Heb hem nog niet gesproken, maar volgens mij gaat het ongeveer 8,5% minder met hem nu. hahaha
Jazeker:
https://coinmarketcap.com/currencies/monero/
Dan had je ook dikke winst gehad als je die nu nog steeds hebt niet zo veel als met ETH maar nog steeds niet verkeerd
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Net? Of bij 0.15? Zonde anders.. tenzij je op 7 cent of iets hebt gekocht. Ik verwacht nog steeds de ATH ergens tussen dec-febr. Gaat overigens nu helemaal door het putje..🤨 HODL.miicker schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:56:
Lang geleden dat ik in deze reeks iets heb gepost. Ik heb net mijn VeChain na jaren verkocht voor fiat. Toch nog een leuke winst op gepakt (procentueel gezien dan).
Tip van mij: koop nu dus VET want die zal wel de lucht in gaan. Dat gebeurt namelijk altijd als ik iets verkoop. En als ik iets koop stort de markt in
Had ik natuurlijk ook zelf kunnen vinden haha. Maar hoor er nooit over hier.Astennu schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:08:
[...]
Jazeker:
https://coinmarketcap.com/currencies/monero/
Dan had je ook dikke winst gehad als je die nu nog steeds hebt niet zo veel als met ETH maar nog steeds niet verkeerd
Nu gaat het goed, alts (kijk even bij SOLANA nu) gaan goed door het putje. Dat hebben we nodig voor een vervolg van de run richting 100K van BTC.
Even het ventiel los en door.
In beter nieuws, met SHIB gaat het nog slechter
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Oeh lekker kan ik weer bijkopen!BTC100K2021 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:14:
Nu gaat het goed, alts (kijk even bij SOLANA nu) gaan goed door het putje. Dat hebben we nodig voor een vervolg van de run richting 100K van BTC.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Deze 'dip' wordt toch met name veroorzaakt door de futures expiry van vrijdag?
Volgensmij staat er nogal wat op het spel voor de bears om BTC beneden de 60.000USD te houden.
Volgensmij staat er nogal wat op het spel voor de bears om BTC beneden de 60.000USD te houden.
Gister, ging om minder dan 3000 VET, dus stelde niet zoveel voor.eldeegee schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:09:
[...]
Net? Of bij 0.15? Zonde anders.. tenzij je op 7 cent of iets hebt gekocht. Ik verwacht nog steeds de ATH ergens tussen dec-febr. Gaat overigens nu helemaal door het putje..🤨 HODL.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Wat staat er op het spel?thefox231 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:15:
Deze 'dip' wordt toch met name veroorzaakt door de futures expiry van vrijdag?
Iets te snel geweest weer door ETH bij te kopen op 3645 zakt nog een stuk door.
Achja nog altijd een mooie prijs voor bijgekocht te hebben
3645 dollar is een goed prijsje toch.Philtjens schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:21:
dang ik wil eth ook wel kopen voor $3645, maar ik ga er van uit dat je euro's bedoeldPhiltjens schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:21:
crypto is either BTC or USD
[ Voor 7% gewijzigd door Helza op 18-11-2021 16:24 ]
Idd maar niet van toepassing op mijn post 😭😂knakworst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:23:
[...]
3645 dollar is een goed prijsje toch.
Dag 58k hopelijk tot snel 
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X4T5xGH3UzTC0QJDY4wQj6xm.jpg?f=user_large)
En er weer onder. En er weer boven. Raketijsje dit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X4T5xGH3UzTC0QJDY4wQj6xm.jpg?f=user_large)
[ Voor 89% gewijzigd door knakworst op 18-11-2021 16:29 ]
en 59kknakworst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:26:
[Afbeelding]
Altijd fijn als Bitvavo even meewerkt als ik even via iDeal geld wil storten....
Altijd Fiat er op hebben staanGioStyle schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:32:
Altijd fijn als Bitvavo even meewerkt als ik even via iDeal geld wil storten....
Ik had van de week 2K klaar staan is niet super veel maar kan er nu leuk gebruik van maken.
Ze doet mij een beetje denken aan mijn ex.knakworst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:26:
[Afbeelding]
Daar zei ik ook eens tegen "ik hoop jou nooit meer te zien!"
Helaas stoppen daar ook gelijk alle overeenkomsten.
Yep, die cash had ik al verbruikt, haha.Astennu schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:33:
[...]
Altijd Fiat er op hebben staan
Ik had van de week 2K klaar staan is niet super veel maar kan er nu leuk gebruik van maken.
Breng net mijn dochter naar zwemles. Vertrok op 59k en daar staat het nog op... saai...
Zero.
Als zij op mijn ex had geleken.... Dat was het nu niet mijn ex....Ray_ schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:33:
[...]
Ze doet mij een beetje denken aan mijn ex.
Daar zei ik ook eens tegen "ik hoop jou nooit meer te zien!"
Helaas stoppen daar ook gelijk alle overeenkomsten.
Dan.. HODL!
UberLurker Departement #GG.
Je hebt de fun al weer gemistPelox schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:34:
Breng net mijn dochter naar zwemles. Vertrok op 59k en daar staat het nog op... saai...
Maar als het zo door gaat zie ik de 56K ook nog wel in beeld komen. Aan de andere kant veert 58K wel regelmatig weer terug.
je kan gerust dca uitvoeren op deze muntjes, ze zullen allemaal nog over 5 jaar bestaan....
nothing stops this train
Laat je werkgever dan ook meteen het geld naar je exchange overmaken zoals wij allen hier hebben.GioStyle schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:34:
[...]
Yep, die cash had ik al verbruikt, haha.
Woohoooo payday!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand, its gone.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Als je ergens in wil investeren dan moet je zorgen dat de bags niet te groot zijn; die gaan als je lang HODLt namelijk enorm zakkenSkrunsies schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:34:
[...]
Als zij op mijn ex had geleken.... Dat was het nu niet mijn ex....
Dan.. HODL!
Komt het vaker bij bitvavo voor dat je aangekochte crypto met bijbehorende waarde niet meteen in je account verschijnt? Ik schrok me echt helemaal de tering. Ik dacht dat ik iets verkeerd had ingesteld en zag mijn fiat waarde halveren nadat de BTC buy was getriggerd. Echt wat een tering bende....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als zij mijn ex geweest was, dan zou ik heel goed snappen waarom ze er vandoor was gegaan.Skrunsies schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:34:
[...]
Dan.. HODL!
Bij stevige actie zijn sommige delen van de website niet altijd actueel, gewoon vanavond nog een keer kijken.zwembroek schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:36:
Komt het vaker bij bitvavo voor dat je aangekochte crypto met bijbehorende waarde niet meteen in je account verschijnt? Ik schrok me echt helemaal de tering. Ik dacht dat ik iets verkeerd had ingesteld en zag mijn fiat waarde halveren nadat de BTC buy was getriggerd. Echt wat een tering bende....
Probeer het naar je voordeel te zetten, paar enorm lage buyorders plaatsen wil op dit soort momenten nog wel eens lucratief zijn.
Geen idee, mijn weak hands verkopen alleen maar.zwembroek schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:36:
Op welke cryptos zetten jullie je geld voor 2022?
Mana had ik voor de groene raket in Oktober er natuurlijk al uitgegooid
, maar bij welke kan ik dit kunstje volgend jaar herhalen? Ter inspiratie:
https://www.nasdaq.com/ar...you-dream-of-getting-rich
Mana had ik voor de groene raket in Oktober er natuurlijk al uitgegooid
Raptoreum, Saitama Inu, ??Eskimootje schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:38:
Mana had ik voor de groene raket in Oktober er natuurlijk al uitgegooid, maar bij welke kan ik dit kunstje volgend jaar herhalen? Ter inspiratie:
😂Skrunsies schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:34:
[...]
Dan.. HODL!
Floki, sharpei en elonEskimootje schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:38:
Mana had ik voor de groene raket in Oktober er natuurlijk al uitgegooid, maar bij welke kan ik dit kunstje volgend jaar herhalen? Ter inspiratie:
Niks. Persoonlijk heb ik te weinig vertrouwen erin dat er nog een flinke groei komt de komende tijd. Inkopen doe ik wel weer als hier 5 posts per dag geplaatst worden. Alles staat achterlijk hoog. Hopelijk heb ik het misEskimootje schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:38:
Gelukkig wel, want ik had op zeker de low verkocht. Zo'n kans laat ik zelden schieten!Astennu schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:35:
[...]
Je hebt de fun al weer gemist
Maar als het zo door gaat zie ik de 56K ook nog wel in beeld komen. Aan de andere kant veert 58K wel regelmatig weer terug.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 18-11-2021 16:43 ]
Zero.
Squid game gaat denk ik nog wel een come back maken voor seizoen 2Eskimootje schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:38:
Oh dan heb ik het nog goed met -40%GioStyle schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:43:
[...]
Floki... Die staat nu op -50% bij mij..
TAU staat op -52%
[ Voor 5% gewijzigd door Xqlus1ve op 18-11-2021 16:46 ]
Ach, wat naar beneden gaat kan ook weer naar boven denk ik dan maar.Xqlus1ve schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:45:
[...]
Oh dan heb ik het nog goed met -40%
TAU staat op -52%
Netjes. Bij mij maar -30GioStyle schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:43:
[...]
klinkt als een goeie om in te stappen dus?GioStyle schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:43:
[...]
Ahja dan zit ik er (iets) groter in 🤗. Verkoop niet eerder dan ath 0.20 cent. Voorlopig gooit BTC roet in het eten. We waren goed op weg. Iedere keer als VET met een update komt gaat btc door het putjemiicker schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:18:
[...]
Gister, ging om minder dan 3000 VET, dus stelde niet zoveel voor.
ja...... in december gaat Floki reclame maken op de amerikaanse tv 👍Helza schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:51:
[...]
klinkt als een goeie om in te stappen dus?
sta nu ook -40% ofzo 🙃
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 18-11-2021 16:57 ]
nothing stops this train
Zijn dit nou allemaal panic sellers die verkopen?
En dan boom +500%Kol Nedra schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:56:
[...]
ja...... in december gaat Floki reclame maken op de amerikaanse tv 👍
sta nu ook -40% ofzo 🙃
heb daar echt een een mini flufje op staan (wat een gedoe met PCS imho). Durf daar niks meer op te zetten, denk dat het wel ff voldoende is ter lering en vermaakKol Nedra schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:56:
[...]
sta nu ook -40% ofzo 🙃
ja man, allemaal van die double top dwazen. die gaan hoop sats verliezenroflexx schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:57:
Zijn dit nou allemaal panic sellers die verkopen?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:58:
[...]
ja man, allemaal van die double top dwazen. die gaan hoop sats verliezenHODLLLLL
Lekker al een OLED TV of 3 verloren aan waarde op 3 dagen
Maar goed. Hopen dat het zakken ergens stopt nog deze week of komende week en dat we dan weer rustig naar boven gaan.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Zolang er al 1 aan de muur hangt maakt het niet uit!Kuusj schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:00:
Lekker al een OLED TV of 3 verloren aan waarde op 3 dagenMaar goed. Hopen dat het zakken ergens stopt nog deze week of komende week en dat we dan weer rustig naar boven gaan.
Ja toevallig sinds een weekjeXqlus1ve schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:01:
[...]
Zolang er al 1 aan de muur hangt maakt het niet uit!
Hier ook, van een oled naar niet meer dan een postzegel formaat. Maargoed, ik kijk er niet meer zo raar van op. Straks weer omhoog. Jantje huilt Jantje lacht.Kuusj schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:00:
Lekker al een OLED TV of 3 verloren aan waarde op 3 dagenMaar goed. Hopen dat het zakken ergens stopt nog deze week of komende week en dat we dan weer rustig naar boven gaan.
Ja precies. Kan niet ontkennen dat het even pijn doet dit. Al die rode balkjes zien die maar blijven duren.eldeegee schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:04:
[...]
Hier ook, van een oled naar niet meer dan een postzegel formaat. Maargoed, ik kijk er niet meer zo raar van op. Straks weer omhoog. Jantje huilt Jantje lacht.
Kan me er verder emotioneel wel redelijk goed vanaf zetten, maar vervelend blijft het.
alright koop ik er wat van, tnx for financial adviceKol Nedra schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:56:
[...]
sta nu ook -40% ofzo 🙃
hier ook, laat die +10k candle maar komen!Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:10:
Lol, mijn ETFs outperformen mijn crypto op de monthly.
Nieuwe hypecoin NT World jongens. Staat groen in de bearmarket.
Nog een klein stukje en dan heb je je 10k candleSethro schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:11:
[...]
hier ook, laat die +10k candle maar komen!
Er staat een plusje in zijn 10k cadleNopheros schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:14:
[...]
Nog een klein stukje en dan heb je je 10k candle
[Afbeelding]
Hahah.. Mijn NT World boomer ETF doet het ook prima. Kreeg deze week nog wat dividend gestort ook van NT emerging, wel meteen ETH van gekochtVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:10:
Lol, mijn ETFs outperformen mijn crypto op de monthly.
Nieuwe hypecoin NT World jongens. Staat groen in de bearmarket.
ik gooi er nog een staatslot bedrag ertegenaan volgende week wanneer ik die vieze euro shitcoin ontvang van mijn baas....Xqlus1ve schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:58:
[...]
heb daar echt een een mini flufje op staan (wat een gedoe met PCS imho). Durf daar niks meer op te zetten, denk dat het wel ff voldoende is ter lering en vermaak
nothing stops this train
Ik denk dat ik volgend jaar als ik geld heb voor een webcam zon wannabe technical analysis youtube channel ga maken en dan elke dag ga uploaden met een hoop BS tussendoor ff kijken er wordt gereageerd.. hahahahahaha
had net ff een profielplaatje gemaakt ''naam;'
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 18-11-2021 17:22 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik stem voor.A87 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:21:
Ik denk dat ik volgend jaar als ik geld heb voor een webcam zon wannabe technical analysis youtube channel ga maken en dan elke dag ga uploaden met een hoop BS tussendoor ff kijken er wordt gereageerd.. hahahahahaha
Ik zal braaf abonneren en duimpje klikken!A87 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:21:
hoe lager het gaat hoe beter, misschien zelfs 2 staatsloten erin gooien 💪Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:23:
floki gaat ook lekkerben ik blij dat ik die niet meer heb
nothing stops this train
Retteketet ik ben rekt!
Had ik toch maar die dip verkocht tijdens zwemles..
Had ik toch maar die dip verkocht tijdens zwemles..
[ Voor 54% gewijzigd door Pelox op 18-11-2021 17:28 ]
Zero.
In dit tempo hoeft de bearmarket ook niet lang te duren.
Grappig want Moonbeam stond aan het einde iets hoger maar gedurende de looptijd ook iets lager. Blijkbaar is de auction dus op z'n moment afgetikt.Bananeman schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:20:
Acala heeft de eerste auction gewonnen. Rewards zijn iig minder slecht dan ze hadden kunnen zijn doordat de hardcap niet bereikt is.
[Afbeelding]
Ik denk dat ze afgestraft zijn voor hun magere rewards. Benieuwd of dat voor ronde 2 beter gaat zijn.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
De bearmarket is 3 jaar iedere week deze shit. Tot je op -95% staat.knakworst schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:29:
In dit tempo hoeft de bearmarket ook niet lang te duren.
Zero.
Ik heb nog een verdwaald TA lijntje staan op 57.1k, maar de 55k zou me ook niks verbazen.
Ach ja Lambo's zijn toch niet leverbaar.
Ach ja Lambo's zijn toch niet leverbaar.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nou even de 53 aantikken vannacht en dan weer door
Ik dacht ik stort even wat fiat op Binance maar dat blijkt plotseling ingewikkeld geworden? Via iets van ADV of anders P2P van andere users? Irritant zeg.
@Gelukszoekr Loopt je short nog op bybit?
Updates, wij willen updates.
Gister ook een account aangemaakt maar moet nog funds overmaken. Zo loop ik hopeloos achter.
Updates, wij willen updates.
Gister ook een account aangemaakt maar moet nog funds overmaken. Zo loop ik hopeloos achter.
[ Voor 60% gewijzigd door BootjeVaren op 18-11-2021 17:41 ]
oh shit.......here we go again 🙃Stoffa schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:40:
Ik dacht ik stort even wat fiat op Binance maar dat blijkt plotseling ingewikkeld geworden? Via iets van ADV of anders P2P van andere users? Irritant zeg.
nothing stops this train
Hoe lang heb je onder een steen gelegen?Stoffa schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:40:
Nou lang, gezien ik over het algemeen hodl. Desalniettemin zou wat info best welkom zijnroflexx schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:41:
[...]
Hoe lang heb je onder een steen gelegen?
oke wie kan hem helpen? ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een oplossing....Stoffa schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:42:
[...]
Nou lang, gezien ik over het algemeen hodl. Desalniettemin zou wat info best welkom zijn
nothing stops this train
Ja help!Kol Nedra schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:43:
[...]
oke wie kan hem helpen? ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een oplossing....
Via coinbase ideal of sepa of kraken sepa en naar binance sturen.Stoffa schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:42:
[...]
Nou lang, gezien ik over het algemeen hodl. Desalniettemin zou wat info best welkom zijn
Ps. Steek er even een hele flinke zak fiat in aub.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 18-11-2021 17:45 ]
Zero.
Xlm, trx of xrp.Pelox schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:44:
[...]
Via coinbase ideal of sepa of kraken sepa en naar binance sturen.
dat is deze denk ik? (uitleg in het filmpje)
nothing stops this train
Om de pijn te verzachten voor ons allen. Die whale staat op het moment van schrijven dus zo'n 300k in het rood op deze buy
En volgende week 3000k in de plus...Selmer schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:46:
[...]
Om de pijn te verzachten voor ons allen. Die whale staat op het moment van schrijven dus zo'n 300k in het rood op deze buy
LOL hoef je alleen maar screenshots te maken van dit toppic.😁A87 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:21:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/M68cSCKFlVrbhFqaeeUJwcih.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NtnK7jB7yZnypmwCyTi6CyWd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r09yXFZ2OXEu10Ui14GKDaH7.jpg?f=fotoalbum_large)