Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
_Bailey_ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:03:
overigens opmerkelijk met de strenge oproep tot thuiswerken. Zonet stond er 460km file op de Nederlandse wegen.

Of zou dat 460km aan weekendjes-weg verkeer zijn ;)
Zolang er geen dwingende maatregelen komen én controles voor handhaving ervan zal er weinig terecht komen van het thuiswerk verzoek ben ik bang...

Hier ook nog op kantoor met 50% bezetting (50/50 thuis dus). Op zich niet heel slecht, maar compleet onnodig is het wel. Dus hier kunnen we meer dan wat men wilt. En dan ken ik nog genoeg bedrijven, incl. werknemers overigens, die compleet schijt hebben aan het hele COVID adviezenpakket.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:35
Toch wel weer jammer dat sporten weer de pisang is in de avonduren. Blijkbaar is niet sporten gezonder dan wel sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
_Bailey_ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:03:
overigens opmerkelijk met de strenge oproep tot thuiswerken. Zonet stond er 460km file op de Nederlandse wegen.

Of zou dat 460km aan weekendjes-weg verkeer zijn ;)
Werkgevers dat verplichten gebeurt niet...
BekSide schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:55:
Mag ik aannemen dat alles sites een klein foutje maken met die amateursport na 17.00 die verboden gaat worden? Betekent dit nu serieus dat ik na het werk niet meer buiten een potje kan tennissen!?

Kan iemand die 2 clowns even snel wisselen?
Net 380 euro afgetikt voor de hockeycontributie van dochterlief. :X Owja, en zwemles schreef net ook alweer af voor de jongste. Aangezien zwembaden ook wel dicht zullen moeten. Zwemles ook niet-essentieel blijkbaar.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Robkazoe schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:18:
Toch wel weer jammer dat sporten weer de pisang is in de avonduren. Blijkbaar is niet sporten gezonder dan wel sporten.
Ik snap het werkelijk niet, als je dag in dag uit op zolder werkt is in de avond achter een balletje aanrennen noodzakelijk voor de mentale gezondheid.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:02
VERNederlander schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:41:
[...]

O nee hoor, hoogstens jammer, het is dan wat het is en dan heb ik ook weer een palet aan opties (totdat ik niet meer m'n huis uit mag). Stel me op als een windvaan die gewoon meebeweegt met de regels en het beste ervan maakt. Maar ik ga mezelf dus geen mogelijkheden ontnemen die er zijn, dat doet immers niemand en ik ben zeker niet roomser dan de paus.
Dat snap ik wel alleen dat was impliciet natuurlijk mijn punt. Het doel is virus verspreiding verminderen door mensen niet te laten mengen. Het doel van de maatregel is dat jij die zwemvrienden dus even niet ziet. Alleen dat is wettelijk nauwelijks te regelen. Dus krijgen we maatregelen die dat in de hand zouden moeten werken (hoe effectief dat is kun je terecht vraagtekens bij zetten). Wanneer inderdaad iedereen om de maatregel heen werkt en evenveel blijft mengen dan is op termijn de enige uitkomst dat je inderdaad je huis niet meer uit kan. Als je de game theory er op na slaat is de enige uitkomst dat iedereen verliest omdat vrijwel iedereen voor zichzelf kiest. Jij plaatste daar toevallig een leuk voorbeeld van.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:29
Waar lezen jullie over de maatregelen ten aanzien van bezoek en bezoek van kinderen van grootouders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 21:55
hoevenpe schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:34:
[...]

Ik snap het werkelijk niet, als je dag in dag uit op zolder werkt is in de avond achter een balletje aanrennen noodzakelijk voor de mentale gezondheid.
Dan doe je dat toch lekker?
Volgens mij kan dat nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

giantgiantus schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:40:
Waar lezen jullie over de maatregelen ten aanzien van bezoek en bezoek van kinderen van grootouders?
Indirect o.a. hier:
Ouderen vanaf zeventig jaar wordt gevraagd op te passen in contacten met de kleinkinderen.
https://www.ad.nl/dossier...er-mondkapje-op~ada8ef69/

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:29
Die las ik ook inderdaad. Maar dat klinkt als een buitengewoon vrijblijvend advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Loei123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:43:
Dan doe je dat toch lekker?
Volgens mij kan dat nog steeds.
Amateursport na 17u verboden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

giantgiantus schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:44:
[...]

Die las ik ook inderdaad. Maar dat klinkt als een buitengewoon vrijblijvend advies.
Als het niet werkt, kan Rutte er altijd nog een 'dringend advies' van maken, en mocht ook dat niet voldoende blijken wordt het vast een 'zéér dringend advies'.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:07
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:51:
[...]

Gelukkig ben ik over een week hier vertrokken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UDAeE4c6GqKrEQFixsfWvzxKSFM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/p4Yh8dMwjssfuCczXGYQNQgJ.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:12
Bij RTL Z werd net gesproken dat bioscopen, theater en horeca met één derde capaciteit open kunnen in aanvulling op de sluitingstijd van 17.00 (geldt overigens niet voor de bioscopen) Dit is veel strenger dan überhaupt anderhalve meter met CoronaCheck-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, op naar de persconferenties. Eerst 1 om 6 uur gok ik (sinterklaasjournaal) en daarna om 7 uur "the real deal". Nog ff een klusje afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Señor Sjon schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:24:
[...]

Net 380 euro afgetikt voor de hockeycontributie van dochterlief. :X Owja, en zwemles schreef net ook alweer af voor de jongste. Aangezien zwembaden ook wel dicht zullen moeten. Zwemles ook niet-essentieel blijkbaar.
Amateurverenigingen hebben het behoorlijk zwaar in deze tijd.

Ik heb (ook door andere ontwikkelingen, zoals het vaderschap) juist mijn lidmaatschap bij de waterpolovereniging, na meer dan 20 jaar lidmaatschap en diverse bestuursfuncties, vorig jaar opgezegd. Ik had al zo'n vermoeden dat zwembaden, zoals altijd, de pisang zijn. Er zijn maar een paar teams en dito leden over in een sport die zich kenmerkt als een zeer hechte gemeenschap.

Ik ben gaan padellen. Maar ook dat mag straks (tijdelijk) niet meer? Lekker in de buitenlucht, maximaal 4 man waarvan 2 aan de andere kant van een net... :'(

Wat mij betreft is sport, net als educatie, gewoon essentieel voor een gezonde maatschappij. Dat mag je nooit sluiten.

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
VirinR schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:02:
Bij RTL Z werd net gesproken dat bioscopen, theater en horeca met één derde capaciteit open kunnen in aanvulling op de sluitingstijd van 17.00 (geldt overigens niet voor de bioscopen) Dit is veel strenger dan überhaupt anderhalve meter met CoronaCheck-app.
Eenderde na 17u?

Wat een farce, doe dan niets...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Belachelijk dat weer de sportscholen dichtgaan en sporten weer wordt verboden. Laat wel weer blijken hoe erg het gebrek aan visie is bij dit kabinet, het begint bijna gevaarlijk te worden.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BroWohsEdis schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:08:
Belachelijk dat weer de sportscholen dichtgaan en sporten weer wordt verboden. Laat wel weer blijken hoe erg het gebrek aan visie is bij dit kabinet, het begint bijna gevaarlijk te worden.
Sportscholen gaan niet dicht, en sporten wordt al helemaal niet verboden. Dat is alleen tussen 17:00 en 05:00 het geval. Buiten die tijden zijn de sportscholen gewoon open en kan je gewoon sporten zoveel je wilt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
wildhagen schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:45:
[...]

Als het niet werkt, kan Rutte er altijd nog een 'dringend advies' van maken, en mocht ook dat niet voldoende blijken wordt het vast een 'zéér dringend advies'.
Ze kunnen mooi de boom in met adviezen 8)7 |:( , die gaan linea recta de prullenbak in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
wildhagen schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:09:
[...]

Sportscholen gaan niet dicht, en sporten wordt al helemaal niet verboden. Dat is alleen tussen 17:00 en 05:00 het geval. Buiten die tijden zijn de sportscholen gewoon open en kan je gewoon sporten zoveel je wilt.
Teamsporten hebben de neiging om trainingen 's avonds te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

[...]

Klopt, verkeerd verwoord. Vind het nog steeds belachelijk, een groot deel van de bevolking heeft tussen 5:00 en 17:00 geen tijd om te sporten verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Señor Sjon schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:11:
[...]

Teamsporten hebben de neiging om trainingen 's avonds te geven...
Ook op zaterdag en zondag overdag toch?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
wildhagen schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:12:
[...]

Alleen wedstrijden zijn in het weekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

meestal op 2 doordeweekse avonden training en za of zo wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Nu online

NMH

Moderator General Chat
hoevenpe schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:07:
Eenderde na 17u?

Ik lees het eerder gelinkte AD artikel als 1/3 voor 17:00 en 0/3 er na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Wanneer de drukte overdag toeneemt en juist mensen die werken in het onderwijs en de zorg niet meer kunnen.

Makes sense...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:12:
[...]

Alleen wedstrijden zijn in het weekend. :)
Onder genoeg druk wordt alles vloeibaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus wat er dan gaat gebeuren is dat mensen nog steeds gaan, alleen dan op een ander tijdstip. Wat is dan precies het nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
NMH schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:13:
Ik lees het eerder gelinkte AD artikel als 1/3 voor 17:00 en 0/3 er na.
Wees dan consequent en gooi het helemaal dicht, dan voorkom je tenminste het waterbedeffect.

Eenderde capaciteit tijdens de rustige uren, is dit een truc om geen NOW te hoeven uitkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:13:
[...]

Onder genoeg druk wordt alles vloeibaar.
dan krijgen velden / zalen jonkies? ;) zalen zitten nu meestal vanaf de late middag tot late avonden vol doordeweeks en in het weekend overdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47
Als het bij zeer dringend advies blijft, kan Rutte er net zo goed bij zeggen dat hij zeer dringend adviseert niet op de IC te belanden omdat daar geen plek meer is straks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:12
hoevenpe schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:07:
[...]

Eenderde na 17u?

Aan de andere kant, is het beter dan alles dicht gooien of alleen afhaal. Maar goed, ik vind 1/3 ook wel heel streng en ik mis hier weer de onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Trainingen zijn doordeweeks na werk/schooltijd, vanaf 16u tot 21u.

Wedstrijden zijn inderdaad in het weekend, dat zou door kunnen gaan, maar zonder training wordt het lastig. Veteranen spelen/trainen meestal in de avond, alleen de 'huisvrouwen-training' is op de ochtend.

Pakt stofzuiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
hoevenpe schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:44:
[...]

Amateursport na 17u verboden.
Dan kun je nog steeds achter een bal aanrennen.
Iedereen doet alsof er niks meer kan, terwijl het wel meevalt.

Meteen dezelfde reden dat de maatregelen niet gaan helpen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
hoevenpe schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:16:
[...]

Wees dan consequent en gooi het helemaal dicht, dan voorkom je tenminste het waterbedeffect.

Eenderde capaciteit tijdens de rustige uren, is dit een truc om geen NOW te hoeven uitkeren?
Daar ga ik wel even op letten wat ze daar over zeggen. In feite kunnen veel zaken hier niet op draaien, maar zitten ze toch in een overmacht situatie.

Nou ja het is duidelijk als dit alles is dat er alleen gestuurd wordt op code zwart voorkomen. Probleem is dat je zo weer lang blijft aanmodderen. De IC op een ongezond niveau laat draaien wat ten koste gaat van het personeel.

Terwijl je de huidige golf nog krijgt te verwerken en dan moet hopen dat dit afdoende is. Hopelijk komt er meer duidelijkheid in de persconferentie met het pakket maatregelen als geheel.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Loei123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:21:
Dan kun je nog steeds achter een bal aanrennen.
Iedereen doet alsof er niks meer kan, terwijl het wel meevalt.
Verwacht dat sportclubs niet toestaan dat mensen na 17u nog op de velden zijn, dan houdt het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
hoevenpe schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:22:
[...]

Verwacht dat sportclubs niet toestaan dat mensen na 17u nog op de velden zijn, dan houdt het snel op.
Nogmaals, een sportveld van een vereniging is toch niet de enige plek waar dit kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
Loei123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:25:
[...]

Nogmaals, een sportveld van een vereniging is toch niet de enige plek waar dit kan?
Tja, we kunnen manieren zoeken om de regels creatief te interpreteren, of we volgen de regels en houden het land weg van code zwart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

je benen breken over kuilen of lekker door de hondenstront ballen is inderdaad ook een optie :+ , of de hangjeugd in de voetbalkooi vergezellen, wordt wel een beetje druk dan daar, maar dat is dan een neveneffect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Denk niet dat je heel blij wordt van een hard geslagen hockeybal in de woonwijk... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:53

--HYPER--392

Powered by Fiat

Dan gaan de mensen toch van 13:00 tot 22:00 werken (mits dat kan) gaan we smorgens wel naar de film of sporten

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Wauw, wat een reacties.

Ik bedoel maar te zeggen dat je prima zelf iets van sport kunt beoefenen buiten een vereniging om...

Is dit zo moeilijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Loei123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:29:
Wauw, wat een reacties.

Ik bedoel maar te zeggen dat je prima zelf iets van sport kunt beoefenen buiten een vereniging om...

Is dit zo moeilijk?
ongeveer net zo moeilijk als begrip tonen voor het onbegrip van mensen over het niet mogen sporten in de buitenlucht, waarbij betreffende sport doorgaans alleen op een daarvoor ingericht en verlicht veld uitgeoefend kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Wauw, wat een reacties.

Is dit zo moeilijk?
Hangt van de sport af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Dat snap ik wel, maar uiteindelijk draait sport toch om beweging? Dat blijft op heel veel manieren mogelijk.

En ja sport heeft ook een sociaal aspect, maar volgens mij heeft iedereen een telefoon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Wauw, wat een reacties.

Is dit zo moeilijk?
Ik heb geen zin om te hardlopen en voetballen in het donker op straat is kut. Als ik thuis kom van werk is het al donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Loei123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:34:
Dat snap ik wel, maar uiteindelijk draait sport toch om beweging? Dat blijft op heel veel manieren mogelijk.

En ja sport heeft ook een sociaal aspect, maar volgens mij heeft iedereen een telefoon. :+
Helemaal mee eens.

Eigenlijk hoef je helemaal niet naar buiten. Mensen kan je bellen en op internet kan je shoppen.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BroWohsEdis schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:34:
[...]

Ik heb geen zin om te hardlopen en voetballen in het donker op straat is kut. Als ik thuis kom van werk is het al donker.
"Ik heb geen zin" vind ik nou niet bepaald een sterk argument....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:31
Vijf uur. Dat betekent dus dat de meeste restaurants en cafés sowieso gesloten zullen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07 16:21
hoevenpe schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:13:
[...]

Wanneer de drukte overdag toeneemt en juist mensen die werken in het onderwijs en de zorg niet meer kunnen.

Makes sense...
Ik heb dit ook nooit begrepen, vooral niet voor supermarkten, waar eigenlijk niemand zonder kan… hoe helpt het om hetzelfde volume in een kortere tijd te proppen?

By each crime and every kindness, we birth our future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
BroWohsEdis schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:34:
[...]

En hoe is dat anders als je na je werk wel mag sporten?

En inderdaad, geen zin toont wel aan dat sporten je veel waard is.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Loei123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:39:
[...]

En waar wil je sporten na werktijd (als je een 9-5 baan) in het donker?

Binnen mag niet, buiten regent het + je hebt zat ongure types savonds (En dat is echt niet alleen in de Randstad).

Edit : Zo zie je dat Rutte en de Jonge Nederland zien als bedrijf.. Schiphol mag door blijven draaien , komen totaal geen beperkingen op maar de werkende Nederlander is weer de klos...

[ Voor 32% gewijzigd door Rockvee2 op 26-11-2021 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dat het slecht weer is. :+ Anders stond ik ook bij de anti coronademonstraties. Maargoed ik kom de komende week wel doorheen, voorlopig weinig beperkingen bij nog onze ooster en westerburen. In limburg wonen heeft zo zijn voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Loei123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:39:
[...]

Omdat ik na 5 uur in een verlichte sportschool meerdere oefeningen kan doen of op een verlicht voetbalveld de bal kan zien.

Sporten is voor de mentale gezondheid veel waard, maar ik heb geen zin om midden in de stad in het donker te hardlopen. Gelukkig ben ik een man maar ik merk dat veel vrouwen hier ook geen zin in hebben vanwege ongure types.

Snap niet dat dit niet voor veel mensen niet te begrijpen is, we leven niet allemaal in Friesland of Brabant met geweldige natuur of verlichte buitenlocaties (?).

[ Voor 11% gewijzigd door BroWohsEdis op 26-11-2021 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Rockvee2 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:40:
[...]

En waar wil je sporten na werktijd (als je een 9-5 baan) in het donker?

Binnen mag niet, buiten regent het + je hebt zat ongure types savonds (En dat is echt niet alleen in de Randstad).
Nou als je zelf niet kunt bedenken waar je een belichte plek kunt vind dan snap ik de bekrompen reacties wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Loei123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:42:
[...]

Nou als je zelf niet kunt bedenken waar je een belichte plek kunt vind dan snap ik de bekrompen reacties wel. :)
Vertel, waar kan ik een belichte plek vinden behalve in mijn eigen huis waar ik kan sporten droog/verlicht na 17:00? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08 11:19
P-Rock schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:38:
Vijf uur. Dat betekent dus dat de meeste restaurants en cafés sowieso gesloten zullen blijven.
Working as intended dus.

@hoevenpe
1700 is bewust, dat betekend dat werkend nederland voor het overgrote deel effectief de toegang tot de winkels word ontzegd. tenzij je vrij neemt natuurlijk, maar dat doe je niet voor een flesje shampoo.
Dus massaal in het weekend aan de boodschappen. :|

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Rockvee2 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:43:
[...]

Vertel, waar kan ik een belichte plek vinden behalve in mijn eigen huis waar ik kan sporten droog/verlicht na 17:00? :)
Verlicht wel, droog niet, maar dat was ook niet de discussie toch?

Maar mijn excuses, ik zit fout en jullie hebben gelijk wat betreft de maatregelen.

We gaan waarschijnlijk eerder dood met maatregelen dan zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
LordSinclair schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:56:
[...]

Wat een onzin je ziet aan de ziekenhuisopname dat ze wel effect hebben.
84% van de bevolking zorgt maar voor 50% van de instroom de overige 16% zorgt voor de overige 50% van de instroom.
*knip* dat is echt wat te zwart/wit
Dat zegt niet dat ze niet werken maar dat ze beperkt werken. Wat alle landen om ons heen ook onderschrijven door een "verplichte" booster.
Overigens onderschrijft onze overheid dat nu ook door de boosters aan te bieden.

Dus het was gewoon te voorspellen dat zodra de vaccins voor de zwakkeren uitgewerkt zijn dat die dan weer meer in de ziekenhuizen komen. Dat zegt niets over wel of niet werken van het vaccin alleen dat de werkingsduur niet oneindig is.

[ Voor 6% gewijzigd door ZieMaar! op 26-11-2021 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:57
BroWohsEdis schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:42:
[...]

Omdat ik na 5 uur in een verlichte sportschool meerdere oefeningen kan doen of op een verlicht voetbalveld de bal kan zien.

Sporten is voor de mentale gezondheid veel waard, maar ik heb geen zin om midden in de stad in het donker te hardlopen. Gelukkig ben ik een man maar ik merk dat veel vrouwen hier ook geen zin in hebben vanwege ongure types.

Snap niet dat dit niet voor veel mensen niet te begrijpen is, we leven niet allemaal in Friesland of Brabant met geweldige natuur of verlichte buitenlocaties (?).
Dan maar samen met die vrouwen in een groepje gaan lopen.
Intussen tel ik mijn zegeningen als niet werkende elke dag in deze toch wel erg lang durende situatie.
Sterkte aan alle werkenden (en dat is niet cynisch bedoeld).

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Loei123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:42:
[...]

Hier heeft de lokale sportschool een tent buiten neergezet (met licht en verwarming). Zolang er geen avondklok is wordt daar in de avonden gesport. Apparatuur verplaatsen ze steeds van binnen naar buiten.

Het zal net op t randje schuren maar 't staat hier al even. Misschien hebben jullie ook zoiets?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:23
Ik baal wel echt van de maatregel dat amateursport na 17:00 niet meer kan, ik sport nu 5 avonden in de week (badminton, squash en voetbal) en dat kan dus niet meer. Ik werk 100% thuis, dus juist het sporten is dan fijn om nog wat sociaal leven te hebben. Ja ik kan gaan hardlopen 's avonds, nou joepie

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Tosemime schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:51:
Ik baal wel echt van de maatregel dat amateursport na 17:00 niet meer kan, ik sport nu 5 avonden in de week (badminton, squash en voetbal) en dat kan dus niet meer. Ik werk 100% thuis, dus juist het sporten is dan fijn om nog wat sociaal leven te hebben. Ja ik kan gaan hardlopen 's avonds, nou joepie
Zijn er geen mogelijkheden om overdag te sporten en dan in de avond te werken deels? Want anders zit je straks echt in een sociaal isolement door dit soort regels.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 20:20
Ik doe niet meer mee.

We hebben ons 2 jaar lang aan elke maatregel gehouden, stonden vooraan om gevaccineerd te worden en staan straks weer vooraan voor de booster. Maar de idioterie word steeds groter, ze zijn compleet de weg kwijt en alle logica ontbreekt.

Restaurants dicht? Dan gaan we wel lekker uitgebreid bij familie en vrienden tafelen.

Sportscholen en winkels eerder dicht? Dan gaan we lekker wat eerder volgepropt de winkels en sportschool wel in.

En als hier straks in de stad gedemonstreerd word dan gaan wij voor het eerst ook meelopen.

Net zo lang tot de logica weer terug is; Scholen tijdelijk dicht en 2G beleid.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:57
Dennis1812 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:48:
[...]

Hier heeft de lokale sportschool een tent buiten neergezet (met licht en verwarming). Zolang er geen avondklok is wordt daar in de avonden gesport. Apparatuur verplaatsen ze steeds van binnen naar buiten.

Het zal net op t randje schuren maar 't staat hier al even. Misschien hebben jullie ook zoiets?
Ja hier ook. Net vanmorgen geweest voor een groepsles. Aan één zijkant één van de drie panelen open en we houden ook nog afstand.

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12:53
En het mooie is nog; een hoop mensen die dit nog steeds ondersteunen.

Het klopt van geen kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:54
Ik hoor het onder collega's ook maar ben ik dan de enige werkenden die gewoon zonder mij bezwaard te voelen wel O erdag naar de winkels gaat en straks ook sport?

De efficiëntie van thuiswerken maakt dat meer dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Laatst online: 18:22
Loei123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:34:

Ik sport omdat ik het tennissen leuk vind. Hardlopen kan ik niet. Dus voor mij is het geen optie om iets anders te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:14

spartacusNLD

This is Sparta!!

wErudite schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:58:

Dus omdat er een hoop mensen zijn die iets ondersteunen klopt het van geen kanten? :> goede onderbouwing ook.. dus alles afschaffen wat een meerderheid wil? :?

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 26-11-2021 18:01 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:23
Shadowhawk00 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:54:
[...]

Zijn er geen mogelijkheden om overdag te sporten en dan in de avond te werken deels? Want anders zit je straks echt in een sociaal isolement door dit soort regels.
Tja het lastige is dat het verenigingssporten zijn, en je met badminton en squash vastzit aan zaalhuur.
Ik zou wel overdag kunnen sporten, maar niet iedereen zal dat kunnen.
Voor badminton heb je een sporthal nodig, en die ga je niet voor 2 of 4 personen afhuren natuurlijk.

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
spartacusNLD schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:00:
[...]

Dus omdat er een hoop mensen zijn die iets ondersteunen klopt het van geen kanten? :>
Nee, het klopt sowieso al van geen kanten. Deze maatregelen zijn niet logisch, toch zijn er hier genoeg mensen die het blindelings ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AMARONE schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:58:
Ik hoor het onder collega's ook maar ben ik dan de enige werkenden die gewoon zonder mij bezwaard te voelen wel O erdag naar de winkels gaat en straks ook sport?

De efficiëntie van thuiswerken maakt dat meer dan goed.
Iedereen bij ons op kantoor gaat gewoon overdag boodschappen doen, er zijn er een paar die tussen de middag wat zwemen en hardlopen.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

wErudite schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:01:
[...]
Nee, het klopt sowieso al van geen kanten. Deze maatregelen zijn niet logisch, toch zijn er hier genoeg mensen die het blindelings ondersteunen.
Ah zo, Ja. Logisch is het zeker niet. Maar ik denk dat ze nu vooral kijken waar ze mee weg kunnen komen zonder het complete draagvlak te verliezen.

Ze laten zich dus vooral regeren eigenlijk door de mensen die op het kantelpunt staan. i.p.v. dat ze daadwerkelijk ''harde keuzes'' durven te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:15
Devian schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:54:
Ik doe niet meer mee.

We hebben ons 2 jaar lang aan elke maatregel gehouden, stonden vooraan om gevaccineerd te worden en staan straks weer vooraan voor de booster. Maar de idioterie word steeds groter, ze zijn compleet de weg kwijt en alle logica ontbreekt.

Restaurants dicht? Dan gaan we wel lekker uitgebreid bij familie en vrienden tafelen.

Sportscholen en winkels eerder dicht? Dan gaan we lekker wat eerder volgepropt de winkels en sportschool wel in.

En als hier straks in de stad gedemonstreerd word dan gaan wij voor het eerst ook meelopen.

Je snapt natuurlijk wel dat 17 Miljoen mensen dit kunnen roepen met allemaal andere visies van hoe het "wel logisch zou zijn".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
BvZwolle schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:59:
[...]

Ik sport omdat ik het tennissen leuk vind. Hardlopen kan ik niet. Dus voor mij is het geen optie om iets anders te doen.
Koop een wii...
Je noemt twee dingen die je niet kunt met als conclusie dat je dus totaal niet meet kunt sporten...

Tevens hier geen ervaring met een buiten sportschool, maar dat is inderdaad een mooi initiatief.

Zo is er vanalles mogelijk lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
Er wordt toch nergens gezegd dat supermarkten ook om 17:00u dicht moeten? Dat zijn essentiële winkels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Ja sorry, maar je kunt niet badmintonnen en niet hardlopen, dus je kunt niks meer?

Gewoon even nadenken en je kunt iets anders leuks doen in de buitenlucht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
wErudite schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:58:

Ondersteunen is een groot woord maar de situatie is dusdanig nijpend in de zorg dat ik besef dat er wel iets moet gebeuren. De keuzes die het kabinet kan maken zijn zeer beperkt en men kiest voor deze keer om de schoolgaande jeugd te ontzien.

Is het allemaal k*t, jazeker maar gezien de situatie begrijpelijk.

Waar ik zelf persoonlijk moeite mee heb zijn de FvD kamerleden. Die zouden ze mij vanwege opruiing en verspreiden van desinformatie preventief moeten opsluiten. Als er één groep is waar we deze ellende aan te danken hebben zijn zij het wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P-Rock
Miki schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:08:
Waar ik zelf persoonlijk moeite mee heb zijn de FvD kamerleden. Die zouden ze mij vanwege opruiing en verspreiden van desinformatie preventief moeten opsluiten. Als er één groep is waar we deze ellende aan te danken hebben zijn zij het wel.
Ik heb vernomen dat er tribunalen komen, dus hun tijd komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Deze logica komt van het OMT toch? Denk dat die wel de expertise hebben om logische keuzes te maken.

Of zijn dit kabinetskeuzes obv het OMT die zijn aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Basekid schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:13:
Deze logica komt van het OMT toch? Denk dat die wel de expertise hebben om logische keuzes te maken.

Het OMT heeft al (veelste) vaak bewezen dat ‘t geen logische keuzes kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Het OMT adviseert het kabinet en het RIVM rekent op basis van modellen uit wat de voorgestelde maatregelen voor effecten hebben. Het kabinet beslist uiteindelijk welke set aan maatregelen dan worden doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Het OMT maakt geen keuzes maar geeft het kabinet adviezen. Wat het kabinet er vervolgens mee doet is waar we mee te maken krijgen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Devian schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:54:
Ik doe niet meer mee.

2G beleid zal niets uithalen. Dat zie je met 3G nu. Gevaccineerd of niet, je bent evengoed besmettelijk.

1G is echt de enige oplossing.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wErudite schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:17:
[...]

Het OMT heeft al (veelste) vaak bewezen dat ‘t geen logische keuzes kan maken.
En terecht. Dat is namelijk ook niet aan het OMT. Die geven alleen adviezen uit, de keuzes worden door het kabinet gemaakt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
pjot1 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:21:
[...]

2G beleid zal niets uithalen. Dat zie je met 3G nu. Gevaccineerd of niet, je bent evengoed besmettelijk.

Je kunt moelijk 18 miljoen Nederlanders elke dag testen.

Je kunt wel de ongevacineerden onder druk zetten zodat de ziekenhuizen 30-40% minder belasting hebben.

Ga daarnaast de grootste besmettingshaard, de scholen, aanpakken en dat moet voldoende zijn om de druk op de zorg zo te spreiden dat we redelijk normaal doorkunnen met zn allen.

2 weken extra schoolvakantie, 4wk totaal, moet voldoende zijn om de besmettingshaarden daar even in te dammen. Dan doorpakken met die boosterprikken... Zou genoeg moeten zijn.

Maar wie ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Devian schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:29:
[...]

Je kunt moelijk 18 miljoen Nederlanders elke dag testen.

Je kunt wel de ongevacineerden onder druk zetten zodat de ziekenhuizen 30-40% minder belasting hebben.

Ga daarnaast de grootste besmettingshaard, de scholen, aanpakken en dat moet voldoende zijn om de druk op de zorg zo te spreiden dat we redelijk normaal doorkunnen met zn allen.

2 weken extra schoolvakantie, 4wk totaal, moet voldoende zijn om de besmettingshaarden daar even in te dammen. Dan doorpakken met die boosterprikken... Zou genoeg moeten zijn.

Maar wie ben ik.
Ja inderdaad stimuleren van ongevaccineerden om besmettingsfeestjes te houden zodat ze corona oplopen voor een groen vinkje. Want dat is wat er nu dus gebeurt en dat lijkt me precies wat je niet wilt.

1G voor grotere evenementen en de rest open zou voldoende moeten zijn, het zijn niet de <40 mensen op de IC het zijn de >60 die er liggen en die gaan ook niet zo vaak meer naar de kroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loei123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:07:
Ja sorry, maar je kunt niet badmintonnen en niet hardlopen, dus je kunt niks meer?

Gewoon even nadenken en je kunt iets anders leuks doen in de buitenlucht...
Als je gewoon even nadenkt is alles zo simpel.

Als je gewoon even nadenkt snap je ook dat buiten sporten ( zonder om te kleden , ieder met eigen vervoer) geen risico oplevert en dat verspreid over meer uren boodschappen doen met zijn allen minder contacten oplevert . Simpel hè.

Nu kun je voor elk sport probleem een simpele oplossing bieden en ja je kan blijven bewegen.

Zo kun je ook in leven blijven als pasta en aardappels verboden worden . Dan eet je toch rijst of brood ? Of wil je soms code zwart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
pjot1 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:21:
[...]

Er kwam pas toch juist naar voren dat 1G op zichzelfstaand slechter werkt dan 2G? Je zal voor de optimale resultaten een combinatie moeten doorvoeren van 2G met 1G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Shadowhawk00 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:31:
[...]

Ja inderdaad stimuleren van ongevaccineerden om besmettingsfeestjes te houden zodat ze corona oplopen voor een groen vinkje. Want dat is wat er nu dus gebeurt en dat lijkt me precies wat je niet wilt.

1G voor grotere evenementen en de rest open zou voldoende moeten zijn, het zijn niet de <40 mensen op de IC het zijn de >60 die er liggen en die gaan ook niet zo vaak meer naar de kroeg.
Waarom 1G voor evenementen? Er is geen enkele besmettingshaard voortgevloeid uit een evenement. Zelfs ADE in Amsterdam heeft relatief gezien een minimaal aantal besmettingen opgeleverd. F1 Zandvoort idem.

Scholen zijn de brandhaarden, en ongevacineerden zijn degenen die de zorg belasten.

Maatregelen toegespitst op de situatie ipv weer wat randoms doen en dan 2 weken later erachter komen dat het geen impact heeft. Hoe zou dat nou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:32:
[...]

Als je gewoon even nadenkt is alles zo simpel.

Als je gewoon even nadenkt snap je ook dat buiten sporten ( zonder om te kleden , ieder met eigen vervoer) geen risico oplevert en dat verspreid over meer uren boodschappen doen met zijn allen minder contacten oplevert . Simpel hè.

Nu kun je voor elk sport probleem een simpele oplossing bieden en ja je kan blijven bewegen.

Zo kun je ook in leven blijven als pasta en aardappels verboden worden . Dan eet je toch rijst of brood ? Of wil je soms code zwart ?
Helemaal mee eens, volgens mij zei ik ook dat de maatregelen weinig gaan helpen.

Maar lopen janken dat niks meer kan? Nee, dat is niet de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:38

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

eric.1 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:36:
[...]

Er kwam pas toch juist naar voren dat 1G op zichzelfstaand slechter werkt dan 2G? Je zal voor de optimale resultaten een combinatie moeten doorvoeren van 2G met 1G.
De goede berichtgeving deed daar de aannames bij, waarbij de effectiviteit van vaccins licht overschat werd (want stand september) en de kwaliteit van zelftests onderschat (30% vals negatief, lijkt werkelijk 20% te zijn). En de onderzoeken beperken zich tot evenementen, maar 1G kan je ook juist op scholen doen waar de ongevaccineerden bij elkaar zitten. Om de dag in de klas een test zou een goed begin zijn.

Mijn vrouw had gisteren nog een leerling in de klas die in haar les de positieve uitslag van z'n pcr test kreeg 8)7

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
[...]

De meeste mensen met een kantoorbaan werken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
CyberMania schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:49:
[...]

De meeste mensen met een kantoorbaan werken dan.
Denk dat mensen met kantoorbaan nog makkelijkste kunnen schuiven. Productiemedewerkers of zelfs receptionistes kunnen dat normaliter gewoon helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Proton_ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:46:
[...]

De goede berichtgeving deed daar de aannames bij, waarbij de effectiviteit van vaccins licht overschat werd (want stand september) en de kwaliteit van zelftests onderschat (30% vals negatief, lijkt werkelijk 20% te zijn). En de onderzoeken beperken zich tot evenementen, maar 1G kan je ook juist op scholen doen waar de ongevaccineerden bij elkaar zitten. Om de dag in de klas een test zou een goed begin zijn.

Mijn vrouw had gisteren nog een leerling in de klas die in haar les de positieve uitslag van z'n pcr test kreeg 8)7
Ja ok, er zaten wat haken en ogen aan vast. Maar goed, dan nog is een combinatie eigenlijk altijd beter dan uitsluitend 1G.

Maar evengoed kan je ook niet stellen dat 1G een magische oplossing is om van alle problemen af te zijn en claimen dat 2G niet werkt omdat 3G ook niet blijkt te werken (niet mijn redenatie trouwens). Zo werkt het niet.

Hele scholen drie keer in de week testen, dat vind ik nog al wat eerlijk gezegd. Lijkt me ook niet echt een ideale oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:07
kost de sportschool waar ik train weer leden hij was er al 20 kwijt die ongevaccineerd zijn nu zal die ook wel weer opzeggingen krijgen

voor een kleine sportschool toch wel een aderlating

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16:59
eric.1 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:55:

Hele scholen drie keer in de week testen, dat vind ik nog al wat eerlijk gezegd. Lijkt me ook niet echt een ideale oplossing.
Ik test mij als leerkracht ook 3x per week met een zelftest... Om de kinderen en hun verdere contacten te beschermen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
President schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:57:
[...]

Ik test mij als leerkracht ook 3x per week met een zelftest... Om de kinderen en hun verdere contacten te beschermen...
En wat wil je hiermee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:38

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Dat we eindelijk de persco kunnen kijken ;)

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier gelden uiteraard de regels uit het beleid, let vooral op het volgende:
- niet op de man spelen
- geen generalisaties/verbasteringen
- onthou je van drogredeneringen en gebruik bronnen
- geen rants, dit is niet de plek voor je persoonlijke frustraties