[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.432 views

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
NeoflexNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:06:
[...]

Daarover gesproken. Stel dat je wat overkomt, is er bij jullie nog iemand die bij je funds kan? Hebben jullie daar iets voor geregeld?
Jazeker. Dat heb ik vorig jaar voor ik in het vliegtuig stapte voor een korte vakantie toch maar eens in orde gemaakt. Combinatie van verschillende personen die stukjes van de puzzel weten (je weet maar nooit, ook niet bij familie en vrienden) maar die wel van elkaar weten wie ze nodig hebben mocht ik er niet meer zijn. Zou het te zonde vinden om mijn btc in de paar miljoen " nooit meer te recoveren ' bitcoins te zien op gaan. Dan gun ik mijn zus ofzo er nog graag een mooi leven mee als het mij niet meer gegund is. :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
NeoflexNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:06:
[...]

Daarover gesproken. Stel dat je wat overkomt, is er bij jullie nog iemand die bij je funds kan? Hebben jullie daar iets voor geregeld?
Oh was dat niet goed gemeld ? Ik hoor er namelijk meer mensen over.

Mensen kunnen mij middels PM hun seed doorgeven. Zorg ik dat alles goed komt O-) :Y d:)b

Disclaimer: Dit was een grapje, maar het mag wel hoor :9

UberLurker Departement #GG.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02:15

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:13:
[...]

Oh was dat niet goed gemeld ? Ik hoor er namelijk meer mensen over.

Mensen kunnen mij middels PM hun seed doorgeven. Zorg ik dat alles goed komt O-) :Y d:)b

Disclaimer: Dit was een grapje, maar het mag wel hoor :9
Metamask;
Car function belt screen wash corn envy grow living real hord human rebel phone d:)b

• Madametussaud
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-04-2025
Al mijn ethereum verkocht, ik kap ermee!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-01 13:51
Madametussaud schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:16:
Geregistreerd op 17 oktober 2021, laatste wijziging 17 oktober 2021.

Buy high sell low?

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
dylan_ schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:18:
[...]

Buy high sell low?
Trol ?

• Madametussaud
dylan_ schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:18:
[...]

Buy high sell low?
Just kidding natuurlijk. Ik zit er al een paartjes in en kijk nu maar gewoon toe hoe mijn mooie winst verdampt. Wat ik me wel afvraag als we toch holden met zijn allen waarom we dan elke uur blijven kijken wat er gebeurt..

• Skrunsies
  • Niet online
Madametussaud schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:16:
Holy f*ck zie ETH eens gaan. Man man dikke groene candle!

Geintje :+

Joh als het niet meer goed voelt moet je eruit :)

• Skrunsies
  • Niet online
Madametussaud schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:20:
[...]

Just kidding natuurlijk. Ik zit er al een paartjes in en kijk nu maar gewoon toe hoe mijn mooie winst verdampt. Wat ik me wel afvraag als we toch holden met zijn allen waarom we dan elke uur blijven kijken wat er gebeurt..
Ja gets nou werkt de grap niet -O-

• Madametussaud
Skrunsies schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:22:
[...]

Holy f*ck zie ETH eens gaan. Man man dikke groene candle!

Geintje :+

Joh als het niet meer goed voelt moet je eruit :)
Never hodl till i (almost) die

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
HODL en kom over 2 maanden eens terug

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Gewoon 98k eind deze maand!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
ik zit in crypto/aandelen voor FIRE, en mocht alles naar Rekteroni gaan dan blijf ik werken tot mijn 72ste

nothing stops this train

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

net Devine M-Mic XLR W condensatormicrofoon wit besteld
was 17 euro not bad.

FF rotzooien met dat ding binnenkort '' HERE COMES THE MEGAAA DUMP

[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 18-11-2021 21:40 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik ga trouwens volledig rekt op tandenborstels. In een half jaar tijd twee elektrische Oral B borstels laten vallen. Kapotstuk. Ben ik zo'n onhandige harry of zijn die dingen gewoon kwetsbaar?

Trieste is ook dat ik nu al een paar uur lang op zoek ben naar een aanbieding ergens, terwijl ik net weer spot BTC en ETH heb gekocht :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J9vazI7qQOXdYfblXM7RvGu3L-M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DMGxuixhbwdQ25yk2ceQJAyF.jpg?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:47
Jedi_Pimp schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:31:
Ik ga trouwens volledig rekt op tandenborstels. In een half jaar tijd twee elektrische Oral B borstels laten vallen. Kapotstuk. Ben ik zo'n onhandige harry of zijn die dingen gewoon kwetsbaar?

Trieste is ook dat ik nu al een paar uur lang op zoek ben naar een aanbieding ergens, terwijl ik net weer spot BTC en ETH heb gekocht :')

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRjpdF8nxk9_BTd7p8uwcwREEDM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OcYB00u7KUHDSavmt71EGDsl.webp?f=user_large

Wen Jedi_Pimp goes rekt.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:52

YES

Moderator General Chat

[Afbeelding]
Ik gebruik geen (elektrische) tandenborstel. Heb mijn tanden verkocht en een kunstgebit gejat om meer BTC te kunnen kopen. Elke keer kukident kopen was wel een ding waar ik even niet aan gedacht had..

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ja we gaan allemaal collectief naar de klote.

Of niet.

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:42:
Ja we gaan allemaal collectief naar de klote.

Of niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z9tw2SZxHyUVKG2BtnTn5coiN8Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Bj2wpvGu5L2d2Fdwaf56Y3Og.gif?f=user_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ga trouwens volledig rekt op tandenborstels.
Tijd voor een nickchange naar onhandige Harry :+

Ik heb mijn eerste oral b elektrische tandenborstel nog. Accu allang dood, maar hij is nog heel. Nr2 en mijn huidige allemaal niet stuk laten vallen. Like poets je handsfree? Kijk mam zonder handen! *borstel doet mic drop?

• YES

YES

Moderator General Chat
Hopium: de 1D candle zit weer op het niveau van de low op 28 oktober, als we daarboven de Daily weten te sluiten zou dat wel mooi zijn. Al geeft het natuurlijk geen garantie dat we nog vaker naar onderen moeten testen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dq2VUUfQfKbvM_wVfELQlmFq0Ww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A4AnThabJJkQiEBJGbiTt3Cf.jpg?f=user_large

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:59
Twijfel om nu bij te kopen. Mijn gevoel zegt dat dit allemaal spelletjes zijn om zodadelijk Bitcoin momentum te geven en alle winsten in de alts in Bitcoin gestopt worden.

Dit gevoel heb ik alleen al sinds eind september en er is nog niet geweldig veel van terechtgekomen, ondanks de nieuwe ATH.

Maar misschien is er een nieuw tijdperk aangekomen en gaat Bitcoin een pas op de plaats maken en niet meer de initiator zijn van enorme bull runs.

TL;DR: Hodl

• A87
  • Niet online

A87

Het blijft een CHINESE ponzi

• YES

YES

Moderator General Chat
Victor Belli schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:51:
Twijfel om nu bij te kopen. Mijn gevoel zegt dat dit allemaal spelletjes zijn om zodadelijk Bitcoin momentum te geven en alle winsten in de alts in Bitcoin gestopt worden.

Dit gevoel heb ik alleen al sinds eind september en er is nog niet geweldig veel van terechtgekomen, ondanks de nieuwe ATH.

Maar misschien is er een nieuw tijdperk aangekomen en gaat Bitcoin een pas op de plaats maken en niet meer de initiator zijn van enorme bull runs.

TL;DR: Hodl
Ik heb geen fiat klaar staan maar zou anders nu denk ik wel bijkopen. Mijn gevoel zegt is dat de bullrun niet over is, al is dit wel een vrij deprimerend punt na de 69k laatst. En als het toch einde bullrun is denk ik maar zo: volgende cycle komt ie wel weer hoger. En dat kan natuurlijk helemaal fout zijn maar dan is er nog veel meer kapot waarschijnlijk :+

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Joosie200 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:47:
[...]

Tijd voor een nickchange naar onhandige Harry :+

Ik heb mijn eerste oral b elektrische tandenborstel nog. Accu allang dood, maar hij is nog heel. Nr2 en mijn huidige allemaal niet stuk laten vallen. Like poets je handsfree? Kijk mam zonder handen! *borstel doet mic drop?
Ik leg hem op de rand van de douchewand.

Some men just want to see the world burn.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

[Afbeelding]
Ga voor een Makita!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Victor Belli
Zijn elektrische tandenborstels de nieuwe boormachines? Anders mis ik de link met crypto denk ik.

• YES

YES

Moderator General Chat
Victor Belli schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:54:
Zijn elektrische tandenborstels de nieuwe boormachines? Anders mis ik de link met crypto denk ik.
@Jedi_Pimp gooit zijn tandenborstels kapot en geeft vervolgens fiat uit aan meer crypto terwijl hij een nieuwe tandenborstel zou moeten kopen. Dat is de link met crypto, en naar mijn mening is dat bullish as f*ck.

• Victor Belli
YES schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:55:
[...]

@Jedi_Pimp gooit zijn tandenborstels kapot en geeft vervolgens fiat uit aan meer crypto terwijl hij een nieuwe tandenborstel zou moeten kopen. Dat is de link met crypto, en naar mijn mening is dat bullish as f*ck.
Laat dat tandvlees dan maar bloeden in plaats van crypto.

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
YES schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:55:
[...]

maar met zijn crypto.com kaart krijgt hij lekker 2 % of meer terug ...

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

• Joosie200
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:53:
[...]
Some men just want to see the world burn.
Of je tandvlees. Beter je tandvlees dan bitcoin anders heeft die extra inkoop ook geen zin ;)

Je krijgt er een gratis bij zorgkiezer als je voor je zorgverzekering via hun overstapt btw. Kost je dus geeneens extra geld. Bespaar je misschien ook nog wat op de zorgverzekering ook nog in crypto kan. Winwin!

Ik zag op de 4h een oké groene staaf eeeen het is weer foetsie.

• YES

YES

Moderator General Chat
Victor Belli schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:57:
[...]

Laat dat tandvlees dan maar bloeden in plaats van crypto.
Helemaal mee eens!

• twit
Even wat sentiment testen:

Poll: Met welke btc/usdt koers worden we morgen wakker (7u CET)
Onder de 56k
56k-57k
57k-58k
58-59k
59k + (moon!)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404011&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:50
Ik vraag me af hè, zou Jowi inmiddels in de plus staan?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
twit schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:05:
Even wat sentiment testen:

Poll: Met welke btc/usdt koers worden we morgen wakker (7u CET)
Onder de 56k
56k-57k
57k-58k
58-59k
59k + (moon!)
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie: ik word niet meer wakker morgen.

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
roflexx schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:12:
[...]

Ik mis de optie: ik wordt word niet meer wakker morgen.

• twit
roflexx schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:12:
[...]

Ik mis de optie: ik wordt niet meer wakker morgen.
Er is toch een optie voor onder de 56k ? >:) :+

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

[Afbeelding]
Gewoon ff wachten, er komt dit weekend echt wel een black friday deal voorbij bij bijvoorbeeld bol.com of coolblue

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17

[Afbeelding]
Ik heb er hier 1 nieuw gesealed in doos liggen. Mag je zo hebben.

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
WillemdeZijger schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:07:
Ik vraag me af hè, zou Jowi inmiddels in de plus staan?
Met Jowi had ik het destijds wel te doen hoor. Die was met fomo flink ingestapt volgens mij en zat zo te stressen dat hij er echt last van kreeg volgens mij. Dat is mijn meest duidelijke voorbeeld van iemand die er met teveel in zat (en dat dus ook concreet toegaf, hij zou negatieve keuzes moeten gaan maken voor zijn nieuwbouwwoning volgens mij). Vond het echt sneu om te lezen en je kon merken dat die stress hem ook geen goed deed.

Ik hoop dat hij mooi in het groen gekomen is, toen alles eruit gehaald heeft, zijn huis kan inrichten zoals hij wil en daarna pas weer een keer kijkt naar crypto.

• Chaes
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

[Afbeelding]
Ik laat die van mij ongeveer 2x per week vallen als ik aan het douchen ben. Nog nooit kapot gegaan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jG0TZvE0S2j8hl_yLJnWD4gZcbQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YWnc0lxotadwOOzKImaMVMAH.jpg?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Chaes schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:29:
[...]

Ik laat die van mij ongeveer 2x per week vallen als ik aan het douchen ben. Nog nooit kapot gegaan

[Afbeelding]
Tja, dat ze in die inrichting waar jij zit zelfs alle vloeren en muren in de douche met zacht materiaal bekleden..

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:32

Bad Brains

<(0.o)>

[...]

ETH gaat zo slecht, alles verkopen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5xiiNmxFHChR42BuuM3rw9yeeC4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ECmW940s0AgVWATKzycOsQAs.png?f=user_large

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Chaes

Chaes

#HODL

YES schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:31:
[...]

Tja, dat ze in die inrichting waar jij zit zelfs alle vloeren en muren in de douche met zacht materiaal bekleden..
Nee hoor, heb mijn tandenborstel gewoon gewikkeld in eersteklas geitenwol.. :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Chaes schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:33:
[...]

Nee hoor, heb mijn tandenborstel gewoon gewikkeld in eersteklas geitenwol.. :+
Gadver wat een geitenbende!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:09
YES schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:22:
[...]

Met Jowi had ik het destijds wel te doen hoor. Die was met fomo flink ingestapt volgens mij en zat zo te stressen dat hij er echt last van kreeg volgens mij. Dat is mijn meest duidelijke voorbeeld van iemand die er met teveel in zat (en dat dus ook concreet toegaf, hij zou negatieve keuzes moeten gaan maken voor zijn nieuwbouwwoning volgens mij). Vond het echt sneu om te lezen en je kon merken dat die stress hem ook geen goed deed.

Ik hoop dat hij mooi in het groen gekomen is, toen alles eruit gehaald heeft, zijn huis kan inrichten zoals hij wil en daarna pas weer een keer kijkt naar crypto.
Grappig, die naam kwam ik per toeval tegen en vroeg me hetzelfde af. Samen met een andere SC-er JDx. Die chillen (lettertje maakt veel uit) tegenwoordig in het amazing Funda topic https://gathering.tweaker...list_messages/2047944/462

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• YES

YES

Moderator General Chat
Wiley99 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:50:
[...]

Grappig, die naam kwam ik per toeval tegen en vroeg me hetzelfde af. Samen met een andere SC-er JDx. Die chillen (lettertje maakt veel uit) tegenwoordig in het amazing Funda topic https://gathering.tweaker...list_messages/2047944/462
Nou een poster in de crypto topics die verhuisd is naar een topic over huizen kopen.. Ik denk dat zijn PF alsnog naar de maan vertrokken is :+

Zijn humor is overigens wel goud voor dit topic:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qjufhReWvThZkyt8sLpNZkzxMWU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wnFByUjurJ0z52FiYsvFGfee.png?f=fotoalbum_large

• baba420
Ha, jowi gaat buren worden met Slux zo te zien.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Wat zijn jullie allemaal aan het doen, het gaat zo sneaky, even ben je gewend aan 67, dan is 57 weer de norm.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• YES

YES

Moderator General Chat
JDx schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:09:
Wat zijn jullie allemaal aan het doen, het gaat zo sneaky, even ben je gewend aan 67, dan is 57 weer de norm.
Tja, helaas, A87 is hier nog net niet de norm, daar hopen we op.

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou, Bitcoin is weer aan een leuke nosedive begonnen. Ik zie morgen wel hoeveel minder smerig rijk we allemaal zijn, truste!

• Pelox
Rekt

Zero.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

YES schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:10:
[...]

Tja, helaas, A87 is hier nog net niet de norm, daar hopen we op.
Heb hier wel een N34 voor je.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-01 18:57
Dit klinkt op het eerste gezicht best wel zorgwekkend voor binance-chain

https://github.com/binance-chain/bsc/issues/553

• Pelox
En vanaf nu graag +10k groene candles.

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 18-11-2021 23:14 ]

Zero.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Zou SEPA nog binnen redelijke termijn terugkomen op Binance?
Ik wordt eerlijkgezegd een beetje moe om alles steeds door te sluizen via Coinbase Pro (en dat handmatig transaction fees berekenen in de telefoon app de hele tijd...zucht). :P

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:46
[...]

Om de dip te zoeken om vervolgens meer in te kopen :) ik heb dankbaar gebruik gemaakt van de dip en hij mag van mij nog wel weer even wat verder dippen. Dan koop ik nog wat en dan door naar die 100K.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Skrunsies
  • Niet online
Voordeeltje van buiten een sigaretje roken is wel dat je de moon ziet.

Geen idee waarom ik het meld. Maar dan kan ik tenminste moon zeggen. Alles komt toch goed jongens?….. JONGENS! ? Hallo ?

Ach dan maar rekt. Dikke CRO vandaag weggedaan voor dikke ETH… CRO is mooi naar beneden gegaan ( alleen ETH ook )

Ach vorig jaar wast ook zo’n feest met kerst. Verwacht nu hetzelfde. Heb 1e en 2e kerstdag maar vast alles afgezegd. Lekker groene candles kijken :Y

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:46
Da_maniaC schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:16:
Zou SEPA nog binnen redelijke termijn terugkomen op Binance?
Ik wordt eerlijkgezegd een beetje moe om alles steeds door te sluizen via Coinbase Pro (en dat handmatig transaction fees berekenen in de telefoon app de hele tijd...zucht). :P
Geen idee maar ben zelf een groot deel aan het overzetten naar Bitfavo dan heb ik de optie tenminste om het er af te halen. Ik stake nog wel op Binance.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
baba420 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:56:
Ha, jowi gaat buren worden met Slux zo te zien.
@Slux woont niet in Z-H?

Edit: Oh, tunnel.. brug.. i get it.. NM :$

[ Voor 10% gewijzigd door Stokstaart op 18-11-2021 23:32 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:13
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/nwMP4Qy/Screenshot-20211118-233002.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pelox
Lekker slapen. Donderdag dipdag zit er bijna op, vanaf vrijdag tot maandag groene kaarsen.

Dit is geen financieel advies. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. U kunt uw inleg en dat van iedereen zijn moeder verliezen. Hodl, rekt, moon.

Zero.

• Stokstaart

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Pelox schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:33:
Lekker slapen. Donderdag dipdag zit er bijna op, vanaf vrijdag tot maandag groene kaarsen.

Dit is geen financieel advies. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. U kunt uw inleg en dat van iedereen zijn moeder verliezen. Hodl, rekt, moon.
Beetje uplift op vrijdag, daarna weer rekteroni met kaas in het weekend. Maandag komen de echte groene kaarsen. Daarna weer donderdag de dip in. Rinse & repeat.

Slaap lekker. :+

• baba420
Het ging mij meer om de omgeving (onder een brug).

We zitten echt in een gekke situatie. Ik heb een zakje fiat klaar staan om de dip te kopen. Mijn gevoel zegt 53k is de bodem. Ik moet bekennen dat ik een hoge pet van Plan B had, maar het was te verwacht dat het feest een keer ten einde zou komen. Wel geloof ik er heilig in dat Bitcoin de 100k een keer aantikt.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:32
Volgens de laatste geruchten onder een brug, aan het water in LA (inclusief bij behorende villa) :p

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:50
Skrunsies schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:18:
Voordeeltje van buiten een sigaretje roken is wel dat je de moon ziet.

Geen idee waarom ik het meld. Maar dan kan ik tenminste moon zeggen. Alles komt toch goed jongens?….. JONGENS! ? Hallo ?

Ach dan maar rekt. Dikke CRO vandaag weggedaan voor dikke ETH… CRO is mooi naar beneden gegaan ( alleen ETH ook )

Ach vorig jaar wast ook zo’n feest met kerst. Verwacht nu hetzelfde. Heb 1e en 2e kerstdag maar vast alles afgezegd. Lekker groene candles kijken :Y
Wel jammer dat er vannacht een maansverduistering is.

• Chaes

Chaes

#HODL

• Skrunsies
  • Niet online
WillemdeZijger schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:36:
[...]

Wel jammer dat er vannacht een maansverduistering is.
Willem? Leer es zwijgen :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2x3gEr2lp8whIO4u-i-YQPw7Hc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ri2YgIvzdLjfZVKlswQq5FHC.gif?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Skrunsies op 18-11-2021 23:38 ]

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Gezien de hunts op stop losses of zelfs leverage trades, zal de markt toch wel bespeeld worden door de whales. Zullen die niet gewoon inspelen op de populariteit van PlanB en juist lekker gebruik maken van iedereen die daar zijn geld op in zet?

*zet alu hoedje af*

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Scirocco schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:38:
Gezien de hunts op stop losses of zelfs leverage trades, zal de markt toch wel bespeeld worden door de whales. Zullen die niet gewoon inspelen op de populariteit van PlanB en juist lekker gebruik maken van iedereen die daar zijn geld op in zet?

*zet alu hoedje af*
Of ze pompen BTC weer richting de 69k en gaan dan weer lekker terug naar de 50k. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Scirocco schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:38:

*zet alu hoedje af*
Het is zeker een whale game atm, daar zit weinig retail tussen die echt een verschil kan maken.

En denk dat ze ook niet bepaald kennis hebben van gasten zoals PlanB.. hij bakt met zijn sprookjes alleen zoete broodjes voor klootjesvolk zoals jij. En ik.

Ach, leg nu in op BTC en je hebt een x2 te pakken in 3-6 maanden. Mooi spul dat.

• Stokstaart
baba420 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:34:
[...]

Ik moet bekennen dat ik een hoge pet van Plan B had, maar het was te verwacht dat het feest een keer ten einde zou komen. Wel geloof ik er heilig in dat Bitcoin de 100k een keer aantikt.
Alles is mogelijk.. Sterker nog, ik acht de kans nog steeds groot dat we in de buurt komen van zijn voorspelling. Het is minder dan een 2x..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwsrgWaZybTSf1bHEliW7dSVzAE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jbiLnjFVpAuLNY4l4fHfh4RZ.jpg?f=user_large

• A87
  • Niet online

A87

** Voor de zoveelste keer offtopic... **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 20-11-2021 00:47 ]

• Stokstaart
Blaim schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:42:
[...]

Het is zeker een whale game atm, daar zit weinig retail tussen die echt een verschil kan maken.

En denk dat ze ook niet bepaald kennis hebben van gasten zoals PlanB.. hij bakt met zijn sprookjes alleen zoete broodjes voor klootjesvolk zoals jij. En ik.

Ach, leg nu in op BTC en je hebt een x2 te pakken in 3-6 maanden. Mooi spul dat.
Eens, behalve dat de whales mannen als PlanB juist heel hard koesteren (en meewerken om zijn theorie in stand te houden). De whales verkopen namelijk het liefst in de liquiditeit veroorzaakt door fomo bij het klootjesvolk.

Alleen heb ik het idee dat die liquiditeit (retail fomo) een beetje uitblijft en we daarom zo'n rare chart zien. Of het nou komt doordat corona voorpaginanieuws blijft of dat er al mooie gains bij stonks te halen vallen weet ik niet..

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Stokstaart schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:50:
[...]

Eens, behalve dat de whales mannen als PlanB juist heel hard koesteren (en meewerken om zijn theorie in stand te houden). De whales verkopen namelijk het liefst in de liquiditeit veroorzaakt door fomo bij het klootjesvolk.

Alleen heb ik het idee dat die liquiditeit (retail fomo) een beetje uitblijft en we daarom zo'n rare chart zien. Of het nou komt doordat corona voorpaginanieuws blijft of dat er al mooie gains bij stonks te halen vallen weet ik niet..
Hoorde ooit ergens 'Bitcoin always takes the path of most resistance'. Dus ook al dachten en hoopten wij op 100k in december, dat gaat ie dus nooit doen. Dat zie ik dus ook niet meer gebeuren en dat maakt PlanB's uitspraken en modellen eerder een false narrative van whales die met shakeouts de laatste BTC uit retail handjes willen persen voordat we later echt retail fomo en lift-off gaan zien.

Maar nu zet ik mijn alu-hoedje ook even af en ga naar bed. Adios! :z

• Scirocco
Stokstaart schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:50:
[...]

Fomo komt echt veel later en bij veel meer overtuiging. Dat we net lafjes de 69k aan hebben getikt is daar echt niet genoeg voor. Volle bak richting 85k stomen, dat doet men nog wel even last minute instappen. Dan stoppen de whales en varen we op een golf van fomo volk voorbij de 100k.

Het leven is goed.

• Scirocco
Blaim schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:54:
[...]

Hoorde ooit ergens 'Bitcoin always takes the path of most resistance'. Dus ook al dachten en hoopten wij op 100k in december, dat gaat ie dus nooit doen. Dat zie ik dus ook niet meer gebeuren en dat maakt PlanB's uitspraken en modellen eerder een false narrative van whales die met shakeouts de laatste BTC uit retail handjes willen persen voordat we later echt retail fomo en lift-off gaan zien.

Maar nu zet ik mijn alu-hoedje ook even af en ga naar bed. Adios! :z
Dat is dus precies wat ik zei maar dan met mooie termen en doorheen geslingerd _O-

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:29

HollovVpo1nt

I like gadgets

Tukker_T schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:13:

Well.. Fuck. BNB crash incoming?

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

baba420 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:34:
[...]

Het ging mij meer om de omgeving (onder een brug).

We zitten echt in een gekke situatie. Ik heb een zakje fiat klaar staan om de dip te kopen. Mijn gevoel zegt 53k is de bodem. Ik moet bekennen dat ik een hoge pet van Plan B had, maar het was te verwacht dat het feest een keer ten einde zou komen. Wel geloof ik er heilig in dat Bitcoin de 100k een keer aantikt.
Voorlopig is er nog helemaal niets aan de hand met het model van PlanB. Wat we niet moeten vergeten is dat PlanB voor het gemak maar even de 1 miljoen BTC van Satoshi zelf van de voorraad heeft afgetrokken om tot zijn stock to flow te komen. Dat is een zeer opvallende keuze, die ook op zou kunnen gaan voor goud en zilver,

Als je kijkt naar het eerlijke model (volgens mij deze: https://decentrader.com/charts/stock-to-flow-model/) dan is de Bitcoin vandaag niet eens goedkoop te noemen.

Voor mij persoonlijk als optie trader kijk ik heel erg naar de max pain. Die van 31dec lag op 44k (dat was 42k 2 weken geleden) en is vandaag eindelijk naar 46k gegaan.

In andere woorden: de prijsdruk is al weken richting de 50k op de bitcoin.

Verwijderd

Laten we eerlijk zijn dat het allemaal ook best hard is gestegen. The sweet ain't the sweet without the bitter.

Zoals gewoonlijk heb ik geen flauw benul wat te doen, nutteloos als altijd. Geen visie, geen exitstrategie, gewoon ape hodlen en ondertussen de markt wat spekken met belabberde krantenwijk trades.

Geloven we in de dikke tech die we gekocht hebben? Bitcoin vertrouw ik wel, het is tenslotte vertrouwensloos. Een speculatief goedje, maar dat wist ik van tevoren.

Toch zie ik er wel wat in en wil ik er wat van hebben. Of dat nu wat meer of wat minder waard is dat maakt me niet veel uit. Dusja, in dat geval hodl je die meuk maar. Niet om cool te doen of stoer met stronghands weakshands bullshit, gewoon omdat ik niet beter weet. Hodlen heeft me hier gebracht.

Heb wel wat muntjes verkocht op de weg omhoog maarja verlies pak je toch altijd mee. Of minder winst misschien. Die absolute top 100% maximaal haalbare fiat mega deal piek pak je toch nooit.

De markt staat nog steeds hoog, iets minder hoog dan gisteren maar nog best wel heul hoog. Kan hoger, dat zeker. Kan ook lager. Iedereen heeft hier andere motieven, andere omstandigheden, andere plannen en toekomstperspectief. Als het ware: motieven. Geld verliezen waarmee je in de problemen komt of die je toekomstplannen in de war gooien is niet cool, wees een beetje voorzichtig met je wat je doet. Het meer is niet snel vol in crypto.

Dat gezegd hebbende voordat ik te emotioneel word: when moon?

Ik zie Bitcoin nog steeds naar 100k en beyond gaan, misschien niet morgen maar ooit moet dat lukken. Niet zonder slag of stoot, maar dat is juist goed. Stresstesten die meuk, op alle fronten, ook de speculatieve. Ik gok dat er heel wat dikke tech muntjes als een blockchain aan zijn been hangen op de run naar boven.

Dikke muntjes zijn de mooiste muntjes, maar van dunne muntjes passen er meer in je spaarvarken.

Dusja succes ermee die geitenbende.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:29

HollovVpo1nt

I like gadgets

Blegh.. Het blijft maar zakken :(
Nja, ben benieuwd of ik in een verdere bloedbad wakker word morgen.

[ Voor 51% gewijzigd door HollovVpo1nt op 19-11-2021 00:20 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
When drop

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
Tukker_T schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:13:

Oh jee, mensen met verstand in open source shitcoin code _O-

Dit geldt voor alle alts trouwens :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 13:01
Richh schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 00:30:
[...]

Oh jee, mensen met verstand in open source shitcoin code _O-

Dit geldt voor alle alts trouwens :P
Lekker draadje zeg.
I'm running 15 nodes on 64 Core EPYC 7702P CPUs with 512GB RAM and 2 Intel SSDPE2KX020T8 NVMe in RAID0 configuration with 40GBe network connection each. At any point in time, roughly 1/3 of my nodes has fallen out of sync and need to be manually massaged to sync up again.

This most certainly has nothing to do with hardware specs, you can't get much faster than that. The BSC developers fucked up, but are apparently not the least bit interested in debugging and fixing the problem. Their lack of reaction is just a big fat middle finger.
Dikke BNB jongens!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10

nothing stops this train

• Joosie200
  • Niet online
In 2013 gingen we na de eerste top ook kort lichtgroen aantikken zoals we nu ook deden tussen juni en juli. Om zowel toen en nu lichtoranje aan te tikken waarna bitcoin heel spastisch in 2013 geel aantikte wat we nu ook doen. Pas daarna knalde ie door in fomo.

Aka bitcoin gives no f*ck..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/veYjn1n6L-fJdFf1rPkNGCqi9SA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4UaMC2t5hUXbN0IftghXx4PU.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7I046cSnI-yk7aZvELI2OZs1TOI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MCu5gsQS1JMpW4ABJlpGEe7u.jpg?f=user_large

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

55800 kopen!

Zelfs op de 12u staat de RSI zeldzaam laag. Rond de 27, daar komt die zelden.

Ellendige is dat er maar geen liquidatie candles komen...

[ Voor 46% gewijzigd door Malarky op 19-11-2021 04:04 ]

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Decentraland (MANA) aanrader? :P

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wellicht nog even de 52/53k range aantikken maar dan moet er toch echt een bounce komen.
Anders zijn er weinig o<:) cadeaus dit jaar en ook een sippe <+:) :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 11:00
Area schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 04:30:
Decentraland (MANA) aanrader? :P
Er is een enorme hype rond de metaverse, die zie ik voorlopig nog wel even aanhouden. SAND en MANA zijn dus interessante munten, maar ik weet niet of het een goed idee is om die nu op hun top in te slaan...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• twit
Hm het is nog geen 7uur maar het lijkt erop dat het donkerste scenario van mijn poll gaat uitkomen. De 53k analisten hier zullen wel gelijk gaan krijgen dan. Laat het nu dan ook maar gebeuren ook, als we rond die koers gaan bouncen gaan we dan de schade wel weer opnemen. Dit wordt weer een chagrijnig dagje gok ik zo, hopelijk wat goede meme’s en Jaapio verhalen om de moed er in te houden!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01 09:06
Man man man.. het hele spul blijft lekker dalen.. :N ;(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

twit schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 05:07:
Hm het is nog geen 7uur maar het lijkt erop dat het donkerste scenario van mijn poll gaat uitkomen. De 53k analisten hier zullen wel gelijk gaan krijgen dan. Laat het nu dan ook maar gebeuren ook, als we rond die koers gaan bouncen gaan we dan de schade wel weer opnemen. Dit wordt weer een chagrijnig dagje gok ik zo, hopelijk wat goede meme’s en Jaapio verhalen om de moed er in te houden!
Op de 12u ene RSI van 27 en op de daily een RSI van 36.

Dan is een 53k vandaag nog echt uiterest onwaarschijnlijk. RSI is nu vergelijkbaar met de 29k dip op 20 juli en de 39k dip op 21sep.

Er is dus bjizonder veel buying power nu, want de kans is heel groot dat je anders de boot mist.

• twit
Malarky schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 05:29:
[...]

Op de 12u ene RSI van 27 en op de daily een RSI van 36.

Dan is een 53k vandaag nog echt uiterest onwaarschijnlijk. RSI is nu vergelijkbaar met de 29k dip op 20 juli en de 39k dip op 21sep.

Er is dus bjizonder veel buying power nu, want de kans is heel groot dat je anders de boot mist.
Oh die was ik in mijn post nog vergeten. Zorgvuldig onderbouwde hopium posts, die zien we natuurlijk het liefst 😊. Nee serieus, interessant dat deze indicator op dat soort levels zit. We zitten natuurlijk inmiddels ook op een procent of 18 down en ja dat is geen mega mega crash maar toch ook geen miniscuul dipje.

We gaan zien wat de dag ons brengt.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:33
Hoe je het ook ziet de fundamentals van Bitcoin zijn ongewijzigd, de bull run is nog steeds gaande... Maar zelfde de beste TA-expert kan hier niet tegen op. Alle (edit: korte termijn) patronen zijn gebroken

Als asset is Bitcoin momenteel zwaar oversold (te veel verkocht). RSI is op bodem niveau (zelfde als gedurende de 28k en 40k dumps) je zou dus zeggen dat we binnenkort een stijging moeten gaan zien.

Ook apart is dat andere coins wel gedumpt hebben maar niet al te extreem, ETH hangt nog vrolijk rond de 4k.
Malarky schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 05:29:
[...]

We zeggen idd precies hetzelfde 8)

[ Voor 24% gewijzigd door ScuL op 19-11-2021 06:31 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

ScuL schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 05:38:
Hoe je het ook ziet de fundamentals van Bitcoin zijn ongewijzigd, de bull run is nog steeds gaande... Maar zelfde de beste TA-expert kan hier niet tegen op. Alle patronen zijn gebroken
Niet zo dramatisch met alle patronen zijn gebroken, hij loopt gewoon mooi recht omhoog. Zou nog paar duizend meer afkunnen, maar veel zullen hun zakken met longs hebben gevuld voor de terugtest in de roze zone.

Patronen zijn totaal niet gebroken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sIiZ9tMvXhrRBZjFiBcIapztlUU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fXZpZeV55DRnpRtEczRuxpIp.png?f=fotoalbum_large

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb ook al weer terug gekocht want inderdaad. Die paar duizend welke er eventueel nog af kan weegt niet op tegen de boot missen. Maar ja 95% is hodl dus speel maar met wat kruimeltjes :+

Ik kijk maandag wel weer eens. Weekends trade ik nooit want dan komen alle garnalen en heb je geen idee wat er gebeurd. Nee wij whales hebben controle totdat ze langzaam verdwijnen in de komende decenia.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:33
Malarky schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 05:45:

Niet zo dramatisch met alle patronen zijn gebroken,
Hangt van je timeframe af. We zaten al vanaf 54k in een mooie driehoek tot aan 69k en daar zijn we met bijna 4/5k doorheen gezakt.

Op langere termijn loopt de bullrun gewoon door ja. Maar de meeste traders baseren hun long posities op LTF en niet HTF. Er is in totaal bijna een miljard euro in rook opgegaan (of eerder gezegd, in de zakken van de shorters geschoven).

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Pagina: 1 ... 83 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!