Gelukszoekr schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:31:
[...]
Je zal vast niet de enige zijn die zijn ADA heeft ingeruild voor CRO. Ik zou je toch willen adviseren om dit in de toekomst anders aan te pakken. Nu is het buy high, sell lower.
Blijkbaar wil je wel graag hodlen. Verdiep je dan in projecten en zoek op basis van fundamentals iets uit. Laat je dan niet beïnvloeden door wat er allemaal aan actie plaatsvind bij andere munten. Dat is alleen maar ruis.
[...]
Dat is natuurlijk een dooddoener om er niet serieus naar te hoeven kijken. Maar het gaat natuurlijk om de mindset, niet om het bedrag waar je mee speelt

Ik had m'n winst al eerder uit ADA gehaald en had nog wat initiele inleg over. Dit was niet echt een trade waar ik direct geld mee denk te verdienen, meer even hodl tactiek wijzigen. Ofwel, CRO gekocht met de intentie om deze niet te verkopen tenzij ik ooit in geldnood kom (geldt voor m'n hele PF). Ik heb wat meer vertrouwen in een exchange-backed coin vs. een shitcoin dus dit was puur een tactiek wijziging

En ja, het gaat ook maar om een kleine 4% van m'n PF, daarnaast hodl ik al een tijd BTC en ETH. En sinds een paar maanden wat DOT en SOL welke in staking staan.
Overigens zat iedere tweaker en zijn moeder in ADA toen deze net op kwam, pas later kregen we allemaal door dat het niks was
Verdiep me de laatste tijd wel veel in BTC, heel interessant om over de fundamentals te leren (ondanks mega complex), maar vooral ook over de rol van BTC op macro niveau.