First i want to see dikke btc pumping to $69k again thank joe.MaStar schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:07:
PlanB
@100trillionUSD
·
20 jun.
Wait until you seen my base case and best case scenarios! OK, a hint: best case Dec $450K 😎
Zero.
Volgen jullie Bitboy?
Ik volg niemand op YouTube. De meeste vullen enkel hun zakken om te shillen.thierry1982 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:27:
Die Bitboy die denkt dat XRP nog richting de 10 USD per stuk kan gaan. Heb meerdere video’s van hem gezien.. heb er mijn twijfels over. Typisch Amerikaans gezever.
Volgen jullie Bitboy?
Zero.
Als ik het voor afgelopen jaar zo even snel probeer uit te rekenen (waarde van de launchpads waar je dan automatisch aan mee doet) haal je dat vrij makkelijk denk ik ja. Zeker als je daar dus de paar procent (tot aan 4% is voor sommigen wel haalbaar) kaart cashback bij optelt die je anders niet kunt halen.Helza schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:08:
[...]
Doet die vault meer dan de 6%+ van de normale staking?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dat zegt hij zodat hij onderweg daar naartoe zichzelf helemaal schathemeltjerijk kan verkopen met zijn XRP gok ik maar zo.thierry1982 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:27:
Die Bitboy die denkt dat XRP nog richting de 10 USD per stuk kan gaan. Heb meerdere video’s van hem gezien.. heb er mijn twijfels over. Typisch Amerikaans gezever.
Volgen jullie Bitboy?
Wat zo'n prijsstijging doet met zo'n muntje he, wonderbaarlijk. Zelfde muntje.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 17-11-2021 21:33 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Mooi he.Mooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:32:
Lachen dat CRO eindelijk opgepikt wordt in dit topic, al is het pas na een 100% prijsstijging.
Allemaal spychologisch.
Als de koers maanden sideways gaat in een pompende wereld ziet niemand er iets in. Maar na een aantal gruwelijk groene candles en een Matt Damon reclame, dan moet de tech wel dik zijn.
Prachtig dat jij er de vruchten van plukt, je strategie is solid
100%? We hebben het afgelopen jaar ruim 500% gedaan, lekker manMooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:32:
Lachen dat CRO eindelijk opgepikt wordt in dit topic, al is het pas na een 100% prijsstijging.
Maar inderdaad. Pas nu is het ineens populair. Zo gaat dat elke keer toch, een muntje is pas interessant nadat het al is vertrokken
Bitcoin - A weapon of mass disruption
nothing stops this train
Het was "back in the days" eigenlijk een vrij eenvoudige call als je naar de tokenomics kijkt (zinvolle usecase en vrijwel alle tokens inmiddels op de markt), maar CRO is nog lang niet klaar denk ik. Platform gaat gigantisch groeien dankzij nieuwe aanwas de komende maanden. Mits BTC lekker blijft hangen, ga ik geen CRO verkopen de komende maanden.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:36:
[...]
Mooi he.
Allemaal spychologisch.
Als de koers maanden sideways gaat in een pompende wereld ziet niemand er iets in. Maar na een aantal gruwelijk groene candles en een Matt Damon reclame, dan moet de tech wel dik zijn.
Prachtig dat jij er de vruchten van plukt, je strategie is solid
Ze kopen alles; beste URL in de space, toevoeging Coinbase, F1 ads, stadionnamen. Daar zal het niet bij blijven
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 17-11-2021 21:57 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Met een lage instap kun je prima de kat uit de boom kijken.Mooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:41:
[...]
Het was "back in the days" eigenlijk een vrij eenvoudige call als je naar de tokenomics kijkt (zinvolle usecase en vrijwel alle tokens inmiddels op de markt), maar CRO is nog lang niet klaar denk ik. Platform gaat gigantisch groeien dankzij nieuwe aanwas de komende maanden. Mits BTC lekker blijft hangen, ga ik geen CRO verkopen de komende maanden.
Heerlijke positie om in te vertoeven.
Zo gaat dat met alles uiteraard.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:45:
[...]
Met een lage instap kun je prima de kat uit de boom kijken.
Heerlijke positie om in te vertoeven.
Maar je kan anno 2021 nog dingen (h)erkennen die grote kans hebben om anno 2025 nog bestaan en je plan trekken
Met Acala verwacht ik deze te ontvangen in mijn polkawallet. Zal dit ook het geval zijn met Astar?
Hmm wel heel veel futuristisch geleuter en deze drie kennen elkaar goed dus ze delen wel leuke anekdotes over wanneer ze in de markt zijn gestapt, wat voor fouten ze hebben gemaakt etc.
Mijn take-away van deze video waren de nieuwsbriefachtige videos die de host van dat kanaal maakt.
Hij legt aardig wat interessante onchain metrics uit in lekker nerdy detail. Daar zitten een aantal macro factoren bij die ik nog niet eerder heb gezien maar wel een bepaald beeld kunnen ontkrachten / bevestigen.
Voorbeeldje van zijn laatste.
Edit: hoeveel van de echte onchain analysis nog de moeite waard is na Taproot moet ik ook nog steeds een keer onderzoeken.
[ Voor 7% gewijzigd door Blaim op 17-11-2021 21:51 ]
Jup. Maar verwacht niet te veel rewards.Jirure1984 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:48:
net via Polkadot JS extensie op crowdloan.astar een aantal DOT's ingezet. Maar waar ontvang ik straks eventueel de tokens?
Met Acala verwacht ik deze te ontvangen in mijn polkawallet. Zal dit ook het geval zijn met Astar?
Ik heb ook geen te hoge verwachting, kan het ook niet tegenvallen. Maar fijn dat het in de polkawallet terecht komt.
Geldt het overigens voor alle parachain winners waar je DOT's op in hebt gezet dat de uitbetaling altijd via de polkawallet loopt?
Ja dat is wel gangbaarJirure1984 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:55:
[...]
Ik heb ook geen te hoge verwachting kan het ook niet tegenvallen. Maar fijn dat het in de polkawallet terecht komt.
Geldt het overigens voor alle parachain winners waar je DOT's op in hebt gezet dat de uitbetaling altijd via de polkawallet loopt?
Rewards worden uitbetaald naar de wallet waar de crowdloan-funds vandaan komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 17-11-2021 21:56 ]
Crypto.com kaart - curve.. Gpay..
Achteraf blij dat ik het via Binance gedaan heb. Heb overal flufjes staan. Lastig om alles bij te houden.Mooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:55:
[...]
Ja dat is wel gangbaar
Rewards worden uitbetaald naar de wallet waar de crowdloan-funds vandaan komen.
Verwijderd
Ik heb inmiddels een lijstje waar wat centjes in mogen zodra de markt afkoelt. Na de candles van afgelopen periode wacht ik liever geduldig afMooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:47:
[...]
Zo gaat dat met alles uiteraard.
Maar je kan anno 2021 nog dingen (h)erkennen die grote kans hebben om anno 2025 nog bestaan en je plan trekken
Fomo is tenslotte ook puur spychisch. Onlogisch ook als je altijd met 1 been in de markt staat en beseft dat er altijd golven zullen zijn om te bevaren.
Mocht dat door waardevermindering niet met fiat lukken dan ben ik niet te beroerd er wat sats tegenaan te gooien.
Zo'n second layer economy is zo gek nog niet.
Flufjes gaan sowieso niet helpen, zeker niet als je ze 2 jaar vast zet. Dikke vette eyeopenerthierry1982 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:02:
[...]
Achteraf blij dat ik het via Binance gedaan heb. Heb overal flufjes staan. Lastig om alles bij te houden.
Wel een goede les. Ik vind het moeilijk om crypto langere tijd te hodlen. Nu kan het even niet anders. 👌🏻Mooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:04:
[...]
Flufjes gaan sowieso niet helpen, zeker niet als je ze 2 jaar vast zet. Dikke vette eyeopener
Jij moet gewoon zo'n CDC kaartje (desnoods de gratis variant) proberen en je laten overtuigen door het ecosysteem. Die platforms real-time meemaken helpt je enorm in het investeren.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:03:
[...]
Ik heb inmiddels een lijstje waar wat centjes in mogen zodra de markt afkoelt. Na de candles van afgelopen periode wacht ik liever geduldig af![]()
Fomo is tenslotte ook puur spychisch. Onlogisch ook als je altijd met 1 been in de markt staat en beseft dat er altijd golven zullen zijn om te bevaren.
Mocht dat door waardevermindering niet met fiat lukken dan ben ik niet te beroerd er wat sats tegenaan te gooien.
Care to share that list? (je maakt me nieuwsgierig)Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:03:
[...]
Ik heb inmiddels een lijstje waar wat centjes in mogen zodra de markt afkoelt. Na de candles van afgelopen periode wacht ik liever geduldig af![]()
Je zet een flufje 2 jaar vast in de hoop dat je flufje 5x een flufje waard is? Dat gaat je toch niet helpen?thierry1982 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:06:
[...]
Wel een goede les. Ik vind het moeilijk om crypto langere tijd te hodlen. Nu kan het even niet anders. 👌🏻
Lekker bij elkaar harken al die flufjes en in de grote jongens steken. Bijkopen wanneer je dat logisch vindt. Zo kan je een voorsprong opbouwen t.o.v. al die mensen die pas over 6-12-18-24 maanden instappen.
Verwijderd
Ik ben maar een kruimeldiefje in een wereld vol Miele's.Mooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:06:
[...]
Jij moet gewoon zo'n CDC kaartje (desnoods de gratis variant) proberen en je laten overtuigen door het ecosysteem. Die platforms real-time meemaken helpt je enorm in het investeren.
Zo'n kaart komt er met de tijd nog wel, mis ik de boot, dan pak ik de volgende. Zwemmen vind ik ook niet erg.
Het komt zoals het komt tenslotte.
@Verwijderd kennende staat Mooncumshot op #1, maar wacht hij nog ff totdat de ballen volledig gevuld zijn.Xqlus1ve schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:08:
[...]
Care to share that list? (je maakt me nieuwsgierig)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Tot nu toe;Xqlus1ve schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:08:
[...]
Care to share that list? (je maakt me nieuwsgierig)
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- CRO Bitcoin
@Verwijderd en je worst(en) dan?
[ Voor 9% gewijzigd door BootjeVaren op 17-11-2021 22:14 ]
Ik bedoel de andere kant op. Hodl en bijkopen!BootjeVaren schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:13:
@Bumpy_NL omzetten naar XLM overzetten naar bitvavo en daar dan omzetten naar EUR en laten uitbetalen. Of via Revolut, dat kan ook. Maar hoezo uitcashen? Hoooodddlll
Verwijderd
Die hangen te staken.BootjeVaren schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:13:
@Bumpy_NL omzetten naar XLM overzetten naar bitvavo en daar dan omzetten naar EUR en laten uitbetalen. Of via Revolut, dat kan ook. Maar hoezo uitcashen? Hoooodddlll
@Verwijderd en je worst(en) dan?
Een goede worst moet je enkele dagen laten rijpen.
Ben geen barbaar.
Dikke 70-plusser ben je. Met alts ga je BTC gratis binnenharken. Ik ben in de basis ook een BTC-maxi, want iets anders wil ik niet doorgeven aan mijn kinderen. Maar hoe ga je meer BTC vergaren als je niet elke maand je zuurverdiende McDonalds-loon wilt overmaken aan Coinbase?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:12:
[...]
Tot nu toe;
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- Bitcoin
- CRO Bitcoin
NANO kopen en dat versturen naar Binance. En dan naar BUSD. Of gelijk BTC kopen zoals een echte maximalist betaamt.Bumpy_NL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:15:
[...]
Ik bedoel de andere kant op. Hodl en bijkopen!
Nou, hoe vaker een trend/resistance getest wordt hoe zwakker ie wordt. De vraag is welke als eerst onderuit gaat, support (waarvan ik niet goed kan zien waar die nou ligt) of resistance. Als je ziet hoe strak de resistance getest wordt elke keer (zie deze post (altijd al eens willen doen, mijn eigen analyse quotentwit schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:10:
Zou het verhaal van 3-4x een support testen gaat meestal fout en dan vallen we er doorheen ook gelden voor resistance? Zoveelste keer dat we op 60.5ish afketsen nu..
Maar goed, ik vind support daaronder warrig dus wellicht mis ik iets en zitten we in een vette descending triangle waarbij de candles omhoog steeds zwakker worden en gaan we nog dik omlaag straks
Oeps, volledig verkeerd gelezen.Bumpy_NL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:15:
[...]
Ik bedoel de andere kant op. Hodl en bijkopen!
Blijft hetzelfde dus maar dan omgekeerd. Of via kraken kan ook. Daar kan je storten met SEPA. En minder last van blokkering withdrawal dan bij bitvavo.
Verwijderd
Met een krantenwijk op KuCoin desnoods.Mooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:16:
[...]
Dikke 70-plusser ben je. Met alts ga je BTC gratis binnenharken. Ik ben in de basis ook een BTC-maxi, want iets anders wil ik niet doorgeven aan mijn kinderen. Maar hoe ga je meer BTC vergaren als je niet elke maand je zuurverdiende McDonalds-loon wilt overmaken aan Coinbase?
Er gaat niets boven een droog gerookt worstje. Ik weet nu wel niet of ik een bifi lang zou laten hangen.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:16:
[...]
Die hangen te staken.
Een goede worst moet je enkele dagen laten rijpen.
Ben geen barbaar.
Zo dan… tegeltje!!!Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:10:
[...]
Ik ben maar een kruimeldiefje in een wereld vol Miele's.
Verwijderd
Een beschimmelde bifi kun je na een rebrand als delicatesse verkopen. En anders is het een prima toevoeging aan de coincomposthoop.BootjeVaren schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:18:
[...]
Er gaat niets boven een droog gerookt worstje. Ik weet nu wel niet of ik een bifi lang zou laten hangen.
Als je wilt dat je PF mooi bloeit zul je compost moeten accepteren.
Niet alles is een schot in de roos.
Juist lekker. Weekje testen deze 58-60k range om brandstof te tanken.Pelox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:18:
Doei 60k.. again.
Als we omlaag gaan naar 52k, moeten we ff omrekenen. De alts gaan dan (tijdelijk) WREKT. Lachen wordt dat
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 17-11-2021 22:21 ]
We kunnen het eindeloos hebben over support hier en resistance daar, maar uiteindelijk wachten we gewoon op het moment dat de whales klaar zijn met accumuleren, een paar 10k groene candles neerzetten, om vervolgens het stokje over te dragen naar Henk en Ingrid.YES schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:16:
[...]
Nou, hoe vaker een trend/resistance getest wordt hoe zwakker ie wordt. De vraag is welke als eerst onderuit gaat, support (waarvan ik niet goed kan zien waar die nou ligt) of resistance. Als je ziet hoe strak de resistance getest wordt elke keer (zie deze post (altijd al eens willen doen, mijn eigen analyse quoten)) dan zou het mij niet verbazen als BTC er wel een keer doorheen komt.
Maar goed, ik vind support daaronder warrig dus wellicht mis ik iets en zitten we in een vette descending triangle waarbij de candles omhoog steeds zwakker worden en gaan we nog dik omlaag straks
Rinse&repeat.Scirocco schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:21:
[...]
We kunnen het eindeloos hebben over support hier en resistance daar, maar uiteindelijk wachten we gewoon op het moment dat de whales klaar zijn met accumuleren, een paar 10k groene candles neerzetten, om vervolgens het stokje over te dragen naar Henk en Ingrid.
En een beetje traden met een klein potje tijdens het wachten, in de hoop het moment goed te timen, is dan ook meteen de moeite niet meer waard?Scirocco schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:21:
[...]
We kunnen het eindeloos hebben over support hier en resistance daar, maar uiteindelijk wachten we gewoon op het moment dat de whales klaar zijn met accumuleren, een paar 10k groene candles neerzetten, om vervolgens het stokje over te dragen naar Henk en Ingrid.
Toch fijn dat GoT nooit aan een dislike button is begonnen 😉Pelox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:18:
Doei 60k.. again.
Je kan ook de long-term-visie erbij pakken;YES schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:16:
[...]
Nou, hoe vaker een trend/resistance getest wordt hoe zwakker ie wordt. De vraag is welke als eerst onderuit gaat, support (waarvan ik niet goed kan zien waar die nou ligt) of resistance. Als je ziet hoe strak de resistance getest wordt elke keer (zie deze post (altijd al eens willen doen, mijn eigen analyse quoten)) dan zou het mij niet verbazen als BTC er wel een keer doorheen komt.
Is iedereen die wil verkopen klaar met verkopen? Okee, dan kunnen we weer omhoog, want kopers zijn er genoeg.
op de 4h precies de MA7 aangetikt en iets teruggesprongen, laat hem maar doorzetten, ik gok erop met een miniscule long positie met x5 leverage. Nu lekker slapen en morgen 420k bij het ontbijt.Pelox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:18:
Doei 60k.. again.
Ja dat kan je zeggen, maar luisteren die verkopers? Nee hoor, stelletje angsthazen zijn het!Mooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:23:
[...]
Je kan ook de long-term-visie erbij pakken;
Is iedereen die wil verkopen klaar met verkopen? Okee, dan kunnen we weer omhoog, want kopers zijn er genoeg.
Snap ik heel goed, dit is geen Fok.twit schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:22:
[...]
Toch fijn dat GoT nooit aan een dislike button is begonnen 😉
Het is toch zinvoller om tegenargumenten te bedenken, dan op een knopje drukken?
Stelletje bots zijn het.YES schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:23:
[...]
Ja dat kan je zeggen, maar luisteren die verkopers? Nee hoor, stelletje angsthazen zijn het!
Geen apostrof
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik durf wel te zeggen dat Pelox en ik elkaar redelijk kennen. Het was dan ook sarcastisch en een referentie naar de youtube removal. Hier kan zo’n post idd gelukkig geen 100 dislikes scoren.Mooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:27:
[...]
Snap ik heel goed, dit is geen Fok.
Het is toch zinvoller om tegenargumenten te bedenken, dan op een knopje drukken?
Alright 2,5 weekjes wachten tot staking verloopt dan zet ik ze wel in de vaulttwit schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:29:
[...]
Als ik het voor afgelopen jaar zo even snel probeer uit te rekenen (waarde van de launchpads waar je dan automatisch aan mee doet) haal je dat vrij makkelijk denk ik ja. Zeker als je daar dus de paar procent (tot aan 4% is voor sommigen wel haalbaar) kaart cashback bij optelt die je anders niet kunt halen.
Zo ligt KRL er mooi op z'n gat bij op dit moment. Nog steeds een goed instapmoment? Fundamentals haven't changed?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:21:
[...]
Een beschimmelde bifi kun je na een rebrand als delicatesse verkopen. En anders is het een prima toevoeging aan de coincomposthoop.
Als je wilt dat je PF mooi bloeit zul je compost moeten accepteren.
Niet alles is een schot in de roos.
Oké, welke slimmerik hier was het?Een oud-penningmeester van zwemvereniging Piranha heeft in mei 20.000 euro van de clubkas overgemaakt naar zijn eigen rekening. Hij wilde het geld, naar eigen zeggen, met winst beleggen in cryptovaluta voor de vereniging, maar verloor ruim 7.500 euro.
https://www.utoday.nl/new...melt-met-geld-uit-clubkas
winst is winst, toch extra sats 👍
RAMP is ook lekker bezig! binnenkort weer poging voor de ATH 💪
let op RAMP, binnen nu en 3 dagen naar de 617 sats 👍
[ Voor 51% gewijzigd door Kol Nedra op 17-11-2021 22:41 ]
nothing stops this train
Gerapporteerd.twit schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:30:
[...]
Ik durf wel te zeggen dat Pelox en ik elkaar redelijk kennen. Het was dan ook sarcastisch en een referentie naar de youtube removal. Hier kan zo’n post idd gelukkig geen 100 dislikes scoren.
Zero.
Haha wat een gast.baba420 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:36:
[...]
Oké, welke slimmerik hier was het?
Zero.
Typisch dat ie ook weer op het slechtst mogelijke moment is ingestapt...baba420 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:36:
[...]
Bron: https://markets.businessi...-11?utm_source=reddit.comCEO Changpeng Zhao admitted that while he doesn't "get" meme tokens like dogecoin and shiba inu, these demonstrate the power of decentralization.
"To be honest, I don't get dogecoin. But this shows the power of decentralization. What I think may or may not matter," he told the Associated Press. "If a large enough number of people in the community values it because it's cute because they like the meme, then it has value."
Wat ie eigenlijk zegt is ja ehhhhh ik snap er verder niks van maar het zou wel of niet kunnen dat iets waarde heeft. Of niet. Kijk maar!Blaim schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:47:
CZ is ook een mooie, ben het puur vanuit mijn kapitalistische hart wel soort van eens met hem:
[...]
Bron: https://markets.businessi...-11?utm_source=reddit.com
Curator rol en verantwoordelijkheid voor de uitgaven van zijn klanten VS pure kapitalistische greed. Ik weet denk ik wel zeker dat we het in zijn schoenen niet anders zouden doen.Servor schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:49:
[...]
Wat ie eigenlijk zegt is ja ehhhhh ik snap er verder niks van maar het zou wel of niet kunnen dat iets waarde heeft. Of niet. Kijk maar!
Mijn vraag aan CZ: Wat is precies de waarde van BSC als zogenaamde decentralised chain?Blaim schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:47:
CZ is ook een mooie, ben het puur vanuit mijn kapitalistische hart wel soort van eens met hem:
[...]
Bron: https://markets.businessi...-11?utm_source=reddit.com
Een netwerk volledig in handen van het Chinese bedrijf Binance. De alarmbellen zouden nu moeten gaan rinkelen.
Antwoord: Heeft niets te maken met crypto (als in: BTC whitepaper), puur met centjes verdienen. Een beetje zoals Crypto.com nu probeert te doen. Geen vragen stellen, lekker meeliften.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 17-11-2021 22:57 ]
Met zijn volledige €200 of is het spannender dan dat? En waarom? Het waarom is natuurlijk extreem interessant om te bepalen of je ooit nog eens input van hem serieus moet nemen.loonatick78 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:57:
Vriend van mij is vanavond all in gegaan op shiba,
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 17-11-2021 23:01 ]
Wel behoorlijk wat spannender (kan er een leuke 2e hands auto van kopen), in mijn ogen spoort hij niet.Mooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:58:
[...]
Met zijn volledige €200 of is het spannender dan dat?
Okee 10k op Shiba. Ja kan, waarschijnlijk trekt hij zijn geld eruit als het op 7k of 15k staatloonatick78 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:01:
[...]
Wel behoorlijk wat spannender (kan er een leuke 2e hands auto van kopen), in mijn ogen spoort hij niet.
Eerder 7k, want Shiba gaat nergens over.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 17-11-2021 23:04 ]
Ik zie nog steeds veel "kruimeldief" en "geitenbende" voorbij komen in dit topic. Wat fijn dat ik toch een waardevolle toevoeging heb kunnen bieden aan het geheel.
Nou hij is er heilig van overtuigd, gaat net als Doge volgens hem, over 3 maanden €0,50 cent.Mooody schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:02:
[...]
Okee 10k op Shiba. Ja kan, waarschijnlijk trekt hij zijn geld eruit als het op 7k of 15k staat
Eerder 7k, want Shiba gaat nergens over.
Haha! €0,50?? In 3 maand? Moet je dan niet je lach inhouden? Kijk eens naar de circulating coins 549 trillion looolloonatick78 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:05:
[...]
Nou hij is er heilig van overtuigd, gaat net als Doge volgens hem, over 3 maanden €0,50 cent.
Serieus! ik bel mijn baas alvast!loonatick78 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:05:
[...]
Nou hij is er heilig van overtuigd, gaat net als Doge volgens hem, over 3 maanden €0,50 cent.
Verwijderd
Vrijwel onmogelijk, kijk eens naar de market cap. Misschien een paar pumps, maar het zal uiteindelijk alleen naar beneden gaan.loonatick78 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:05:
[...]
Verwijderd
Pfoe ik zou het je niet durven zeggen... Kan zomaar langzaam naar de 30 cent bloeden.Blaim schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:35:
[...]
Zo ligt KRL er mooi op z'n gat bij op dit moment. Nog steeds een goed instapmoment? Fundamentals haven't changed?
Ik hoop dat ze wat magish Binance stof in de formule van de dikke tech weten te mengen.
De fundementals zijn sterker dan ooit. Maar dat zegt niet veel, want het is een rasechte shitcoin.
Verwijderd
Haha mijn god. Wat een treurig verhaal eigenlijk.baba420 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:36:
[...]
Helemaal mee eens, maar meneer is eigenwijs en ach hij kan het geld missen.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:10:
[...]
Vrijwel onmogelijk, kijk eens naar de market cap. Misschien een paar pumps, maar het zal uiteindelijk alleen naar beneden gaan.
Ik zei dat hij het beter dan aan mij kan geven, ik kan het beter besteden, dan te verbranden in e.o.a. stomme shitcoin.
Heel hard lachen ja...Haha! €0,50?? In 3 maand? Moet je dan niet je lach inhouden? Kijk eens naar de circulating coins 549 trillion loool
Na dit soort roerige weken vond mijn horloge het een goed idee mij even op andere gedachten te zetten ipv constant met crypto bezig te zijn.
Ik dacht misschien ook een goeie tip voor jullie
:strip_exif()/f/image/w1gkHNGNLH05fIzQzoJP4sPA.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarna kunnen we weer ‘moonful’ zijn ipv ‘mindful’
#zenjingjangmoonful
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Niks mis met shitcoinsloonatick78 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:15:
[...]
Helemaal mee eens, maar meneer is eigenwijs en ach hij kan het geld missen.
Ik zei dat hij het beter dan aan mij kan geven, ik kan het beter besteden, dan te verbranden in e.o.a. stomme shitcoin.
Met shiba heb ik een 63% gepakt voor ik op sell drukte. Maar die munt is nu uit en er zal weer een andere komen.
Dan heb jij een flinke voorsprong op hem, zo moet je het zien.loonatick78 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:05:
[...]
Maar om nu all in te gaan op zo'n coin is weer het andere uiterste.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:24:
[...]
Niks mis met shitcoins![]()
Met shiba heb ik een 63% gepakt voor ik op sell drukte. Maar die munt is nu uit en er zal weer een andere komen.
In welke shitcoin gaan we dan wel een DCAtje pompen?loonatick78 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:25:
[...]
Maar om nu all in te gaan op zo'n coin is weer het andere uiterste.
Real life adoptie wint het meestal wel van wash trading volume. Grote jongens van weleer zoals TRX en EOS zijn gelukkig ook uit de gratie.
[ Voor 28% gewijzigd door Mooody op 17-11-2021 23:31 ]
Goede vraag. Heb zelf een aardig gespreid portfolio en ben niet zo van het handelen. Hodl!!Aarebe1 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:26:
[...]
In welke shitcoin gaan we dan wel een DCAtje pompen?
Cardano!Aarebe1 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:26:
[...]
In welke shitcoin gaan we dan wel een DCAtje pompen?
nothing stops this train
Wanneer gaat die nu eens uiteindelijk iets doen...
Verwijderd
Zal wel dikke tech en heul veul adoptie achter zitten.
Dat is zo'n beetje -naast Shiba en Floki- de laatste optie.
Realisme. Beide zijn 500%+ gegroeid in korte tijd. Wat wil je precies?Beltoni schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:37:
Gaat er ooit nog iets met Cardano gebeuren? Heb die samen nog met MATIC, lijken allebei beetje de boot te missen. Toch de FOMO die er voor zorgt dat ik ze laat staan.
Ga ff bepalen wat jij een zinvolle investering vind en blijf daar hangen en evt. bijkopen. Zeuren als iets deze maand niet omhoog gaat nadat het de afgelopen maanden vele mensen miljonair gemaakt heeft, is vrij ondoordacht.
[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 17-11-2021 23:45 ]
Ik ken er nog wel 1. Alleen 1 whale is een beetje mysterieus, die hodl't zijn coins al sinds ze gemined zijn.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:37:
Ben ook benieuwd welk muntje volgende maand pumpt.
Zal wel dikke tech en heul veul adoptie achter zitten.
Coin heet Bitcoin, al eens van gehoord?
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/pt5p14UnzCcNjpfGusuGtvDe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OQCN9c5YU88i2lPzXjHlxuKl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mVD07mVhkaXM4FcCLrcBLLeQ.jpg?f=fotoalbum_large)