[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.477 views

• happymoon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12-2024
The sandbox... tot waar gaat die gaan? 10 dollar?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
twit schreef op woensdag 24 november 2021 @ 07:24:
[...]

We staan weer rood tov 24u geleden. Jij ook zo verrast? ;w
Nee.. die Aziaten verkopen de boel weer, straks Europa en vanmiddag de VS en we zitten op 42k.

Ada doet het ook wel lekker de afgelopen tijd trouwens, zit bijna op het niveau van toen ik verkocht. :P

Zero.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:07

YES

Moderator General Chat
twit schreef op woensdag 24 november 2021 @ 07:24:
[...]

We staan weer rood tov 24u geleden. Jij ook zo verrast? ;w
Volgens mij staan we exact hetzelfde als 24 uur geleden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Szj7VfGUGhrIpLh9M_lyDdA5nM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FiylPrZ8ic6KH2MROBcWjsrc.png?f=fotoalbum_large

Niet zo pessimistisch. Aziaten gaan straks slapen = hodl, Amerikanen worden straks wakker en hebben zin om iets te kopen en dat wordt BTC. Moon soon.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:09
YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 07:29:
[...]

Volgens mij staan we exact hetzelfde als 24 uur geleden.

[Afbeelding]

Niet zo pessimistisch. Aziaten gaan straks slapen = hodl, Amerikanen worden straks wakker en hebben zin om iets te kopen en dat wordt BTC. Moon soon.
azie is al heel lang wakker, die zitten zo alweer aan het bier.
edit, ninja edit :P

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

Beste allemaal,

Het klinkt misschien een beetje raar en vaag en ook zeker ietwat offtopic, maar ik heb hier zolang dagelijks rondgehangen dat ik jullie wel een beetje een antwoord verschuldigd ben.

Zoals ik laatst al liet doorschemeren heb ik het vrij plotseling een aanzienlijk stuk drukker dan normaal.

Op dit moment sta ik op een punt van mijn leven waar alles ineens heel snel is omgeslagen van super relaxt naar (voor mij) behoorlijk stressvol, zowel de situatie thuis als op mijn werk. Het is verder niet ernstig ofzo qua gezondheid maar ik word wel een soort gedwongen even de kop erbij houden en zaken op een rijtje zien te zetten.

De slowchat is echt superlang een onderdeel geweest van mijn dagelijks leven, het is naar iets gegroeid wat boven de muntjes uit stijgt en hoewel ik er altijd van heb genoten als geen ander om hier de hele dag slap te ouwehoeren lukt het me momenteel even niet meer. Het is daarnaast ook een beetje organisch gegroeid van een leuke bezigheid naar een ietwat ongezonde bezigheid. 24/7 memes posten vergt zijn tol :+

Dankzij mijn zelf ingerichte enorme luizenleventje heb ik niet veel handvaten ontwikkeld om e.e.a. op een gezonde en volwassen manier aan te pakken. En nu komt in het grote mensenleven even alles tegelijk op me af.

Ik sta momenteel op een kruispunt van het leven en moet keuzes te maken, 1 van de kutste dingen in het leven. Keuzes. Ik ga er dus helaas voor kiezen om me hier even een tijd terug te trekken.

Vele van jullie zullen denken: Jaapio, doe niet zo emotioneel, verman jezelf en waarschijnlijk hebben jullie ook gelijk :+

Het komt namelijk altijd wel weer goed. Maar om dit goed aan te pakken kan ik voor mijn gevoel niet overal een klein beetje tegelijk mee bezig zijn. Alles of niets.

De dikke tech hodl ik natuurlijk, al die mooie muntjes zijn veel te mooi om te laten liggen.

Ik zal hier waarschijnlijk ik de toekomst heus nog wel eens terug te vinden zijn, maar voorlopig even niet.

Wees lief voor elkaar en elkaars muntjes en hou de kaarsen groen en fatsig ;)

De mensen maken deze chat, en deze chat is goud Bitcoin waard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Ise6WykUcAbHtqqcB55dsm5Nl8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xsk803w6vbkExMpxoGjj6ZFm.jpg?f=fotoalbum_large

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ok tot morgen Jaap!

(Nee serieus, take care en rustig aan ouwe)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ItnsPgSJ_hh355CVacx-Z1v_FrI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/asBOG0GwGJjSSYgHCY8YJVdx.jpg?f=user_large

• Pelox
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:04:
Beste allemaal,

Het klinkt misschien een beetje raar en vaag en ook zeker ietwat offtopic, maar ik heb hier zolang dagelijks rondgehangen dat ik jullie wel een beetje een antwoord verschuldigd ben.

Zoals ik laatst al liet doorschemeren heb ik het vrij plotseling een aanzienlijk stuk drukker dan normaal.

Op dit moment sta ik op een punt van mijn leven waar alles ineens heel snel is omgeslagen van super relaxt naar (voor mij) behoorlijk stressvol, zowel de situatie thuis als op mijn werk. Het is verder niet ernstig ofzo qua gezondheid maar ik word wel een soort gedwongen even de kop erbij houden en zaken op een rijtje zien te zetten.

De slowchat is echt superlang een onderdeel geweest van mijn dagelijks leven, het is naar iets gegroeid wat boven de muntjes uit stijgt en hoewel ik er altijd van heb genoten als geen ander om hier de hele dag slap te ouwehoeren lukt het me momenteel even niet meer. Het is daarnaast ook een beetje organisch gegroeid van een leuke bezigheid naar een ietwat ongezonde bezigheid. 24/7 memes posten vergt zijn tol :+

Dankzij mijn zelf ingerichte enorme luizenleventje heb ik niet veel handvaten ontwikkeld om e.e.a. op een gezonde en volwassen manier aan te pakken. En nu komt in het grote mensenleven even alles tegelijk op me af.

Ik sta momenteel op een kruispunt van het leven en moet keuzes te maken, 1 van de kutste dingen in het leven. Keuzes. Ik ga er dus helaas voor kiezen om me hier even een tijd terug te trekken.

Vele van jullie zullen denken: Jaapio, doe niet zo emotioneel, verman jezelf en waarschijnlijk hebben jullie ook gelijk :+

Het komt namelijk altijd wel weer goed. Maar om dit goed aan te pakken kan ik voor mijn gevoel niet overal een klein beetje tegelijk mee bezig zijn. Alles of niets.

De dikke tech hodl ik natuurlijk, al die mooie muntjes zijn veel te mooi om te laten liggen.

Ik zal hier waarschijnlijk ik de toekomst heus nog wel eens terug te vinden zijn, maar voorlopig even niet.

[Afbeelding]
Doe niet zo emotioneel en verman jezelf. Tot morgen!

;)

Zero.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
@Verwijderd reported for offtopic.

• YES

YES

Moderator General Chat
Beste allemaal,

[Afbeelding]
Heel goed Jaapio. Als je in een dergelijke belangrijke fase zit is het belangrijk de juiste keuzes te maken. We rekenen er dan ook op dat je snel terugkeert om meer memes dan ooit te posten, nadat je de verkeerde keuzes hebt gemaakt op het kruispunt in je leven en niets anders dan de slowchat meer hebt!

Zonder dollen, goed dat je ons even links laat liggen, dat @Snitserklaas account erbij en dan ook nog bewerkte Sinterklaasjournaal videos maken gaat je niet in de koude kleren zitten, dat snap ik best.

Oké nu echt zonder dollen: goed besluit en hopelijk kom je inderdaad af en toe aanwaaien, straks wordt dit topic nog te inhoudelijk.

[...]

Nou ja, dat 'zonder dollen' is ook niet helemaal gelukt geloof ik.. Zet hem op en hopelijk tot snel Jaapio! _/-\o_

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:56
Beste allemaal,

[Afbeelding]
Mand, hodl. Tot snel :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:06
YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:11:
[...]

Heel goed Jaapio. Als je in een dergelijke belangrijke fase zit is het belangrijk de juiste keuzes te maken. We rekenen er dan ook op dat je snel terugkeert om nog meer memes dan ooit te posten, nadat je de verkeerde keuzes hebt gemaakt op het kruispunt in je leven en niets anders dan de slowchat meer hebt!

Zonder dollen, goed dat je ons even links laat liggen, dat @Snitserklaas account erbij en dan ook nog bewerkte Sinterklaasjournaal videos maken gaat je niet in de koude kleren zitten, dat snap ik best.

Oké nu echt zonder dollen: goed besluit en hopelijk kom je inderdaad af en toe aanwaaien, straks wordt dit topic nog te inhoudelijk.

[...]

Nou ja, dat 'zonder dollen' is ook niet helemaal gelukt geloof ik.. Zet hem op en hopelijk tot snel Jaapio! _/-\o_
Er is maar 1 iemand die menig tweaker uit het slop heeft getrokken en dat is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yx9HRXq1BC4lI_Qw3Trk8DEB-Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zP3B9RANBYCkuKMN4NrLiP88.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Verwijderd

Toch weer ff gelachen zo, take care gasten _/-\o_

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Snitserklaas schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:58:
Beste land- en soortgenootjes,

Lachen met jullie en jullie humor zijn mij dierbaar, dat waardeert deze ouwe baas.

Alleen kun je niet je hele leven alleen maar lachen, helaas.

Ik vind het wel weer tijd voor afscheid en ga dus terug naar Snits.

Maar ga voor altijd door met de hopium en het geleuter over dildo's, stelletje lieve kids.

<+:) doei
-O-

• YES

YES

Moderator General Chat
Serieus, eerst @Snitserklaas die vertrekt en een nachtrust later @Verwijderd er achteraan. Mij maak je niet wijs dat dit niet gewoon één en dezelfde persoon is, of op zijn minst broers (de Hielke en Sietse Klinkhamer van GoT of zo) zijn.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-01 14:15
Rustig an @Verwijderd.

On-topic: wen CRO 1 USD?

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:03
Beste allemaal,

[Afbeelding]
Dat heet ouder worden waarbij de prioriteiten anders komen te liggen.

Volkomen organisch.

In mijn volksmond heet dat....laat ze allemaal maar naar de kl%te lopen ;)

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:17:
Serieus, eerst @Snitserklaas die vertrekt en een nachtrust later @Verwijderd er achteraan. Mij maak je niet wijs dat dit niet gewoon één en dezelfde persoon, of op zijn minst broers (de Hielke en Sietse Klinkhamer van GoT of zo) zijn.
Ja valt wel op.

Take care @Verwijderd

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:02
First things first @Verwijderd , take care

• anti elppa
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:15:
succes met wat je moet doen Jaap. Hoop je toch weer terug te zien over een paar maanden!!!

ik geef je wel een seintje als doge weer op 17 sats staat ;)

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K6Vo22AbqafAy2S0H7TYfqGMm-Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GDZAnjIuZbDhPUhQDNdbzQVs.jpg?f=user_large

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 24 november 2021 @ 07:51:
[...]

azie is al heel lang wakker, die zitten zo alweer aan het bier.
edit, ninja edit :P
Ja ik moest nog koffie hebben, jij ook blijkbaar.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:09

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:15:
Ach man, je bent zelf een take care!

Zorg goed voor jezelf man.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
-Muncky- schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:17:
Rustig an @Verwijderd.

On-topic: wen CRO 1 USD?
deze week nog 8)

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Mijn gratis CRO is inmiddels > 350 euro. Toch lekker gratis Spotify, snel in orde maken maar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NANzufTW_1H8tWGmiwjgGHTOb9g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OPfNj8gWLZHFaWA7LgvRqHbA.jpg?f=fotoalbum_large

• mannowlahn
knakworst schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:36:
[...]

Mijn gratis CRO is inmiddels > 350 euro. Toch lekker gratis Spotify, snel in orde maken maar.

[Afbeelding]
Lekker man, ik wacht even totdat ik mijn cro heb om de jade aan te vragen. Ik heb een flauw vermoeden dat over een jaar of wat, ik weer een kaart upgraden kan doen met huidige cro stack. :X

• Pelox
[...]

[Afbeelding]
Is dat van die 25 euro referral? Dan moet ik het ook maar laten staan dan :P

Zero.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-01 19:33
[...]
[Afbeelding]
En 2% cashback, ook lekker!
mannowlahn schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:40:
[...]
Lekker man, ik wacht even totdat ik mijn cro heb om de jade aan te vragen. Ik heb een flauw vermoeden dat over een jaar of wat, ik weer een kaart upgraden kan doen met huidige cro stack. :X
Crypto.com mag zichzelf natuurlijk pas écht serieus nemen wanneer ze alle memecoins voorbij zijn. Daarvoor moet er nog even 50% marketcap bovenop, misschien is dat genoeg bovenop de stack?

edit: Oh ik zie dat ze SHIB zojuist achter zich hebben gelaten! 👋 👋

Nu slechts twee plekken verwijderd van de top 10. One down, two more to go, dikke CRO! 🚀

[ Voor 41% gewijzigd door pimsaint op 24-11-2021 09:06 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:46:
[...]

Is dat van die 25 euro referral? Dan moet ik het ook maar laten staan dan :P
Volgens mij had ik het nog net geregeld toen het 50 dollar was.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

De poedelprijs voor slechtst presterende coin gaat deze week naar ADA. Van harte @Uncle_Charles !

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:56
knakworst schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:56:
De poedelprijs voor slechtst presterende coin gaat deze week naar ADA. Van harte @Uncle_Charles !
Link is een close 2nd. Inmiddels 50% verwijderd van de ATH..

• anti elppa
mastermovies hahahaa altijd +10

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ik ben overigens wel zeer bullish over Link ADA en XRP. Indien btc zijn weg vervolgt zal het hard gaan met die 3 coins. Hoe minder aandacht in dit topic hoe meer potentie ;)

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:59:
Ik ben overigens wel zeer bullish over Link ADA en XRP. Indien btc zijn weg vervolgt zal het hard gaan met die 3 coins. Hoe minder aandacht in dit topic hoe meer potentie ;)
Je zegt het precies goed, als BTC het toestaat ;) Op de 4h is een descending triangle te zien, gisteren zag ik nog mogelijkheden voor een ascending triangle op de 1h maar die brak uit naar beneden. Ik vraag me dus af of die support op/rond 55.9k/56k het lang houdt.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-01 21:15
Nou Ada krijgt anders aardige klappen.. staat bijna weer op de helft van de ath en als je de 4u bekijkt loopt ie vanaf 2$ in 1 rechte lijn naar de 1.68$ waar ie nu staat ;(

Ik had die zooi er allemaal uit moeten gooien op 3$ |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Khaelos op 24-11-2021 09:07 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Pelox
YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:04:
[...]

Je zegt het precies goed, als BTC het toestaat ;) Op de 4h is een descending triangle te zien, gisteren zag ik nog mogelijkheden voor een ascending triangle op de 1h maar die brak uit naar beneden. Ik vraag me dus af of die support op/rond 55.9k/56k het lang houdt.
-O-

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Khaelos schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:07:
Nou Ada krijgt anders aardige klappen.. staat bijna weer op de helft van de ath en als je de 4u bekijkt loopt ie vanaf 2$ in 1 rechte lijn naar de 1.68$ waar ie nu staat ;(

Ik had die zooi er allemaal uit moeten gooien op 3$ |:(
Haha ik moet eerlijk zeggen dat ik de charts helemaal niet gekeken heb toen knakworst ze postte, ik wilde alleen aanstippen dat BTC wel mee moet werken en dat die er wat mij betreft niet super voor staat. ADA ziet er idd niet best uit.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ondertussen blijf ik sats harken op alts, als BTC toch besluit te imploderen snel posities sluiten en de schuilkelders in :w
Maar liever heb ik dat BTC ineens alle beren de nek omdraait en naar de maan gaat. Dan is het ook gewoon snel alts verpatsen en genieten van mijn satjes die meer waard worden :(:)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:17
ADA zit er zeker niet lekker bij, als het maar boven de $1.50 blijft vind ik het nog prima.
zodra de smart contracts echt gaan starten in 2045 komt het allemaal goed -O-
HODL!

nothing stops this train

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:27
Rustig aan doen @Verwijderd!

Gelukkig heb je nog wel even voor we aan de nieuwe babes toe zijn -O- :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Pelox
Kol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:17:
ADA zit er zeker niet lekker bij, als het maar boven de $1.50 blijft vind ik het nog prima.
HODL!
Nee zak maar even terug naar de 1 usd, dan koop ik misschien een klein plukje in.

Zero.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Serieus, eerst @Snitserklaas die vertrekt en een nachtrust later @Verwijderd er achteraan. Mij maak je niet wijs dat dit niet gewoon één en dezelfde persoon is, of op zijn minst broers (de Hielke en Sietse Klinkhamer van GoT of zo) zijn.
Delen ze die boeken van de Kameleon nu nog steeds uit op de middelbare school dat jij ze ook kent? Poeh he, dat is voor mij echt een tijd geleden.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:06

WhySoSerious

Be the change.

SCHEISSEMÜNZEN!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IzOto9kzOhJCb1V_wsZd9WoSqHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/odz62wC2G5I14uF8zbp6k8l5.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
ADA zou delisted zijn op eToro (terwijl net listed op het veel grotere Bitstamp)...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xntKpFDFGzPKGMB2DB6jGRzWGD0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XT66WxWIXLI4pblMvX7g3YP5.png?f=user_large

...en de aangekondigde updates aan het netwerk worden uitgelegd als 'zie je wel, er zijn problemen met concurrency en block size'.

https://iohk.io/en/blog/p...ution-for-network-growth/

Block size en Plutus script memory worden vergroot.

Ik zeg, FUD

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:23:
[...]

Delen ze die boeken van de Kameleon nu nog steeds uit op de middelbare school dat jij ze ook kent? Poeh he, dat is voor mij echt een tijd geleden.
Mijn boomer-vader duwt me die dingen altijd door de strot, "dat waren pas kinderboeken, al die jeugd van tegenwoordig zit alleen maar op hun telefoontjes te YouTokken en zo, vroeger was alles beter".

Verder ben ik al lang van de middelbare school af hoor, sinds gisteren. Van school getrapt voor wiet roken in de aula. Moet gewoon kunnen toch, de Roverheid met al hun regeltjes is echt kut.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Hebben jullie stoplosses staan op alts? Heel wat alts gaan nu lekker maar btc hoeft maar een rode candle van 1000-2000 te hebben en hij trekt de alts weer naar beneden.

• resusaapje
  • Laatst online: 08:36

resusaapje

h less

[...]

Ha, en @Taro als veldwachter Zwart! _O-

Wie zou dan Gerben kunnen zijn?

https://nl.wikipedia.org/...ersonages_uit_De_Kameleon

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Celr is in dit topic vaak voorbij gekomen. Laat ik voor die momenten nou net te laat zijn vaak. Gisteren is een retest geweest met de vorige high als bodem. Op het USDT pair lijkt hij zich weer klaar te maken voor een break.

Je kan hem traden op een break van deze zone of op een retest. Ik zit er al en neem op 0.1598 mijn tweede winst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwHErRTlr-MaBplbl3zg9EvANMQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KcZM3q44ELmYqb7rT1ALSx2x.png?f=fotoalbum_large

• Waah
  • Laatst online: 19:35
[...]

Ik woon relatief dichtbij het Kameleondorp, nog nooit iets van gelezen of gezien _/-\o_

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:19
Ik snap het wel, het is bijna 5 december en @Verwijderd aka @Snitserklaas loopt een beetje achter met inkopen doen voor ons land.
En omdat die pakjes boot inmiddels zo groot is geworden dat hij niet meer door de Sneekerpoort heen kan varen moet hij wat anders verzinnen. Dus dat hij zich hier dan even terug trekt snap ik wel.
@Verwijderd zie je rond de kerst wel weer terug, dan mag die lamme vetzak het stokje weer overnemen en heeft @Verwijderd weer alle tijd voor ons. Toch? :+

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• YES

YES

Moderator General Chat
roflexx schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:27:
Hebben jullie stoplosses staan op alts? Heel wat alts gaan nu lekker maar btc hoeft maar een rode candle van 1000-2000 te hebben en hij trekt de alts weer naar beneden.
Dat heb ik tegenwoordig altijd. Alts trade ik nu alleen nog maar op basis van charts en dan kan je ook vrij goed bepalen waar je eruit stapt als het mis gaat.
Kan overigens wel tricky zijn met sommige alts, want je kan zo genaaid worden door een wick naar onderen die uiteindelijk geen invloed heeft op het latere koersverloop omdat ie zo snel weer opgekocht wordt.

• resusaapje

resusaapje

h less

Waah schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:30:
[...]

Ik woon relatief dichtbij het Kameleondorp, nog nooit iets van gelezen of gezien _/-\o_
Krommenie? 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Waah
krommenie? dat ligt niet dichtbij het Kameleondorp. Ja relatief gezien tov Australie wel misschien :P

• Servor
  • Niet online
Tering wat een dikke CRO zeg.
Moet oppassen er niet volop in te FOMO-en. Maar dat het muntje nog rek heeft ben ik van overtuigd.

• resusaapje

resusaapje

h less

Waah schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:38:
[...]

krommenie? dat ligt niet dichtbij het Kameleondorp. Ja relatief gezien tov Australie wel misschien :P
Oplichters!

Ten noorden van zijn woonplaats Krommenie staat een molen genaamd De Woudaap die Hotze de Roos heeft geïnspireerd voor de Kameleon-serie;
In Krommenie was een veldwachter Zwart

>:)

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Servor schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:40:
Tering wat een dikke CRO zeg.
Moet oppassen er niet volop in te FOMO-en. Maar dat het muntje nog rek heeft ben ik van overtuigd.
Nja de allerdikste gains zijn er wel uit, toch? Waarom zou je, behalve als je een debit card wilt, dan nog een positie pakken? Er liggen nog genoeg ongepumpte coins voor het oprapen.

Bijna salaris, hopelijk nog net op tijd om iets goedkoop op te pikken.

• Waah
resusaapje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:41:
[...]

Oplichters!

Ten noorden van zijn woonplaats Krommenie staat een molen genaamd De Woudaap die Hotze de Roos heeft geïnspireerd voor de Kameleon-serie;
In Krommenie was een veldwachter Zwart

>:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RcZ48O1G2PHyKmSwTBVBnAGrJ18=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5ZwYVcNU4517pJrF4s3scynr.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Waah op 24-11-2021 09:44 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

De Roos heeft gesteld dat de gebeurtenissen overal plaats zouden kunnen vinden maar als hij de vraag kreeg waar het dorp was, dan verwees hij naar Grouw.
Er zijn ook verschillende elementen uit zijn latere woonplaats Krommenie in Noord-Holland (Zaanstreek) te herkennen. Molen 'De Woudaap' is daar bijvoorbeeld te vinden.

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fstatic.zoom.nl%2F8516729158E75AE4A897435A808AEE82-molen-de-woudaap.jpg&f=1&nofb=1

• Pelox
uuuh.. wat is er aan de hand.. check die btc chart.. pieken omhoog en omlaag op binance.

Zero.

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

BTC probeert ons af te leiden van de Kameleon.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• Servor
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:50:
uuuh.. wat is er aan de hand.. check die btc chart.. pieken omhoog en omlaag op binance.
Ja, sorry, ik had m’n DCA momentje…

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:09

MicroWhale

The problem is choice

Het volume is poep laag, dus als iemand voor 400k in 1 minuut in probeert te kopen dan zie je dat ja.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

BTC lijkt wel een shitcoin zonder volume met die pieken inderdaad.

• Pelox
Het lijkt mij dat er wat "grote vissen" gewoon btc omhoog willen drukken. Moon soon?

Zero.

• Jero_B
  • Laatst online: 16:56
Eindelijk die Lambo binnen handbereik:

https://www.bol.com/nl/nl...stukjes/9200000130140114/

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:59:
Het lijkt mij dat er wat "grote vissen" gewoon btc omhoog willen drukken. Moon soon?
Dat lukt ze dan nog niet zo heel goed en ze worden vrij succesvol weer teruggeduwt. Rekt soon? :+

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Blaim schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:42:
[...]

Btc is altijd goedkoop.

• Pelox
YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:03:
[...]

Dat lukt ze dan nog niet zo heel goed en ze worden vrij succesvol weer teruggeduwt. Rekt soon? :+
Ja dat kan ook :P

Zero.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:55
[...]

Nja de allerdikste gains zijn er wel uit, toch? Waarom zou je, behalve als je een debit card wilt, dan nog een positie pakken? Er liggen nog genoeg ongepumpte coins voor het oprapen.

Ik denk ook dat CRO te laat is.

Welke coins denk jij aan?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:59:
Normaliter zijn dit tests van het orderboek (kijken in hoeverre er resistance zit), ik verwacht zo een enorme spike omhoog tot ruim voorbij 58K.

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
MANA gaat lekker <3

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
India wil private crypto verbieden maar heeft geen invloed op btc prijs. Bullish?

• Pelox
roflexx schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:11:
India wil private crypto verbieden maar heeft geen invloed op btc prijs. Bullish?
India is altijd bullish :+

Zero.

• mannowlahn
Kol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:17:
HODL!
Maar ik vraag mij echt af wat voor winsten mensen met ADA verwachten, die zat met 1,50 echt al flink aan de top en kan nou niet zeggen dat de tech van Ada lekker vooruitstrevend is toch (ja drie jaar geleden wel)? Die smart contract was/is wordt het paradepaardje maar dat brengt ook nog niet wat men had verwacht. Aan de andere kant is 1,50 gewoon echt indrukwekkend voor Ada als je ziet waar het vandaan komt.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Jumpman schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:05:
[...]

Ik denk ook dat CRO te laat is.

Welke coins denk jij aan?
Normaal gesproken DCA ik voor 50% in BTC en ETH en voor 50% in verschillende shitcoins.

Maar als de Risk metrics overal wat lager staan waag ik wat meer dus wordt het ongeveer 1/3e BTC/ETH, 1/3e MTV, dat is mijn moonbag en 1/3e nieuwe shitcoin positie. Zit te denken aan OPCT, KRL of DOCK.

Heb namelijk van alle drie nog niet echt qua techsoort iets van in m'n PF. Waar kijk jij naar op dit moment?

• mannowlahn
[...]

niet zozeer voor de cro, maar wel voor de cashback an extra gratis dingen. Dat is wat mij betreft de aantrekkingskracht van cro, de stijging is leuk, maar eerlijk gezegd ga ik daar weinig van profiteren op korte termijn omdat ik genoeg cro in de stake moet hebben voor een kaart.

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-01 12:17
[...]

Heb je tips voor leuke ongepumpte coinies?

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
mannowlahn schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:13:
[...]

Maar ik vraag mij echt af wat voor winsten mensen met ADA verwachten, die zat met 1,50 echt al flink aan de top en kan nou niet zeggen dat de tech van Ada lekker vooruitstrevend is toch (ja drie jaar geleden wel)? Die smart contract was/is wordt het paradepaardje maar dat brengt ook nog niet wat men had verwacht. Aan de andere kant is 1,50 gewoon echt indrukwekkend voor Ada als je ziet waar het vandaan komt.
De zone tussen de 1,50 en de 1,40 zie ik als een mooie entry mogelijkheid. Daar zit een demand zone op de daily en verschillende highs zitten er op die zone.

• Kol Nedra
nou SEPA voor Kraken en crypto.com, schiet eens op..... straks gaat btc omhoog en wil nog mee :+
eindelijk die vieze euro gekregen van mijn baas, en gelijk mijn maandelijkse inzet verstuurd en haal het volgende:

BTC
ETH

en kleine fluffjes:
RAMP
Cake
BOO
DOT

edit:
en Kraken is de winnaar met SEPA: 1 uur en ~40 minuten d:)b

[ Voor 58% gewijzigd door Kol Nedra op 24-11-2021 10:31 ]

nothing stops this train

• Xqlus1ve
  • Laatst online: 21:41

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xZeM9CC7kh1iuJ5D7kT0DC6FEiM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z0yRExbhWwRwNgkEirHv1WWg.png?f=user_large

• Xqlus1ve
  • Laatst online: 21:41

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

En dikke SAND :+

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ferry Bouman schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:18:
[...]

Heb je tips voor leuke ongepumpte coinies?
Ik kijk nu o.a. naar DOCK. Heeft een descending wedge en een RSI trend reversal op de weekly. Maar ik ben dikke TA newb en te lui om de lijntjes nu mooi op te zetten want mobiel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CCpGL7vMC590mBvz1Kv4-6hV2hE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tlmxOYUPod4aaz0aCGMZQbbn.jpg?f=fotoalbum_large

Aka ik doe ook maar wat, geen financieel advies etc. Maar als deze er nog zo bij staat over 2 dagen, pak ik er een tasje van op.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:24

flessuh

Set sail for fail!

Wow SAND.
Jammer dat ik dacht dat er vorige week voorlopig een top was en deel verkocht heb 😂

Maar ja als je alles van tevoren weet..

https://www.dutchsolarboat.com

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:54
mannowlahn schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:13:
[...]

Volgens AltcoinGordon komt Ada met Genius Contracts i.p.v. de gebruikelijke Smart Contracts op andere chains. Zodra dit live gaat kunnen alle chains inpakken :+

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik zit bij de Rabo en maak me altijd exact over het volgende scenario zorgen:
https://businessam.be/isr...-bank-weigert-te-betalen/

Stel dat je met mazzel vroeg hebt ingekocht (of een x1000 meme coin mee pakt) en een leuke bullrun mee maakt dan kun je best op een paar ton uitkomen.

Af en toe kleine winst nemen en overboeken is wellicht slimmer. Maar zolang jij kan aantonen waar de coins vandaan komen kan de bank het toch niet weigeren?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:55
jvel92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:32:
[...]

Volgens AltcoinGordon komt Ada met Genius Contracts i.p.v. de gebruikelijke Smart Contracts op andere chains. Zodra dit live gaat kunnen alle chains inpakken :+

[Embed: title]
Hopelijk komt er dan eindelijk iets van de grond. want op dit moment heeft ADA te weinig utility voor de prijs.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:19
Glenn Hoddle schreef op woensdag 24 november 2021 @ 01:26:
[...]

Nee, op Cronos, crypto.com's eigen vrij nieuwe chain: https://app.beefy.finance/#/cronos

Als je zelf geen crypto.com account hebt is het wel even wat gedoe om er er cro voor gas en je bifi daar te krijgen, maar ik kan er wel bij helpen, als je wil...

(beefy is inmiddels op 10 chains aanwezig, v2 is inmiddels beta dat de interface ook wat beter wordt. https://beta.beefy.finance/#/ )
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat doet. Ik heb een cdc account maar ik heb nog niets met cronos gedaan.

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Astennu schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:35:
[...]

Hopelijk komt er dan eindelijk iets van de grond. want op dit moment heeft ADA te weinig utility voor de prijs.
looks at BTC's utility... 7(8)7

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:27
Helza schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:38:
[...]

Als er 1 coin serieus gebruikt wordt, is het wel BTC. Het is nota bene legal tender 7(8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:55
Helza schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:38:
[...]

Maar dat is een uitzondering. Dat was de eerste Crypto munt en is nu een store of value geworden en eigenlijk degene die de koers van de markt (helaas) nog bepaalt. Hopelijk komen er meer coins die geen last hebben van BTC koers schommelingen maar op dit moment zakt zo goed als alles mee als btc onderuit gaat.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01 19:19
sh4d0wman schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:32:

Stel dat je met mazzel vroeg hebt ingekocht (of een x1000 meme coin mee pakt) en een leuke bullrun mee maakt dan kun je best op een paar ton uitkomen.

Af en toe kleine winst nemen en overboeken is wellicht slimmer. Maar zolang jij kan aantonen waar de coins vandaan komen kan de bank het toch niet weigeren?
Dit is gisteren behandeld in de BNR Cryptocast, waar het beleid van Rabobank werd toegelicht. Schijnbaar is het zo dat als je opeens een groot bedrag uit het complete niets op je rekening stort, dat er dan vragen komen over de herkomst.

Ze hebben tegenwoordig Crypto Champs die beter kunnen beoordelen of een winst legitiem is. Bijvoorbeeld: als jij 12 maanden DCA doet en vervolgens een bescheiden winst wil opnemen dan beoordelen zij dat als legitiem.

Ik denk dat je met een ICO die 1200x gaat eigenlijk altijd wel vragen gaat krijgen :)

• wauskoek
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-01 22:44
Weet iemand wat er gaande is bij Binance? Krijg een email dat ze voor Nederland:

Futures
Options
Margin
Leveraged Tokens

Er mee gaan stoppen in December? :?

• Janter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-02-2022
The Sandbox hahaha bizar

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 14:30
EBOOZ schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:39:
[...]

Dit is gisteren behandeld in de Cryptocast, waar het beleid van Rabobank werd toegelicht. Schijnbaar is het zo dat als je opeens een groot bedrag uit het complete niets op je rekening stort, dat er dan vragen komen over de herkomst.

Ze hebben tegenwoordig Crypto Champs die beter kunnen beoordelen of een winst legitiem is. Bijvoorbeeld: als jij 12 maanden DCA doet en vervolgens een bescheiden winst wil opnemen dan beoordelen zij dat als legitiem.

Ik denk dat je met een ICO die 1200x gaat eigenlijk altijd wel vragen gaat krijgen :)
Elke transactie vanaf 3K wordt tegenwoordig al 'geflagged', welkom in de wondere wereld van KYC :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• YES

YES

Moderator General Chat
wauskoek schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:41:
Weet iemand wat er gaande is bij Binance? Krijg een email dat ze voor Nederland:

Futures
Options
Margin
Leveraged Tokens

Echt geen flauw idee. Ook zo uit het niets.
:+

• Pelox
sjorremans schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:42:
[...]

Elke transactie vanaf 3K wordt tegenwoordig al 'geflagged', welkom in de wondere wereld van KYC :+
En maandelijks 2.5k? Ik vraag dit voor de vader van Anouk.

Zero.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
sh4d0wman schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:32:

Waarom zou je uberhaupt zo'n grote transacties naar je bank willen doen? Je kan ook je altcoin winsten in stables stoppen of in bv. BTC.

Futures
Options
Margin
Leveraged Tokens

Oud nieuws.

[ Voor 21% gewijzigd door Raaafie op 24-11-2021 10:46 ]

• Kol Nedra
YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:42:
[...]

Echt geen flauw idee. Ook zo uit het niets.
:+
ja he? echt opeens zo, niet normaal :+

nothing stops this train

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-01 09:21
Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:43:
[...]

En maandelijks 2.5k? Ik vraag dit voor de vader van Anouk.
Dat zijn 8 kleinere alimentati... eh vrijwillige bijdrages en niet in 1 keer toch?

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-01 09:21

Futures
Options
Margin
Leveraged Tokens

Regulatie? Wellicht nodig om de juiste papieren voor Nederland te krijgen.
Pagina: 1 ... 100 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!