Zero.
hahaha idd ja. best uniek welPelox schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:02:
Grappig, vannacht is mijn btc gezakt en mijn shitcoins niet.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pelox schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:02:
Grappig, vannacht is mijn btc gezakt en mijn shitcoins niet.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Geen idee hoe het in andere landen zit maar in Nederland krijgt Henk zijn geld niet in een paar klikken van de exchange af volgens mij. Dus ik denk dat die invloed niet heel groot is eigenlijk. Bovendien staan veel alts nog wel in het groen, wat ook niet logisch zou zijn wanneer er veel geld uit exchanges gehaald wordt.Currry schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:57:
Achteraf misschien ook wel een verklaarbare dip, veel mensen die aan het inslaan zijn voor de feestdagen. Henk heeft cash nodig.
[ Voor 12% gewijzigd door YES op 19-11-2021 08:00 ]
hahahah prachtige actie was dat. Heb toen in 3 dagen meer sats binnen geharkt dan alles wat ik de 3 jaar ervoor verdiend had (exclusief dca). Maar moet toegeven, ik vond het wel echt heel erg spannendStokstaart schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:58:
Soms moet je even naar het verleden kijken om eea te relativeren..
[YouTube: Bitcoin Crash Live Reaction]
heeft nog nooit ook maar 1% invloed gehad. Kijk ff naar 2013 en 2017 top wanneer die vielenCurrry schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:57:
Achteraf misschien ook wel een verklaarbare dip, veel mensen die aan het inslaan zijn voor de feestdagen. Henk heeft cash nodig.
Chinese New Yearanti elppa schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:01:
[...]
heeft nog nooit ook maar 1% invloed gehad. Kijk ff naar 2013 en 2017 top wanneer die vielen
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Heerlijk. Wanneer komt zo'n volgend moment?anti elppa schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:00:
[...]
hahahah prachtige actie was dat. Heb toen in 3 dagen meer sats binnen geharkt dan alles wat ik de 3 jaar ervoor verdiend had (exclusief dca). Maar moet toegeven, ik vond het wel echt heel erg spannend
geen idee, denk voorlopig niet. Dat was echt een capitulatie actie en die zitten normaal in de bear markt om de laatste weak hands eruit te schudden.MaStar schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:06:
[...]
Heerlijk. Wanneer komt zo'n volgend moment?
Blijkbaar genoeg mensen die nog willen verkopen nu..Servor schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:18:
Nou, aan het patroon te zien zal zo de 56K wel stuk gaan en is het op naar de 55K… how low will we go…
Wick naar de 53k en dan rammel +10k candle omhoog (hoop ik).. Iedereen te laat.
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 19-11-2021 08:20 ]
Zero.
En ik maandag op $66k flinke bult btc aangekocht. Echt wat een timingServor schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:18:
Nou, aan het patroon te zien zal zo de 56K wel stuk gaan en is het op naar de 55K… how low will we go…
Had ik maar een flinke bult verkocht ipv een kleine fluf.MaStar schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:20:
[...]
En ik maandag op $66k flinke bult btc aangekocht. Echt wat een timing
Zero.
das toch gewoon prima als je er voor de long run in zit? Over 10 jaar lach je er omMaStar schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:20:
[...]
En ik maandag op $66k flinke bult btc aangekocht. Echt wat een timing
Ja hoe dan ookanti elppa schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:33:
[...]
das toch gewoon prima als je er voor de long run in zit? Over 10 jaar lach je er om
Hahaha weet je nog toen ik die 10k in btc stak en het daarna naar 0 ging! Hahaha
Hahaha weet je nog toen ik die 10k in btc stak en het daarna naar 420k ging! Hahaha
Hahaha weet je nog toen ik die 10k in btc stak en het daarna naar 420k ging, maar ik al verkocht op 72k! Hahaha
Hahaha weet je nog toen ik die 10k in btc stak en het daarna naar 53k zakte, ik uitstapte en het direct steeg naar 420k! Hahaha
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 19-11-2021 08:38 ]
Zero.
Precies, lijkt wel alsof iedereen de long term weer aan het vergeten isanti elppa schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:33:
[...]
das toch gewoon prima als je er voor de long run in zit? Over 10 jaar lach je er om
Het is voor iedereen anders maar toen ik er instapte heb ik wel met mezelf afgesproken dat dit niet voor een paar maanden maar voor een paar (2-3 minimaal) jaar is. Sta nog steeds goed in de plus met BTC dus kan nog wel wat hebben. Als ik het punt van verlies nader zou ik het wel wat lastiger vinden denk ik maar zover zijn we voorlopig niet. Tot nu toe is het een leuke rit en is 1 BTC nog steeds 1 BTC.anti elppa schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:33:
[...]
Mijn mening is dat als je wilt verkopen je het op 60-67k had moeten doen en niet nu. Als het verder zakt koop ik iig weer bij.tomtom901 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:36:
[...]
Precies, lijkt wel alsof iedereen de long term weer aan het vergeten is. Dit kan nog prima een 10% zakken vanaf dit punt, onder de 50k begint het short term plaatje er anders uit te zien.
Volgende week pas?Veertien14 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:36:
...en volgende week roept iedereen weer moon en lambo's.
MOOOON SOON!!!! Hoop ik..
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 19-11-2021 08:44 ]
Stokstaart schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:58:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Waarom deze range? Hierom:
1D MA99 ligt vandaag op de 53.215 BUSD:
:strip_exif()/f/image/GBr6JOmtMnqOGJE6juS6uEFu.jpg?f=fotoalbum_large)
Omdat je rekening moet houden met een wick eronder, maar ook met het bullish scenario dat de MA99 net niet wordt aangetikt, heb ik in deze range orders boven, op en onder de MA99 geplaatst:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
"bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming"zwembroek schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:46:
[...]
Een lach in de morgen is een dag zonder zorgen. Thanks!
:D!
Haha ik had em al in mijn ondertitel gezet!Servor schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:51:
[...]
"bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming"
Edit: Poging 2.
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 19-11-2021 09:03 ]
UberLurker Departement #GG.
"IRS you ain’t getting shit from us! We lost it al"Servor schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:51:
[...]
"bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming"
Dus een herhaling van eind september met het aantikken van de 99 ma voor we naar boven knalden. Maar inderdaad als iedereen daar nu op gaat gokken gaat bitcoin vaak niet meer zo laag. En dan is op 55/56k kopen ook geen gek idee.Taro schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:50:
De buy orders voor BTC staan hier sinds vanochtend tussen de 51.450 en 53.905 ingesteld, niets meer in staking/launchpool. Heel benieuwd of ze vandaag nog worden gehit
Waarom deze range? Hierom:
Die was goed ziek gisteren en ik moest een beetje lachen...
Vanmiddag 69k, can't go tits up.
Ja, doei. Heb net buy orders geplaatst. Al die moeite voor niets.YES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:19:
Ja jongens, dit was de fake-out naar onderen om de Taro's van deze wereld te foppen.
GioStyle schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:22:
[...]
Ja, doei. Heb net buy orders geplaatst. Al die moeite voor niets.
*insert 57K babe*YES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:19:
Ja jongens, dit was de fake-out naar onderen om de Taro's van deze wereld te foppen.
*insert just like that meme*
*siri play the kiffness - ievan polka*
Skrunsies schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:23:
BTC kijkt op agenda… kak nog 11 dagen en dan is november voorbij. Hup gas er op
[pingo mode] zal wel weer zo'n fake pumpje wordenSkrunsies schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:23:
BTC kijkt op agenda… kak nog 11 dagen en dan is november voorbij. Hup gas er op
Verwijderd
Wilde het niet jinxen.Servor schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:18:
[...]
Nee gewoon MOOOOOOOOOON roepen, afdwingen die shit.
idd, dood aan de berenYES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:19:
I eat @Taro. Just like that.YES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:19:
maar als dit al is voor een 1.5k.. hoe groot maak jij em dan voor de 10k candles binnenkort?
Dan haal ik gewoon de complete maan hierheen, ff Elon bellen hoor!malarkan schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:26:
[...]
maar als dit al is voor een 1.5k.. hoe groot maak jij em dan voor de 10k candles binnenkort?
Die is al onderweg met de autoYES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:27:
[...]
Dan haal ik gewoon de complete maan hierheen, ff Elon bellen hoor!
Niet aansteken dan.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:31:
[Afbeelding]
groene kaarsen voor kerst,
toch?
Zero.
Ach kerel groen is groenPelox schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:39:
Fijn dat ik eth omgezet heb naar btc gisteren.. Heel prettig.
Duidelijk te herkennen wie mijn leermeester is geweest hier!Taro schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:50:
De buy orders voor BTC staan hier sinds vanochtend tussen de 51.450 en 53.905 ingesteld, niets meer in staking/launchpool.
Zag deze ook al vroegtijdig aankomen en de mensen om mij heen ervoor gewaarschuwd..
woensdag 3 november 2021 12:38
En toch als ik naar de Daily kijk, denk ik steeds: Wen Moon (E)MA99?
Dat zou neerkomen op 50 á 53K, gezien het verleden is dit wel iets om rekening mee te houden..
Al was de laatst (geslaagde) test in de week van 21 September, maar dit zegt natuurlijk niet veel..
Ook denk ik dat het wel gezond is om deze support te testen, voordat die naar Mars vertrekt
BTC Daily met (E)MA 99..
Hoe dan ook, ondanks alle groene candles adviseer ik de mensen om mij heen wat voorzichtig te zijn in deze regio en zit dan zelf ook voor 90% in FIAT te wachten (wat weer DAR staat te harken, dus staat niet compleet stil)
[ Voor 64% gewijzigd door BTFD op 19-11-2021 12:03 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Wen 52/53k?BTFD schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:58:
[...]
Duidelijk te herkennen wie mijn leermeester is geweest hier!![]()
Zag deze ook al vroegtijdig aankomen en de mensen om mij heen ervoor gewaarchuwd..
[...]
Ik heb hier ook twee grote buys staan. Just in case. En zoals ik al eerder zei ik stap net zo graag hoger in als de run wordt bevestigd.
zwembroek schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:03:
[...]
Wen 52/53k?
Ik heb hier ook twee grote buys staan. Just in case. En zoals ik al eerder zei ik stap net zo graag hoger in als de run wordt bevestigd.
Maar goed dat ik geen vrouw meer heb. Ja maar schat, vandaag is het volle maan. Alles gaat pumpen hoor.
Hahaha duurde even voor het kwartje viel...
Niks mis met een goede taro mochiknakworst schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:26:
[...]
I eat @Taro. Just like that.
[Afbeelding]
Verwijderd
Kreeg het doorgestuurd van kameraad die veel meer van de blockchain tech kent dan mij. Wellicht weer een van de vele defi projecten..
Laat me raden, veel potentie?Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:10:
Iemand hier gekend met https://umaproject.org/ UMA ?
Kreeg het doorgestuurd van kameraad die veel meer van de blockchain tech kent dan mij. Wellicht weer een van de vele defi projecten..
14.495 verschillende crypto's op dit moment en 42% van de totale crypto market cap is in handen van BTC. Oftewel, de rest is voornamelijk trash/shitcoin. Doe jezelf een lol en koop wat BTC tijdens deze dip.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:10:
Iemand hier gekend met https://umaproject.org/ UMA ?
Echt waar
Visca, ik ga stuk hier met je Justin Case
Raaafie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:21:
[...]
14.495 verschillende crypto's op dit moment en 42% van de totale crypto market cap is in handen van BTC. Oftewel, de rest is voornamelijk trash/shitcoin. Doe jezelf ons een lol en koop wat BTC tijdens deze dip.
Lekker advies, je kad ook kunnen zeggen stop 80% in BTC 10% in ETH en de rest in UMA. De markt is nog jong en heeft ontzettende potentie om te groeien, ook die alt/shitcoins.Raaafie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:21:
[...]
14.495 verschillende crypto's op dit moment en 42% van de totale crypto market cap is in handen van BTC. Oftewel, de rest is voornamelijk trash/shitcoin. Doe jezelf een lol en koop wat BTC tijdens deze dip.
Valt tegen, het logo is rood.
Krijg telkens "Failed to connect".
[ Voor 13% gewijzigd door Chaes op 19-11-2021 10:30 ]
12 woorden opschrijven, compleet verwijderen en opnieuw installeren.Chaes schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:30:
Iemand enig idee wat te doen als je je Trust Wallet niet kan verbinden met een bepaalde website als Oxbull, PCS, etc.?
Krijg telkens "Failed to connect".
Je zou ook nog settings, dapp browser, clear cache kunnen proberen eerst.
[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 19-11-2021 10:50 ]
Ik roep ook maar wat..Xqlus1ve schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:25:
[...]
Lekker advies, je kad ook kunnen zeggen stop 80% in BTC 10% in ETH en de rest in UMA. De markt is nog jong en heeft ontzettende potentie om te groeien, ook die alt/shitcoins.
Gekke is dat het wel werkt met de meeste websites (zoals PCS, Poocoin, etc.), maar niet bij Oxbull.knakworst schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:32:
[...]
12 woorden opschrijven, compleet verwijderen en opnieuw installeren.
Twijfel of opnieuw installeren dan wat uithaalt...
Ik ga lekker voor SolRaaafie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:21:
[...]
14.495 verschillende crypto's op dit moment en 42% van de totale crypto market cap is in handen van BTC. Oftewel, de rest is voornamelijk trash/shitcoin. Doe jezelf een lol en koop wat BTC tijdens deze dip.
Is maar goed dat ik naar mezelf geluisterd heb en niet voor BTC ben gedaan heb met mijn Alts meer winst behaald dan ik met BTC voor elkaar had kunnen krijgen.
Iedereen zijn eigen tactieken
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
/f/image/S43ZbsV5EQ7lvs7zSxf92X4R.png?f=fotoalbum_large)
Let's go
Nu even serieus, wat n gelijkenis met vorige run
[ Voor 36% gewijzigd door Masstje op 19-11-2021 10:59 ]
Ik gebruik ook oxbull.tech, heb 0.15 lp token. Met trustwallet geen probleem. Clear cache is dan misschien de oplossing.Chaes schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:39:
[...]
Gekke is dat het wel werkt met de meeste websites (zoals PCS, Poocoin, etc.), maar niet bij Oxbull.
Twijfel of opnieuw installeren dan wat uithaalt...
Omg we're fucked. Good thing I got guns and know how to hunt and fish.Stokstaart schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:58:
Lol love that guy
WTF? Is het mogelijk om het geld dat je crypto in slingert er ook weer vanaf te halen? Mmm, dan zou deze hele geitenbende plots lucratief blijken te zijn geweest? Getverderrie..... En ik maar denken opnieuw een succesvolle moneysink hobby gevonden te hebben.YES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:58:
[...]
Geen idee hoe het in andere landen zit maar in Nederland krijgt Henk zijn geld niet in een paar klikken van de exchange af volgens mij. Dus ik denk dat die invloed niet heel groot is eigenlijk. Bovendien staan veel alts nog wel in het groen, wat ook niet logisch zou zijn wanneer er veel geld uit exchanges gehaald wordt.
Zo komen we nooit van FIAT af.... Wat een kutleven....
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
FixedRonald.42 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:25:
[Afbeelding]
De toekomst ziet er somber uit geitenbende zit nu ook al in kindervoeding.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Meh, volgens mij nietHelza schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:54:
[...]
Omg we're fucked. Good thing I got guns and know how to hunt and fish.
Lol love that guydie zou nu wel rondrijden in the middle of nowhere met z'n lambo.
YouTube: Bitcoin Crash Live Reaction - Reaction 1.5 Years Later
Zero.
Ah before i had to liquidate everything...Pelox schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:57:
[...]
Meh, volgens mij niet
YouTube: Bitcoin Crash Live Reaction - Reaction 1.5 Years Later
Tja, dat is wat vrouwen met je doen, ze hadden beiden rijk kunnen zijn in plaats daarvan zijn de lawyers rijk geworden
Ik heb net vorige week wat geld "geleend" van de sportvereniging waar ik penningmeester ben. Dit op veler advies allin op BTC en Shiba gezet. En nu?
We gaan toch wel weer omhoog?
DaWayne schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:04:
Help!
Ik heb net vorige week wat geld "geleend" van de sportvereniging waar ik penningmeester ben. Dit op veler advies allin op BTC en Shiba gezet. En nu?
Alweer? Ze leren het ook niet, die penningmeesters.DaWayne schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:04:
Help!
Ja precies.YES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:05:
[...]
Alweer? Ze leren het ook niet, die penningmeesters.
Dus ik zeg het nog 1 x . Stake... stake penning meester. Hup
Je hebt nog tot de volgende kascontrole de tijd. Succes he!DaWayne schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:04:
Help!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/rvPkSxcv5tIQCVIMOq1icYlY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xlf39Q72p0ZCmhJUjXjwQnCj.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/BQusjUkMcSqJGKNGi5Z3gtSo.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/UWjworvY0sgjIVR9kwoGxZTw.gif?f=user_large)