[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.286 views

Verwijderd

* doe maar niet *

[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 16-11-2021 14:29 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZaITxe92mX9nW0Ngl9kZllFmCA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JofegNZ0BAavpLWZifDcPlsP.jpg?f=user_large

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-01 19:49
Alles gratis vandaag?

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:27

YES

Moderator General Chat
Jezus @Verwijderd, als je punt is dat je niet gelooft in TA, zeg dat dan gewoon zo:

"Ik geloof niet in TA"

Dan is het daar ook klaar. Sommige mensen zweren erbij, anderen geloven er niet in, prima.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Black Friday is vroeg dit jaar.

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-01 14:39
Er verdwijnt gewoon een deel uit m'n portfolio... Zelfde problemen bij jullie?

• Servor
  • Niet online
En daar ging de 60K. Damn.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:09
YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:12:
Jezus @Verwijderd, als je punt is dat je niet gelooft in TA, zeg dat dan gewoon zo:

"Ik geloof niet in TA"

Dan is het daar ook klaar. Sommige mensen zweren erbij, anderen geloven er niet in, prima.
hahaha je hoeft eigenlijk de koers niet te checken, gewoon de sfeer hier in het topic pijlen je weet dat het een bloedbad is

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-01 14:22

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dit is echt niet grappig meer

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:08
Damn, dat wordt nog meer inkopen vandaag.

• -Splash-
  • Laatst online: 13-01 15:29
Ik had het idee om een lambo te kopen vandaag, maar ik heb nu mijn oog laten vallen op een hele mooie Kia Picanto.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Ok, ben nu toch wel flink chagrijnig… we hebben dus nu week in week uit maandag stijgen en 6 dagen dumpen.. echt geen bal aan zo.

Ineens is 66K van nog geen dag geleden heeeel ver weg

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:13:
[...]

hahaha je hoeft eigenlijk de koers niet te checken, gewoon de sfeer hier in het topic pijlen je weet dat het een bloedbad is
Haha, mooiste is dat ik vandaag één keer naar mijn pf heb gekeken.

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-01 20:37

KRC

zelfs SHIB daalt... :+
haha nee flauw.

Gaat idd hard over de gehele linie, ETH en BTC allebei flink.
Maar bied ook weer kansen, mss mooi moment om weer extra bij te kopen toch?

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-01 05:24
Paar weken terug buy order gezet op 58,610.00.

Glazen bol.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
Nou dat was het dan....

nothing stops this train

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
KRC schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:14:
zelfs SHIB daalt... :+
haha nee flauw.

Gaat idd hard over de gehele linie, ETH en BTC allebei flink.
Maar bied ook weer kansen, mss mooi moment om weer extra bij te kopen toch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/irmOR6xmA7XlwLrhZuz5pTbtoxs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8zmaoULyKHDvZOj9M7jxZhNN.jpg?f=user_large

Zero.

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:13
Heb nog steeds een klets opzij staan als ETH nog meer doorzakt, klein deel al gekocht maar zakt nog goed door.

Komt goed dit, hodl 👌🤑

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:12:

"Ik geloof niet in TA"

Hoef helemaal niemand te overtuigen. Het is gewoon prachtig om te zien hoe mensen sinds de "hardware wallets zijn duizend maal meer veilig dan software wallets" sommige hier graag elk detail van mijn posts willen gebruiken om boos op me te worden. Dan ben ik of een troll die ze maar wat graag feeden, of een sukkel die het niet begrijpt.

Misschien maar nieuw account aanmaken met een memenaam en een kekke avatar van Bitcoin en opnieuw beginnen met shitposten.

• anti elppa
YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:14:
[...]

Haha, mooiste is dat ik vandaag één keer naar mijn pf heb gekeken.
ik al eigenlijk 1,5 week niet meer

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46
Even stilzitten maar...

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Verwijderd

Ben de psycholoog al aan het bellen maar er staan nog veel wachtende voor me.

• Pelox
Gelukkig heb ik genoeg memes voor de komende 4 jaar, komt goed!

Zero.

• -Splash-
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:17:
Ben de psycholoog al aan het bellen maar er staan nog veel wachtende voor me.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EPYQrPV9VtERAgVDQiZZo3DJdrU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sBWpVLemZa0kxvXjtTVpQ367.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:17:
Gelukkig heb ik genoeg memes voor de komende 4 jaar, komt goed!
Heb je een voorproefje? Kunnen wel wat humor gebruiken hier.

• Chaes
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Klein wickje naar de 50D MA en weer door. 't Valt allemaal nog mee.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-01 18:51
Deze situatie doet mij denken aan afgelopen weekend.

Ik was op bezoek bij mijn oma. Da's er een van de oude stempel hoor.
Hoogpolig tapijt op de trap. Bloemetjesservies in de kast gestapeld. Toilet in het donkergroen. En een paar van die tegeltjes aan de wand van de kleinste kamer. Enfin, toen ik eenmaal daar ging zitten zat ik verwonderend de tegeltjeswijsheden te lezen, niet wetende dat ze al in de dagen er na ontzettend toepasselijk zouden zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-5fn252qM1UhXRnTR9prJYf5JVs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MdMr9FmMZ5wuxutwQRBSoTFS.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uVQUxeBtEe_wUGYI8sUTjQIqv3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ueP1f75buaLgyKZGdc59XUBn.png?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:15:
[...]

Hoef helemaal niemand te overtuigen. Het is gewoon prachtig om te zien hoe mensen sinds de "hardware wallets zijn duizend maal meer veilig dan software wallets" sommige hier graag elk detail van mijn posts willen gebruiken om boos op me te worden. Dan ben ik of een troll die ze maar wat graag feeden, of een sukkel die het niet begrijpt.

Misschien maar nieuw account aanmaken met een memenaam en een kekke avatar van Bitcoin en opnieuw beginnen met shitposten.
Je bent dus niet op zoek naar een inhoudelijk gesprek of discussie maar alleen maar bezig om mensen uit de tent te lokken omdat ze je de vorige keer dat je ergens over in discussie ging tegenspraken.

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:17:
[...]

Heb je een voorproefje? Kunnen wel wat humor gebruiken hier.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9ZAFr1t1hI3k6nx5khUSXkOfaw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PoWzUEJFEgJj7KJUbyTFDvjL.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:09:
-->dus met het resultaat uit TA gaan we voorspellen.<---
ik ga het nog 1x proberen in begrijpelijke taal voor je

Een persoon pakt een koers, dat is een schermpje met allemaal lijntjes.

Deze persoon kijkt naar het einde van het lijntje

Hierna kijkt deze persoon of de manier waarop dit lijntje is bereikt hetzelfde is als een eerder lijntje die al is gebeurt. dus in het verleden.

Daarna kijkt de persoon wat er de vorige keren is gebeurt nadat dit lijntje werd bereikt. soms zet hij daarvoor een aantal lijntjes en streepjes! leuk he!

Dan is de TA klaar, want er is een kans bekeken wat in de toekomst kan gaan gebeuren, gebaseerd op het verleden. Hiermee kan er gekeken worden naar andere dingen die ook nodig zijn voor een voorspelling. Hierdoor is TA (in tegenstelling tot jouw posts) geen onzin. het is kansberekening.

Of je er in gelooft of niet dat maakt niemand wat uit, de TA zelf is namelijk gewoon gebaseerd op controleerbare vergelijkingen. Hoe vaak is een vergelijkbare situatie voorgekomen en welke kant is deze situatie uitgebroken.

De voorspelling die daarop gebaseerd wordt mag je als onzin bestempelen, maar TA zelf is gebaseerd op situaties die al zijn voorgekomen.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
We zoeken de 57800 even op, veel mensen verkopen en we gaan weer omhoog.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-01 15:38
Ik netjes KDA op een lokale wallet. Dacht afgelopen dagen ik ga een deel verkopen: Kucoin deposit closed. Hello dip! Rekt haha. Dan maar verplicht HODL.

• Pelox
Ik durf nooit te kopen als het rood is.. Wie heeft dat ook? Niet dat ik het uberhaubt van plan ben nu trouwens..

[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 16-11-2021 11:22 ]

Zero.

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:14
Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:22:
Ik durf nooit te kopen als het rood is.. Wie heeft dat ook?
Ja het is een goeie vraag..... wanneer... heeft die de bodem bereikt.... :9

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik durf nooit te kopen als het rood is.. Wie heeft dat ook? Niet dat ik het uberhaubt van plan ben nu trouwens..
Ik wil altijd bijkopen, maar mn fiat zit al in crypto dus kan het nooit :(

• anti elppa
ik koop wellicht wat op 53k eerder niet. Voor het laatst op 36k gekocht en had zelf eigenlijk niet het plan nieuwe fiat erin te stoppen maar die zak rommel blijft maar groeien, dus de verleiding begint langzaam toe te nemen

• Kol Nedra
nope, hoe roder hoe meer ik koop juist ^^

nothing stops this train

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:28
Nu misschien een moment om wat dotjes in te kopen en in een auction te zetten?

Welke kies ik voor goeie rewards zonder dat het 2 jaar vast komt te zitten?

• Pelox
anti elppa schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:23:
[...]

ik koop wellicht wat op 53k eerder niet. Voor het laatst op 36k gekocht en had zelf eigenlijk niet het plan nieuwe fiat erin te stoppen maar die zak rommel blijft maar groeien, dus de verleiding begint langzaam toe te nemen
Ik heb de laatste tijd wat winst genomen en op nexo gezet voor de bear, staat nog minimaal 2 maanden vast. Dus nu inkopen doe ik niet.

Zero.

• Philtjens
  • Laatst online: 22:13
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:23:
[...]

nope, hoe roder hoe meer ik koop juist ^^
Hier ook alweer bijgekocht

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-01 15:02
-Splash- schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:14:
Ik had het idee om een lambo te kopen vandaag, maar ik heb nu mijn oog laten vallen op een hele mooie Kia Picanto.
Van Lego vermoed ik?

• Slinke
  • Laatst online: 11-01 17:58
Helza schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:22:
[...]

Ik wil altijd bijkopen, maar mn fiat zit al in crypto dus kan het nooit :(
je kan ook verkopen als ie hoog staat, en bijkopen als ie laagstaat :+

• -Splash-
Je bent niet bekend met de lego prijzen zie ik.. :D

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:18:
[...]

Je bent dus niet op zoek naar een inhoudelijk gesprek of discussie maar alleen maar bezig om mensen uit de tent te lokken omdat ze je de vorige keer dat je ergens over in discussie ging tegenspraken.
Jawel hoor, ik ben oprecht opzoek naar inhoudelijke discussie, maar dan krijg ik dit over me heen. Dan ga ik wel recalcitrant worden ja en vervelende vragen stellen.

Afgelopen vrijdag ook al iemand die boos op me was dat ik DEFI kocht zonder BTC te snappen terwijl ik nog nooit iets positiefs over DEFI gezegd heb. _O-
Uit een verhaaltje van iemand online een koop of verkoop-signaal proberen te halen zegt meer over de persoon die dat probeert
Als dit je conclusie is na mijn post heb je een bord voor je kop
slechte troll weer
Kan je daar wat mee?
maar jij wil alleen maar horen dat niemand dit zag aankomen en dat iedereen alleen maar bullish is, want dan verdien jij weer een sticker.

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 08:38
Hier ook fiat onderweg naar Kraken. En vanaf daar door naar KuCoin. Ga CRO en PYR aanschaffen.

Verwijderd

Wel mooi dat die twee apen er vrij rustig onder blijven terwijl de Bitcoiner in paniek is.

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11-2025
Double top. Sell the dip

• Kol Nedra
mensen met fiat nu, ben jaloers!!
nog maar 1 week wachten dan heb ik weer te besteden!

nothing stops this train

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

-Splash- schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
[...]

Je bent niet bekend met de lego prijzen zie ik.. :D
Echt he, vond dat als kind prachtig, dacht nu nog wel leuk en heb er nu zelf geld voor, holy shit.

Maar ehhh 58.XXX net damn.

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 16-11-2021 11:29 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Pelox
Even kijken wat het publiek hier is..

Poll: Hoe lang zit je al in crypto?
< 1 jaar
1-2 jaar
3-4 jaar
5 jaar of langer
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404004&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 16-11-2021 11:30 ]

Zero.

• malarkan
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
[...]

Jawel hoor, ik ben oprecht opzoek naar inhoudelijke discussie, maar dan krijg ik dit over me heen. Dan ga ik wel recalcitrant worden ja en vervelende vragen stellen.

Afgelopen vrijdag ook al iemand die boos op me was dat ik DEFI kocht zonder BTC te snappen terwijl ik nog nooit iets positiefs over DEFI gezegd heb. _O-

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]
voor een inhoudelijke discussie moet je zelf ook open staan. het enige dat jij tot nu toe hebt gedaan is cherrypicking tussen de antwoorden die je terug krijgt en daar dan even recalcitrant op reageren vanaf het begin.

Dan heb je inderdaad de bovenstaande punten terecht terug gekregen

"its not my fault, its the rest. yes surely not me"

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FH_LFmDtJPGdWlHnZVzO-EsZZyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qwkVgdAhmTwFWIVjXmlTykua.gif?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Het begin van groene candles. Toch? :)

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]
Jij was mbt TA op zoek naar een inhoudelijke discussie?

Lees dan even terug hoe je die wilde openen. Had je verwacht dat je op die manier een goede inhoudelijke discussie ging starten?

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-01 11:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2hbw6B-mOa5Nz8yycT7eK-EY9ic=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LHjF8xPSGaVVcbzgF5KDDYC9.jpg?f=user_large

Verwijderd

malarkan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:29:
[...]

voor een inhoudelijke discussie moet je zelf ook open staan. het enige dat jij tot nu toe hebt gedaan is cherrypicking tussen de antwoorden die je terug krijgt en daar dan even recalcitrant op reageren vanaf het begin.

Dan heb je inderdaad de bovenstaande punten terecht terug gekregen

"its not my fault, its the rest. yes surely not me"
In een discussie cherrypick je altijd de dingen die je of niet snapt, of waar je het niet mee eens bent.

Om dat als reden te zien om van de lekker op de persoon opmerkingen goed te praten snap ik niet helemaal.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Plan B toch maar mooi weer gelijk gekregen. Sprak van 10K candles... Zei er wel niet bij in welke richting :-D

• malarkan
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:31:
[...]

In een discussie cherrypick je altijd de dingen die je of niet snapt, of waar je het niet mee eens bent.

Om dat als reden te zien om van de lekker op de persoon opmerkingen goed te praten snap ik niet helemaal.
nee cherrypicking op een halve zin is niet wat je doet in een discussie.

Jij gaat het hebben over dat 1 iemand zegt dat het voorspellend is en dat iemand anders zegt dat het terugkijken is, vervolgens wordt het uitgelegd en dan ga je het opeens over iets anders hebben omdat je dat punt verliest.

Zoals @YES al zegt: als dit jouw manier van discussieren is dan heb jij geen idee wat een goede discussie is. Jij bent op dit moment alleen maar aan het trollen.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z29tvxs4l9Mk1KQA0ybwPJ6laIA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fph5eJlEAEsJXjIkr2OYDzCP.jpg?f=user_large

HODL!!

nothing stops this train

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:30:
[...]

Jij was mbt TA op zoek naar een inhoudelijke discussie?

Lees dan even terug hoe je die wilde openen. Had je verwacht dat je op die manier een goede inhoudelijke discussie ging starten?
Ik verwacht ondertussen niet veel meer. Gewoon lekker cynisch zijn, dan kan het leven alleen maar meevallen. :9

Mijn initiele lijntjes post was beetje flauw, als Taro er dan serieus op ingaat en ik er een in mijn ogen onvolkomenheid in zie, dan leg ik alles open om inhoudelijk te discussiëren. Mijn reactie op Taro was niet sarcastische, flauw, trollerig, wat dan ook.

En dan nog. Als je oprecht denkt dat ik de intentie heb om te trollen, waarom feed men de troll dan.

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Slinke schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
[...]

je kan ook verkopen als ie hoog staat, en bijkopen als ie laagstaat :+
you can sell crypto :? :? :? :?

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:48
Ben weer ingestapt.

LRC, MANA en FTM. En wat ETH

• Slinke
  • Laatst online: 11-01 17:58
schijnt.... ook maar van horen zeggen ik heb het eerlijkheidshalve zelf nog nooit geprobeerd :)

• Servor
  • Niet online
Jongens het geitenbloed staat hier enkelhoog in de straten!

Verwijderd

malarkan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:33:
[...]

nee cherrypicking op een halve zin is niet wat je doet in een discussie.

Jij gaat het hebben over dat 1 iemand zegt dat het voorspellend is en dat iemand anders zegt dat het terugkijken is, vervolgens wordt het uitgelegd en dan ga je het opeens over iets anders hebben omdat je dat punt verliest.

Zoals @YES al zegt: als dit jouw manier van discussieren is dan heb jij geen idee wat een goede discussie is. Jij bent op dit moment alleen maar aan het trollen.
Ik zeg "welke TAer heeft het voorspeld", zegt Taro "ik", kijk maar naar deze post, vervolgens vertellen andere mij dat TA niet voorspellend bedoeld is en dat ik dat er in zoek en dat het mijn fout is dat ik een voorspelling lees in TA. Dan spreek je toch Taro tegen?

Verwijderd

Servor schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:38:
Jongens het geitenbloed staat hier enkelhoog in de straten!
Had het hier al op de vuurdeur gesmeerd maar de eerste plaag van god heeft zich toch in mijn Delta weten te manifesteren.

• Pelox
Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:29:

< 1 jaar
1-2 jaar
3-4 jaar
5 jaar of langer
[Afbeelding]
Ai.. hoop nieuw bloed dus. Hopium moeten we dus met een korreltje zout nemen..

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 16-11-2021 11:42 ]

Zero.

• malarkan
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:39:
[...]

Ik zeg "welke TAer heeft het voorspeld", zegt Taro "ik", kijk maar naar deze post, vervolgens vertellen andere mij dat TA niet voorspellend bedoeld is en dat ik dat er in zoek en dat het mijn fout is dat ik een voorspelling lees in TA. Dan spreek je toch Taro tegen?
Nee jouw vraagstelling is al enorm suggestief. als je dat al niet ziet is dit uberhaupt nutteloos

Verwijderd

< 1 jaar
1-2 jaar
3-4 jaar
5 jaar of langer
[Afbeelding]
Confronterend, had ik eigenlijk niet gedacht.

• Snitserklaas
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-01-2025
Als Snitserklaas nog wat meer in z'n 'stables' klaar had staan, had hij ze er meteen tegen aan gesmeten. O+

Net zoals een paar anderen ook al zeiden: eerst moeten de pieten nog even in de fiat mijnen werken voordat Snitserklaas weer zijn DCA kan doen. Zal ome Bitcoin tegen die tijd wel weer mooi aangetrokken zijn helaas. <+:)

• keepitfrosty
  • Laatst online: 19-01 09:53
Intelcore schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:37:
Ben weer ingestapt.

LRC, MANA en FTM. En wat ETH
Hm ik look the cat nog even uit de tree want ik zie nog niet echt een overtuigende bounce van btc.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
Arm zijn went snel moet ik zeggen. Zat ik 24 uur geleden nog te kijken naar het importeren van een 2012 S5 Sportback kijk ik nu naar autos van een paar bitcent.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

< 1 jaar
1-2 jaar
3-4 jaar
5 jaar of langer
[Afbeelding]
Wat is "in crypto zitten". Ik ben er pas dit jaar actief mee bezig. Maar heb weleens bitcoin gekocht toen het 20 euro per bitcoin was, dus dat was tien jaar geleden ofzo.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-01 11:34
De discussie over de discussie hier, is dat bullish of bearish?

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-01 16:44
De (door de kenners) verwachte 59K bodem lijkt te houden? :)

PS5

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:35:
[...]

Ik verwacht ondertussen niet veel meer. Gewoon lekker cynisch zijn, dan kan het leven alleen maar meevallen. :9

Mijn initiele lijntjes post was beetje flauw, als Taro er dan serieus op ingaat en ik er een in mijn ogen onvolkomenheid in zie, dan leg ik alles open om inhoudelijk te discussiëren. Mijn reactie op Taro was niet sarcastische, flauw, trollerig, wat dan ook.
Ik heb daar specifiek (over jouw reactie op Taro) niet wat over gezegd maar dacht wel, ja TA is ook wel op allerlei manieren interpretabel en zo kan het dus ook gebeuren dat iemand op het ene moment bullish is en een ander moment bearish.

En daarom reageerde ik later flauw dat TA dan niets voor jou is, omdat je dat blijkbaar anders ziet.

Mijn vervolgpost was ook van de strekking dat je kan geloven in TA of niet, en dat iemand die daar wel in gelooft waarschijnlijk nooit iemand kan overtuigen die er absoluut niet in gelooft.

Daarom mijn opmerking: zeg dan gewoon dat je er niet in gelooft, want dan hoeft er eigenlijk geen discussie gevoerd te worden.
En dan nog. Als je oprecht denkt dat ik de intentie heb om te trollen, waarom feed men de troll dan.
Ik wist het niet zeker dus dan probeer ik dat uit te vogelen door wat vragen te stellen.

Verwijderd

malarkan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:40:
[...]

Nee jouw vraagstelling is al enorm suggestief. als je dat al niet ziet is dit uberhaupt nutteloos
Ja okay, dus serieus ingaan op een suggestieve vraag van een troll, doen alsof dat een discussie is, als dat je niet bevalt dan wist je eigenlijk al lang dat het een troll was die vanaf bericht 1 niet meer te redden was.

Mijn intentie was zeker niet te trollen. Sorry dat ik dat idee afgaf.

• Pelox
anandus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:42:
[...]

Wat is "in crypto zitten". Ik ben er pas dit jaar actief mee bezig. Maar heb weleens bitcoin gekocht toen het 20 euro per bitcoin was, dus dat was tien jaar geleden ofzo.
Sinds wanneer zit je er vuistdiep in bedoel ik.. dus sinds wanneer check je minimaal 67x je portfolio.

Zero.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Sorry, was even bezig met voorspellen. Blauwe levels wil ik houden (en het bovenste level is dus een S/L als ik instap in groene zone).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AVeZxuvgM336qjDw_9OMyBngcOo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TvulbtG3Ie79CrNBZi5negmr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Jedi_Pimp op 16-11-2021 11:44 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• keepitfrosty
  • Laatst online: 19-01 09:53
kernie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:43:
De (door de kenners) verwachte 59K bodem lijkt te houden? :)
We zaten al rond de 58 ;)

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:43:
[...]

Ik heb daar specifiek (over jouw reactie op Taro) niet wat over gezegd maar dacht wel, ja TA is ook wel op allerlei manieren interpretabel en zo kan het dus ook gebeuren dat iemand op het ene moment bullish is en een ander moment bearish.

En daarom reageerde ik later flauw dat TA dan niets voor jou is, omdat je dat blijkbaar anders ziet.

Mijn vervolgpost was ook van de strekking dat je kan geloven in TA of niet, en dat iemand die daar wel in gelooft waarschijnlijk nooit iemand kan overtuigen die er absoluut niet in gelooft.

Daarom mijn opmerking: zeg dan gewoon dat je er niet in gelooft, want dan hoeft er eigenlijk geen discussie gevoerd te worden.

[/quote]
[/quote]
Ik wist het niet zeker dus dan probeer ik dat uit te vogelen door wat vragen te stellen.
Kijk dankje, een inhoudelijke antwoord met een bevredigende antwoord op mijn vraag. Dankje, kunnen we nu weer door met shitposten.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 14:39
Als we niet door de 58.5K zakken zitten we goed (op een korte wick na)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:43:
[...]

Sinds wanneer zit je er vuistdiep in bedoel ik.. dus sinds wanneer check je minimaal 67x je portfolio.
Ah, sinds wanneer ik elke keer als ik 's nachts moet plassen ook even mijn PF check?
Ja, dat is sinds mei dit jaar :P

Oh... Mijn PF is bijnnnnnnna weer positief

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 16-11-2021 11:46 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Mijn PORTO is in ieder geval binnen en als het weer zo'n klapper wordt als LAZZIO wordt het vandaag een mooie dag.

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19-01 19:02
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:45:
Mijn PORTO is in ieder geval binnen en als het weer zo'n klapper wordt als LAZZIO wordt het vandaag een mooie dag.
Ik hoop het - je bnb al terug?

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-01 16:44
Ja plus minus he :9

PS5

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-01 11:51
Alle fiat die er online staat trap ik er meestal wel in als er zo'n mega milestone (zoals nu 60k ) doorbreekt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat is vaak maar een druppel op de gloeiende plaat. Als ik fiat stort gat het eigenlijk altijd naar de binance card of op dat moment al naar crypto, ik heb niet echt een zak klaarstaan voor in slechte tijden onder het mom van time in the market beats time..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Hamscho schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:46:
[...]

Ik hoop het - je bnb al terug?
Nee alleen PORTO maar dat is het belangrijkste. BNB bonjour ik straks weer terug de vault in.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
Weer door die tyfus launchpad heen geslapen...

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin daalt 7 procent in korte tijd, wat is er aan de hand? Komt dit door CME?
Afbeeldingslocatie: https://nieuws.btcdirect.eu/wp-content/uploads/2021/11/Screenshot-2021-11-16-at-08.49.13.png

Zou zo maar kunnen.

Bron: https://nieuws.btcdirect.eu/bitcoin-7procent/

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Het zal mij niet verbazen als we de 52k even opzoeken met wicks richting de 48k... De RSI is namelijk minder, wat betekent dat de afgelopen ATH niet geconfirmeerd is. Vandaar de zwakke burst naar boven die er niet was.

Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=0H8c&p=1

[ Voor 8% gewijzigd door Qunix op 16-11-2021 11:48 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:44:
[...]

Kijk dankje, een inhoudelijke antwoord met een bevredigende antwoord op mijn vraag. Dankje, kunnen we nu weer door met shitposten.
Prima, als je het goed vind dat ik nog één ding achter je aan slinger? :P

Mocht je ooit weer een discussie willen starten, open hem dan gewoon zo open mogelijk met jouw stelling en licht die stelling vast toe als dat verwarring alvast kan voorkomen. Je hebt zelf geen invloed op hoe anderen op je ingaan dus als je zelf in ieder geval zo open en duidelijk mogelijk bent heb je aan jouw kant alles gedaan om een reeks posts over en weer zoals net, te voorkomen :)

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19-01 15:20
anandus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:42:
[...]

Actief aankopen à € 20/stuk, lijkt me toch mee bezig zijn, tenzij je ze wegdeed aan €21 en pas dit jaar terug ingekocht hebt.
Denk dat niemand dit kan beantwoorden voor je.

Verwijderd

Wat doen jullie met PORTO om 1300? Ik denk dat ik een hoge limit sell ga proberen dit keer, als zijn market sells ook nog nooit tegengevallen.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-01 14:30
JoebarRC schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:14:
Ok, ben nu toch wel flink chagrijnig… we hebben dus nu week in week uit maandag stijgen en 6 dagen dumpen.. echt geen bal aan zo.

Ineens is 66K van nog geen dag geleden heeeel ver weg
Uitzoomen en lekker wachten, komt goed.

Zelf in mei begonnen, direct -60%. Aantal maanden gewacht, app niet meer geopend en hoppa, lekkere winst.
Wel vergeten profit te pakken, dat doen we de volgende keer maar :o

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-01 11:51
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:51:
Wat doen jullie met PORTO om 1300? Ik denk dat ik een hoge limit sell ga proberen dit keer, als zijn market sells ook nog nooit tegengevallen.
Ik had met DAR laatst voor het eerste een andere tactiek (normaal keek ik het altijd een paar dagen aan, dat is 5/5 keer een slechte beslissing gebleken) en plaats een limit sell order op een vrij veilige lage amount. Dit om even heel zeker te wetn dat ik niet een of andere gekke market order van 0,01 EUR oppik. Dus bijv een limit sell op EUR2 nu. Wordt dan toch uitgevoerd tegen best mogelijke koers , beschermt me een klein beetje tegen een complete order boek faal..

Blifjt natuurlijk nog 1 vraag over, waarop zet je die limit sell order dan. Ik heb nog nooit aan Launchpool meegedaan (zoals ik geloof ik al 30x heb gezegd afgelopen dagen , excuus) dus ik heb geen idee. Ik zou gezien de hoeveelheid Porto die ik heb gekregen me ~4EUR per stuk al best blij zijn dus voor mij gaat het iets in die richting worden denk ik.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 20:42
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:51:
Same here.. alleen.. hoe hoog? Lastig te bepalen zo.

• Snitserklaas
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-01-2025
Qunix schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:47:
Het zal mij niet verbazen als we de 52k even opzoeken met wicks richting de 48k... De RSI is namelijk minder, wat betekent dat de afgelopen ATH niet geconfirmeerd is. Vandaar de zwakke burst naar boven die er niet was.

[Afbeelding]
Dat is wel hele dubieuze speculaas. Snitserklaas gebruikt RSI om trends achteraf te bevestigen aangezien die op ieder verschillend timeframe iets anders laten zien. <+:)
Pagina: 1 ... 69 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!