Ik stelde de vraag aan Kia Nederland waarom er niet meer werk werd gemaakt over het informeren van klanten wanneer de auto wordt gemaakt , Vin, etc..... Waarop ik stelde dat het een behoorlijke auto is en geen picanto. Dit was het antwoord:
Dank voor het bericht aan Kia Nederland. Gefeliciteerd met de aanschaf van jouw nieuwe Kia EV6!
Ik begrijp dat je graag wilt weten wanneer jouw Kia gefabriceerd is, wat het VIN is en wat de status van levering is. Graag licht ik toe waarom Kia niet kiest voor de door jou beschreven werkwijze.
Er zijn diverse invloeden op het productie- en leveringsproces. Er zijn vele factoren die de levering kunnen versnellen of kunnen vertragen. Het kan zijn dat er auto's worden gewisseld om leveringen sneller plaats te kunnen laten vinden. Allerlei zaken die er voor zorgen dat, wanneer de informatie zou worden verstrekt, er voor zorgen dat deze informatie onjuist is. Er is derhalve voor gekozen enkel een indicatie te geven inzake de levertijd en de overige informatie niet actief te delen.
Wanneer je jouw Kia in ontvangst hebt genomen, kun je altijd bij jouw Kia-dealer navragen wat de productiedatum van jouw Kia is geweest indien je dit wilt weten.
Alvast veel rijplezier toegewenst!
Dat is de omgekeerde wereld wat de dealer mij toezegd, die zij dat ik een briefje of kaartje zou krijgen als het Vin nummer bekend is en de pausmobiel dus gemaakt is.
marc4547 op 12-05-2022 09:15
]
Zeer happy met mijn 2e EV6, van Gravity Blue naar Dark Forest Green, beide RWD 77,8 KW Bij vlagen ben ik geniaal, jammer dat het vaak windstil is.