Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20:00
Of topic: Die soberheid ken ik dan weer totaal niet van de BMW dealers waar ik 2x een jong gebruikte en 1x een nieuwe gekocht heb. Mijn slechtste (of soberste) aflevering was een nieuwe (lease) Volkswagen Golf: aflevering in een loods met een plastic bekertje koffie en alleen uitleg over hoe ik de gsm via bluetooth kon koppelen. De aflevering van mijn lease Tesla Model 3 in Tilburg was netter.
Beste aflevering: bij de BMW dealer een jong gebruikte BMW waar ik diverse goodies bij kreeg, een bos bloemen en een uitgebreid diner voor 2 personen. Had ik toen teveel betaald? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksprout
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 16-02-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cVZcW2BoXutZPxK4OK-nEtsaCsk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0mz6bvhehc8h9gNPJsQ8atyy.jpg?f=user_large

Well that’s not gone well…..
Just has update from Kia Lease in NL this morning.
I am NOT happy with this but seemingly every time I talk to the dealer there is nothing he can do!!
😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Darksprout schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:21:
[Afbeelding]

I am NOT happy with this but seemingly every time I talk to the dealer there is nothing he can do!!
😔
Wtf.

Heb je geleased bij Kia zelf?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksprout
Phusebox schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:52:
[...]

Wtf.

Heb je geleased bij Kia zelf?
Yep, private lease from Kia as seemed like a good idea!

I just don’t get how other AWD GT-line orders are being fulfilled and yet mine just gets pushed further out 🤷🏼‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Darksprout schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:48:
[...]

Yep, private lease from Kia as seemed like a good idea!

I just don’t get how other AWD GT-line orders are being fulfilled and yet mine just gets pushed further out 🤷🏼‍♂️
That was my first option as well. But two dealers told me Kia didn't do private lease on the EV6... even if it was listed on the Kia website |:( 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MChellinga
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:18
Begin december besteld en kan donderdag Yacht Blue AWD Plus versie halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvrJF5S-nC6uAXjrZKhoR9m7HPk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BPR4UhM2iVwExdcBilG0rKI1.png?f=fotoalbum_large

Heb hem zelfs al zien staan! En op kenteken.. nu nog paar lange dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksprout
Phusebox schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:04:
[...]

That was my first option as well. But two dealers told me Kia didn't do private lease on the EV6... even if it was listed on the Kia website |:( 8)7
Really, that’s shocking. It’s all over their website, was advertised as part of the EV6 launch in June, and in my view was a really good package as it’s almost identical to a company lease in terms of benefits without being linked to your employer. The addition and implications on tax just don’t work on an EV as far as I can tell from all my investigations.

Hope the delay doesn’t lead to you cancelling your order, and quite honestly it’s such a farce now I’m just in it for the long haul now. Bloody supply chain covid related crap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volverwachting
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:50
Zijn 19 inch velgen, is toch RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERN5T
  • Laatst online: 18-09 15:23
Bij de Plus is AWD ook 19”. Alleen de GT-line AWD heeft 20”.

EX40 TMP Ultra Sage Green MY25 ; Compress 5800iAW7 + 12E / HR200 / 50 l buffervat / RT800 / HS25/6 / radiatoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volverwachting
  • Laatst online: 15:50
Ah

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• radeondutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 10:06
Vandaag mijne opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksprout
Did the dealer warm it up for you before driving in the frigid conditions outside?

I’ve still only seen 2 on the roads around apeldoorn so wondering where almost 2000 EV6s are hiding 🙈

Enjoy the ride 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeondutch
Binnen 24 uur zit ik al met mijn 1 dag oude Kia ev6 gtline rwd bij de dealer, hij wilt nauwelijks nog in een drive mode gezet worden.

-_-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radeondutch
Darksprout schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:15:
[...]

Did the dealer warm it up for you before driving in the frigid conditions outside?

I’ve still only seen 2 on the roads around apeldoorn so wondering where almost 2000 EV6s are hiding 🙈

Enjoy the ride 👍
Covid rules dont allow for much during the delivery. It was a quick handover of the car and they are available per phone.
Tech problems are allowed to be resolved on location at the dealer. Delivery not so much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
radeondutch schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:24:
Binnen 24 uur zit ik al met mijn 1 dag oude Kia ev6 gtline rwd bij de dealer, hij wilt nauwelijks nog in een drive mode gezet worden.

-_-
Vervelend! Zombie mode?
Zo ja: heb je de tips in het EV6 topic toegepast?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• svenska
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-03-2023
Vandaag update gekregen van mijn Kia dealer, blijkbaar zou mijn wagen al geproduceerd zijn, VIN nummer is al gekend en staat op de boot naar Europa. Mogelijks komt hij eind januari aan in de haven van Antwerpen.

Hij zou dan voor zover ik kan vinden op de Asian Captain staan, die is ingepland op 28/01/2022 in Antwerpen.
https://www.vesselfinder....MO-9158616-MMSI-440371000

Voor de duidelijkheid, het gaat over een GT-Line RWD 77kWh in Yacht Blue besteld op 27 september 2021 bij een Belgische dealer (Vermant), met als afleverdatum 14 mei 2022 op de leasingwebsite.

Grote meevaller dus, hopelijk kan ik hem half februari in ontvangst nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
Dat zou goed nieuws voor je zijn @svenska!
Komt er ook nog een boot aan in de eerste helft van januari? Mijn (Nederlandse) dealer had namelijk als leverindicatie ca 2de helft januari opgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BelgNL
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik heb zelf een EV6 Earth Yacht Blue besteld eind november (in België). Maandag eens gebeld naar de dealer of ze al van iets wisten en ondertussen ben ik toch wat wijzer geworden over de manier van werken.
Ze konden bij de dealer zien dat hij in Zuid-Korea in bestelling is gezet op 10 december.
Voor zover ik heb begrepen wachten ze bij Kia tot ze voldoende bestellingen van dezelfde kleur hebben klaarstaan. Wanneer dit het geval is, worden deze allemaal samen geproduceerd (ongeveer 3 weken). Eens geproduceerd, rekenen ze op 3 maand eer deze kan worden afgeleverd bij de dealer.
Er werd dus nog steeds gesproken van een verwachte levertermijn in mei.
Maar je bent dus afhankelijk van kleur (en model?) en wat er het meeste wordt besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door BelgNL op 22-12-2021 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 19:36
BelgNL schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:57:
Ik heb zelf een EV6 Earth Yacht Blue besteld eind november (in België). Maandag eens gebeld naar de dealer of ze al van iets wisten en ondertussen ben ik toch wat wijzer geworden over de manier van werken.
Ze konden bij de dealer zien dat hij in Zuid-Korea in bestelling is gezet op 10 december.
Voor zover ik heb begrepen wachten ze bij Kia tot ze voldoende bestellingen van dezelfde kleur hebben klaarstaan. Wanneer dit het geval is, worden deze allemaal samen geproduceerd (ongeveer 3 weken). Eens geproduceerd, rekenen ze op 3 maand eer deze kan worden afgeleverd bij de dealer.
Er werd dus nog steeds gesproken van een verwachte levertermijn in mei.
Maar je bent dus afhankelijk van kleur (en model?) en wat er het meeste wordt besteld.
Ik heb vorige week een EV6 Plus Yacht Blue besteld. (Wel voor de NL markt). Hopelijk komt de productie datum van onze auto's ten goede. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cville
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:42
Franciesco schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:30:
Komt er ook nog een boot aan in de eerste helft van januari? Mijn (Nederlandse) dealer had namelijk als leverindicatie ca 2de helft januari opgegeven.
De Morning Lady komt op 2022-01-24 aan in Rotterdam. Hopelijk zit daar ook mijn auto op hoewel Kia mij deze week liet weten dat de leverweek 7 wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door cville op 22-12-2021 21:55 ]

12.090kWp → 40 panelen → oost/zuid/west | Tibber | EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
cville schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:54:
[...]

De Morning Lady komt op 2022-01-24 aan in Rotterdam. Hopelijk zit daar ook mijn auto op hoewel Kia mij deze week liet weten dat de leverweek 7 wordt.
Kan wel kloppen dan met transport naar dealer en klaar maken voor aflevering.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BDelamontagne
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-09 09:39
Kenteken is binnen! Maandag ophalen, sta te popelen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• markbenq
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 00:04
Ook bericht gehad,.... dit jaar op kenteken, levering in Januari :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmens
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-08-2023
Auto staat als gelost, in het systeem, alleen niet bij de goede vestiging van de dealer welke hem zou uitleveren. ???
Kenteken is wel aangevraagd, dat kon de dealer dan weer wel zien.
De dealer verwacht hem morgen "gevonden" te hebben en dan wordt het volgende week dinsdag of woensdag uitleveren.

Van de LM nog niets gehoord. :?
Blijft (helaas) allemaal op een vreemde manier gaan, maar ja, lijkt wel wat beweging in te zitten en lijkt allemaal goede te komen voor de bijtelling. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MChellinga
Gister m'n EV6 Plus AWD opgehaald. Daarna ruim 1,5 uur gereden zonder problemen met verwarming etc. Wel is de voorruit 1x even beslagen. Ze hebben ook even het chassisnummer bekeken en geconcludeerd dat mijn auto niet de verwarmings problemen zou moeten hebben. Verder is de acceleratie echt bizar! Het is m'n eerste EV ervaring maar het rijd fantastisch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
MChellinga schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:29:
Gister m'n EV6 Plus AWD opgehaald. Daarna ruim 1,5 uur gereden zonder problemen met verwarming etc. Wel is de voorruit 1x even beslagen. Ze hebben ook even het chassisnummer bekeken en geconcludeerd dat mijn auto niet de verwarmings problemen zou moeten hebben. Verder is de acceleratie echt bizar! Het is m'n eerste EV ervaring maar het rijd fantastisch!
Nice.

Ik heb toch stiekem een beetje spijt dat ik niet de AWD heb genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MChellinga
Phusebox schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:44:
[...]

Nice.

Ik heb toch stiekem een beetje spijt dat ik niet de AWD heb genomen.
Snap ik haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cruysen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:57
Wilde ook wel een AWD, alleen levering was nog onbekend. Waarschijnlijk Q3 2022.
Dus dan maar een RWD.🤷🏻‍♂️

Later ombouwen zal wel niet gaan 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MChellinga
cruysen schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:12:
Wilde ook wel een AWD, alleen levering was nog onbekend. Waarschijnlijk Q3 2022.

Later ombouwen zal wel niet gaan 🙄
Ik half november besteld dit was de enige die DIT jaar nog leverbaar was. Dus meer geluk bij ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:13
cruysen schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:12:
Ik ook (nou eigenlijk de GT), maar vanwege de levering toch gegaan voor de RWD en totaal geen spijt hoor. Ik lease dus na 4 jaar kijken we gewoon weer verder wat er dan op de markt is voor leuk speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruysen
Voor mij eigenlijk ook een GT. Maar die levering/productie is al helemaal onbekend.
De GT-line in Moonscape Matt wilde ik hebben en deze was toevallig vrijgekomen in het systeem. Als ik het goed herinner in januari 2022

Ik heb echter van de verkoper geen bevestiging van een levering. Maar dat snap ik ook wel om teleurstellingen tegen te gaan als er toch onverhoopt vertraging optreed.

Ik heb echter wel een bestelnr in de trant van ASW5ZHZ****
Is dit een referentie van KIA en kan ik die dan ergens opzoeken?

Offtopic: Ik heb het eigenlijk tegen de RWD i.v.m. gladheid. FWD is naar mijn gevoel beter dan. Maar wat de verkoper ook zei is dat een FWD minder grip heeft bij optrekken. (voorkant komt idd omhoog bij optrekken)
Dus daarom leek me een AWD beter omdat daar de TCS dit zou moeten opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
cruysen schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:32:
Voor mij eigenlijk ook een GT. Maar die levering/productie is al helemaal onbekend.
De GT-line in Moonscape Matt wilde ik hebben en deze was toevallig vrijgekomen in het systeem. Als ik het goed herinner in januari 2022

Ik heb echter van de verkoper geen bevestiging van een levering. Maar dat snap ik ook wel om teleurstellingen tegen te gaan als er toch onverhoopt vertraging optreed.

Offtopic: Ik heb het eigenlijk tegen de RWD i.v.m. gladheid. FWD is naar mijn gevoel beter dan. Maar wat de verkoper ook zei is dat een FWD minder grip heeft bij optrekken. (voorkant komt idd omhoog bij optrekken)
Dus daarom leek me een AWD beter omdat daar de TCS dit zou moeten opvangen.
Uit diverse test van YouTubers blijkt ook de RWD het best goed te doen in winterse omstandigheden (met winterbanden dan uiteraard).

Ik rij al een paar jaar RWD en zelfs met sneeuw moet ik moeite doen om die uit te laten breken alse hulpsystemen aan staan (getest op een afgesloten terrein).

Bestelling opzoeken gaat trouwens niet helaas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jmens
jmens schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:43:
Auto staat als gelost, in het systeem, alleen niet bij de goede vestiging van de dealer welke hem zou uitleveren. ???
Kenteken is wel aangevraagd, dat kon de dealer dan weer wel zien.
De dealer verwacht hem morgen "gevonden" te hebben en dan wordt het volgende week dinsdag of woensdag uitleveren.

Van de LM nog niets gehoord. :?
Blijft (helaas) allemaal op een vreemde manier gaan, maar ja, lijkt wel wat beweging in te zitten en lijkt allemaal goede te komen voor de bijtelling. ;)
Hij is Gevonden. ;)
Kenteken is ook bekend, levering gepland voor woensdag aanstaande.
Wordt de switch en wachten toch beloond. HAPPY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

cruysen schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:32:

Mijne stond ook voor 20 januari, AWD in moonscape.

Contact opgenomen en is nu verschoven naar eind Feb. Anderhalve week terug was er ook nog geen chassisnummer dus ook niet geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERN5T
  • Laatst online: 18-09 15:23
Ben erg benieuwd naar het (kerst)verhaal van @Eglan14. Volgens het leveringsoverzicht, op 14 december voor het eerst bij de dealer naar binnen gestapt, dezelfde dag met een GT-line AWD naar buiten gereden. De meesten van ons moeten daarvoor een half jaar (of meer) geduld hebben.

EX40 TMP Ultra Sage Green MY25 ; Compress 5800iAW7 + 12E / HR200 / 50 l buffervat / RT800 / HS25/6 / radiatoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eglan14
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 25-06-2023
ERN5T schreef op zondag 26 december 2021 @ 10:22:
Ben erg benieuwd naar het (kerst)verhaal van @Eglan14. Volgens het leveringsoverzicht, op 14 december voor het eerst bij de dealer naar binnen gestapt, dezelfde dag met een GT-line AWD naar buiten gereden. De meesten van ons moeten daarvoor een half jaar (of meer) geduld hebben.
Ha, ha, ik weet niet hoe die leveringsdatum erin gekomen is of wat ik fout gedaan heb bij het invullen van het formulier. Ik mag ook gewoon wachten op een levering komend jaar. Volgens de dealer zou dit in april zijn, maar ik weet niet of dit gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
Eglan14 schreef op zondag 26 december 2021 @ 11:09:
[...]

Ha, ha, ik weet niet hoe die leveringsdatum erin gekomen is of wat ik fout gedaan heb bij het invullen van het formulier. Ik mag ook gewoon wachten op een levering komend jaar. Volgens de dealer zou dit in april zijn, maar ik weet niet of dit gaat lukken.
Heb je ingevuld :) bij "Reserveringsdatum" "Verwacht" en "Datum geleverd" (3x ingevuld)
Ik zal ze verwijderen en alleen als reserveringsdatum aanhouden.

[ Voor 9% gewijzigd door Anunnaki op 26-12-2021 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eglan14
  • Laatst online: 25-06-2023
Anunnaki schreef op zondag 26 december 2021 @ 11:43:
[...]

Heb je ingevuld :) bij "Reserveringsdatum" "Verwacht" en "Datum geleverd" (3x ingevuld)
Ik zal ze verwijderen en alleen als reserveringsdatum aanhouden.
Super, dank je wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:26

PB-powell

Mr. Laziness

Leuk inloggen op maandag de 27e, bevestiging van de LM dat de laadpas is aangevraagd en gekoppeld is aan een kenteken. Oftewel, mijn auto is definitief dit jaar op kenteken gezet :D
Uiteraard even een kenteken check gedaan bij de RDW en de gegevens kloppen.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmens
PB-powell schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:35:
Leuk inloggen op maandag de 27e, bevestiging van de LM dat de laadpas is aangevraagd en gekoppeld is aan een kenteken. Oftewel, mijn auto is definitief dit jaar op kenteken gezet :D
Uiteraard even een kenteken check gedaan bij de RDW en de gegevens kloppen.
Welke LM, als ik vragen mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:26

PB-powell

Mr. Laziness

jmens schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:19:
[...]

Welke LM, als ik vragen mag.
Ik zit bij Leaseplan, zij hadden een actie rond oktober met een serie vooruit bestelde EV6. Ik heb er daar een van kunnen regelen nog. Ik kon hem deze week al ophalen maar ik ga nog met m'n oude (diesel) auto op vakantie donderdag naar Zwitserland, op zo'n korte termijn nog winterbanden regelen en uitzoeken hoe ik moet rijden met laden onderweg zag ik niet zitten.
Kenteken zit nog in de N-xxx-xx serie

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmens
PB-powell schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:26:
[...]

Ik zit bij Leaseplan, zij hadden een actie rond oktober met een serie vooruit bestelde EV6. Ik heb er daar een van kunnen regelen nog. Ik kon hem deze week al ophalen maar ik ga nog met m'n oude (diesel) auto op vakantie donderdag naar Zwitserland, op zo'n korte termijn nog winterbanden regelen en uitzoeken hoe ik moet rijden met laden onderweg zag ik niet zitten.
Kenteken zit nog in de N-xxx-xx serie
Ik het zelfde, alleen bij Athlon, ik had de keuze uit Wit en Wit. ;)
Maar rijd nu ook wit, dus niet erg en vind heel steeds mooier worden, met die zwarte accenten.
Kenteken ook N-xxx-xx, woensdag ophalen, verwacht eigenlijk dat hij al op winterbanden staat.
Communicatie is maar erg mager vanuit Athlon, wist het kenteken al eerder als de LM.
Fijne vakantie in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anunnaki
jmens schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:15:
[...]
Ik het zelfde, alleen bij Athlon, ik had de keuze uit Wit en Wit. ;)
Maar rijd nu ook wit, dus niet erg en vind heel steeds mooier worden, met die zwarte accenten.
Mooiste kleur _/-\o_

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jmens
Vandaag trotse gebruiker van EV6 PLUS geworden. HAPPY. :P
Anderhalf uur uitleg en een boek van 530 pagina's meegekregen.

Eerste kilometers bevallen erg goed.
Laatste updates staan allemaal op de auto.

Nu de laadpas nog activeren, wel binnen, maar laatste vier cijfers van meldcode nodig en kenteken bewijs nog net binnen, maar is vol afgeleverd, 445 km range.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anunnaki
jmens schreef op woensdag 29 december 2021 @ 14:40:
Vandaag trotse gebruiker van EV6 PLUS geworden. HAPPY. :P
Anderhalf uur uitleg en een boek van 530 pagina's meegekregen.

Eerste kilometers bevallen erg goed.
Laatste updates staan allemaal op de auto.

Nu de laadpas nog activeren, wel binnen, maar laatste vier cijfers van meldcode nodig en kenteken bewijs nog net binnen, maar is vol afgeleverd, 445 km range.
Gefeliciteerd! Heel veel plezier er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksprout
Goedenavond
Does anyone know when the next ships come to Rotterdam from South Korea? I’m impatient for my AWD GTLine and really cannot believe that I have to wait to week 22. If we see more AWD deliveries coming then the volume means I can put more pressure on the dealer and Kia NL.
On the other forum topic as well as here I’m seeing more AWD GTL deliveries and they can’t all have been ordered before the end of June. If there really is a strong Kia bias towards business lease then I’ll be really unhappy.
For anyone else receiving information silence from their dealer then maybe we all start using the same hashtags on Twitter and repeat the messages every day until someone takes notice and replies. The complete silence from HMG and Kia Worldwide is truly staggering and something I’ve never seen from any other manufacturer of anything. There is always some form of corporate Comms and updates tracking.
Here’s hoping for a more positive start to 2022 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electrocar
  • Laatst online: 12-07 13:19
Darksprout schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:25:
Goedenavond
Does anyone know when the next ships come to Rotterdam from South Korea? I’m impatient for my AWD GTLine and really cannot believe that I have to wait to week 22. If we see more AWD deliveries coming then the volume means I can put more pressure on the dealer and Kia NL.
On the other forum topic as well as here I’m seeing more AWD GTL deliveries and they can’t all have been ordered before the end of June. If there really is a strong Kia bias towards business lease then I’ll be really unhappy.
For anyone else receiving information silence from their dealer then maybe we all start using the same hashtags on Twitter and repeat the messages every day until someone takes notice and replies. The complete silence from HMG and Kia Worldwide is truly staggering and something I’ve never seen from any other manufacturer of anything. There is always some form of corporate Comms and updates tracking.
Here’s hoping for a more positive start to 2022 :)
Morning lady 24-01-2022

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TWJT78
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-04-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v19wHZG7Mgnx8_hiKQn65wJcn7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a8WtkTuUvtAF7TBXjvQgqh2g.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist opgehaald! @Anunnaki : wil je mijn leverdatum aanpassen naar 31-12-2021? Nog net het gunstige leasetarief dus, pfieuw. Gelukkig maar 7 weken hoeven wachten na bestelling, mazzeltje dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
TWJT78 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:49:
[Afbeelding]

Zojuist opgehaald! @Anunnaki : wil je mijn leverdatum aanpassen naar 31-12-2021? Nog net het gunstige leasetarief dus, pfieuw. Gelukkig maar 7 weken hoeven wachten na bestelling, mazzeltje dus!
Top, gefeliciteerd!! En veel plezier ermee.
Heb het aangepast in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik zie dat er voorlopig nog maar 1 boot naar Rotterdam komt, op 24 januari de Morning Lady.
Dus de leveringen zullen nu in januari wel flink inzakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
Phusebox schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:02:
Ik zie dat er voorlopig nog maar 1 boot naar Rotterdam komt, op 24 januari de Morning Lady.
Dus de leveringen zullen nu in januari wel flink inzakken?
Kan me herinneren dat je dit ook over november/december zei. Maar de leveringen zijn hoger dan de vorige maanden. Er zijn 8 boten overweg naar België. En 1 vertrekt over een paar dagen naar België. Komende 2 maanden 10 boten in totaal met België erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Darksprout schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:21:
[Afbeelding]

😔
Have you gotten any more updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenska
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-03-2023
De Asian Captain staat ingepland op 28/01/2022 in Antwerpen.
https://www.vesselfinder....MO-9158616-MMSI-440371000

Momenteel is hij onderweg naar het Suez Kanaal.

Van de Morning Lady is al even geen update meer geweest, is ook onderweg naar het kanaal waar hij moet aankomen op 10/01/2022.
https://www.vesselfinder.com/?imo=9445980

[ Voor 4% gewijzigd door svenska op 03-01-2022 13:13 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kayflay
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-07-2024
Woot! Toch nog in 2021 op kunnen halen (Plus AWD in Interstellar grey), vrijdag de 31e was ik aan de beurt.

Eerste 300 km er op zitten, rijdt als een tierelier moet ik zeggen. Dat optrekken is wel een sensatie hoor de eerste keren! Nu nog alle instellingen fijn krijgen en dan zijn we klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPoers83
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 29-09-2024
Kayflay schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:54:
Woot! Toch nog in 2021 op kunnen halen (Plus AWD in Interstellar grey), vrijdag de 31e was ik aan de beurt.

Eerste 300 km er op zitten, rijdt als een tierelier moet ik zeggen. Dat optrekken is wel een sensatie hoor de eerste keren! Nu nog alle instellingen fijn krijgen en dan zijn we klaar.
foto's *O* foto's *O* foto's *O* foto's *O* foto's *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
Helaas heb ik slecht nieuws gekregen over mijn bestelde EV6 (AWD GT-line). De vermoedelijke leverdatum zou oorspronkelijk ca eind januari zijn, maar is nu tweede helft van maart. En ook die datum is onzeker begreep ik (kan later en theoretisch ook vroeger worden). Het schijnt dat vooral AWDs getroffen zijn door vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Franciesco schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:44:
Helaas heb ik slecht nieuws gekregen over mijn bestelde EV6 (AWD GT-line). De vermoedelijke leverdatum zou oorspronkelijk ca eind januari zijn, maar is nu tweede helft van maart. En ook die datum is onzeker begreep ik (kan later en theoretisch ook vroeger worden). Het schijnt dat vooral AWDs getroffen zijn door vertraging.
Balen man. Ik had op diverse sites ook al iets gelezen voor de UK, waar ook met name GT Line (equivalent) en AWD vertraagd waren.

Hopelijk valt het uiteindelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayflay
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-07-2024
JPoers83 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:49:
[...]

foto's *O* foto's *O* foto's *O* foto's *O* foto's *O*
Ahh sorry was even weg...ik zal er een paar nemen en posten, ogenblik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
  • Laatst online: 26-07 15:09
Phusebox schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:51:
[...]

Balen man. Ik had op diverse sites ook al iets gelezen voor de UK, waar ook met name GT Line (equivalent) en AWD vertraagd waren.

Hopelijk valt het uiteindelijk mee.
Heb je ook vertraging vernomen bij de Plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
@Wesco : kun je de (vermoedelijke) leverdatum van mijn bestelling op eind maart zetten? Dank!
P.S.: ik kan dit niet zelf aanpassen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesco
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Franciesco schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:39:
@Wesco : kun je de (vermoedelijke) leverdatum van mijn bestelling op eind maart zetten? Dank!
Zoals ook in de topicstart staat: Tweaker @Anunnaki houdt een lijst bij met bestellingen en leveringen, die kun je dus het beste even benaderen hiervoor.

Dit geldt tevens voor ontbrekende kleuren etc., hier kreeg ik ook persoonlijke berichten over.

Opel Ampera-e (2020)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anunnaki
Franciesco schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:39:
Wesco schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:05:
[...]

Zoals ook in de topicstart staat: Tweaker @Anunnaki houdt een lijst bij met bestellingen en leveringen, die kun je dus het beste even benaderen hiervoor.

Dit geldt tevens voor ontbrekende kleuren etc., hier kreeg ik ook persoonlijke berichten over.
Ik zal dit aanpassen. Ook de kleur. Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoednick
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 06-05-2022
de verwachte leverdatum is opgeschoven naar 15 maart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anunnaki
Even nog voor de duidelijkheid en als reminder.

Wil je je bestelling voor het eerst aan de lijst toevoegen gebruik je dit formulier:
Besteld en verwacht

Mocht je wijzigingen willen aanbrengen, nadat je jezelf al hebt toegevoegd, aan de verwachte levertijd of datum dat hij is geleverd kan dit hier:
Uitlevering

Wil je het overzicht bekijken kan je dit hier doen:
Overzicht

[ Voor 5% gewijzigd door Anunnaki op 08-01-2022 11:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anunnaki
@KingOfNorway
@jefjef

In de lijst heb ik alleen staan dat jullie de auto geleverd heb gekregen. Misschien dat de rest ook ingevuld kan worden in Besteld en verwacht. Dan is hij voor jullie ook weer compleet.

Thnx ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fabian-69
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 08-10-2023
Van de week ook een EV6 besteld, de 58kWh AIR ‘Runway Red’ met warmte pomp versie om in aanmerking te kunnen komen voor de NL 2022 subsidie van € 3.350,-. Natuurlijk op de Anunnaki lijst gezet.
Zijn er meer mensen, die de subsidie al hebben aangevraagd? Pas op kijk naar de fiscale waarde, niet naar de consumentenprijs, dus je kan 58kWh AIR versie in een andere kleur bestellen ZONDER warmte pomp of in de standaard kleur met warmte pomp. Kijk natuurlijk wel of er nog budget in het potje zit.
https://www.rvo.nl/subsidie-en-financieringswijzer/sepp

Op dit moment:
Nieuwe elektrische personenauto’s
Stand tot en met 6 januari 2022 08:00 uur:
Totaal jaarbudget 2022: € 71.000.000
Aangevraagd: € 17.982.800*
Nog beschikbaar jaarbudget 2022: € 53.017.200

Ben zeer benieuwd wanneer hij geleverd gaat worden, Ik kan niet wachten.

[ Voor 38% gewijzigd door Fabian-69 op 08-01-2022 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franciesco
Gefeliciteerd met je keuze! Hopelijk gaat de levertijd naar huidige maatstaven enigszins meevallen.

Over de subsidie aanvragen: ik denk dat je dit bij <€45k altijd moet doen, ongeacht of er op dat moment nog budget is of niet. De aanvragen worden volgens mij namelijk pas toegekend als de auto in bezit is. Ik heb vorig jaar wel eens gelezen dat iemand geen subsidie aanvroeg omdat de pot op was, maar dat bleek later niet het geval door annuleringen etc. Dus dan kun je maar beter in de spreekwoordelijke wachtrij staan met de subsidieaanvraag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mister_XE
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-03 06:11
Ik heb op 13 november 2021 een EV6 GT "Yacht Blue" besteld. De aangegeven levertijd was Q4 2022 en dat is nog steeds de huidige stand van zaken. Dus ik moet ook nog heel even wachten maar dat is het wachten dan wel waard en iets moois om naar uit te kijken, als het maar niet verlengt wordt "fingers crossed" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
Mister_XE schreef op zondag 9 januari 2022 @ 00:08:
Ik heb op 13 november 2021 een EV6 GT "Yacht Blue" besteld. De aangegeven levertijd was Q4 2022 en dat is nog steeds de huidige stand van zaken. Dus ik moet ook nog heel even wachten maar dat is het wachten dan wel waard en iets moois om naar uit te kijken, als het maar niet verlengt wordt "fingers crossed" :)
Waar zie jij wat de huidige levertijd momenteel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mister_XE schreef op zondag 9 januari 2022 @ 00:08:
Een 'echte' GT dus? Nice, congrats en veel voorpret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_XE
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-03 06:11
De Ideale Man schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:11:
[...]

Waar zie jij wat de huidige levertijd momenteel is?
Dit is enkel de informatie die ik vanuit de dealer heb gekregen. Eind Q1 ga ik maar weer eens lobbyen of er iets is veranderd.
Phusebox schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:20:
[...]

Een 'echte' GT dus? Nice, congrats en veel voorpret.
Yes, thx :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joeypedro13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-11-2024
Middag mannen, Ik heb op 22-11-2021 een EV6 GT "Moonscape Matte" besteld. Dealer heeft aangeven dat die na de zomer zal komen :(... en dat ik bij de dealer in Amersfoort tot nu de enige was die een GT had besteld. hopelijk wordt het lange wachten dan wel beloond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
joeypedro13 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:31:
Middag mannen, Ik heb op 22-11-2021 een EV6 GT "Moonscape Matte" besteld. Dealer heeft aangeven dat die na de zomer zal komen :(... en dat ik bij de dealer in Amersfoort tot nu de enige was die een GT had besteld. hopelijk wordt het lange wachten dan wel beloond.
De GT zou sowieso pas in Q4 2022 gelanceerd worden, dus dat is niet meer dan logisch dat die dan na de zomer komt.

Of bedoel je een GT-Line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
joeypedro13 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:31:
Er zijn er meer die een GT hebben besteld. Zie bericht van Mister xe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frank3523
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 16:38
Ik kreeg zojuist een telefoontje van de dealer dat mijn op 18 dec bestelde EV6 Plus waarschijnlijk al in maart gaat komen. De wonderen zijn nog niet de wereld uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
frank3523 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:35:
Ik kreeg zojuist een telefoontje van de dealer dat mijn op 18 dec bestelde EV6 Plus waarschijnlijk al in maart gaat komen. De wonderen zijn nog niet de wereld uit.
Dat is dan misschien wel dit schip:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nQiDeOMcz31i687VhimLcqWBS-A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U0aRGl1PJRpZxfmN19t1TgrN.png?f=fotoalbum_large

bron: https://www.eukor.com/schedule-search

Ik heb ook vanaf half december een bestelling voor een Plus, met een verwachte levering in Maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb een bestelling van half november, Plus 77kWh, en die staat op mei... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
Phusebox schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:46:
Ik heb een bestelling van half november, Plus 77kWh, en die staat op mei... :s
Een AWD dan misschien? Ik heb een RWD besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
1Mark schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:47:
[...]

Nee, RWD. En kon zelfs nog later worden dan mei is mij verteld.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 10-01-2022 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank3523
1Mark schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:47:
[...]

Ik ook een rwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
frank3523 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:35:
Wat is de eerste verwachting dat de auto zou worden geleverd?
Welke kleur heb je?
Ik ben nog niet gebeld :|

[ Voor 8% gewijzigd door De Ideale Man op 10-01-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
De Ideale Man schreef op maandag 10 januari 2022 @ 19:40:
[...]

Wat was de eerste verwachting dat de auto zou worden geleverd?
Welke kleur heb je?
Ik ben nog niet gebeld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank3523
De dealer durfde in eerste instantie geen levertijd te noemen. Hij zei toen houd rekening met een half jaar.
De kleur die ik heb besteld is Glacier White.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
frank3523 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 19:46:
[...]

De dealer durfde in eerste instantie geen levertijd te noemen. Hij zei toen houd rekening met een half jaar.
De kleur die ik heb besteld is Glacier White.
Ik heb ook begin december besteld RWD, maar bij mij is de levertijd 29 april.

Pas als de dealer mij belt in maart dat ik hem kan komen ophalen geloof ik pas dat hij eerder wordt geleverd.

[ Voor 14% gewijzigd door De Ideale Man op 10-01-2022 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Toch raar dat het per dealer zo verschilt. Hebben ze dan al voor het hele jaar productieslots gekocht ofzo?

Hier dus in november besteld, nu 2 maanden geleden inmiddels, en er werd gezegd levering rond mei, maar kan uiteraard vertraagd worden vanwege alle tekorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
Phusebox schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:02:
Toch raar dat het per dealer zo verschilt. Hebben ze dan al voor het hele jaar productieslots gekocht ofzo?

Hier dus in november besteld, nu 2 maanden geleden inmiddels, en er werd gezegd levering rond mei, maar kan uiteraard vertraagd worden vanwege alle tekorten.
Inderdaad. De levertijden zullen de komende maanden nog wel 100 keer veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De Ideale Man schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:04:
[...]

Inderdaad. De levertijden zullen de komende maanden nog wel 100 keer veranderen.
Ook verschillend hoe dealers er mee omgaan. Als ik hoor dat mensen updates krijgen denk ik "dat zou ik ook wel willen". Sinds het tekenen van de offerte heb ik niets meer van de dealer gehoord buiten de vragen die ik zelf gesteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
Phusebox schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:06:
[...]

Ook verschillend hoe dealers er mee omgaan. Als ik hoor dat mensen updates krijgen denk ik "dat zou ik ook wel willen". Sinds het tekenen van de offerte heb ik niets meer van de dealer gehoord buiten de vragen die ik zelf gesteld heb.
Ik heb de auto besteld bij de LM en die hebben een verwachting doorgeven, daarna heb ik ook niets meer vernomen. Ik weet niet eens wie mijn dealer is of waar ik de auto kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
1Mark schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:46:
[...]

Dat is dan misschien wel dit schip:

[Afbeelding]

bron: https://www.eukor.com/schedule-search

Ik heb ook vanaf half december een bestelling voor een Plus, met een verwachte levering in Maart.
Als iemands EV6 op dit schip zou staan, dan zou die dus al geproduceerd zijn. En dan moet de dealer dit volgens mij kunnen zien. Tenminste: mijn dealer vertelde me vorige week dat hij kon zien dat de mijne nog niet geproduceerd was (door ontbreken van het chassisnummer wellicht?). Dus op de Tirranna V-002 zal mijn EV6 niet staan.

Op EUKOR zie ik verder geen andere (later vertrekkende) schepen van Peyongtaek naar Antwerpen staan. Kijk ik niet goed, of moet ik ergens anders zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Franciesco schreef op maandag 10 januari 2022 @ 22:02:
[...]

Als iemands EV6 op dit schip zou staan, dan zou die dus al geproduceerd zijn. En dan moet de dealer dit volgens mij kunnen zien. Tenminste: mijn dealer vertelde me vorige week dat hij kon zien dat de mijne nog niet geproduceerd was (door ontbreken van het chassisnummer wellicht?). Dus op de Tirranna V-002 zal mijn EV6 niet staan.

Op EUKOR zie ik verder geen andere (later vertrekkende) schepen van Peyongtaek naar Antwerpen staan. Kijk ik niet goed, of moet ik ergens anders zoeken?
Nee verder dan 8 januari als vertrekdatum zie ik ook niks staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
Franciesco schreef op maandag 10 januari 2022 @ 22:02:
[...]

Hoelang doet de boot erover om naar Nederland te varen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
De Ideale Man schreef op maandag 10 januari 2022 @ 22:30:
[...]

Een maand ongeveer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cville
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:42
De Ideale Man schreef op maandag 10 januari 2022 @ 22:30:
[...]

Voorbeeld van de Morning Lady - de boot waar hopelijk mijn auto op staat: vertrek 2021-12-15, aankomst in Rotterdam 2022-01-24. Dat is 40 dagen; bijna 6 weken.

12.090kWp → 40 panelen → oost/zuid/west | Tibber | EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterman53
  • Laatst online: 16-02 14:35
cville schreef op maandag 10 januari 2022 @ 23:23:
[...]

Voorbeeld van de Morning Lady - de boot waar hopelijk mijn auto op staat: vertrek 2021-12-15, aankomst in Rotterdam 2022-01-24. Dat is 40 dagen; bijna 6 weken.
Morning Lady, staat mijn EV6 Plus RWD ook op…. ;) Ligt nu te wachten bij Port Suez om Suez kanaal in te varen.

[ Voor 6% gewijzigd door Waterman53 op 10-01-2022 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nog eens gevraagd bij de dealer maar hier nog geen update, dus nog steeds medio mei voor bestelling van eerste helft november (Plus 77kWh Steel Grey)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

ook hier van van 20 feb naar 20 maart gegaan (AWD). Ook nog niet geproduceerd want geen chassisnummer. In september besteld...als dat nog langer gaat worden ga ik zoeken naar een andere oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob66
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08-10-2022
Besteld 9-9-2021:
Kia EV6 77.4kWh GT-Line RWD. kleur: Moonscape Matte
Dealer kon nog steeds geen bevestiging van leverdatum geven.
Heeft iemand die ook rond deze tijd een bestelling gedaan en wel al iets gehoord?
Volgens mij ligt het aan de matte kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank3523
Ik heb ook het idee dat de kleur voor een groot deel bepaald hoe snel je de auto krijgt.
Mijn kleur Glacier word volgens mij vrij veel besteld wellicht dat die daarom sneller geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruysen
Rob66 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:37:
Besteld 9-9-2021:
Kia EV6 77.4kWh GT-Line RWD. kleur: Moonscape Matte
Dealer kon nog steeds geen bevestiging van leverdatum geven.
Heeft iemand die ook rond deze tijd een bestelling gedaan en wel al iets gehoord?
Volgens mij ligt het aan de matte kleur.
Ik heb die van mij begin oktober besteld. Deze stond toevallig als geannuleerd in de leveringslijst. Toen stond de levering al op januari. Vandaag toevallig nog met dealer gesproken dat de levering/aankomst in NL nog steeds op eind januari staat. Dus in volle verwachting.

Dus als de dealer nog geen datum heeft, is deze dan nog al in productie? Anders zou er toch al een referentie moeten zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

cruysen schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:12:
[...]

Ik heb die van mij begin oktober besteld. Deze stond toevallig als geannuleerd in de leveringslijst. Toen stond de levering al op januari. Vandaag toevallig nog met dealer gesproken dat de levering/aankomst in NL nog steeds op eind januari staat. Dus in volle verwachting.

Dus als de dealer nog geen datum heeft, is deze dan nog al in productie? Anders zou er toch al een referentie moeten zijn neem ik aan.
Dan zou er al een chassisnummer moeten zijn. Sterker nog, hij zou al op een boot moeten staan ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 67 Laatste