* doe maar niet *
[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 16-11-2021 14:29 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Er verdwijnt gewoon een deel uit m'n portfolio... Zelfde problemen bij jullie?
hahaha je hoeft eigenlijk de koers niet te checken, gewoon de sfeer hier in het topic pijlen je weet dat het een bloedbad isYES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:12:
Jezus @Verwijderd, als je punt is dat je niet gelooft in TA, zeg dat dan gewoon zo:
"Ik geloof niet in TA"
Dan is het daar ook klaar. Sommige mensen zweren erbij, anderen geloven er niet in, prima.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Haha, mooiste is dat ik vandaag één keer naar mijn pf heb gekeken.anti elppa schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:13:
[...]
hahaha je hoeft eigenlijk de koers niet te checken, gewoon de sfeer hier in het topic pijlen je weet dat het een bloedbad is
nothing stops this train
KRC schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:14:
zelfs SHIB daalt...![]()
haha nee flauw.
Gaat idd hard over de gehele linie, ETH en BTC allebei flink.
Maar bied ook weer kansen, mss mooi moment om weer extra bij te kopen toch?
Zero.
Verwijderd
Hoef helemaal niemand te overtuigen. Het is gewoon prachtig om te zien hoe mensen sinds de "hardware wallets zijn duizend maal meer veilig dan software wallets" sommige hier graag elk detail van mijn posts willen gebruiken om boos op me te worden. Dan ben ik of een troll die ze maar wat graag feeden, of een sukkel die het niet begrijpt.YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:12:
Jezus @Verwijderd, als je punt is dat je niet gelooft in TA, zeg dat dan gewoon zo:
"Ik geloof niet in TA"
Dan is het daar ook klaar. Sommige mensen zweren erbij, anderen geloven er niet in, prima.
ik al eigenlijk 1,5 week niet meerYES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:14:
[...]
Haha, mooiste is dat ik vandaag één keer naar mijn pf heb gekeken.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zero.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:17:
Ben de psycholoog al aan het bellen maar er staan nog veel wachtende voor me.
Verwijderd
Heb je een voorproefje? Kunnen wel wat humor gebruiken hier.Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:17:
Gelukkig heb ik genoeg memes voor de komende 4 jaar, komt goed!
:strip_exif()/f/image/MdMr9FmMZ5wuxutwQRBSoTFS.png?f=user_large)
Je bent dus niet op zoek naar een inhoudelijk gesprek of discussie maar alleen maar bezig om mensen uit de tent te lokken omdat ze je de vorige keer dat je ergens over in discussie ging tegenspraken.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:15:
[...]
Hoef helemaal niemand te overtuigen. Het is gewoon prachtig om te zien hoe mensen sinds de "hardware wallets zijn duizend maal meer veilig dan software wallets" sommige hier graag elk detail van mijn posts willen gebruiken om boos op me te worden. Dan ben ik of een troll die ze maar wat graag feeden, of een sukkel die het niet begrijpt.
Misschien maar nieuw account aanmaken met een memenaam en een kekke avatar van Bitcoin en opnieuw beginnen met shitposten.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:17:
[...]
Heb je een voorproefje? Kunnen wel wat humor gebruiken hier.
nothing stops this train
ik ga het nog 1x proberen in begrijpelijke taal voor jeVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:09:
-->dus met het resultaat uit TA gaan we voorspellen.<---
[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 16-11-2021 11:22 ]
Zero.
Ja het is een goeie vraag..... wanneer... heeft die de bodem bereikt....Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:22:
Ik durf nooit te kopen als het rood is.. Wie heeft dat ook?
Ik wil altijd bijkopen, maar mn fiat zit al in crypto dus kan het nooitPelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:22:
Ik durf nooit te kopen als het rood is.. Wie heeft dat ook? Niet dat ik het uberhaubt van plan ben nu trouwens..
ik koop wellicht wat op 53k eerder niet. Voor het laatst op 36k gekocht en had zelf eigenlijk niet het plan nieuwe fiat erin te stoppen maar die zak rommel blijft maar groeien, dus de verleiding begint langzaam toe te nemenPelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:22:
Ik durf nooit te kopen als het rood is.. Wie heeft dat ook? Niet dat ik het uberhaubt van plan ben nu trouwens..
nope, hoe roder hoe meer ik koop juist ^^Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:22:
nothing stops this train
Ik heb de laatste tijd wat winst genomen en op nexo gezet voor de bear, staat nog minimaal 2 maanden vast. Dus nu inkopen doe ik niet.anti elppa schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:23:
[...]
ik koop wellicht wat op 53k eerder niet. Voor het laatst op 36k gekocht en had zelf eigenlijk niet het plan nieuwe fiat erin te stoppen maar die zak rommel blijft maar groeien, dus de verleiding begint langzaam toe te nemen
Zero.
Hier ook alweer bijgekochtKol Nedra schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:23:
[...]
nope, hoe roder hoe meer ik koop juist ^^
Van Lego vermoed ik?-Splash- schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:14:
Ik had het idee om een lambo te kopen vandaag, maar ik heb nu mijn oog laten vallen op een hele mooie Kia Picanto.
je kan ook verkopen als ie hoog staat, en bijkopen als ie laagstaatHelza schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:22:
[...]
Ik wil altijd bijkopen, maar mn fiat zit al in crypto dus kan het nooit
Je bent niet bekend met de lego prijzen zie ik..
Verwijderd
Jawel hoor, ik ben oprecht opzoek naar inhoudelijke discussie, maar dan krijg ik dit over me heen. Dan ga ik wel recalcitrant worden ja en vervelende vragen stellen.YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:18:
[...]
Je bent dus niet op zoek naar een inhoudelijk gesprek of discussie maar alleen maar bezig om mensen uit de tent te lokken omdat ze je de vorige keer dat je ergens over in discussie ging tegenspraken.
Uit een verhaaltje van iemand online een koop of verkoop-signaal proberen te halen zegt meer over de persoon die dat probeert
Als dit je conclusie is na mijn post heb je een bord voor je kop
slechte troll weer
Kan je daar wat mee?
maar jij wil alleen maar horen dat niemand dit zag aankomen en dat iedereen alleen maar bullish is, want dan verdien jij weer een sticker.
Verwijderd
Wel mooi dat die twee apen er vrij rustig onder blijven terwijl de Bitcoiner in paniek is.
nothing stops this train
Echt he, vond dat als kind prachtig, dacht nu nog wel leuk en heb er nu zelf geld voor, holy shit.-Splash- schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
[...]
Je bent niet bekend met de lego prijzen zie ik..
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 16-11-2021 11:29 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
voor een inhoudelijke discussie moet je zelf ook open staan. het enige dat jij tot nu toe hebt gedaan is cherrypicking tussen de antwoorden die je terug krijgt en daar dan even recalcitrant op reageren vanaf het begin.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
[...]
Jawel hoor, ik ben oprecht opzoek naar inhoudelijke discussie, maar dan krijg ik dit over me heen. Dan ga ik wel recalcitrant worden ja en vervelende vragen stellen.
Afgelopen vrijdag ook al iemand die boos op me was dat ik DEFI kocht zonder BTC te snappen terwijl ik nog nooit iets positiefs over DEFI gezegd heb.![]()
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Jij was mbt TA op zoek naar een inhoudelijke discussie?Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
[...]
Jawel hoor, ik ben oprecht opzoek naar inhoudelijke discussie, maar dan krijg ik dit over me heen. Dan ga ik wel recalcitrant worden ja en vervelende vragen stellen.
Afgelopen vrijdag ook al iemand die boos op me was dat ik DEFI kocht zonder BTC te snappen terwijl ik nog nooit iets positiefs over DEFI gezegd heb.![]()
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Verwijderd
In een discussie cherrypick je altijd de dingen die je of niet snapt, of waar je het niet mee eens bent.malarkan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:29:
[...]
voor een inhoudelijke discussie moet je zelf ook open staan. het enige dat jij tot nu toe hebt gedaan is cherrypicking tussen de antwoorden die je terug krijgt en daar dan even recalcitrant op reageren vanaf het begin.
Dan heb je inderdaad de bovenstaande punten terecht terug gekregen
"its not my fault, its the rest. yes surely not me"
nee cherrypicking op een halve zin is niet wat je doet in een discussie.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:31:
[...]
In een discussie cherrypick je altijd de dingen die je of niet snapt, of waar je het niet mee eens bent.
Om dat als reden te zien om van de lekker op de persoon opmerkingen goed te praten snap ik niet helemaal.
Verwijderd
Ik verwacht ondertussen niet veel meer. Gewoon lekker cynisch zijn, dan kan het leven alleen maar meevallen.YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:30:
[...]
Jij was mbt TA op zoek naar een inhoudelijke discussie?
Lees dan even terug hoe je die wilde openen. Had je verwacht dat je op die manier een goede inhoudelijke discussie ging starten?
you can sell cryptoSlinke schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
[...]
je kan ook verkopen als ie hoog staat, en bijkopen als ie laagstaat
schijnt.... ook maar van horen zeggen ik heb het eerlijkheidshalve zelf nog nooit geprobeerd
Verwijderd
Ik zeg "welke TAer heeft het voorspeld", zegt Taro "ik", kijk maar naar deze post, vervolgens vertellen andere mij dat TA niet voorspellend bedoeld is en dat ik dat er in zoek en dat het mijn fout is dat ik een voorspelling lees in TA. Dan spreek je toch Taro tegen?malarkan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:33:
[...]
nee cherrypicking op een halve zin is niet wat je doet in een discussie.
Jij gaat het hebben over dat 1 iemand zegt dat het voorspellend is en dat iemand anders zegt dat het terugkijken is, vervolgens wordt het uitgelegd en dan ga je het opeens over iets anders hebben omdat je dat punt verliest.
Zoals @YES al zegt: als dit jouw manier van discussieren is dan heb jij geen idee wat een goede discussie is. Jij bent op dit moment alleen maar aan het trollen.
Verwijderd
Had het hier al op de vuurdeur gesmeerd maar de eerste plaag van god heeft zich toch in mijn Delta weten te manifesteren.Servor schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:38:
Jongens het geitenbloed staat hier enkelhoog in de straten!
Ai.. hoop nieuw bloed dus. Hopium moeten we dus met een korreltje zout nemen..Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:29:
Even kijken wat het publiek hier is..
Poll: Hoe lang zit je al in crypto?
• < 1 jaar
• 1-2 jaar
• 3-4 jaar
• 5 jaar of langer
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 16-11-2021 11:42 ]
Zero.
Nee jouw vraagstelling is al enorm suggestief. als je dat al niet ziet is dit uberhaupt nutteloosVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:39:
[...]
Ik zeg "welke TAer heeft het voorspeld", zegt Taro "ik", kijk maar naar deze post, vervolgens vertellen andere mij dat TA niet voorspellend bedoeld is en dat ik dat er in zoek en dat het mijn fout is dat ik een voorspelling lees in TA. Dan spreek je toch Taro tegen?
Verwijderd
Confronterend, had ik eigenlijk niet gedacht.Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:29:
• < 1 jaar
• 1-2 jaar
• 3-4 jaar
• 5 jaar of langer
[Afbeelding]
Als Snitserklaas nog wat meer in z'n 'stables' klaar had staan, had hij ze er meteen tegen aan gesmeten.Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:22:
Hm ik look the cat nog even uit de tree want ik zie nog niet echt een overtuigende bounce van btc.Intelcore schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:37:
Ben weer ingestapt.
LRC, MANA en FTM. En wat ETH
Wat is "in crypto zitten". Ik ben er pas dit jaar actief mee bezig. Maar heb weleens bitcoin gekocht toen het 20 euro per bitcoin was, dus dat was tien jaar geleden ofzo.Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:29:
• < 1 jaar
• 1-2 jaar
• 3-4 jaar
• 5 jaar of langer
[Afbeelding]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb daar specifiek (over jouw reactie op Taro) niet wat over gezegd maar dacht wel, ja TA is ook wel op allerlei manieren interpretabel en zo kan het dus ook gebeuren dat iemand op het ene moment bullish is en een ander moment bearish.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:35:
[...]
Ik verwacht ondertussen niet veel meer. Gewoon lekker cynisch zijn, dan kan het leven alleen maar meevallen.![]()
Mijn initiele lijntjes post was beetje flauw, als Taro er dan serieus op ingaat en ik er een in mijn ogen onvolkomenheid in zie, dan leg ik alles open om inhoudelijk te discussiëren. Mijn reactie op Taro was niet sarcastische, flauw, trollerig, wat dan ook.
Ik wist het niet zeker dus dan probeer ik dat uit te vogelen door wat vragen te stellen.En dan nog. Als je oprecht denkt dat ik de intentie heb om te trollen, waarom feed men de troll dan.
Verwijderd
Ja okay, dus serieus ingaan op een suggestieve vraag van een troll, doen alsof dat een discussie is, als dat je niet bevalt dan wist je eigenlijk al lang dat het een troll was die vanaf bericht 1 niet meer te redden was.malarkan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:40:
[...]
Nee jouw vraagstelling is al enorm suggestief. als je dat al niet ziet is dit uberhaupt nutteloos
Sinds wanneer zit je er vuistdiep in bedoel ik.. dus sinds wanneer check je minimaal 67x je portfolio.anandus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:42:
[...]
Wat is "in crypto zitten". Ik ben er pas dit jaar actief mee bezig. Maar heb weleens bitcoin gekocht toen het 20 euro per bitcoin was, dus dat was tien jaar geleden ofzo.
Zero.
[ Voor 3% gewijzigd door Jedi_Pimp op 16-11-2021 11:44 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
We zaten al rond de 58kernie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:43:
De (door de kenners) verwachte 59K bodem lijkt te houden?
Verwijderd
Kijk dankje, een inhoudelijke antwoord met een bevredigende antwoord op mijn vraag. Dankje, kunnen we nu weer door met shitposten.YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:43:
[...]
Ik heb daar specifiek (over jouw reactie op Taro) niet wat over gezegd maar dacht wel, ja TA is ook wel op allerlei manieren interpretabel en zo kan het dus ook gebeuren dat iemand op het ene moment bullish is en een ander moment bearish.
En daarom reageerde ik later flauw dat TA dan niets voor jou is, omdat je dat blijkbaar anders ziet.
Mijn vervolgpost was ook van de strekking dat je kan geloven in TA of niet, en dat iemand die daar wel in gelooft waarschijnlijk nooit iemand kan overtuigen die er absoluut niet in gelooft.
Daarom mijn opmerking: zeg dan gewoon dat je er niet in gelooft, want dan hoeft er eigenlijk geen discussie gevoerd te worden.
[/quote]
En dan nog. Als je oprecht denkt dat ik de intentie heb om te trollen, waarom feed men de troll dan.
[/quote]
Ik wist het niet zeker dus dan probeer ik dat uit te vogelen door wat vragen te stellen.
Als we niet door de 58.5K zakken zitten we goed (op een korte wick na)
Ah, sinds wanneer ik elke keer als ik 's nachts moet plassen ook even mijn PF check?Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:43:
[...]
Sinds wanneer zit je er vuistdiep in bedoel ik.. dus sinds wanneer check je minimaal 67x je portfolio.
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 16-11-2021 11:46 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Ik hoop het - je bnb al terug?Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:45:
Mijn PORTO is in ieder geval binnen en als het weer zo'n klapper wordt als LAZZIO wordt het vandaag een mooie dag.
Alle fiat die er online staat trap ik er meestal wel in als er zo'n mega milestone (zoals nu 60k ) doorbreekt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat is vaak maar een druppel op de gloeiende plaat. Als ik fiat stort gat het eigenlijk altijd naar de binance card of op dat moment al naar crypto, ik heb niet echt een zak klaarstaan voor in slechte tijden onder het mom van time in the market beats time..Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:22:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Nee alleen PORTO maar dat is het belangrijkste. BNB bonjour ik straks weer terug de vault in.
Bitcoin daalt 7 procent in korte tijd, wat is er aan de hand? Komt dit door CME?

[ Voor 8% gewijzigd door Qunix op 16-11-2021 11:48 ]
Prima, als je het goed vind dat ik nog één ding achter je aan slinger?Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:44:
[...]
Kijk dankje, een inhoudelijke antwoord met een bevredigende antwoord op mijn vraag. Dankje, kunnen we nu weer door met shitposten.
Actief aankopen à € 20/stuk, lijkt me toch mee bezig zijn, tenzij je ze wegdeed aan €21 en pas dit jaar terug ingekocht hebt.anandus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:42:
[...]
Wat is "in crypto zitten". Ik ben er pas dit jaar actief mee bezig. Maar heb weleens bitcoin gekocht toen het 20 euro per bitcoin was, dus dat was tien jaar geleden ofzo.
Verwijderd
Uitzoomen en lekker wachten, komt goed.JoebarRC schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:14:
Ok, ben nu toch wel flink chagrijnig… we hebben dus nu week in week uit maandag stijgen en 6 dagen dumpen.. echt geen bal aan zo.
Ineens is 66K van nog geen dag geleden heeeel ver weg
Ik had met DAR laatst voor het eerste een andere tactiek (normaal keek ik het altijd een paar dagen aan, dat is 5/5 keer een slechte beslissing gebleken) en plaats een limit sell order op een vrij veilige lage amount. Dit om even heel zeker te wetn dat ik niet een of andere gekke market order van 0,01 EUR oppik. Dus bijv een limit sell op EUR2 nu. Wordt dan toch uitgevoerd tegen best mogelijke koers , beschermt me een klein beetje tegen een complete order boek faal..Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:51:
Wat doen jullie met PORTO om 1300? Ik denk dat ik een hoge limit sell ga proberen dit keer, als zijn market sells ook nog nooit tegengevallen.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Same here.. alleen.. hoe hoog? Lastig te bepalen zo.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:51:
Wat doen jullie met PORTO om 1300? Ik denk dat ik een hoge limit sell ga proberen dit keer, als zijn market sells ook nog nooit tegengevallen.
Dat is wel hele dubieuze speculaas. Snitserklaas gebruikt RSI om trends achteraf te bevestigen aangezien die op ieder verschillend timeframe iets anders laten zien.Qunix schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:47:
Het zal mij niet verbazen als we de 52k even opzoeken met wicks richting de 48k... De RSI is namelijk minder, wat betekent dat de afgelopen ATH niet geconfirmeerd is. Vandaar de zwakke burst naar boven die er niet was.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq