Om heel eerlijk te zijn hé.
Laten we gewoon kappen met dat pappen en nathouden met dit demissionaire kabinet. (Trouwens best bizar dat ze zoveel macht nog kunnen uitvoeren.)
Voer een wetswijziging door, voor 1G, bijt door de zure appel heen dat je vaccinatie verplicht en klaar. Kan alles los blijven. QR Checks overal in heel Nederland,
ook supermarkten. Heb je dan je boodschapjes nodig? Bestel je online en ga je maar naar een pick-up point.
Uiteindelijk zal er dan een vaccinatiegraad van 95% eventueel (in gunstigste geval) behaald worden. Die overige 5% overtuig je toch nooit en zal ongevaccineerd blijven. Kan het demissionaire kabinet daarna bezig met de overtuiging dat de boostershot echt noodzakelijk is voor onze toekomst en omgeving. Kunnen we straks jaarlijks ons prikje halen, want dat moeten ze ook nog steeds goed aan de man brengen.
Zelf, ben ik heul lang ongevaccineerd geweest. Tot en met eind oktober. Sinds 13 november ofzo, heb ik mijn QR code en om eerlijk te zijn als ik niet continu had moeten testen voor school (wat op een horecalocatie is 's avonds en in het weekend) had ik nog steeds geen vaccinatie gehad. Maargoed, inmiddels ben ik gevaccineerd, maar ik ben ook echt
helemaal klaar met het pappen en nathouden en het krankzinnige *** beleid van dit kabinet.
Ja, het is *** voor de ongevaccineerden, ja we hebben dan nog een grotere tweedeling in de maatschappij. Maar even zonder gekheid, die tweedeling is er al. Laten we ons nu gewoon geen illusies maken.
Oplossing: (alhoewel erg rigoreus). Heel het land op slot. Alles dicht. Goed fonds oprichten die 100% van de kosten vergoed voor de horeca etcetera. en de komende vier weken (ook met sinterklaas, kerst en oud&nieuw geen grote groepen) op een houtje bijten.
Zelf ook geen voorstander van, maar inmiddels zie ik echt geen andere oplossing meer voor ogen. Al helemaal niet met dit verschrikkelijke leugenachtige kabinet. Want als puntje bij paaltje komt, zegt Mark Rutte of Hugo de Jonge dat ze er "geen actieve herinnering aan hebben". Denk aan, groepsimmuniteit.
(om eerlijk te zijn, zie ik dit scenario ook nog wel gebeuren ook over twee weken... bij de volgende persconferentie dan.. maar vermoedelijk zullen hier al wel aanleidingen gedaan worden vandaag.)
[
Voor 4% gewijzigd door
Tweakez op 26-11-2021 12:57
]