Als je het niet erg vind, ik ben te lui om die te zoeken. Ik doe zoals Carla doet.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:37:
Ben ook benieuwd welk muntje volgende maand pumpt.
Zal wel dikke tech en heul veul adoptie achter zitten.
:strip_exif()/f/image/Vs7oHo9w70BAg19MakiSqAuR.jpg?f=fotoalbum_large)
#carlapranks
Verwijderd
Dikke ponzi is dat, heb ik gehoord.Victor Belli schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:42:
[...]
Ik ken er nog wel 1. Alleen 1 whale is een beetje mysterieus, die hodl't zijn coins al sinds ze gemined zijn.
Coin heet Bitcoin, al eens van gehoord?
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/
Zou ergens wel mooi zijn als Satoshi terugkeert, en al zijn muntjes dumpt op zijn met hebzucht verblinde gelovigen. In combinatie met 69k als top zou dat de grootste grap van de komende 15 eeuwen zijn.
En dan natuurlijk kijken welke dikke tech er uit de assen herrijst, iedereen met gelijke kansen, de één wat meer gelijke kansen als de ander.
Als een opbloeiende Savanne bij regenval na de droge periode. Je weet wel, die Savanne die onze achterkleinkinderen virtueel kennen en gretig bestuderen in de Meta vanuit hun nucleaire schuilkelders.
Ik denk eerder dat dat SOL is... of een SHIB of DOGE. Cardano helemaal niet...Pelox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:43:
Mensen.. cardano is zo vreselijk extreem gestegen het afgelopen jaar.. volgens mij 1 van de grootste stijgers van allemaal.
[ Voor 7% gewijzigd door cooLopke op 17-11-2021 23:56 ]
Sorry dat ik twijfel over de munt die jou miljonair heeft gemaaktMooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:42:
[...]
Realisme. Beide zijn 500%+ gegroeid in korte tijd. Wat wil je precies?
Ga ff bepalen wat jij een zinvolle investering vind en blijf daar hangen en evt. bijkopen. Zeuren als iets deze maand niet omhoog gaat nadat het de afgelopen maanden vele mensen miljonair gemaakt heeft, is vrij ondoordacht.
Ik houd de slowchat wel weer voor gezien. Iedereen blij
nothing stops this train
Ik heb geen andere hobby, dus naaahSkrunsies schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:17:
Hey jongens en meisjes,
Na dit soort roerige weken vond mijn horloge het een goed idee mij even op andere gedachten te zetten ipv constant met crypto bezig te zijn.
Ik dacht misschien ook een goeie tip voor jullie
[Afbeelding]
Daarna kunnen we weer ‘moonful’ zijn ipv ‘mindful’
#zenjingjangmoonful
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Kol Nedra schreef op donderdag 18 november 2021 @ 00:04:
SOL heeft idd veel meer pamperino gehad dan ADA, maar beide sterke groei...... ADA gaat groeien in Q1 2022
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mwa klein verschil toch?
SOL +43.661%
ADA +9672%
:strip_exif()/f/image/yeqHsmeCMYXcLg6RXuCCT3lb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Pxo2BNccGfbPs8Gi1TAeMMEN.jpg?f=fotoalbum_large)
Slaapt iedereen ofzo? 🤣
Maar goed dit is interessant, nu echt slapen 😌
[YouTube: Peter Schiff & Alex Mashinsky debate Bitcoin: Gold 2.0 or fool's gold?]
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 18-11-2021 04:01 ]
nothing stops this train
Groene kaarsen voor ontbijt, lekker!
Moon Lambo etc..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Inderdaad. Nu opzoek naar een nieuwe ADAMooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:42:
[...]
Realisme. Beide zijn 500%+ gegroeid in korte tijd. Wat wil je precies?
Ga ff bepalen wat jij een zinvolle investering vind en blijf daar hangen en evt. bijkopen. Zeuren als iets deze maand niet omhoog gaat nadat het de afgelopen maanden vele mensen miljonair gemaakt heeft, is vrij ondoordacht.
Mijn pf van vorig jaar zegt wat anders.. helaas te vroeg verkocht voor een paar knikkercenten ipv 1.5 jaar salaris. Dus "helemaal niet..." is wat overdreven.cooLopke schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:55:
[...]
Ik denk eerder dat dat SOL is... of een SHIB of DOGE. Cardano helemaal niet...
Zero.
Read that wrong
Ben toch wel benieuwd waar we eind dit jaar staan. Top verwacht ik eigenlijk toch pas ergens volgend jaar.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jammer weer. Toen ik vannacht om 3uur even keek was ik enigzins tevreden met het herstel en ging ik nog net wat geruster verder slapen. Mijn vraag van gisteren blijft overeind, wat gaat het eerder begeven. De 59k ondergrens of beuken we toch eindelijk weer een keer in positieve zin boven de 60.5-60.8 uit. Interessant dagje wordt het weer.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Donderdag dipdag!twit schreef op donderdag 18 november 2021 @ 07:28:
[...]
Jammer weer. Toen ik vannacht om 3uur even keek was ik enigzins tevreden met het herstel en ging ik nog net wat geruster verder slapen. Mijn vraag van gisteren blijft overeind, wat gaat het eerder begeven. De 59k ondergrens of beuken we toch eindelijk weer een keer in positieve zin boven de 60.5-60.8 uit. Interessant dagje wordt het weer.
Die kans is vrij groot geloof ik.. misschien alleen de ochtend en in de middag een keertje pompen..
Zero.
Had hij maar moeten hodl'en. Als het BTC was, stond hij nu in ieder geval in het groen. Kan mij wel voorstellen dat hij een beetje nerveus werd als je het koersverloop van mei ziet. Zeker als dat niet je eigen geld was.Dacuuu schreef op donderdag 18 november 2021 @ 07:48:
https://www.utoday.nl/new...melt-met-geld-uit-clubkas
Had hij het maar in cro gestopt..
Verwijderd
Tja daar zit ik nu ook hard over te twijfelen, heb een flufje BTC staan, en al gaat hij richting de 100K praten we zeker niet over maandsalaris (verre van). Neig steeds meer om het lekker in Alts en de CRO pot te stoppen.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 08:33:
Toch blij dat ik even uit BTC ben, het kan nu echt alle kanten op. 32k of 84k, of nog een jaar zijwaarts 😁
Dan kijken we volgend jaar wel weer
Of je maakt een 3D scan en mint hem als NFT. De Jaapio compost BIFI. Mooi toch die blockchain tech. Mogelijkheden in overvloed.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:21:
[...]
Een beschimmelde bifi kun je na een rebrand als delicatesse verkopen. En anders is het een prima toevoeging aan de coincomposthoop.
Als je wilt dat je PF mooi bloeit zul je compost moeten accepteren.
Niet alles is een schot in de roos.
De coincomposthoop. Is dat dan iets als perma cultuur? Ook nog eens goed voor crypto eco?
Toen dit grapje naar buiten kwam, zullen de overige bestuursleden waarschijnlijk niet zeggen van "hodl maar lekker door pietertje!"Ray_ schreef op donderdag 18 november 2021 @ 07:52:
[...]
ag
Had hij maar moeten hodl'en. Als het BTC was, stond hij nu in ieder geval in het groen. Kan mij wel voorstellen dat hij een beetje nerveus werd als je het koersverloop van mei ziet. Zeker als dat niet je eigen geld was.
Da's wel een bizar slechte timing geweest idd.Dacuuu schreef op donderdag 18 november 2021 @ 07:48:
https://www.utoday.nl/new...melt-met-geld-uit-clubkas
Had hij het maar in cro gestopt..
Gezellige club met wat jonge honden. Vond het eerst gek dat ze um een hand boven het hoofd houden ivm z'n verdere toekomst, maar kan me er nu iets bij indenken.
[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 18-11-2021 12:50 ]
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Metaverse coins...
Die schijnen helemaal de shit te worden de komende jaren nu dat "de Metaverse" zelf een ding aan het worden is.
Bedrijven zoals FB, Unity en Nvidia zijn er dik op aan het investeren (FB heeft zelfs zijn naam veranderd naar META).
Het is dan logisch dat de crypto markt daar ook verder op in sprint.
Welke coins denken jullie dat er de komende jaren hier het meest van gaan profiteren?
De bekendere zoals SAND en ENJ of nieuwere?
1. Axie Infinity (AXS)
2. Decentraland (MANA)
3. The Sandbox (SAND)
4. Enjin (ENJ)
5. StarLink (STARL)
6. Render Token (RNDR)
7. Illuvium (ILV)
8. UFO Gaming (UFO)
9. Yield Guild Games (YGG)
10. Vulcan Forged (PYR)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Verwijderd
None of the above.FijneKerst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:22:
Hey even een vraag voor de meer geleerde personen hier in de cryptoverse...
Metaverse coins...
Die schijnen helemaal de shit te worden de komende jaren nu dat "de Metaverse" zelf een ding aan het worden is.
Bedrijven zoals FB, Unity en Nvidia zijn er dik op aan het investeren (FB heeft zelfs zijn naam veranderd naar META).
Welke coins denken jullie dat er de komende jaren hier het meest van gaan profiteren?
1. Axie Infinity (AXS)
2. Decentraland (MANA)
3. The Sandbox (SAND)
4. Enjin (ENJ)
5. StarLink (STARL)
6. Render Token (RNDR)
7. Illuvium (ILV)
8. UFO Gaming (UFO)
10. Vulcan Forged (PYR)
Verwijderd
tja, die bedrijven gaan natuurlijk nooit zo;n muntje gebruiken van een of ander shady crypto clubje. Die maken hun eigen model.FijneKerst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:22:
Bedrijven zoals FB, Unity en Nvidia zijn er dik op aan het investeren
Die crypto starters die nu ook ineens iets met 'metaverse' doen proberen alleen wat centen te pakken door op de hype train te springen
Tja, dat zie je met meerdere bewegingen en daar kan je dan met crypto best leuk aan verdienen, als je ziet waar de hype heen beweegt. Dus ik snap zijn redenatie en vraag wel, alleen weet ik er zelf geen drol van dus er iets zinnigs over zeggen gaat me niet lukkenVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:26:
[...]
tja, die bedrijven gaan natuurlijk nooit zo;n muntje gebruiken van een of ander shady crypto clubje. Die maken hun eigen model.
Die crypto starters die nu ook ineens iets met 'metaverse' doen proberen alleen wat centen te pakken door op de hype train te springen
Chris.nl schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:06:
* weg *
Gezellige club met wat jonge honden. Vond het eerst gek dat ze um een hand boven het hoofd houden ivm z'n verdere toekomst, maar kan me er nu iets bij indenken.
/f/image/UTGHfr9tvr9fB1W2Fp4a4PIp.png?f=fotoalbum_large)
A few moments later
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 18-11-2021 12:50 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Of ze kopen het bedrijf gewoon op inclusief de game / metaverse en de token.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:26:
[...]
tja, die bedrijven gaan natuurlijk nooit zo;n muntje gebruiken van een of ander shady crypto clubje. Die maken hun eigen model.
Sandbox gaat nog wel een grotere jongen worden. Mits de hypetrain blijft doordenderen. Wel denk ik dat pay2earn en nft gaming uiteindelijk de toekomst hebben. Al zal dat met de nodige hobbels gaan omdat de grote publishers natuurlijk willen vast blijven houden aan een oud verdien model.FijneKerst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:22:
Metaverse coins...
1. Axie Infinity (AXS)
2. Decentraland (MANA)
3. The Sandbox (SAND)
4. Enjin (ENJ)
5. StarLink (STARL)
6. Render Token (RNDR)
7. Illuvium (ILV)
8. UFO Gaming (UFO)
10. Vulcan Forged (PYR)
Verwijderd
tja, dat heb ik in wat pump youtube vids gezien idd, welk crypto clubje is ooit overgenomen?keepitfrosty schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:28:
[...]
Of ze kopen het bedrijf gewoon op inclusief de game / metaverse en de token.
Je kan natuurlijk leuk gaan verdienen met die alt coins, maar welke straks met 500% in de plus staat is -volgens mij- nog niet te bedenken, puur een gok.
Laat ik een heleboel geld van de vereniging investeren in iets wat ik eigenlijk helemaal niet goed genoeg ken!Jedi_Pimp schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:28:
[...]
[Afbeelding]
A few moments later
[Afbeelding]
Tjonge jonge jonge jonge jonge. Deze moest echt even.Door de lage rente zijn de opgelopen aandelen- en huizenmarkten kwetsbaar voor een correctie, stelt de ECB.
Ook waarschuwt de centrale bank voor de grotere risicobereidheid bij grote beleggers.
Volgens de ceo van Goldman Sachs zitten we nu in een periode waar de hebzucht groter is dan de angst en dat zo'n periode nooit lang duurt.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hoe lang zijn deze startups bezig? En hoe lang zijn de grote bedrijven de omslag aan het maken? Iets als Sandbox komt nu pas met hun alpha versie van de game na een paar jaar ontwikkeltijd. Kijk hoe lang het heeft geduurd tot MS de game Minecraft heeft opgekocht. Wij zijn hier nog vroeg. Dit staat allemaal nog in de kinderschoenen. En ja alles in crypto is een soort van gok, net als de internet en e-commerce boom in het verleden.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:32:
[...]
tja, dat heb ik in wat pump youtube vids gezien idd, welk crypto clubje is ooit overgenomen?
Je kan natuurlijk leuk gaan verdienen met die alt coins, maar welke straks met 500% in de plus staat is -volgens mij- nog niet te bedenken, puur een gok.
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 18-11-2021 09:42 ]
Verwijderd
GTA 5 en games als pubg, fortnite etc hebben toch wel laten zien dat je veel kan verdienen buiten het aankopen van de game zelf. Dat zullen de meesten inmiddels wel inzien denk ik. Alleen de terugverdientijd zal langer zijn,keepitfrosty schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:30:
[...]
... Al zal dat met de nodige hobbels gaan omdat de grote publishers natuurlijk willen vast blijven houden aan een oud verdien model.
Euhm dat bedoel ik dus met oude verdien modellen.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:42:
[...]
GTA 5 en games als pubg, fortnite etc hebben toch wel laten zien dat je veel kan verdienen buiten het aankopen van de game zelf. Dat zullen de meesten inmiddels wel inzien denk ik. Alleen de terugverdientijd zal langer zijn,
Verwijderd
Best case kopen ze technologie of patenten in van een van die crypto startups en flikkeren ze de al bestaande blockchain richting /dev/null. Zit je met je tokens.
He dat punt ken ik nog, afloop was helaas minder leuk.Jedi_Pimp schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:28:
[...]
[Afbeelding]
A few moments later
[Afbeelding]
Waar jij de pijl neer had gezet had ik een margin long order gezet zonder een een duidelijk plan en SL. Gevolg ik hield de order veels te lang open en verloor meer dan ik ooit als winst had genomen.
Lessons learned:
1. Maak een plan en hou je er aan. Het is heel verleidelijk om een verliesgevend order vast te houden, ach hij hersteld wel weer.
2. Als je niet weet hoe harde SL werken probeer het eerst met een paar euro.
3. Margin/Leverage, hoe sneller je winst heb, des te sneller kan het verdampen.
Verwijderd
Om het simpel te houden; investeer in de onderliggende infrastructuur waar deze protocollen op gaan draaien. Dat zou dus bijvoorbeeld ETH zijn, maar ook een ander smart contract platform.FijneKerst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:22:
Metaverse coins...
1. Axie Infinity (AXS)
2. Decentraland (MANA)
3. The Sandbox (SAND)
4. Enjin (ENJ)
5. StarLink (STARL)
6. Render Token (RNDR)
7. Illuvium (ILV)
8. UFO Gaming (UFO)
10. Vulcan Forged (PYR)
Investeren in deze individuele protocollen lijkt me alleen verstandig als je echt zelf tijd gaat steken in onderzoek doen en een heldere thesis hebt, waarom XYZ het goed gaan doen. Ik kijk er overigens wel echt met een medium tot lange termijn blik tegenaan, dus geen trade of swing trade.
Maar meestal gaan ze zo snel dat je sell order niet verwerkt wordt.Masstje schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:05:
Ziekelijke pump & dump van algo gemist... moet echt werk maken van sell-orders op een moon-niveau om in te spelen op die shitmunten.
Meerder malen meegemaakt.
knakworst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:33:
Iedereen stopt alle crypto in veilige haven CRO?
Ik zat net te mijmeren dat als ik wat avontuurlijker zou zijn ik nu alle rommel van die boomercoin in CRO zou willen stoppen. Maar nee. Veel te laf voor.knakworst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:33:
Iedereen stopt alle crypto in veilige haven CRO?
Momenteel staat ie op ~ 8,50 EUR
Kijkend naar het jaar overzicht lijkt het support niveau rond de 7,00 EUR (hoog) of 5,75 EUR (laag) te liggen.
Wie durft er een Short te openen op deze shitcoin?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Want jij denkt dat CRO gewoon door blijft stijgen als Bitcoin ons de bear in trekt?Servor schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:43:
[...]
Ik zat net te mijmeren dat als ik wat avontuurlijker zou zijn ik nu alle rommel van die boomercoin in CRO zou willen stoppen. Maar nee. Veel te laf voor.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik weet en denk helemaal nikszwembroek schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:48:
[...]
Want jij denkt dat CRO gewoon door blijft stijgen als Bitcoin ons de bear in trekt?
Dikke tech, net als CELR. Kan alleen omhoog.zwembroek schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:48:
[...]
Want jij denkt dat CRO gewoon door blijft stijgen als Bitcoin ons de bear in trekt?
Oh hoi Pingo.FijneKerst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:49:
Nog een paar dagen dippen zodat ik weer laag in kan kopen aub
Was nog een gestage p&d van kwartiertje ofzo, dus viel blijkbaar nog mee deze keer.loonatick78 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:22:
[...]
Maar meestal gaan ze zo snel dat je sell order niet verwerkt wordt.
Meerder malen meegemaakt.
'Welk nut heeft het om aan het strand strandstoelen te verhuren, op een industrieterrein zijn mijn kosten veel lager'.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:48:
Als het metaverse al iets wordt (wat dat dan ook mogen betekenen), dat gaat opgezet en beheerd worden door een van de grote techgiganten. Die gaan voor een gecentraliseerde oplossing kiezen om winst te maximaliseren. Welke baat heeft Facebook of Amazon om hun Metaverse economie op een blockchain van een startup te draaien als dat ze geld kost.
Best case kopen ze technologie of patenten in van een van die crypto startups en flikkeren ze de al bestaande blockchain richting /dev/null. Zit je met je tokens.
In jouw woorden hebben banken Bitcoin al lang overgenomen en de nek omgedraaid.
De vraag is meer, tot hoever zakt hij terug? Als je een veilig inleg heb (lees 0) kan je er geen buil aan vallen.zwembroek schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:48:
[...]
En dan, als je denkt daar komt de daling richting 52K ineens die dikke candle naar 67K.
Zo zie ik het in mijn glazen bol van de Action.
Verwijderd
Nee dat zeg ik niet.TWeaKLeGeND schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:55:
[...]
'Welk nut heeft het om aan het strand strandstoelen te verhuren, op een industrieterrein zijn mijn kosten veel lager'.
In jouw woorden hebben banken Bitcoin al lang overgenomen en de nek omgedraaid.
Ik zeg, waarom zou Facebook in zee gaan met een blockchain startup en fees/opbrengsten te moeten betalen aan early adopters? Ze kunnen net zo goed dat blokchain project op Github forken en zelf hosten.
Als je inderdaad al uitgaat van het nut van een blockchain. Van Libracoin hoor ik al een tijd niks meer...
CRO gaat idd BTC flippenzwembroek schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:48:
[...]
nothing stops this train
In de bear gaat al die rommel terug richting de 0. Hoe mooi de tech ook is. Het is gewoon niet te bevatten als je het nog nooit hebt meegemaakt. Nu denk je van wow kijk dat Crypto.com gaan. Wat een marketing, wat een dikke tech maar in de bear gaat alles naar de kloten. Bitcoin bepaald de markt uiteindelijk. Als we wel doorgaan nog tot in 2022 dan kan CRO nog wel een stukje hoger dan waar het nu staat. Maar het is net wat Moody al zei, waarom nu instappen terwijl Crypto.com een van de makkelijkste keuzes in crypto land was een jaar geleden.Servor schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:49:
[...]
Ik weet en denk helemaal niks. Daarom doe ik het ook niet dus
was meer een what-ifje net.
Waarom aan het strand? Daar zit je klant. Waarom op een bestaande chain? Daar zit je klant. Misschien wel misschien niet misschien is zelf doen beter misschien is het goedkoper misschien is het duurder, maar je komt zelf al met een voorbeeld van zelf-doen-faal. Jij vraagt waarom zouden ze: Omdat je op het strand klanten hebt.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:58:
[...]
Nee dat zeg ik niet.
Ik zeg, waarom zou Facebook in zee gaan met een blockchain startup en fees/opbrengsten te moeten betalen aan early adopters? Ze kunnen net zo goed dat blokchain project op Github forken en zelf hosten.
Als je inderdaad al uitgaat van het nut van een blockchain. Van Libracoin hoor ik al een tijd niks meer...
Niet geheel mee eens, kijk maar eens naar de chart van BNB vanaf eind 2017 tot zeg maar 2020, welke periode je zeker kan omschrijven als bearmarket. Hiermee wil ik niet zeggen dat CRO per se niet geraakt kan worden door wat dan ook, die zal absoluut een correctie kunnen krijgen.zwembroek schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:58:
[...]
In de bear gaat al die rommel terug richting de 0. Hoe mooi de tech ook is. Het is gewoon niet te bevatten als je het nog nooit hebt meegemaakt. Nu denk je van wow kijk dat Crypto.com gaan. Wat een marketing, wat een dikke tech maar in de bear gaat alles naar de kloten. Bitcoin bepaald de markt uiteindelijk. Als we wel doorgaan nog tot in 2022 dan kan CRO nog wel een stukje hoger dan waar het nu staat. Maar het is net wat Moody al zei, waarom nu instappen terwijl Crypto.com een van de makkelijkste keuzes in crypto land was een jaar geleden.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Je kan het ook anders uitleggen, Facebook heeft het zelf geprobeerd en dat is behoorlijk mislukt. Daarnaast worden er vaak genoeg bedrijven overgenomen omdat de grote jongens het niet zelf op kunnen of willen tuigen. Helemaal uitsluiten dat iets overgenomen gaat worden lijkt me dan ook weer iets te veel van het goede.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:58:
[...]
Nee dat zeg ik niet.
Maar volgens mij gaat dit in zo'n vergaande mate over toekomstmuziek dat dit sowieso heel erg lastig in te schatten is. Voor nu zou inschatten waar de hype zich op richt en daarmee lekker verdienen denk ik al knap genoeg zijn
Ethereum has nearly no competition right now! Its fighting to become the global settlement layer and I believe this will happen!
— MaxInvests.eth 🦇🔊🐼 (@MaxMcLachlan89) 18 november 2021
A thread….
Interessant Twitter draadje over ETH en andere L1's.
jvel92 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:02:
[Embed: title]
Interessant Twitter draadje over ETH en andere L1's.

https://www.reddit.com/r/...ed_of_pretending_its_not/
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Facebooks grote uitdaging voor de Metaverse gaat adoptie zijn, mensen zover krijgen om inderdaad een VR bril te kopen en te gaan doen wat je in het Metaverse hoort te doen. Die adoptie zullen ze gaan zoeken bij bestaande klanten. Daar kan een Metaverse token onderdeel van zijn. Waarom zouden ze echter een bestaande token kiezen omdat daar toevallig laten we zeggen 200k gebruikers zitten, als Facebook hoopt miljarden gebruikers in de Metaverse te krijgen. Je adoptie van het Metaverse gaat niet toenemen omdat je toevallig een al bestaande coin gebruikt. Sterker nog, ik verwacht zelfs dat het voor Facebook beter zou zijn om zich helemaal niet te associeren met bestaande cryptoprojecten, gezien het grote sceptisisme veel mensen er over hebben. Waarom het niet gewoon Metabucks noemen en je gebruiker niet vertellen hoe het achter de schermen werkt?TWeaKLeGeND schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:01:
[...]
Waarom aan het strand? Daar zit je klant. Waarom op een bestaande chain? Daar zit je klant. Misschien wel misschien niet misschien is zelf doen beter misschien is het goedkoper misschien is het duurder, maar je komt zelf al met een voorbeeld van zelf-doen-faal. Jij vraagt waarom zouden ze: Omdat je op het strand klanten hebt.
Verwijderd
Goede ontwikkelingen.
Libra is vierkant afgeschoten door alle Europese regeringen en daarop hebben grote partners als VISA, Mastercard etc zich terug getrokken. Volgens mij hebben ze daar gewoon de stekker uitgetrokken wegens niet levensvatbaar.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:58:
[...]
Nee dat zeg ik niet.
Verwijderd
Ik wil de matrix. Geef me die VR bril, projecteer +10k candles op mijn netvlies tot in de eeuwigheid en ik zal vredig sterven, amen.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:11:
Lekker vluchten in de Metaverse omdat real-life te triest wordt om gezond in te leven.
Goede ontwikkelingen.
Verwijderd
Waarom zou de EU/Visa/Mastercard dat niet doen met, laten we eens zeggen Loopring, als Facebook een dealtje zou sluiten met Loopring?BootjeVaren schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:13:
[...]
Libra is vierkant afgeschoten door alle Europese regeringen en daarop hebben grote partners als VISA, Mastercard etc zich terug getrokken. Volgens mij hebben ze daar gewoon de stekker uitgetrokken wegens niet levensvatbaar.
Ik zal hier ook even mijn 2 sats tussen gooien. Ik gebruik die creditcard van hun al een jaar ofzo (ik heb nu eenmaal een zwak voor een shiny things / luxe uitziende creditcards). Maar buiten de cc vind ik het een vrij slecht platform. Een trage app, de Exchange was laatste keer dat ik keek alleen in een browser te gebruiken en heeft een slechte integratie met het hun app. En waarom ze hun eigen blockchain moeten hebben buiten dat ze binance willen kopiëren snap ik nog niet helemaal (al ligt dat aan mij want heb me er ook niet in verdiept). Nogmaals koersstijging is lekker en de cashback ook; maar verder vind ik het vooral een hoop marketing; dus inderdaad als BTC gaat zakken zie ik niet zo veel redenen waarom CRO zo hard z’n waarde kan behouden.zwembroek schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:58:
[...]
In de bear gaat al die rommel terug richting de 0. Hoe mooi de tech ook is. Het is gewoon niet te bevatten als je het nog nooit hebt meegemaakt. Nu denk je van wow kijk dat Crypto.com gaan. Wat een marketing, wat een dikke tech maar in de bear gaat alles naar de kloten. Bitcoin bepaald de markt uiteindelijk. Als we wel doorgaan nog tot in 2022 dan kan CRO nog wel een stukje hoger dan waar het nu staat. Maar het is net wat Moody al zei, waarom nu instappen terwijl Crypto.com een van de makkelijkste keuzes in crypto land was een jaar geleden.
Tjah, vermakelijk stukje met redelijk wat onjuistheden en raad dan vervolgens SOL aan als beter alternatief in een van de comments
Beter nog, stoplosses triggeren, wachten tot iedereen en z'n moeder short zit en dán die dikke candle omhoog. Gaat nog wel even duren.BTC100K2021 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:57:
Slimme play van de whales, alle twijfelaars nu rond 59K laten uitstappen door de koers daar een paar dagen te laten aanmodderen (dat stemmetje "de run is voorbij" wordt dan steeds luider, die verkoopknop steeds groter).
En dan, als je denkt daar komt de daling richting 52K ineens die dikke candle naar 67K.
Zo zie ik het in mijn glazen bol van de Action.
Zolang we >4% inflatie in een jaar zien volgens zelfs officiële cijfers denk ik dat het nog wel goed komt.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Met dat geld toen BTC en ETH gekocht... We weten ondertussen allemaal wat die drie koersen gedaan hebben in een week tijd
Nu werkt die Crypto.com app wel weer, maar groene candles chasen is ook weer niet zo slim natuurlijk...
Het is denk ik in elk geval altijd goed om kritisch te blijven. Al helemaal op SOLjvel92 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:18:
[...]
Tjah, vermakelijk stukje met redelijk wat onjuistheden en raad dan vervolgens SOL aan als beter alternatief in een van de comments
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Denk dat crypto.com te maken heeft met serieuze groeipijnen als gevolg van hun enorme marketinginitiatieven. De app is regelmatig aan de trage kant.Loek92 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:20:
Was vorige week van plan CRO te kopen met wat brandend fiat in m'n hand. Echter werkte die app telkens niet en omdat ze geen browser-ding hebben daar toen maar besloten daar geen geld te stallen.
Met dat geld toen BTC en ETH gekocht... We weten ondertussen allemaal wat die drie koersen gedaan hebben in een week tijd![]()
![]()
Nu werkt die Crypto.com app wel weer, maar groene candles chasen is ook weer niet zo slim natuurlijk...
Ik ben echter wel blij dat ik een ruime maand geleden op 16 cent ben ingestapt, 2% cashback krijg op alles dat ik online koop (in winkels nog iets ingewikkelder, wordt beperkt geaccepteerd) en zo goed als gratis Spotify heb.
Ik waag een gokje.... cbridge 2.0 en Huobi listing. Strakke stoploss erop.roflexx schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:23:
Celr op 12,8cent verkocht voor een deel, eens kijken wanner ik het weer terugkoop.
Begin/Midden 2017 begon de vorige bull met een blow off top eind 2017. BTC ging toen van een slordige 1k $ naar 16k om daarna NOOIT meer op dat niveau terug te keren. BNB deed toen ook een x16 maar stond een jaar na de top terug op hetzelfde niveau.NeoflexNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:01:
[...]
Niet geheel mee eens, kijk maar eens naar de chart van BNB vanaf eind 2017 tot zeg maar 2020, welke periode je zeker kan omschrijven als bearmarket. Hiermee wil ik niet zeggen dat CRO per se niet geraakt kan worden door wat dan ook, die zal absoluut een correctie kunnen krijgen.
Deze cycle is uiteraard anders met de adoptie van grote tech bedrijven en het ecosysteem dat BNB/CZ heeft gecreëerd. Maar om te beweren dat een BNB of CRO niet door het putje gaan bij het ingaan van de bear is gewoon manifest onjuist. BNB zal waarschijnlijk nooit meer 10$ aantikken maar een 50/60/70 zie ik wel gebeuren. BTC is de enige crypto die tot nu iedere bear een hogere bodem neerzet. Eventueel kan je daar ETH bij nemen maar die gaat procentueel ook iets harder door het putje dan BTC. Mss is dit deze cycle anders met ETH2.0 en alle adoptie op hun platform.
Ben jij dan bereid voor die paar maand waar je eventueel nog een 100% op kunt halen maar waar het risico reëel is indien je niet met SL/TP werkt dat je wakker wordt in de bear met nog maar een fractie?
Wat @zwembroek zegt is misschien wel heel kort door de bocht maar hij probeert alleen maar aan te geven dat de weg naar beneden veel langer en harder zal zijn dan de eventuele gains die je nu nog kunt halen deze bull.
Juist.BootjeVaren schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:32:
[...]
Wat @zwembroek zegt is misschien wel heel kort door de bocht maar hij probeert alleen maar aan te geven dat de weg naar beneden veel langer en harder zal zijn dan de eventuele gains die je nu nog kunt halen deze bull.
Of de generatie die ervoor open staat verdwijnt naar de metaverse en de echte wereld wordt hierdoor weer leuk om in te leven?Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:11:
Lekker vluchten in de Metaverse omdat real-life te triest wordt om gezond in te leven.
Goede ontwikkelingen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik had gewoon in SAND moeten blijven zitten.
Verwijderd
Zo werkt deze dikke tech.
1 grote slowbleed gevuld met hopium en lower highs.
Totdat je -70% staat en denkt: kut.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/QubrrJxcMuF8SqsCat5HEXiq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wtM6fhZRAB6eAYIL1chVoQl6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XHUYpSN7sH782GvDFExpwsjM.jpg?f=fotoalbum_large)