Het Kia EV6 leveringen topic

Pagina: 1 ... 25 ... 67 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05
Joer schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:43:
[...]

Jammer. Had ff snel gezocht voor je. Er zijn nog een paar merken. Maar voor de duidelijkheid. Dit betreft wel een ORIGINELE kabelboom. Volgens mij is het andere merk Jager.

Had je trouwens al andere dealers in het land gebeld??
Jaeger inderdaad, die werkt niet met de parkeerhulp.

Heb er drie gebeld, allemaal moeilijk en bellen me terug en zeggen dan na 3x doorvragen dat er geen levertijd is. (eerst proberen ze je een bestelling te laten plaatsen)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalHombre
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 14-09 18:34
Anunnaki schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:24:
[...]

Dank voor je heldere uitleg. Dat is inderdaad nog een dingetje ja, een bepaalde versie met allerlei opties waardoor de levertijd opschuift, waar valt die onder....

Denk dat de advanced dan wel in de buurt komt maar eigenlijk heb je toch de Earth, de Basis versie is eigenlijk de Earth geworden. Moet eigenlijk voor jou bestelling een Earth Plus versie maken :+

Ik heb de naam Basis maar ook even veranderd naar Earth en je bestelling op Earth + WP geplaatst.
Hmmm, klopt niet helemaal, in België is de basisversie de EV6 Air in twee uitvoeringen zijnde de normal range 58kWh RWD en de long range 77,4kWh RWD. Dan zijn er de Earth long range RWD en AWD en de GT-line RWD en AWD. Voor alle types zijn dan weer extra uitrustingen of packs die je kan opnemen in de bestelling.
Voor de geïnteresseerden, de prijslijst en uitvoeringen via de Kia BE website onder EV6:
https://www.kia.com/be/nl/brochures-prijslijsten/#/
Bedankt voor het aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelPhil
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-09 11:01
GooD2SeeYou schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:26:
[...]

Dat is slecht nieuws. Die van mij is 24 maart besteld en staat nog steeds op eind oktober als levering (Ook een awd gt line). Bij welke dealer is je auto besteld? En is het lease?
Is inderdaad een Leasewagen bij ALD en de dealer is Lumens in Pelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:02
DigitalHombre schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:57:
[...]

Hmmm, klopt niet helemaal, in België is de basisversie de EV6 Air in twee uitvoeringen zijnde de normal range 58kWh RWD en de long range 77,4kWh RWD. Dan zijn er de Earth long range RWD en AWD en de GT-line RWD en AWD. Voor alle types zijn dan weer extra uitrustingen of packs die je kan opnemen in de bestelling.
Voor de geïnteresseerden, de prijslijst en uitvoeringen via de Kia BE website onder EV6:
https://www.kia.com/be/nl/brochures-prijslijsten/#/
Bedankt voor het aanpassen!
Oké, wordt tijd dit ik dit even ga herzien. Lastig omdat Kia is begonnen met een basis uitvoering die dus nu de Air is geworden. Dus iedereen die toen een Basis versie hebben besteld hebben eigenlijk de Air versie. Maar je kan weer bij de Air geen warmtepomp meer kiezen volgens mij. En dat kon toen bij de basis versie wel.

En in NL heb je de Air alleen in 58 kWh en niet in 77,4 kWh. Earth heb je alleen in BE en in NL hebben we daar tegen over weer de Plus en Plus Advanced. :O

Ik heb die van jou nu als Earth ingevoerd. En zal een opmerking erbij plaatsen met de opties die je hebt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Laatst online: 26-08 20:39
Ondertussen is mijn EV6 (GT-Line, 77, RWD, moonscape) ook al een week of 2 besteld ... hoe langer je wacht hoe meer leverijd precies

Verwacht: 30/09/2023
Uiterste datum: 30/11/2023

Met de leuke opmerking ... dat het gerust nog later zou kunnen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:44
@Anunnaki Je hebt mij twee keer in de lijst opgenomen :-). Je kan mijn username in capitals verwijderen. Mei 2023 is ook niet de goede levertijd. Helpt de statistieken weer iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gizmoke schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:24:
Ondertussen is mijn EV6 (GT-Line, 77, RWD, moonscape) ook al een week of 2 besteld ... hoe langer je wacht hoe meer leverijd precies

Verwacht: 30/09/2023
Uiterste datum: 30/11/2023

Met de leuke opmerking ... dat het gerust nog later zou kunnen zijn
Moonscape. Daar ga je. Dat is de grootste bijdrage denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 19-04 12:19
Is moonscape de matte kleur? Want is Amerika worden mensen die de matte kleur hebben besteld gecontact dat ie niet meer geleverd word???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Joer schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:53:
Is moonscape de matte kleur? Want is Amerika worden mensen die de matte kleur hebben besteld gecontact dat ie niet meer geleverd word???
Klopt de matte kleur is zelfs van de website in US en UK gehaald, dealer was hiervan op de hoogte en zei dat dit iets specifiek voor deze markten was. En niet voor de Europese (EU) markt. Net zoals in Ierland de GT-line niet meer geleverd wordt vanuit KIA zelf.

Ik zou me geen zorgen moeten maken en de matte kleur kon besteld worden, ik moest gewoon geduld hebben. Ze kunnen het niet maken om de matte kleur te stoppen omdat heel hun GT campagne op deze matte kleur gebaseerd is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gizmoke schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:01:
[...]

Klopt de matte kleur is zelfs van de website in US en UK gehaald, dealer was hiervan op de hoogte en zei dat dit iets specifiek voor deze markten was. En niet voor de Europese (EU) markt. Net zoals in Ierland de GT-line niet meer geleverd wordt vanuit KIA zelf.

Ik zou me geen zorgen moeten maken en de matte kleur kon besteld worden, ik moest gewoon geduld hebben. Ze kunnen het niet maken om de matte kleur te stoppen omdat heel hun GT campagne op deze matte kleur gebaseerd is ook.
Tenzij het exclusief voor de GT wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NQ 69
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 05:02
Na eindelijk de bestelbevestiging van de LM en een tijdje meegekeken te hebben hier, heb ik de monday lijst kunnen invullen.
Na de hoopvolle berichten dat kia sneller aan het leveren is heeft die van mij toch een levertijd van ruim een jaar. Er word nog gekeken of er voorraad beschikbaar is maar dat lijkt mij niet.

Het lange wachten kan beginnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Phusebox schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:04:
[...]

Tenzij het exclusief voor de GT wordt.
Inderdaad, maar er rijden al matte rond, zelfs niet GT-line's, dus zou ook lullig zijn. Ze zullen wel een reden hebben. Ook al is ze soms heel vreemd.

Hier een vb van een klacht van iemand die een GT-line in Ierland besteld had, waar er al voldoende van rijden daar
Feeling very annoyed with Kia Ireland today.
We ordered EV6 GT line last November from Kia dealer, negotiated a deal, and paid deposit etc, knowing delivery would be Mar - Jun 22.
We’ve chased dealer on a regular basis, who couldn’t give us a delivery date, until a phone call today.
The dealer now says he cant supply EV6 GT line in Ireland, as Kia Ireland have decided not to import this model any longer. The reason offered is the cost of production now puts the retail price of €60k, which is over the threshold for irish government subsidy on electric cars.
My gripe is the dealer, and in turn Kia, made a deal last November, which they are now reneging on!
Extremely poor form and bad customer service/experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
L-VIS schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:43:
@Anunnaki Je hebt mij twee keer in de lijst opgenomen :-). Je kan mijn username in capitals verwijderen. Mei 2023 is ook niet de goede levertijd. Helpt de statistieken weer iets.
Done en bedankt
d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Gizmoke schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:08:
[...]

Inderdaad, maar er rijden al matte rond, zelfs niet GT-line's, dus zou ook lullig zijn. Ze zullen wel een reden hebben. Ook al is ze soms heel vreemd.

Hier een vb van een klacht van iemand die een GT-line in Ierland besteld had, waar er al voldoende van rijden daar

[...]
Reden is dat de matte kleur lastig te produceren is en ze waarschijnlijk te veel kost en vertraging oplevert. Dat en er zullen ook wel mensen zijn die deze gekocht hebben en klagen dat ze er niet mee door de wasstraat kunnen omdat ze zich niet hebben laten informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Phusebox schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:19:
[...]

Reden is dat de matte kleur lastig te produceren is en ze waarschijnlijk te veel kost en vertraging oplevert. Dat en er zullen ook wel mensen zijn die deze gekocht hebben en klagen dat ze er niet mee door de wasstraat kunnen omdat ze zich niet hebben laten informeren.
Dat laatste ja, ik vind dat de dealer dit wel uitdrukkelijk moet zeggen, maar moeilijker te produceren.

De verf onder is hetzelfde als bij glanzende lak hoor, het is enkel de clearcoat die in dit geval mat is. Toen ik mijn huidige jaguar kocht heb ik de fabriek kunnen bezoeken in het verenigd koninkrijk. Voor de F-type SVR kon iedere kleur in het glanzend (optie €3000 euro) of in het mat besteld worden (optie €7000 euro) de basis was hetzelfde, enkel de clearcoat niet. Ze moesten hiervoor na het spuiten wel naar een aparte lijn die enkel voor de matte versies was en deze was niet permanent in gebruik vanwege de lage vraag. Daarom is bij jaguar bij de F-type de wachttijd ook 3-4maand langer dan dezelfde kleur in het blinkend.

Ik heb het ervoor over om te wachten, mijn huidige jaguar XE is zeker geen straf om met te rijden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gizmoke op 09-06-2022 17:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tjbrits
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-08 21:15
Ik volg het topic al een tijdje, nadat ik eind vorig jaar een EV6 GT-line, AWD heb besteld.
Na een initieel beloofde levering in februari (skivakantie zou zeker lukken), liepen de levertijden steeds verder op....
Maar vandaag dan eindelijk het lang verwachte telefoontje: hij staat op de boot en komt aan op 27 juli...
Kijk er met veel plezier naar uit!

Overzicht aangepast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fabian-69
  • Laatst online: 08-10-2023
Sam Shaydee schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 09:09:
[...]

Is de laatste foto wat je er bij hebt gekregen of is dit reclame. 🙈
😂, geen reclame, hoop moeten betalen om hem te laten glascoaten. (Incl de ramen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-05 20:32

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Phusebox schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:28:
[...]

Weet niet, heb geen zin in gedoe met problemen waarvan ze dan straks kunnen zeggen "dat ligt aan de niet originele kabelboom".

Edit: Heb toch even geïnformeerd maar deze is ook niet leverbaar.

Wel een andere gevonden maar die schakelt niet automatisch de parkeerhulp uit staat bij de specs.
...dat doet die van ESC ook niet, zie pdf, moet je ook op de knop op het dashboard drukken.(volgens documentatie : Cut off of PDC system through switch on dashboard)

[ Voor 6% gewijzigd door JeJeBe op 09-06-2022 22:55 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• marcovit
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-07 07:40
Mag morgen (een eindelijk) mijn GT-line awd Moonscape ophalen, met trekhaak! *O* Besteld in November.

[ Voor 5% gewijzigd door marcovit op 09-06-2022 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

marcovit schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:44:
Mag morgen (een eindelijk) mijn GT-line awd ophalen, met trekhaak! *O* Besteld in November.
dat gaat dan beter dan bij @turt en @OlafLambrecht , merkwaardig weer :-(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SwEEp3R
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-06 07:44
Hoera 🥳. Gisteren van Van Mossel te horen gekregen dat mijn GT-Line 77,4 RWD is geproduceerd (besteld nov-21). Nu kan het wachten op Das Boot beginnen… Verwachte levering eind augustus.

P.S. Momenteel plannen ze Q2-2023 al vol voor nieuwe bestellingen. Levertijd is nu 12+ maanden.

[ Voor 9% gewijzigd door SwEEp3R op 10-06-2022 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
JeJeBe schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:01:
[...]

dat gaat dan beter dan bij @turt en @OlafLambrecht , merkwaardig weer :-(
:-(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bitwizz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 11:59
marcovit schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:44:
Mag morgen (een eindelijk) mijn GT-line awd Moonscape ophalen, met trekhaak! *O* Besteld in November.
Geluksvogel! Geniet er van!

Hoop de mijne volgende maand te mogen ophalen. Besteld begin november.

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Voor een ieder die vermoedt dat zijn/haar EV6 op de ELEKTRA staat: het ding dobbert ter hoogte van Terneuzen, gaat lossen in Antwerpen en daarna naar Rotjeknor (was zaterdag, wordt nu zondag) :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trjones
  • Laatst online: 07-01 13:57
JeJeBe schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:43:
Voor een ieder die vermoedt dat zijn/haar EV6 op de ELEKTRA staat: het ding dobbert ter hoogte van Terneuzen, gaat lossen in Antwerpen en daarna naar Rotjeknor (was zaterdag, wordt nu zondag) :-)
Volgens de dealer in Zwolle staat mijn EV6 gepland voor levering nog steeds op de 20e aanstaande. Dus ik verwacht dat die van mij op de Elektra staat. Ben heeeeel benieuwd. Als die er is, komen ook van mij de foto's.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 18:54
Nou, voor mij gaat ook het lange (ongeduldige) wachten beginnen. Vandaag de handtekening gezet bij Van Mossel Zwolle voor een Yacht Blue EV6 Plus 58KWH. Verwachte levering is Q1 2023. Ik lees hierboven ook al iets over Q2, nu ja, we gaan het wel zien!

Verder nog de volgende accessoires erbij besteld:
Afneembare trekhaak
Zwart aluminium dakdragers
Lakbescherming
Anti-Slipbak (omkeerbaar)
Pasvormhoes voorruit en voordeuren

edit: en nog ff beide lijstjes ingevuld

[ Voor 5% gewijzigd door mathman op 10-06-2022 13:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobbertEV6
  • Laatst online: 04-08-2024
Hallo allemaal,

ik ben Robbert en heb 10 maart mijn EV6 Plus Advance in Moonscape Matt besteld! Enorm blij!

Ik heb te horen gekregen dat ik hem einde van de maand (juni dus) zou moeten krijgen. Tot nu
toe blijft het stil vanuit de dealer, maar wil aankomede week maar eens gaan polsen.

Ik heb hem gekocht bij Tinholt in Velserbroek. Enorm enthousiaste en relaxte verkoper trouwens.

Ik kijk uit naar alle ervaringen en verhalen van iedereen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:19
RobbertEV6 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:03:
Hallo allemaal,

ik ben Robbert en heb 10 maart mijn EV6 Plus Advance in Moonscape Matt besteld! Enorm blij!

Ik heb te horen gekregen dat ik hem einde van de maand (juni dus) zou moeten krijgen. Tot nu
toe blijft het stil vanuit de dealer, maar wil aankomede week maar eens gaan polsen.

Ik heb hem gekocht bij Tinholt in Velserbroek. Enorm enthousiaste en relaxte verkoper trouwens.

Dat is snel! Gefeliciteerd.
Was hij al onderweg? Mijn PA is begin februari besteld en die rolt pas in augustus van de boot. In een makkelijkere kleur. :?

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitwizz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 11:59
@RobbertEV6 Ik hoop het met je mee. Heeft de dealer al een VIN nummer?

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:36
Hallo allemaal,

Rwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertEV6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertEV6
bitwizz schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:51:
@RobbertEV6 Ik hoop het met je mee. Heeft de dealer al een VIN nummer?
Dat wil ik aankomende week navragen. Tot nu toe nog niets gehoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

JeJeBe schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:43:
ondertussen in Antwerpen ... is de diepgang van de Elektra met 20cm afgenomen. Een beetje gerommel met Archimedes en flink wat natte vingerwerk, zeg ik: 700 auto's van 2 ton lichter :-)
Niet dat het opvalt. Wil je eens flink veel auto's zien: google maps, luchtfoto van coordinaat 51.27442858037586, 4.22220077171679. Wie gaat ze tellen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 12:03

The Wizard

Moderator Mobile
JeJeBe schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:31:
[...]

ondertussen in Antwerpen ... is de diepgang van de Elektra met 20cm afgenomen. Een beetje gerommel met Archimedes en flink wat natte vingerwerk, zeg ik: 700 auto's van 2 ton lichter :-)
Niet dat het opvalt. Wil je eens flink veel auto's zien: google maps, luchtfoto van coordinaat 51.27442858037586, 4.22220077171679. Wie gaat ze tellen :*)
Als je dat ziet snap je niet waarom we zo lang moeten wachten 😋

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JeJeBe schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:31:
[...]

Denk dat er ook wel lichtere KIA's op stonden ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• oa_ar15
  • Laatst online: 29-06-2024
Net het leveringenformulier ingevuld. De op 18 oktober 2021 bestelde KIA EV6 GT-line AWD 77,4 kWh in Yacht Blue zal volgens de dealer op 27 juni 2022 bij hun staan. Dan nog de aflevering, maar het komt nu toch in de buurt. De auto zou oorspronkelijk begin maart 2022 worden geleverd, toen eind april en daarop begin juli 2022. Dat laatste gaat nu waarschijnlijk ook waar zijn.

Belachelijk slechte informatievoorziening vanuit de dealer trouwens. Als je zelf niets vraagt krijg je helemaal geen informatie over de voortgang. Erg arrogant allemaal nu zij ineens zo succesvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
Ik denk eerder dat het ligt welke dealer je hebt. Bij Zeeuw en Zeeuw zeer vriendelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Phusebox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:31:
[...]

Denk dat er ook wel lichtere KIA's op stonden ;)
ok, zit er 10% naast ;-) Elektra wordt nu geschut in de sluis, vannacht in Rotjeknor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
En vergeet niet dat de schepen een hoop ballast water bij zich kunnen hebben. Dus het kan nogal een vertekend beeld zijn hoeveel het schip omhoog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam Shaydee
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 22:45

Sam Shaydee

let the beat control your body

JeJeBe schreef op zondag 5 juni 2022 @ 20:46:
[...]

knip en plak uit de offerte :-)
  • Afleverpakket
  • EV laadkabel haspel voor 1-fase en 3-fase / type 2 laadkabels
  • Trekhaak met afneembare kogel (incl. 13-polige kabelset)
  • Witte kentekenplaat
  • Mattenset velours met GT-Line logo
  • Anti-slipbak (met in hoogte verstelbare laadvloer)
  • Pasvormhoes t.b.v. voorruit en voordeuren tegen bescherming van ijs, sneeuw en zon
  • LED in- en uitstapverlichting GT-Line logo in de kleur wit + kabelboom
  • LED verlichting voorzijde kleur wit
  • LED kofferruimte- en achterklepverlichting
  • EV Laadkabel haak
Misschien een rare vraag, maar heb een search op deze forum gedaan en op internet en kon het niet zo snel vinden.
Weet iemand of de • LED in- en uitstapverlichting GT-Line logo in de kleur wit + kabelboom voor 2 of 4 deuren standaard worden gemonteerd?

AUDI A6 DIESEL 2012 kan niet wachten op mijn KIA EV6 GT-LINE Zwart (Aurora Black Pearl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Hallo allemaal,

Ik heb deze 30 mei besteld in moonscape matte en moet 18 maand wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Gizmoke schreef op zondag 12 juni 2022 @ 15:34:
[...]

Ik heb deze 30 mei besteld in moonscape matte en moet 18 maand wachten :X
Ha, heb je zo de facelift.

Catch my drift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizmoke
DaMenaz schreef op zondag 12 juni 2022 @ 15:46:
[...]

Het heeft zijn voordelen ... wie weet krijg ik al model 2024 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15
DaMenaz schreef op zondag 12 juni 2022 @ 15:46:
[...]

Waarom denk jij te weten wanneer er een update komt? Ik kan hier wel roepen dat zijn auto een WLTP van 800 km heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
GoEV6 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:24:
[...]

Waarom denk jij te weten wanneer er een update komt? Ik kan hier wel roepen dat zijn auto een WLTP van 800 km heeft.
:(:)

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corola10
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
oof ik krijg al schrik moet mijn bestelling nog plaatsen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Sam Shaydee schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:36:
[...]

Misschien een rare vraag, maar heb een search op deze forum gedaan en op internet en kon het niet zo snel vinden.
Weet iemand of de • LED in- en uitstapverlichting GT-Line logo in de kleur wit + kabelboom voor 2 of 4 deuren standaard worden gemonteerd?
Je zinsconstructie maakt het een beetje onduidelijk wat je nu eigenlijk vraagt. Daarom even heel duidelijk geformuleerd: Standaard krijg je niets. Als je bereid bent 250 euro neer te leggen worden er in de voorportieren instaplampjes ingebouwd. that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Phusebox schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:44:
[...]

Jaeger inderdaad, die werkt niet met de parkeerhulp.

Heb er drie gebeld, allemaal moeilijk en bellen me terug en zeggen dan na 3x doorvragen dat er geen levertijd is. (eerst proberen ze je een bestelling te laten plaatsen)
https://accessoires-kia.lu/ev6/transport/CV621ADE00PC/

ff bellen met Luxemburg ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overstag
  • Laatst online: 25-10-2024
JeJeBe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 18:35:
[...]

Je zinsconstructie maakt het een beetje onduidelijk wat je nu eigenlijk vraagt. Daarom even heel duidelijk geformuleerd: Standaard krijg je niets. Als je bereid bent 250 euro neer te leggen worden er in de voorportieren instaplampjes ingebouwd. that's it.
Ik heb ze ook besteld. €229,- incl. btw en inbouw, alleen voorportieren.
Keuze: alleen witte verlichting of Kia logo.

EV6 58kWh Plus RWD MY:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Leuk, maar er staat niks over voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
De Plus-line staat er niet tussen dat ie daarop toepasbaar is 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Joer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:11:
[...]

De Plus-line staat er niet tussen dat ie daarop toepasbaar is 🤔
Volgens mij heet de Plus in veel andere landen Earth.

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam Shaydee

Sam Shaydee

JeJeBe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 18:35:
[...]

Dit is precies wat ik bedoel.
Top! Dank je wel.

AUDI A6 DIESEL 2012 kan niet wachten op mijn KIA EV6 GT-LINE Zwart (Aurora Black Pearl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlafLambrecht
  • Laatst online: 27-08 13:22
oa_ar15 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:33:
Net het leveringenformulier ingevuld. De op 18 oktober 2021 bestelde KIA EV6 GT-line AWD 77,4 kWh in Yacht Blue zal volgens de dealer op 27 juni 2022 bij hun staan. Dan nog de aflevering, maar het komt nu toch in de buurt. De auto zou oorspronkelijk begin maart 2022 worden geleverd, toen eind april en daarop begin juli 2022. Dat laatste gaat nu waarschijnlijk ook waar zijn.

Belachelijk slechte informatievoorziening vanuit de dealer trouwens. Als je zelf niets vraagt krijg je helemaal geen informatie over de voortgang. Erg arrogant allemaal nu zij ineens zo succesvol zijn.
ik vrees dat het ook wel eens september zal worden. ook mijne wagen besteld vorige jaar zelfde configuratie enkel in het zwart. Eerste leveringsperiode was april maar vorige week de melding gekregen dat het pas september zal worden. Blijkbaar een enorm achterstand voor AWD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 12:03

The Wizard

Moderator Mobile
OlafLambrecht schreef op maandag 13 juni 2022 @ 08:15:
[...]

ik vrees dat het ook wel eens september zal worden. ook mijne wagen besteld vorige jaar zelfde configuratie enkel in het zwart. Eerste leveringsperiode was april maar vorige week de melding gekregen dat het pas september zal worden. Blijkbaar een enorm achterstand voor AWD.
Ik denk meer dat het te maken heeft met de VS, daar zijn de levertijden van de AWD versies max enkele maanden, dus veel productie capaciteit gaat die kant op... Het gros wat daar verkocht wordt is AWD.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 10:59
elbeannie schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 08:38:
EV6 58kWh Air RWD Deep Forrest
Besteld op 10-2-2022
Levering op 11-07-2022
via LM, levering via Stern Groningen
Update:

Nog steeds geen VIN nummer, levering volgens LM systeem staat op week 28, volgens Kia dealer week 29.
Redelijk onbetrouwbaar dus aangezien dit al over een maand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
elbeannie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:46:
[...]

Update:

Nog steeds geen VIN nummer, levering volgens LM systeem staat op week 28, volgens Kia dealer week 29.
Misschien is het nummer wel bekend bij de importeur maar vinden ze het teveel werk om het op te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canby
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 09:52
Joer schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:29:
[...]

Misschien is het nummer wel bekend bij de importeur maar vinden ze het teveel werk om het op te vragen.
Volgens mij heeft de dealer en de importeur identieke database toegang. Tenminste mijn dealer wel.

EV6 77,4kWh Plus Advanced AWD / MY23, Interstellar Grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarman
  • Niet online
elbeannie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:46:
[...]

Update:

De dealers kunnen aan de hand van de bestelling wel degelijk zien wat de status van het voertuig is,
Of die in productie gaat, of op de boot staat, wanneer de losdatum is en wanneer de eventuele leverweek bij de dealer is.
En de dealer geeft over het algemeen aan de leasemaatschappij door wanneer er geleverd wordt, en ik ken eigenlijk niet andersom. Dus als de dealer niet de wijzigign doorgeeft aan de LM dan verschillen de levertijden.

ENYAQ SPORTLINE 210kW MY25 ( voorheen: KIA EV6 GT-Line 77,4 RWD MY23)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Solarman schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:09:
[...]

De dealers kunnen aan de hand van de bestelling wel degelijk zien wat de status van het voertuig is,
Of die in productie gaat, of op de boot staat, wanneer de losdatum is en wanneer de eventuele leverweek bij de dealer is.
En de dealer geeft over het algemeen aan de leasemaatschappij door wanneer er geleverd wordt, en ik ken eigenlijk niet andersom. Dus als de dealer niet de wijzigign doorgeeft aan de LM dan verschillen de levertijden.
Klopt als ze willen, en mogen, kunnen ze dat opzoeken. Kan wel zijn dat een normale verkoopsmurf geen rechten heeft, maar zijn manager wel.
kreeg net een screenshot, ik ben gepromoveerd van "On Sea" naar "in compound" :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Phusebox
Trekhaak levering update ;) Hij is binnen en wordt donderdag gemonteerd. Jeej. :D
Hoe blij kan je zijn met een trekhaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarman
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:13:
Trekhaak levering update ;) Hij is binnen en wordt donderdag gemonteerd. Jeej. :D
Hoe blij kan je zijn met een trekhaak...
Net <+:) <+:) <+:)
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edutch
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:29
Net bericht gekregen van Content groep dat mijn EV6 advanced rwd Aurora black pearl vertraagd is naar leverdarum 22-9 besteld 7-april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
edutch schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:34:
Net bericht gekregen van Content groep dat mijn EV6 advanced rwd Aurora black pearl vertraagd is naar leverdarum 22-9 besteld 7-april.
Heb je kans dat ie met de boot komt die half/eind augustus aankomt. Althans mijn dealer vertelde mij dat ie in die periode verwacht word. Via private lease

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edutch
Joer schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 09:13:
[...]

Heb je kans dat ie met de boot komt die half/eind augustus aankomt. Althans mijn dealer vertelde mij dat ie in die periode verwacht word. Via private lease
Mijne is idd ook private lease (Athlon), had orgineel de blauwe besteld maar die werd al rap naar 2023 verplaatst tegen een meerprijs.
De zwarte nog wel dit jaar en ben maar overstag gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
edutch schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 09:28:
[...]

Mijne is idd ook private lease (Athlon), had orgineel de blauwe besteld maar die werd al rap naar 2023 verplaatst tegen een meerprijs.
De zwarte nog wel dit jaar en ben maar overstag gegaan.
Zelf heb ik via anwb/leaseplan. Word wachten maar gaat al opschieten. Heb alleen nog geen productie nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overstag
edutch schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:34:
Besteld: 7 april. In 2021 of in 2022?
Mijn 58kWh Plus is besteld 3 maart 2022, leverdatum 19 sept 2022, heeft nog geen VIN.

Het zou mooi zijn als je hem op 22-9 al krijgt.
Dus nog ff wachten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edutch
2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overstag
Netjes. Hopen dat de mijne ook op die boot straks meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc4547
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:02
Ben ook even in de telefoon geklommen bij van Mossel Amersfoort, en zojuist te horen gekregen dat mijn 23 maart bestelde RWD 77kw in Gravity blue niet 28 juli wordt gelost maar een losdatum ( in R'dam ) staat gepland van 12 september. Het is wel raar dat de auto nog niet is gebouwd, dus ook nog geen VIN, maar er wel al een geplande losdatum bekend is. Voor de mensen die bekend zijn met die boten side, welk schip zou dat moeten zijn of kun je dat niet van te voren zien.

Alvast bedankt en wachtend.......

Zeer happy met mijn 2e EV6, van Gravity Blue naar Dark Forest Green, beide RWD 77,8 KW Bij vlagen ben ik geniaal, jammer dat het vaak windstil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overstag
marc4547 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:10:
Ben ook even in de telefoon geklommen bij van Mossel Amersfoort, en zojuist te horen gekregen dat mijn 23 maart bestelde RWD 77kw in Gravity blue niet 28 juli wordt gelost maar een losdatum ( in R'dam ) staat gepland van 12 september. Het is wel raar dat de auto nog niet is gebouwd, dus ook nog geen VIN, maar er wel al een geplande losdatum bekend is. Voor de mensen die bekend zijn met die boten side, welk schip zou dat moeten zijn of kun je dat niet van te voren zien.

Op 25-7-2022 staat het schip de Auto Achieve gepland voor Rotterdam. Daar zie ik nog geen schip gepland voor Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overstag
Overstag schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:13:
[...]

Op 25-7-2022 staat het schip de Auto Achieve gepland voor Rotterdam. Daar zie ik nog geen schip gepland voor Rotterdam.
Daar moet daarna zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam Shaydee

Sam Shaydee

@Overstag heb je hier wat aan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nNII-NqW_6-GHIesEFMpOMsAOC8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XMnfUPw6kur2j4eO2N8rrlwN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9-3PIO38NcoqzPseqJl5aXfwztA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V4rEptQzR5I0JgkUiORO3fxQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc4547
Overstag schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:13:
[...]

bedankt voor het opzoeken, f :O :O out van mij , ik ging uit van Rotterdam maar misschien is het wel Antwerpen dat weet ik niet maar hij zei net een losdatum van 12 september....en ik hoop maar dat het die boot is maar betwijfel het....

Als ik naar het schema kijk zal het de boot daarna zijn..... ;( Wat kun je daar mee bezig zijn...... Wordt bijna een obsessie.

[ Voor 12% gewijzigd door marc4547 op 15-06-2022 10:20 ]

Zeer happy met mijn 2e EV6, van Gravity Blue naar Dark Forest Green, beide RWD 77,8 KW Bij vlagen ben ik geniaal, jammer dat het vaak windstil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

marc4547 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:10:

Boten site (met een T) ... https://www.eukor.com/schedule-search
en dan voor de details: https://www.vesselfinder.com/
En het blijft gokken - gegevens over welke auto op welke boot staat zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc4547
JeJeBe schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:20:
[...]

En het blijft gokken - gegevens over welke auto op welke boot staat zijn er niet.
Bedankt!! , ga vanavond eens op mijn gemak op die site gluren. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joer
Ik denk ook dat september net te ver weg is om in het schema te zien. Is toch snel 5/7 weken varen. En dan kan ie ook eerst België aandoen of London voordat ie naar Rotterdam komt. Maar je weet niet waar de auto opstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam Shaydee

Sam Shaydee

Dit kan je ook vinden in de topicstart/homepage van dit forum:
JeJeBe schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:20:
[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dmatthy
  • Laatst online: 03-07-2022
19-11-2021 KIA EV6 GT-line AWD 77,4 kWh in Moonscape Matte besteld en wordt 1 juli door de dealer afgeleverd :> Ben zo benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsjohan
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Mijn op 30 maart bestelde EV6 Plus RWD Deep Forest Green komt in juli aan. De dealer weet nog geen afleverdatum of op welke boot hij verwacht wordt maar geeft aan dat Kia verwacht dat hij in juli klaar staat.
Als ik het lijstje op eukor zie dan zou het op zijn vroegst de 'auto achieve' boot van 25/7 kunnen zijn; volgens de dealer komen alle Kia's in Rotterdam aan. nouja, we wachten het nog maar even af. gelukkig is de voorpret ook veel waard :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAuutB
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-09 23:36
GT-line RWD Rood
Besteld 28-12-2021
Indicaties levering (in volgorde van melding door dealer), laatste bericht vandaag:
half maart
15-06-2022
04-08-2022
21-07-2022
05-09-2022
Ik gok nu zelf op Kerst.

Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:36
HansAuutB schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:14:
GT-line RWD Rood
Besteld 28-12-2021
Indicaties levering (in volgorde van melding door dealer), laatste bericht vandaag:
half maart
15-06-2022
04-08-2022
21-07-2022
05-09-2022
Ik gok nu zelf op Kerst.
:( dat is kut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Mijn begin november bestelde AWD GT-Line in het rood is wederom vertraagd, ik had een beetje hoop op goed nieuws in de mail vanmorgen gezien de levering voor volgende week stond. 🙄

Maar helaas van januari, naar maart, april, mei en juni kan ik er nu ook juli als beloofde aflever maand toevoegen.
Hadden ze volgens mij ook wel eerder kunnen doen want ik ga er vanuit dat Kia NL wel weet welke auto's bijna een maand op de boot staan.

Ik had stiekem gehoopt gebruik te maken van de auto op een lange vakantie naar Bretagne maar ik verwacht dat het niet zal gaan lukken gezien ik halverwege juli weg ga 😒😶 .

Misschien dat Kia NL iemand anders heeft blij gemaakt met mijn EV6 gezien de dealer mij vertelde in mei dat er een VIN bekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DopeMasta schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:47:
Mijn begin november bestelde AWD GT-Line in het rood is wederom vertraagd, ik had een beetje hoop op goed nieuws in de mail vanmorgen gezien de levering voor volgende week stond. 🙄

Maar helaas van januari, naar maart, april, mei en juni kan ik er nu ook juli als beloofde aflever maand toevoegen.
Hadden ze volgens mij ook wel eerder kunnen doen want ik ga er vanuit dat Kia NL wel weet welke auto's bijna een maand op de boot staan.

Ik had stiekem gehoopt gebruik te maken van de auto op een lange vakantie naar Bretagne maar ik verwacht dat het niet zal gaan lukken gezien ik halverwege juli weg ga 😒😶 .

Misschien dat Kia NL iemand anders heeft blij gemaakt met mijn EV6 gezien de dealer mij vertelde in mei dat er een VIN bekend was.
Van VIN bekend tot aflevering duurde het bij mij 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
itsjohan schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:39:
Mijn op 30 maart bestelde EV6 Plus RWD Deep Forest Green komt in juli aan. De dealer weet nog geen afleverdatum of op welke boot hij verwacht wordt maar geeft aan dat Kia verwacht dat hij in juli klaar staat.
Als ik het lijstje op eukor zie dan zou het op zijn vroegst de 'auto achieve' boot van 25/7 kunnen zijn; volgens de dealer komen alle Kia's in Rotterdam aan. nouja, we wachten het nog maar even af. gelukkig is de voorpret ook veel waard :-)
Dealers ouwehoeren maar wat. Dat is hun vak tenslotte. Meeste verkopers gaan er van uit dat klant onwetend is terwijl je in 3 minuten kunt uitvissen dat Antwerpen een grotere stukgoed haven is dan Rotterdam en dat er meer auto’s via Antwerpen binnen komen en vertrekken dan enige andere haven in Europa. Zo ook Kia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
itsjohan schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:39:
Als ik het lijstje op eukor zie dan zou het op zijn vroegst de 'auto achieve' boot van 25/7 kunnen zijn; volgens de dealer komen alle Kia's in Rotterdam aan.
Die van mij kwam in België van de boot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overstag
Anunnaki schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:23:
[...]

Die van mij kwam in België van de boot.
Er komen ook veel boten van Eukor aan in Duitsland, Bremerhaven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArmyOfQueens
  • Laatst online: 23-09 11:31
Vandaag eens een belletje gewaagd naar dealer (Zeeuw en Zeeuw Schiedam), mijn op 12 januari bestelde RWD Plus in de kleur Deep Forest Green wordt nu op 5 augustus bij de dealer verwacht.
Dan moeten ze hem nog klaarmaken en poetsen, dus zal nog wel een weekje later worden minimaal.
Verwachte levering was eerst 30 juni, daarna 30 juli.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joer
Er staan een paar ev’s in Rotterdam in de haven. Deze komen dus van het schip wat pas gelost is hier. Alleen deze op de foto van naar UK, zag namelijk dat het stuur aan de andere kant staat. Het zijn er maar een stuk of 4 a 6 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zvzf1kPcW-D8YEXuc3Veu2CGX6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YfPSOhnQa9SYZkPtYaOmPer8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_JtobZkkK22rUUeLGkwR-eqwVuc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Biy3X78Snk6YTBG1sw8xSMBe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
Helaas kan ik de andere evt geloste niet zien die staan te ver weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Net weer even contact gehad met de dealer. Die noemt inmiddels een datum van 27 augustus (was eerst 13 augustus) als losdatum, maar geeft ook aan dat er nog geen VIN bekend is. Ik ga er dus maar van uit dat eind augustus ook niet gehaald gaat worden.

Ik mag blij zijn als de auto nog in 2022 geleverd gaat worden, denk ik. Zul je zien dat we dan niet kunnen rijden omdat er een energiecrisis is door gebrek aan gas.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
Chevalric schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:23:
Net weer even contact gehad met de dealer. Die noemt inmiddels een datum van 27 augustus (was eerst 13 augustus) als losdatum, maar geeft ook aan dat er nog geen VIN bekend is. Ik ga er dus maar van uit dat eind augustus ook niet gehaald gaat worden.

Ik mag blij zijn als de auto nog in 2022 geleverd gaat worden, denk ik. Zul je zien dat we dan niet kunnen rijden omdat er een energiecrisis is door gebrek aan gas.
Heb je lease of privé? En wie is jou dealer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAyBeeToo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-06 15:09
KIA EV6 GT-Line rood

Besteld op 12 januari 2022 in verwachting dat deze in mei geleverd zou worden.
In april werd het medio juni aankomst in Rotterdam.
In mei werd het medio juli.
Vandaag gehoord dat het augustus / september wordt, onder de toevoeging 'in ieder geval dit jaar'

Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Joer schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:39:
[...]

Heb je lease of privé? En wie is jou dealer
Zakelijke lease, dealer is Wassink in Velp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:44
Chevalric schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:45:
[...]

Zakelijke lease, dealer is Wassink in Velp.
Hé, wist niet dat Velp ook Kia deed. Kan hij daar ook in onderhoud? Dat is voor mij dichterbij dan Arnhem Zuid.

Als je nu nog geen VIN hebt zie ik het eerlijk gezegd somber in voor augustus. Er zat bij mij wel vrij weinig tijd tussen VIN en de melding 'at sea', maar die hele reis over zee en de aflevering naar de dealer kost ook nog de nodige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Chevalric schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:23:
Net weer even contact gehad met de dealer. Die noemt inmiddels een datum van 27 augustus (was eerst 13 augustus) als losdatum
Precies die verschuiving heb ik ook te horen gekregen.

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
marcel3 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:59:
[...]

Hé, wist niet dat Velp ook Kia deed. Kan hij daar ook in onderhoud? Dat is voor mij dichterbij dan Arnhem Zuid.

Als je nu nog geen VIN hebt zie ik het eerlijk gezegd somber in voor augustus. Er zat bij mij wel vrij weinig tijd tussen VIN en de melding 'at sea', maar die hele reis over zee en de aflevering naar de dealer kost ook nog de nodige tijd.
Geen idee of de auto in Velp in onderhoud kan. Ik woon zelf in de buurt van Amersfoort, keuze dealer kwam van LM. Maar de medewerker van Wassink die mij mailde, zit in Velp (volgens zijn mail signature).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overstag
marcel3 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:59:
[...]

Ik heb een privé lease Kia Niro, via Terborg Lease, en die kan ik bij elke Kia dealer in Nederland in onderhoud zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwEEp3R
  • Laatst online: 03-06 07:44
JAyBeeToo schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:44:
KIA EV6 GT-Line rood

Besteld op 12 januari 2022 in verwachting dat deze in mei geleverd zou worden.
In april werd het medio juni aankomst in Rotterdam.
In mei werd het medio juli.
Vandaag gehoord dat het augustus / september wordt, onder de toevoeging 'in ieder geval dit jaar'

Afwachten maar.
Ik denk dat ze mei 2023 bedoelden 8)7 Maar even serieus: hoe kan een dealer dit zeggen? Ook in januari moesten ze al weten dat mei totaal onrealistisch was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarman
  • Niet online
Wat betreft de leverdatums begreep ik het als volgt.
Er wordt bij bestellen een geplande losdatum ingezet welke gekoppeld is aan de bestelling.
Wanneer nu de auto, zeg even bijvoorbeeld 10 weken, voor de eerder geplande losdatum nog niet is geproduceerd schuift de losdatum automatisch mee op totdat de auto geproduceerd is.
Als de auto werkelijk geproduceerd is kan een dealer pas echt zinnige informatie geven over de werkelijke leverdatum.

Pagina: 1 ... 25 ... 67 Laatste