als je dat zegt word je gelijk van youtube gebanned denk
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Fancy keyboard en een vrij dure koptelefoon van gekocht een paar jaar geleden. Wat een meuk was dat, dat komt er bij mij nooit meer in. Zowel bouwkwaliteit als softwaretechnisch.Kol Nedra schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:11:
[...]
misschien geen crypto korting maar wel iets waar ik meer van ga kopen 👍
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zero.
Yup. Met 1 verschil, je wordt er nog chagrijniger van dan een gewoon dagje sideways.Pelox schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:21:
Leuk die pump... niks mee gedaan.. en poef.. weg.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Een pump in de milf hoeft nog geen zwangerschap te betekenen.Pelox schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:21:
Als je de touwtjes door knipt kun je maar om raak milfen pumpenelektriekert schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:24:
[...]
Een pump in de milf hoeft nog geen zwangerschap te betekenen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Echt he.. dan nog liever een buy high sell low.. dan is het tenminste je eigen schuld ipv dit gedoe.twit schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:21:
[...]
Yup. Met 1 verschil, je wordt er nog chagrijniger van dan een gewoon dagje sideways.
Zero.
Precies wekelijks op mijn android, dagelijks in browser hoewel die laatste erg afhankelijk is van hoe lang de browser offline was (ofwel computer uit/standby staat). Ik vind het een goede feature, ondanks dat het lastig is.thefox231 schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:50:
[...]
Ging er eigenlijk vanuit dat dit standaard zo ingebouwd is. Maar kan ook geen reguliere intervals ontdekken lijkt willekeur.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
En nu weer die 57.3-57.4 range. Wat hebben de whales vandaag toch met die range?!Pelox schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:21:
PlanD
Wachten op de 56.5 bodemBlaim schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:44:
[...]
En nu weer die 57.3-57.4 range. Wat hebben de whales vandaag toch met die range?!
bullmarket support band op weekly rond 53k
top van vorige wave op 7 sep rond 53k
nog meer redenen om extreem te bouncen rond 53k?
pas op met longs, ik verwacht nog een wick richting 51k
oftewel, mijn buy orders staan rond 53k, mijn lev longs rond 51k
https://opensea.io/seaart
Zero.
Nee joh, dit is juist goed. We hebben echt een katapult aan een bounce nodig. Met gekabbel komen we er niet. Iedereen en alles moet er van alle kanten uitgeramd worden voordat we die 10k groene kaarsen zien.Pelox schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:11:
Wat een trieste chart om te zien dit. Alle hopium wordt beetje bij beetje uit de markt gezogen.
Oke dus eerst 20 omlaag en dan 10 omhoog!enomiss schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:13:
[...]
Nee joh, dit is juist goed. We hebben echt een katapult aan een bounce nodig. Met gekabbel komen we er niet. Iedereen en alles moet er van alle kanten uitgeramd worden voordat we die 10k groene kaarsen zien.
Zero.
Zero.
Dat plastic boterhamzakkie van mij ga je het niet mee redden. Ik hodl nog wel ff.Pelox schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:29:
Oke, wie verkoop er even zijn bags zodat we omhoog kunnen?
Ik verwacht me daar straks toch een candle!
Weet alleen nog niet welke kleur en wel muntje….
UberLurker Departement #GG.
Ik gok diep rood en dat op alle munten.Skrunsies schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:31:
Och man..
Ik verwacht me daar straks toch een candle!
Weet alleen nog niet welke kleur en wel muntje….
[ Voor 41% gewijzigd door Pelox op 22-11-2021 19:35 ]
Zero.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gozejjrrr, neem een biertje en kijk morgen weer pas naar de chart. Komt gucci.Pelox schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:11:
Wat een trieste chart om te zien dit. Alle hopium wordt beetje bij beetje uit de markt gezogen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nou moet je eerlijk bekennen. Als we dan toch ècht naar die 53K moeten gaan. Wat mij betreft dan nu ook maar direct…Pelox schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:33:
[...]
Ik gok diep rood en dat op alle munten.
[Afbeelding]
Kan me vorig jaar nog goed herinneren. Zat er nog niet lang bij. Maar die dag met ETH begin december. En later met BTC rondom kerst/ oud en nieuw.
Tis zo’n g**tenbende, dat ik straks gewoon happy ben. Wanneer BTC vanaf 53K naar 65K vliegt. Terwijl we daar dan net vandaan komen. Echt een mindfu**
Gvd man die munte spelen met mijn gevoelens
wil je er over praten?Tominatie schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:42:
pleuris munte man. Helemaal blij na die dildo vanmiddag en nu weer terug bij af.
Dan zit je er met te weinig inTominatie schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:42:
pleuris munte man. Helemaal blij na die dildo vanmiddag en nu weer terug bij af.
Of zoiets.. meende zoiets gelezen te hebben.
Pelox als hij een mooie Black Friday korting ziet: 'Shit, waarom is dit product in de korting? Nu moet ik het wel kopen!'
Pelox als hij wordt versierd door een lekker mokkel: 'Jeetje, met haar daten gaat me echt veel geld kosten..'
Pelox volgende week bij een 65k BTC: 'When ATH? Duurt lang man.'
Et cetera
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik ben al in de ‘ach ja als het zo blijft scheelt het me wel wat box3 belasting I guess, we zien na 31 dec wel weer’ modus. Je moet toch ergens lichtpuntjes zoekenSkrunsies schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:42:
[...]
Nou moet je eerlijk bekennen. Als we dan toch ècht naar die 53K moeten gaan. Wat mij betreft dan nu ook maar direct…
Kan me vorig jaar nog goed herinneren. Zat er nog niet lang bij. Maar die dag met ETH begin december. En later met BTC rondom kerst/ oud en nieuw.
Tis zo’n g**tenbende, dat ik straks gewoon happy ben. Wanneer BTC vanaf 53K naar 65K vliegt. Terwijl we daar dan net vandaan komen. Echt een mindfu**
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Vervelende markt de laatste dagen.Tominatie schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:42:
HODL.
[...]
Ik wou dat ik in de ‘ach ja als het zo blijft scheelt het me wel wat box3 belasting I guess fase zat.
Wil verdomd graag belasting betalen over die meuk
Laat die hele bende maar klappen dan, kunnen we onze zakken weer vullen op 10K. Praatgroepen worden opgericht voor SOL, DOT en *vul hier je shitcoin in* believers.Tominatie schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:42:
Euhm…Bumpy_NL schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:52:
Als je CRO verkoopt voor BTC heb je dan strong of weak hands?
Weak CRO and strong BTC hands
[ Voor 5% gewijzigd door Skrunsies op 22-11-2021 19:56 ]
Weak hands. CRO is de toekomst.Bumpy_NL schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:52:
Als je CRO verkoopt voor BTC heb je dan strong of weak hands?
Crypto.com gaat letterlijk overnemen. Daar moet je echt niet op slapen.
Als je niet meer wil werken is Crypto.com serieus je go2. Ik ken iemand die daar 350K USDT naartoe heeft gezet en krijgt nu netto maandelijks €3500 rente.
Dat krijg je niet op je bank.
Mewnish.
Ik bak in Croma, komt heel dichtbij zoTominatie schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:56:
[...]
Weak hands. CRO is de toekomst.
Als je niet meer wil werken is Crypto.com serieus je go2. Ik ken iemand die daar 350K USDT naartoe heeft gezet en krijgt nu netto maandelijks €3500 rente.
Mewnish.
Vandaag is KILT's token transferability event. Oftewel, de tokens worden nu gedistribueerd. Ik denk dat ze binnen een paar dagen op Kraken gestort zullen worden
Bijgaand artikeltje over staking & storing.
Geniaal. Met pensioen en dan niet kunnen slapen van tetherfud of dat crypto.com failliet gaat. Dan nog liever werken.Tominatie schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:56:
Ik ken iemand die daar 350K USDT naartoe heeft gezet en krijgt nu netto maandelijks €3500 rente.
Mewnish.
Edit: De 56.5 lijkt nu ook geen stand te houden
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 22-11-2021 20:02 ]
Ahjoh ik heb ook wel mijn twijfels bij de 12% APY maar het werkt al maandenlang uitstekend. Zolang je niet je hele vermogen er neer zet maar bijv. een deel is het het risico waard.knakworst schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:00:
[...]
Geniaal. Met pensioen en dan niet kunnen slapen van tetherfud of dat crypto.com failliet gaat. Dan nog liever werken.
Crypto.com is wel een gigantische naam, met een enorme backing. Ik denk eerder dat ze de APY omlaag gaan doen na verloop van tijd.
Tether fud is er al jaren. Ach, daar slaap je echt niet minder van.
Verwijderd
Zit in Siberië in een zone zonder 4G, heb met vlagen internmdddlldlp!!($((€Servor schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:58:
Waar is onze hoofd geitenbreier eigenlijk?
@Verwijderd ??
Heldldel aosms komt bericjt doorrrlaowe3
@Snitserklaas ook heb ik van horen zeggen.Joosie200 schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:14:
Tijd om de bitcoin support band maar te testen. Sinterklaas is al in het land en daar hoort een fanfare optocht bij!
mag ik ook wat van die heerlijke hopium?Tominatie schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:56:
[...]
Weak hands. CRO is de toekomst.
Mewnish.
CRO on RAMPage 👀
nothing stops this train
Het valt me op dat CRO nog niet in de je sig staat. Inzake koersdoel laat ik me graag verrassen.Kol Nedra schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:19:
[...]
mag ik ook wat van die heerlijke hopium?
CRO on RAMPage 👀
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Bitcoin says no.GioStyle schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:15:
Sorry jongens, AVAX gaat eerst even pampen... Na Thanksgiving wordt BTC gepampt.
ik heb dat magische muntje niet, maar mijn schatting is dat $0.69 een prima prijs is en blijft in een bearmarket 👍NeoflexNL schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:21:
[...]
Het valt me op dat CRO nog niet in de je sig staat. Inzake koersdoel laat ik me graag verrassen.
nothing stops this train
Oh crap, dacht dat die artiest dip sauce was
Zijn er geen opfleurende dip liedjes dan? Zal wel niet he.
YouTube: Tyga - Dip (Official Video) ft. Nicki Minaj
Is ook niet wat.
Alhoewel make it dip, take a sip
Edit 3, ik heb 'm:
"when I dip you dip we dip"
[ Voor 129% gewijzigd door JDx op 22-11-2021 20:38 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Er was toch zo’n kinderliedje met ‘DIPertje dap, sprong van de trap, ‘s morgens vroeg om kwart over zeven…’JDx schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:29:
[YouTube: Duck Sauce - Barbra Streisand (Official Video)]
Oh crap, dacht dat die artiest dip sauce was :9\
Zijn er geen opfleurende dip liedjes dan? Zal wel niet he.
Volgens Chris Woerts bij VI komt alles goed, dus dan heb ik er vertrouwen inMaStar schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:32:
95k PlanB raakt verder en verder uit zicht. Helaas....
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Plan exit. Maar de 98k dollar is op basis van zijn Floor Model. Niet zijn S2fVis schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:36:
Zodra iedereen de hoop verloren heeft in PlanB zul je zien dat die 10k candles gaan gebeuren. Al moet ik eerlijk toegeven dat hij al een paar dagen niet Twittert, is ie bezig met zijn PlanR.
[ Voor 9% gewijzigd door MaStar op 22-11-2021 20:39 ]
Meen je dit nou echt of ga je nog een keer toegeven dat je aan het trollen bent?MaStar schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:32:
95k PlanB raakt verder en verder uit zicht. Helaas....
1x per maand salaris, zo ouderwets terwijl crypto mij elke dag kleine fluffjes geeft en mijn mining pc geeft mij ook elke dag ~6200 sats 👍
nothing stops this train
Wie is floor?MaStar schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:38:
[...]
Plan exit. Maar de 98k dollar is op basis van zijn Floor Model. Niet zijn S2f
Get on the flo like I said befo, I dip you dip we dip.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Zijn de nodige sats alweer aangekocht?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Alsof Henk en Ingrid BTC hebben of überhaupt weten dat er zoiets bestaat als een PlanB.Ray_ schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:34:
Eindelijk een beetje schot in de zaak. Nu de laatste 3k nog doorzakken zonder al te langdurige bounces. Ook al schijnt dit gependel goed te zijn voor de langere termijn, ik wil wel eens zo'n groene 10k-candle zien voordat iedereen PlanB voor rotte vis uit begint te maken en Henk en Ingrid afhaken.
Valt me overigens wel op dat PlanB hier meerdere malen per uur voorbijkomt, maar op Twitter of in Discord's hoor ik nooit iemand erover.
Tja.... Met zo'n Redhead moet het wel mis gaan. Maar waarschijnlijk was eentje met groen haar iets moeilijker.Skrunsies schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:47:
Moest effe zoeken. Maar heb een foto gevonden van model Floor van PlanB
[Afbeelding]
Beetje vreemd ist wel. Van de ‘Friese koppen’![]()
@Verwijderd ken jij haar ?
Het is een tweakers dingetje. Wordt ook wel tunnelvisie genoemd. Er van uit gaan dat PlanB de enige echte authentieke voorspeller van crypto is.jvel92 schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:46:
[...]
Alsof Henk en Ingrid BTC hebben of überhaupt weten dat er zoiets bestaat als een PlanB.
Valt me overigens wel op dat PlanB hier meerdere malen per uur voorbijkomt, maar op Twitter of in Discord's hoor ik nooit iemand erover.
Of misschien ook niet.
Ik lees er over heen en hecht er weinig waarde aan.
Net zoals ik ook nooit op de 1d of 1w intervals kijk.
De 1m interval is leidend. De rest is ruis.
Hij is geen voorspeller.Tartarus schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:52:
[...]
Het is een tweakers dingetje. Wordt ook wel tunnelvisie genoemd. Er van uit gaan dat PlanB de enige echte authentieke voorspeller van crypto is.
Of misschien ook niet.
Leer het model eerst begrijpen voordat je er besluit geen waarde aan te hechten en dit triomfantelijk te uiten.
Wat dan wel? Uiteindelijk is zijn model niet meer dan een voorspellingenomiss schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:54:
[...]
Hij is geen voorspeller.
Leer het model eerst begrijpen voordat je er besluit geen waarde aan te hechten en dit triomfantelijk te uiten.
Found herNgangatar schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:50:
[...]
Tja.... Met zo'n Redhead moet het wel mis gaan. Maar waarschijnlijk was eentje met groen haar iets moeilijker.
Jinx het nou niet.. of ligt ie al in de koelkast?GioStyle schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:52:
Morgen eet ik biefstuk. Mede mogelijk gemaakt door AVAX.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Chrisje verliest op zo'n avondje een leuke vrijstaande woning.eborn schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:35:
[...]
Volgens Chris Woerts bij VI komt alles goed, dus dan heb ik er vertrouwen in
Zero.
Welke dag van de maand? Elke 1e van de maand?Tartarus schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:52:
[...]
Maar het is niet zozeer zijn voorspelling, het model suggereert dat als de berekening erachter ook richting de toekomst toepasbaar blijft, het zo uit zal pakken. Er zit een verschil tussen een model en het zijn van "zijn voorspelling".Lunamous schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:55:
[...]
Wat dan wel? Uiteindelijk is zijn model niet meer dan een voorspelling
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Zijn model is gebaseerd op interpolatie t/m een zeker bereik. Het model is eindig: vanaf dat punt is het extrapolatie. Het is een van de weinig modellen gebaseerd op interpolatie en daarom uiterst waardevol. Zolang we er nog van kunnen genieten moeten we het gewoon volgen anders is Bitcoin een epic fail. Het is noodzakelijk dat Bitcoin zich bewijst tegenover het model. Niet andersom!Lunamous schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:55:
[...]
Wat dan wel? Uiteindelijk is zijn model niet meer dan een voorspelling
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 22-11-2021 21:01 ]
Inleg is ondertussen al uitgehaald. Winst is op dit moment meer dan de inleg..NeoflexNL schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:56:
[...]
Jinx het nou niet.. of ligt ie al in de koelkast?
Not sure if sarcasmTartarus schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:52:
[...]
Het is een tweakers dingetje. Wordt ook wel tunnelvisie genoemd. Er van uit gaan dat PlanB de enige echte authentieke voorspeller van crypto is.
Of misschien ook niet.
Heb verder ook geen oordeel over het model of de voorspellingen die hij naast dit model doet.
Maar vond het opvallen dat het hier regelmatig meerdere keren per uur voorbijkomt en ik buiten Tweakers om er nooit iemand iets over hoor roepen, maar dat kan ook aan mijn bubbel liggen uiteraard.
Bij de F1 hebben ze het ook regelmatig over plan B.jvel92 schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:01:
[...]
Not sure if sarcasm![]()
Heb verder ook geen oordeel over het model of de voorspellingen die hij naast dit model doet.
Maar vond het opvallen dat het hier regelmatig meerdere keren per uur voorbijkomt en ik buiten Tweakers om er nooit iemand iets over hoor roepen, maar dat kan ook aan mijn bubbel liggen uiteraard.
Als het meevalt met de bandenslijtage soms zelfs B +4 rounds.
Wellicht komt de 98k gewoon pas in maart 2022
Sarcasm dus.
Verder heb ik geen oordeel over het een of het ander model.
Ik heb er niets mee.
Dit was et dus......and then someanti elppa schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:13:
orderboeken zijn wel helemaal schijt moet ik zeggen. Zou me niets verbazen als er straks ineens een naald van 1k down komt
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Precies dit. Heb dit ook al 10x hier geschreven. Hoop ook dat planb nu zijn lesje lTaro schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:58:
[...]
Maar het is niet zozeer zijn voorspelling, het model suggereert dat als de berekening erachter ook richting de toekomst toepasbaar blijft, het zo uit zal pakken. Er zit een verschil tussen een model en het zijn van "zijn voorspelling".
Geleerd heeft en het bij modelleren houd in de toekomst
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mee eens. Maar het zou me helemaal niets verbazen als we nog enorme groene kaarsen gaan zien tussen binnenkort en eind november. Het kan nog steeds. Dit is ook het meest logische, iedereen denkt dat het niet meer kan, en dan opeens komt het en missen heel veel mensen de boot.anti elppa schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:11:
[...]
Precies dit. Heb dit ook al 10x hier geschreven. Hoop ook dat planb nu zijn lesje l
Aiii, 10x gemist sorry.anti elppa schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:11:
[...]
Precies dit. Heb dit ook al 10x hier geschreven. Hoop ook dat planb nu zijn lesje l
Maar ik denk eigenlijk dat het PlanB aan z’n kont zal roesten.
Op zich is er best een kans(je) dat PlanB hier gewoon mee leest, of zelfs mee postfRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:16:
[...]
Aiii, 10x gemist sorry.
Maar ik denk eigenlijk dat het PlanB aan z’n kont zal roesten.
Je vergeet het Viva forum.twit schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:19:
[...]
Op zich is er best een kans(je) dat PlanB hier gewoon mee leest, of zelfs mee post. Of onderschat /overschat ik nu hoe niche de Tweakers community en dit forum in Nederland en bij de gemiddelde Nederlander is? Ik zou eigenlijk denken dat dit, by far, het grootste crypto gerelateerde topic op een Nederlands forum is? Of ben ik nu echt heel wereldvreemd
twit schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:19:
[...]
Op zich is er best een kans(je) dat PlanB hier gewoon mee leest, of zelfs mee post. Of onderschat /overschat ik nu hoe niche de Tweakers community en dit forum in Nederland en bij de gemiddelde Nederlander is? Ik zou eigenlijk denken dat dit, by far, het grootste crypto gerelateerde topic op een Nederlands forum is? Of ben ik nu echt heel wereldvreemd
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/lHaMBNY71QcsOZSe1b8H9HWV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PqVCuv1oLZdMFYiUJ8FnLdgX.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/mrXOvjVrZcHC8ljIXLJQ9kGA.png?f=fotoalbum_large)