Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tegenstrijdige berichten
Het is geen voorspelling maar een statistische berekening waar gebruikt wordt gemaakt van extrapoleren.Lunamous schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:55:
[...]
Wat dan wel? Uiteindelijk is zijn model niet meer dan een voorspelling
Zeg maar toen bitcoin wegstuiterde van 30k en boem 40k regio op zocht in twaalf daily groene candles. Iedereen schreeuwde in before 20k, sommige 10k. Maar niks van dit alles.enomiss schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:15:
[...]
Mee eens. Maar het zou me helemaal niets verbazen als we nog enorme groene kaarsen gaan zien tussen binnenkort en eind november. Het kan nog steeds. Dit is ook het meest logische, iedereen denkt dat het niet meer kan, en dan opeens komt het en missen heel veel mensen de boot.
Neem niet weg dat een laatste duwtje naar 52k nu ook niet zo veel meer voorstelt. Nog niet eens -10%.
Mwah, toen zat ik net 2 maanden in crypto en de meesten hier zeiden juist dat het maximaal naar 28K zou zakken. Althans, degenen die die zich bewezen hebben zoals een Anti en Taro. Op hun advies heb ik destijds juist heel veel lopen traden tussen de 30 en 35K wat ik nooit gedaan zou hebben wanneer "iedereen" zou hebben gezegd dat het naar de 20 of 10 zou zakken.Joosie200 schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:32:
[...]
Zeg maar toen bitcoin wegstuiterde van 30k en boem 40k regio op zocht in twaalf daily groene candles. Iedereen schreeuwde in before 20k, sommige 10k. Maar niks van dit alles.
Neem niet weg dat een laatste duwtje naar 52k nu ook niet zo veel meer voorstelt. Nog niet eens -10%.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Die gigantische random wicks zijn er nog steeds terwijl we toch al de 60k aantikken. Lijkt wel of het niet minder wordt dan paar jaar geledenJoosie200 schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:32:
[...]
Zeg maar toen bitcoin wegstuiterde van 30k en boem 40k regio op zocht in twaalf daily groene candles. Iedereen schreeuwde in before 20k, sommige 10k. Maar niks van dit alles.
EHmm zo te zien zijnd e dislikes weer van youtube gehaald..
WIE is het hier mee eens? Ik vind dislikes wel prettig
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 22-11-2021 21:43 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ondertussen lees ik lekker mee in de Telegram van Benjamin Cowen's premium channel en is er niemand in paniek. Sterker, BTC en ETH zitten onder de risk metric threshold (0.5) dus men is weer aan het DCA'en.
Disclaimer: zoals al aangegeven in het andere topic doe ik dit ook tot en met 52k. Als we meerdere dailies onder circa dit niveau zien, ga ik mijn investeringspot afschalen. Dit zeg ik om te voorkomen dat men mij als moonboy ziet en zelf geen gezond verstand gebruikt
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dat verschil begrijp ik, maar dan zie ik het eerder als een model dat een voorspelling doet. Ook omdat er altijd een 'als' isTaro schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:58:
[...]
Maar het is niet zozeer zijn voorspelling, het model suggereert dat als de berekening erachter ook richting de toekomst toepasbaar blijft, het zo uit zal pakken. Er zit een verschil tussen een model en het zijn van "zijn voorspelling".
Er is hier zeker een bubbel, maar dat merk je met meerdere social media platformen. Op Reddit heeft /r/cryptocurrency daar ook nogal last van. Afgelopen tijd was Loopring helemaal de shit, terwijl op andere platformen er een stuk minder over gepraat wordt. Op Reddit stond elk topic er vol mee ..jvel92 schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:01:
[...]
Not sure if sarcasm![]()
Heb verder ook geen oordeel over het model of de voorspellingen die hij naast dit model doet.
Maar vond het opvallen dat het hier regelmatig meerdere keren per uur voorbijkomt en ik buiten Tweakers om er nooit iemand iets over hoor roepen, maar dat kan ook aan mijn bubbel liggen uiteraard.
r/cc is steeds meer een shillplek geworden waarin mods buitengewoon veel macht hebben en bepalen welke shills zijn toegestaan en vooral welke niet. Verder ook veel van dezelfde posts en mensen die uit zijn om moons te farmen. Ik kom er steeds minder.Lunamous schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:49:
[...]
Er is hier zeker een bubbel, maar dat merk je met meerdere social media platformen. Op Reddit heeft /r/cryptocurrency daar ook nogal last van. Afgelopen tijd was Loopring helemaal de shit, terwijl op andere platformen er een stuk minder over gepraat wordt. Op Reddit stond elk topic er vol mee ..
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
https://youtu.be/CF48xxWzT68
Eens, in 2017 gebruikte ik Reddit nog wel voor echt nuttige informatie. Ik bezoek het nu ook misschien nog maar een paar keer per week (net als dit topicJedi_Pimp schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:52:
[...]
r/cc is steeds meer een shillplek geworden waarin mods buitengewoon veel macht hebben en bepalen welke shills zijn toegestaan en vooral welke niet. Verder ook veel van dezelfde posts en mensen die uit zijn om moons te farmen. Ik kom er steeds minder.
Werkte ook heel lang goed bij ice saveTominatie schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:03:
[...]
Ahjoh ik heb ook wel mijn twijfels bij de 12% APY maar het werkt al maandenlang uitstekend. Zolang je niet je hele vermogen er neer zet maar bijv. een deel is het het risico waard.
Crypto.com is wel een gigantische naam, met een enorme backing. Ik denk eerder dat ze de APY omlaag gaan doen na verloop van tijd.
Tether fud is er al jaren. Ach, daar slaap je echt niet minder van.
En tot ze failliet gingen hadden ze ook een goede trustpilot scoremannowlahn schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:00:
[...]
Werkte ook heel lang goed bij ice save
Er is toch niks op tv, netflix uitgespeeld, ik heb Aggr.trade maar gecast naar de TV. Hebben we toch wat te kijken deze gare maandag, wat een geweld!Servor schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:57:
Sow en daar ging de 56K aan gruzelementen.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit is een weak hands whale die ook nog eens slecht geinformeerd is anders had hij wel dichter bij de top gezeten
Wat zou de impact zijn van even 187 bitcoin op market sell klikken ?Aarebe1 schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:04:
[...]
Dit is een weak hands whale die ook nog eens slecht geinformeerd is anders had hij wel dichter bij de top gezeten
Niet zo groot.Servor schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:05:
[...]
Wat zou de impact zijn van even 187 bitcoin op market sell klikken ?
Ga even naar Yahoo Finance en klik op de S&P500. Vergelijk het niveau van de top vóór covid met het huidige niveau en deel het level van vandaag door het level van 02-2020. Echt duizelingwekkend. En dan zeggen 'kenners' dat crypto een bubbel is en bijdraagt aan financiële instabiliteit. De marktkapitalisatie van crypto is een grap vergeleken met die van stonks
Vandaar dat er ook nog veel meer marge naar boven inzit dan men denkt.
Of een goed geïnformeerde die nog even wat sats er bij schuiftAarebe1 schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:04:
[...]
Helemaal niets. Kijk ff naar de boeken op finex en gdax.....Servor schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:05:
[...]
Wat zou de impact zijn van even 187 bitcoin op market sell klikken ?
Achterlijke fud twitter feed dat whale alert....als je ergens niets mee kan is dat et wel
Ja, dat ga je eigenlijk altijd wel zien in elke community denk ik. Zelf volg ik vooral mensen/projecten die actief zijn binnen de ethereum en DeFi community, dus zit ook wel in mijn eigen gecreëerde bubbel. Dit forum compenseert dan weer een beetje op het Bitcoin front, al hoewel ik moet zeggen dat dit vooral entertainment waarde heeft voor mij.Lunamous schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:49:
[...]
Er is hier zeker een bubbel, maar dat merk je met meerdere social media platformen. Op Reddit heeft /r/cryptocurrency daar ook nogal last van. Afgelopen tijd was Loopring helemaal de shit, terwijl op andere platformen er een stuk minder over gepraat wordt. Op Reddit stond elk topic er vol mee ..
Reddit heb ik eigenlijk altijd vermeden voor crypto. Het is voor mij vooral Twitter en Discord.
Verwijderd
Iets met geld printer en inflatie. De prijs van allerlei zaken schiet omhoog oftewel aandelen zijn niet (perse) meer waard geworden, maar je geld is minder waard geworden.Jedi_Pimp schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:06:
Zo, nu ik lekker zuur aan het doen ben wil ik nog een mythe ontkrachten. De uitspraak 'crypto is een bubbel'.
Ga even naar Yahoo Finance en klik op de S&P500. Vergelijk het niveau van de top vóór covid met het huidige niveau en deel het level van vandaag door het level van 02-2020. Echt duizelingwekkend. En dan zeggen 'kenners' dat crypto een bubbel is en bijdraagt aan financiële instabiliteit. De marktkapitalisatie van crypto is een grap vergeleken met die van stonks
Met algemeen. Ik vond deze podcast erg interessant: YouTube: The Immaculate Conception: Bitcoin vs Fiat Standard | Dr. Saifedean ...
De financiële videos die ik de laatste kijk tijd op youtube halen allemaal aan dat de stock-market ook een bubbel is op dit moment. En dat zijn niet eens pro-crypto mensen.Jedi_Pimp schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:06:
Zo, nu ik lekker zuur aan het doen ben wil ik nog een mythe ontkrachten. De uitspraak 'crypto is een bubbel'.
Vooral met het Evergrande-drama(vastgoedreus in China die hun obligatie-betalingen niet kunnen voldoen en jarenlang foefelden met boekhouding) + de geldprinter van de USA die sinds corona overuren draait zou het wel eens een zware crash kunnen worden.
Klopt zeker, alle asset classes zijn overheated momenteel. Maar M1 toename en inflatie gelden toch ook voor Bitcoin? Vergeleken met de exorbitante stijging van totale marktkapitalisatie van beursgenoteerde bedrijven vind ik een Bitcoin die een *6 heeft gedaan in een jaar tijd een lachertje.Bumpy_NL schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:19:
[...]
Iets met geld printer en inflatie. De prijs van allerlei zaken schiet omhoog oftewel aandelen zijn niet (perse) meer waard geworden, maar je geld is minder waard geworden.
Met algemeen. Ik vond deze podcast erg interessant: YouTube: The Immaculate Conception: Bitcoin vs Fiat Standard | Dr. Saifedean ...
Want?Verwijderd schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:19:
Het zou me nu toch echt niet verbazen als die nog even naar 48k gaat, echt sterk is het allemaal niet.
Dit heeft alles van een bear trap eigenlijk. En sowieso, Amerika moet weer kalkoen eten dit lang weekend en dan gaan ze allemaal lekker crypto kopen. Of verkopen. Vrijdag vuurwerk.
Nee manVerwijderd schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:19:
Het zou me nu toch echt niet verbazen als die nog even naar 48k gaat, echt sterk is het allemaal niet.
Verwijderd
Amerikanen gaan allemaal Cro kopen, want dat zien ze op tv.
ta op BTC kan mi alle kanten op, dus ik kies nu enkel gevoel, en dat zei mij vorige week 'even uitstappen'. Mijn systeem is 33% ta en de rest gevoel ,😁
Waarom is AVAX in EUR op Bitvavo ongeveer net zo waard als op Binance in USD?
Daarom genoeg hopium nog voor het einde van de bullJedi_Pimp schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:25:
[...]
Klopt zeker, alle asset classes zijn overheated momenteel. Maar M1 toename en inflatie gelden toch ook voor Bitcoin? Vergeleken met de exorbitante stijging van totale marktkapitalisatie van beursgenoteerde bedrijven vind ik een Bitcoin die een *6 heeft gedaan in een jaar tijd een lachertje.
Zelf ben ik van mening dat de aandelenmarkt niet extreem oververhit is. Mijn favo aandelen youtuber (goede analyses een geen hype) heeft daar een interessante video over gemaakt onlangs: YouTube: Is the Stock Market in a Bubble? @Rakward wellicht ook interessant voor jou.
Bitvavo heeft vaker vrij hoge prijzen. Maar dat is dan dus omdat er blijkbaar op Bitvavo een andere vraag is naar Avax dan op Binance. En mensen blijkbaar niet aan arbitrage doen.GioStyle schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:06:
Wait a minute...
Waarom is AVAX in EUR op Bitvavo ongeveer net zo waard als op Binance in USD?
roflexx schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:17:
Avax van binance naar bitvavo sturen. Kaching
Ik zou niet de eerste zijn die dat denkt..Stortingen uitgeschakeld
Stortingen van deze digitale valuta zijn op dit moment tijdelijk uitgeschakeld.
Belachelijk hahaGioStyle schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:19:
[...]
[...]
Ik zou niet de eerste zijn die dat denkt..
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Stel ik wil op CDC een flufje CRO aanschaffen voor een hogere tier kaart. Welke valuta is het beste om van Binance naar CDC te sturen? Gewoon NANO aanhouden of naar dat smerige Tether gaan en dat via de BSC sturen?
NANO aanhouden!baba420 schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:27:
Ik gebruik om NANO om fiat op Binance te krijgen en dat gaat prima.
Stel ik wil op CDC een flufje CRO aanschaffen voor een hogere tier kaart. Welke valuta is het beste om van Binance naar CDC te sturen? Gewoon NANO aanhouden of naar dat smerige Tether gaan en dat via de BSC sturen?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik koop mijn CRO direct via de CDC app. Dit kost ongeveer 1% (aan spread) als ik mij niet vergis.baba420 schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:27:
Ik gebruik om NANO om fiat op Binance te krijgen en dat gaat prima.
Ik weet dat SEPA stortingen gratis zijn, maar ik ben van de generatie “ik wil het zo snel en goedkoop mogelijk”.Bumpy_NL schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:32:
[...]
Ik koop mijn CRO direct via de CDC app. Dit kost ongeveer 1% (aan spread) als ik mij niet vergis.
Nano of XLM wordt vast wel geaccepteerd toch? Wellicht dat je met arbitrage nog een klein voordeeltje kunt pakken ook. Hiervoor kijk ik op coinmarketcap. Maak je ook gebruik van de exchange van CDC? Dat moet je wel doen als je de kosten echt laag wilt houden.baba420 schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:34:
[...]
Ik weet dat SEPA stortingen gratis zijn, maar ik ben van de generatie “ik wil het zo snel en goedkoop mogelijk”.
Kan je cryptovaluta van je wallet verplaatsen naar de exchange? Ik zie dat even niet 1-2-3.Bumpy_NL schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:42:
[...]
Nano of XLM wordt vast wel geaccepteerd toch? Wellicht dat je met arbitrage nog een klein voordeeltje kunt pakken ook. Hiervoor kijk ik op coinmarketcap. Maak je ook gebruik van de exchange van CDC? Dat moet je wel doen als je de kosten echt laag wilt houden.
Overigens, wil Crypto.com echt groot worden, groter dan Binance, dan moeten ze wel werken aan hun interface. App werkt niet altijd lekker en geen web versie. Je hebt Earn, een Exchange. Daarbovenop is er ook nog eens een DeFi wallet. Voor een beginner komt er een hoop op je af.
God morks in wysterious ways.
Vroeger zeiden mijn ouders altijd ‘het geld groeit hier niet aan de bomen kind’ . Of uitspraken als ‘hadden we maar een geldboompje in de achtertuin’. Zo’n ding (of eigenlijk 3-4 ) op zolder zetten komt daar toch eigenlijk wel verdomd dicht bij in de buurt. Mooie wereld leven we in. Laat het ons zeker weten als je er 1 hebt en of verbruik en hashrate echt in de buurt komen van de getallen op die site!ArtPhil-Flower schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:54:
Ik wil deze: https://www.asicminervalue.com/miners/goldshell/kd-box. Kunnen mijn zonnepanelen net aan en maakt bijna geen geluid. Moet ik wel al mijn bitcoin en zilver bij elkaar leggen en dan nog haal ik het ws net niet. Nog even wachten dus. Intussen de KDA prijs in de gaten houden.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
nothing stops this train
JASMY moont bij Binance,
Coinbase doet niet mee?? bijna 4 cent verschil zo net (dollar)
ik weet dat er altijd een kleine verschil is, maar 4 cent bij iets wat 25 cent kost >.
:strip_exif()/f/image/TpTlSZ4kdJyQjpBTDX3hCwdL.jpg?f=fotoalbum_large)
zal me niks verbazen dat ie binnenkort op nummer 2 staat LOL!
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 23-11-2021 00:40 ]
nothing stops this train
/f/image/wFWzpRSurCeSKE3WkTmolJJo.png?f=fotoalbum_large)
Moet die wel even gaan aanzetten tov ETH.
[ Voor 68% gewijzigd door Malarky op 23-11-2021 01:57 ]
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 23-11-2021 03:41 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
24 hr low op Binance $55610. Of zit jij te rekenen in die vieze Euro?JDx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 03:39:
Ai, had even geleden gezegd bij 54,8 er weer in, gemist.
Aangezien het gros van de wereld om dollars draait lijkt Euro traden mij vrij lastig. Uitbetalen daarentegen...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
$55610 is hoger dan $54800, dus is toch niet raar dat hij de boot heeft gemist dan?sh4d0wman schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 04:00:
[...]
24 hr low op Binance $55610. Of zit jij te rekenen in die vieze Euro?Misschien krijg je voor eind van de maand nog een herkansing. Daarna riemen om en moooon
![]()
Aangezien het gros van de wereld om dollars draait lijkt Euro traden mij vrij lastig. Uitbetalen daarentegen...
Daar heb ik ook nog wat staan. Lekker blijven wachten, want die kant gaan we nog wel op als ik het zo bekijk.JDx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 03:39:
Als je CRO wilt kopen met crypto is het misschien beter om crypto (bijvoorbeeld XRP, Nano) naar de Crypto.com Exchange te sturen, ipv naar de CDC app. Op de exchange krijg je de CRO's veel voordeliger en je kan ze vervolgens gratis en snel naar de CDC app sturen voor een kaartupgrade.baba420 schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:27:
[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 23-11-2021 07:00 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Dan is het "niet geraakt". "Gemist" heb je als hij er in komt en er terug uit veert voordat je bij hebt gekocht.Tartarus schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 06:43:
[...]
$55610 is hoger dan $54800, dus is toch niet raar dat hij de boot heeft gemist dan?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
We hebben vele exchanges gezien die niet in de buurt van Binance komen, maar met crypto.com krijg ik dat, ondanks de slechte app ooit, wel het gevoel dat dit kan gaan gebeuren de komen jaren.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 00:39:
Huppa, crypto.com in de top 10! en hard ook!!
[Afbeelding]
Ben al een beetje aan het DCA-en geslagen, maar heb mijzelf wel beloofd enkel de kaart te upgraden met de originele inleg
Op naar de 2,20!
Verwijderd
Er lijkt idd voorlopig geen einde te komen aan cro. Zou er nog een dipje of terugval komen, of gaat de raket in een keer door naar 1.65+ ?
De app is traag omdat al die dikke cro er door heen moet. 🚀Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:51:
De app op mobiel is idd een draak, loopt constant vast en is verschrt traag. Maar dat komt vast nog wel goed.
Er lijkt idd voorlopig geen einde te komen aan cro. Zou er nog een dipje of terugval komen, of gaat de raket in een keer door naar 1.65+ ?
Op basis van wel getal zou Crypto.com doorstomen naar de 2e plek dan? volume en bezoekers is veel lager dan enkele andere exchanges zo te zien.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 00:39:
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Via de exchange: Wallet -> deposit. Of je via de app of via de exchange je deposit doet maakt verder niet uit volgens mij.baba420 schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:48:
[...]
Kan je cryptovaluta van je wallet verplaatsen naar de exchange? Ik zie dat even niet 1-2-3.
Overigens, wil Crypto.com echt groot worden, groter dan Binance, dan moeten ze wel werken aan hun interface. App werkt niet altijd lekker en geen web versie. Je hebt Earn, een Exchange. Daarbovenop is er ook nog eens een DeFi wallet. Voor een beginner komt er een hoop op je af.
De interface kan inderdaad veel beter. Dat vond ik overigens van iedere crypto exchange die ik gebruik overigens.
Weet ook niet waarom daar, misschien omdat ik er voor Black Friday deals uit was gegaan bij 65 en 55 precies 10 minder is en kwakkelen bij XX,8 vaak weer up is? 😂Ray_ schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 06:56:
[...]
Daar heb ik ook nog wat staan. Lekker blijven wachten, want die kant gaan we nog wel op als ik het zo bekijk.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Mij wel. Dit voelt als een tijdelijke pump van hun volume door de hype van CRO. Maar aan hypes komt een eind.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 00:39:
[Afbeelding]
En wat er dan overblijft is een matige exchange.
Overigens verdenk ik CDC dat ze knalhard aan het cashen zijn atm. Zo-veel hype en dan zo weinig effect op prijs, dat moet ergens in een zak verdwijnen.
[ Voor 11% gewijzigd door Stokstaart op 23-11-2021 08:32 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
55.8 ook oké?JDx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 03:39:
Verwijderd
ze zullen inmiddels wel zoveel geld hebben dat die exchange ook wel aangepast gaat worden.Stokstaart schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:28:
[...]En wat er dan overblijft is een matige exchange.
Wat is er mis met de exchange? Persoonlijk vind ik spot trading prima werken. De fees zijn niet de laagste en het volume niet het hoogste, maar vergeleken met andere exchanges zijn dat de grootste minpunten die ik zie.Stokstaart schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:28:
[...]
Mij wel. Dit voelt als een tijdelijke pump van hun volume door de hype van CRO. Maar aan hypes komt een eind.
Het blijft mij verbazen hoe slecht de UI en integratie van verschillende crypto platformen is, ondanks dat het geld van alle kanten binnenstroomt. Onlangs ben ik op FTX begonnen, maar wat een ramp is die UI zeg.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:32:
[...]
ze zullen inmiddels wel zoveel geld hebben dat die exchange ook wel aangepast gaat worden.
Ik gebruik deze. Wel zonder mail.roflexx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:51:
Gebruikt iemand hier https://cryptocurrencyalerting.com/new-coin-listings.html ? Aangezien nieuwe coins vrijwel altijd pumpen lijkt mij dit erg makkelijk voor telkens 30-60%!te pakken.
https://coinmarketcal.com/en/
Geef ze eens ongelijk.Stokstaart schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:28:
[...]
Mij wel. Dit voelt als een tijdelijke pump van hun volume door de hype van CRO. Maar aan hypes komt een eind.
Overigens verdenk ik CDC dat ze knalhard aan het cashen zijn atm. Zo-veel hype en dan zo weinig effect op prijs, dat moet ergens in een zak verdwijnen.
Aan de andere kant blijft het wel een zero-sum game, dus de verliezers zijn in dit geval hun eigen klanten.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Al die marketing is ook niet gratis natuurlijk. Benieuwd hoeveel ze betalen om hun naam vol in beeld te hebben bij de Formule 1.Stokstaart schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:28:
[...]
Edit: weet iemand of en waar er jaarverslagen en dergelijke te vinden zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door jvel92 op 23-11-2021 09:24 ]
100 mil voor 5 jaarjvel92 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:10:
[...]
Al die marketing is ook niet gratis natuurlijk. Benieuwd hoeveel ze betalen om hun naam vol in beeld te hebben bij de Formule 1.
Dit is het jongens! De crash! It's coming!
Nu verkopen!
Hallo, goeiemorgen kindjes,elektriekert schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:15:
[...]
@Snitserklaas ook heb ik van horen zeggen.
Snitserklaas is vandaag verrast door zijn Grote Boek.
Eén bepaald jongetje is wel heel dol op snoep en koek.
Snitserklaas leest ook iets over McDonalds en een bijbaan?
Dat zal dan vast weer over deze bijzondere knaap gaan.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nqBh1W6K0q33evp2sWMiyFPV.gif?f=user_large)
Tot snel...
Ben het helemaal met je eens dat die exchange belabberd is. Wordt inderdaad tijd dat ze daar ook eens wat tijd en geld inpompen. Waar ik dan weet niet zo bang voor ben, is een knalharde crash.Stokstaart schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:28:
[...]
edit: maar dat schreef je ook helemaal niet. Goeie morgen 😅
Er zit echt heel veel geld in CRO staking. Voor een kaart (180 dagen) of in DeFi (28 dagen afkoelperiode). In een bearmarket zal het ongetwijfeld mee naar beneden komen, maar ik die ze prijs niet exponentieel omlaag knallen door future liquidaties of panic sellers omdat een groot deel van de CRO holders er simpelweg niet direct bij kan.
jvel92 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:10:
[...]
Al die marketing is ook niet gratis natuurlijk. Benieuwd hoeveel ze betalen om hun naam vol in beeld te hebben bij de Formule 1.
Edit: weet iemand of en waar er jaarverslagen en dergelijke te vinden zijn?
Xqlus1ve was me voor
[ Voor 33% gewijzigd door pimsaint op 23-11-2021 10:27 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Verwijderd
Dat weet je snel na een maandHelza schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:10:
[...]
zou ik niet doen als ik jou was, elke clone gaat sneller naar het 0punt dan de voorgaande. bij al die klonen mag je blij zijn als ze het een maand volhouden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
idd, maar we kunnen nu wel 2 W's maken. 1 op de 1h en 1 veel grotere op de 12h. Zou dus toch zomaar de bodem kunnen zijn. Orderboeken nog niet super maar wel beter dan die prut van gisterenzwembroek schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:07:
Het valt me mee dat Bitcoin de ma99 nog niet heeft aangetikt. We blijven maar aanmodderen op deze manier.
Hah ja maar als dat wel kon was dat verschil ook geen 30euro meer ben ik bangBootjeVaren schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:36:
Jammer dat AVAX niet rechtstreeks te versturen is van nance naar bitvavo. 30EUR verschil per AVAX
Ja, dat zijn getallen waar we bij BTC ons hand niet voor omdraaien. Zo kunnen ze gaan voor de 15% op een dag!mengenli schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:20:
Turkse Lira bijna 8% omlaag in 1 dag. Bitcoin is echt de oplossing voor de mensen in dit soort landen.
(
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/6OjeSAH6LtAE5s61IwO97nid.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5F47RUbfvrzeWCZsm3XxsBdJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rg3SKOGOk7uUsSvs4nblwY8u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wLWP0mnf15yn7c8DKdTzPt4U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y5AC46bDQaCgmI7yyErFQ9Sc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7InvXzlijFEEA8dM4xYG51RT.png?f=fotoalbum_large)