[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.427 views

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:02
Gelukszoekr schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:23:
[...]

Het is denk ik in elk geval altijd goed om kritisch te blijven. Al helemaal op SOL :P
Absoluut, er zijn ook echt wel terechte punten van kritiek op Ethereum en de foundation aan te merken. Maar als je een rant gaat houden over pre-mine, centralisatie en dan vervolgens SOL aanbeveelt als een goed alternatief ben je gewoon een clown en heb je waarschijnlijk zware SOL bags. In SOL zit enorm veel VC kapitaal en wordt actief geshilled door influencers die allemaal wat leuke merchandise hebben gekregen :P

Neemt overigens niet weg dat in een toekomstige bear SOL goedkoop oppikken wellicht een heel goede investering kan zijn.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-01 11:03
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:14:
[...]

Waarom zou de EU/Visa/Mastercard dat niet doen met, laten we eens zeggen Loopring, als Facebook een dealtje zou sluiten met Loopring?
Omdat Libra niet echt decentraal was en FB zo nog meer macht zou krijgen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Vorige week 1 tankje benzine in cro gestoken en afgelopen weekend nog een keer. Zojuist 3 tankjes benzine uitgekeerd.

Of het slim is weet geen mens.. maar ik heb besloten om me weer wat meer op btc te concentreren voorlopig. Alle kleine investeringen weg, veel te veel gedoe en geen overzicht meer.

[ Voor 45% gewijzigd door Pelox op 18-11-2021 11:44 ]

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:41:
Vorige week 1 tankje benzine in cro gestoken en afgelopen weekend nog een keer. Zojuist 3 tankjes benzine uitgekeerd.
Ik heb wel belang bij een tankje.

Wilde de mijne vullen bij de pomp maar een volle tank kost inmiddels 5x een netto maandsalaris.

Stuur je even een PB.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

freeki91 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:16:
[...]

Ik zal hier ook even mijn 2 sats tussen gooien. Ik gebruik die creditcard debit card van hun al een jaar ofzo (ik heb nu eenmaal een zwak voor een shiny things / luxe uitziende creditcards). Maar buiten de cc dc vind ik het een vrij slecht platform. Een trage app, de Exchange was laatste keer dat ik keek alleen in een browser te gebruiken en heeft een slechte integratie met het hun app. En waarom ze hun eigen blockchain moeten hebben buiten dat ze binance willen kopiëren snap ik nog niet helemaal (al ligt dat aan mij want heb me er ook niet in verdiept). Nogmaals koersstijging is lekker en de cashback ook; maar verder vind ik het vooral een hoop marketing; dus inderdaad als BTC gaat zakken zie ik niet zo veel redenen waarom CRO zo hard z’n waarde kan behouden.

Verwijderd

BootjeVaren schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:39:
[...]

Omdat Libra niet echt decentraal was en FB zo nog meer macht zou krijgen.
Ben zeer sceptisch als Facebook een andere coin zou gaan gebruiken waardoor ze in de praktijk 99% van de transacties uitvoeren, een gigantisch deel van de float in beheer krijgen, plus waarschijnlijk zich vuistdiep gaan bemoeien met de ontwikkeling en het minen ervan, of dat argument dan niet meer opgaat.

We gaan het zien. Eerst maar eens mensen aan de VR bril krijgen voordat we virtuele tokens gaan uitgeven voor virtuele items in een virtuele wereld.

Virtueel.

Raar woord eigenlijk.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

nieuwsupdate.. ANONYMOUS staat nu ook achter NL
en crypto is echt dodelijk saai laatste weken

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:49:
[...]

Ben zeer sceptisch als Facebook een andere coin zou gaan gebruiken waardoor ze in de praktijk 99% van de transacties uitvoeren, een gigantisch deel van de float in beheer krijgen, plus waarschijnlijk zich vuistdiep gaan bemoeien met de ontwikkeling en het minen ervan, of dat argument dan niet meer opgaat.

We gaan het zien. Eerst maar eens mensen aan de VR bril krijgen voordat we virtuele tokens gaan uitgeven voor virtuele items in een virtuele wereld.

Virtueel.

Raar woord eigenlijk.
Voordeel is natuurlijk dat je naast virtuele winst ook alleen maar virtueel rekt kunt gaan, waardoor je met een virtuele suicide button gewoon virtueel opnieuw kunt beginnen.

Tenzij ze een virtuele all-profit patch hebben waarbij iedereen alleen maar virtuele winst maakt.

De realiteit was nog nooit zo doordrenkt met virtueel opgewekte positieve neurotransmitters.

Hoe werkt dat trouwens als je een real-life psychose krijgt in de Metaverse?

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:47

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Richh schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:20:
[...]

Beter nog, stoplosses triggeren, wachten tot iedereen en z'n moeder short zit en dán die dikke candle omhoog. Gaat nog wel even duren.

Zolang we >4% inflatie in een jaar zien volgens zelfs officiële cijfers denk ik dat het nog wel goed komt.
(https://www.longtermtrends.net/real-interest-rate/). Inflatie zonder stijgende rentes is alleen maar goed voor BTC.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Crypto vrienden!

Doe inmiddels dik een jaar mee, het begin alleen maar springen op verkeerde muntjes, verkopen in fiat eruit.. Green candles...etc

Heb begin dit jaar 1 ETH omgezet naar de Yade Green card. En totaal geen spijt van gehad. Iedere dag bezig met cashback ed. Stukje mindset en direct werken met crypto...

Helemaal leuk.

Van de week al een tijdje gedacht dat ik iets 'moest' doen met CRO, want winst nemen enzo.

Doe nooit wat, alles gaat bij mij daarna door t putje.. Want wat als dit muntje nog een 2x doet etc etc.

Daarnet voor het eerst een keuze gemaakt, vond het wel spannend, want het was mijn 1e x.

Heb mij CRO card unstoken (?), direct weer op stake gedrukt. Met de winst een fluffie, stukje, or whatever in ETH gezet. Dit in stake bij crypto en een paar flodderige euro's naar mijn rekening gestuurd om iets leuks met mijn 2 dochters te doen rondom kerst.

Ik ben blij, heb ook es wat gedaan en ben rustig!

UberLurker Departement #GG.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 11:02
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:58:
[...]

Van Libracoin hoor ik al een tijd niks meer...
Rebrand naar Diem en on hold. Maar facebook gebruikt inmiddels paxos

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Zijn er al Bruna's over de kop gegaan?

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-01 21:30

jesperber

(y)

Bitcoin lijkt wel een stablecoin te worden

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
A87 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:54:
nieuwsupdate.. ANONYMOUS staat nu ook achter NL
en crypto is echt dodelijk saai laatste weken
Nou, da's een hele geruststelling. Ik durf eigenlijk niet te vragen wat je bedoelt want ik ben bang dat er een rits video's worden gepost die niets zeggen. En eentje waarin staat hoe je van aluminiumfolie een grappig hoedje maakt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:57:
[...]

Voordeel is natuurlijk dat je naast virtuele winst ook alleen maar virtueel rekt kunt gaan, waardoor je met een virtuele suicide button gewoon virtueel opnieuw kunt beginnen.

Tenzij ze een virtuele all-profit patch hebben waarbij iedereen alleen maar virtuele winst maakt.

De realiteit was nog nooit zo doordrenkt met virtueel opgewekte positieve neurotransmitters.

Hoe werkt dat trouwens als je een real-life psychose krijgt in de Metaverse?

Nog steeds een van de leukere scenes. Erg relevant met het Metaverse enzo.

Zou wel mooi zijn. Dat ik meer levens heb om te vergooien met shitposten. Waar kan ik me aanmelden?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 18-11-2021 12:09 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Servor
  • Niet online
Kijk BTC eens stoer richting de 60K kruipen mensen.

En je moet maar zo denken, we zitten maar 1 PlanB candle verwijdert van de 69K! d:)b

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 14:39
Servor schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:10:

En je moet maar zo denken, we zitten maar 1 PlanB candle verwijdert van de 69K! d:)b
* Don't go there, dit is niet de plaats *

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 18-11-2021 12:51 ]

Verwijderd

Ook genoeg internet voor mij. Fijne dag mensen. Hou die candles groen en fatsig.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:19:
Ook genoeg internet voor mij. Fijne dag mensen. Hou die candles groen en fatsig.
Werkze Jaapio (als je dat gaat doen dan :P )

• Xqlus1ve
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

MOOOON!!1!1!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:46

YES

Moderator General Chat

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

Je hebt je scherm op de kop staan!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 12:41
Als je van de afdeling Mana of Sand bent dan wel ja :o

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

• Xqlus1ve
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik denk ik roep ook maar wat, want we dwaalde te veel af.

En er moont ergens wel een muntje :+

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:02

Bad Brains

<(0.o)>

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:11:
Lekker vluchten in de Metaverse omdat real-life te triest wordt om gezond in te leven.

Goede ontwikkelingen.
Of je nou in VR zit of met je gezicht in je 70" OLED SBS6 te kijken met een zak pindas en 5 potten bier, dat is allebei hetzelfde.
Enige verschil met de TV is dat je in VR het bier waarschijnlijk in je schoot uitschenkt.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12-2025

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Hebben jullie een bepaalde strategie om potentieel succesvolle coins te ontdekken?
Of gewoon sites met goeie informatie. :)

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
:/

[ Voor 98% gewijzigd door eldeegee op 18-11-2021 13:03 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
BroWohsEdis schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:00:
Hebben jullie een bepaalde strategie om potentieel succesvolle coins te ontdekken?
Wij hebben Mooody. Hoe hij bij zijn pareltjes komt weet niemand maar er gaan geruchten over glazen bollen, waarzegsters en tarotkaarten.

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Servor schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:10:

69k? volgens mij zitten we inmiddels al ver in november en zouden we volgens ons aller grootste vriend PlanB richting de 80 - 90 k moeten gaan.

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20-01 11:53
eldeegee schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:03:
[...]

69k? volgens mij zitten we inmiddels al ver in november en zouden we volgens ons aller grootste vriend PlanB richting de 80 - 90 k moeten gaan.
Rustaaagghh, we hebben nog 12 dagen en met 10k candles hebben we maar 4 dagen nodig :P

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

eldeegee schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:03:
[...]

Laat maar lekker falen. Zijn we daar ook eindelijk vanaf.

Daarna uiteraard wel gewoon m00n.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• jvel92
Gebruik verschillende manieren om "alfa" zoals dat mooi heet te achterhalen: Twitter, Discord channels van projecten, policy proposals van projecten, Etherscan of de variant daarvan op de betreffende blockchain en volg de wallets van een aantal whales.

Daarnaast is Github ook een goede bron als je beetje code kunt lezen.

Dashboards op Dune Analytics zijn ook behulpzaam. Nansen.ai als je het geld ervoor over hebt.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
YES schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:03:
[...]

Wij hebben Mooody. Hoe hij bij zijn pareltjes komt weet niemand maar er gaan geruchten over glazen bollen, waarzegsters en tarotkaarten.
Taro kaarten :?

UberLurker Departement #GG.

• Slinke
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-01 17:58
https://www.reddit.com/r/CryptoMoonShots/

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-01 20:29

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
Dat zijn shitcoins :+

Dat weet ik, want daar haal ik mijn shitcoins weg _O-

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:10
Jazeker hier een voorbeeld:

ga naar https://www.calculator.net/random-number-generator.html
stel hierin in lower limit 1 en upper limit 690 (ander upper limit kan ook, aan jou de keuze
klik op generate:
vervolgens zie je ene nummber en onthoud die

ga naar https://www.coingecko.com/en

zoek het betreffende nummer op en voila, dat is je beste keuze, probeer maar d:)b :

edit: net gedaan en kwam uit op nummer 379 -->
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4aP4yJwhvH2fWYRVTU6pC7VTVwk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i9iGMIuKylSapchUCYtgxMrx.jpg?f=user_large

gelijk ALL-IN gegaan

edit 2: LOOOL dit had ik paar dagen terug al moeten doen :+ :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IlL2vxTlZhYgWqyBZGDp7cjNzNc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1vZimCAWaPW13B8TPjfuxMpl.jpg?f=fotoalbum_large

Zo zie je maar, deze strategie werkt :*)

[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 18-11-2021 13:49 ]

nothing stops this train

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wanneer komt de 69K retest? Duurt lang.
Agja dipje zat er ook wel aan te komen hé. We kunnen nog wel wat lager, 52K ofzo? Hopelijk niet.
Het komt wel goed boys.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nwCbTBh.png

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Tominatie schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:55:
Wanneer komt de 69K retest? Duurt lang.
Agja dipje zat er ook wel aan te komen hé. We kunnen nog wel wat lager, 52K ofzo? Hopelijk niet.
Het komt wel goed boys.
[Afbeelding]
52/53 is wel de grens....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Servor
  • Niet online
BTC blijft nu enorm lang in de 594xx range hangen en volume neemt af... zo de 10K candle? Naar boven of beneden?

--edit, hij staat nu bijna zo stil dat ik me afvraag of we nog wel naar rechts gaan :| :/

[ Voor 29% gewijzigd door Servor op 18-11-2021 14:02 ]

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Wat is dit voor gehannes man

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Pelox
Dan zullen we er wel onder gaan dippen :+

Zero.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:51

Darrell

Fiat moonboy

Geitenmarkt

• Pelox
Niemand durft te kopen of te verkopen _O-

Zero.

• Servor
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:23:
Niemand durft te kopen of te verkopen _O-
18 November 2021: de dag dat iedereen stopte met een fuck te geven en doorging met zijn of haar leven.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Top. Op de dag dat CELR eindelijk besluit omhoog te gaan, komt Bitcoin partypoepen...

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Servor schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:25:
[...]

18 November 2021: de dag dat iedereen stopte met een fuck te geven en doorging met zijn of haar leven.
18 November 2021 0:01: iedereen ontdekt dat er buiten niks meer te doen is, en gaat weer terug achter hun computer naar BTC lijntjes kijken

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Helza schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:26:
[...]

18 November 2021 0:01: iedereen ontdekt dat er buiten niks meer te doen is, en gaat weer terug achter hun computer naar BTC lijntjes kijken
Bijna donker.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• UniMatrix
  • Laatst online: 15-01 18:13
De eerste auction is gesloten en de crowdloans zijn niet helemaal gevuld.

De rewards zullen dus iets hoger zijn dan 1 GLMR/DOT (3 ongeveer want ca. 1/3 gevuld) of 3 ACA/DOT (4,5 ongeveer want ca 2/3 gevuld)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• YES

YES

Moderator General Chat
Helza schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:26:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LzbRQbYHGZv0jaQmkY3fycXFNYM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mEr1PadJxaN7sVnqYtrB7TlX.jpg?f=user_large

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

59k babe incoming, of is daar de stemming niet helemaal naar?

[ Voor 3% gewijzigd door NeoflexNL op 18-11-2021 14:36 ]

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
NeoflexNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:35:
We gaan alweer richting 60 :P

• Pelox
Crypto's log, supplemental - crypto date 194269:

We zitten al uren naar rode en enkele groene lijntjes te kijken. Hoe het werkt en wat het is is nog niet duidelijk. Op een of andere manier heeft het invloed op iedereen die ermee in aanraking komt.. sommige teamleden beginnen zich direct af te juinen waar andere in een hoekje gaan zitten huilen. Voor nu houden we de boel in de gaten, niet duidelijk hoe nu verder. Benieuwd waar de komende uren en dagen ons brengen.

Captain Jean-Luc Rektard

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 18-11-2021 14:49 ]

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Wom schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:50:
Altair rewards zijn te claimen nu. Via Kraken moet je nog even geduld hebben.

https://gov.centrifuge.io...rom-kusama-crowdloan/3101
Ik heb dit inmiddels gedaan. Klopt het dat je hier (voorlopig) verder niets mee kan?

• zwembroek
NeoflexNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:35:
Babes vanaf de 66k...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-01 23:09
5m dikke vette groene kaars!!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Servor
  • Niet online
Iedereen met een aanzienlijk flufje kan nu de koers wel omhoog duwen ja :D

• Richh
Servor schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:41:
[...]

Iedereen met een aanzienlijk flufje kan nu de koers wel omhoog duwen ja :D
Nou, laat ze dat allemaal doen! :P

• Servor
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:42:
[...]

Nou, laat ze dat allemaal doen! :P
Kennelijk heeft niemand er zin an. Het wordt ook allemaal vlot weer verkocht dus waarom zou je. Het omhoogstuwen van die geitenponzi werkt alleen als er een paar van die gasten het stokje doorgeven en er een paar trading bots activeren denk ik soms wel eens.

• jvel92
In het kader van candels kijken op de 5 min chart:

[Twitter: title]

Tweets van deze vent zijn sowieso altijd lol :o

• zwembroek
Servor schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:44:
[...]

Kennelijk heeft niemand er zin an. Het wordt ook allemaal vlot weer verkocht dus waarom zou je. Het omhoogstuwen van die geitenponzi werkt alleen als er een paar van die gasten het stokje doorgeven en er een paar trading bots activeren denk ik soms wel eens.
Omdat het grote geld blijkbaar overtuigd is dat dit niet de top is en daarom blijft kopen. En ze kijken vast niet naar daily charts.

• knakworst
  • Laatst online: 19:21

knakworst

Get more sats!

jvel92 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:46:
In het kader van candels kijken op de 5 min chart:

[Embed: title]

Tweets van deze vent zijn sowieso altijd lol :o
Bitcorn. Sh*t dan moet ik al mijn bitcoin verkopen. Is het een erc-20 token?

• jvel92
knakworst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:51:
[...]

Bitcorn. Sh*t dan moet ik al mijn bitcoin verkopen. Is het een erc-20 token?
Bitcorn = Bitcoin. Er wordt vaak verwezen naar BTC als in "the corn". Vraag me niet waarom overigens, het is een meme geloof ik

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-01 15:58
Ah, mooi. Ik heb gisteren al mijn MBOX verkocht...

• zwembroek

• knakworst

knakworst

Get more sats!

eborn schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:55:
Ah, mooi. Ik heb gisteren al mijn MBOX verkocht...
Speciaal voor jou heb ik CZ gevraagd deze smerige pump te creëren.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zie ik nu op Binance dat Jaapio zijn BIFI verkocht heeft?

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Ben shinet nog harder in z'n tweets dan in de video's. Krijg er haast zin in om een Twitter account aan te maken.

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 24-01 20:29
Al is de pump nog zo snel, de dump achterhaalt hem wel

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:04:
[...]

Al is de pump nog zo snel, de dump achterhaald hem wel
Met die spelvoud ga ik nog denken dat je Snisterklaas bent. :X

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19

resusaapje

h less

knakworst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:05:
[...]

Je maakt zelf een spelfout!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Xqlus1ve
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:05:
[...]

Waar is die trouwens gebleven? :/

• Richh
Gelukszoekr schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:04:
[...]

Al is de pump nog zo snel, de dump achterhaalt hem wel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FApisESDDNbF6BilMSX1ddxoMtk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gsfq73WS4OtCTnIKtrx31DqU.png?f=user_large

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:42
Sinterklaas: Keuze tussen 11 en 20 graden (in buitentemp)
Dan is de keuze toch snel gemaakt :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Snitserklaas
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-01-2025
Xqlus1ve schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:10:
[...]

Snitserklaas schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 23:01:
[...]

Volgende week volgt er nog een persoonlijke video boodschap
Snitserklaas blijft verder anoniem want hij wil geen bezoek met bepaald gereedschap

<+:)

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 22:01

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Richh
@Tominatie gaat volgende week een persoonlijke videoboodschap doen? Heb je al een nieuwe avatar trouwens nu we de 69k hebben gehaald?

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:15
Xqlus1ve schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:10:
[...]

Wilde zeggen dat hij gisteren weer onder @Skrunsies postte, maar ik was te laat, @Snitserklaas in da house

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• toffetinus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06-2022
Iemand schreef hier vorige week al ergens, als Chilliz omhoog gaat dan moet je oppassen. Hij of zij krijgt nog gelijk ook.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Is die ballon nu nog steeds niet ver genoeg leeg?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/slfuaXPiDum0Bs3q4z__-zUhHkw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/pnbXg9a8pou9Pk0Y8zop5eMt.png?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Black friday is vroeg dit jaar!

• Snitserklaas
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-01-2025
Richh schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:18:
@Tominatie gaat volgende week een persoonlijke videoboodschap doen? Heb je al een nieuwe avatar trouwens nu we de 69k hebben gehaald?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WgPHeBDINtgsqicCRw4fAQ2oU4k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wLkjjTkUNAe931jLaHfbWcbA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Snitserklaas op 18-11-2021 15:50 ]

Verwijderd

knakworst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:00:
Zie ik nu op Binance dat Jaapio zijn BIFI verkocht heeft?
Ik trok het niet meer, heb de BIFI maar verwerkt samen met de merel die laatst tegen het raam vloog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VbrzVut6tZKIjiDRll9VYB6OOEk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XtV68GHXPjCipOM63rqKD0Oh.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qWW6NvG_CgNDJA8mk8TSSGQIS90=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JpETk4Wy9tSskbbLNKWDnRnw.jpg?f=user_large

Als we toch tergend traag de absolute rektheid in zakken, dan het liefst met een goed gevulde maag. Want zolang de bodem niet gevonden is kun je beter zelf een goede bodem leggen.

Ik de leg de halve liters vast lauw voor vanavond.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:50:
[...]

Ik trok het niet meer, heb de BIFI maar verwerkt samen met de merel die laatst tegen het raam vloog.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Als we toch tergend traag de absolute rektheid in zakken, dan het liefst met een goed gevulde maag. Want zolang de bodem niet gevonden is kun je beter zelf een goede bodem leggen.

Ik de leg de halve liters vast lauw voor vanavond.
Pas je wel op met snijden? Dat je geen vallende messen opvangt enzo?

Verwijderd

Goddamn ga nu toch eens terug omhoog.

• Servor
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:52:
Goddamn ga nu toch eens terug omhoog.
*** markt

• Richh

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OI7DnuHIiZHFmOQD3YrO9_hh5Uk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:08
Over een weekje salaris.. zien hoe de wereld er dan uitziet. Wellicht goed crypto inkopen. Dan met kerst uitleggen waarom het goed is dat er geen cadeaus zijn en we kroketten met appelmoes eten als kerstdiner.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Lang geleden dat ik in deze reeks iets heb gepost. Ik heb net mijn VeChain na jaren verkocht voor fiat. Toch nog een leuke winst op gepakt (procentueel gezien dan :P ).

Tip van mij: koop nu dus VET want die zal wel de lucht in gaan. Dat gebeurt namelijk altijd als ik iets verkoop. En als ik iets koop stort de markt in :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

miicker schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:56:
Lang geleden dat ik in deze reeks iets heb gepost. Ik heb net mijn VeChain na jaren verkocht voor fiat. Toch nog een leuke winst op gepakt (percentueel gezien dan :P ).

Tip van mij: koop nu dus VET want die zal wel de lucht in gaan. Dat gebeurt namelijk altijd als ik iets verkoop. En als ik iets koop stort de markt in :P
Wat heb je ervoor terug gekocht?

Edit: fiat. Ja die daalt ten opzichte van btc.

[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 18-11-2021 15:58 ]

• miicker
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:57:
[...]

Wat heb je ervoor terug gekocht?
Keiharde euro's :P

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• miicker
  • Niet online
Jep.. maar van het bedrag dat ik er uit heb getrokken kan ik wel een klein huisje kopen, dat dan weer wel

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O38OXDzlfIctHePHgZ6wcaKmoBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zPGMrYCNwUa4HJS0zv4FX9XN.jpg?f=fotoalbum_large

Bestaat monero nog?

• miicker
  • Niet online
miicker schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:00:
[...]

Jep.. maar van het bedrag dat ik er uit heb getrokken kan ik wel een klein huisje kopen, dat dan weer wel
En dan heb ik het over zoiets:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://shop.action.com/static/images/960/8718964098538_79044c53-78ee-4f5f-885b-744d414de46c.jpg

• Chaes
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

loonatick78 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:57:
Vriend van mij is vanavond all in gegaan op shiba, :P
Hoe gaat het nu met je vriend?
Pagina: 1 ... 80 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!