-06 11:32
ArmyOfQueens schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:00:
[...]

Ik kan me zo voorstellen dat populaire kleuren natuurlijk meer geproduceerd worden en dat ze dus ook sneller een mooi aantal klaar hebben staan om op de boot te zetten en dus sneller leverbaar zullen zijn.
Met minder populaire kleuren wachten ze denk ik totdat ze een X aantal orders van die kleur hebben en het dan pas gaan produceren, dus langere levertijd.
Ik heb vandaag de Deep Forest metallic (donkergroen) gekozen, dit schijnt de minst populaire kleur te zijn.

Weet iemand of de leasemaatschappij/dealer je doorgaans pro-actief benadert als ze een andere kleur veel sneller kunnen leveren?
Ik vind die donkergroene wel het mooiste, maar als ik bijvoorbeeld een blauwe 2 maanden eerder zou kunnen krijgen zou ik die kiezen.
Ik denk dat het verschilt per LM. Ik zou je account manager eens mailen / bellen. Die zou je zeker moeten kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelgNL
  • Laatst online: 28-11-2024
ArmyOfQueens schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:00:
[...]

Dit is ook wat mijn dealer wist te zeggen. In Korea wachten tot ze een hoop van dezelfde kleur als order hebben staan, vooraleer ze deze beginnen produceren. De kleur maakt dus wel degelijk uit voor de productiedatum (en dus ook de leveringsdatum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Wij kopen de EV6 GT line RWD particulier. Enkele kleuren direct leverbaar. Onze kleur Yacht blue was voor mei leverbaar. Alles wordt vooruit besteld in standaard uitvoeringen en diverse kleuren naar rato van populariteit. Verkoper gaf aan dat bepaalde kleuren inderdaad een levertijd hebben omdat ze niet in de standaard batches voorkomen.

Misschien dat dit anders ligt voor lease overigens. Misschien dat stock/pre-ordered stock voor particuliere vrijgehouden wordt omdat marges veel hoger zijn dan bij lease klanten. (Wild guess)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmens
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik zie op kentekenradar, dat er niet één EV6 dit jaar op kenteken is gezet?
Zou elke leaserijder dan zijn auto op tijd hebben ontvangen?

Ziet er toch een beetje vreemd uit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitwizz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 11:59
Nee, er zijn lease rijders die hun auto niet op tijd geleverd hebben gekregen.
Wel valt op dat de AWD erg achter blijft ten opzichten van de RWD. Hebben ze problemen met het produceren van de 2de motor?

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jmens schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:09:

Alle stock die er was hebben ze waarschijnlijk op kenteken gezet voor 1 januari. En er is dit jaar nog geen nieuwe stock binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023
Vandaag mijn dealer maar weer eens gebeld voor mijn Ev6 GT-line besteld in oktober en de update was niet positief : waar hij eerst eerste week december zou komen, daarna eind december, daarna vroeg januari, toen eerste week februari gaf mijn dealer vandaag aan dat hij geen datum meer kan afgeven omdat Kia de systemen heeft dichtgegooid...

Hij had wel nog een plus in het wit die hij half februari gegarandeerd kon leveren.

Andere mensen die hetzelfde hebben gehoord/ervaren ? Of is dit gewoon een staaltje slechte kia dealerschap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
WoeiWoei schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:47:
Vandaag mijn dealer maar weer eens gebeld voor mijn Ev6 GT-line besteld in oktober en de update was niet positief : waar hij eerst eerste week december zou komen, daarna eind december, daarna vroeg januari, toen eerste week februari gaf mijn dealer vandaag aan dat hij geen datum meer kan afgeven omdat Kia de systemen heeft dichtgegooid...

Hij had wel nog een plus in het wit die hij half februari gegarandeerd kon leveren.

Andere mensen die hetzelfde hebben gehoord/ervaren ? Of is dit gewoon een staaltje slechte kia dealerschap...
AWD of RWD?

Klinkt niet goed in ieder geval..m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDelamontagne
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-09 09:39
Zag vanmiddag nog een EV6 Steel Grey klaar staan voor aflevering bij Vaneman Amsterdam. Kon zo vanaf de snelweg even niet zien welke uitvoering, maar dacht een Plus. Iemand hier die 'm in ontvangst gaat nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
jmens schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:09:

Er zijn er wel een aantal op kenteken geplaatst, maar niet veel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anunnaki schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:29:
[...]

Er zijn er wel een aantal op kenteken geplaatst, maar niet veel inderdaad.
Januari dipje iemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023
Phusebox schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:51:
[...]

AWD of RWD?

Klinkt niet goed in ieder geval..m
RWD helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20:00
bitwizz schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:26:
Nee, er zijn lease rijders die hun auto niet op tijd geleverd hebben gekregen.
Wel valt op dat de AWD erg achter blijft ten opzichten van de RWD. Hebben ze problemen met het produceren van de 2de motor?
Zie eerdere berichten in dit topic: er zijn meerdere mensen (waaronder ik zelf) waarvan de AWD vertraagd is. Misschien eind maart, maar het kan ook zomaar later worden.

Het is helaas de realiteit bij vrijwel alle automerken: vertragingen in de productie en dus ook uitlevering. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _YmmiT_
Ik vind de AWD plus Advanced wel leuke optie. Maar die is volgens mij überhaupt nog niet besteld. Wat zou de wachttijd daar zijn?? Gaan we dan richting 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
Op dit forum is minimaal 1 persoon met een AWD Plus (Advanced bestond toen nog niet in NL). Maar daar heb je voor de huidige levertijden niets aan.
Bij nu bestellen zou ik rekening houden met ergens Q3 de auto ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Franciesco schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:21:
Op dit forum is minimaal 1 persoon met een AWD Plus (Advanced bestond toen nog niet in NL). Maar daar heb je voor de huidige levertijden niets aan.
Bij nu bestellen zou ik rekening houden met ergens Q3 de auto ontvangen.
Met mogelijke uitloop naar Q4 denk ik. Zeker gezien de achterstand die ze nu oplopen met AWD orders. Zodra ze dat weer op de rit hebben moeten ze waarschijnlijk een flinke backlog wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrocar
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12-07 13:19
Phusebox schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:40:
[...]

Alle stock die er was hebben ze waarschijnlijk op kenteken gezet voor 1 januari. En er is dit jaar nog geen nieuwe stock binnen gekomen.
Het ziet er inderdaad wel vreemd uit, andere merken staan wel in de lijst ook ionic 5 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
WoeiWoei schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:47:

Ik had een gt line AWD mat grijs in bestelling staan sinds april.
Ik ben nu geswitched naar een rwd en krijg hem 3 februari.
Ik had de keuze uit andere kleur of type AWDs die in feb/mrt geleverd konden worden, maar over mijn exacte bestelling konden ze niks zeggen behalve dat hij nooit voor april binnen zou zijn gezien de productie nog niet gestart was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
djwb schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:25:
[...]

Ik had een gt line AWD mat grijs in bestelling staan sinds april.
Ik ben nu geswitched naar een rwd en krijg hem 3 februari.
Ik had de keuze uit andere kleur of type AWDs die in feb/mrt geleverd konden worden, maar over mijn exacte bestelling konden ze niks zeggen behalve dat hij nooit voor april binnen zou zijn gezien de productie nog niet gestart was
Waarom heb je nu gekozen voor een RWD en geen andere kleur AWD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
Omdat ze geen AWD gt line hadden in een andere kleur. Awd plus was alleen beschikbaar in de andere kleuren.

Na praten met de dealer kwam ik er achter dat gt line voor mij belangrijker was dan de AWD.

Als ik een gt line awd in een andere kleur had kunnen nemen was ik daarvoor gegaan

[ Voor 17% gewijzigd door djwb op 14-01-2022 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
djwb schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:06:
Omdat ze geen AWD gt line hadden in een andere kleur. Awd plus was alleen beschikbaar in de andere kleuren.

Na praten met de dealer kwam ik er achter dat gt line voor mij belangrijker was dan de AWD.

Als ik een gt line awd in een andere kleur had kunnen nemen was ik daarvoor gegaan
Helder. Fijn dat je nu eindelijk na lang wachten een auto ontvangt. Welke kleur heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
Nu een witte audi avant over 3 weken een mat grijze ev6 😛

[ Voor 6% gewijzigd door djwb op 14-01-2022 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
Dat zou denk ik de eerste mat grijze van dit forum worden?
Ben benieuwd! Nog maar 20 nachtjes slapen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Ideale Man
Als je interesse hebt in EV6 GT-line in het wit.
Leuk alle delen van de auto in beeld gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _YmmiT_
De Ideale Man schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:40:
Als je interesse hebt in EV6 GT-line in het wit.
Leuk alle delen van de auto in beeld gebracht.

[YouTube: 2022 KIA EV6 GT Line, Interior, Exterior and Drive]
Die ga ik volgende week waarschijnlijk bestellen 8) . Minus die dikkere velgen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Hier in de wijk woont iemand die bij de plaatselijke KIA dealer werkt en al enige tijd een EV6 rijdt. Voorheen een zwarte en nu heeft hij een witte op de oprit staan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
Rivanov schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 08:57:
Hier in de wijk woont iemand die bij de plaatselijke KIA dealer werkt en al enige tijd een EV6 rijdt. Voorheen een zwarte en nu heeft hij een witte op de oprit staan.
Witte is mooier hé... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 08:57:
Ik kom jou ook overal tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Phusebox schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:45:
[...]

Ik kom jou ook overal tegen ;)
Kan ik van jou ook zeggen. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank3523
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 16:38
[b]

Witte is mooier hé... >:)
Moet het wel de Glacier zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bijzonder, zojuist is m'n EV6 Air 58kWh Aurora Black Pearl besteld. Ik krijg als verwachte levering week 12 nu door. Zal dit een foutje/standaard levertijd zijn? Lijkt me namelijk wel erg kort.

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Undeclinable schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:36:
Bijzonder, zojuist is m'n EV6 Air 58kWh Aurora Black Pearl besteld. Ik krijg als verwachte levering week 12 nu door. Zal dit een foutje/standaard levertijd zijn? Lijkt me namelijk wel erg kort.
Wellicht komt het doordat er niet heel veel vraag naar de 58 kWh versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wellicht, zou een aangename verrassing zijn!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartyVD
  • Laatst online: 19-05-2022
Zojuist bevestiging ontvangen dat mijn EV6 op de boot staat. Erg fijne verrassing, want de auto heb ik eind december besteld en zal al 14-02 aankomen in de haven van Rotterdam.

Gaat om de Plus 58kwh uitvoering in Steel Grey. Kan echt niet wachten om er in te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MartyVD schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:13:
Zojuist bevestiging ontvangen dat mijn EV6 op de boot staat. Erg fijne verrassing, want de auto heb ik eind december besteld en zal al 14-02 aankomen in de haven van Rotterdam.

Gaat om de Plus 58kwh uitvoering in Steel Grey. Kan echt niet wachten om er in te rijden :)
Nice. Lijkt er dus op dat de 58 kWh wat sneller leverbaar is.

Maar eh Plus 58 kWh, die is er toch pas sinds januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
Phusebox schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:37:
[...]

Wellicht komt het doordat er niet heel veel vraag naar de 58 kWh versie is?
Ja en meest gekozen kleur. Ik denk dat ze van deze auto al een paar van hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyVD
Phusebox schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:15:
[...]

Nice. Lijkt er dus op dat de 58 kWh wat sneller leverbaar is.

Maar eh Plus 58 kWh, die is er toch pas sinds januari.
Plus 58 kwh was inderdaad pas vanaf januari leverbaar, maar kon hem al in december bestellen bij m'n leasemaatschappij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
MartyVD schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:55:
[...]

Plus 58 kwh was inderdaad pas vanaf januari leverbaar, maar kon hem al in december bestellen bij m'n leasemaatschappij!
Was dat al eerder bekend dat er verschillende versie in 2022 leverbaar zouden zijn? Ik heb begin december besteld en mijn LM heeft daar niets over gezegd. Anders had ik misschien een andere keuze kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyVD
De Ideale Man schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:07:
[...]

Was dat al eerder bekend dat er verschillende versie in 2022 leverbaar zouden zijn? Ik heb begin december besteld en mijn LM heeft daar niets over gezegd. Anders had ik misschien een andere keuze kunnen maken.
2e week van december heb ik een testrit gemaakt bij de dealer. Toen werd mij door de dealer al verteld over de 2022 versies die sinds die week ook online stonden op de site van m'n leasemaatschappij. De week erna heb ik de Plus 58 kwh gelijk besteld.

Wel vreemd dat jouw LM of dealer niets gemeld heeft over de 2022 versies die eraan zaten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
MartyVD schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:27:
[...]

2e week van december heb ik een testrit gemaakt bij de dealer. Toen werd mij door de dealer al verteld over de 2022 versies die sinds die week ook online stonden op de site van m'n leasemaatschappij. De week erna heb ik de Plus 58 kwh gelijk besteld.

Wel vreemd dat jouw LM of dealer niets gemeld heeft over de 2022 versies die eraan zaten te komen.
Dat is inderdaad jammer. Ik weet niet of ik dan een andere keus had gemaakt. Heb nu de plus en ik wou graag de 77.4kwh. Meer budget had ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 09:07
Undeclinable schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:36:
Netjes. Heb deze week de 58 kWh Air in rood besteld. Zal volgende week de dealer eens bellen of hij al een betere schatting kan maken. Kreeg vooraf 5 a 6 maanden te horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcovit
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-07 07:40
November besteld en 17 maart zou mijn GT-line AWD moonscape binnen moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
marcovit schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:31:
November besteld en 17 maart zou mijn GT-line AWD moonscape binnen moeten komen.
Dat is ook al lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
Dat is zeker snel, ik zou wel een einde van de maand navragen of hij al gebouwd is. Mijn dealer gaf aan dat deze configuratie die ik eerst ook had, op z’n vroegst april kwam en dat dat behoorlijk onzeker was.
(Ik heb in april besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 15:35
Zojuist bericht van de LM ontvangen dat de leverweek is verplaatst van week 10 naar week 13. Dus 3 weken vertraging, daar kan ik nog overheen komen.

In november besteld, 58kWH, Deep Forest kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitwizz
Vandaag bericht gekregen van de dealer. Mijn Yacht Blue GT-Line die ik begin november besteld heb komt pas half april. Eerst stond eind maart in de planning.

Ik hoop niet dat het nog vaker uitgesteld wordt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERN5T
  • Laatst online: 18-09 15:23
bitwizz schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:44:
Vandaag bericht gekregen van de dealer. Mijn Yacht Blue GT-Line die ik begin november besteld heb komt pas half april. Eerst stond eind maart in de planning.

In het overzicht staat jouw auto als geleverd op 29 november, of heb je er 2 besteld? ;)

EX40 TMP Ultra Sage Green MY25 ; Compress 5800iAW7 + 12E / HR200 / 50 l buffervat / RT800 / HS25/6 / radiatoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki

Ik zal dit in de lijst aanpassen. Staat nu besteld 5-11 en geleverd 29-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryserker
  • Laatst online: 28-07-2022
marcovit schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:31:
Ik ben heel benieuwd bij welke dealer je besteld hebt en of je hem daadwerkelijk op 17 maart krijgt, mocht je die informatie willen delen!

Ik heb de mijne besteld in juni 2021 (ook een GT-Line AWD Moonscape). Mijne is als zakelijke lease besteld bij Van Mossel. Zou eerst november worden, toen december, toen januari, toen toch weer december, toen februari en mijn laatste update van vandaag was "misschien begin april... of later".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi

Ook Breda toch? Wij hebben exact dezelfde als jou besteld als ik de lijst mag geloven. Mei werd ons verteld, vorige week maandag besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bitwizz
ERN5T schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:18:
[...]

In het overzicht staat jouw auto als geleverd op 29 november, of heb je er 2 besteld? ;)
Nee, ik heb aan @Anunnaki al verteld dat er iets mis is gegaan in het levering overzicht.
Had ik maar geld voor 2 O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bitwizz
Anunnaki schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:30:
[...]

Ik zal dit in de lijst aanpassen. Staat nu besteld 5-11 en geleverd 29-11
Bedankt voor het aanpassen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franciesco
Als ik me niet vergis zagen we begin vorige week nog geen latere vertrekdatum dan 8 januari van Pyeongtaek naar Antwerpen. Nu zijn er wel twee latere vertrekdata zichtbaar (19 en 24 januari).

Fingers crossed dat daar EV6-en voor Tweakers bij zitten! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6uxtXQmVmPXHzAw-vnNFfTzT05s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PcNOMEhaI6grZJ55JuYMdzWR.png?f=fotoalbum_large

Edit: onderstaande URL toegevoegd
https://www.eukor.com/schedule-search

[ Voor 6% gewijzigd door Franciesco op 17-01-2022 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovit
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-07 07:40
Bryserker schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:02:
[...]

Ik ben heel benieuwd bij welke dealer je besteld hebt en of je hem daadwerkelijk op 17 maart krijgt, mocht je die informatie willen delen!

Ik heb de mijne besteld in juni 2021 (ook een GT-Line AWD Moonscape). Mijne is als zakelijke lease besteld bij Van Mossel. Zou eerst november worden, toen december, toen januari, toen toch weer december, toen februari en mijn laatste update van vandaag was "misschien begin april... of later".
Stern (Kia) in Alkmaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ga begin februari ook nog eens informeren of er al wat meer bekend is. Dan zijn het bijna 3 maanden sinds bestellen. Hopelijk is er wat meer concrete info dan.

Volgende week wordt de laadpaal geplaatst in ieder geval en eind maart de aansluiting omgezet naar 3 fasen. Dus dat is in ieder geval op tijd klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
Phusebox schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:45:
Ik ga begin februari ook nog eens informeren of er al wat meer bekend is. Dan zijn het bijna 3 maanden sinds bestellen. Hopelijk is er wat meer concrete info dan.

Volgende week wordt de laadpaal geplaatst in ieder geval en eind maart de aansluiting omgezet naar 3 fasen. Dus dat is in ieder geval op tijd klaar.
Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svenska
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-03-2023
Op dit moment vaart de Asian Captain de haven van Antwerpen binnen, en zal een mooie lading EV6'en afzetten vanavond of morgenvroeg.
Eerder is hij al in de UK en Spanje geweest, en is half december vertrokken uit Korea.

Mogelijks staat de mijne er ook op, maar dit is geen exacte wetenschap gezien ik niet weet op welke boot hij staat.

https://www.vesselfinder.com/?imo=9158616

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
Je hebt al wel bevestiging gekregen @svenska dat jouw EV6 geproduceerd is?
En wat heb je in bestelling staan (misschien heb je dit al eerder gepost)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svenska
Ik heb voor de kerstdagen de bevestiging gekregen dat hij geproduceerd is (VIN stond in het systeem van de dealer) en op een boot staat dat ergens eind januari in Europa komt.
Is een RWD 77kW GT-Line in Yacht Blue, besteld op 27 sept 2021.

Voor de geinteresseerden: op deze terminal zal hij hoogstwaarschijnlijk aanmeren, maar deze is niet publiek toegankelijk, dus even gaan kijken zit er helaas niet in: https://www.icoterminals.com/nl/terminals/vrasene-terminal

https://goo.gl/maps/Z7YM63mCiAqUi5rc9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenska
Bjikomend is de Morning Lily ook bijna in Antwerpen, zou vanavond arriveren, die is vertrokken op 24/11 in PYEONGTAEK.

https://www.vesselfinder....MO-9446013-MMSI-372627000

Voor wie alle boten nog eens wil opzoeken: https://www.eukor.com/schedule-search
Departure = PYEONGTAEK
Arrival = ANTWERP (of ROTTERDAM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
svenska schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:25:
Ik heb voor de kerstdagen de bevestiging gekregen dat hij geproduceerd is (VIN stond in het systeem van de dealer) en op een boot staat dat ergens eind januari in Europa komt.
Is een RWD 77kW GT-Line in Yacht Blue, besteld op 27 sept 2021.
De dealer heeft jou benaderd omdat mede te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenska
Neen, ik heb er zelf achter gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterman53
  • Laatst online: 16-02 14:35
Is het niet zo dat de voor de Nederlandse markt bestemde EV’s in Rotterdam aankomen? Ik kreeg door dat die van mij op 24 januari in Rotterdam verwacht wordt. Staat dus op de Morning Lady die nu op weg is naar Cork, Ierland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cville
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:42
Waterman53 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:35:
Is het niet zo dat de voor de Nederlandse markt bestemde EV’s in Rotterdam aankomen? Ik kreeg door dat die van mij op 24 januari in Rotterdam verwacht wordt. Staat dus op de Morning Lady die nu op weg is naar Cork, Ierland.
Ik ben daar nooit echt achtergekomen. De mijne zou eerst op de Morning Lynn zitten (aankomst 3 december in Rotterdam) maar die heeft de boot gemist. Kia heeft levering in week 7 bevestigd en de dealer heeft eind januari genoemd. Ik neem aan dat de auto dus op de Morning Lady staat die gisteren door de Straat van Gibraltar is gevaren (sorry; ik kon het niet laten :) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qp5irfFbXiuZ0dQFAWgxjY2EnDQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zItadvb7QZcMdwp1yk8Qi52i.png?f=fotoalbum_large

12.090kWp → 40 panelen → oost/zuid/west | Tibber | EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Phusebox schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:45:
....

Welke laadpaal heb je laten plaatsen als ik vragen mag?

Ik moet er ook nog één hebben voor mijn ev6 , welke als het goed is op de morning glory staat oOo en verwacht een deze dagen dan ook een belletje van mijn dealer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DopeMasta schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:05:
[...]

Ik moet er ook nog één hebben voor mijn ev6 , welke als het goed is op de morning glory staat oOo en verwacht een deze dagen dan ook een belletje van mijn dealer...
De Zappi V2 wordt het, in verband met mijn PV installatie en de goede ervaringen hier op Tweakers. Niet de mooiste oplossing maar goed, de komende jaren zal die het moeten doen. Kijken we dan wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViWe
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-05 20:38
DopeMasta schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:05:
[...]

Ik heb voor de eerste EV op de oprit (de EV6 wordt de tweede) een Wallbox Pulsar Plus
samen met de optionele PowerBoost module. Die module reguleert dat de auto minder stroom krijgt als de rest van het huis wat meer nodig heeft en schakelt op als dat minder is. Doet-ie prachtig.
Is daarnaast uitbreidbaar naar een tweede unit en regelt dan zelf dat je zekeringen er niet uit vliegen als je alletwee tegelijk laat laden, samen met je wasdroger, je oven en andere grote stroomvreters.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BelgNL
Ik heb mijn EV6 earth met warmtepomp in de kleur Yacht Blue besteld op 27 november 2021. Daarnet even gebeld naar de dealer en bericht gekregen dat hij gisteren is geproduceerd :*) Vanaf nu hou ik dus ook de boten in de gaten vertrekkende van pyeongtaek naar Antwerpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Ideale Man
Ik heb net ook even geïnformeerd over mijn bestelde Kia EV6 Plus Yacht Blue besteld op 13 december 2021.

Auto is al geproduceerd en het chassisnummer is al bekend. Verwacht wordt dat de auto eind maart wordt geleverd en dat ik medio april op kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De Ideale Man schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:40:
Ik heb net ook even geïnformeerd over mijn bestelde Kia EV6 Plus Yacht Blue besteld op 13 december 2021.

Auto is al geproduceerd en het chassisnummer is al bekend. Verwacht wordt dat de auto eind maart wordt geleverd en dat ik medio april op kan halen.
Hmm dan moet ik ook nog eens informeren, die van mij is een maand eerder besteld... maar wil ook niet te vaak vragen.

Edit: toch maar even gevraagd; maar onze auto die een maand eerder is besteld is nog niet geproduceerd. Zal dus wel een vertraging gaan worden denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 19-01-2022 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
Phusebox schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:41:
[...]

Hmm dan moet ik ook nog eens informeren, die van mij is een maand eerder besteld... maar wil ook niet te vaak vragen.

Edit: toch maar even gevraagd; maar onze auto die een maand eerder is besteld is nog niet geproduceerd. Zal dus wel een vertraging gaan worden denk ik.
Ja klopt. Je wilt eigenlijk elke dag vragen of ze al iets weten. Raar dat ze zelf niet contact opnemen. Ik wou eigenlijk wachten tot februari totdat ik voor de eerste keer zou vragen hoe het ermee staat, maar door het bericht van BelgNL heb ik vandaag maar gedaan. Gelukkig meteen het juiste antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
De Ideale Man schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:17:
[...]

Ja klopt. Je wilt eigenlijk elke dag vragen of ze al iets weten. Raar dat ze zelf niet contact opnemen. Ik wou eigenlijk wachten tot februari totdat ik voor de eerste keer zou vragen hoe het ermee staat, maar door het bericht van BelgNL heb ik vandaag maar gedaan. Gelukkig meteen het juiste antwoord gekregen.
Dan heb jij zeker geen plus, maar GT-line? Of de verkeerde kleur gekozen :*)

[ Voor 3% gewijzigd door De Ideale Man op 19-01-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De Ideale Man schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:18:
[...]

Dan heb jij zeker geen plus, maar GT-line? Of de verkeerde kleur gekozen :*)
Ik heb een Plus in bestelling staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:18
Je kan toch wel 1x per maand naar een status update vragen? Dat lijkt mij helemaal niet te vaak. Het is vast een minuut werk om dat even op te zoeken.

En als ze het irritant vinden is er dus ook motivatie om die auto maar snel te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
Phusebox schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:23:
[...]

Ik heb een Plus in bestelling staan.
Dat is dan wel raar. Eerder besteld en wordt later gemaakt. Of heb je gevraagd pas de auto te produceren als alle issues zijn verholpen (grapje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De Ideale Man schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:32:
[...]

Dat is dan wel raar. Eerder besteld en wordt later gemaakt. Of heb je gevraagd pas de auto te produceren als alle issues zijn verholpen (grapje).
Blijkt nu dat de dealer heeft gevraagd om hem later te produceren omdat we tijdens het gesprek hebben gezegd dat onze lease nog tot mei loopt... Zoiets kan in mijn geval natuurlijk alleen maar mis gaan want kan Kia daar überhaupt rekening mee houden met zo'n massaproductie? Lijkt me onbegonnen werk als dealers ook nog kunnen kiezen wanneer wel of niet geproduceerd wordt?

Liever de auto een maand eerder dan straks 3 maanden te laat omdat levertijden alleen maar oplopen... en dan ben ik verder van huis want dan moet ik een auto gaan huren ofzo.

Gezien de pech die wij altijd hebben zul je zien dat er straks een tekort ergens van komt en we een mega vertraging krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 19-01-2022 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelgNL
@Phusebox , dat is echt wel zuur voor jou, jij die al zolang vreest voor vertragingen... Hopelijk wordt hij nu snel geproduceerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BelgNL schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:58:
@Phusebox , dat is echt wel zuur voor jou, jij die al zolang vreest voor vertragingen... Hopelijk wordt hij nu snel geproduceerd...
Ja ik snap het ook niet. Het is niet alsof ik daar om gevraagd heb.

Maar het is niet dat ze nu actief iets gingen doen eraan. De order was wel ingegeven maar dan met een vertraging op de productie ofzo. Ik snap het ook niet helemaal en vraag me af of dat überhaupt wel kan...

Niks anders te doen dan afwachten en hopen. In maart moet ie dan toch uiterlijk geproduceerd zijn wil de auto op tijd komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
Toch mooi om weer wat positieve berichten hier te lezen!

Voor jou, @Phusebox , natuurlijk wel weer zuur… :( Heb je nu aangegeven dat hij wat jou betreft zo snel mogelijk mag komen? Je weet immers nooit met een plekje die vrij komt door een annulering oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Franciesco schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:16:
Toch mooi om weer wat positieve berichten hier te lezen!

Voor jou, @Phusebox , natuurlijk wel weer zuur… :( Heb je nu aangegeven dat hij wat jou betreft zo snel mogelijk mag komen? Je weet immers nooit met een plekje die vrij komt door een annulering oid.
Ja, maar ik had niet het idee dat ze daar iets mee deden. Misschien dat je bij Kia iets kunt aangeven qua productie maar dat lijkt mij vreemd. Denk dat ze gewoon zelf de bestelling hebben uitgesteld tot dit jaar of nu zelfs pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
Phusebox schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:23:
[...]

Ja, maar ik had niet het idee dat ze daar iets mee deden. Misschien dat je bij Kia iets kunt aangeven qua productie maar dat lijkt mij vreemd. Denk dat ze gewoon zelf de bestelling hebben uitgesteld tot dit jaar of nu zelfs pas.
Als het via een LM is gegaan willen ze de auto ook niet te lang op de plak hebben staan als hij eerder wordt geleverd. Hij kost dan geld en brengt nog niets op. Zal daarom later zijn besteld. Maar goed levertijd was 4-6 maanden. Dus dan laat je toch meteen produceren lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De Ideale Man schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:43:
[...]

Als het via een LM is gegaan willen ze de auto ook niet te lang op de plak hebben staan als hij eerder wordt geleverd. Hij kost dan geld en brengt nog niets op. Zal daarom later zijn besteld. Maar goed levertijd was 4-6 maanden. Dus dan laat je toch meteen produceren lijkt mij.
Particulier gekocht.

Pagina: 1 ... 4 ... 67 Laatste