[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.452 views

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:33
Wat is momenteel de goedkoopste manier om FIAT om te zetten naar Binance. Via Bitvavo en dan omzetten naar XLM en versturen? Hoe doen de maandelijkse DCA'ers dat hier?

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 13:01
Kunnen er nog wat meer mensen in power ledger fomo-en? Alvast bedankt 👍

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:06
Prozaq schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:41:
Kunnen er nog wat meer mensen in power ledger fomo-en? Alvast bedankt 👍
Pump: over, hallo dump
:+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Svenson37
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-01 20:27
Kent iemand van jullie Scallop (SCLP)?
Ik kwam de token tegen op KuCoin waarbij deze de top10 van trading bots aanvoert met de meeste winst (9700%).

Er zit volgens mij wel een serieuze partij achter met mensen die bekend zijn in zowel de traditionele bank wereld als in de crypto space. Als ik de google trends bekijk wordt er maar weinig op gezocht.

Na wat research kwam ik hier op uit:

https://www.scallopx.com/
https://www.kucoin.com/bl...sclp-and-how-does-it-work
https://twitter.com/ScallopDefiBank

Als ik het goed begrijp willen ze de traditionale bankwereld koppelen aan de cryptowereld waarbij de gebruiker maar een pas nodig heeft voor betalingen en crypto gebruik. Vraag is dan natuurlijk of ze dat gaat lukken aangezien het nogal twee verschillende werelden zijn. Ze brengen 29 november wel een betaalpas uit voor UK/EU dus dan moeten ze toch wel in een vergevorderd stadium zijn lijkt me.

De Litepaper (pagina 4) laat op pagina wel mooi zien wat de concurrenten zijn zoals Revolut, COTI, Crypto.com, Nexo etc:
https://www.scallopx.com/policy/Scallop_Litepaper.pdf

Ben benieuwd hoe jullie hierover denken

[ Voor 8% gewijzigd door Svenson37 op 20-11-2021 09:58 ]

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 13:01
FUD!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01 13:05
Skrunsies schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 08:30:
[...]

Ook voor dit onderwerp geldt dat het voor iedereen anders is. Ik had al Netflix en spotify. Wanneer ik dan mijn boodschappen, energierekening en andere ongein optel wat ik maandelijks al kwijt was geweest. Dan DCA ik nu ‘gratis’ een paar tientjes in de maand in CRO.

Bij een x waarde zette ik dit om naar bijvoorbeeld DOT. Om die dan vervolgens op Kraken voor 12% neer te zetten.

Helemaal mooi d:)b
Helemaal mee eens!

Energierekening? Waar kun je die met een debet/creditkaart betalen?

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Zazabez1 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:18:
[...]

Helemaal mee eens!

Energierekening? Waar kun je die met een debet/creditkaart betalen?
Bij Vattenfall kan je kiezen voor handmatig betalen ipv automatisch incasso.

Vervolgens heb ik mijn maandbedrag wat verhoogd. Zo krijg ik èn meer cashback en aan het eind van het jaar wat geld terug. ( voor zolang als dat duurt met de huidige prijzen …)

UberLurker Departement #GG.

• Zazabez1
Skrunsies schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:24:
[...]

Vervolgens heb ik mijn maandbedrag wat verhoogd. Zo krijg ik èn meer cashback en aan het eind van het jaar wat geld terug. ( voor zolang als dat duurt met de huidige prijzen …)
Ok, thanks.
Ik zal ook eens kijken bij mijn aanbieder ;-).

Hoe meer ‘vaste lasten’ via de kaart kunnen, hoe leuker. De meeste zaken kunnen echter vaak enkel via automatische incasso.

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:32
[...]

Goede tip!

If it does not kill u, it makes u stronger

• Zazabez1
Snel even gekeken en bij de meeste energie aanbieders kan het idd.

Wel gelden er dan extra (administratie)kosten, ca. €2 a €3 per factuur.
Het is dus een rekensommetje hoe interessant het is, maar met de huidige tarieven zou het onderaan de streep iets moeten opleveren ;-).

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Svenson37 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:54:
Kent iemand van jullie Scallop (SCLP)?
Ik kwam de token tegen op KuCoin waarbij deze de top10 van trading bots aanvoert met de meeste winst (9700%).

Er zit volgens mij wel een serieuze partij achter met mensen die bekend zijn in zowel de traditionele bank wereld als in de crypto space. Als ik de google trends bekijk wordt er maar weinig op gezocht.

Na wat research kwam ik hier op uit:

https://www.scallopx.com/
https://www.kucoin.com/bl...sclp-and-how-does-it-work
https://twitter.com/ScallopDefiBank

Als ik het goed begrijp willen ze de traditionale bankwereld koppelen aan de cryptowereld waarbij de gebruiker maar een pas nodig heeft voor betalingen en crypto gebruik. Vraag is dan natuurlijk of ze dat gaat lukken aangezien het nogal twee verschillende werelden zijn. Ze brengen 29 november wel een betaalpas uit voor UK/EU dus dan moeten ze toch wel in een vergevorderd stadium zijn lijkt me.

De Litepaper (pagina 4) laat op pagina wel mooi zien wat de concurrenten zijn zoals Revolut, COTI, Crypto.com, Nexo etc:
https://www.scallopx.com/policy/Scallop_Litepaper.pdf

Ben benieuwd hoe jullie hierover denken
Blauw logo, dus kopen. >:)

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:15
[...]

Goeie tip! Dat wist ik niet. Ben direct aan de slag gegaan om mijn incasso om te zetten naar CDC😂 weer 0,80 gratis CRO per maand🤩

Edit; nog wel even checken of er dan geen extra administratiekosten in rekening gebracht worden

[ Voor 8% gewijzigd door BektLekker op 20-11-2021 10:42 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Jedi_Pimp schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:31:
Ik ga trouwens volledig rekt op tandenborstels. In een half jaar tijd twee elektrische Oral B borstels laten vallen. Kapotstuk. Ben ik zo'n onhandige harry of zijn die dingen gewoon kwetsbaar?

Trieste is ook dat ik nu al een paar uur lang op zoek ben naar een aanbieding ergens, terwijl ik net weer spot BTC en ETH heb gekocht :')

[Afbeelding]
Tadaa! Black friday tandenborstel deal kan je de rest in crypto steken.

https://www.bol.com/nl/nl...&utm_content=oralb-makeup

Zero.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-01 21:19

resusaapje

h less

Pelox schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:54:
[...]

Of gewoon handmatig blijven borstelen en de volle €320 in crypto steken...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 25-01 23:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UrtHPKEZFBFqOup9Ydh4moa5tYA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RGTsGIFkhzXIBjFdNoNNZSex.png?f=fotoalbum_large

Hopium!

Sinds de laatste verkoop van 1500 BTC op $67510 heeft deze enorme blauwe vinvis alweer 5393 BTC bijgekocht! De afgelopen 5 dagen elke dag een 'beetje' 8)

• Skrunsies
  • Niet online
AlterBridge schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:23:
[Afbeelding]

Hopium!

Sinds de laatste verkoop van 1500 BTC op $67510 heeft deze enorme blauwe vinvis alweer 5393 BTC bijgekocht! De afgelopen 5 dagen elke dag een 'beetje' 8)
Ja klopt. Ik zou in eerste instantie alles in 1x kopen. Maar door al jullie tips over DCA heb ik dat maar gedaan. Nog bedankt daarvoor d:)b

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 00:13

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd

https://thenftbay.org/

Prachtig project. _O-

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:26

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik was eerder lekker puhhhh :+

Maar ja dit vind ik inderdaad wel grappig ja want ik heb wel wat prijzen onthouden :o :*)
edit: die kopers zijn niet blij.....

[ Voor 6% gewijzigd door sh4d0wman op 20-11-2021 11:50 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 22:01
[...]

Dan vervalt wel je "blijven loont" korting, lees ik. Misschien moet je daar nog eens naar kijken, wellicht levert dat onder de streep iets meer op. ;)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Verwijderd

[Afbeelding]

Hopium!

waanzin. ik zou wel graag op de exchange werken waar die persoon al die coins aankoopt, gewoon om te weten wie het is..

• Delchrys
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-02-2024
Iemand die van nostalgie houdt?

Mooi project Windoge95.com
ziet er echt heel leuk uit alleen begrijp ik niet waarom ze moeite hebben met groeien.

• resusaapje

resusaapje

h less

Veel te veel tijd ingestopt ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Skrunsies
  • Niet online
Bushalte schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:54:
[...]

Dan vervalt wel je "blijven loont" korting, lees ik. Misschien moet je daar nog eens naar kijken, wellicht levert dat onder de streep iets meer op. ;)
Ja nou ik heb de Yade green card deze geeft mij 3%. Heb mijn maandtermijn aardig omhoog geschroefd afgelopen jaar. Met in ogenschouw genomen de stijging die CRO recent heeft gehad. Kan ik je vertellen dat ik in verhouding niet veel heb betaald voor mijn energierekening :)

Natuurlijk is het een ‘gok’. Maar als je gelooft in crypto, zou je er aan het einde van de rit wel iets aan over moeten houden. Plus het ‘Vattenfall-blijven-loont’ principe, gaat om bedragen die ik normaal gesproken ook niet in crypto had gegooid. Nu betaal ik èn mijn rekening èn ik krijg er crypto voor terug.

Wil de crypto wereld best een beetje sponsoren :9

Ps: Bij ‘crypto-blijven-loont’ ook

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Delchrys schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:02:
alleen begrijp ik niet waarom ze moeite hebben met groeien.
Na 2 keer klikken op die meuk site snap ik het wel...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8au19TwOSfBs1Ko4eH_J6lsWOQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l9rKvEjhWDB0BTyUgEvIc8oY.png?f=user_large

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kwaliteit over kwantiteit, oh nee bij crypto gaat het om kwantiteit _O-

• Delchrys
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-02-2024
Blaim schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:33:
[...]

Na 2 keer klikken op die meuk site snap ik het wel...

[Afbeelding]
waar was dat? want dan laat ik het fixen

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-01 18:19
[Afbeelding]

Hopium!

in 1x is niet handig met die aantallen, ik zou dat ook spreiden

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
anti elppa schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:51:
[...]

in 1x is niet handig met die aantallen, ik zou dat ook spreiden
Als je nou de XLM en NANO koersen ernaast legt kunnen we misschien nog wel achterhalen wat zijn favoriete Binance deposit method is :+ ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Pelox schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:54:
[...]

Thanks maat! Zo bestellen en een flufje BTC bijhalen :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

Power ledger aan het infuus pompje vandaag?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Waarom zit ik vrijwel nooit in die alts die 50% op een dag doen of meer.

Verwijderd

Beter het nieuws volgens van wat waar gelost gaat worden bijvoorbeeld. Dan stijgt die alt weer even lekker, om een paar uur later weer in te storten

• Ray_
  • Laatst online: 23-01 10:36
roflexx schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:19:
Omdat je verstandig bent en eigenlijk alleen voor de stabielere projecten gaat die gestaag groeien in plaats van een crypto-equivalent van een penisplant zonder bestaansrecht.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:22

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:00:
[...]

waanzin. ik zou wel graag op de exchange werken waar die persoon al die coins aankoopt, gewoon om te weten wie het is..
Je weet toch dat @Taro graag orders laddert.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05:33
BTC voorbij de $58,8K..

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/eJiX4lpUuD2fxmVZ8g/giphy.gif

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• roflexx
Ray_ schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:23:
[...]

Omdat je verstandig bent en eigenlijk alleen voor de stabielere projecten gaat die gestaag groeien in plaats van een crypto-equivalent van een penisplant zonder bestaansrecht.
Waarschijnlijk ja, heb wel wat klappers gemaakt maar voelt al zo lang geleden haha.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05:33
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:00:
[...]
gewoon om te weten wie het is..
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/5gw0VWGbgNm8w/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: https://www.toolmax.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/0/0058000s-51_1.jpg

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Mijn CHR is gisteren uit locked staking gekomen, ik wilde eigenlijk direct de winst incasseren maar was vergeten ze te verkopen. Doet vandaag nog een mooie +22%... In plaats van ze weg te doen heb ik maar wat bijgekocht, want wat kan er nou misgaan na een x13 in 5 maanden tijd :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:16

WhySoSerious

Be the change.

Dikke ADA, dikke tech.

Verwijderd

Ray_ schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:23:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bICw3kx.jpg
voor de lange termijn is die boomercoin natuurlijk verstandiger, maar voor snel rendement (of rekt) die ander 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2021 13:51 ]

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-01 18:35
Nou nou,
verkoop gister ADA letterlijk 5 min later stijgt deze 5 cent, en nu inmiddels 12 cent, en GALA verkocht , en die isvandaag nog een keer over de kop gegaan .
ach same old shit dacht ik. maar je hebt toch winst ...
kijk in mijn PF coinbase,
GYEN staat op x40 ,
geloofde het niet, kan niet waar zijn,GOD bestaat en sinterklaas is echt ... nope
is iets goedfoutgegaan bij coinbase met de GYEN en POWR, nou is alles locked je kan niets met die munt, not sell nore trade .
afwachten of ik mijn flufje nog wel terug krijg.

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:14
info33 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:46:
Nou nou,
verkoop gister ADA letterlijk 5 min later stijgt deze 5 cent, en nu inmiddels 12 cent, en GALA verkocht , en die isvandaag nog een keer over de kop gegaan .
ach same old shit dacht ik. maar je hebt toch winst ...
kijk in mijn PF coinbase,
GYEN staat op x40 ,
geloofde het niet, kan niet waar zijn,GOD bestaat en sinterklaas is echt ... nope
is iets goedfoutgegaan bij coinbase met de GYEN en POWR, nou is alles locked je kan niets met die munt, not sell nore trade .
afwachten of ik mijn flufje nog wel terug krijg.
Kun je nog wat meer ADA verkopen? O-)

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-01 18:35
nagynl schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:12:
[...]

Kun je nog wat meer ADA verkopen? O-)
Sorry , alles op !
die dikke heeft alles opgeist

!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-0PAMLOkCXW-ruBG7UbZo6cg9sE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z6nWYlRnEaGHmgaLLquEpypA.png?f=user_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 16:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuwzFKPLBZ0SJEU_z1-dJqeukH0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CHIQ9cN0dfDuVOywXulbnkPs.jpg?f=fotoalbum_large

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 22:01
Mijn alts hebben wat aanmoediging nodig. Allemaal te hoog gekocht hoor, maar beetje herstel zou lekker zijn. Allemaal graag deze coins aanmoedigen. Bedankt!

ONT
HOT
ICX
GRT
BTT
EWT

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:24
roflexx schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:19:
Of 375% zoals COCOS. Dacht vanmorgen nog met 200% dat ik te laat was. En nu denk ik dat weer. Wel een mooie run gehad met GALA vandaag. Meer shitcoin tips boyz :+

Verwijderd

hoop gemekker op bitvavo, ook van mijn kant.
Maar ik moet zeggen dat als ik geld opneem, dan staat het na de klik bij bitvavo vaak binnen een minuut op mijn bunq rekening 👍

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:31:
Ik ga trouwens volledig rekt op tandenborstels. In een half jaar tijd twee elektrische Oral B borstels laten vallen. Kapotstuk. Ben ik zo'n onhandige harry of zijn die dingen gewoon kwetsbaar?

Trieste is ook dat ik nu al een paar uur lang op zoek ben naar een aanbieding ergens, terwijl ik net weer spot BTC en ETH heb gekocht :')

[Afbeelding]
/offtopic
Kijk eens naar Nederlandse Boombrush. Levenslange garantie en 2 maanden "gratis" proberen. En er loopt een Black Friday deal momenteel.

Ik heb hem zelf al een paar weken in gebruik. Poetst prima, maar ik zit toch te kijken naar een Oclean (volgens mij een merk van Xiaomi). Maar misschien voor jou wel het proberen waard als je van een Oral b komt. Zo'n sonische vind ik toch fijner dan een elektsiche.

/on topic
Moon!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-01 15:13
Net de vader van Anouk wat uitleggegeven over Bitcoin.

Het is niet te doen man. Als een échte boomer wat met crypto wilt loopt je tegen zoveel muren aan. Bizar.

Na 2 uur aanklooien in het verificatieproces kwamen we niet verder bij Coinbase, Bitvavo en Binance. Uiteindelijk Blox geïnstalleerd, en wonderwel heeft hij hiermee z'n eerste aankoop kunnen doen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:09:

Het is niet te doen man. Als een échte boomer wat met crypto wilt loopt je tegen zoveel muren aan. Bizar.

Na 2 uur aanklooien in het verificatieproces kwamen we niet verder bij Coinbase, Bitvavo en Binance. Uiteindelijk Blox geïnstalleerd, en wonderwel heeft hij hiermee z'n eerste aankoop kunnen doen.
eerste stap is gezet, over 2 maanden heeft hij het over lambo's, mining, crowdloans, DeFi en NFT's d:)b

over mining gesproken: ik mine vandaag op een laag putje, mijn vrouw wilt minimaal 1 dag per week dat het rustig stil blijft in de woonkamer ipv zo nu en dan dat de pc fanspeed omhoog naar de maan gaat :+
ik mine nog wel, maar ipv 6200 sats per dag is het nu 3460 sats per dag.....ach beter iets dan niets, het staat nu al 30 minuten aan en fanspeed blijft stabiel op 54%

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 20-11-2021 15:41 ]

nothing stops this train

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Saaie geitebende vandaag :O

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Worden mijn 53/54k orders nog gevuld of niet....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pelox
zwembroek schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:41:
Worden mijn 53/54k orders nog gevuld of niet....
Ja over 6 maanden ;)

Zero.

• zwembroek
Haha dat zal wel ja maar dan zit ik in fiat.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:03:
[...]

Haha dat zal wel ja maar dan zit ik in fiat.
In een Fiat in plaats van een Lambo? :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Maakt hij gelijk kennis met zijn eerste rode candles.

• zwembroek
anandus schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:04:
[...]

In een Fiat in plaats van een Lambo? :P
Ik koop sowieso geen Lambo. Dan moet je zoveel geld hebben dat je niet meer weet wat je er mee moet.

• twit
Weet niet of ik dit nu fijner vind dan een sideways zaterdagje..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• anandus
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:12:
[...]

Ik koop sowieso geen Lambo. Dan moet je zoveel geld hebben dat je niet meer weet wat je er mee moet.
Dat is toch precies de reden dat we in crypto zitten? :+

• zwembroek
anandus schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:13:
[...]

Dat is toch precies de reden dat we in crypto zitten? :+
De meeste dromen zijn bedrog zo gaat dat liedje toch?

• roflexx
Rekt

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:26

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Oh ja helemaal vergeten dat zondag dipje. Wel vroeg deze keer. Nou dan maar even ogen dicht en maandag opnieuw kijken :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• zwembroek
Sorry ik ga niet weer vragen om die order fills. Mijn excuses.

• anandus
  • Niet online

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:20
zwembroek schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:12:
[...]

Precies, dat is dan toch juist de reden dat je voor de lambo gaat ;)

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Net op RTL7 GP met louter Lamborghini's. Heh, leuk om zoveel cryptoliefhebbers te zien autoracen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Pelox
Ahaa dus het gaat inverted h&s maar een trapje omlaag. Ja dat kon ook..

Kijken of de 57500 het gaat houden.

[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 20-11-2021 16:51 ]

Zero.

• Nopheros
@Pelox Nog niet aan de Ruby kaart begonnen begrijp ik? Anders moet ik toch ff een berichtje richting support sturen namelijk ;)

• Pelox
Nopheros schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:49:
@Pelox Nog niet aan de Ruby kaart begonnen begrijp ik? Anders moet ik toch ff een berichtje richting support sturen namelijk ;)
Nope.. ik heb het laten lopen met die kaart. Besloten om me meer op btc en eth te focussen en afstand te doen van alle plukjes dus ook mijn cro. Excuus.. maar toch bedankt voor de referral (waar ik dus ook geen gebruik van kan maken nu) en de tips.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 20-11-2021 17:08 ]

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:46:
Ahaa dus het gaat inverted h&s maar een trapje omlaag. Ja dat kon ook..

Kijken of de 57500 het gaat houden.
Aangetikt en nu Moon aub.

• zwembroek

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Wat is jullie ervaring met staken op Kraken? (3x rijmwaarde bij Sinterklaas gedichten)

Ze hebben er hele pagina's en artikelen aan gewaagd, maar zo helder vind ik ze niet.
- Hoe lang duurt het bijvoorbeeld om te unstaken, en wanneer kan dit?

- Ik lees dat ETH staken wat lastiger is, maar hoe het nou precies zit wordt me ook niet duidelijk op hun website..

- En ik las bijv. dat BTC niet te staken is want PoW, maar toch biedt Kraken dit aan voor 0,25% APR. Wat voor constructie is dit? En wat zijn de risico's? (behalve not your keys, not your coins)

- Als je 12% APR krijgt en elke twee weken rewards krijgt, hoe worden die rewards dan berekend?
Want ik neem aan dat je max. die 12% krijgt en niet telkens compound waardoor het op jaarbasis meer dan 12% wordt?

Excuseer mijn ge-noob, maar zou graag wat inputs krijgen.

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:52

1% transaction fees…

• anandus
  • Niet online
Sowieso is iets als Blox niet zo'n 'nep'-crypto, net als veel banken aanbieden? Dus dat je wel meebeweegt met de koers, maar het bijvoorbeeld niet naar een andere Exchange kan versturen, etc?

• Gelukszoekr
Tja. Wat is het alternatief? Als Coinbase, Bitvavo en Binance het zo goed als onmogelijk maken voor deze boomer om crypro te kopen? Blox werkte tenminste. Ook de verificatie was in 2min. gepiept. Wat kan hem die 1% schelen. Hij is toch alleen maar van de koop en hodl.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

HAHAHAHAHA ik heb mijn eerste probeersel 2 minuut trading videotje online gezet heb nu al 1 like en 8 views.. echt Bizar. Hhahahahahahahah alles is fout gegaan. eerste keer nam ik op was ik vergeten mic aan te zetten en dat was de beste video :(

ik dacht echt 8 plays zal ik vast hebben na een week of 8. Dit is echt nog dikke poep content je weet echt neit wat je moet zeggen omdat je dik nerveus bent

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 20-11-2021 17:18 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Mooi om nog een keer dat ritje met ADA te gaan maken nu. Veel te snel ingekakt die kan nog wel een keer samen met de BTC.

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01 19:43
Scirocco schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:11:
Wat is jullie ervaring met staken op Kraken? (3x rijmwaarde bij Sinterklaas gedichten)

Ze hebben er hele pagina's en artikelen aan gewaagd, maar zo helder vind ik ze niet.
- Hoe lang duurt het bijvoorbeeld om te unstaken, en wanneer kan dit?

- Ik lees dat ETH staken wat lastiger is, maar hoe het nou precies zit wordt me ook niet duidelijk op hun website..

- En ik las bijv. dat BTC niet te staken is want PoW, maar toch biedt Kraken dit aan voor 0,25% APR. Wat voor constructie is dit? En wat zijn de risico's? (behalve not your keys, not your coins)

- Als je 12% APR krijgt en elke twee weken rewards krijgt, hoe worden die rewards dan berekend?
Want ik neem aan dat je max. die 12% krijgt en niet telkens compound waardoor het op jaarbasis meer dan 12% wordt?

Excuseer mijn ge-noob, maar zou graag wat inputs krijgen.
-Staking op Kraken is heel fijn. Unstaken kost maximaal 10 minuten en kan op elk moment.

- Eth unstaking is nog niet mogelijk, dat kan pas wanneer eth volledig op PoS over is.

- Ik zie geen BTC 'staking' optie bij mij. Ik denk dat dat slechts beschikbaar is voor andere landen. Het gaat hier dan in ieder geval niet om staking, maar hoogstwaarschijnlijk om lending.

- Je hebt het over Polkadot (of KSM) zo te zien. Elke dinsdag en vrijdag ochtend om pakweg 03.00 krijg je je rewards. De ene is een reward van pakweg 3 dagen en de andere een reward van pakweg 4 dagen. Dit wordt wel automatisch gecompound.

Je kan dus lekker staken en je hoeft er niet meer naar om te kijken :)

edit: compounding werkt in het geval van ETH trouwens niet! Die rewards worden pas beschikbaar wanneer eth PoS is.

[ Voor 3% gewijzigd door questarey op 20-11-2021 17:21 ]

• zwembroek
A87 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:15:
HAHAHAHAHA ik heb mijn eerste probeersel 2 minuut trading videotje online gezet heb nu al 1 like en 8 views.. echt Bizar. Hhahahahahahahah alles is fout gegaan. eerste keer nam ik op was ik vergeten mic aan te zetten en dat was de beste video :(

ik dacht echt 8 plays zal ik vast hebben na een week of 8. Dit is echt nog dikke poep content je weet echt neit wat je moet zeggen omdat je dik nerveus bent
Linkje please!!!

• Nopheros
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:15:
[...]

Tja. Wat is het alternatief? Als Coinbase, Bitvavo en Binance het zo goed als onmogelijk maken voor deze boomer om crypro te kopen? Blox werkte tenminste. Ook de verificatie was in 2min. gepiept. Wat kan hem die 1% schelen. Hij is toch alleen maar van de koop en hodl.
Hoezo maken ze het onmogelijk, verificatie daar werkt prima...?

2 weken geleden nog een vriend geholpen om op Bitvavo te kopen, was dezelfde dag geregeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 20-11-2021 17:20 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ik stuur wel prive via pm schaam, me kapot xd

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 16:32
Hodl on for the ride

• Gelukszoekr
Nopheros schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:19:
[...]

Hoezo maken ze het onmogelijk, verificatie daar werkt prima...?

2 weken geleden nog een vriend geholpen om op Bitvavo te kopen, was dezelfde dag geregeld.
Tja, ik heb geen idee. Alle 3 de exchanges kwamen met een simpele "Failed verification". Ook na 10x opnieuw proberen. En bij Blox was het in 1x geaccepteerd. Ik kan het ook niet mooier maken dan dat. Hij is uiteindelijk al lang blij dat het ergens gelukt is, maar de meeste mensen hadden het al lang opgegeven.

Maakt verder voor ons niks uit. Crypto gaat niks anders doen of er nu een paar Nederlanders wel, of niet meedoen. De lol is er alleen wel snel uit als je denkt even iemand te helpen een account aan te maken.

• Nopheros
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:25:
[...]

Tja, ik heb geen idee. Alle 3 de exchanges kwamen met een simpele "Failed verification". Ook na 10x opnieuw proberen. En bij Blox was het in 1x geaccepteerd. Ik kan het ook niet mooier maken dan dat. Hij is uiteindelijk al lang blij dat het ergens gelukt is, maar de meeste mensen hadden het al lang opgegeven.

Maakt verder voor ons niks uit. Crypto gaat niks anders doen of er nu een paar Nederlanders wel, of niet meedoen. De lol is er alleen wel snel uit als je denkt even iemand te helpen een account aan te maken.
Als er niet eens bij staat wat het probleem is dan is dat idd wel vervelend ja...

• Gelukszoekr
Ik heb dit jaar een poging gedaan me aan te melden bij Bitvavo, Om daar ook eens rond te neuzen. Dat heb ik uiteindelijk ook maar opgegeven. De verificatie werd niet geaccepteerd, En ik heb nooit reactie gehad op een support ticket.

Nouja, dan niet hoor. Lopen ze aan mij een paar ton aan tradingfees mis. Genoeg andere exchanges die wel geld willen verdienen :P

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:28:
Ik heb dit jaar een poging gedaan me aan te melden bij Bitvavo, Om daar ook eens rond te neuzen. Dat heb ik uiteindelijk ook maar opgegeven. De verificatie werd niet geaccepteerd, En ik heb nooit reactie gehad op een support ticket.

Nouja, dan niet hoor. Lopen ze aan mij een paar ton aan tradingfees mis. Genoeg andere exchanges die wel geld willen verdienen
Wie betaald er nu een paar ton trading fees, niemand toch? Als je zo een grote speler bent kun je bijna overal wel gratis of vrijwel gratis terecht. Dan zullen jouw bots de markt en exchange wel van zeer veel liquiditeit verschaffen.

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
questarey schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:18:
[...]

-Staking op Kraken is heel fijn. Unstaken kost maximaal 10 minuten en kan op elk moment.

- Eth unstaking is nog niet mogelijk, dat kan pas wanneer eth volledig op PoS over is.

- Ik zie geen BTC 'staking' optie bij mij. Ik denk dat dat slechts beschikbaar is voor andere landen. Het gaat hier dan in ieder geval niet om staking, maar hoogstwaarschijnlijk om lending.

- Je hebt het over Polkadot (of KSM) zo te zien. Elke dinsdag en vrijdag ochtend om pakweg 03.00 krijg je je rewards. De ene is een reward van pakweg 3 dagen en de andere een reward van pakweg 4 dagen. Dit wordt wel automatisch gecompound.

Je kan dus lekker staken en je hoeft er niet meer naar om te kijken :)

edit: compounding werkt in het geval van ETH trouwens niet! Die rewards worden pas beschikbaar wanneer eth PoS is.
Ah top! Thanks!

ETH staken doen we dus nog even niet. Ondanks dat ik niet verwacht snel te verkopen en dus unstaken..

Ik woon in Zwitserland, en het staat bij staken, dus vond het al raar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rJEmBIua7cS1WLgBcb0FS20wtdU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BknnuRGWYwVd2dma67CmwHCb.png?f=fotoalbum_large

Ja, Polkadot indd. Maar krijg je dan bij elke reward 12% van je inleg? Dat lijkt me nogal veel.
Hoe berekenen ze het als het op jaarbasis (vermoedelijk) die 12% moet opbrengen?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Malarky schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:33:
[...]

Wie betaald er nu een paar ton trading fees
Insert was it sarcasm meme.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11bw_4VkDtlfNYZNhRXvNwChOIg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wZ9ydozdYFbdcFqZO4RQ8hYv.jpg?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door knakworst op 20-11-2021 17:37 ]

• Gelukszoekr
[...]

Wie betaald er nu een paar ton trading fees, niemand toch? Als je zo een grote speler bent kun je bijna overal wel gratis of vrijwel gratis terecht. Dan zullen jouw bots de markt en exchange wel van zeer veel liquiditeit verschaffen.
Het was ook maar een grapje hè :+

• Pelox
[...]

Je kan toch ergens je totale trading waarde van de afgelopen maand zien bij binance?

Zero.

• twit
A87 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:19:
[...]

ik stuur wel prive via pm schaam, me kapot xd
De youtube link in je signature is een video die is verwijderd (maandje oud). Je kunt hem altijd nog daar neer zetten kom je vast wel aan 25+ views van mensen uit dit topic :)

• resusaapje

resusaapje

h less

• resusaapje

resusaapje

h less

Scirocco schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:35:
[...]
Ja, Polkadot indd. Maar krijg je dan bij elke reward 12% van je inleg? Dat lijkt me nogal veel.
Ik vind je nu al schattig <3

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:21
Heb twee keer zoveel in DOT gestopt als in AVAX, maar ondertussen is AVAX meer waard. :D

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Pelox schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:45:
[...]

Je kan toch ergens je totale trading waarde van de afgelopen maand zien bij binance?
Ja, op https://www.binance.com/en/fee/vip.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Pelox
Yes, gevonden!

Geen idee hoe ze dat berekenen, maar het lijkt altijd veel te veel.

Zero.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Pelox schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:30:
[...]

Yes, gevonden!

Geen idee hoe ze dat berekenen, maar het lijkt altijd veel te veel.
Binance beschuldigd jou dus onterecht van een panic+fomo finger?
Scirocco schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:35:
[...]
Hoe berekenen ze het als het op jaarbasis (vermoedelijk) die 12% moet opbrengen?
Op de DEX krijg je nog veel meer hoor: https://farm.army/

[ Voor 39% gewijzigd door Malarky op 20-11-2021 18:43 ]

• Pelox
Malarky schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:39:
[...]

Binance beschuldigd jou dus onterecht van een panic+fomo finger?
Nee dat is volkomen terecht.

Zero.

Pagina: 1 ... 88 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!