https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
oke als dit lijntje (55.7K) het nu niet houd kan bovenstaande de prullenbak in en gaan wee 99,9% zeker naar de 52-53k regioanti elppa schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:10:
[...]
idd, maar we kunnen nu wel 2 W's maken. 1 op de 1h en 1 veel grotere op de 12h. Zou dus toch zomaar de bodem kunnen zijn. Orderboeken nog niet super maar wel beter dan die prut van gisteren
edit: bounce!!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ah buy high, nothing to sell over 6 monthsVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:36:
toch maar weer ff die 350 overmaken om cro te staken voor het pasje. zal wel hooguit 35 waard zijn nadat ik kan uitbetalen
Gisteren toch even gezocht naar mijn oude public key en inderdaad daar staat nog LPT op, daarnaast nog wat Wepower, maar niet noemenswaardig. De LPT niet heel veel, maar net te veel om niet te gebruiken,
Gelukkig heb ik mijn oude private key nog, dus ik kan er bij.
Mijn vraag is alleen, ik wil die LPT weg hebben van deze oude public key, alleen er staat geen ETC meer op. Dus kan ik geen gas betalen om het ook echt weg te krijgen (los van de bizarre gas prijzen). Is er een mogelijkheid dat ik op binance, kucoin of bitvavo deze private key importeer en dat daarna de funds gewoon in mijn account staan? Kan daar niks over vinden. Of iemand met een ander slim idee?
[ Voor 3% gewijzigd door KookSpook op 23-11-2021 19:23 ]
🚀anti elppa schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:38:
[...]
oke als dit lijntje (55.7K) het nu niet houd kan bovenstaande de prullenbak in en gaan wee 99,9% zeker naar de 52-53k regio
edit: bounce!!
Ik heb ze ook, 2.1 LTP ongeveer toch? Dat krijg je er niet af zonder gas te betalen. Dus op dit moment schiet je er niet veel mee op. Maar wie weet, over een jaar, dat we graag een paar tientjes transactiekosten betalen om deze LTP te cashen voor een paar honder duizend satsKookSpook schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:41:
Ik kwam er laatst via een youtube filmpje achter dat er enige jaren geleden een airdrop is geweest van LTP. Dit op de toen betaande etherium adressen. Een paar maanden geleden heb ik mijn oude etherium adres leeggehaald en alle ether overgezet naar een nieuw adres. Ik wist toen nog niet van deze airdrop.
Gisteren toch even gezocht naar mijn oude public key en inderdaad daar staat nog LTP op, daarnaast nog wat Wepower, maar niet noemenswaardig. De LTP niet heel veel, maar net te veel om niet te gebruiken,
Gelukkig heb ik mijn oude private key nog, dus ik kan er bij.
Mijn vraag is alleen, ik wil die LTP weg hebben van deze oude public key, alleen er staat geen ETC meer op. Dus kan ik geen gas betalen om het ook echt weg te krijgen (los van de bizarre gas prijzen). Is er een mogelijkheid dat ik op binance, kucoin of bitvavo deze private key importeer en dat daarna de funds gewoon in mijn account staan? Kan daar niks over vinden. Of iemand met een ander slim idee?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
include de btc rollercoaster up and down memesknakworst schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:46:
Post 56 en 57 k memes.
Als het maar met up eindigt.malarkan schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:47:
[...]
include de btc rollercoaster up and down memes
malarkan schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:47:
[...]
include de btc rollercoaster up and down memes
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BBwNLC7NfZSWGhIu24KLR7j8.webp?f=user_large)
Maar wat vind je dan zo slecht aan de exchange?Stokstaart schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:38:
[...]
Als de exchange echt zo goed was geweest was het volume ook wel gestegen zónder de marketing en de hype op CRO.
Met name de punten die jij al noemde: fees & volume.Bumpy_NL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:11:
[...]
Maar wat vind je dan zo slecht aan de exchange?
Maar laten dat nu net de twee belangrijkste eigenschappen van een goede exchange zijn. Daarnaast vraag ik me af hoe goed CDC het doet tijdens extreme volatiliteit. Als je niet bij je orders kan als de markt écht gaat bewegen ben je soms flink zuur.
En dan hebben hun een account waar ze vervolgens niks mee kunnen zonder gas-fee te betalen? Want ze kunnen net zo goed niks met die munten als ze in de wallet moeten blijven staan om aan de gas-fee te ontkomen.KookSpook schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:41:Is er een mogelijkheid dat ik op binance, kucoin of bitvavo deze private key importeer en dat daarna de funds gewoon in mijn account staan?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Moon!Mr.P!nk schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:29:
Verrassend weinig 'moon-roeperts'. Bear confirmed?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Moon!Mr.P!nk schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:29:
Inmiddels kijken we niet meer op van dergelijke stijgingen, we zijn het gewend. Bullrun confirmed.Mr.P!nk schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:29:
Ik geloof het tegenwoordig pas als het langer dan een uurtje stand houdt...Mr.P!nk schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:29:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
FTFYzwembroek schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:35:
Moon roepen onder de 61.500 heeft ook geen altijd zin.
Het is groen!!! Oh, nu is hij weer rood
Hoe dan ook die 54k grens moet getest worden.
Moiety schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:42:
Nu allemaal een weekje in winterslaap en op pakjesavond je pf pas weer checken. MOON!
Was gister ook met SOL was op Bitvavo ook 5-7 euro hoger trok later weer bij maar heeft daar wel even wat hoger gestaan.Patroo schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:52:
Hoezo staat AVAX op €145 in Bitvavo terwijl het op andere plekken niet eens de $130 aantikt?
Maar jou verschil is inderdaad nog groter. Heeft blijkbaar iemand groot lopen inkopen gezien het lagere volumme daar is de prijs omhoog geschoten. Heb dat bij Nano ook wel eens zien gebeuren van die extreme pieken ineens naar 5.6-5.8 euro per stuk
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
0.07 BTC gratis geld. Ik vind helemaal mooi
FUD mag wel ff doorgaan, betekend goedkoper sats inslaanServor schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:06:
Weer wat El Salvador FUD... Gaap...
https://www.rtlnieuws.nl/...8/el-salvador-bitcoin-imf
nothing stops this train
Even wachten tot de candle rood is, dan ga ik gelijk verkopen.Servor schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:06:
Als de IMF het zegt...
[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 23-11-2021 12:11 ]
Man man man, wat een schaamteloze waarschuwing van het IMF. De meeste risico's zijn méér van toepassing op fiat.Servor schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:06:
Knuppels.
Of BTC nou echt een goed betaalmiddel is even daar gelaten. dit is een bedreiging voor de macht van het IMF die zijn er bij gebaat dat landen het ouderwetse geld blijven gebruiken. Ze hebben minder controle over Crypto dus natuurlijk gaan ze dat dan bashen.Stokstaart schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:13:
[...]
Man man man, wat een schaamteloze waarschuwing van de IMF. De meeste risico's zijn méér van toepassing op fiat.
Knuppels.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De koers van BTC reageert al lang niet meer op dit soort gebeurtenissen.Vis schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:16:
Dit soort nieuws zou juist bullish als de neten moeten zijn. Geeft maar weer eens aan dat het IMF bang is. Waar is die groene kaars?
Maar als Musk iets over z'n hondje twittert schiet het alle kanten op.
Hehe dan waren al die china bans ook wel groene bul kaarsen. Het is wel bullish uiteindelijk, maar eerst moeten er even een paar grote whales weer goedkoop inslaan door wat panic sellers te laten verkopen.Vis schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:16:
Dit soort nieuws zou juist bullish als de neten moeten zijn. Geeft maar weer eens aan dat het IMF bang is. Waar is die groene kaars?
Zo'n beetje het patroon van de afgelopen dagen..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mr.P!nk schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:29:
Yup. Wat betekent dat ik mijn hart vast houd of we dan ook gaan doen wat we tot nu toe telkens deden. Namelijk lager eindigen dan voor de pump..sjorremans schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:23:
BTC weet de stijging wederom niet vast te houden![]()
Zo'n beetje het patroon van de afgelopen dagen..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
De zorgen van het IMF zijn wat mij betreft best valide. Je wilt als land of instantie (bank, bedrijf, etc) niet dat straks je vermogen de helft minder waard blijkt te zijn in fiat, het is namelijk niet alleen maar up only voor BTC.Servor schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:06:
Vanuit Nederland zijn de stappen die El Salvador neemt makkelijk aan te moedigen, want als het daar misgaat treft het je persoonlijk niet. Stel je zelf de vraag; hoe zal je het zelf vinden als je werkgever een groot deel van de balans gaat omzetten naar BTC? Fantastisch in een bull market, wat minder prettig zodra we de andere kant opgaan.
Op de 24H gezien staan 'we' alweer ruim 2% in de min.twit schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:27:
[...]
Yup. Wat betekent dat ik mijn hart vast houd of we dan ook gaan doen wat we tot nu toe telkens deden. Namelijk lager eindigen dan voor de pump..
Bitcoin heeft een beter doel dan betaalmiddel: store of value.Astennu schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:16:
[...]
Of BTC nou echt een goed betaalmiddel is even daar gelaten. dit is een bedreiging voor de macht van het IMF die zijn er bij gebaat dat landen het ouderwetse geld blijven gebruiken. Ze hebben minder controle over Crypto dus natuurlijk gaan ze dat dan bashen.
Volatiliteit oké dat daardoor consumentenbescherming, financiële stabiliteit lastig te waarborgen zijn kan ik nog snappen. Financiële integriteit bij gebrek aan AML toezicht what else is new. Maar welke fiscale aansprakelijkheidsrisico's zien ze dan?Given Bitcoin’s high price volatility, its use as a legal tender entails significant risks to consumer protection, financial integrity, and financial stability. Its use also gives rise to fiscal contingent liabilities. Because of those risks, Bitcoin should not be used as a legal tender.
Zeg dan gewoon waar het op staat: het ondermijnt hun eigen belang om in ruil voor steun allerhande bezuinigingen op te kunnen leggen aan een land.
https://eidoo.io/
yip, 2.264209271802040822 LPT om precies te zijnGelukszoekr schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:45:
[...]
Ik heb ze ook, 2.1 LTP ongeveer toch? Dat krijg je er niet af zonder gas te betalen. Dus op dit moment schiet je er niet veel mee op. Maar wie weet, over een jaar, dat we graag een paar tientjes transactiekosten betalen om deze LTP te cashen voor een paar honder duizend sats
we laten het maar staan in de hoop dat de gasprijzen een keer normaal worden
ja ik kwam er ook al niet in. klere bendeKol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:20:
Gaan ze weer hoor!
[Afbeelding]
toppie die ouderwetse bankenstelsel![]()
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gelukkig hebben de crypto exchanges wel een 100% uptimeKol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:20:
Gaan ze weer hoor!
[Afbeelding]
Of Solana
Paar jaar geleden had je dit continu met ABN, zie dus dat ze het stokje hebben overgedragenanti elppa schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:22:
[...]
ja ik kwam er ook al niet in. klere bende
Ik zou hier dus al niet op klikken hè.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:20:
Gaan ze weer hoor!
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
echt zojvel92 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:27:
[...]
Gelukkig hebben de crypto exchanges wel een 100% uptime
Of Solana
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
mijn vrouw gaat een Bitvavo account aanmaken
grote mijlpaal! Ze gaat er niet veel mee doen, maar ze gaat een stablecoin kopen om zo ietswat meer rente te krijgen....en ja ik weet er zijn betere plekken met meer apy%, maar omdat Bitvavo Nederlands is en ideal heeft wil ze het proberen!
dus iets minder ''spaar''geld op de bankrekening en kleine fluff naar Bitvavo...... en nee echt veel gaan we er niet opzetten, ben al blij dat ze iets meer haar ogen open doet
nothing stops this train
je hebt haar toch JOUW referral link doorgegeven mag ik hopen?Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:32:
YES goed nieuws!!!
mijn vrouw gaat een Bitvavo account aanmaken![]()
![]()
grote mijlpaal! Ze gaat er niet veel mee doen, maar ze gaat een stablecoin kopen om zo ietswat meer rente te krijgen....en ja ik weet er zijn betere plekken met meer apy%, maar omdat Bitvavo Nederlands is en ideal heeft wil ze het proberen!
dus iets minder ''spaar''geld op de bankrekening en kleine fluff naar Bitvavo...... en nee echt veel gaan we er niet opzetten, ben al blij dat ze iets meer haar ogen open doet
Zou dan eerder nexo gebruiken als je er toch niet veel mee gaat doen.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:32:
YES goed nieuws!!!
![]()
Er gebeurd geen reet, probeert weer omhoog te kruipen maar zitten allemaal tradingbots en daytraders procentjes te pakken.
Hoger tijdframe heeft nog tot 5 december nodig voordat het echt omhoog gaat.
buh saaai
[ Voor 52% gewijzigd door A87 op 23-11-2021 13:38 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
ga lekker ergens anders huilen. je kan de rekening ook gewoon opzeggen of ergens anders een gratis rekening nemenVis schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:33:
Gisteren is er weer doodleuk 3,95 euro afgeschreven van m'n ABN rekening, voor de zogenaamde servicekosten van het basis pakket en creditcard. Maandelijks doen ze dit. De echte geitenbende zijn de banken. Ze destabiliseren mij.
is nog niet gemaakt, van het weekend pas...Slinke schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:34:
[...]
je hebt haar toch JOUW referral link doorgegeven mag ik hopen?
Ik ben al blij dat ze begint......stap 2 komt laterroflexx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:34:
[...]
Zou dan eerder nexo gebruiken als je er toch niet veel mee gaat doen.
nothing stops this train
Valt mee, hier vlotte 11€ van Axa in de maandelijkse prullenmand.Vis schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:33:
Gisteren is er weer doodleuk 3,95 euro afgeschreven van m'n ABN rekening, voor de zogenaamde servicekosten van het basis pakket en creditcard. Maandelijks doen ze dit. De echte geitenbende zijn de banken. Ze destabiliseren mij.
1 kaart en 1 rekening, wat n kost.
Moet ik zo'n rib laten maken voor Franse transacties, nog eens 15€ voor een dom A5 blaadje met basisinfo van je eigen bankkantoor (zonder bediendes uiteraard, want kost hen teveel)
Gratis + bank in 1 zin?Skywalker88 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:37:
[...]
ga lekker ergens anders huilen. je kan de rekening ook gewoon opzeggen of ergens anders een gratis rekening nemen
Een gratis (betaal-)rekening? Noem er eens eentje.Skywalker88 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:37:
[...]
ga lekker ergens anders huilen. je kan de rekening ook gewoon opzeggen of ergens anders een gratis rekening nemen
Edit: oh. Ik ben te traag.
[ Voor 4% gewijzigd door Ray_ op 23-11-2021 13:41 ]
Hoe zou je het adoptieproces van crypto onder vrouwen kunnen versnellen?Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:32:
YES goed nieuws!!!
![]()
Dat is natuurlijk helemaal niet zo lastig. Er vanuit gaande dat je zelf een CDC of Binance kaart gebruikt. Geef d'r zo'n kekke Curve kaart. En zeg dat ze daarmee mag shoppen. Moet jij eens opletten hoe interessant dat crypto ineens is.
Ok man, sorry héSkywalker88 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:37:
[...]
Ja, ik heb hier ook eerder al over geklaagd. Makkelijk geld verdienen voor de banken hoor... flikkers zijn hetVis schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:33:
Ja, stond er niet bij dat het om zakelijke rekeningen ging ...
Daarnaast verleen jij je diensten wel gratis aan anderen?
Zijn er heel veel te vinden hoor: Gratis bank
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
DKB, Open bank, N26, Revolut genoeg om uit te kiezen. Moneyou is niet meer, Knab basis hebben ze al aangepast. Dan nog genoeg opties.Vis schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:33:
En toch heb ik ook nog een abn rekening. Genoeg bedrijven en instanties die een buitenlandse Iban weigeren namelijk.
Zeggehh Mooyal, is jouw vrouw nog single?!Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:32:
YES goed nieuws!!!
![]()
Weten we dankzij haar trouwens ook meteen waar we zitten in de Adoption Curve.
Je weet dat ze ergens hun KYC en anti-witwaspraktijken mee moeten financieren? Beetje eenzijdige blik hier, maar ik verwacht dan ook niks anders in een crypto topic.Vis schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:33:
Poeh dat visueel maken van geld is veel pijnlijker dan wat getallen in je PF die op en neer gaan.A87 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:20:Dit is de nieuwste video van Jaapio
[YouTube: 100k counting !!!]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Omdat ze een storing hebben? En je denk dat een blockchain daar geen last van kan hebben?Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:20:
Gaan ze weer hoor!
[Afbeelding]
Verwijderd
ach over 8 jaar 2 cycles, zal het best wat waard zijnXqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:41:
[...]
Ah buy high, nothing to sell over 6 months
Blaim schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:46:
[...]
Zeggehh Mooyal, is jouw vrouw nog single?!![]()
Weten we dankzij haar trouwens ook meteen waar we zitten in de Adoption Curve.
[Afbeelding]
nee ze doet eigenlijk niet mee met crypto, ze snapt blockchain nog niet eens goed, ze vind het maar moeilijk...
enige wat ze gaat doen is wat geld van de bank verplaatsen naar een stablecoin op Bitvavo...... want 6% is beter dan 0.1%
stap 2 voor mij wordt: ach lief.....koop eens voor €50 aan bitcoin op bitvavo en laat het lekker 6-12 maanden staan.....kijken wat het doet
nothing stops this train
Dacuuu schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:49:
Komop cro, geef eens gas!
Zo goed als gratis geld uitlenen tegen een paar procent rente is niet voldoende als verdienmodel?Chaes schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:47:
[...]
Je weet dat ze ergens hun KYC en antiwitwaspraktijken mee moeten financieren? Beetje eenzijdige blik hier, maar ik verwacht dan ook niks anders in een crypto topic.
Op Binance, Bitvavo of Coinbase betaal je toch ook niet voor je KYC?
En over dat antiwitwascontrolesysteem van de de banken, Ze krijgen nog wel eens een boete omdat het niet helemaal goed werkt..
Bank fines since 2008: $330B
— Dan Held (@danheld) 30 december 2020
Bitcoin market cap: $519B
Which one is used for illegal activities again?
Te vaak, wordt immers verwacht van je in bepaalde sectoren.jvel92 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:45:
[...]
Ja, stond er niet bij dat het om zakelijke rekeningen ging ...
Daarnaast verleen jij je diensten wel gratis aan anderen?
Net zoals ik dit verwacht van een bank. Ze krijgen immers al de toestemming om m'n geld te mogen beleggen en daarenboven me hiervoor schaamteloos amper 0.1% terug te geven.
Oh haha nu komt ie binnen. Dikke CROW haha.
Doei!
Ik had er ook een aar dagen voor nodigTwee Dee schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:02:
[...]
Oh haha nu komt ie binnen. Dikke CROW haha.
Doei!
https://www.coingecko.com/en/coins/project-quantum
sinds ik erin zit tot nu --> x7 nu
prima ''staatslot'' geweest
nothing stops this train
Het is al een aardige periode zo. Bitcoin heeft echt moeite met alle altcasino's. Wel opvallend wat mij betreft. We hebben jaren kunnen zien hoe Bitcoin écht de complete markt bewoog, dat is momenteel in elk geval een stuk minder. Ik hoop en verwacht net als jij dat dit slechts een periode isBTC100K2021 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:04:
BTC is aan het ploeteren om wat meer dominance te pakken. Wordt tijd dat de alts even flink bloeden, dan kunnen we ook een keer door naar de 60K+
@A87 kijk je ook even?
En daar bovenop speculeren ze met mijn geld waar ze als het goed is aan verdienen..
En dan willen ze nog geld vragen voor hun diensten... Ze zijn niet goed... Het is dat je zo verdomt moeilijk zonder ze kan in het dagelijks leven (op dit moment)..
Als die cryptocards straks als fatsoenlijk betaalmiddel overal gebruikt kunnen worden en mijn baas wil uitbetalen in crypto (stable desnoods) dan zijn we hopelijk eindelijk snel van die boevenbende af...
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/v4hueTcoEXw6ShMPckWSBDZw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iLEZF6yIRfjBW2NGkGUIhgFz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vzmXAZJuLjdmZzslGecd7iCU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xonv9PwDDhQxniRCRoEFrmrb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/036Tw1sIyFa2CodLxkLHfyq8.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9CH8SVcPpj8svbQJQrxoLcjP.jpg?f=fotoalbum_large)