nothing stops this train
Vooral dat laatste gevoel heb ik ook, en dat is idd wel eens erg lekker! Daarbij komt dat het voor mij (met beperkte kennis) een van de weinige munten is waar ik de usecase echt goed van kan begrijpen.Servor schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:30:
Hij blijft maar gaan hè, die dikke CRO. Onvoorstelbaar. En blij dat ik een keer wel op tijd was.
Ik vind het dan ook geweldig om te zien dat crypto zo mooi concreet en praktisch wordt en ook de combinatie met DeFi is top. Wat mij betreft een hele mooie aanvulling op mijn oorspronkelijke PF met aandelen, oorspronkelijke banksparen etc.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Nope, rest staat beetje stil. Sommigen hebben wel moves gemaakt, maar daar sta ik alsnog verlies mee.
Mijn zak met LINK moet eens gaan shinen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ja, en is opgelost.
[ Voor 86% gewijzigd door Bad Brains op 21-11-2021 22:58 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
https://opensea.io/seaart
Normaal gesproken zijn dit de signalen om je winst te nemen en weg te wezen.. Echter zou dit bij dit soort platforms inderdaad nog wel versterkend kunnen gaan werken.PureLOOD schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:06:
Mijn vriendin kreeg net een Crypto.com filter op snapchat. Fase 2 van de dikke Cro is gestart.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
This time it's different!!11NeoflexNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:15:
[...]
Normaal gesproken zijn dit de signalen om je winst te nemen en weg te wezen.. Echter zou dit bij dit soort platforms inderdaad nog wel versterkend kunnen gaan werken.
Onze schoonmaakster (loopt tegen de 60 jaar aan) begon afgelopen week over Bitcoin tegen ons. Haar zoon (woonachtig in Mongolie) had tegen haar gezegd dat ze ook Bitcoin moest kopen, want dat 'ging veel waard worden'.NeoflexNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:15:
[...]
Normaal gesproken zijn dit de signalen om je winst te nemen en weg te wezen.. Echter zou dit bij dit soort platforms inderdaad nog wel versterkend kunnen gaan werken.
Wist even niet hoe te reageren toen ze dit vertelde. Als ze maar niet denkt dat we haar nu in BTC gaan uitbetalen
nu kijk ik Peaky Blinders , komt elke keer die naam van die zusje van die gasten op de ondertiteling Ada dit Ada dat , is this a sign ?
pffff
[ Voor 5% gewijzigd door info33 op 21-11-2021 23:32 ]
Beetje jammer, want ik wacht op de retrace naar 0,135info33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:37:
lijkt erop dat Celr het nog een keer wil proberen
En ze is samen met die communist he? That is a sign!!1!!info33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:23:
gister afscheid genomen van ADA met gemende gevoelens....
nu kijk ik Peaky Blinders , komt elke keer die naam van die zusje van die gasten op de ondertiteling Ada dit Ada dat , is this a sign ?(zusje heet dus Ada )
pffff
En ze zeggen ook steeds: 'our Ada'. Ik blijf op het potje zitten...
[ Voor 8% gewijzigd door NeoflexNL op 21-11-2021 23:28 ]
Ach, de acceptatie moet toch ergens gaan beginnen heWom schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:22:
[...]
Onze schoonmaakster (loopt tegen de 60 jaar aan) begon afgelopen week over Bitcoin tegen ons. Haar zoon (woonachtig in Mongolie) had tegen haar gezegd dat ze ook Bitcoin moest kopen, want dat 'ging veel waard worden'.
Wist even niet hoe te reageren toen ze dit vertelde. Als ze maar niet denkt dat we haar nu in BTC gaan uitbetalen
wow!!
op nr 4 staat: Bitvavo
ik volg PHA wel, heb er wel eens op getrade, maar dit lijkt echt een stablecoin
afgelopen 7 dagen maar -3.5%
terwijl andere: BTC -7.8% ETH -6.4% DOT -7.9%
als iemand goed is in TA, ben ik zeer benieuwd naar PHA
[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 21-11-2021 23:38 ]
nothing stops this train
Verwijderd
die gasten hebben volgens mij een vrijwel ongelimiteerd marketing budget. Die kunnen doen wat ze willen.NeoflexNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:15:
[...]
met elke trade verdienen ze geld, en nog belangrijker cfd's, 97% van de mensen gaat daar volgens mij rekt op den duur, en die centen zijn dan van hun.
Heb natuurlijk crypto op een EXterne cold wallet. Zag zelfs dat iemand op mijjn facebook zat en tradingview
Ik zou iedereen zeggen pas op op internet
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 21-11-2021 23:40 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
nope. klote gmail
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 21-11-2021 23:43 ]
https://www.yubico.com/nl/product/yubikey-5c-nfc-pack-of-2/A87 schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:40:
Net weer een mail adres gehackt van mij terwijl ik alles nieuwe wachtwoorden heb gegeven
Heb natuurlijk crypto op een EXterne cold wallet. Zag zelfs dat iemand op mijjn facebook zat en tradingview
Kan je er ook een aan je alter ego geven.
[ Voor 5% gewijzigd door Bad Brains op 21-11-2021 23:44 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
heb niets belangrijks op pc staan, had alle nieuwste viruscanners gedownload en gedraait voor een paar weken elke dagBad Brains schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:43:
[...]
https://www.yubico.com/nl/product/yubikey-5c-nfc-pack-of-2/
Kan je er ook een aan je alter ego geven.
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 21-11-2021 23:44 ]
Word je nou alweer gehuntA87 schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:40:
Net weer een mail adres gehackt van mij terwijl ik alles nieuwe wachtwoorden heb gegeven
Sterkte.
ja man raar is dit had alles nieuwe wachtwoorden gegeven etc hele ratteplan. zware viruscanners er op etc
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 21-11-2021 23:49 ]
Daarom alles op een iPhone doen en niets op Windows of Mac computers.A87 schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:46:
ja man raar is dit had alles nieuwe wachtwoorden gegeven etc hele ratteplan
Beter gebruik je ook gelijk iCloud voor al je e-mails.
Ja dit is een schaamteloze reclame voor Apple.
Die kan je je best veroorloven met alle crypto winsten die je tot nu toe hebt behaald.
Heb ook geen URGENT belangrijke dingen op mail of pc. Kan net zo goed een aanvaller zijn die vanuit deze site komt.Tartarus schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:49:
[...]
Daarom alles op een iPhone doen en niets op Windows of Mac computers.
Beter gebruik je ook gelijk iCloud voor al je e-mails.
Ja dit is een schaamteloze reclame voor Apple.
Die kan je je best veroorloven met alle crypto winsten die je tot nu toe hebt behaald.
Just saying.. be carefull
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 21-11-2021 23:51 ]
E-mails die beginnen met urgent en betrekking hebben op crypto zijn meestal dus niet urgent.A87 schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:49:
[...]
Heb ook geen URGENT belangrijke dingen op mail of pc
Nergens op klikken.
Gebruik tevens VPN om je IP te masken.
Ergens gaat er iets mis en ik vrees dat het toch echt PEBKAC is.
Verder zijn er in dit topic zat mensen die miljoenen verhandelen in crypto. Die kunnen je best beter advies geven.
het vreemde is nog dat er op nederlandse sites is gekeken die ik heb gebruikt, dat een uur geleden,, ECHT VREEMD.. waarom zou je hier op kijken, makes no sense at allTartarus schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:52:
[...]
E-mails die beginnen met urgent en betrekking hebben op crypto zijn meestal dus niet urgent.
Nergens op klikken.
Gebruik tevens VPN om je IP te masken.
Ergens gaat er iets mis en ik vrees dat het toch echt PEBKAC is.
Verder zijn er in dit topic zat mensen die miljoenen verhandelen in crypto. Die kunnen je best beter advies geven.
maar goed ik weet genoeg zelfs facebook heb ik met 2fa beveiligd
YouTube: My Google account was hacked with 2-step-verification turned on & ho...
deze GAST is ook gehacked op rare manier lijkt er op
WAt het nog meer creepy maakt een uur geleden was ik ook heel toevallig ff weg
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 22-11-2021 00:32 ]
ik doe het zelf denk niet (parachains), maar mocht er een bearmarket begonnen zijn zou ik wellicht kleine dca fluff kopen voor LIT.
maargoed, mijn DOT gaat naar ASTAR
nothing stops this train
Als je met zo'n bro-intro komt aanzetten, dan zet ik de video uit.Kol Nedra schreef op maandag 22 november 2021 @ 00:21:
misschien interessant voor longterm
[YouTube: Litentry Is Changing The Game With Decentralized Identity!]
ik doe het zelf denk niet (parachains), maar mocht er een bearmarket begonnen zijn zou ik wellicht kleine dca fluff kopen voor LIT.
maargoed, mijn DOT gaat naar ASTAR
ETH2.0 schreef op maandag 22 november 2021 @ 00:31:
[...]
Als je met zo'n bro-intro komt aanzetten, dan zet ik de video uit.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ze zijn pas in maart aan de beurt, dus prachtig op de drempel van de beerETH2.0 schreef op maandag 22 november 2021 @ 00:31:
[...]
Als je met zo'n bro-intro komt aanzetten, dan zet ik de video uit.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik had ook steeds de neiging om bij te kopen voor een card upgrade, ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoeveel CRO je momenteel vrij hebt. Ik heb zelf de afgelopen weken ná iedere pump een paar tientjes bijgekocht ter hoogte van de piek van de vorige pump. Dan steeds de prijs aanpast in het alarm dat ik in de app instelde op de prijs benodigd voor een card upgrade. Die ging net af toen CRO $0.80 aantitke dus héél snel op upgrade geklikt. Nét op tijd want moment van schrijven is ie weer $0.69. Wel meteen weer een paar tientjes in order gezet voor $0.62 want met al die card benefits blijf ik lekker CROotjes sparen.Zazabez1 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:29:
Ik zit nu een beetje in spagaat.
Ik wil eigenlijk mijn CRO kaart upgraden, maar het voelt niet echt lekker om nu CRO te kopen na die enorme stijging.
De potentie is er zeker voor CRO om door te groeien, maar een correctie op korte termijn zou ook wel weer logisch zijn.
Meer strategieën m.b.t. de kaart vind je trouwens ook in ons [Crypto.com Visa card] GoT topic!
Na iedere (marketing) pump een paar buy orders zetten ter hoogte van de piek van de vorige pump heeft bij mij tot nu toe altijd prima gewerkt, al ik dat natuurlijk makkelijk praten bij zo'n munt die in een maand 281.9% gestegen is. Tot aan 25 december beschouw ik iedere kans onder $1 een koopje!Kol Nedra schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:19:
kan CRO eens stoppen? de boot missen is niet leuk na zien van die groene dildo's bij CRO! 🤔
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
pimsaint schreef op maandag 22 november 2021 @ 03:31:
[...]
Ik had ook steeds de neiging om bij te kopen voor een card upgrade, ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoeveel CRO je momenteel vrij hebt. Ik heb zelf de afgelopen weken ná iedere pump een paar tientjes bijgekocht ter hoogte van de piek van de vorige pump. Dan steeds de prijs aanpast in het alarm dat ik in de app instelde op de prijs benodigd voor een card upgrade. Die ging net af toen CRO $0.80 aantitke dus héél snel op upgrade geklikt. Nét op tijd want moment van schrijven is ie weer $0.69. Wel meteen weer een paar tientjes in order gezet voor $0.62 want met al die card benefits blijf ik lekker CROotjes sparen.
Meer strategieën m.b.t. de kaart vind je trouwens ook in ons [Crypto.com Visa card] GoT topic!
[...]
Na iedere (marketing) pump een paar buy orders zetten ter hoogte van de piek van de vorige pump heeft bij mij tot nu toe altijd prima gewerkt, al ik dat natuurlijk makkelijk praten bij zo'n munt die in een maand 281.9% gestegen is. Tot aan 25 december beschouw ik iedere kans onder $1 een koopje!
Ik wil je er graag op wijzen dat het aanbieden van referrals op het forum niet de bedoeling is. Ik zag het staan in je signature. Dacht wil je er even op wijzen.
Er zijn hier meerdere mensen in dit forum die gebruik maken van de CDC card en heb het bij niemand zien staan. Misschien wist je het niet. Vandaar even een kleine reminder.
UberLurker Departement #GG.
Ah, daar heb je een goed punt. Als dat tegen de regels is, zal ik mij uiteraard gaan onthouden van posten in dit topic
[ Voor 11% gewijzigd door pimsaint op 22-11-2021 05:10 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Ik vermijd alle email clients van outlook, gmail etc. voor crypto. Ik gebruik Protonmail hiervoor.A87 schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:49:
[...]
Heb ook geen URGENT belangrijke dingen op mail of pc. Kan net zo goed een aanvaller zijn die vanuit deze site komt.
Just saying.. be carefull
Check niet je pf vandaag.
Zero.
Ja, je moet je computer ook wel laten inenten! Krijg je daarna een QR-code waarmee je kan inloggen (tot 20:00).A87 schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:46:
[...]
ja man raar is dit had alles nieuwe wachtwoorden gegeven etc hele ratteplan. zware viruscanners er op etc
das totaal geen fud man. Dit is juist goed dat dit in het nieuws komt om mensen te waarschuwen. Sommigen zijn zo ontzettend onvoorzichtig met crypto dat het ook wel erg makkelijk word. Zie het als een pot met goud en fiat in je voortuin zetten en dan raar kijken dat het de volgende dag weg is.Servor schreef op maandag 22 november 2021 @ 07:19:
Mooi stukje FUD om de week mee te beginnen:
https://www.rtlnieuws.nl/...van-gestolen-cryptomunten
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Ah, je bedoelt een vpn aanbieder waar niemand de eigenaar van kent, vaak ergens in Honduras oid gevestigd is, waar je voor een paar euro per maand ongelimiteerde super snelle data hebt, en dat ze dan ook nog miljoenen aan reclame hebben te besteden? Een programma installeren wat erg diep in je netwerk instellingen zit?
Kortom 😎 ik vertrouw die shady vpn aanbieders niet, wie zegt dat ze niet gewoon al je data tracken? Misschien komen de grootste hacks juist wel van die bedrijven?
• 1x per week
• 1x per maand
• 1x per jaar
• Eigenlijk nooit...
Ook een poll maken? Klik hier
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
twit schreef op maandag 22 november 2021 @ 07:52:
Bah, weekend faina weer verloren vannacht zie ik en dan moet maandag dipdag nog beginnen. Wordt weer een spannend dagje!
Zero.
Fake ass paper hands. En whales. En een <willekeurig continent> natuurlijk.roflexx schreef op maandag 22 november 2021 @ 07:58:
Hoezo zijn we nu weer rekt. Ik dacht ik word wakker op de moon.
Een scheve horizon maar wel opwaarts?Skrunsies schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:07:
Jongens zien jullie wat ik zie ?
Alles komt goed![]()
[Afbeelding]
Zero.
Als jij een Lastpass of Bitwarden gebruikt zit er echt niemand zomaar op je facebook of je maakt wezenlijke fouten.A87 schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:46:
[...]
Echte hackers zijn niet geinteresseerd in jouw FB. Kunnen vooral 3 dingen zijn:
- je gebruikt niet overal random unieke wachtwoorden die in je password vault staan (dat doet iedereen in 2021 toch)
- je password vault unieke ww is gelekt. Behalve door een keylogger eigenlijk onmogelijk
- je hebt nooit je email en fb sessies allemaal gesloten, dus iemand zit er nog op met een oud wachtwoord. Al zal oa FB dat tegenwoordig wel automatisch sluiten
Het zal me aan mijn reet roesten wat de koers nu is.
Net wat artikelen van Raoul Pal zitten lezen over eind december en volgend jaar.
Dikke vette hopium injectie met een analytische basis en van een financieel expert.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mijn CRO staan nog 1 van de 6 maanden vast, ik wilde eerst niet 50 EUR gaan betalen voor een ruby steel card, maar inmiddels is mijn 25 USD welkomst bonus aan CRO ook flink meer dan 50 euro waard en word het wel interessant. Stel ik wil nu naar de indigo/jade green card, omdat CRO zo hard gestegen is, word de staking van 6 maanden dan weer gereset?Skrunsies schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:39:
In de tijd dat CRO nog $50 gaf wanneer je een card ging staken met een referral van een ander heb ik wat vrienden attent gemaakt (en een referral gestuurd… hun allemaal een app de telefoon waar ze niks mee doen…) op de card en de voordelen van CRO. Was allemaal niks want.. “Hoe kan dat nou. Je krijgt niet voor niks cashback. En het is een dikke spam etc etc. Kost wel een dikke €350 zo’n card…”
Nu tijdje later vandaag 1 van die vrienden gesproken.
Nou…..
De beste jongen kan zo’n beetje gratis zijn Ruby Steel card krijgen, als je ziet wat die $50 van toen nu waard is.
Echt wat een gekkenhuis. G**tenbende is het
solidslayer schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:56:
[...]
Mijn CRO staan nog 1 van de 6 maanden vast, ik wilde eerst niet 50 EUR gaan betalen voor een ruby steel card, maar inmiddels is mijn 25 USD welkomst bonus aan CRO ook flink meer dan 50 euro waard en word het wel interessant. Stel ik wil nu naar de indigo/jade green card, omdat CRO zo hard gestegen is, word de staking van 6 maanden dan weer gereset?
Geforceerde HODL, bijna alles staat in staking voor de credit cardNeoflexNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:15:
[...]
Heb je het over de vervangingskosten van de kaart? Ik heb een virtuele kaart en dat betaal je geen vervangingskosten. Ik heb hem dan weer fysiek gemaakt met een Curve kaart.solidslayer schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:56:
[...]
Mijn CRO staan nog 1 van de 6 maanden vast, ik wilde eerst niet 50 EUR gaan betalen voor een ruby steel card, maar inmiddels is mijn 25 USD welkomst bonus aan CRO ook flink meer dan 50 euro waard en word het wel interessant. Stel ik wil nu naar de indigo/jade green card, omdat CRO zo hard gestegen is, word de staking van 6 maanden dan weer gereset?
"Prices are going to go up, says investor"MicroWhale schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:53:
Goedemorgen cryptotuig.
Het zal me aan mijn reet roesten wat de koers nu is.
Net wat artikelen van Raoul Pal zitten lezen over eind december en volgend jaar.
Dikke vette hopium injectie met een analytische basis en van een financieel expert.
![]()
![]()
Zo, dat was even de nuance. Luister zelf ook graag naar die gast hoor maar moet altijd denken aan wat het mantra is op de Cryptocurrency subreddit: "Nobody knows shit about fuck". Ik ga even een tijdje offline van Crypto nieuws en analyse, het leidt me teveel af op de dag merk ik. Ik zal eens proberen om niet de koersen iedere keer te checken zodra iemand hier Moooon of Rekt roept.
Fixed.PureLOOD schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:05:
[...]
Geforceerde HODL, bijna alles staat in staking voor de credit debit card
volgens mij als je upgrade en je hebt bv de basis pas gaat die gewoon mee hoor. dus ook al heb je de midnight blue je krijgt gewoon de cashback van een ruby steel.solidslayer schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:56:
[...]
tenzij je €50 over hebt aan een metalen rode kaartje? want meer toegevoegde waarde heeft het niet
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 22-11-2021 09:17 ]
nothing stops this train
Zero.
Ik stond op de wachtlijst voor MLN, maar hij is inmiddels weer verdwenen uit mijn lijstPelox schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:18:
Kon zojuist een nieuwe earn doen op coinbase, zat een leuke vraag bij
[Afbeelding]
Jammer $3 foetsie
Verwijderd
Totdat je eens NT World er bij pakt. +30% sinds februari 2020. Blijkbaar is de wereldeconomie 30% maar waard dan voor alle corona ellende begon.
Als we met zijn allen in de aandelen ponzi trappen kunnen we ook nog wel wat hoger met de Bitcoin ponzi.
Magere ETH
Magere BTC
Magere KSM
Magere NEXO
Shitcoins
Stuk voor stukWhySoSerious schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:31:
Magere DOT
Magere ETH
Magere BTC
Magere KSM
Magere NEXO
Shitcoins
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 42% gewijzigd door Xqlus1ve op 22-11-2021 09:52 ]
Dit dus.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:24:
Denk wat een geitenponzi, niks van onderliggende waarde dan fake Tethers.
Totdat je eens NT World er bij pakt. +30% sinds februari 2020. Blijkbaar is de wereldeconomie 30% maar waard dan voor alle corona ellende begon.
Als we met zijn allen in de aandelen ponzi trappen kunnen we ook nog wel wat hoger met de Bitcoin ponzi.
Overheden en (sommige) investment bankers & hedgefunders: "BTC is een bubbel, pas op!"
Ook investment bankers & hedgefunders: "Ah yes, stonks number go up. Stonks good."
Meanwhile, ESMA & ECB: "Pas op voor een correctie jongens."
Lekker man. Alles is een bubbel, maar BTC is een fraud en kan zorgen voor financiële instabiliteit
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verbazend wekkend eigenlijk (ik pas ze ook nooit aan eigenlijk). Maar gebruik wel bitwarden icm een Authy en Protonmail.Xqlus1ve schreef op maandag 22 november 2021 @ 07:35:
Poll: Hoe vaak verander jij jouw wachtwoorden?
• 1x per week
• 1x per maand
• 1x per jaar
• Eigenlijk nooit...
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Binance will list JasmyCoin (JASMY) and will open trading for JASMY/BTC, JASMY/BNB, JASMY/BUSD, and JASMY/USDT trading pairs at 2021-11-22 12:00 (UTC).
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
5K candles ( en dan het liefste groen ) vanaf vandaag, zitten we eind november mooi op 98K
My body is ready
Oh.. Thanksgiving is niet vandaag?GioStyle schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:16:
Ik voorspel dat we geen groene 5k of 10k candles gaan zien voor Thanksgiving, misschien daarna..
niet dan? vorige week stond die op 40 dollarcent, nu op 69 dollarcent? of doel je op de kleine correctie die gekomen is?
Die 98K van PlanB is wel erg ver weg nu, zie het niet meer gebeuren.
De vraag is dan: hoeveel mensen gaan hier in de loop van de week op handelen? Hij heeft al geprobeerd om zijn woorden te nuanceren (was slechts zijn on-chain model, niet het S2F-model), toch verwacht ik koersdruk in de loop van de week tenzij we nu snel richting de 70K opstomen.
Recreatieve traders die verkopen: koersdruk (ik zit zelf ook in deze categorie, weet nog niet wat ik ga doen)
Traders die daarop anticiperen of reageren: koersdruk
Liquidaties longs: koersdruk
Stoplosses: koersdruk
Henk en Ingrids die daarop buy high / sell low toepassen: koersdruk
Als de FED of de SEC dan nog even tactisch met wat bearish nieuws komt om de posities van de dollar te versterken dan is het feest compleet.
[ Voor 29% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-11-2021 10:33 ]
Doel meer op dat BTC/ETH/DOT/etc als shitcoin werd afgeschreven en CRO blijft ze eigen ding doen, geweldigmannowlahn schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:19:
[...]
niet dan? vorige week stond die op 40 dollarcent, nu op 69 dollarcent? of doel je op de kleine correctie die gekomen is?
koersdruk richting?BTC100K2021 schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:29:
[...]
De vraag is dan: hoeveel mensen gaan hier in de loop van de week op handelen? Hij heeft al geprobeerd om zijn woorden te nuanceren (was slechts zijn on-chain model, niet het S2F-model), toch verwacht ik koersdruk in de loop van de week tenzij we nu snel richting de 70K opstomen.
Recreatieve traders die verkopen: koersdruk (ik zit zelf ook in deze categorie, weet nog niet wat ik ga doen)
Als de FED of de SEC dan nog even tactisch met wat bearish nieuws komt om de posities van de dollar te versterken dan is het feest compleet.
Waarschijnlijk is hij te druk met andere cijfers in een self fulfilling profecy model te plaatsen.BTC100K2021 schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:29:
[...]
Die 100k eind dit jaar zie ik met huidige koersen ook niet halen, maar als je zegt Q1 van 22, lijkt mij dat aannemelijker.
Jij weet van gekkigheid ook niet wat voor experimenten je allemaal uit moet voeren met je crypto winsten he?anti elppa schreef op maandag 22 november 2021 @ 07:22:
[...]
Zie het als een pot met goud en fiat in je voortuin zetten en dan raar kijken dat het de volgende dag weg is.
Jouw kennende was die pot ook niet gewoon een bloempot maar een Ru-ware kwast schoonmaker pot van het Northern Song tijdperk van ongeveer een millennium geleden.
Rare jongens, die anti elppa's.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dit dus inderdaad.Malarky schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:46:
[...]
Als jij een Lastpass of Bitwarden gebruikt zit er echt niemand zomaar op je facebook of je maakt wezenlijke fouten.
Echte hackers zijn niet geinteresseerd in jouw FB. Kunnen vooral 3 dingen zijn:
- je gebruikt niet overal random unieke wachtwoorden die in je password vault staan (dat doet iedereen in 2021 toch)
- je password vault unieke ww is gelekt. Behalve door een keylogger eigenlijk onmogelijk
- je hebt nooit je email en fb sessies allemaal gesloten, dus iemand zit er nog op met een oud wachtwoord. Al zal oa FB dat tegenwoordig wel automatisch sluiten
Ik gebruik Bitwarden en heb mijn sites in 3 "ringen" staan. Ring 1 elke maand een nieuw password, ring 2 elk kwartaal en ring 3 elk jaar. En alles auto generated. Ik type echt nooit meer een password in, alles via Bitwarden. Oh, en dit alles al ruim voordat ik in Crypto zat
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
hahahahahNgangatar schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:34:
[...]
Jij weet van gekkigheid ook niet wat voor experimenten je allemaal uit moet voeren met je crypto winsten he?
Jouw kennende was die pot ook niet gewoon een bloempot maar een Ru-ware kwast schoonmaker pot van het Northern Song tijdperk van ongeveer een millennium geleden.
Rare jongens, die anti elppa's.
nothing stops this train
als mensen eens goed lezen, weten ze dat die twitter berichtjes van plan B vrij weinig met het model te maken hebben.BTC100K2021 schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:29:
[...]
Je vergeet in die opsomming whales die alles opkopen op het moment dat net iedereen gesold heeft......
Ik blijf zeer bullish, zolang we maar boven de 52-53k zone blijven. Wikkie eronder prima, maar liefst geen daily closes.
snap al die paniek hier niet zo eerlijk gezegd. Weet je wat het mooie is, de kans dat we nu een langere cycle met een nog veel hogere top krijgen is groter geworden...denk daar maar eens over na.
De enige vraag die je je nu moet stellen, kan ik mezelf dwingen van paper hand naar diamond hand te gaan door nog een half jaar te hodlen....Ik weet wel wat ik ga doen
Waarom zou je bnb uberhaubt daar kopen?Kol Nedra schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:46:
zal Bitvavo ooit BNB withraw doen? scheelt zoveel gehannes namelijk
Yay. Is het me toch eindelijk gelukt om op 0,135 terug te kopen. Van mij mag die weer omhoog knallen.Tartarus schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:25:
[...]
Beetje jammer, want ik wacht op de retrace naar 0,135
Verwijderd
Kan ook best dat btc een drop naar 20k maakt, of helemaal nooit de 100k aan gaat raken, of pas over 20 jaar oid. Niemand die het weet, alles is ponzi en niet echt veel meer dan een casino
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
JDx schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:52:
Ik had gisteravond voor het eerst in tijden bij iemand chips met dipsaus.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ja en misschien ploft morgen de zon uit elkaar of is water morgen zwart en zijn de blaadjes aan de bomen paarsVerwijderd schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:50:
ik ben niet zo;n bitcoin evangelist, blijkbaar staan btc mensen niet open voor een enorme spike downwards, of een hele lage groei.
Kan ook best dat btc een drop naar 20k maakt, of helemaal nooit de 100k aan gaat raken, of pas over 20 jaar oid. Niemand die het weet, alles is ponzi en niet echt veel meer dan een casino
Zoals ik alles nu zie samenkomen wordt het ergens Q2 2022. Als er nog een piek zou komen.BTC100K2021 schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:29:
[...]
En dat laatste is koffiedik kijken, omdat er zoveel gebeurt in de wereld en op financieel vlak. Maar ja, we zullen zien. Ik maak me geen zorgen: Mijn zakken zijn gevuld en ik wacht netjes op het moment dat alles zo schaars en geadopteerd is dat ik het niet meer hoef te verkopen. En mocht die piek wel komen, dan verkoop ik misschien wel een deeltje om naar lager risico assets te zetten.
Heerlijk die traagheid waarmee ik me als Walvis kan bewegen.
anti elppa schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:53:
[...]
ja en misschien ploft morgen de zon uit elkaar of is water morgen zwart en zijn de blaadjes aan de bomen paars
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pnkVOG6Pvf9H3RKU17hNQjW2.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TbZxXr9l3mKor4HD5LvDD6dv.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/iAz58NIJZTrITOjmCduXCIna.jpg?f=fotoalbum_large)