Het Kia EV6 leveringen topic

Pagina: 1 ... 21 ... 67 Laatste
Acties:

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Linnemans
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-02 15:22
Deze foto net ontvangen van verkoper Kia Content Eindhoven met de woorden
"Tot morgen"

Het is nu dan toch echt zover, morgen meer......Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQl_jFjBhNSxP3ljtZ9lHFEIQkY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bfqlGvBkECGsLnCXXYZMewxy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Linnemans schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:42:
"Tot morgen"

Het is nu dan toch echt zover, morgen meer......[Afbeelding]
PauPeR auto 8)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:22
"Tot morgen"

Haha, fantastische dealer met die foto :+
De vraag: ga jij kunnen slapen vannacht?

In ieder geval, veel plezier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41
"Tot morgen"

Is het wel het juiste kenteken? :+
Enjoy! Doe even rondje Flight Forum, dan zie ik je voorbij rijden. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 16-05-2022 14:42 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert54
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11-01-2023
Veel veilige kilometers en ik hoop dat mijn Content verkoper in Tilburg ook snel met zo’n bericht komt. :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
SMGGM schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:21:
[...]

Ik had dat zeker niet gekund. Nu had ik er deze keer gelukkig geen last van, want ik kon de auto uiteindelijk vrijdags al ophalen i.p.v. de geplande zaterdagochtend. Dus de nacht van donderdag op vrijdag was er nog niks aan de hand, want ik kon de auto toch nog niet ophalen.. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:48:
[...]

Ik had dat zeker niet gekund. Nu had ik er deze keer gelukkig geen last van, want ik kon de auto uiteindelijk vrijdags al ophalen i.p.v. de geplande zaterdagochtend. Dus de nacht van donderdag op vrijdag was er nog niks aan de hand, want ik kon de auto toch nog niet ophalen.. :+
Het was toen ook een stuk minder drukkend warm dan nu, dus dan slaap je makkelijker. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linnemans
SMGGM schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:21:
[...]

:) Ik ben bang van niet... :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• scoffie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08-2023
Daarnet reactie gekregen van de dealer :

"Er is voor ons een verwachte datum zichtbaar geworden die wijst op levering eind juli begin augustus."

Morgen is het precies een half jaar geleden dat we de wagen besteld hebben.
Voorziene leverdatum op bestelbon is 24 juni '22.

Het betreft een GT-Line AWD in Yacht Blue met alle optie's op uitzondering van het open dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overstag
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 25-10-2024
SMGGM schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:23:
[...]

In Belgische marketing termen: Earth + open dak + warmtepomp + lounge pack + drive assist. RWD Yacht blue.
In Nederland is dat vergelijkbaar met de plus zeker?

Maar het gesprek met Kia was eerder over de algemene levertermijnen, had het niet over mijn specifieke wagen (ik had als datum juli '23 gekregen). Had eigenlijk het verkeerde nummer genomen en kwam terecht bij de verkeerde garage toe (andere gemeente). Die bevestigde dat de geschatte levertermijnen van de "gemiddelde" EV6 naar 12 tot 14 maand is gegaan.
Of het bij ons in Nederland een Plus is durf ik niet te zeggen.
Earth zegt mij niets en ik denk dat voor de Plus de open dak een optie is.
Ik heb een Plus besteld en daar zit veel meer op dan u aangeeft. Een open dak heb ik niet.
Ik heb mijn Plus 58 kWh RWD op 8 maart besteld en staat om eind augustus afgeleverd te worden.

EV6 58kWh Plus RWD MY:23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:22
Overstag schreef op maandag 16 mei 2022 @ 21:49:
[...]

Of het bij ons in Nederland een Plus is durf ik niet te zeggen.
Earth zegt mij niets en ik denk dat voor de Plus de open dak een optie is.
Ik heb een Plus besteld en daar zit veel meer op dan u aangeeft. Een open dak heb ik niet.
Ik heb mijn Plus 58 kWh RWD op 8 maart besteld en staat om eind augustus afgeleverd te worden.
Het zijn marketing termen. In België is het Air, Earth en GT line. Air is de basis met geen mogelijkheid tot extra opties terwijl de earth ook in AWD is wat meer standaard opties heeft en wat mogelijkheid op packs zoals open dak, warmtepomp enz.
Details staan hier https://www.kia.com/be/nl/modellen/ev6/specificaties/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marc4547
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06:32
Anunnaki schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 18:48:
[...]

Is inderdaad weer bijgewerkt.
Hallo Anunnaki, ik stel zeer op prijs dat je alle moeite doet om de lijst bij te houden !!! Maar er staat iemand in die -148 dagen heeft staan en iemand die als grap een levering van 1125 dagen heeft gezet .... heel flauw want dat haalt de average levertijd natuurlijk naar boven. Ik weet niet waarom mensen je moeite niet waarderen!!!
Ik kijk er dagelijks op!!!

Zeer happy met mijn 2e EV6, van Gravity Blue naar Dark Forest Green, beide RWD 77,8 KW Bij vlagen ben ik geniaal, jammer dat het vaak windstil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overstag
SMGGM schreef op maandag 16 mei 2022 @ 22:49:
[...]

Het zijn marketing termen. In België is het Air, Earth en GT line. Air is de basis met geen mogelijkheid tot extra opties terwijl de earth ook in AWD is wat meer standaard opties heeft en wat mogelijkheid op packs zoals open dak, warmtepomp enz.
Details staan hier https://www.kia.com/be/nl/modellen/ev6/specificaties/
Dank je, dat zijn er een stuk minder dan in Nederland.
Hier de link naar de Nederlandse versies.
https://www.kia.com/nl/mo...prijzen-en-specificaties/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Phusebox
marc4547 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 07:39:
[...]

Hallo Anunnaki, ik stel zeer op prijs dat je alle moeite doet om de lijst bij te houden !!! Maar er staat iemand in die -148 dagen heeft staan en iemand die als grap een levering van 1125 dagen heeft gezet .... heel flauw want dat haalt de average levertijd natuurlijk naar boven. Ik weet niet waarom mensen je moeite niet waarderen!!!
Heb aan de Google Sheet ook een tab met gemiddelde levertijden toegevoegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZdbE4E4_iuGO_p3tYHLqRv8a7QY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TfIGkZNZEfAJg4bWZZzbUFvZ.png?f=user_large

Tevens @Anunnaki gevraagd of we onze lijsten niet kunnen samenvoegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sam Shaydee
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 22:45

Sam Shaydee

let the beat control your body

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iC8UPkXtN1W0eCfEWAQGC4XE9iM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2A8xs1NL84n1tAtti8hxwd1x.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NFfCPTAm0HdnopEDcQRWnmMSTw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wsMaNxGeQTcxOXs3lIIjcXIM.png?f=user_large

Voor de mensen die dit intressant vinden. :)

AUDI A6 DIESEL 2012 kan niet wachten op mijn KIA EV6 GT-LINE Zwart (Aurora Black Pearl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerJon
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik ben net gebeld door de dealer omdat ik nieuwe contact persoon heb daar, en die gaf aan dat de status nu is "At sea".

Nu is de Morning Concert al bijna in Belgie, en vraag mij dus af of er mogelijk nog meer vehicle carriers zijn (heb alleen de Morning Lily in deze posts terug kunnen vinden en die op de terug weg naar Kora lijkt het).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox

Google Sheet mbt Leveringen

Ik krijg de regelmatig nu verzoekjes om de spreadsheet te bewerken die ik heb gemaakt, maar het is de bedoeling dat je de bestelling toevoegt via het formulier:

Vul hier je bestelling in (Google Forms)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:05
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:03:

Google Sheet mbt Leveringen

Ik krijg de regelmatig nu verzoekjes om de spreadsheet te bewerken die ik heb gemaakt, maar het is de bedoeling dat je de bestelling toevoegt via het formulier:

Vul hier je bestelling in (Google Forms)
My bad! :)
Verder zojuist een belletje gekregen van Kia Hengelo. Bestelling via Athlon is netjes doorgekomen.
Levering in augustus gaat vooralsnog door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:16
FlyingGameGuy schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:15:
[...]

My bad! :)
Verder zojuist een belletje gekregen van Kia Hengelo. Bestelling via Athlon is netjes doorgekomen.
Levering in augustus gaat vooralsnog door :)
Zakelijke lease?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solarman
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
JerJon schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:50:
......
Nu is de Morning Concert al bijna in Belgie, en vraag mij dus af of er mogelijk nog meer vehicle carriers zijn (heb alleen de Morning Lily in deze posts terug kunnen vinden en die op de terug weg naar Kora lijkt het).
Bij EUKOR kun je zien welke schepen onderweg zijn.
Vul bij Departure: Pyeongtaek.
Vul bij Arrival: Antwerp.

Bij Vesselfinder kun je dan rechtsbovenin de naam van het schip (zonder de letter en cijfercombinatie) invoeren om te kijken waar deze is.

ENYAQ SPORTLINE 210kW MY25 ( voorheen: KIA EV6 GT-Line 77,4 RWD MY23)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:05
Private lease

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexzel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 08:07
Solarman schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:51:
[...]

Bij EUKOR kun je zien welke schepen onderweg zijn.
Vul bij Departure: Pyeongtaek.
Vul bij Arrival: Antwerp.

Bij Vesselfinder kun je dan rechtsbovenin de naam van het schip (zonder de letter en cijfercombinatie) invoeren om te kijken waar deze is.
Vragen over de boten zie ik vaker terugkomen, misschien is het handig om ook deze info bij openingspost te zetten? @Wesco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc4547
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 08:07:
[...]

Heb aan de Google Sheet ook een tab met gemiddelde levertijden toegevoegd.

[Afbeelding]

Tevens @Anunnaki gevraagd of we onze lijsten niet kunnen samenvoegen.
bedankt Fusebox..... als je op iets wacht kijk je er als een soort van afwijking elke dag op...... 8)7 8)7

Zeer happy met mijn 2e EV6, van Gravity Blue naar Dark Forest Green, beide RWD 77,8 KW Bij vlagen ben ik geniaal, jammer dat het vaak windstil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
LAD93 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 12:51:
Toch typisch dat mijn levertijd al vanaf begin bestelling (begin april) nog steeds op week 34 staat. Benieuwd wanneer het uitstelbericht komt
Bij mij was de originele leverdatum week 30, vorige week verschoven naar week 33. Dus ik vermoed dat je pas over een maand het uitstelbericht gaat krijgen (afhankelijk van hoe communicatief je leverancier is).

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Chevalric schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:28:
[...]

Bij mij was de originele leverdatum week 30, vorige week verschoven naar week 33. Dus ik vermoed dat je pas over een maand het uitstelbericht gaat krijgen (afhankelijk van hoe communicatief je leverancier is).
Ja vind het vooral gek dat de levertijd bij Leaseplan week 39 is zoals initieel gecommuniceerd door de dealer en een paar dagen later kreeg ik een mail van de dealer dat hij week 34 geleverd zou worden.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
  • Laatst online: 19-04 12:19
Chevalric schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:28:
[...]

Hoeft niet ligt er allemaal hoe je hem besteld hebt, pvl via Athlon of leaseplan bijvoorbeeld. De twee maatschappijen hebben in Januari een grote bestelling gedaan om de leverings tijd te verkorten. Doe je het particulier en ligt er natuurlijk ook aan wanneer de bestelling hebt gedaan kan het nog langer duren allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
LAD93 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:45:
[...]

Ja vind het vooral gek dat de levertijd bij Leaseplan week 39 is zoals initieel gecommuniceerd door de dealer en een paar dagen later kreeg ik een mail van de dealer dat hij week 34 geleverd zou worden.
Leaseplan krijgt 99% van de tijd de leverdatum door vanuit de dealer. Dus de dealer weet het je altijd specifieker te melden dan Leaseplan. Wanneer de dealer het vervolgens niet aan Leaseplan doorgeeft, zal de leverdatum bij Leaseplan op Week 39 blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:52:
[...]

Leaseplan krijgt 99% van de tijd de leverdatum door vanuit de dealer. Dus de dealer weet het je altijd specifieker te melden dan Leaseplan. Wanneer de dealer het vervolgens niet aan Leaseplan doorgeeft, zal de leverdatum bij Leaseplan op Week 39 blijven staan.
Ja eens, gaat me meer om het feit dat de levertijd vanuit de dealer zo 'kort' is.

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:54
Toen ik nog zat te wachten op mijn Q4 E-Tron kreeg ik regelmatig updates van de levering (via een persoonlijke pagina). Arval kwam dan binnen een paar dagen met dezelfde update. Erg netjes. Jammer alleen dat elk bericht maanden vertraging betekende.

Bij KIA werkt dat minder. Die informeren niet actief. Ook niet naar Arval, want daar staat de leverdatum nog steeds op 26 september, terwijl de dealer de auto al een tijd verwacht te leveren op 26 augustus (vandaag nog gecheckt.

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
DaMenaz schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:02:
Toen ik nog zat te wachten op mijn Q4 E-Tron kreeg ik regelmatig updates van de levering (via een persoonlijke pagina). Arval kwam dan binnen een paar dagen met dezelfde update. Erg netjes. Jammer alleen dat elk bericht maanden vertraging betekende.

Bij KIA werkt dat minder. Die informeren niet actief. Ook niet naar Arval, want daar staat de leverdatum nog steeds op 26 september, terwijl de dealer de auto al een tijd verwacht te leveren op 26 augustus (vandaag nog gecheckt.
Bijzonder, ik heb ook via Arval (NL) besteld (zakelijke lease). Kreeg netjes van Arval een mail dat de levering was uitgesteld. Heb nog helemaal niks gehoord van welke dealer dan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:03

The Wizard

Moderator Mobile
Chevalric schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:03:
[...]

Bijzonder, ik heb ook via Arval (NL) besteld (zakelijke lease). Kreeg netjes van Arval een mail dat de levering was uitgesteld. Heb nog helemaal niks gehoord van welke dealer dan ook.
Ik heb ook aan mijn accountmanager van Arval moeten vragen bij welke dealer besteld is. Toen contact opgenomen met de dealer en die geeft een datum aan 3 maanden later dan wat op mijn Arval staat. Ik ga uit van de dealer al ga ik liever uit van Mijn Arval 😋.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _YmmiT_
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16-06 21:41
Helaas ingebroken in mijn huidige BMW 3 serie. Die is met 3,5 jaar en de opgelopen schade total loss verklaard. Nu in een Citroen C3 als voorloop dus jullie begrijpen dat ik nu echt niet kan wachten op die EV-6. Het voordeel is dat het wel weer een leuke upgrade is als ik een paar maanden in die C3 moet rijden en daarna in de EV-6 stap.

Besteld 17-02-22, verwacht 30-09-22. RWD GT-line. Laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 10:13
_YmmiT_ schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:14:
Helaas ingebroken in mijn huidige BMW 3 serie. Die is met 3,5 jaar en de opgelopen schade total loss verklaard.
Hoe dan !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:53
Inbreken betekent meteen hele iDrive systeem eruit, airbag, koplampen en hele mikmak. Waarschijnlijk ook zoiets als een gat in het dak om het alarm te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
Tolga07 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:50:
[...]

Inbreken betekent meteen hele iDrive systeem eruit, airbag, koplampen en hele mikmak. Waarschijnlijk ook zoiets als een gat in het dak om het alarm te omzeilen.
De wel bekende inbreek sporen van BMW het gat in het dat vlakbij de antenne. Maar super vervelend voor die man. Hoop ellende allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _YmmiT_
Off topic waarvoor excuses. Er is nogal een tekort aan onderdelen vandaar deze "bestelling" in mijn nadeel. Overigens niet via dak. Ze kunnen via bestuurderskant heel snel het alarm uitzetten bij die hendel waar je de motorkap opent.

Anyway, can't wait for the EV-6 want dit rijdt toch wel even iets anders.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Linnemans
Beste forum vrienden :)
2 kiekjes om mijn forum periode af te sluiten.

@Rivanov Ik heb een rondje forum gedaan, heb je me voorbij zien flitsen :)

Tot later en voor jullie allemaal heel veel plezier met de EV6 en het is het wachten meer dan waard!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HpeVQBtkX4TexkEJNGrUAnrobWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CJFbR0LnzQnyOng8IS5TkWNx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OeT6P24bcQoDAA1ejaLwrweeIQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YwRYxCYYj4ImnEB0vvdA88kb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joer
Geniet ervan. En kom nog eens langs op het forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _YmmiT_
Wat is dat toch een mooie kleur. En de AWD versie denk ik aan de velgen te zien. Mij buiten mijn budget maar schitterend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeJeBe
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-05 20:32

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Linnemans schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:14:

Tot later en voor jullie allemaal heel veel plezier met de EV6 en het is het wachten meer dan waard!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
is die auto zo lang of het parkeervak veel te klein ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Had even vooraf gezegd hoelaat je over Flight Forum kwam gereden :+
Zit met m’n rug naar het raam haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Gt-Line AWD besteld op 10 dec 2021 is "at sea" en wordt volgens de dealert de 23e juni in de Rottertdamse haven gelost. Da's heel mooi, en knap ook, want rond die tijd is er geen gepland Eukor bootje te vinden in Rotjeknor. ;)
Wél in Antwerpen , gaan we er dus maar even vanuit dat het die boot is, toch ?
En voor de VIN-fetisjisten: die heb ik ook gekregen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joer
JeJeBe schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:04:
Gt-Line AWD besteld op 10 dec 2021 is "at sea" en wordt volgens de dealert de 23e juni in de Rottertdamse haven gelost. Da's heel mooi, en knap ook, want rond die tijd is er geen gepland Eukor bootje te vinden in Rotjeknor. ;)
Als ik het niet vergeet zal ik een foto maken van de boot als ie binnen komt. Werk op een patrouille boot in de Rotterdamse haven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marc4547
Anunnaki schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:46:
[...]

Topple!
Mocht je de datum van uitlevering in willen vullen kan dat hier:
Uitlevering
Hallo Anunnaki, kun je die grap janus van Laadbox uit je lijst halen want met leverdatum x-x2025 ( 1100 dagen) haalt dat de averege leverdatum te ver omhoog, Dank je voor de medewerking, er staat er ook een met -143 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
JeJeBe schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:04:
Goed nieuws! Met of zonder schuifdak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:52:
[...]

Gisteravond nog even de dealer gemaild en die zegt nu dat de levertijd week 38/39 is (@Phusebox, zou je dit aan kunnen passen in de sheet?). Apart dat ze dan zelf eerst melden dat het 34 is en daarna geen update sturen.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
LAD93 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:07:
[...]

Gisteravond nog even de dealer gemaild en die zegt nu dat de levertijd week 38/39 is (@Phusebox, zou je dit aan kunnen passen in de sheet?). Apart dat ze dan zelf eerst melden dat het 34 is en daarna geen update sturen.
De Google Sheet kun je zelf aanpassen, gewoon de link naar het formulier openen en je antwoorden aanpassen ;)

Dat was de reden voor deze nieuwe sheet, zodat je zelf makkelijk zaken kunt aanpassen en het meteen live staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linnemans
JeJeBe schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:58:
[...]

is die auto zo lang of het parkeervak veel te klein ?
Parkeervak te klein :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sam Shaydee

Sam Shaydee

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd man! Heel veel rijplezier toegewenst. blijft een mooi bak. :)
Als het goed is wordt de mijne eind mei geleverd. kan niet meer wachten als ik hier alle geleverde ev6's foto's voorbij zie komen. :)

Is dit een lease of privé gekocht ? Zat nl op opendatardw te kijken en zag jou auto daar niet in voorkomen?
Misschien als dit lease auto is, dat de auto dan niet in deze database voorkomt?

[ Voor 42% gewijzigd door Sam Shaydee op 18-05-2022 09:26 ]

AUDI A6 DIESEL 2012 kan niet wachten op mijn KIA EV6 GT-LINE Zwart (Aurora Black Pearl)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linnemans
Sam Shaydee schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:24:
[...]

Gefeliciteerd man! Heel veel rijplezier toegewenst. blijft een mooi bak. :)
Als het goed is wordt de mijne eind mei geleverd. kan niet meer wachten als ik hier alle geleverde ev6's foto's voorbij zie komen. :)

Is dit een lease of privé gekocht ? Zat nl op opendatardw te kijken en zag jou auto daar niet in voorkomen?
Misschien als dit lease auto is, dat de auto dan niet in deze database voorkomt?
Bedankt voor je leuke bericht, hij is echt heel vet! Daar krijg je echt geen spijt van.
Ik heb hem op mijn Holding geleased, wellicht dat hij daarom niet zichtbaar is. Ik weet dat niet.
Groetjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HansAuutB
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:16
[...]

Behalve geheime overheidsauto's worden bij de rdw alle auto's (zichtbaar) geregistreerd. Ongeacht wie de eigenaar is.

Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

turt schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:04:
[...]

Goed nieuws! Met of zonder schuifdak?
een GT line zou standaard een schuifdak moeten hebben, dus ga ik er maar van uit dat het erin zit :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

nevertheless: very nice car ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solarman
  • Niet online
[...]

Kan kloppen dat je hem bij de opendata RDW nog niet zag.
Auto van Linnemans is pas op 17-5-2022 op naam gezet.
De opendata RDW wordt op zijn vroegst pas de dag erna, in de loop van de dag, bijgewerkt.

ENYAQ SPORTLINE 210kW MY25 ( voorheen: KIA EV6 GT-Line 77,4 RWD MY23)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:07
marc4547 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 07:39:
[...]

Heb de lijst enigszins opgeschoond. Ik zag nog wel wat meer rare invoeren en heb die ook verwijderd.

Dank voor de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:07
marc4547 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 07:53:
[...]

Hallo Anunnaki, kun je die grap janus van Laadbox uit je lijst halen want met leverdatum x-x2025 ( 1100 dagen) haalt dat de averege leverdatum te ver omhoog, Dank je voor de medewerking, er staat er ook een met -143 dagen.
Done ✅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Anunnaki schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:51:
[...]

Heb de lijst enigszins opgeschoond. Ik zag nog wel wat meer rare invoeren en heb die ook verwijderd.

Dank voor de melding.
Ik heb je een privé bericht gestuurd over eventuele samenvoeging van de twee lijsten die er zijn. Beide systemen zullen hun voordelen hebben, maar het is beter om er maar 1 te hebben voor de gebruikers hier om verwarring te voorkomen.

Zou je aub er eens over willen nadenken of we deze kunnen samenvoegen?
Voordeel van mijn open systeem is dat iedereen meteen alles kan bijwerken en in principe (per Google account) ook maar één entry kan doen. Voorkomt een beetje spam, niet waterdicht uiteraard.

Nadeel: data wordt niet gechecked voor plaatsing.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 18-05-2022 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
JeJeBe schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:21:
[...]

een GT line zou standaard een schuifdak moeten hebben, dus ga ik er maar van uit dat het erin zit :-)
In België is de schuifdak een extra optie, zelfs met GT-Line.
Ik heb mijn GT-line in november in België besteld, levering was eind juni voorzien. Verkoper zegt nu dat mijn EV6 meerdere maanden vertraging heeft door schuifdak componenten tekort.
Daarom mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaMpii
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-09 18:56
kaaMpii schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:26:
[...]

Klopt, hij gaf echter wel aan dat het de verwachting is dat ze de auto eind mei kunnen leveren. Ben benieuwd.
Net mail gehad van de dealer, verwachte afleverdatum is helaas verschoven naar 30-06-2022. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevalric
Ik zat eens even in de RDW opendata te neuzen, en je ziet wel dat het aantal geregistreerde wagens per maand meer wordt (op basis van datum eerste toelating):

jan113
feb158
mrt285
apr325

Deze maand moeten ze er nog een beetje aan trekken, want er zijn er pas 118 op naam gesteld.
Kan in die data alleen wat lastiger inschatten welk type het is, daarvoor ken ik de catalogusprijzen niet goed genoeg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:16
Chevalric schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:50:
Ik zat eens even in de RDW opendata te neuzen, en je ziet wel dat het aantal geregistreerde wagens per maand meer wordt (op basis van datum eerste toelating):

jan113
feb158
mrt285
apr325

Deze maand moeten ze er nog een beetje aan trekken, want er zijn er pas 118 op naam gesteld.
Kan in die data alleen wat lastiger inschatten welk type het is, daarvoor ken ik de catalogusprijzen niet goed genoeg :).
Ik verwacht helaas wel dat die vaart er toch een beetje uit begint te gaan met alle leveringsperikelen en tekorten aan onderdelen. Maar in deze zou ik het heel fijn vinden als ik ongelijk krijg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam Shaydee

Sam Shaydee

Chevalric schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:50:

jan113
feb158
mrt285
apr325

Is even wat werk, maar je kan de kentekens op https://finnik.nl site opzoeken. Dan zie je direct de type ev6 en catalogus waardes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
JeJeBe schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:21:
[...]

In NL wel. Optiepakketten worden door importeurs samen gesteld dus elk land kent andere opties en uitvoeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Ik zie ze zelden rijden. En zit toch best veeL op de weg weer.

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Ja, dat vind ik ook wel bijzonder. Er zijn er (246) meer van verkocht in Nederland dan van de Ioniq 5, maar toch zie ik die laatste veel vaker rijden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ritchy
  • Laatst online: 16-08-2022
Gisteren bericht gekregen (nadat ik zelf om een status update had gevraagd) van de dealer. Inmiddels is er een VIN beschikbaar voor mijn auto. Verwachte afleverdatum bij de dealer staat nu op 9 juli. Besteld op 2 december ‘21, een zwarte RWD GT-line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam Shaydee

Sam Shaydee

Solarman schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:50:
[...]

Kan kloppen dat je hem bij de opendata RDW nog niet zag.
Auto van Linnenmans is pas op 17-5-2022 op naam gezet.
De opendata RDW wordt op zijn vroegst pas de dag erna, in de loop van de dag, bijgewerkt.
Je heb helemaal gelijk. Ik zie zijn auto nu wel in opendatardw staan. Scherp van jou. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilversmid
  • Laatst online: 06-12-2024

Zilversmid

KIA EV6 AWD GT-Line

Zilversmid schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:17:
Midden december 2021 besteld en helaas nog weinig nieuws... Levering stond op half juni, is nu verplaatst naar begin juli 2022 met de mededeling dat alles nog anders kan worden zolang er geen VIN is.
We blijven dus maar geduldig wachten op de EV6 AWD GT-Line.
3 weken verder en net te horen gekregen dat de levering ook met minimaal 3 weken is opgeschoven (30/07/22), en voorlopig nog zonder uitzicht op een VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
Ook nog geen VIN. Dat houd dan in dat ie nog niet eens is geproduceerd. Dat kan een lang verhaal gaan worden, hoop het niet voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overstag
Zilversmid schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:07:
[...]

3 weken verder en net te horen gekregen dat de levering ook met minimaal 3 weken is opgeschoven (30/07/22), en voorlopig nog zonder uitzicht op een VIN.
Zilversmid ik zie je niet staan in de lijst van bestellingen (zie onder aan de pagina).
GT types hebben allemaal een verlate leveringen I.v.m tekorten aan onderdelen.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilversmid
  • Laatst online: 06-12-2024

Zilversmid

KIA EV6 AWD GT-Line

Overstag schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 17:35:
[...]

Zilversmid ik zie je niet staan in de lijst van bestellingen (zie onder aan de pagina).
GT types hebben allemaal een verlate leveringen I.v.m tekorten aan onderdelen.
Succes.
Rij 81 sta ik met een GT-Line (geen GT).
En inmiddels zijn er diversen met dezelfde specs en besteld in december 21 die wel een leverdatum hebben in juli, dus het kan wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overstag
Zilversmid schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 17:45:
[...]

Rij 81 sta ik met een GT-Line (geen GT).
En inmiddels zijn er diversen met dezelfde specs en besteld in december 21 die wel een leverdatum hebben in juli, dus het kan wel!
Zal ik toch mijn brilletje moeten schoonmaken >:)
Dat anderen de auto al wel hebben kan ik niet verklaren. Hangt misschien van de dealer af. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFman
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-11-2024

HFman

Waar een wil is..

Is ergens een overzicht wat de laatste prijzen zijn van de verschilende EV6 uitvoeringen ? Ben de draad een beetje kwijt wat nu klopt..

Panasonic WH-MDC05H3E5 Heisamon Evohome HomeAssistant controlled

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
HFman schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 17:55:
Is ergens een overzicht wat de laatste prijzen zijn van de verschilende EV6 uitvoeringen ? Ben de draad een beetje kwijt wat nu klopt..
Ja, kia.nl
Zoveel opties zijn er niet. Let wel: momenteel gelden variabele prijzen. Dus na bestelling kunnen ze nog wijzigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMenaz
https://www.kia.com/api/b...rlands-EV6-prijslijst.pdf

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:03

The Wizard

Moderator Mobile
Overstag schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 17:53:
[...]

Zal ik toch mijn brilletje moeten schoonmaken >:)
Dat anderen de auto al wel hebben kan ik niet verklaren. Hangt misschien van de dealer af. :F
Nee, nadat de bestelling de deur uit is ben je overgeleverd aan de fabrieksplanning... Maar hoe die planning gemaakt wordt is een groot mysterie, maar dat is bij elke fabrikant zo, lees de andere levertijden topics maar door.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overstag
22 april 2022 is de nieuwe prijslijst. Staat na enig zoeken op de website van Kia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
@Anunnaki is ooit begonnen met een bestellingen/levertijden overzicht. Ten tijde van zijn, tijdelijke, afwezigheid heb ik de stoute schoenen aangetrokken om een nieuw overzicht te maken en een andere manier van invoeren. Omdat twee lijsten niet handig is en niemand daar op zit te wachten, willen we terug naar 1 overzicht en 1 methode. Hieronder in het kort de opties en aan jullie de keuze welke jullie prefereren:

Monday.com
Dit is de originele methode, je vult een formulier in, en na handmatige verwerking verschijnt deze binnen korte tijde op het overzicht. Middels een tweede formulier kun je de datum van uitlevering updaten, met een kleine vertraging door de handmatige verwerking.
Overzicht | Bestelling invoeren | Leverdatum updaten

Google Forms/Sheet
Het tweede overzicht is recent gemaakt en gebaseerd op een formulier in Google Forms met een daar aan gekoppelde spreadsheet in Google Sheets. Wanneer je je gegevens invoert komen deze direct in de spreadsheet te staan en middels het zelfde formulier kun je al je gegevens ook weer wijzigen, niet alleen de leverdatum maar ook als je besluit van kleur te wisselen.

Verder zijn in de sheet nog wat statistieken toegevoegd als gemiddelde levertijden (ook beschikbaar in Monday.com versie) maar ook hoeveel van welke uitvoering etc. Deze sheet kun je ook altijd kopiëren naar je eigen omgeving en zelf statistieken op los laten.
Overzicht | Bestelling toevoegen/updaten

Omdat ik zelf natuurlijk niet onpartijdig ben in deze heb ik een poll aangemaakt. Als de voorkeur uitgaat naar de originele lijst zal ik de data overdragen aan @Anunnaki zodat hij deze kan invoeren en mijn formulier en lijst opheffen.

Poll: Aan welk overzicht van bestellingen en levertijden geef jij de voorkeur?
Monday.com
Google Forms/Sheet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404553&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 20-05-2022 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam Shaydee

Sam Shaydee

Hieronder een lijst met EV6's die op 17 mei 2022 op naam is geregistreerd. + 1dag zichtbaar in OpendataRDW site.[/quote]
[quote]
  1. 77kWh |Plus Advanced | AWD | BLAUW
  2. 77kWh |Plus Advanced |AWD |ZWART
  3. 77kWh |GT-Line |AWD |GRIJS
  4. 77kWh |Plus |ROOD
  5. 77kWh |GT-Line |GRIJS
  6. 77kWh |Plus Advanced |WIT
  7. 77kWh |Plus Advanced |AWD |ROOD
  8. 77kWh |Plus |GRIJS
  9. 77kWh |Plus Advanced |AWD |BLAUW
  10. 58kWh |Air |GRIJS
*last update data form opendatardw (18 Mei 2022 )

[ Voor 3% gewijzigd door Sam Shaydee op 20-05-2022 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipervm
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-11-2023
Mijn EV6 is sinds vorige week besteld in Halle België.
Vermoedelijke lever datum 31-07-2023 :'(

(GT Line RWD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08:17
philipervm schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:56:
Mijn EV6 is sinds vorige week besteld in Halle België.
Vermoedelijke lever datum 31-07-2023 :'(

(GT Line RWD)
OMG!!! Heb je iets om naar uit te kijken.... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suther
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-02 21:44
GT-Line RWD Aurora Black Pearl met Trekhaak.
Besteld: 9-2-2022, Zakelijk lease via Leaseplan
Verwachte levering: Week 22 (30-05-2022)

Sinds de bestelling nog geen update gekregen vanuit de dealer of Leaseplan, van de week maar even naar Stern Alkmaar gebeld, verwachte levering staat nu op week 27 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebdeg
  • Laatst online: 13-09 13:40
Suther schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:40:
GT-Line RWD Aurora Black Pearl met Trekhaak.
Besteld: 9-2-2022, Zakelijk lease via Leaseplan
Verwachte levering: Week 22 (30-06-2022)

Sinds de bestelling nog geen update gekregen vanuit de dealer of Leaseplan, van de week maar even naar Stern Alkmaar gebeld, verwachte levering staat nu op week 27 :'(
week 22 is geen 30-06, maar 30-05! Week 27 is 4 juli, dus dat is maar 1 week later dan die 30-06 die jij in gedachten had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suther
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-02 21:44
rebdeg schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:50:
[...]

week 22 is geen 30-06, maar 30-05! Week 27 is 4 juli, dus dat is maar 1 week later dan die 30-06 die jij in gedachten had ;)
Ho, type fout, had hem over 1.5 week al verwacht (week van 30 mei), maandje langer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canby
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12:59
Op 22-02-2022 een Plus Advanced AWD besteld, levering begin juli. Deze week een update ontvangen - augustus (met geluk).

EV6 77,4kWh Plus Advanced AWD / MY23, Interstellar Grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

turt :? schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:34:
[...]

Ik heb mijn GT-line in november in België besteld, levering was eind juni voorzien. Verkoper zegt nu dat mijn EV6 meerdere maanden vertraging heeft door schuifdak componenten tekort.
Daarom mijn vraag...
opvallend, ik wilde er een NL bestellen zonder schuifdak, dat was absoluut onmogelijk volgens de verkoper. Kan er dus wel een in België bestellen zonder :?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Canby schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:50:
Op 22-02-2022 een Plus Advanced AWD besteld, levering begin juli. Deze week een update ontvangen - augustus (met geluk).
Dan staat hij misschien op dezelfde schuit als de mijne. ;)
Plus Advanced RWD, 07-02-2022, ook prognose augustus (13-08 bij de dealer).

Catch my drift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canby
DaMenaz schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:54:
[...]

Dan staat hij misschien op dezelfde schuit als de mijne. ;)
Plus Advanced RWD, 07-02-2022, ook prognose augustus (13-08 bij de dealer).
13-08 (grappig, identieke datum) ;) zei die ook tegen mij, wie weet...

[ Voor 5% gewijzigd door Canby op 20-05-2022 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 10:13
Canby schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:50:
Ik twee maanden later, schatting eind dit jaar :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canby
Masvic schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:34:
[...]

Ik twee maanden later, schatting eind dit jaar :'(
Volgens mij, sinds maart (na die oorlog) is het allemaal onzeker geworden, qua levertijden. Dus de termijnen zijn stuk langer geworden. En degene die in april/mei besteld heeft, krijgt meteen Q1/Q2 2023 (afhankelijk van de uitvoering zeker) als leverdatum.

[ Voor 6% gewijzigd door Canby op 20-05-2022 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fabian-69
  • Laatst online: 08-10-2023
Vandaag appje met foto ontvangen dat de rode EV6 58kwu bij de dealer is aangekomen. Hij stond op de Morning Lady die 12 mei in Antwerpen aanmeerde en werd 13 mei gelost. Dus heeft een week geduurd voordat hij bij de dealer stond. Vreemd genoeg word een zelfde EV6 van mijn collega op dezelfde boot en bij dezelfde dealer de 26ste bij de dealer afgeleverd. Niet geheel economisch laden en lossen en blijkt dus dat het 2-3 weken kan duren voordat de auto van de kade bij de dealer staat.
Natuurlijk zal de kade volgegooid worden en geen rekening met afleveradressen gemaakt worden.
4 juni komt de Glascoater langs dus hoop hem de 7de juni te kunnen halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
bombadil schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:21:
[...]

opvallend, ik wilde er een NL bestellen zonder schuifdak, dat was absoluut onmogelijk volgens de verkoper. Kan er dus wel een in België bestellen zonder :?
Moet je hem wel invoeren en BPM lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Jpjedi schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:23:
[...]

Moet je hem wel invoeren en BPM lappen.
Zit geen BPM op BEV’s.

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overstag
Fabian-69 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 20:56:
Vandaag appje met foto ontvangen dat de rode EV6 58kwu bij de dealer is aangekomen. Hij stond op de Morning Lady die 12 mei in Antwerpen aanmeerde en werd 13 mei gelost. Dus heeft een week geduurd voordat hij bij de dealer stond. Vreemd genoeg word een zelfde EV6 van mijn collega op dezelfde boot en bij dezelfde dealer de 26ste bij de dealer afgeleverd. Niet geheel economisch laden en lossen en blijkt dus dat het 2-3 weken kan duren voordat de auto van de kade bij de dealer staat.
Natuurlijk zal de kade volgegooid worden en geen rekening met afleveradressen gemaakt worden.
4 juni komt de Glascoater langs dus hoop hem de 7de juni te kunnen halen..
Waarom heb je gekozen voor glascoating? :?
Ik twijfel erg, want je hebt glascoating, nannocoating en dan ook keramische coating.
Ze zeggen keramische coating is het sterkste en is 6 jaar gegarandeerd. Dus ik krap nog steeds achter mijn oren over welke coating het gaat worden. Heb nog tijd tot half juli. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Overstag schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:54:
[...]

Ik twijfel erg, want je hebt glascoating, nannocoating en dan ook keramische coating.
Ze zeggen keramische coating is het sterkste en is 6 jaar gegarandeerd. Dus ik krap nog steeds achter mijn oren over welke coating het gaat worden. Heb nog tijd tot half juli. :'(
Volgens mij zijn het allemaal benamingen voor ongeveer hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overstag
Phusebox schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:55:
[...]
.
Volgens mij zijn het allemaal benamingen voor ongeveer hetzelfde?
Phusebox, als je de info per type coating leest zit er wel verschil tussen heb ik het idee Ik ga wel na wat ze bij mij in de buurt voor coatingbedrijven er zijn. Hoef ik hem niet zover weg te brengen :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marcovit
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-07 07:40
Gisteren om 17:55 gebeld door de dealer dat de auto op de kade staat. Wordt binnenkort een afspraak ingepland, ze moeten nog de alarm en andere banden monteren.

Ik vroeg ook gelijk over de prijs verhoging, deze geld dus alleen voor BPM en niet voor mij? :?

(Besteld mid November, 77kwh GT-line)

[ Voor 7% gewijzigd door marcovit op 20-05-2022 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jpjedi
DaMenaz schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:51:
[...]

Zit geen BPM op BEV’s.
Ja dat is waar ook. 🤦‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabian-69
  • Laatst online: 08-10-2023
Overstag schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:54:
[...]

Eerlijk gezegd niet geheel diep in gedoken. Eerst had ik de wax besteld, maar blijkt maar 1 jaar te houden. Vervolgens wat communicatie op de forms gevolgd en bleek dat vele voor de glas coating te gaan. Iig voor 9h, wat rond de 6 jaar moet houden. De coating word via de KIA dealer aangeboden. Ik zal nog even vragen wat voor zooi ze gaan gebruiken. Wat ik natuurlijk al eerder had moeten doen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

turt schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:34:
[...]

Daarom mijn vraag...
Begrijp het. Viel me op dat in Belgie het aanbod idd behoorlijk afwijkt tov Nederland. Ik las hier al "pakket dit-en-dat gekozen" en begon te wijfelen waarom ik die keuze nooit gezien had. Blijkt dat in de NL uitvoering het er allemaal al opzit. Schijnbaar steken we toch anders in elkaar :-) Wel bijzonder, want het sterotype zegt toch dat de Nederlanders gieriger zijn, en dus meer zaken eraf zouden willen slopen om de prijs te drukken :9
Pagina: 1 ... 21 ... 67 Laatste