Cocos doet even x5 in 24 uur.
Hadden jullie me dat niet even van tevoren kunnen vertellen!?
Nu heb ik de boot gemist
Nu heb ik de boot gemist
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Idem. Het schijnt dat Ovide en zijn vrienden hierachter zitten!Tartarus schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:46:
Cocos doet even x5 in 24 uur.
Nu heb ik de boot gemist
Nee hoorBumpy_NL schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:01:
Het vuurwerk laat wel op zich wachten
Wat moet ik doen om een maan te laten verschijnen?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heb er geen bal verstand van. Maar ETH doet toch nog wel lekker mee ?Malarky schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:26:
Als alle alts er op hun BTC paar tegelijk van langs krijgen terwijl de bitcoin pumped dan weet je dat het m00n s00n is.
UberLurker Departement #GG.
De broek naar beneden en met de billen bloot.Qunix schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:28:
[...]
Wat moet ik doen om een maan te laten verschijnen?
(niet de broek naar beneden en met de billen bloot)
Eth is de uitzondering. Druk met flippen.Skrunsies schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:31:
[...]
Heb er geen bal verstand van. Maar ETH doet toch nog wel lekker mee ?
Darrell schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:32:
[...]
De broek naar beneden en met de billen bloot.
Kijk maar even op 1924 op ETH/BTC kreeg ook een dreun, net als alle andere alts.Skrunsies schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:31:
[...]
Heb er geen bal verstand van. Maar ETH doet toch nog wel lekker mee ?
[ Voor 28% gewijzigd door Malarky op 20-11-2021 19:39 ]
Duidelijk. Thanks!Malarky schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:38:
[...]
Kijk maar even op 1924 op ETH/BTC kreeg ook een dreun, net als alle andere alts.
[ Voor 4% gewijzigd door Helza op 20-11-2021 19:46 ]
Helza schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:46:
Up up and awaaaayyyyy
Ik weet het, ben niet de gezelligste op een feestje!Taro schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:31:
[...]
Mijn visie is denk ik wel helder. Of eerst stijgen naar de 1D MA7/25 en daarna dalen naar de MA99, of nu direct door naar de MA99.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Darrell schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:21:
Mooooooooooooooooooon!!!!
(Doe ik het zo goed @Servor ?)
Edit: het lijkt te werken idd! Afdwingen die shit!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit zijn 2K candles, komende dagen komende beloofde 10k candles van PlanB voor de 98k in november...
Over 700 (+ uiteraard een wick erboven) Dollar eindigt dit feestje dan mogelijk ook weerBTFD schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:52:
[...]
[...]
Ik weet het, ben niet de gezelligste op een feestje!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
~60.5 (1D MA7) bedoel je right, die je al paar keer noemde. Betekent dat ook dat als we daar echt doorheen gaan (zeg 61.5+ ) je hele view op deze periode zou gaan veranderen? Ik bedoel, wanneer is het MA7 <-> MA99 patroon echt geinvalideerd denk je? Je noemt sowieso de wick, maar moet dan bijv de 1D echt boven de 60.5 sluiten? Boven de 61?Taro schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:01:
[...]
Over 700 (+ uiteraard een wick erboven) Dollar eindigt dit feestje mogelijk ook weer
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik verwacht zelf een test van de 60/60.5 en dan weer even omlaag naar de 58.5/57.5 om daarna echt naar de maan te gaan. De inverted h&s dus.twit schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:03:
[...]
~60.5 (1D MA7) bedoel je right, die je al paar keer noemde. Betekent dat ook dat als we daar echt doorheen gaan (zeg 61.5+ ) je hele view op deze periode zou gaan veranderen? Ik bedoel, wanneer is het MA7 <-> MA99 patroon echt geinvalideerd denk je? Je noemt sowieso de wick, maar moet dan bijv de 1D echt boven de 60.5 sluiten? Boven de 61?
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 20-11-2021 20:14 ]
Zero.
Bij die 12% wordt compounding niet meegeteld, dus je daadwerkelijke percentage rente op een jaar is hoger dan 12%. Je zult ook zien dat je rewards elke week ietsje hoger worden.Scirocco schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:35:
[...]
Ah top! Thanks!
ETH staken doen we dus nog even niet. Ondanks dat ik niet verwacht snel te verkopen en dus unstaken..
Ik woon in Zwitserland, en het staat bij staken, dus vond het al raar:
[Afbeelding]
Ja, Polkadot indd. Maar krijg je dan bij elke reward 12% van je inleg? Dat lijkt me nogal veel.
Hoe berekenen ze het als het op jaarbasis (vermoedelijk) die 12% moet opbrengen?
[ Voor 10% gewijzigd door questarey op 20-11-2021 20:27 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Thanks. Weer wat interessants opgepikt uit je post. Goed punt dat je ook de MA's van enigzins van andere grote coins / alts er bij kan halen. Ik heb eigenlijk nooit zo het wel / niet MA breken van ETH vergeleken met BTC en andersom.Taro schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:27:
@twit Bij ETH zie je op de 1D de koers al boven de 1D MA7 liggen, maar nog onder de MA25. Als die door de MA25 schiet en niet direct terugzakt, dan krijg ik er weer veel meer vertrouwen in.
Hetzelfde geldt voor Bitcoin, maar die moet door nog zowel de 1D MA7 als MA25 heen. Door de MA25 heen is wat mij betreft niet voldoende, want dat kan alsnog in een wick eindigen. Zo'n wick kan in de orde van grootte van bijv. 500-1.750 USD zijn, iets boven de 63.550 (dan is ook de rode candle close van 16-11 niet meer van invloed) vind ik het er goed uit gaan zien. Dat betekent niet dat ik dan pas weer instap, maar wel dat ik vanaf dat moment weer wat op verschillende plekken ga parkeren voor de wat langere termijn.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Fibo en RSI gebruik ik heel veel maar MA echt nooit. Je kan er totaal niet mee daytraden want loopt gigantisch achter de feiten aan. Hooguit leuk voor spot buys voor lange termijn maar die zit je zonder MA lijn ook wel op de chart. Maargoed ieder zijn ding;)Taro schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:27:
Hetzelfde geldt voor Bitcoin, maar die moet door nog zowel de 1D MA7 als MA25 heen. Door de MA25 heen is wat mij betreft niet voldoende, want dat kan alsnog in een wick eindigen. Zo'n wick kan in de orde van grootte van bijv. 500-1.750 USD zijn, iets boven de 63.550 (dan is ook de rode candle close van 16-11 niet meer van invloed) vind ik het er goed uit gaan zien. Dat betekent niet dat ik dan pas weer instap, maar wel dat ik vanaf dat moment weer wat op verschillende plekken ga parkeren voor de wat langere termijn.
/f/image/lmbXLrARIzn7RFQq5Dkpufwx.png?f=fotoalbum_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
nothing stops this train
RAMPtoeristKol Nedra schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:50:
RAMP gaat binnenkort moonen! ik vind het er sterk uitzien RAMP/USDT best goed vast kunnen houden toen BTC flink aan het dalen was deze week!
pffff te vroeg allemaal, ik heb mijn fiat nog niet binnen om dca inkopen te doen
@Kol Nedra is aan het RAMPeneren op de vloer en 't geeft geen ene moer.
nothing stops this train
En DOT toch? Tooo pleaseKol Nedra schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:04:
ben bullish over RAMP, die heeft zich best stabiel kunnen houden tegenover BTC, dat is voor mij ook een reden dat het binnenkort kan gaan knallen.
ik dca er maar een klein deel in hoor, meeste gaat toch naar BTC en ETH
heb al een flinke fluff DOT, misschien klein deel nog erbij en kan die nog mee in de crowdloan ASTAR
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 20-11-2021 21:08 ]
nothing stops this train
Ik zie wel potentie op RAMP/BTC maar hij heeft nu zovaak de bodem op 446 sat getet dat ik er niet meer in zou stappen zomaar. Een keer zakt die er doorheen he;)Kol Nedra schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:04:
ben bullish over RAMP, die heeft zich best stabiel kunnen houden tegenover BTC, dat is voor mij ook een reden dat het binnenkort kan gaan knallen.
ik dca er maar een klein deel in hoor, meeste gaat toch naar BTC en ETH
Kan je mij ook nog een shot hopium geven aangaande DOTMalarky schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:22:
[...]
Ik zie wel potentie op RAMP/BTC maar hij heeft nu zovaak de bodem op 446 sat getet dat ik er niet meer in zou stappen zomaar. Een keer zakt die er doorheen he;)
Maar voor de 600 zou ik nog kunnen gaan.
[Afbeelding]
DOT gaat DIK omhoog komende maanden, ik zie de 100 wel een keer tevoorschijn komenSkrunsies schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:27:
[...]
Kan je mij ook nog een shot hopium geven aangaande DOT
Kan ik wel gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 20-11-2021 21:48 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
📢 We are excited to announce that our next mainnet milestone will be released on November 29th including:
— MultiVAC (@MultiVAC_Global) 20 november 2021
✅ Smart Contracts
✅ Dev Documentation
✅ MRC20 token issue
✅ Explorer update
🎉 Welcome to MultiVAC's MultiVerse! pic.twitter.com/jVwFaOP0CT
Waar is Mooyal, waar is Mooyal!?Skrunsies schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:01:
[...]
@Kol Nedra is aan het RAMPeneren op de vloer en 't geeft geen ene moer.
Iedereen uitstappen @A87 heeft gesproken!A87 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:48:
[...]
DOT gaat DIK omhoog komende maanden, ik zie de 100 wel een keer tevoorschijn komen
Is dat een soort Nilfisk?Blaim schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:54:
Over 10 dagen gaan de Smart Contracts live op MTV. Timing van de aankondiging hebben ze slim aangepakt nu we net in een redelijke bounce van BTC zitten.
[Twitter]
Er wordt meteen flink gekocht op Kucoin ondanks dat het al lang bekend was dat deze voor einde van de maand lang live zouden gaan. Mijn tassen zitten iig vol. Moon. 🌙
Kucoin staat er vol mee:)elektriekert schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:38:
[...]
Is dat een soort Nilfisk?
Ik weet niet waar jij die (shit)coins vandaan haalt maar elke keer heb ik er nog nooit van gehoord
Volgens mijn beperkte kennis krijgen we dan echter weer een CME gap.Victor Belli schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:40:
Pompen die hap. Als we in het weekend stijgingen gaan zien betekent dat dat het gepeupel er vertrouwen in heeft. I'm dreaming of a green Christmas
Cme gaps boeien sinds de 10k al niet meerRaptorXS schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:44:
[...]
Volgens mijn beperkte kennis krijgen we dan echter weer een CME gap.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat fenomeen kwam een jaar geleden hier ook vaak voorbij, toen hadden we zo ongeveer elke dag een groene candle dus ik geloof niet echt in dat dingRaptorXS schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:44:
[...]
Volgens mijn beperkte kennis krijgen we dan echter weer een CME gap.
100x beter dan Michael van de Poppe!A87 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:15:
HAHAHAHAHA ik heb mijn eerste probeersel 2 minuut trading videotje online gezet heb nu al 1 like en 8 views.. echt Bizar. Hhahahahahahahah alles is fout gegaan. eerste keer nam ik op was ik vergeten mic aan te zetten en dat was de beste video
ik dacht echt 8 plays zal ik vast hebben na een week of 8. Dit is echt nog dikke poep content je weet echt neit wat je moet zeggen omdat je dik nerveus bent
Misschien moet je dan je kanaal link niet in je ondertitel zettenA87 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:19:
[...]
ik stuur wel prive via pm schaam, me kapot xd
Gure, gure shitcoin: een layer 1 met sharding, denk aan Harmony en Ziliqa maar met hele lage Mcap (82m).elektriekert schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:38:
[...]
Is dat een soort Nilfisk?
Ik weet niet waar jij die (shit)coins vandaan haalt maar elke keer heb ik er nog nooit van gehoord
/f/image/AaCX7zcNauZ8nIReAQYNMFqd.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 20-11-2021 23:11 ]
[ Voor 61% gewijzigd door Malarky op 21-11-2021 00:28 ]
nothing stops this train
Heb je het spel ook al gespeeld? Ik wel een het is best leuk als demo/alpha. Als je je aanmeldt en een Chromia wallet aanmaakt dan krijg je 45 CHR om te gebruiken in het spel. Ik zou verwachten dat die ook verhandelbaar zijn overigens.Kol Nedra schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:34:
DAR 🤪🚀
ik dacht huh mijn launchpool token in mijn spot is opeens meer waard geworden 👍
82m een hele lage.mcap? Dan ben ik vaak al uitgestapt.Blaim schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:59:
[...]
Gure, gure shitcoin: een layer 1 met sharding, denk aan Harmony en Ziliqa maar met hele lage Mcap (82m).
Toen ik net thuis zei dat het vuurwerk is ging er direct daarna een fysieke vuurpijl de lucht in hier in de buurt. Het is een teken denk ik.
80m is een lage mcap in de volksmond. Caps van 20k en dergelijke zijn alleen op BSC te vinden en tellen gewoon niet echt mee in het 'echte leven'. Je kan met een coin van 80m mcap net zo goed een *10 meemaken, als het maar een solide project is met hypeWaah schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:42:
[...]
82m een hele lage.mcap? Dan ben ik vaak al uitgestapt.
Vorige coins was 8k mcap aankoop, 20k mcap verkochten nu dood. In een spannen van 2 dagen.
Zo zie je maar. Lage mcap is relatief. Bitcoin heeft eigenlijk ook nog een lage mcap, want nog dikke potentie
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
nothing stops this train
Nice die gaat maar door! Maar pas op voor de coin politie @PWSteal hier.Kol Nedra schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:34:
DAR 🤪🚀
ik dacht huh mijn launchpool token in mijn spot is opeens meer waard geworden 👍
Verwijderd
nothing stops this train
Fortune favours the braveKol Nedra schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:00:
CRO in de top 15 nu!!
AVAX op nr 11
heb ze allebei niet
Cro gaat echt teringhard. Is het te laat om in te stappen of zie je hem nog poppen naar 75 eurocent?Verwijderd schreef op zondag 21 november 2021 @ 08:27:
Cro blijft maar gaan, maar is ook volledig binnen verwachting.
BTC lijkt wat aan te modderen, zou me niet verbazen als die straks omlaag dondert
Reeds enige tijd in CRO en vind het niet te laat om in te stappen. Zeker niet als je kijkt naar de voordelen van hun kaarten en de percentages die je krijgt op hun DeFi (vb. 12,60 % APY). Heel felle publiciteitscampagne en dit met 3 eenvoudige, aan elkaar gelinkte apps (exchange, app en DeFi).Ferry Bouman schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:06:
[...]
Cro gaat echt teringhard. Is het te laat om in te stappen of zie je hem nog poppen naar 75 eurocent?
dorbie schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:15:
[...]
Reeds enige tijd in CRO en vind het niet te laat om in te stappen. Zeker niet als je kijkt naar de voordelen van hun kaarten en de percentages die je krijgt op hun DeFi (vb. 12,60 % APY). Heel felle publiciteitscampagne en dit met 3 eenvoudige, aan elkaar gelinkte apps (exchange, app en DeFi).
Ik zou niet twijfelen.
idd, nice. Als we dan in fiat hard achteruit hobbelen moeten we in ieder geval maar proberen met wat meer sats uit deze zijwaartse periode te komen! Wat betreft btc, was te verwachten dat we niet rond de 59.7-8 konden blijven hooveren van gisteravond, daar is 60k een te grote psychologische weerstand voor en had hij echt door de 60 heen moeten beuken vrees ik. Ach ja we zijn wat btc betreft , *klopt af* , nog steeds gestopt met vallen dat vind ik al ene hele winst tov eerder deze week.knakworst schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:37:
Eth gaat eens door de 0.075 heen.
[Afbeelding]
“Je ziet this trading zone box”A87 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:15:
HAHAHAHAHA ik heb mijn eerste probeersel 2 minuut trading videotje online gezet heb nu al 1 like en 8 views.. echt Bizar. Hhahahahahahahah alles is fout gegaan. eerste keer nam ik op was ik vergeten mic aan te zetten en dat was de beste video
ik dacht echt 8 plays zal ik vast hebben na een week of 8. Dit is echt nog dikke poep content je weet echt neit wat je moet zeggen omdat je dik nerveus bent
[...]Ferry Bouman schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:06:
Cro gaat echt teringhard. Is het te laat om in te stappen of zie je hem nog poppen naar 75 eurocent?
Aangezien je in een paar uur tijd twee keer naar CRO vraagt doe ik de aanname dat je enige FOMO ervaart en/of naar een duidelijk, concreet antwoord zoekt.Ferry Bouman schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:38:
Wat mogen we nog verwachten van CRO? Zitten we in de bullrun of is het altseason kickoff? Gaan we nog dippen of is dit het en stijgt ie maar verder. So lucht questions, so less answers
En weer down to earth....Helza schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:46:
Up up and awaaaayyyyy
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq