Verwijderd
Snitserklaas schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:32:
[...]
Hallo, goeiemorgen kindjes,
Snitserklaas is vandaag verrast door zijn Grote Boek.
Eén bepaald jongetje is wel heel dol op snoep en koek.
Snitserklaas leest ook iets over McDonalds en een bijbaan?
Dat zal dan vast weer over deze bijzondere knaap gaan.
[Afbeelding]
Tot snel...
Snitserklaas wat bent u allemaal met me van plan?
Ik had hier graag wat meer lol lopen trappen jongens, maar ben sinds 2 dagen begonnen in een nieuwe functie waarbij ik de gebruikelijke 30% inzet helaas behoorlijk moet opschroeven.
Werd ook wel eens tijd natuurlijk. Als je 38 bent en nog fulltime vakantiewerk staat te doen... Tja.
Daarnaast spelen er wat dingen privé die mijn aandacht vergen dus moet een beetje prioriteiten stellen momenteel, aangezien dit topic toch 70% van mijn dagbesteding was ben ik genoodzaakt hierin te snijden.
Helaas is de markt ook best wel een beetje een flinke geitenbende.
Hodl on.
Sommigen maken het helemaal bont: deze knakker heeft zelfs z'n woonplaats in zijn username gestopt.Twee Dee schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:08:
Misschien nog even een tip speciaal voor iedereen in dit topic: Kijk even naar de privacy-instellingen op je account zoals je profielgegevens. Staat daar nog een geboortedatum/woonplaats of nog meer informatie - zorg dan dat die niet openbaar staan. Ivm social engineering, eventuele wachtwoordhacks noem maar even op.
@A87 kijk je ook even?
+ tevens laatste kans om in te kopen voor onder de 128K.BootjeVaren schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:10:
Dit is gewoon een akoemoelaasie fase voor de raket echt vertrekt.
BootjeVaren schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:10:
Dit is gewoon een akoemoelaasie fase voor de raket voordat we echt vertrekt gaan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:10:
[...]
![]()
Werd ook wel eens tijd natuurlijk. Als je 38 bent en nog fulltime vakantiewerk staat te doen... Tja.
Hodl on.
Zo simpel als dat jij het schetst is het natuurlijk niet. Maar goed, I'll bite.Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:00:
[...]
Zo goed als gratis geld uitlenen tegen een paar procent rente is niet voldoende als verdienmodel?
Op Binance, Bitvavo of Coinbase betaal je toch ook niet voor je KYC?
En over dat antiwitwascontrolesysteem van de de banken, Ze krijgen nog wel eens een boete omdat het niet helemaal goed werkt..
[Twitter]
De business modellen van banken en crypto exchanges mogen voor een leek dan op elkaar lijken - met uitzondering van geld vastzetten en uitlenen is dit niet het geval. Daarnaast hebben crypto exchanges niet te maken met legacy IT systemen, zijn ze in staat om te functioneren met een personeelsbestand welke vaak slechts een fractie is vergeleken met die van een doornee bank (iets met technologie, remote working, kleinere verscheidenheid aan services, etc.) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zodra crypto exchanges op een zelfde manier gereguleerd worden als traditionele financiële instellingen (bijv. als broker-dealer en meer dan dat - en dat gaat gebeuren) zullen hun kosten ook flink gaan toenemen wat niet onopgemerkt aan de gebruikers voorbij zal gaan.
Wat die boetes betreft: als insider ben ik daar inderdaad bekend mee. Maar denk je werkelijk dat de crypto exchanges al hun zaakjes op orde hebben wat betreft KYC en anti-witwas? Goh, dat lijkt me niet. Pas als deze sector echt gereguleerd wordt zal er een wereld open gaan.
Overigens realiseer ik me dat in discussie gaan met een Bitcoin maxi weinig nut heeft, maar goed. Van je blik verruimen is nooit iemand slechter geworden
[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 23-11-2021 14:33 ]
Moet ie ook ff zijn gebruikersnaam aanpassen, is namelijk afgeleid van April'87,Twee Dee schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:08:
Misschien nog even een tip speciaal voor iedereen in dit topic: Kijk even naar de privacy-instellingen op je account zoals je profielgegevens. Staat daar nog een geboortedatum/woonplaats of nog meer informatie - zorg dan dat die niet openbaar staan. Ivm social engineering, eventuele wachtwoordhacks noem maar even op.
@A87 kijk je ook even?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Jij denkt dat overheden dat ooit zullen toelaten?Acidrain schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:08:
Banken.. Die hebben een systeem bedacht dat als ik geld aan ze uitleen ik er nauwelijks iets voor terug krijg of er zelfs voor moet betalen en als ik geld van ze leen ik er ook heel veel voor moet betalen...
En daar bovenop speculeren ze met mijn geld waar ze als het goed is aan verdienen..
En dan willen ze nog geld vragen voor hun diensten... Ze zijn niet goed... Het is dat je zo verdomt moeilijk zonder ze kan in het dagelijks leven (op dit moment)..
Als die cryptocards straks als fatsoenlijk betaalmiddel overal gebruikt kunnen worden en mijn baas wil uitbetalen in crypto (stable desnoods) dan zijn we hopelijk eindelijk snel van die boevenbende af...
Zodra ze de grip verliezen gaan ze alles reguleren en desnoods verbieden. Daar zijn ze slinks genoeg voor, goed voorbeeld is als we vernieuwen en hierdoor minder belasting hoeven te betalen voor iets, dan past de overheid gewoon de regels aan waardoor ze het ergens anders wel vandaag krijgen.
Ik vermaak me prima met stonks en crypto, maar ben mij ook zeer bewust dat het crypto spelletje zomaar aan banden gelegd kan worden.
Dus alles wat vernieuwd wordt en dus andere belastingen overbodig maakt dan moet dat nieuwe onbelast blijven?Xqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:38:
[...]
Daar zijn ze slinks genoeg voor, goed voorbeeld is als we vernieuwen en hierdoor minder belasting hoeven te betalen voor iets, dan past de overheid gewoon de regels aan waardoor ze het ergens anders wel vandaag krijgen.
Dat de overheid wil dat je belasting blijft betalen is logisch dus wellicht gaat cryptocurrency als inkomen ook als zodanig belast worden in de toekomst.
Lijkt me niet meer dan logisch.
6/12 nadert, dan terug 11 maand tijd nuttige tijdsbesteding.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:10:
[...]
![]()
Snitserklaas wat bent u allemaal met me van plan?Ik hoop dat ik u of uw faforiete muntjes niet al teveel tegen de schenen heb geschopt en dat uw wraak enigsinds mild maar toch ook zoet zal zijn.
Ik had hier graag wat meer lol lopen trappen jongens, maar ben sinds 2 dagen begonnen in een nieuwe functie waarbij ik de gebruikelijke 30% inzet helaas behoorlijk moet opschroeven.
Daarnaast spelen er wat dingen privé die mijn aandacht vergen dus moet een beetje prioriteiten stellen momenteel, aangezien dit topic toch 70% van mijn dagbesteding was ben ik genoodzaakt hierin te snijden.
Helaas is de markt ook best wel een beetje een flinke geitenbende.![]()
Hodl on.
Inderdaad, het is heel simpel: de begroting moet rond. Overheidsuitgaven (zorg, onderwijs, infra etc.) moeten worden gedekt door belastinginkomsten. Als die inkomsten in bepaalde categorieën kelderen, dan zullen nieuwe bronnen worden aangeboord waaronder crypto (verhoging box III of het handelen in crypto naar box I).YES schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:43:
[...]
Dus alles wat vernieuwd wordt en dus andere belastingen overbodig maakt dan moet dat nieuwe onbelast blijven?
Dat de overheid wil dat je belasting blijft betalen is logisch dus wellicht gaat cryptocurrency als inkomen ook als zodanig belast worden in de toekomst.
Dat hoor je mij niet zeggen, het enkel om aan te geven dat uiteindelijk de belasting ergens wel vandaan gaat komen. Je kan er je voordeel uit halen maar dat is enkel tijdelijk.YES schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:43:
[...]
Dus alles wat vernieuwd wordt en dus andere belastingen overbodig maakt dan moet dat nieuwe onbelast blijven?
Ben trouwens pro belasting betalen, iets wat ik ook in veelvoud doe
TopChaes schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:31:
[...]
Zo simpel als dat jij het schetst is het natuurlijk niet. Maar goed, I'll bite.
Ik snap uiteraard dat de waarheid van genuanceerder ligt als dat ik het schets. Maar het geeft tenminste voer voor discussie.
Crypto exchanges zijn natuurlijk niet met banken te vergelijken. Het is een totaal andere tak van sport waarbij de exchanges lang niet onderhevig zijn aan dezelfde strakke regulering. Ik snap dat ze te maken hebben met antieke legacy systemen en infrastructuur. Maar doe er wat aan zou ik zeggen. Banken zitten écht niet op een houtje te bijten. Het geld klotst er tegen de plinten, kijk alleen al naar wat er aan bonussen weggegeven worden. Als ze dat nou eens zouden gebruiken om de boel de noodzakelijke upgrades te geven. Maarja, een bank is log qua organisatie en personeel en diensten.De business modellen van banken en crypto exchanges mogen voor een leek dan op elkaar lijken - met uitzondering van geld vastzetten en uitlenen is dit niet het geval. Daarnaast hebben crypto exchanges niet te maken met legacy IT systemen, zijn ze in staat om te functioneren met een personeelsbestand welke vaak slechts een fractie is vergeleken met die van een doornee bank (iets met technologie, remote working, kleinere verscheidenheid aan services, etc.) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zodra crypto exchanges op een zelfde manier gereguleerd worden als traditionele financiële instellingen (bijv. als broker-dealer en meer dan dat - en dat gaat gebeuren) zullen hun kosten ook flink gaan toenemen wat niet onopgemerkt aan de gebruikers voorbij zal gaan.
Ik snap ook. Voor niks gaat de zon op. De gebruikers moeten linksom of rechtsom betalen voor dienstverlening, bankgaranties en consumentenbescherming.
Ik ben dus geen insider. Maar ik heb gevoelsmatig echt een hekel aan banken. En dat heeft nog helemaal niet met crypto te maken. Ik zie onevenredig hoge bonussen. Managementlagen die de binding met de samenleving totaal kwijtgeraakt zijn. Slechte dienstverlening. Ik kan amper meer ergens pinnen, storingen met transacties. Als ik geld wil storten moet ik 20km rijden voor de dichtbijzijnde locatie. Ik was laatst met een maat bezig met een grote transactie (€10k+). Dat kwam nooit aan. Wij moesten contact opnemen met de bank, 40min in de wacht staan voor er reactie kwam. Wegens een vermoeden van fraude werd de transactie geblokkeerd. Leuk, maar misschien tof om dat de rekeninghouder hier zelf ook over in te lichten?Wat die boetes betreft: als insider ben ik daar inderdaad bekend mee. Maar denk je werkelijk dat de crypto exchanges al hun zaakjes op orde hebben wat betreft KYC en anti-witwas? Goh, dat lijkt me niet. Pas als deze sector echt gereguleerd wordt zal er een wereld open gaan.
Over KYC gesproken, bij een willekeurige cryptoboer kan je deze dus gratis doen en gaat dit met aardig nieuwe technieken. bewegen in een filmpje, scan van documenten wat dan ook. Alles online. Ik kan me niet voorstellen dat me dit bij de bank gaat lukken. Waarschijnlijk moet ik me dan fysiek ergens melden waarna ze met een kopieerapparaat een fotokopie van mijn legitimatie willen maken.
Zo heb ik wel meer praktische voorbeelden waaruit blijkt dat de bank geef fuck geeft. Je moet naar hun pijpen dansen. Extra betalen voor alles dat buiten de scope valt. En verwacht vooral geen goodwill. Ze zijn zo verworven in de maatschappij dat ze zich alles kunnen veroorloven. En dan inderdaad €4 per maand vragen voor het gebruik van een betaalrekening. Leuk voor die bijstandsmoeder die ook wettelijk verplicht is de bank dit te betalen.
[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 23-11-2021 15:00 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
https://www.nu.nl/economi...zicht-is-er-nog-niet.html
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dan is dat waarschijnlijk afhankelijk van de sectoren waarin je werkt.Masstje schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:01:
[...]
Te vaak, wordt immers verwacht van je in bepaalde sectoren.
Net zoals ik dit verwacht van een bank. Ze krijgen immers al de toestemming om m'n geld te mogen beleggen en daarenboven me hiervoor schaamteloos amper 0.1% terug te geven.
Denken dat je bank al je spaargeld voor 100% belegt is veel te kort door de bocht. Een gedeelte van het spaargeld staat bijvoorbeeld al verplicht bij de Nederlandse Centrale Bank tegen negatieve rente. Daarnaast heb je natuurlijk nog de hypotheken + leningen, maar ook de marges hierop worden door de dalende rente steeds kleiner. Tel daar bij op dat de regelgeving steeds strenger wordt rondom kapitaaleisen, KYC etc. Daarnaast val je, in ieder geval als consument, onder het depositogarantiestelsel.
Regelgeving waar menig instantie binnen crypto zich niet aanhoudt of door hun organisatiestructuur en land van vestiging niet aan hoeft te houden. Want hoe open en transparant denk je dat bijvoorbeeld Crypto.com of Nexo is, waar veel mensen hier mee weg lopen. Maar je vervangt eigenlijk je oude bank door een nieuwe black box.
Er is echt wel veel te zeggen over de dienstverlening van financiële instellingen en hun manier van werken, zeker op gebied van beleggingen, verzekeringen etc. Ben dan ook voorstander waar crypto met decentralisatie en DeFi voor staat. Maar tegen een bank aantrappen omdat ze een paar euro incasseren voor je betaalproduct is echt te makkelijk.
Vervangt de ene gecentraliseerde "boevenbende" door de nieuwe gecentraliseerde "boevenbende" met ingewikkelde corporate structuren via landen waar de regelgeving net wat soepelder is.Acidrain schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:08:
Banken.. Die hebben een systeem bedacht dat als ik geld aan ze uitleen ik er nauwelijks iets voor terug krijg of er zelfs voor moet betalen en als ik geld van ze leen ik er ook heel veel voor moet betalen...
En daar bovenop speculeren ze met mijn geld waar ze als het goed is aan verdienen..
En dan willen ze nog geld vragen voor hun diensten... Ze zijn niet goed... Het is dat je zo verdomt moeilijk zonder ze kan in het dagelijks leven (op dit moment)..
Als die cryptocards straks als fatsoenlijk betaalmiddel overal gebruikt kunnen worden en mijn baas wil uitbetalen in crypto (stable desnoods) dan zijn we hopelijk eindelijk snel van die boevenbende af...
Wil je echt een punt maken richting de oude financiële wereld? Dan moet je partijen als Crypto.com, Nexo etc ook links laten liggen en kies voor BTC, ETH en verdiep je self custody en DeFi.
Nope, hier ook. 500 error op de website, app laat oude info zien.Darkest Star schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:12:
Bitvavo app rekt? of alleen bij mij?
Ah oké, zo interpreteerde ik het wel door het woord 'slinks'Xqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:46:
[...]
Dat hoor je mij niet zeggen, het enkel om aan te geven dat uiteindelijk de belasting ergens wel vandaan gaat komen. Je kan er je voordeel uit halen maar dat is enkel tijdelijk.
Ben trouwens pro belasting betalen, iets wat ik ook in veelvoud doe![]()
.
Overigens vraag ik het me wel af, crypto sijpelt al heel langzaam het dagelijks leven in en als je dat te ver laat gaan is er niet zomaar een weg terug als overheid.. Ik hoop dat ze er niet te vijandig mee om zullen gaan in de toekomst maar ergens ben ik er ook bang voor dat ze dat wel gaan doen inderdaad.
Ben blij dat ik daar niets heb staan, ik las hier ook al dat ze nu al weten dat er waarschijnlijk niets van terug te halen valt.
GVD.
[ Voor 12% gewijzigd door dehardstyler op 23-11-2021 15:16 ]
Langzamerhand ben ik daar alles aan het weghalen of aan het verplaatsen. Intussen al verdeeld over Binance, Polkadot.js, Metamask en CDC.YES schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:16:
[...]
Ben blij dat ik daar niets heb staan, ik las hier ook al dat ze nu al weten dat er waarschijnlijk niets van terug te halen valt.
De lage fees maken het wel aantrekkelijk om te hoppen tussen coins (als crypto noob).
Verwijderd
rewards van 350.000.000.000% apy.
heb er even wat ingegooid maar benieuwd of ik er nog wat van terug zie
Zeker! Al eens van impermanent loss gehoord?Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:19:
iemand ervaring met Arbis/ETH Sushi LP Staking?
rewards van 350.000.000.000% apy.
heb er even wat ingegooid maar benieuwd of ik er nog wat van terug zie
Bitcoin - A weapon of mass disruption
"Insert vuile klootzak meme"
ja en dan nog een W op de 12h. Ik had het hier vanmorgen al over. Misschien krijgen we wel een tripple W dagje, met 3 dubbele gainsRay_ schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:34:
BTC was bezig een W te tekenen op de 1H, maar werd toen afgeleid en tekende er nog een W in. Als ik de eerste ben die het ziet en een fonkelnieuw patroon heeft ontdekt wil ik het graag Wception noemen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Binance schijnt het zelfs native (dus zonder OTP invul functionaliteit ) te ondersteunen , andere exchanges moet ik nog checken.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
En toch vind ik Wception veel spannender klinken hoor. Je moet 't even inbeelden in een YT-video waarin een bekende pipo raaskalt over het koersverloop en jij begint al naar je andere tabbladen te kijken... en ineens noemt hij 'Wception'. Dan zijn je oren toch in 1 keer gespitst?anti elppa schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:36:
[...]
ja en dan nog een W op de 12h. Ik had het hier vanmorgen al over. Misschien krijgen we wel een tripple W dagje, met 3 dubbele gains
Ja, ik. Koop wel de Yubikey 5, want die andere (goedkopere) security keys worden niet overal ondersteund. Ik gebruik hem voor Binance en Kraken. Werkt lekker makkelijk met een druk op de knop in plaats van de Google authenticator app te starten en een code over te moeten nemen.twit schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:36:
Zijn er hier eigenlijk Yubikey gebruikers in combinatie met hun crypto exchanges en evt password manager? En nee ik vraag dit niet om mijn boormachine aan het werk te zetten maar er zijn nu wat blackfriday deals voor die dingen en het is misschien weer net een wat veiligere toepassing dan een authenticatie app op je mobiel? Ook qua gebruiksgemak klinkt het wel nice om met een druk op de knop de 2FA codes op plekken te laten invullen in plaats van app starten & overtypen. Uiteraard blijf je met het punt zitten van waar bewaar je de backup OTP codes dan weer, of je moet een 2e yubikey aanschaffen en ze zijn toch bijna EUR50 per stuk..
Binance schijnt het zelfs native (dus zonder OTP invul functionaliteit ) te ondersteunen , andere exchanges moet ik nog checken.
Ik gebruik hem overigens alleen op mijn laptop/desktop. Die NFC zou ook op mijn mobiel moeten werken, maar daar log ik nooit mee in. Heb die apps er ook niet op staan, vind dat een te groot veiligheidsrisico.
🚀🚀🚀MOON ALERT!!!! WCEPTION PATTERN ABOUT TO PLAY OUT AND IT'S GOING TO BE HUGE!!!🚀🚀🚀Ray_ schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:39:
[...]
En toch vind ik Wception veel spannender klinken hoor. Je moet 't even inbeelden in een YT-video waarin een bekende pipo raaskalt over het koersverloop en jij begint al naar je andere tabbladen te kijken... en ineens noemt hij 'Wception'. Dan zijn je oren toch in 1 keer gespitst?
Ik ga heel naïef alle hipster moonboys hier vertrouwen en hun links gewoon blijven aanklikken.PureLOOD schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:42:
[...]
Goeie phishing test ook, iedereen die geklikt heeft, voor straf zijn ww aanpassen
digitale boormachines incoming...
Er is toch een aanbieding op Amazon. Heb je die gezien?MaStar schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:27:
Wie wacht er nog meer op een Ledger aanbieding op Black Friday?
Thanks! Is 1 voldoende? En dan zorg je dat je voor alle plaatsen waar je 2FA hebt ingesteld je wel offline of iig op een andere plaats nog toegang tot je recovery codes hebt geregeld? Of moet ik er twee aanschaffen?Ray_ schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:42:
[...]
Ja, ik. Koop wel de Yubikey 5, want die andere (goedkopere) security keys worden niet overal ondersteund. Ik gebruik hem voor Binance en Kraken. Werkt lekker makkelijk met een druk op de knop in plaats van de Google authenticator app te starten en een code over te moeten nemen.
Ik gebruik hem overigens alleen op mijn laptop/desktop. Die NFC zou ook op mijn mobiel moeten werken, maar daar log ik nooit mee in. Heb die apps er ook niet op staan, vind dat een te groot veiligheidsrisico.
Taro, I know dit is semi offtopic maar ik hoop wel gelijk ook leerzaam voor andern die mogelijk hun crypto net zo willen beveiligen, net als ledgers?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wception it is. Target 100kRay_ schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:39:
[...]
En toch vind ik Wception veel spannender klinken hoor. Je moet 't even inbeelden in een YT-video waarin een bekende pipo raaskalt over het koersverloop en jij begint al naar je andere tabbladen te kijken... en ineens noemt hij 'Wception'. Dan zijn je oren toch in 1 keer gespitst?
maar ff serieus, die W die ik op de 12h zie, zie ik op de 1d. Als we nu naar de 59.9k gaan en die breken dan is de target uit die W de 65 66 zone
[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 23-11-2021 16:00 ]
Mijn 'gratis' flufje CRO wordt boormachinewaardig. Gauw naar cold storage sturenRaaafie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:51:
CRO tikt de 0.80usd aan op crypto.com exchange. Hodl.
[ Voor 43% gewijzigd door knakworst op 23-11-2021 16:00 ]
De beren zitten er alweer aan te knagen, rotbeesten.malarkan schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:59:
1k moonhopelijk nu even wat langer volhouden...
Het is weer feest daar bij Crypto.com. Vanochtend nieuws over SOC 2 Compliance en nu is het achteraansluiten bij de Loaded Lion NFT's. Ik wilde er eigenlijk wel eentje scoren maar er zijn op moment nog 25.361 wachtenden voor meRaaafie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:51:
Iemand anders hier toevallig meer succes?
[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 23-11-2021 16:17 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Als je op boormachine level zit dan kun je gaan staken, voor mij geen cold storage.knakworst schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:59:
[...]
Mijn 'gratis' flufje CRO wordt boormachinewaardig. Gauw naar cold storage sturen
[Afbeelding]
Ben net zoals ingrid diamonds aan het vergaren op Coinmarketcap, zijn die NFT wat of verdoe ik mijn tijd ermee?pimsaint schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:04:
[...]
Het is weer feest daar bij CDC. Vanochtend nieuws over SOC 2 Compliance en nu is het achteraansluiten bij de Loaded Lion NFT's. Ik wilde er eigenlijk wel eentje scoren maar er zijn op moment nog 25.361 wachtenden voor me
Iemand anders hier toevallig meer succes?
Ik heb er 2. Eentje ligt thuis, de andere heb ik aan mijn sleutelbos. Als die kwijt / kapot raakt kan ik altijd nog inloggen met mijn tweede key. Als ik ergens een dienst wil toevoegen aan de key lees ik op beide keys dezelfde QR in, of als de dienst het ondersteunt voeg je een tweede key toe. Dat proces moet je er wel een beetje in stampen, want er is niet iets om keys te synchroniseren.twit schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:47:
[...]
Thanks! Is 1 voldoende? En dan zorg je dat je voor alle plaatsen waar je 2FA hebt ingesteld je wel offline of iig op een andere plaats nog toegang tot je recovery codes hebt geregeld? Of moet ik er twee aanschaffen?
Taro, I know dit is semi offtopic maar ik hoop wel gelijk ook leerzaam voor andern die mogelijk hun crypto net zo willen beveiligen, net als ledgers?
[ Voor 3% gewijzigd door Ray_ op 23-11-2021 16:12 ]
Als die zo doorgaat heb ik voor het einde van dit jaar een upgradeRaaafie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:51:
Yes please...Xqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:10:
[...]
Als die zo doorgaat heb ik voor het einde van dit jaar een upgrade
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik snap er nog steeds weinig van maar merk dat ik toch wel word meegetrokken in de hype.Xqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:09:
[...]
Ben net zoals ingrid diamonds aan het vergaren op Coinmarketcap, zijn die NFT wat of verdoe ik mijn tijd ermee?
Ik zie piraten en cyberpunks voor tonnen voorbij komen en dacht... zo'n Crypto.com leeuw ziet er ook niet verkeerd uit voor een duizendste van de prijs toch? 😅
Die heb ik al te pakken maar ik vind het wel comfortable zo in de Defi Wallet.. Twijfel of ik het eruit moet trekken en een crypto.com kaart moet nemen. Ik zal het crypto.com topic eens gaan doorlezen, gratis netflix, spotify en aantal procent cashback is niet verkeerdXqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:10:
[...]
Als die zo doorgaat heb ik voor het einde van dit jaar een upgrade
Aan banden gelegd worden denk ik nou ook weer niet, een aantal crypto’s zijn druk incidents weer met partnerships van banken, financiële instituties en bedrijven dat de “hele” cryptoscene niet weg zal gaan.Xqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:38:
[...]
Jij denkt dat overheden dat ooit zullen toelaten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodra ze de grip verliezen gaan ze alles reguleren en desnoods verbieden. Daar zijn ze slinks genoeg voor, goed voorbeeld is als we vernieuwen en hierdoor minder belasting hoeven te betalen voor iets, dan past de overheid gewoon de regels aan waardoor ze het ergens anders wel vandaag krijgen.
Ik vermaak me prima met stonks en crypto, maar ben mij ook zeer bewust dat het crypto spelletje zomaar aan banden gelegd kan worden.
Jep, en gekochtBumpy_NL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:47:
[...]
Er is toch een aanbieding op Amazon. Heb je die gezien?
Nog een paar kleine stapjes en BTC zit weer op het nivo van 24 uur geleden... joy...Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:26:
En weer is het ETH dat BTC mee omhoog trekt zo lijkt het
Wat wil je?Xqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:46:
[...]
Dat hoor je mij niet zeggen, het enkel om aan te geven dat uiteindelijk de belasting ergens wel vandaan gaat komen. Je kan er je voordeel uit halen maar dat is enkel tijdelijk.
Ben trouwens pro belasting betalen, iets wat ik ook in veelvoud doe![]()
.
Ik heb de keuze uit Bosch accuschroefmachine, een boorhamer (onbekend merk) of een skill klopboormachine
Ik heb btc en eth in bezit. Ledger meer dan voldoende dusconara schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:29:
[...]
Dat is toch alleen de Ledger Nano S? Of vinden jullie die voldoende?
Toevallig zag ik een filmpje langskomen van een man die een barbiepop gebruikt om aan de KYC te voldoen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:49:
[...]?
Over KYC gesproken, bij een willekeurige cryptoboer kan je deze dus gratis doen en gaat dit met aardig nieuwe technieken. bewegen in een filmpje, scan van documenten wat dan ook. Alles online. Ik kan me niet voorstellen dat me dit bij de bank gaat lukken. Waarschijnlijk moet ik me dan fysiek ergens melden waarna ze met een kopieerapparaat een fotokopie van mijn legitimatie willen maken.
Kan hem zo alleen niet vinden
https://www.msn.com/en-in...-AAQTEXA?%25253Bpfr=1%3Fcelektriekert schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:33:
[...]
Toevallig zag ik een filmpje langskomen van een man die een barbiepop gebruikt om aan de KYC te voldoen.
Kan hem zo alleen niet vinden
Seed words er gelijk bij en alles?roflexx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:31:
Ik heb 3ledgers op marktplaats gekocht. Super aanbieding.
Verwijderd
Bij aansluiten checkt de Ledger software of er een officiele firmware versie op staat waar je mee te maken hebt en of het op een echt secure element runt. Dat is theoretisch te omzeilen, als je echte skills en geld hebt, maar dan spreek je over enorm complexe aanvallen. Dan kun je beter wat paupers met een boormachine recruteren dan op Marktplaats Ledgers te gaan verpatsen in de hoop dat iemand het gebruikt die ook daadwerkelijk er genoeg geld op zet dat het de moeite is.
https://support.ledger.co...ice-genuine-?support=true
https://support.ledger.co...404382029329?support=true
dat is lang geleden... en ik schrok
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Aaaand it's gone. Al lijkt me dit juist trading botjes die mooi zitten te scalpen.YES schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:03:
[...]
De beren zitten er alweer aan te knagen, rotbeesten.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
rustig aan joh. Je ziet nu heel duidelijk bodem signalen. Ik zie die 53k test met het uur minder waarschijnlijk wordentwit schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:59:
Echt g*dver zeg. Kunnen we nou 1x ook gewoon een level vasthouden nadat we het doorbreken. Zoo zonde
Heb nu een flufje voor 0% maar man man man wat een shitmunt.
SAND, FTM, LRC gaan weer lekker
[ Voor 19% gewijzigd door Xqlus1ve op 23-11-2021 17:03 ]
Wordt er met de dag ongevoeliger voor, hij mag moonen, hij mag in elkaar storten, vind beiden besttwit schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:59:
Echt g*dver zeg. Kunnen we nou 1x ook gewoon een level vasthouden nadat we het doorbreken. Zoo zonde
[ Voor 6% gewijzigd door Xqlus1ve op 23-11-2021 17:04 ]
Volgens mij zit jij stiekem gewoon diep in CROXqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:04:
[...]
Wordt er met de dag ongevoeliger voor, hij mag moonen, hij mag in elkaar storten, vind beiden best(Moon = winst, bear = goedkoop inkopen)
wel 20% minder, deze staat een trade klaar voor ETH 👍
nothing stops this train
Dit is zeer bullish voor FTM en ik verwacht dan ook wat flinke prijsbewegingen soon (omhoog).
Not financial advise.
zeker, heb kleine fluff FTM, maar heb meer BOO.majic schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:20:
Liquiditeit is zeer laag nu voor FTM transfers _van_ Ethereum naar Fantom Opera op dit moment.
Dit is zeer bullish voor FTM en ik verwacht dan ook wat flinke prijsbewegingen soon (omhoog).
Not financial advise.
meestal als FTM 🚀, dan gaat BOO mee 🚀
nothing stops this train

4h Breaking up out of falling wedge??? waarschijnlijk wel
Heb video hier
YouTube: OMG Bitcoin pump Technical Analysis SHORT update
[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 23-11-2021 17:47 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
die is wel erg ruig geschetstA87 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:27:
[Afbeelding]
hahahaha true true
ben jaloers op zijn haarlijnWiley99 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:44:
[...]
dat is lang geleden... en ik schrok
[Afbeelding]
Oh, dat ziet eruit als Market Cipher! Heb je daar goeie ervaringen mee/raad je dat aan?A87 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:27:
[Afbeelding]
"mooi" zegt mijn 2.5 jarige dochterA87 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:27:
[Afbeelding]
snapt ze de constructie al, of heeft ze het over de mooie kleurtjes? 🙃
nothing stops this train
soms is het handig als steuntje dat je ff ziet wat de prijs aan het doen is.pimsaint schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:33:
[...]
Oh, dat ziet eruit als Market Cipher! Heb je daar goeie ervaringen mee/raad je dat aan?
Soms heb je er ook niets aan
[ Voor 215% gewijzigd door A87 op 23-11-2021 17:47 ]
waarom doet me dit denken aan fred en ria
[ Voor 26% gewijzigd door anti elppa op 23-11-2021 18:13 ]
Vanavond Shiba voorbij?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wat mij betreft ontopic hoor zolang het maar gerelateerd is aan crypto (exchanges)twit schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:47:
[...]
Thanks! Is 1 voldoende? En dan zorg je dat je voor alle plaatsen waar je 2FA hebt ingesteld je wel offline of iig op een andere plaats nog toegang tot je recovery codes hebt geregeld? Of moet ik er twee aanschaffen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/pTs6iEvQCrcpq83FwZfInP2b.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D6cD3agNULRTSUZqgFeNZ2ex.jpg?f=fotoalbum_large)