[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.439 views

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Gewoon alles in de eerst volgende doa Olympus clone stoppen. Gegarandeerde 1.000.000.000% rendement volgens al die shilltubers

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

zwembroek schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:03:
[...]

Wen 52/53k?

Ik heb hier ook twee grote buys staan. Just in case. En zoals ik al eerder zei ik stap net zo graag hoger in als de run wordt bevestigd.
Rond 65 alles opgenomen, bij 54,8K durf ik er wel weer in, anders weekje Black Friday deals afstruinen :9

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:26
Helza schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:18:
Gewoon alles in de eerst volgende doa Olympus clone stoppen. Gegarandeerde 1.000.000.000% rendement volgens al die shilltubers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lsHHKoS74KrpHipGXBeK5bWrxW8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/q7DvKEAFgYu66oNNmiysnaDc.png?f=user_large

• Helza
Als je bang bent dat Bitcoin verder daalt kun je ook altijd een 1x short met 100% van je btc uitvoeren. Als btc daalt, dan krijg je meer btc wat minder waard is met als resultaat dat je portfolio bedrag gelijk blijft.

Gaat de prijs omhoog dan heb je minder btc maar dat is meer waard, waardoor je portfolio weer gelijke waarde heeft.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:46
Helza schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:30:
Als je bang bent dat Bitcoin verder daalt kun je ook altijd een 1x short met 100% van je btc uitvoeren. Als btc daalt, dan krijg je meer btc wat minder waard is met als resultaat dat je portfolio bedrag gelijk blijft.

Gaat de prijs omhoog dan heb je minder btc maar dat is meer waard, waardoor je portfolio weer gelijke waarde heeft.
Dan kan je toch net zo goed uitcashen en fiat hebben?
Persoonlijk kijk ik long term dus dus al koop je in op 69K in 0-3 jaar tijd zie ik hem er wel weer boven staan. Maar goed zo denk ik er zelf over.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05
JDx schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:22:
[...]

Rond 65 alles opgenomen, bij 54,8K durf ik er wel weer in, anders weekje Black Friday deals afstruinen :9
Hier vanmorgen juist weer ingestapt op het dipje. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-01 21:19

resusaapje

h less

Astennu schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:33:
[...]

Persoonlijk kijk ik long term dus dus al koop je in op 69K in 0-3 jaar tijd zie ik hem er wel weer boven staan. Maar goed zo denk ik er zelf over.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/elfkzR8yq9U4b2QzZ8agWKSjeYo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fkUpka2o9tuTmT4K5CWvsDTx.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Helza
Yay weer een bizar rendement op een token dat 0 waard is tegen de tijd dat je unstaked :)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:37
zwembroek schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:29:
[...]

Dat trots verkondigen kan wat mij betreft ook wel achterwege worden gelaten. Bijna niemand stapt op zijn eigen PF ATH uit. Ik ben laatst ook 100% uitgestapt. Ik was daar zeker niet tevreden mee op dat moment maar ik moest naar mijn gevoel handelen. Vandaag met 50% ingestapt voor een paar trades. En dat had ik beter niet kunnen doen. Weer mooi plukje verdwenen. Ik wist het van te voren dat het een lastige zone is om te traden. Celr niet goed uitgepakt. Het langverwachte Cbridge 2.0 verhaal had 0,0 impact. Maar goed shit happens. Ik baal van de BTC trade die had veel goed kunnen maken. Dus het gaat niet altijd over rozen haha. Maar verlies genomen en nieuwe buy orders gezet. Niet te lang in blijven hangen.
In principe is de direct value voor celr token nu ook nog niet mogelijk. Ze zijn het gefaseerd aan het uitrollen, pas over een maand, ander half, zijn als sgn validators gemigreerd en dan pas krijgen gestakete celr token in sgn een deel van de fees. Maw het is prima dat cbridge v2 nog niet veel invloed heeft, dat zou puur speculatie zijn.

Maar ze houden zich wel aan gesteld beloftes, wat dat betreft kan je celer team best vertrouwen dat ze tijdig de boel opleveren.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
Astennu schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:33:
[...]

Als je longterm kijkt dan denk je toch niet over fiat? uitcashen naar BTC begrijp ik wel (ALTs) maar fiat?? dat noem ik eerder traden :)

nothing stops this train

• Helza
Wat ik ook geweldig vond is dat de maker van het doa Olympus ponzi systeem de clones ging aanvallen. Dat je bij Olympus maar 80% waarde löss had in 7 maanden en de clones 7 weken en de nieuwste in 7 dagen :)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Klinkt als een nummertje wat @Verwijderd zou kunnen schrijven... _O-

Zero.

• zwembroek
mannowlahn schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:35:
[...]

In principe is de direct value voor celr token nu ook nog niet mogelijk. Ze zijn het gefaseerd aan het uitrollen, pas over een maand, ander half, zijn als sgn validators gemigreerd en dan pas krijgen gestakete celr token in sgn een deel van de fees. Maw het is prima dat cbridge v2 nog niet veel invloed heeft, dat zou puur speculatie zijn.

Maar ze houden zich wel aan gesteld beloftes, wat dat betreft kan je celer team best vertrouwen dat ze tijdig de boel opleveren.
Zeker een goed en betrouwbaar team! Maar ik zat er nu even in voor de snelle gains...dus niet. Meestal geeft dergelijk nieuws een pump. (en dump) Op de lange termijn is Celr zeker een muntje om in de gaten te blijven houden. Ik vind het wel van ball of steel getuigen dat jij die schommelingen in fiat waarde aan kan met zoveel Celr.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:50:
De buy orders voor BTC staan hier sinds vanochtend tussen de 51.450 en 53.905 ingesteld, niets meer in staking/launchpool. Heel benieuwd of ze vandaag nog worden gehit :)

Waarom deze range? Hierom:

1D MA99 ligt vandaag op de 53.215 BUSD:
[Afbeelding]

Omdat je rekening moet houden met een wick eronder, maar ook met het bullish scenario dat de MA99 net niet wordt aangetikt, heb ik in deze range orders boven, op en onder de MA99 geplaatst:
[Afbeelding]
Grappig, ik had vanochtend dezelfde TA op ETH gedaan en op 3710-3780 orders gezet, dit komt overeen met de BTC range jij noemt

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:26
Helza schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:39:
Wat ik ook geweldig vond is dat de maker van het doa Olympus ponzi systeem de clones ging aanvallen. Dat je bij Olympus maar 80% waarde löss had in 7 maanden en de clones 7 weken en de nieuwste in 7 dagen :)
Daar heeft de founder van Olympus DAO overigens wel een fair punt. Als je geïnteresseerd bent, wil ik hier wel uitschrijven waarom dat zo is.

Edit: overigens is het onmogelijk om down te zijn op Olympus DAO over 7 maanden, zelfs als je in april op ATH had ingekocht. Voorwaarde is wel je had het moet blijven staken.

[ Voor 16% gewijzigd door jvel92 op 19-11-2021 12:04 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:37
zwembroek schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:43:
[...]

Zeker een goed en betrouwbaar team! Maar ik zat er nu even in voor de snelle gains...dus niet. Meestal geeft dergelijk nieuws een pump. (en dump) Op de lange termijn is Celr zeker een muntje om in de gaten te blijven houden. Ik vind het wel van ball of steel getuigen dat jij die schommelingen in fiat waarde aan kan met zoveel Celr.
Stiekem hoopte ik ook wel een prijs boven 20 cents, maar de hele markt is in een negatieve sentiments, daar gaat celr dan niet tegen opboksen. Voor de snelle gains is celr nu niet echt een geldpakker nee. Sowieso blijft het een gok hoor, als straks blijk dat die fees vrij weinig doen, dan zal celr token ook niet super hoge marges meer gaan pakken denk ik.

Wat betreft balls of steel. Ik heb vele slapeloze nachten gehad in feb/maart/april. Steeds groene kaarsen najagen, stoplosses die steeds afgingen om vervolgens op basis van fomo weer hoger in te stappen en repeat stoplosses die afgaan. Na 3 maanden stond ik op 50% verlies en toen de keuze gemaakt alles op celr te beuken en gewoon te wachten tot mijn doelen bereikt zijn. Sta nog steeds 30% tav initiele inleg in de plus en kan nog wel een flinke daling hebben. Maar de keuze om gewoon wat zaken te kopen, celr en ook toen cro voor lange termijn bevalt mij veel beter. Nog een reden dat het mij nu weinig doet, als mijn PF naar 0 gaat dan is dat jammer maar zal het mij niet financieel beinvloeden, ik heb al afscheid genomen van dat geld.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Taro schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:50:
De buy orders voor BTC staan hier sinds vanochtend tussen de 51.450 en 53.905 ingesteld, niets meer in staking/launchpool. Heel benieuwd of ze vandaag nog worden gehit :)

Waarom deze range? Hierom:

1D MA99 ligt vandaag op de 53.215 BUSD:
[Afbeelding]
Vrijwel onmogelijk vandaag. Kijk eens naar de 12uur RSI. 52k dat zou een nieuw laagte record op de RSI betekenen, echt niet vandaag.

Geen enkele whale laat een BTC liggen op een RSI van 25 op de 12h. Dat is zo een zekerheidje.

• zwembroek
Malarky schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:02:
[...]

Vrijwel onmogelijk vandaag. Kijk eens naar de 12uur RSI. 52k dat zou een nieuw laagte record op de RSI betekenen, echt niet vandaag.

Geen enkele whale laat een BTC liggen op een RSI van 25 op de 12h. Dat is zo een zekerheidje.
Pinnend message.

De komende dagen is ook goed.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

zwembroek schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:07:
[...]

Pinnend message.

De komende dagen is ook goed.
Jup. Kijk ook eens naar de 8h RSI, hij komt nu terug de befaamde 30 in. Ik kan afgelopen jaren geen gefaalde terugtest op de 8h vinden op de supercrash van 11 maart na.

Dus tenzij mensen denken dat dit een dagje als 11 maart 2020 wordt (BTC naar 3750) weet ik vrijwel zeker dat dit een redelijk tot heel mooi groen dagje wordt. Sideways zou teleurstellend zijn maar mogelijk, maar dan morgen wel.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:59

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wen +10K candrus? :/

• MaStar
  • Laatst online: 18-01 02:45
Zakken, zakken, zakken.

Weer inleggen. Weer geen bodem. Fiat raakt weer op

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:06

LankHoar

Langharig tuig

MaStar schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:13:
Zakken, zakken, zakken.

Weer inleggen. Weer geen bodem. Fiat raakt weer op
Heb je nog Fiat dan? Ik heb mijn inkopen gedaan toen hij nog op 60 stond. Net wat te vroeg blijkt nu :P

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4-_ZC9fyCANa-YzFm_jTlzYix8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4BTw7StjdeegS1vZ7xuEPzFz.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
echt ongelovelijk hoeveel spam mail ik krijg van "black friday" deals, alsof ik daar interesse in heb..... het geld gooi ik nog liever in Floki!

sinds ik wakker ben geworden ben ik geen casual koper meer, ik hoef niet de nieuwste telefoon meer te hebben, ik hoef geen nieuwe tv en nieuwe ps5..... nieuwe auto? nah met deze kan ik nog wel 2+ jaar vooruit.... nieuwe schoenen? nee hoor deze zitten ook nog lekker.... 😌

nothing stops this train

Verwijderd

Kol Nedra schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:29:
nieuwe schoenen? nee hoor deze zitten ook nog lekker.... 😌
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yupCOGNgwHebEzIc2sMj-97F14=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a6IXFKJmVwNsZrfQD6KilPDU.jpg?f=user_large

• Helza
echt ongelovelijk hoeveel spam mail ik krijg van "black friday" deals, alsof ik daar interesse in heb..... het geld gooi ik nog liever in Floki!
Ik heb gisteren nog wat floki inu en zombi Inu gekocht :) past goed naast de Shiba en Saitama Inu :)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:54

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hihi dit is wel grappig. Hier in Azie zijn ook opeens allemaal NFT brokers opgedoken om mensen geld afhandig te maken met wat nieuwe buzz words en hype.

https://www.bangkokpost.c...ts-being-offered-for-free

Mocht je nog hodlen voor een Lambo dan ben je misschien sneller aan het bedrag van een eigen geprinte versie... (of kun je weer lekker satjes besparen)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ke1nk933zsa61.jpg

Je sats dan weer beschermen met je eigen 3D printed wapen collectie. Pistolen, submachine guns, 40mm grenade launcher. Genoeg te kiezen. Dan als kers op de taart je eigen woning printen zo huppa van de bekende piratenboot website geplukt.

Het gaat nog moeilijk worden om van je Bitcoin af te komen 8)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Helza
jvel92 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:52:
[...]

Daar heeft de founder van Olympus DAO overigens wel een fair punt. Als je geïnteresseerd bent, wil ik hier wel uitschrijven waarom dat zo is.

Edit: overigens is het onmogelijk om down te zijn op Olympus DAO over 7 maanden, zelfs als je in april op ATH had ingekocht. Voorwaarde is wel je had het moet blijven staken.
Die coin heet een 1000% inflatie, de langer je staked de minder het waard word tot uiteindelijk het niks meer waard is :)

(Said the Guy who bought a bunch of Inu shitcoins)

[ Voor 4% gewijzigd door Helza op 19-11-2021 12:34 ]

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

sinds ik wakker ben geworden ben ik geen casual koper meer, ik hoef niet de nieuwste telefoon meer te hebben, ik hoef geen nieuwe tv en nieuwe ps5..... nieuwe auto? nah met deze kan ik nog wel 2+ jaar vooruit.... nieuwe schoenen? nee hoor deze zitten ook nog lekker.... 😌
Nieuwe auto? Heb jij nog een auto dan?

:')

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Kol Nedra
NeoflexNL schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:32:
[...]

Nieuwe auto? Heb jij nog een auto dan?

:')
helaas moet ik nog werken, anders kan die ook de deur uit uiteraard, want dat kost echt veel geld....

nothing stops this train

Verwijderd

Ik vind deze tijden maar niets, zelf zal het me worst wezen of het nu 30k is of 80k, maar er zijn toch altijd mensen die geld verliezen in dit soort periodes.

En hoewel we er vaak grappen over maken zullen er altijd een aantal tussen zitten die hun leven ermee verpesten, financieel gezien.

Geeft toch altijd een bittere nasmaak aan dit spelletje op 1 of andere manier...

Het is niet mijn intentie te zwaar op de (strong)hand worden natuurlijk.

Hopium in de koffie maar weer.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:44

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:35:
Ik vind deze tijden maar niets, zelf zal het me worst wezen of het nu 30k is of 80k, maar er zijn toch altijd mensen die geld verliezen in dit soort periodes.

En hoewel we er vaak grappen over maken zullen er altijd een aantal tussen zitten die hun leven ermee verpesten, financieel gezien.

Geeft toch altijd een bittere nasmaak aan dit spelletje op 1 of andere manier...

Het is niet mijn intentie te zwaar op de (strong)hand worden natuurlijk.

Hopium in de koffie maar weer.
Ik heb vanmorgen maar een druppeltje koffie in mijn hopium kunnen doen, anders stroomde de mok over.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:38:
[...]

Ik heb vanmorgen maar een druppeltje koffie in mijn hopium kunnen doen, anders stroomde de mok over.
Compleet REKT gegaan hier. Ik zet nu thee van mijn koffiefilterzakjes van vorige week.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Helza
Ngangatar schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:40:
[...]

Compleet REKT gegaan hier. Ik zet nu thee van mijn koffiefilterzakjes van vorige week.
Mmzzz dan ben je ook niet rekt, kennelijk kan je nogsteeds water betalen :)

Verwijderd

mooi feestje weer

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r6OF4eG.jpg

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Voor wie geintereseerd is in wat die grote groene candles steeds betekenen naar specifieke prijspunten zojuist.

Hier wordt geprobeerd de constructie te breken naar bullish. Met volle zakken futures naar deze lijn en dan allemaal tegelijk short. Dat is wat er gebeurd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/woxibtU_BBPZ4B3DYAXwcgaHlFE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wHTtTh8h2wRHnFwVCUvCZA9J.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Malarky op 19-11-2021 12:49 ]

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:06

LankHoar

Langharig tuig

Malarky schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:45:
Voor wie geintereseerd is in wat die grote groene candles steeds betekenen naar specifieke prijspunten zojuist.

Hier wordt geprobeerd de constructie te breken naar bullish. Met volle zakken futures naar deze lijn en dan allemaal tegelijk short. Dat is wat er gebeurd.

[Afbeelding]
En ik maar denken dat ik gewoon rekt ga, maar bull market incoming dus, moon soon! oOo

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Pelox
LankHoar schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:58:
[...]

En ik maar denken dat ik gewoon rekt ga, maar bull market incoming dus, moon soon! oOo
Als hij door de lijn prikt... als.. Dan enkel nog maar +10k groene candles op de daily, week in week uit tot 420k, daarna rekt en 6 cent.

Zero.

• zwembroek
Ik ha wol yn'e gaten jo hawwe der in hiele soad ferstân fan! Dan sille jo ek wol smoar ryk wêze!

[Afbeelding]

[ Voor 74% gewijzigd door zwembroek op 19-11-2021 13:01 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Helza schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:44:
[...]

Mmzzz dan ben je ook niet rekt, kennelijk kan je nogsteeds water betalen :)
Gelukkig regent het en het emmertje op mijn balkon doet de rest.

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:59:
[...]

Als hij door de lijn prikt... als.. Dan enkel nog maar +10k groene candles op de daily, week in week uit tot 420k, daarna rekt en 6 cent.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_8aH5SglLDChpbp8WA3mU-aT_iM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vws8gKpNqvLUu26U4LxKXY0x.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:00:
Ik ha wol yn'e gaten jo hawwe der in hiele soad ferstân fan! Dan sille jo ek wol smoar ryk wêze!
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b04AQTrqzhZYxtR4KmzdOIuNtc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/om2gNUo5SIHHJLKhwXaaMyzz.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:59:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c5CA00_d7BBJ-eGrCGnKK2qWt0Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/8jfHppBezF33PoJKXjsyqOzV.gif?f=user_large

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]
No mast do good nar my harkje, we gjinne nei boppe, foar dot ( _O- ) t 2022 is, ha jo ek de zakn vol.

Oant moarn!

UberLurker Departement #GG.

• zwembroek
Haha ik moet nog steeds lachen...niet zo scherp jong. (Ander plaatje maar goed....)

[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 19-11-2021 13:07 ]

• Pelox
Skrunsies schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:03:
[...]

No mast do good nar my harkje, we gjinne nei boppe, foar dot ( _O- ) t 2022 is, ha jo ek de zakn vol.

Oant moarn!
ja precies, ik had dat laatst ook bij de bruna. Misschien de volgende keer weer eens kijken of het wel lukt bij de Jumbo. Niet geschoten is altijd mis.

Maan!

Zero.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:13

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:06:
[...]

ja precies, ik had dat laatst ook bij de bruna. Misschien de volgende keer weer eens kijken of het wel lukt bij de Jumbo. Niet geschoten is altijd mis.

Maan!
Niet 'geschoten' altijd mis bij de Bruna. Ik zie alweer een krantenkop voor me.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 11:37
Dikke DAR jung

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Moooon

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:08:
[...]

Ik zie met links nog steeds niets. Volgende keer zonnebril op bij de Bruna.

• PWSteal
  • Laatst online: 10-01 13:25
Fixed it.

Maar serieus; kunnen al die shitcoiners niet naar het shitcoin topic verplaatsen?
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

PWSteal schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:13:
[...]

Fixed it.

Maar serieus; kunnen al die shitcoiners niet naar het shitcoin topic verplaatsen?
Ik snap wel waarom ze niet gaan, hoog risico topic, veel te gevaarlijk.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Dit wordt de fake out van de dag. Ik denk dat het nog te vroeg is om zo uit te breken en zo te kantelen.

Ik gok op fake out. Denk dat we nog een 56600 oid nodig hebben maar daar gaat wel iedereen stevig long want dit ziet er wel bullish uit. Maar wie weet breken we gelijk door..

[ Voor 37% gewijzigd door Malarky op 19-11-2021 13:15 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Malarky schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:14:
Dit wordt de fake out van de dag. Ik denk dat het nog te vroeg is om zo uit te breken en zo te kantelen.

Ik gok op fake out.
Zit je me eerst hopium te geven om vervolgens alle hoop de grond in te rammen. Lekker dan, thanks man.... :'(

• Skrunsies
  • Niet online
Ik snap het... hehe het kwartje is gevallen. Jullie doelen met Bruna en afjuinen enzo, op DICK Bruna. _O-

Nou snap ik waarom die schrijver van dat gekke konijntje DICK heet :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qiQ0Nc4UVKcOTki1jwo9ZmO16CE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BLTcpkER8nGJtbvKCcMxg6jB.jpg?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:15:
Ik snap het... hehe het kwartje is gevallen. Jullie doelen met Bruna en afjuinen enzo, op DICK Bruna. _O-

[Afbeelding]
Jezus, ouwe vieze smeerpijp, gadverdamme.

Afjuinen betekent gewoon dat je alle schappen in een winkel aandachtig doorzoekt naar een goed boek.

• YES

YES

Moderator General Chat

[Afbeelding]
Is het niet zo dat bij TA altijg 'log' aan te zetten (rechts onderin de chart)?

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:17:
[...]

Afjuinen betekent gewoon dat je alle schappen in een winkel aandachtig doorzoekt naar een goed boek.
_O- Wat heb jij vanochtend genomen man? Doe maar daar ook wat van.

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 19-11-2021 13:18 ]

• Pelox
Collega heeft zijn hopiumpijp laten liggen op kantoor.. heb net een trekje genomen.

:9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gRiNeIWaZx9nJWKuVZblzcGrMn4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oNBQkitA4yQFadb4dH45JKZC.png?f=fotoalbum_large

Zero.

• keepitfrosty
[...]

Fixed it.

Een shitcoin als ADA staat hier ook toch? Dus tjah

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

-O-

Dus geen combi met DICK Bruna en konijntjes en PlayBoy enzo? Want nijntje is konijntje is PlayBoy bunny en en :?

Sorry, dat mijn gedachtes de vrije loop namen. :$

• Ronald.42
  • Niet online
[...]

De seventeen uit de jaren 90 ?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ngangatar schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:15:
[...]

Zit je me eerst hopium te geven om vervolgens alle hoop de grond in te rammen. Lekker dan, thanks man.... :'(
Ach die ene procent, als vandaag maar een mooie groene dag wordt.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
[...]

Die liggen altijd in het bovenste schap van de tijdschriften. Altijd!!

• Pelox
BTC is wel een beetje de droeftoeter van de dag in mijn pf.

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:19

Ik gok op fake out. Denk dat we nog een 56600 oid nodig hebben maar daar gaat wel iedereen stevig long want dit ziet er wel bullish uit. Maar wie weet breken we gelijk door..
dikke kans idd, al heb ik btc wel wazerige dingen zien doen. Tis iig zeer breekbaar allemaal.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
[...]
Snitserklaas, is that you?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• PWSteal
  • Laatst online: 10-01 13:25
keepitfrosty schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:19:
[...]

Misschien omdat ADA een redelijk bekend project is en het dus enige relevantie heeft voor de meesten. Random moon roepen voor een muntje wat niemand kent is puur (nog meer) ruis in het topic.

Prima als je iets onder de aandacht wilt brengen, maar geef er dan ook enige onderbouwing bij.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:22:
[...]

dikke kans idd, al heb ik btc wel wazerige dingen zien doen. Tis iig zeer breekbaar allemaal.
BTC is fragieler dan mijn oma, en ligt al even onder de grond.
Laten we hopen dat BTC niet net zo dood is als mijn oma.

• Skrunsies
  • Niet online
@YES :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XGPW1UUsNIxNEaHedk-v11J4RuU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L6r65MP4nnsWe0CBNIBHiknr.png?f=fotoalbum_large

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:59

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

[...]

Fixed it.

keepitfrosty schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:19:
[...]

Snap het gejank ook niet zo, beiden zijn shitcoins, maar DAR valt niet onder een meme coin. :/

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]
Je had het verkeerde deel, dit was degene waar het over ging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KRdyssvxq_gkgjqI0OqlWyAupQI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mjxTeJYG0jQqo6Y8ULA1KyeK.png?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
PWSteal schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:23:
[...]

Misschien omdat ADA een redelijk bekend project is en het dus enige relevantie heeft voor de meesten. Random moon roepen voor een muntje wat niemand kent is puur (nog meer) ruis in het topic.

Prima als je iets onder de aandacht wilt brengen, maar geef er dan ook enige onderbouwing bij.
Overigens is het geen regel dat shitcoins alleen in het memecoin topic besproken mogen worden. Dat topic is door enthousiastelingen gestart (die het gezeik hier wellicht ook beu waren) maar het is dus geen officieel topic en er is dus officieel ook geen scheiding tussen meme en shitcoins en de rest of zo.

Verder eens dat bij het benoemen van een of ander obscuur muntje wel wat toelichting/onderbouwing gegeven mag worden.

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 19-11-2021 13:26 ]

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:25:
[...]

Je had het verkeerde deel, dit was degene waar het over ging.

[Afbeelding]
_O-

Of was het misschien Juintje ipv Nijntje?

[ Voor 5% gewijzigd door Skrunsies op 19-11-2021 13:26 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55

[Afbeelding]
Appels in de vorm van een piramidespel, groene en rode candles rechtsboven, de lambo midden onderin.... het is allemaal 1 groot complot!!!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:19
YES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:24:
[...]

BTC is fragieler dan mijn oma, en ligt al even onder de grond.
Laten we hopen dat BTC niet net zo dood is als mijn oma.
gaat gewoon naar ZERO jongen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pelox
Xqlus1ve schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:24:
[...]

[...]

Snap het gejank ook niet zo, beiden zijn shitcoins, maar DAR valt niet onder een meme coin. :/
Het is gejuin.

Zero.

• Ronald.42
  • Niet online
Dat Google weet alles.... @Verwijderd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nDxRFv99Lme_24NeJHxCMxwZHRY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jJrxtDDM2Ga9VyZZvB97UWOh.jpg?f=fotoalbum_large

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05

Dat denk ik ook. Er staan stevige buywalls tussen $51,5k en $53,5k, ik denk dat we die niet gaan hitten. Ergens tussen nu en $53k veren we weer omhoog.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• YES

YES

Moderator General Chat
Hahaha, meesterlijk filmpje _/-\o_

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Jumpman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:27:
[...]

Dat denk ik ook. Er staan stevige buywalls tussen $51,5k en $53,5k, ik denk dat we die niet gaan hitten. Ergens tussen nu en $53k veren we weer omhoog.
Even dit sprintje boven de 57500 (nieuwe high) eindigen en we zijn bullish voor de hele dag. Dan mag je blij zijn met je instap op 57000 (waar die uitbrak)

• zwembroek
Richh schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:23:
[...]

Snitserklaas, is that you?
Nee Sint Piter.

• keepitfrosty
PWSteal schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:23:
[...]

Moet je wat beter opletten, genoeg hier die aan de launchpool hebben meegedaan en wellicht de token nog farmen op binance. Het is geen meme token en gewoon een game project. Meer nee het zal niet die ongelooflijke tech hebben die ADA heeft….ow wacht . Maar have a coke and a smile.

• Skrunsies
  • Niet online
Pfff hoe moeilijk kan het nu zijn... Hij komt uit Fryslan, heeft zelfs zijn eigen dorp... Pffff topo jongens topo!

Wikipedia: Sint Nicolaasga

• resusaapje
  • Laatst online: 25-01 21:19

resusaapje

h less

YES schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oy2UW4jT2JEJAy_c5XYRKd4yMCw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DYreNcyAQt2P6J2XaP9o2SDp.jpg?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

• Skrunsies
  • Niet online

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:23
Mooi Digibyte logo, When moon?

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

[...]

Is het niet zo dat bij TA altijg 'log' aan te zetten (rechts onderin de chart)?
Ja dat klopt, heb ik eigenlijk altijd aan, al helpt een niet Log chart fijn voor de horizontale support spotten.

Maar op korte timeframes (dit betreft 24u chart over de volle breedte) maakt LOG of % geen verschil

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:23

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:31:
Pfff hoe moeilijk kan het nu zijn... Hij komt uit Fryslan, heeft zelfs zijn eigen dorp... Pffff topo jongens topo!

Wikipedia: Sint Nicolaasga
Er zijn zelfs foto's van hem.

Is dat een foto van een BTC raket die moon gaat? Of een Sneker gebouw?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_WNvBxP7NBt38XbdZNQkbT58S0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MHGMEJmXVNk0wwqRg8RrViit.png?f=fotoalbum_large

• Skrunsies
  • Niet online

• Pelox
Ngangatar schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:42:
[...]

Er zijn zelfs foto's van hem.

Is dat een foto van een BTC raket die moon gaat? Of een Sneker gebouw?

[Afbeelding]
Dat is een dubbele top.. ;(

Zero.

• Ronald.42
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:45:
[...]

Dat is een dubbele top.. ;(
De waterpoort.
Hij staat dus onder water....

• Skrunsies
  • Niet online
Man wat hebben jullie!

Sinterklaas is uberbullish! Hij heeft er zelfs liedjes over geschreven: "Zie de maan schijnt..."

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZLBk0EHLh8KfCjRNlfIm9QyriU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VVPeY3011s89025sYWdfkuNw.jpg?f=user_large

Hij komt dit jaar zelfs met BTC chocolade muntjes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2pMzILHPt7Tqk3gb-tSP14brCk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7Xs3j4McLNm5KQFbCOk366QB.jpg?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door Skrunsies op 19-11-2021 13:52 ]

Pagina: 1 ... 85 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!