[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.465 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@MRDutchfreakNL Correct, de SEPA optie komt hopelijk snel weer terug.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-01 11:03
MRDutchfreakNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:49:
Op Binance nog steeds geen Sepa uitbetaling mogelijk? of heb ik iets niet geverifieerd? Had al even niet meer ingelogd daar maar ik kan nog steeds enkel die card selecteren. suspended in onze regio staat er dan.

Dan maar weer XLM kopen en naar een ander exchange sturen en daar uitbetalen.
Je beantwoordt je eigen vraag al ;)

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Beide bedankt voor het snelle antwoord. Laat maar zien dat we nog een lange weg te gaan hebben ;)
Hopelijk gaat de XLM storting deze keer sneller. Vorige keer bleef hij hangen en moest ik contact opnemen met de support. De Memo gewoon keurig ingevuld.
Later eens ergens gelezen dat dit een bekend probleem was bij in dit geval Bitvavo en ze er mee bezig waren?

Edit: Staat er inmiddels al op. Duurde even bij Binance maar zodra hij er daar uit was stond het direct op Bitvavo (y) .

[ Voor 14% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 21-11-2021 17:21 ]

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
Scirocco schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:19:
Ondanks de enorme stijging van CRO recentelijk, toch maar mijn dood bloedende ADA er in omgezet.
Eerst wilde ik ADA de moeder hodlen omdat ik altijd lees hoe men 5 naar geleden een lijst gure shitcoins verkocht had wat nu een fortuin waard zou zijn.
Maargoed ik zie toch meer potentie in CRO, vooral als Henk en Ingrid dan toch maar besluiten in te stappen als BTC richting de 85k gaat. Ze hebben inmiddels al maanden allerlei reclames van crypto.com voorbij zien komen.

Ach, we gaan het zien. Ik heb er ook maar een flufje inzitten.
Over doodbloeden gesproken. Wat is er toch met CAKE aan de hand. Rijk werd ik er al tijden niet van (ondanks 75% APY bij beefy) maar inmiddels begint de achterstand van dit muntje (en dus mijn funds) ten opzichte van zo'n beetje alle andere opties (SOL, DOT, CRO, BNB, ETH) wel wat pijnlijk te worden. Meer mensen hier die overwegen hun cake te dumpen of al gedumpt hebben ? :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 00:42

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Eindelijk eens winst met CELR :P

Op naar de 0,69! oOo

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7U99527nPptZfPR0CG5ww8aeHaY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IPUByvBDAISa0CQnftPrNK7o.jpg?f=fotoalbum_large

Moon LOL😁

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:01
MRDutchfreakNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:57:
Beide bedankt voor het snelle antwoord. Laat maar zien dat we nog een lange weg te gaan hebben ;)
Inderdaad. Zo lang men liever euro's heeft in plaats van Bitcoin zijn we er dus nog lang niet..

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-01 18:49
Scirocco schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:47:
[...]

Ik had m'n winst al eerder uit ADA gehaald en had nog wat initiele inleg over.
Ben ik 1 van de weinige die (al dan niet noodgedwongen.. 50% van mijn Cardano staat vast) deze de moeder hodl-d? Weet niet wat het is maar heb wel een goed gevoel bij Cardano. Goed onderbuikgevoel maar alsnog :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twit schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:00:
[...]

Over doodbloeden gesproken. Wat is er toch met CAKE aan de hand. Rijk werd ik er al tijden niet van (ondanks 75% APY bij beefy) maar inmiddels begint de achterstand van dit muntje (en dus mijn funds) ten opzichte van zo'n beetje alle andere opties (SOL, DOT, CRO, BNB, ETH) wel wat pijnlijk te worden. Meer mensen hier die overwegen hun cake te dumpen of al gedumpt hebben ? :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i6JQ5vOfDn4tAM2niO3qy6Zvru4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tjOMhRgCj2s1oDGXoURQL3UA.jpg?f=user_large

Heb er gisteren weer een flink aantal extra in staking gezet op Beefy :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Gelukszoekr schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:22:
[...]

Inderdaad. Zo lang men liever euro's heeft in plaats van Bitcoin zijn we er dus nog lang niet..
Zolang ik niet bij iedere winkel met crypto kan betalen zal het zo nu en dan toch nodig zijn. Maat van me heeft die Card maar toch regelmatig gehad dat hij in de winkel staat en het dan niet doet.

Maar voor u wel een schrale Troost: Mijn zojuist verzamelde EUR is zal direct worden omgezet in activa :9

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
CELER richting nieuwe ATH? :D

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

frank131331 schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:24:
[...]

Ben ik 1 van de weinige die (al dan niet noodgedwongen.. 50% van mijn Cardano staat vast) deze de moeder hodl-d? Weet niet wat het is maar heb wel een goed gevoel bij Cardano. Goed onderbuikgevoel maar alsnog :+
Ja, hier nog wel een hoor...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

twit schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:00:
[...]
Meer mensen hier die overwegen hun cake te dumpen of al gedumpt hebben ? :)
Hier 3 maanden geleden al verkocht. Denk er juist aan om bij een verdere daling weer in te stappen.

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01 13:05
frank131331 schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:24:
[...]

Same here

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:07
Taro schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:25:
[...]

[Afbeelding]

ook mijn gedachte, als mijn salaris er is een fluff cake kopen (+BOO en RAMP) 👍

en mensen die nu CRO kopen (met verkopen ADA) ik zou juist eerder tegenover gestelde doen.
met je CRO winst wat ADA kopen 👀

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 21-11-2021 17:35 ]

nothing stops this train

Verwijderd

zo er echt geen halt komen aan die cro raket?
had toch wel even een dipje verwacht, voor het einde van het jaar komt die 1.65 er nog wel aan zo

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:36:
had toch wel even een dipje verwacht, voor het einde van het jaar komt die 1.65 er nog wel aan zo
Hopium

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Fuck mn celr die ik niett in staking had al verkocht op 13,6cent.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:53
@Verwijderd die komt sneller als je denkt.😀 CRO

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:36:
Moet niet te snel gaan, wil nog wat DCA-en ne CROtjes verdienen met de card, laat het nog maar maand of 5 wachten.

Ach weet je wat, MOOOON! ik upgrade wel 2 kaarten in 1 keer _O-

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
MRDutchfreakNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:27:
[...]

Zolang ik niet bij iedere winkel met crypto kan betalen zal het zo nu en dan toch nodig zijn. Maat van me heeft die Card maar toch regelmatig gehad dat hij in de winkel staat en het dan niet doet.

Maar voor u wel een schrale Troost: Mijn zojuist verzamelde EUR is zal direct worden omgezet in activa :9
Binance card (visa card) koppelen aan een curve card? Mastercard word in Nederland toch nagenoeg overal geaccepteerd?

• dorbie
Helza schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:43:
[...]

Binance card (visa card) koppelen aan een curve card? Mastercard word in Nederland toch nagenoeg overal geaccepteerd?
Werkt perfect

• Junia
  • Laatst online: 27-01 14:32
Taro schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:25:
[...]

[Afbeelding]

Waarom op Beefy en niet via PCS zelf eigenlijk?

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-01 13:17
Meeste winkels werkt het wel, maar ook genoeg niet zag ik dit weekend:

Niet:
- Trekpleister
- Jan Linders
- AH
- Wibra

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:19
Zijn jullie zonder mij aan het moonen vandaag. Dacht ga even een dagje het water op te vissen zonder charts te checken. Ik kan mijn buy orders wel weghalen bij BTC heb ik wel in de gaten.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Steefmeister schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:50:

Niet:
- Trekpleister
- Jan Linders
- AH
- Wibra
AH is algemeen bekend, Aziatische kleine toko's/restaurants hebben er ook een houtje van om geen VISA/MC te accepteren.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:03
Ik gooi hem er weer in.

@WhySoSerious vanavond weekly close op 69k?

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-01 23:30
CELR is nu echt los *O*

• Jackson6
  • Niet online
Ah CELER m'n held, verkocht op ATH, maar flufje laten staan , op naar die 0.50 :D

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Junia schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:50:
[...]

Waarom op Beefy en niet via PCS zelf eigenlijk?
Auto compounding, of doet PCS dat tegenwoordig ook?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
When Moon...
Afbeeldingslocatie: https://media.flaironline.nl/m/u2a1r8trj2hb.png/moonsisters.png

;)

• Junia
  • Laatst online: 27-01 14:32
Taro schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:55:
[...]

Auto compounding, of doet PCS dat tegenwoordig ook?
Ja, is al een tijdje geleden geimplementeerd bij PCS Syrup pools (iig voor Cake). Zo te zien krijg je 0.5% APR meer bij Beefy, maar anders dan dat wilde ik even checken of er meer voordelen zouden zijn.

Voor die 0.5% extra APR zou ik het liever rechtstreeks via PCS doen. Ook al heeft Beefy een prima track record, het is toch weer een extra platform die eventuele extra risico's met zich meebrengt. Vrij zeker dat Beefy het weer Staked via de Syrup pool, en dan nog een 0.5% flufje erbovenop kan doen door claim rewards o.i.d.

[ Voor 32% gewijzigd door Junia op 21-11-2021 18:03 ]

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Net 4 hele USDC verdiend op Coinbase, direct in BTC omgezet, dus moon soon!

En het flufje CRO die ik een paar uur geleden gekocht heb staat ook al +7%
Ik vind mooi

• Helza
Steefmeister schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:50:

Niet:
- Trekpleister
- Jan Linders
- AH
- Wibra
Vomar ook niet. Vandaar mijn advies een Curve Card te gebruiken en daar je Binance kaart aan te koppelen. Omdat de Curve Card een Mastercard is kan je die wel overal gebruiken :)

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Mocht je een bitcoin miner willen: https://www.bva-auctions..../lot/60600/18185506?pid=3
€4400 minimale bod, totaal €6230 inc btw en veilingkosten.

In Nederland is stroom gemiddeld nu €0,27 per kWh = $0,31.

Volgens https://whattomine.com/mi...19-95th?cost=0.31&button= zou dan het rendement $7,37 per dag moeten zijn = €6,53.

Totaal: 6230/6,53=954 en een beetje. 954 dagen = 2 jaar en ±8 maanden heb je het terugverdiend en dus nog geen winst gemaakt. Uiteraard gelet op dat je je gemijnde bitcoin niet verkoopt, de stroomprijs niet hoger zal worden, je niet overgaat op zon/windenergie en het apparaat blijft draaien zonder problemen. :')

Edit: ik ben de pool's fees vergeten, dus het is nog minder wat je overhoudt en langer voordat je het terugverdiend hebt. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Qunix op 21-11-2021 18:08 . Reden: pool is closed ]

Verwijderd

@Qunix dat geld kun je dus beter in CRO stoppen :D

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
Grr, ik was aan het gamen. Nog voor ik het zag, en op tijd naar dit topic was geswitched om iemand te hinten de 60k babe te posten zitten we er al weer onder zie ik. Kans gemist. Zouden er nog een paar komen voor de weekly close vannacht? :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Jackson6
  • Niet online
CELER ff +41,5% op de daily and counting :D

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8jQ9or_R7vSwXdekO4nYdvKuzM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7MVRj9cRyCapaHHqNpINRooO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LjrVIGXHPhdvfKW_yw_47SG8Ge8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wxALPCfQQjMpectbhabRCQxz.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-jntpE_ZzFcgnKMtIAVofIZcIg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/paRApAiSm1bx6VOUGl9GQ2xd.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTl-1XqjisIXzVQBu89GxOA0Q0M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m5Om2FO6DzaoMoiSzS5UQdAQ.gif?f=user_large

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Helza schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:03:
[...]

Vomar ook niet. Vandaar mijn advies een Curve Card te gebruiken en daar je Binance kaart aan te koppelen. Omdat de Curve Card een Mastercard is kan je die wel overal gebruiken :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex1TMxB7vrlw-PNSlSoBZA2_6RY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TgwESOJHMfXCGfuHCbsx6qEm.jpg?f=user_large

Vaak waar Visa niet geaccepteerd wordt is Mastercard ook een dingetje. Maar met beide kaarten heb je wel meer kans. Echter een Curve kaart gaat je ook niet helpen bij AH.

• Helza
Xqlus1ve schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:11:
[...]

[Afbeelding]

Vaak waar Visa niet geaccepteerd wordt is Mastercard ook een dingetje. Maar met beide kaarten heb je wel meer kans. MAar een Curve kaart gaat je ook niet helpen bij AH.
Stupid AH. Maar nogsteeds geen moon, dus shopping bij ah zit er nog niet :)

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-01 13:17
[...]

Nee dat klopt niet. Mastercard wordt niet geaccepteerd in de winkels die ik noem. Ik gebruik ook de curve card

• Helza
Steefmeister schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:14:
[...]

Nee dat klopt niet. Mastercard wordt niet geaccepteerd in de winkels die ik noem. Ik gebruik ook de curve card
Ah ok :( jammer misinformed.
Dat is ruk, zijn ook niet winkels waar ik veel kom :)

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Xqlus1ve schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:11:
[...]

[Afbeelding]

Vaak waar Visa niet geaccepteerd wordt is Mastercard ook een dingetje. Maar met beide kaarten heb je wel meer kans. Echter een Curve kaart gaat je ook niet helpen bij AH.
AH online dan?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
Sowieso AH. Een winkel waar men boodschappen doet omdat de sfeer er zo goed is :X

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Waah schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:21:
Sowieso AH. Een winkel waar men boodschappen doet omdat de sfeer er zo goed is :X
Of gewoon het dichtste bij zit?

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Waah schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:21:
Dat vind ik van alle supermarkten :X (ik doe boodschappen overigens bij AH, Jumbo, Lidl, Plus en heel soms Aldi, discount shopper :P )

[ Voor 17% gewijzigd door Xqlus1ve op 21-11-2021 18:26 ]

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Jackson6 schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:10:
CELER ff +41,5% op de daily and counting :D
Plus 1 maandsalaris op zondag. Niet verkeerd. :)

• Jackson6
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:37:
[...]

HODL jonguh!

• Waah
NeoflexNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:25:
[...]

Of gewoon het dichtste bij zit?
Das ook een optie :+ maar de meeste mensen in mijn omgeving die naar een AH gaan zijn.... Een bepaald type mensen :+ iets met status en zien en gezien worden. O-)

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-01 07:55
Xqlus1ve schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:51:
[...]

AH is algemeen bekend, Aziatische kleine toko's/restaurants hebben er ook een houtje van om geen VISA/MC te accepteren.
Precies, de laatste paar honderd die ik in restaurants of afhaal besteedde mocht niet via Curve. Zelfs een grote tapijtwinkel moest ik een veel te groot bedrag direct van mijn bankrekening aftikken :(

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aUi6N1a2IOtO7lZIBdsrcYETeqs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/u6R2aN0CFynJn0tS7m19ePs1.gif?f=user_large

Zero.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-01 12:55

resusaapje

h less

Meh, lijkt sterk op een P&D, ik zeg verkopen en straks weer terugkopen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-01 07:55
[...]

Nee hoor, als de winkel geen creditcard (MC of Visa) ondersteunt, ondersteunt hij ook geen Mastercard Debit. Dan kun je alleen met Maestro (ook Mastercard, maar iets anders dan debit/credit) betalen, wat op al onze Nederlandse bankpassen zit.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• zwembroek
Volgens mij zit de pump erop. Als het zo gaat als bij de vorige 2 x dan gaat Celr weer gewoon terug naar de 0,12 / 0,13.

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:16:
[...]

Volgens mij zit de pump erop. Als het zo gaat als bij de vorige 2 x dan gaat Celr weer gewoon terug naar de 0,12 / 0,13.
Hangt er van af wat dat oude kreng btc doet, die liet net een scheetje en celr volgt..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
zwembroek schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:16:
[...]

Zolang hij niet over de 20 cent heen trekt zal het idd snel weer terug klappen. Al dat gerommel tussen 10 en 20 is ook weinig interessant voor lange termijn holders. Vandaag was wel een dag dat het had gekund maar zal over paar uur wel weer op 12 cent staan.

• zwembroek
mannowlahn schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:23:
[...]

Zolang hij niet over de 20 cent heen trekt zal het idd snel weer terug klappen. Al dat gerommel tussen 10 en 20 is ook weinig interessant voor lange termijn holders. Vandaag was wel een dag dat het had gekund maar zal over paar uur wel weer op 12 cent staan.
Het zou beter zijn dat Celr gestaag zou groeien i.p.v. +40% in een dag en dan terug.

• WhySoSerious
  • Laatst online: 19:08

WhySoSerious

Be the change.

Victor Belli schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:52:
Ik gooi hem er weer in.

@WhySoSerious vanavond weekly close op 69k?
Hoe high ben jij? :D

• Ronald.42
  • Niet online
Is nog geen 10K moet kunnen :+ :9B

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Helza
Na mijn initiële inleg van een €200 euro een paar jaar geleden, is dat nu een leuk bedrag geworden. Maar nog steeds geen lambo tijd. Maar ik ben benieuwd of ik over 5jaar iets betere rij dan een oude Kalos waarvan de achterklep niet open gaat en vol zit met deuken :)

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-01 12:17
Kan je auto sell order instellen op crypto.com? Op Binance weet ik dat het kan, hier vind ik het niet

• dorbie
Ferry Bouman schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:48:
Kan je auto sell order instellen op crypto.com? Op Binance weet ik dat het kan, hier vind ik het niet
Op de exchange kan je dit wel

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:38

Vis

Helza schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:47:
Na mijn initiële inleg van een €200 euro een paar jaar geleden, is dat nu een leuk bedrag geworden. Maar nog steeds geen lambo tijd. Maar ik ben benieuwd of ik over 5jaar iets betere rij dan een oude Kalos waarvan de achterklep niet open gaat en vol zit met deuken :)
Ach zolang je maar van A naar B komt toch.. een auto is sowieso een slechte investering tenzij oldtimer.

Beter investeer je je winsten straks in de bear opnieuw en ben je zo FIRE over nog een aantal jaartjes ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Helza
Vis schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:51:
[...]

Ach zolang je maar van A naar B komt toch.. een auto is sowieso een slechte investering tenzij oldtimer.

Beter investeer je je winsten straks in de bear opnieuw en ben je zo FIRE over nog een aantal jaartjes ;)
Ik rijd ook nauwelijks met de auto. Ik rijd woon/werk met motor :) maar klinkt wat leuker dan vergelijken met de motor die ik nu heb (ook een oud ding uit 2008, maar puur omdat elke 3jaar m'n motor gejat word)

Ik heb m'n portfolio veel meer verspreid dan initieel en geïnvesteerd in mining rig met wat van het geld.
Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan. :) (dreams big)

[ Voor 13% gewijzigd door Helza op 21-11-2021 19:56 ]

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Helza schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:54:
[...]

Ik rijd ook nauwelijks met de auto. Ik rijd woon/werk met motor :) maar klinkt wat leuker dan vergelijken met de motor die ik nu heb (ook een oud ding uit 2008, maar puur omdat elke 3jaar m'n motor gejat word)

Ik heb m'n portfolio veel meer verspreid dan initieel en geïnvesteerd in mining rig met wat van het geld.
Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan. :) (dreams big)
Auto is voor mij ook een stuk jolijt, mag geld kosten :7 (al rij ik nu een 21 jaar oude station _O- )

• Skrunsies
  • Niet online
Over auto’s gesproken. Mooi gets gets allemaal. Ik moet tanken. Maar als ik nu tank krijg ik veel minder crotjes terug. Die rommel staat te hoog :+

UberLurker Departement #GG.

• Ray_
  • Laatst online: 23-01 10:36
Skrunsies schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:19:
Over auto’s gesproken. Mooi gets gets allemaal. Ik moet tanken. Maar als ik nu tank krijg ik veel minder crotjes terug. Die rommel staat te hoog :+
Daarom zijn de brandstofprijzen ter compensatie ook een stuk hoger.

Verwijderd

Vis schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:51:
[...]
een auto is sowieso een slechte investering tenzij oldtimer.
na mijn studenten tijd heb ik mijn all time favorite auto gekocht, een zwarte porsche 930, destijds voor 29.500 euro. Ding is nu 15 jaar later veel meer waard, maar zoveel heb ik er volgens mij ook wel qua onderhoud en revisies inzitten. MAW auto's zijn altijd kut qua investering.

Ik heb altijd gezegd dat ik die auto voor altijd zou houden, maar hij staat nu wel te koop. Ik zie het nog wel gebeuren dat je met die dingen nergens meer mag rijden, benzine naar tien euro de liter gaat (als je het al ergens kan krijgen) Dus daarom er nu uit, voordat hij niks meer waard is :D beetje zoals btc :+

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Waah schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:10:
[...]

Das ook een optie :+ maar de meeste mensen in mijn omgeving die naar een AH gaan zijn.... Een bepaald type mensen :+ iets met status en zien en gezien worden. O-)
Haha, lijkt me een fijne buurt als een bezoek aan de Appie al je status hoog moet houden _O-

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:40:
[...]

na mijn studenten tijd heb ik mijn all time favorite auto gekocht, een zwarte porsche 930, destijds voor 29.500 euro. Ding is nu 15 jaar later veel meer waard, maar zoveel heb ik er volgens mij ook wel qua onderhoud en revisies inzitten. MAW auto's zijn altijd kut qua investering.

Ik heb altijd gezegd dat ik die auto voor altijd zou houden, maar hij staat nu wel te koop. Ik zie het nog wel gebeuren dat je met die dingen nergens meer mag rijden, benzine naar tien euro de liter gaat (als je het al ergens kan krijgen) Dus daarom er nu uit, voordat hij niks meer waard is :D beetje zoals btc :+
[nickchange] Automark -> Autolozemark

Zero.

• Waah
NeoflexNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:44:
[...]

Haha, lijkt me een fijne buurt als een bezoek aan de Appie al je status hoog moet houden _O-
Eerder dat die mensen niet dood gevonden willen worden in een lidl of erger, Aldi. Omdat ze zich te goed voelen voor "het volk dat daar komt" :+

That said, die mensen spreek ik vrij weinig. Halve familie (ooms tantes) is van dat soort volk. Lekker rustig dus met verjaardagen :+

• resusaapje
  • Laatst online: 27-01 12:55

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:19:
Wat wat wat? :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
[...]

Ingestapt op welk niveau?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Skrunsies
  • Niet online
Heb toch maar getankt. Mijn 3 euro is inmiddels alweer 3,04. Lets go!

*O*

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01 21:46
mannowlahn schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:23:
[...]
Vandaag was wel een dag dat het had gekund maar zal over paar uur wel weer op 12 cent staan.
Sorry, ik heb verkocht toen hij weer 0.163 aantikte. Zal het niet meer doen...

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-01 14:54
eborn schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:12:
[...]

Sorry, ik heb verkocht toen hij weer 0.163 aantikte. Zal het niet meer doen...
Laat je het even weten als je weer gaat inkopen? :D

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:07
kan CRO eens stoppen? de boot missen is niet leuk na zien van die groene dildo's bij CRO! 🤔

nothing stops this train

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 13:48
Kol Nedra schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:19:
kan CRO eens stoppen? de boot missen is niet leuk na zien van die groene dildo's bij CRO! 🤔
CRO stopt pas rond de 1,30 zodat ik kan upgraden naar een hogere tier *O*

• Dacuuu
  • Laatst online: 27-01 10:40
Stap dan gewoon in. <+:)

• Madametussaud
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-04-2025
Hoi allen,

Wat is jullie mening betreft solana? Ik wil binnekort de helft van mijn ethereum overzetten naar solana, omdat ik geloof dat solana ethereum zal overtreffen id toekomst. Wat is jullie idee hierover?

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Eerst ff Shiba voorbij graag, daarna is een gezonde correctie wel even prima (om bij te kopen).

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ome Charles post hem zojuist, maar hij blijft wel passend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/roBlcFGl4J5ipQc72aibXqDXGvA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UdoeHdUXiWhLrMdkz5A2I5LN.jpg?f=fotoalbum_large

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hij blijft maar gaan hè, die dikke CRO. Onvoorstelbaar. En blij dat ik een keer wel op tijd was.

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-01 09:50
Madametussaud schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:21:
Hoi allen,

Wat is jullie mening betreft solana? Ik wil binnekort de helft van mijn ethereum overzetten naar solana, omdat ik geloof dat solana ethereum zal overtreffen id toekomst. Wat is jullie idee hierover?
Neu.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Servor schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:30:
Hij blijft maar gaan hè, die dikke CRO. Onvoorstelbaar. En blij dat ik een keer wel op tijd was.
*O* *O* oOo oOo _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Nog maar 38k jongens. De 98k is dichtbij!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
Madametussaud schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:21:
Hoi allen,

Ik denk dat sol gemeden moet worden. Weinig decentraal, rare perikelen met nog even een miljard aan sol die boven komen drijven. Wat ik sowieso weet zal het niet eth gaan overtreffen, daar heeft het de techniek niet voor.

Maar als jij denkt dat sol eth overtreft dan is het een nobrainer natuurlijk.

• Servor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:34:
Nog maar 38k jongens. De 98k is dichtbij!
Paar dikke 10K candles d’r op en gaan.
Nee serieus ik vind BTC echt kolere saai nu. Mag nog wel even gas op hoor.

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01 21:46
GioStyle schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:16:
[...]

Laat je het even weten als je weer gaat inkopen? :D
0.134 ;) heb wel vertrouwen dat het nog omhoog gaat.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Servor schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:30:
Misschien, ik zeg misschien, loopt die nog wel paar dagen door, is nu inspringen ook nog niet slecht (najagen van groene kaarsen los gelaten :9 ).

Maar snap iedereen wel, ben met een beetje FOMO ingesprongen vorige maand, daarna zakte hij klein beetje weg en baalde ik al, maar toen dacht ik, who cares het staat 6 maanden vast en lekker veel CRO sparen. Nu denk ik, verdomme gaat wel erg snel, mag wel wat organischer verlopen :S _O-

Kan je upgraden als je 6 maandse staking periode nog niet afgelopen is van je kaart?

• Skrunsies
  • Niet online
In de tijd dat CRO nog $50 gaf wanneer je een card ging staken met een referral van een ander heb ik wat vrienden attent gemaakt (en een referral gestuurd… hun allemaal een app de telefoon waar ze niks mee doen…) op de card en de voordelen van CRO. Was allemaal niks want.. “Hoe kan dat nou. Je krijgt niet voor niks cashback. En het is een dikke spam etc etc. Kost wel een dikke €350 zo’n card…”

Nu tijdje later vandaag 1 van die vrienden gesproken.

Nou…..

De beste jongen kan zo’n beetje gratis zijn Ruby Steel card krijgen, als je ziet wat die $50 van toen nu waard is.

Echt wat een gekkenhuis. G**tenbende is het _O-

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:37:
[...]

Misschien, ik zeg misschien, loopt die nog wel paar dagen door, is nu inspringen ook nog niet slecht (najagen van groene kaarsen los gelaten :9 ).

Maar snap iedereen wel, ben met een beetje FOMO ingesprongen vorige maand, daarna zakte hij klein beetje weg en baalde ik al, maar toen dacht ik, who cares het staat 6 maanden vast en lekker veel CRO sparen. Nu denk ik, verdomme gaat wel erg snel, mag wel wat organischer verlopen :S _O-

Kan je upgraden als je 6 maandse staking periode nog niet afgelopen is van je kaart?
Ja upgraden kan binnen 6 maanden, downgraden logischerwijs niet
d:)b

• Servor
  • Niet online
Gratis volgende tier card trekt me ook wel ja. Moet ie nog wel ff doorpakken hoor 😂

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:04
Wat een oerknal met CRO vandaag, heerlijk. :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Bushalte schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:44:
Nog 2 F1 races :Y , daarna wachten tot Maart -O-

Kijk nul tv, geen idee waar CDC nog meer adverteerd…

• MaStar
  • Laatst online: 18-01 02:45
Bushalte schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:44:
Nog andere pareltjes in de portefeuille?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:38

Vis

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:40:
[...]

Ja is ook wel zo, echter als iets verboden wordt kunnen bepaalde objecten juist omhoog in waarde. Het hoeft niet eens te rijden, stil staan in een museum mag dan wel, zie het als kunst ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• MaStar
  • Laatst online: 18-01 02:45
Nooit instappen op FOMO

• Servor
  • Niet online
Jemig bitcoin doe eens leuk mee ofzo. Jemig. Aan de andere, wacht nog maar even een paar dagen tot na de salaris betaling…
Pagina: 1 ... 91 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!