Ik kan niet wachten om deze munt met fatsoenlijke winst eindelijk van de hand te doen!A87 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:27:
[Afbeelding]
4h Breaking up out of falling wedge??? waarschijnlijk wel
Heb video hier
YouTube: OMG Bitcoin pump Technical Analysis SHORT update
Very Poositif!
Je Nederlands accent erbij is behoorlijk amusant
Die zal nog wel ff gaan, sta voor hun Lion NFT drop al uren in de wachtrij... Nog steeds 21067 wachtende voor meNeoflexNL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:21:
Daar gaat het CRO raketje weer.. 100% op de weekly change..
Vanavond Shiba voorbij?
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
:strip_exif()/f/image/fd50UhuHjfZbcv4Wj9fwVUOU.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu wordt je daar doorgaans mee doodgegooid maar deze kwam door de google spamfilter heen en is fraai opgezet
[ Voor 77% gewijzigd door MagniArtistique op 23-11-2021 18:59 ]
Nothing on the hand! 💪🏻😁A87 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:27:
[Afbeelding]
4h Breaking up out of falling wedge??? waarschijnlijk wel
Heb video hier
YouTube: OMG Bitcoin pump Technical Analysis SHORT update
Ik had het ook in DeFi staan maar op de gewone app krijg je ook best aardige apy, 10%, vervolgens krijg je gratis spotify en Netflix en als je een beetje wat can je vaste lasten er op kan gooien begint het leuk op te lopen. Moet nog even wachten want de unbonding period van DeFi is 28 dagen maar ik zit met smart te wachten op een kaartRaaafie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:16:
[...]
Die heb ik al te pakken maar ik vind het wel comfortable zo in de Defi Wallet.. Twijfel of ik het eruit moet trekken en een crypto.com kaart moet nemen. Ik zal het crypto.com topic eens gaan doorlezen, gratis netflix, spotify en aantal procent cashback is niet verkeerd
Ik ook dan koop geen Lambo maar een nieuwe VW UP! 😁mannowlahn schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:21:
[...]
Ik had het ook in DeFi staan maar op de gewone app krijg je ook best aardige apy, 10%, vervolgens krijg je gratis spotify en Netflix en als je een beetje wat can je vaste lasten er op kan gooien begint het leuk op te lopen. Moet nog even wachten want de unbonding period van DeFi is 28 dagen maar ik zit met smart te wachten op een kaarten ik zie die cro nog wel eens richting de 5 dollar gaan en dan lach ik een scheur in mijn broek.
please ga er nog niet doorheen..... wedde straks naar de 69k en morgen die vieze fiat salaris van mijn baas 😌👀
[ Voor 55% gewijzigd door Kol Nedra op 23-11-2021 19:28 ]
nothing stops this train
Van mij mag ie er door. Hele kleine long positie met een kansloos hoog leverage geopend, als we naar boven gaan gaat die positie heel snel groeienKol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:27:
op de 4 uurs nu 3x rejected (MA30)
please ga er nog niet doorheen..... wedde straks naar de 69k en morgen die vieze fiat salaris van mijn baas 😌👀
Ik weet niet of ik mijn cro zal verkopen als die 5 dollar aantikt, die debit card vind ik bijzonder interessant.pletter schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:24:
[...]
Ik ook dan koop geen Lambo maar een nieuwe VW UP! 😁
Maar er is maar nog 5 miljard aan cro over voor de staking volgens mij, dus weet niet hoe dit er dan over bv een jaar er uitziet?
BTC €94.837,08
ikzelf gebruik geen netflix en geen spotify namelijk.... als je dit wel gebruikt dan is CRO zeker betere keuze!
hoop dat in de nabije toekomst dat Binance weer SEPA heeft, scheelt al die omwegen ^^
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 23-11-2021 19:47 ]
nothing stops this train
Ook niet iemand binnen je family of vriendenkring? Het is wel heel makkeijk verdienen (als je de jade of hoger hebt)Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:42:
Ik ben wel benieuwd eigenlijk waar je meer verdient: de 10% CRO per jaar of bij binance met launchpool+launchpad......
ikzelf gebruik geen netflix en geen spotify namelijk.... als je dit wel gebruikt dan is CRO zeker betere keuze!
hoop dat in de nabije toekomst dat Binance weer SEPA heeft, scheelt al die omwegen ^^
Ik heb nu 4 maanden de ruby, wanneer kan je upgraden naar jade? Moet je wachten tot het half jaar om is?Xqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:05:
[...]
Ook niet iemand binnen je family of vriendenkring? Het is wel heel makkeijk verdienen (als je de jade of hoger hebt)
Hardware wallets van Ledger in de aanbieding vanwege Black Friday.
Ook enkele boeken.
Binance en ideal zie ik persoonlijk niet snel meer gebeuren, is voor mij echt de reden dat ik weinig nog koop. IDeal maakte het echt makkelijk om snel ff met een dip wat te kopen, laatst geprobeerd bij bitvavo maar duurde toen een uur en toen was de dip voorbij.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:42:
Ik ben wel benieuwd eigenlijk waar je meer verdient: de 10% CRO per jaar of bij binance met launchpool+launchpad......
Upgraden kan altijd, zie ook het CRO topicRideWithUz schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:20:
[...]
Ik heb nu 4 maanden de ruby, wanneer kan je upgraden naar jade? Moet je wachten tot het half jaar om is?
Toch leuk voor die mensen dat hun sell order geraakt is, maar tragisch voor de Turken hoor. Blijft niks over van hun lira.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:25:
[Afbeelding]
Bitcoin toch nieuwe ATH aangetikt!
Basestation om via sataliet met bitcoin te verbinden
-10%
-20%
Thanks, maar eens de X besteld, ben benieuwd naar de Bluetooth optie ivm iOS.Qunix schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:20:
https://cryptomaan.nl/col...ck-friday-bitcoin-crypto/
Hardware wallets van Ledger in de aanbieding vanwege Black Friday.
Ook enkele boeken.
Straks kun je een luxe villa kopen voor 1 BTC in Turkije.mannowlahn schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:28:
[...]
Toch leuk voor die mensen dat hun sell order geraakt is, maar tragisch voor de Turken hoor. Blijft niks over van hun lira.
hier ook hoor, euro en dollar gaan ook rekt! uitstel van paar jaar wellicht....dorbie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:33:
[...]
Straks kun je een luxe villa kopen voor 1 BTC in Turkije.
nothing stops this train
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Ah vraag #4871KirovAir schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:43:
Wat is nu een goede manier om EUR op binance te krijgen zonder al te veel transactie kosten? Laatste keer dat ik wat stortte werkte ideal nog gewoon.
Mijn Noob advies: Fiat > Bitvavo > NANO > Binance > BUSD
Zeg ik het zo goed heren?
[ Voor 4% gewijzigd door Xqlus1ve op 23-11-2021 20:45 ]
Kraken ---> XLM ---> BinanceKirovAir schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:43:
Wat is nu een goede manier om EUR op binance te krijgen zonder al te veel transactie kosten? Laatste keer dat ik wat stortte werkte ideal nog gewoon.
Bitvavo ---> XLM ---> Binance
nothing stops this train
Xqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:44:
[...]
Ah vraag #4871
Mijn Noob advies: Fiat > Bitvavo > NANO > Binance > BUSD
Zeg ik het zo goed heren?
Thanks boys, bitvavo it is.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:47:
[...]
Kraken ---> XLM ---> Binance
Bitvavo ---> XLM ---> Binance
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
trx is al weken suspended op Bitvavoroflexx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:47:
Xlm is vaak suspended, xrp of trx kan ook.
DGB kun je ook doen, kost zeer weinig fee (1 DGB volgens mij)
nothing stops this train
/f/image/BmL0o03vIEuJA7hipqaozvMU.png?f=fotoalbum_large)
Overigens mag het van mij wel wat langer duren voor hij uitbreekt, mijn alts hebben mij vandaag weer een (virtuele) ATH wat sats betreft bezorgd, als BTC nu vol gas zou geven denk ik dat de alts wel even een tik krijgen.
Dus eerst graag verkooptargets van m'n alts hitten, BTC gedurende die tijd sideways en daarna in een groene kaars van 12 seconden naar de 420k, prima toch?
To receive 20% interest on your Polygon, you have to:Chaes schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:38:
Voor de geïnteresseerden: Matic staat nu op Nexo (tot 20% interest).
- Become a Platinum Loyalty tier client by making sure 10% or more of your Portfolio Balance comprises NEXO Tokens.
- Opt to earn your interest in NEXO Tokens for an additional 2% interest.
- Create a 1-month Fixed Term for an extra 1% interest.
Value of MATIC assets in your Nexo account: $10,000
Value of NEXO Tokens required for you to get the highest interest: min. of $1,000 in NEXO Tokens
Zo klinkt het toch weer wat minder interessant
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Tja, er is altijd een catch. Voor Gold-tier krijg je wel nog gewoon 13%, wat imo nog steeds flink veel is.resusaapje schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:03:
[...]
To receive 20% interest on your Polygon, you have to:Example:
- Become a Platinum Loyalty tier client by making sure 10% or more of your Portfolio Balance comprises NEXO Tokens.
- Opt to earn your interest in NEXO Tokens for an additional 2% interest.
- Create a 1-month Fixed Term for an extra 1% interest.
Value of MATIC assets in your Nexo account: $10,000
Value of NEXO Tokens required for you to get the highest interest: min. of $1,000 in NEXO Tokens
Zo klinkt het toch weer wat minder interessant
Heb je dit verzoek al ingediend bij de duistere machten die BTC beïnvloeden? Alleen zij kunnen dit bewerktstelligen.YES schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:58:
Leuke ascending triangle op de 1h voor Bitcoin. Ben benieuwd of we er ook bovenuit kunnen breken, zelfs de MA7 en MA99 lijken in dit timeframe bezig een ascending triangle te maken
[Afbeelding]
Overigens mag het van mij wel wat langer duren voor hij uitbreekt, mijn alts hebben mij vandaag weer een (virtuele) ATH wat sats betreft bezorgd, als BTC nu vol gas zou geven denk ik dat de alts wel even een tik krijgen.
Dus eerst graag verkooptargets van m'n alts hitten, BTC gedurende die tijd sideways en daarna in een groene kaars van 12 seconden naar de 420k, prima toch?
Ik heb net een cavia ritueel geofferd aan de BTC goden, hij was oranje harig dus hopelijk vinden ze dat goed genoeg.Tartarus schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:10:
[...]
Heb je dit verzoek al ingediend bij de duistere machten die BTC beïnvloeden? Alleen zij kunnen dit bewerktstelligen.
Blij dat ik vorige maand de helft van mijn DOT in CRO heb gestopt en niet meegedaan heb met de crowdloans.
Dat kan ik nu wel zeggen. Ik heb dus niet meegedaan met de DOT crowdloans
Rond de $1 (wellicht net onder de $0.90 mijzelf kennende) trek ik de helft weer uit CRO en ga ik een voorraadje USDC inslaan.
[ Voor 50% gewijzigd door Mooody op 23-11-2021 22:10 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
BTC €94.837,08
trade het tegen LTC en stuur LTC naar coinbasekoelebobes schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:42:
Vraagje is er een manier om je BTC eerder uit nicehash te trekken dan de 00005 treshold naar coinbase ?
LTC heeft ook veel lagere fees dan BTC
ik doe NiceHash BTC ---> LTC ---> crypto.com wallet
(al 2x zo gedaan en werkt dus)
ik verwacht dat coinbase ook LTC accepteerd?
of kijk naar XLM, kan ook 🙃
ik kies LTC omdat ik daytrade met LTC/BTC pair (op NiceHash)...
LTC is stabieler dan XLM
wanneer de trade gelukt is gaat de LTC naar crypto.com 👍
[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 23-11-2021 22:00 ]
nothing stops this train
Mooie bounce in de ascending triangle en een poging tot uitbreken nuYES schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:58:
Leuke ascending triangle op de 1h voor Bitcoin. Ben benieuwd of we er ook bovenuit kunnen breken, zelfs de MA7 en MA99 lijken in dit timeframe bezig een ascending triangle te maken
[Afbeelding]
Je hoeft geen exotische oplossingen te bedenken, zeker niet via Binance.KirovAir schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:43:
Gewoon via iDeal je waardeloze fiat op Coinbase zetten en je coins op Coinbase Pro kopen. Coinbase Pro rekent geen fees voor withdrawals, dus je kan alle kanten op. Begrijp niet goed dat mensen nog die NL exchanges gebruiken. Veel lagere liquiditeit, dus veel meer risico om je coins daar te traden/stallen.
[ Voor 28% gewijzigd door Mooody op 23-11-2021 22:16 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
[ Voor 98% gewijzigd door Snitserklaas op 23-11-2021 23:53 ]
Ben je eigenlijk geswitched met je BNB Vault stack naar CRO Taro of is dit meer de Tradepot die ook in CELR, DOGE, GRT enzo heeft gezeten het afgelopen jaar ( de zeg 10% PF stack) maar ondertussen ook gewoon je BNB in de vault en de Binance cashback intact gelaten? Dus switch je zeg maar echt kaart & platform of is dit meer gewoon de trade coin van deze week/periode ?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Inderdaad, nog 50% voor m'n volgende visa kaart level.
Een paar maand geleden moest het nog ff x10 gaan om dat te behalen.
Maar gaan jullie allemaal voor een nieuwe stake periode? Persoonlijk denk ik eerder aan wat winst nemen dan alles in een nieuwe stake te gooien.Nopheros schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:28:
[...]
Inderdaad, nog 50% voor m'n volgende visa kaart level.
Een paar maand geleden moest het nog ff x10 gaan om dat te behalen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Het is dat er memes zijn en dat Snitserklaas me weer als kind laat voelen, anders was het maar een saaie boel geweest zeg.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik twijfel nog eerlijk gezegd. Feit is dat 90% van m'n huidige CRO bag nog 80 dagen vast staat voor de Visa kaart. Die kan ik dus sowieso niet verkopen, dus of opnieuw staken voor 180 dagen of 80 dagen wachten en dan verkopen.Stokstaart schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:34:
[...]
Maar gaan jullie allemaal voor een nieuwe stake periode? Persoonlijk denk ik eerder aan wat winst nemen dan alles in een nieuwe stake te gooien.
Maar over 80 dagen kunnen we net zo goed weer op 20 cent staan
Lastig.
Dat is natuurlijk heel erg situatie afhankelijk. Ik zou nog een x5 vanaf nu moeten doen voor een kaart upgrade, maar ik vraag me af of ik dan überhaupt voor de upgrade had gekozen.Stokstaart schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:34:
[...]
Maar gaan jullie allemaal voor een nieuwe stake periode? Persoonlijk denk ik eerder aan wat winst nemen dan alles in een nieuwe stake te gooien.
Voor mij was het een mooi moment. Ik heb een jaar geleden €500 ingelegd voor de 3% kaart. Ik heb vanmiddag ge-unstaked. €3500 aan CRO gecashed, en de andere €3500 weer direct vastgezet. Keuzes keuzes...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Note, bij CDC krijg je bij een tier upgrade een geheel nieuw rekeningnummer. Een fysieke kaart niet dan altijd mee geupgrade worden.
Even x14 gaan op je inleg in 12 maanden. Heerlijk man, en een mooie beloning voor het genomen risico en vroege vertrouwen in deze dienst. CongratsGelukszoekr schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:47:
[...]
Dat is natuurlijk heel erg situatie afhankelijk. Ik zou nog een x5 vanaf nu moeten doen voor een kaart upgrade, maar ik vraag me af of ik dan überhaupt voor de upgrade had gekozen.
Voor mij was het een mooi moment. Ik een jaar geleden €500 ingelegd voor de 3% kaart. Ik heb vanmiddag ge-unstaked. €3500 aan CRO gecashed, en de andere €3500 weer direct vastgezet. Keuzes keuzes...
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Vreemd. Ik had begrepen dat je bij een hogere tier nog prima je huidige kaart kunt gebruiken? En als je dan idd een nieuwe kaart wilt dat je dan een nieuw rekeningnummer krijgt.Bumpy_NL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:51:
Als je bij CDC een kaart betaalkaart kiest die je op korte termijn zou willen upgraden dan kan het de moeite zijn om bij support aan te geven dat je geen fysieke kaart wilt. Een fysieke kaart die geupgrade wordt kost 50,- euro als ik mij niet vergis. Een virtuele kaart kost niets. Met Curve kun je hem vervolgens aan een fysieke kaart koppelen. Helaas werkt de Curve kaart niet op alle plekken waar de CDC kaart wel werkt.
Note, bij CDC krijg je bij een tier upgrade een geheel nieuw rekeningnummer. Een fysieke kaart niet dan altijd mee geupgrade worden.
Dat is niet zo volgens jou?
Alle credits voor Moody. Hij was de aanjager toentwit schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:51:
[...]
Even x14 gaan op je inleg in 12 maanden. Heerlijk man, en een mooie beloning voor het genomen risico en vroege vertrouwen in deze dienst. Congrats![]()
Het is trouwens x15. Tijdens het jaar de kaart natuurlijk ook gewoon gebruikt wat heeft geresulteerd in ongeveer €500 aan cashback
Gefelicitieerd man, dit hoop ik ook te bereiken over 6 maandenGelukszoekr schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:59:
[...]
Alle credits voor Moody. Hij was de aanjager toen
Het is trouwens x15. Tijdens het jaar de kaart natuurlijk ook gewoon gebruikt wat heeft geresulteerd in ongeveer €500 aan cashback
En @Mooody for president!
Lastige keuze inderdaad. Een x5 zie ik deze periode niet snel gebeuren. En je mag een beste portfolio aanhouden of een enorme bull zijn om de volgende tier interessant te laten zijn. Van de andere kant lijkt het ook interessant om op de exchange te staken. Je kunt dan af en toe goedkoop munten kopen. Ik heb niet uitgezocht hoe dat in de praktijk werkt, maar mijn eerste indruk is dat dat best interessant kan zijn.Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:47:
[...]
Dat is natuurlijk heel erg situatie afhankelijk. Ik zou nog een x5 vanaf nu moeten doen voor een kaart upgrade, maar ik vraag me af of ik dan überhaupt voor de upgrade had gekozen.
Voor mij was het een mooi moment. Ik een jaar geleden €500 ingelegd voor de 3% kaart. Ik heb vanmiddag ge-unstaked. €3500 aan CRO gecashed, en de andere €3500 weer direct vastgezet. Keuzes keuzes...
Alleen als je een nieuwe fysieke kaart aanvraagt die bij je nieuwe tier hoort. Ik gebruik de fysieke kaart van de vorige tier nog steeds, ook online. Geen nieuwe kaart of gegevens gekregen.Nopheros schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:53:
[...]
Vreemd. Ik had begrepen dat je bij een hogere tier nog prima je huidige kaart kunt gebruiken? En als je dan idd een nieuwe kaart wilt dat je dan een nieuw rekeningnummer krijgt.
Nee hoor, was een lastig proces. Ik zou een video call moeten doen met een employee en moeten verantwoorden waar ik invloed op zou hebben blablabla. Heb ik geen zin in.baba420 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:21:
@Mooody hoe is het afgelopen met je request om een hogere tier kaart te krijgen bij Crypto.com? Hebben ze je gegund?
Inmiddels dankzij de CRO run, zou ik de 8% kaart kunnen pakken, maar ik twijfel. Zit al leuk in het CRO ecosysteem, wellicht zijn er elders leukere gains te pakken. Ik denk vooral aan MATIC op dit moment.
Moet ook flink wat cashen binnen 3-6 maanden (aankoop kavel), dus zit op dit moment een beetje in nomansland.
YouTube: Billy Joel - No Man's Land (Late Show with David Letterman, 8/30/93)
Sorry, huge Joel fan
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 23-11-2021 23:09 ]
Haha lekker man, ik vind het knap!Mooody schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:06:
[...]
Nee hoor, was een lastig proces. Ik zou een video call moeten doen met een employee en moeten verantwoorden waar ik invloed op zou hebben blablabla. Heb ik geen zin in.
Inmiddels dankzij de CRO run, zou ik de 8% kaart kunnen pakken, maar ik twijfel. Zit al leuk in het CRO ecosysteem, wellicht zijn er elders leukere gains te pakken. Ik denk vooral aan MATIC op dit moment.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Amateur. Ik heb tenminste nog een tijdje een 8% kaart gehadMooody schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:06:
[...]
Nee hoor, was een lastig proces. Ik zou een video call moeten doen met een employee en moeten verantwoorden waar ik invloed op zou hebben blablabla. Heb ik geen zin in.
Andere tijden laten we maar zeggen
Maar zonder gekheid. Super lekker kerel. Dat zijn de écht leuke bedragen uiteindelijk
Verwijderd
Ja hoor , 1.65 is een eenvoudig doel.mannowlahn schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:04:
[...]
Maar eens zien of cro boven de 1 dollar kan blijven.
Mooody schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:06:
[...]
Moet ook flink wat cashen binnen 3-6 maanden (aankoop kavel), dus zit op dit moment een beetje in nomansland.
YouTube: Billy Joel - No Man's Land (Late Show with David Letterman, 8/30/93)
Sorry, huge Joel fan
:fill(white):strip_exif()/f/image/FF8ltDoot5czH0KeYsirT1bB.png?f=user_large)
Enkeltje to the moon dan maar met de private jet ?
Valt wel mee, gewoon logisch nadenken en meevaren op de hypes. Als je dat nu doet, kun je over de komende jaren dezelfde slag slaan wellicht. Vooral Bitcoin in de gaten houden. Die gaat nu nergens heen (mede dankzij torenhoge inflatie), dus zijn de alts aan de beurt.
Ja same here.. Van 1 kaart is de stake al een jaar afgelopen maar die laat ik denk ik gewoon staan. Een veelvoud van die hoeveelheid cro's staat in de supercharger maar die roi is lachwekkend.Nopheros schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:37:
[...]
Ik twijfel nog eerlijk gezegd. Feit is dat 90% van m'n huidige CRO bag nog 80 dagen vast staat voor de Visa kaart. Die kan ik dus sowieso niet verkopen, dus of opnieuw staken voor 180 dagen of 80 dagen wachten en dan verkopen.
Maar over 80 dagen kunnen we net zo goed weer op 20 cent staan![]()
Lastig.
Ik neig dus naar winst nemen, zeker aangezien CRO misschien nog een 5x van zn cycle top is verwijderd (itt sommige andere alts met meer upside).
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Daar doe je jezelf tekort mee vind ik, maar ik snap je punt.Mooody schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:12:
[...]
Valt wel mee, gewoon logisch nadenken en meevaren op de hypes. Als je dat nu doet, kun je over de komende jaren dezelfde slag slaan wellicht. Vooral Bitcoin in de gaten houden. Die gaat nu nergens heen (mede dankzij torenhoge inflatie), dus zijn de alts aan de beurt.
De echte gains ontstaan natuurlijk als de hype nog moet komen, en dat je zelf al in de trein zit. Met de riemen vast wel te verstaan.
[ Voor 6% gewijzigd door NeoflexNL op 23-11-2021 23:22 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Op Crypto.com in dit geval. (14,5 dacht ik)
Ik gebruik Nexo vooral voor flash loans en portfolio-verdeling. Ik geloof meer in Crypto.com als platform.
Sowieso, mensen die geen reet van economie snappen zeggen dat BTC slecht voor je is. Prima nieuws.Vis schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:16:
Dit soort nieuws zou juist bullish als de neten moeten zijn. Geeft maar weer eens aan dat het IMF bang is. Waar is die groene kaars?
Omgezet van BTC naar XLM en van XLM op Coinbase pro weer naar BTC, Omslachtig ja... maar de funds zijn nu wel direct beschikbaar op coinbaseKol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:53:
[...]
trade het tegen LTC en stuur LTC naar coinbase
LTC heeft ook veel lagere fees dan BTC
ik doe NiceHash BTC ---> LTC ---> crypto.com wallet
(al 2x zo gedaan en werkt dus)
ik verwacht dat coinbase ook LTC accepteerd?
of kijk naar XLM, kan ook 🙃
ik kies LTC omdat ik daytrade met LTC/BTC pair (op NiceHash)...
LTC is stabieler dan XLM
wanneer de trade gelukt is gaat de LTC naar crypto.com 👍
BTC €94.837,08
Je moet een behoudende visie hebben als je door bull en bear wilt overleven. Ik roep om de zoveel maand het zinnetje "Ga waar de adoptie gaat". Je moet de nieuwe aanwas pakken (NFT, gaming), maar tevens zorgen dat je de techniek onder het hele systeem pakt (ETH, ETH-scaling, Interoperability).NeoflexNL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:21:
[...]
Daar doe je jezelf tekort mee vind ik, maar ik snap je punt.
De echte gains ontstaan natuurlijk als de hype nog moet komen, en dat je zelf al in de trein zit. Met de riemen vast wel te verstaan.
In de praktijk moet je bijkopen op dit soort usecases wanneer iedereen in dit topic los gaat op die hondencoins
Heel ingewikkeld is het niet, je moet alleen het vermogen hebben om te kunnen filteren. Voorbeeld: Wie kijkt er nu nog TV en kan zijn oudere collega's volgen? Ik denk dat "wij" een flink deel ruis (TV) hebben ingeleverd om ons te kunnen focussen op andere zaken.
[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 23-11-2021 23:41 ]
ANKR ook nog altijd in het tasje?Mooody schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:33:
[...]
Je moet een behoudende visie hebben als je door bull en bear wilt overleven. Ik roep om de zoveel maand het zinnetje "Ga waar de adoptie gaat". Je moet de nieuwe aanwas pakken (NFT, gaming), maar tevens zorgen dat je de techniek onder het hele systeem pakt (ETH, ETH-scaling, Interoperability).
In de praktijk moet je bijkopen op dit soort usecases wanneer iedereen in dit topic los gaat op die hondencoinsRustig blijven en het grote geheel in de gaten houden. Heel ingewikkeld is het niet.
Echt niet
Leuke gains mee behaald, maar ANKR is nu niet echt meer "hype" verwacht ik. Dat was vorig jaar.
Ik heb hem nog wel. Denk dat hij nog wel sprongen kan maken. Zie bij veel Amerikaanse basketbalwedstrijden ook reclame ervan in beeld springenMooody schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:46:
[...]
Echt niet
Leuke gains mee behaald, maar ANKR is nu niet echt meer "hype" verwacht ik. Dat was vorig jaar.
altijd heerlijk om voor het slapen gaan een 69 te krijgen
trouwens BNB ziet er best sterk uit, als BTC alleen naar rechts gaat dan kan het best zo zijn dat BNB voor een nieuwe ATH gaat
nothing stops this train
Ik ben begonnen met de indigo kaart omdat ik geen aluminium kaart wilde. Ik had eerst de kaart aangevraagd en daarna vrij snel geupgrade. Dit verliep allemaal moeizaam en ik weet 99% zeker dat ik een nieuw kaartnummer heb gekregen. Support heeft toen er voor gezorgd dat er geen fysieke kaart geleverd ging worden en dat ik geen 50 euro vervangingskosten zou moeten betalen.Nopheros schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:53:
[...]
Vreemd. Ik had begrepen dat je bij een hogere tier nog prima je huidige kaart kunt gebruiken? En als je dan idd een nieuwe kaart wilt dat je dan een nieuw rekeningnummer krijgt.
Vandaag heb ik nog contact gehad met de support. Bij een upgrade wordt er standaard een nieuwe kaart aanvraag in gang gezet. Je moet specifiek aangeven dat je geen nieuwe kaart wilt. Wellicht ben ik de eerste of tweede keer onjuist geïnformeerd en kun je wel gewoon je rekeningnummer en kaart behouden, maar zo heb ik het niet begrepen.
Wellicht dat anderen hier hun ervaring over kunnen delen?
Lachen met jullie en jullie humor zijn mij dierbaar, dat waardeert deze ouwe baas.
Alleen kun je niet je hele leven alleen maar lachen, helaas.
Ik vind het wel weer tijd voor afscheid en ga dus terug naar Snits.
Maar ga voor altijd door met de hopium en het geleuter over dildo's, stelletje lieve kids.
Dit is op zich allemaal waar, maar vlak de factor geluk niet uit, hè. Want als je 400 dagen geleden met $1000 was losgegaan op Shiba Inu was je nu met pensioen.Mooody schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:33:
[...]
Je moet een behoudende visie hebben als je door bull en bear wilt overleven. Ik roep om de zoveel maand het zinnetje "Ga waar de adoptie gaat". Je moet de nieuwe aanwas pakken (NFT, gaming), maar tevens zorgen dat je de techniek onder het hele systeem pakt (ETH, ETH-scaling, Interoperability).
In de praktijk moet je bijkopen op dit soort usecases wanneer iedereen in dit topic los gaat op die hondencoinsRustig blijven en het grote geheel in de gaten houden.
Heel ingewikkeld is het niet, je moet alleen het vermogen hebben om te kunnen filteren. Voorbeeld: Wie kijkt er nu nog TV en kan zijn oudere collega's volgen? Ik denk dat "wij" een flink deel ruis (TV) hebben ingeleverd om ons te kunnen focussen op andere zaken.
Shiba Inu is onderdeel van het shitcoincasino, daar kun je moet je geen rekening mee houden toch?Glenn Hoddle schreef op woensdag 24 november 2021 @ 00:15:
[...]
Dit is op zich allemaal waar, maar vlak de factor geluk niet uit, hè. Want als je 400 dagen geleden met $1000 was losgegaan op Shiba Inu was je nu met pensioen.
Logica zegt NFT's, games, ETH scaling. Als een hondencoin daar ff tussendoor blaft, kun je dat toch gewoon negeren? Of er uiteraard volledig van profiteren, maar dan moet je het goed kunnen timen.
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 24-11-2021 00:35 ]
Ja, met timen heeft het zelfs niks te maken, maar dat was dus precies wat ik bedoelde. Je kan het nog zo goed doen, maar er zal vast een coin x2miljoen doen terwijl die nergens op slaat. En de andere kant: je kan na gedegen onderzoek in een goed project stappen dat keihard faalt.Mooody schreef op woensdag 24 november 2021 @ 00:33:
[...]
Shiba Inu is onderdeel van het shitcoincasino, daar kun je moet je geen rekening mee houden toch?
Logica zegt NFT's, games, ETH scaling. Als een hondencoin daar ff tussendoor blaft, kun je dat toch gewoon negeren? Of er uiteraard volledig van profiteren, maar dan moet je het goed kunnen timen.
[ Voor 49% gewijzigd door RaptorXS op 24-11-2021 01:16 ]
Hmmm waar dan? Is dat gewoon op BSC? Ik zie 'm nietGlenn Hoddle schreef op woensdag 24 november 2021 @ 00:19:
Maar hoe kom je nu makkelijk aan Cro? En dat treft, laatst vroegen mensen ook wat het nut van BIFI nu was toen ik het shillde omdat het zo ondergewaardeerd is.
Het nut is bijvoorbeeld dat je tegen 210% apr CRO kan farmen als je daar zin in hebt:
[Afbeelding]
Nee, op Cronos, crypto.com's eigen vrij nieuwe chain: https://app.beefy.finance/#/cronosSlonzo schreef op woensdag 24 november 2021 @ 01:15:
[...]
Hmmm waar dan? Is dat gewoon op BSC? Ik zie 'm niet
Als je zelf geen crypto.com account hebt is het wel even wat gedoe om er er cro voor gas en je bifi daar te krijgen, maar ik kan er wel bij helpen, als je wil...
(beefy is inmiddels op 10 chains aanwezig, v2 is inmiddels beta dat de interface ook wat beter wordt. https://beta.beefy.finance/#/ )
[ Voor 13% gewijzigd door Glenn Hoddle op 24-11-2021 01:27 ]
Nopheros schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:53:
[...]
Je kan inderdaad prima je eigen kaart blijven gebruiken na een stake upgrade! Als je benieuwd bent naar meer upgrade ervaringen van Tweakers in het CDC topic en de Crypto.com telegram groep, ik heb ze gisteren samengevat in de topic start van het [Crypto.com Visa card] GoT topic.Bumpy_NL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:57:
[...]
Vandaag heb ik nog contact gehad met de support. Bij een upgrade wordt er standaard een nieuwe kaart aanvraag in gang gezet. Je moet specifiek aangeven dat je geen nieuwe kaart wilt. Wellicht ben ik de eerste of tweede keer onjuist geïnformeerd en kun je wel gewoon je rekeningnummer en kaart behouden, maar zo heb ik het niet begrepen.
Wellicht dat anderen hier hun ervaring over kunnen delen?
Kort samengevat mijn eigen ervaring van de upgrade Ruby Steel -> Royal Indigo deze week:
- Direct na indrukken van 'upgrade' werd mijn stake verhoogd naar €3500
- Ik ontving meteen een melding van 10% op mijn card stake, mijn lopende Crypto Earn stakes ontvingen direct hogere rewards en ook de cashback, op mijn ruby steel card ging omhoog naar 3%
- Er werd een chatvenster geopend met CS (AI) die mij vragen stelde over mijn adres en kaartkeuze
Maar het is op het moment erg druk bij de upgrade afdeling en het kan een paar dagen voordat iemand naar de nieuwe kaartaanvraag kijkt. Daarom was ik ook aangenaam verrast dat de nieuwe staking rewards, rebates én cashback per direct ingingen
Als je besluit een nieuwe kaart aan te vragen dan zal de code van een kaart inderdaad veranderen, maar de periode dat je even geen kaart kunt gebruiken kan je overbruggen met Curve, om later alsnog cashback te claimen, zie hier.
[ Voor 7% gewijzigd door pimsaint op 24-11-2021 07:01 ]
Oh dat ziet er interessant uit, daar duik ik eens even in!Glenn Hoddle schreef op woensdag 24 november 2021 @ 01:26:
[...]
Nee, op Cronos, crypto.com's eigen vrij nieuwe chain: https://app.beefy.finance/#/cronos
[...]
(beefy is inmiddels op 10 chains aanwezig, v2 is inmiddels beta dat de interface ook wat beter wordt. https://beta.beefy.finance/#/ )
Die dikke CRO komt wel gevaarlijk dichtbij de $1 nu... Wat denken jullie, een ferme correctie ervoor of erna?
[ Voor 109% gewijzigd door pimsaint op 25-11-2021 02:15 ]
Ja en nee.RaptorXS schreef op woensdag 24 november 2021 @ 00:54:
Het gaat best wel lekker zo, eens kijken of morgen de BTC nog steeds boven de 56.5 K. staat.
[Afbeelding]
Rekt.
Zero.
We staan weer rood tov 24u geleden. Jij ook zo verrast?
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/YIHoVvxfrhh1VHWgzAjXNNj8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o5zwJJpUT3jQLtriqAG8TDRn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y7USsjhnlQyP8nNszEjKN6oa.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RpDWjahLEGvlCImfk60gvJA0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Otu5wfDbHk2vxeZ7gNzzwXiC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EfKWnRWuoywNgQgqPtNx2Lad.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Rzzb4kPQSsveYRSHFZQeQLvP.png?f=fotoalbum_large)