"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Als we daar heen zouden flashen dan all in inclusief de spaarrekening van de kinderen.anandus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:04:
[...]
Ik heb daar nog steeds een buy order staan
Sinds juli ofzo
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bartje's altijd goed!knakworst schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:58:
Ondertussen Bartje compleet bij Dot. Mooi moment om te kopen?
9 vd 10 keer ook gewoon napraten van joeptubers en tweeteraarsNgangatar schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:38:
[...]
![]()
![]()
Zullen wel weer een berg redenen/excuses/uitvluchten/schuldigen zijn waarom dit niet uitkwam. Als altijd met dit soort voorspellingen, van wie dan ook hehe.
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 16-11-2021 10:14 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
ahm even gemist, jammer, hij blijft nu staan, zal straks wel weer omlaag gaaninfo33 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:11:
[...]
Jep sinds gisteravond,word vandaag gelist op Coinbase,
Verwijderd
Gaat de prijs omhoog: Natuurlijke groei van BTC die langzaam goud, de dollar, PayPal, Visa en Mastercard vervangt. Institutioneel geld koopt in en de whales holden want die weten hoe veel vuurwerk er nog gaat komen.
Gaat de prijs omlaag: Manipulatie en weak hands. Mensen begrijpen BTC niet. Kut aandelenmarkt die paniek veroorzaakt bij de mensen die er niet in zitten voor de tech.
ik kan niet echt een reden vinden eigenlijk. Weinig leverage ook. Denk dat het gewoon tijd was voor een leg down, fut was er ook beetje uit en de muren op 70 waren gisteren ochtend massief.keepitfrosty schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:12:
[...]
9 vd 10 keer ook gewoon napraten van joeptubers en tweeteraars
BTC gaat ook gewoon nooit in 1 rechte lijn up, dit is gewoon erg normaal, en nodig om straks weer hoger te komen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En continenten die wakker worden. Ongeacht welke het is en met welk been ze uit bed stappen. Dat zijn de échte boosdoeners.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:15:
Gaat de prijs omlaag: Manipulatie en weak hands. Mensen begrijpen BTC niet. Kut aandelenmarkt die paniek veroorzaakt bij de mensen die er niet in zitten voor de tech.
Wil je niet zo hard posten, straks maak je nog een continent wakker, gek.Ray_ schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:16:
[...]
En continenten die wakker worden. Ongeacht welke het is en met welk been ze uit bed stappen. Dat zijn de échte boosdoeners.
Rekteroni voor ontbijt, lunch en avondeten it is.Richh schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 02:10:
Gekocht op 61.5k, zowel hodl als trade. Morgen maar eens kijken hoe rekt ik met die fluf ben gegaan. Welterusten
Maar niet voor mij want ik heb pastéis de Belém
Toch neemt de dominantie ook nog steeds af. Dat is niet heel gebruikelijk als BTC zo'n drop maaktanti elppa schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:16:
[...]
ik kan niet echt een reden vinden eigenlijk. Weinig leverage ook. Denk dat het gewoon tijd was voor een leg down, fut was er ook beetje uit en de muren op 70 waren gisteren ochtend massief.
BTC gaat ook gewoon nooit in 1 rechte lijn up, dit is gewoon erg normaal, en nodig om straks weer hoger te komen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het is eerder gebeurdzwembroek schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:05:
[...]
Als we daar heen zouden flashen dan all in inclusief de spaarrekening van de kinderen.
Dus never say never
Ja reden is er ook niet echt imo. Gewoon een pullbackje en zolang de 60 blijft is er denk ik ook nog niks aan de hand. We gaan het zien verder. Onder de 60 komen is met name ruk als je veel in alts zit.anti elppa schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:16:
[...]
ik kan niet echt een reden vinden eigenlijk. Weinig leverage ook. Denk dat het gewoon tijd was voor een leg down, fut was er ook beetje uit en de muren op 70 waren gisteren ochtend massief.
YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:17:
[...]
Wil je niet zo hard posten, straks maak je nog een continent wakker, gek.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Verwijderd
alsof dat ook maar een enkele garantie is dat het in de toekomst ook zo zal blijven gaan.
Hier vandaan?Joosie200 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:20:
[...]
Rekteroni voor ontbijt, lunch en avondeten it is.
Maar niet voor mij want ik heb pastéis de Belém
https://goo.gl/maps/uhC7oGSPjFW83FWk8
Die zijn zooooo goed
Het opvallendste is eigenlijk dat de global crypto market cap gewoon met 9% gedaald is de afgelopen 24 uur. Dan is er echt wel iets aan de hand. Dan is er gewoon geld verdwenen/omgezet in fiat.keepitfrosty schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:24:
Ja reden is er ook niet echt imo. Gewoon een pullbackje en zolang de 60 blijft is er denk ik ook nog niks aan de hand. We gaan het zien verder. Onder de 60 komen is met name ruk als je veel in alts zit.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Nou naast alle tekenen dat er wel wat down zou gaan is om middernacht dus enkele momenten voor de dump de infrastructuur bill inclusief de crypto regulations door Biden getekend ….anti elppa schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:16:
[...]
[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 16-11-2021 10:27 ]
Jup. Gisteren letterlijk mee ontbeten en geluncht. Zo uit de oven super krokantanandus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:25:
[...]
Hier vandaan?
https://goo.gl/maps/uhC7oGSPjFW83FWk8
Die zijn zooooo goed
Als zelfs de Bear al een PS5 heeft dan gaat het best goed in deze geitebendemarkt.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nee joh, er was echt niemand die verwacht had dat die het zou halen..anandus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:26:
Misschien een verlate reactie op die ETF-afwijzing? Al was het al dagen aan het kwakkelen, natuurlijk
lijkt eerder op de xbox 360 hoorNgangatar schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:26:
[...]
Als zelfs de Bear al een PS5 heeft dan gaat het best goed in deze geitebendemarkt.

en duidelijk een xbox 360 controller
nothing stops this train
60%? Waar dat? Totale MC is nog iets van 2,7 tov 3, nog wat.zzzzz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:25:
[...]
Het opvallendste is eigenlijk dat de global crypto market cap gewoon met 60% gedaald is de afgelopen 24 uur. Dan is er echt wel iets aan de hand. Dan is er gewoon geld verdwenen/omgezet in fiat.
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 16-11-2021 10:29 ]
We kunnen in ieder geval niet naar Chinese vastgoedbedrijven wijzen dit keer, dus ik gooi er maar wat inJoebarRC schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:27:
[...]
Nee joh, er was echt niemand die verwacht had dat die het zou halen..
Coinmarketcap heeft zichzelf inmiddels weer gefixt. FUD voor niks duskeepitfrosty schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:28:
60%? Waar dat? Totale MC is nog iets van 2,7 tov 3, nog wat.
Het gaat om ca. 9% ipv 60%.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
19 nov gaat Bitcoin weer omhoog, richting de 67.4k
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 16-11-2021 10:35 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Ik denk dat het komt door de aankomende volle maan. Voelde al aan de aardlijnen in mijn achtertuin dat die deze maand bijzonder onstuimige energie met zich meebracht. Dat is vaak een teken dat BTC dump eraan komt.
Verwijderd
Als die coins gaan moven krijg je zo'n paniek dat we van een complete crash kunnen spreken.Slinke schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:33:
Heeft Satoshi Nakamoto eindelijk zijn BTC stack verkocht misschien?
Haha ja als die wallet weer actief wordt trek ik de hele kolere bende er uitVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:35:
[...]
Als die coins gaan moven krijg je zo'n paniek dat we van een complete crash kunnen spreken.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:34:
Wacht nog steeds op de TAer die dit al zag aankomen met zijn lijntjes.
Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Was het niet zo dat we het einde van de driehoek naderde? En bij zo'n driehoek kan-ie dan omhoog of omlaag schieten?Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:34:
Wacht nog steeds op de TAer die dit al zag aankomen met zijn lijntjes.
Maar ik heb de ballen verstand van lijntjes-TA
Haha dan zaten wij niet naar een btc te kijken die nog rond de 60k hovert.Slinke schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:33:
Heeft Satoshi Nakamoto eindelijk zijn BTC stack verkocht misschien?
Verwijderd
ja, of zijwaartsanandus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:37:
[...]
En bij zo'n driehoek kan-ie dan omhoog of omlaag schieten?
Of omlaag en daarna omhoog en weer omlaag en weer omhoog en dan zijwaarts en weer omlaag en omlaag en omhoog.
Zero.
Puur uit interesse, voor die 3x test welk time frame kijk je dan, en is dat dan de test tegen de 66k aan?
[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 16-11-2021 10:45 ]
Verwijderd
Tsja, en die post sprak je post van vrijdag tegen.
Waarschijnlijk stap ik rond 61.5k wel weer deels in, om dan daarna goed te monitoren of de koers evt. zelfs richting de MA99 afdaalt. Op basis van wat er in de 59-61k range gebeurt besluit ik wat verder te doen.
Als je 3 keer per week een voorspelling doet komt er altijd wel een uit.Taro schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:08:
Hopelijk alleen even de 1D MA25 testen met een klein wickje eronder en dan weer door naar 72k. Als het niet bij een klein wickje blijft dan stap ik volledig uit en dan zit ik het niet tot de ~52k (MA99) of lager uit.
[Afbeelding]
Begrijp me niet verkeerd, waardeer je inzichten en het is goed om van een oude rot in het vak te peilen wat het onderbuikgevoel is. Maar iedereen is blind voor zijn successen in voorspellingen.
Wanneer BTC begint te vallen krijgen we nog een altseason.
Veel Als-en en maar-en uiteraard.
Dat of "the flippening".Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:35:
[...]
Als die coins gaan moven krijg je zo'n paniek dat we van een complete crash kunnen spreken.
Taro heeft het vaak goed, maar ik durf die stap echt niet te nemen om naar stablecoin/fiat te gaan, veel te gevaarlijk...Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:42:
[...]
[...]
[...]
Als je 3 keer per week een voorspelling doet komt er altijd wel een uit.
Begrijp me niet verkeerd, waardeer je inzichten en het is goed om van een oude rot in het vak te peilen wat het onderbuikgevoel is. Maar iedereen is blind voor zijn successen in voorspellingen.
nothing stops this train
same, ik weet dat ik op spot beter gewoon 80% kan hoddlen. Ik poets met leverage verlies in euro's meer dan goedKol Nedra schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:44:
[...]
Taro heeft het vaak goed, maar ik durf die stap echt niet te nemen om naar stablecoin/fiat te gaan, veel te gevaarlijk...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb van 2017 tot mid 2020 gekocht, vanaf eind 2020 ben ik aan het verkopen en ook gisteren nog net wat verkocht. De golf omhoog verkoop ik dus en de golf omlaag (lager dan dit) ga ik weer instappen. Ik pak nooit de top mee, maar ook nooit 100% de dips. Dat is een beetje zoals ik het probeer te timen over een langere termijn.Kol Nedra schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:44:
[...]
Taro heeft het vaak goed, maar ik durf die stap echt niet te nemen om naar stablecoin/fiat te gaan, veel te gevaarlijk...
Mijn winsten zijn vele malen lager dan wat het had kunnen zijn met meer risico nemen, maar het is wel winst en ik ben er blij mee. Nu sta ik met een deel aan de zijkant en zie ik het wel, zoals gezegd verkoop ik mijn deel btc niet. Dat gaat mee de afgrond in of naar de maan. Alle andere coins vliegen er gewoon uit als het moet. Behalve mijn ksm en dot in parachains
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 16-11-2021 10:49 ]
Zero.
Als handelaar kijkt Taro elke dag naar die koers en bepaalt in het moment wat hij gaat doen. Als je dan 3x per week een verhaaltje opschrijft over wat je op dat moment bezig houdt, dan kunnen die verhaaltjes (met de grilligheid van de koers van Bitcoin) nogal van elkaar verschillen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:42:
[...]
[...]
[...]
Uit een verhaaltje van iemand online een koop of verkoop-signaal proberen te halen zegt meer over de persoon die dat probeert dan over de persoon die een verhaaltje vertelt over zijn huidige overdenkingen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:47:
Hopium:
bullish divergence op de 1h, 72k incoming
[Afbeelding]
Verwijderd
Wacht ik snap het niet. Taro zegt toch dat hij het zag aankomen? En nu ben ik fout bezig omdat ik daar een signaal uit wil halen?MicroWhale schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:49:
[...]
Als handelaar kijkt Taro elke dag naar die koers en bepaalt in het moment wat hij gaat doen. Als je dan 3x per week een verhaaltje opschrijft over wat je op dat moment bezig houdt, dan kunnen die verhaaltjes (met de grilligheid van de koers van Bitcoin) nogal van elkaar verschillen.
Uit een verhaaltje van iemand online een koop of verkoop-signaal proberen te halen zegt meer over de persoon die dat probeert dan over de persoon die een verhaaltje vertelt over zijn huidige overdenkingen.
Je stelt de verkeerde vraag. Welke TA'er had dit überhaupt willen weten?Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:42:
[...]
[...]
[...]
- Als je een swing trader bent, had je stop losses gezet waardoor je je verlies beperkt zou hebben (of je werkt met trailing stop losses waardoor je in the money uitgestopt wordt).
- Als je een daytrader bent, had je dit problem al helemaal niet gehad.
- Als je een investeerder bent, moet je helemaal geen TA bedrijven op dit soort tijdsframes: je bent immers investeerder en je zit er voor de lange termijn in. -5%, who the fuck cares?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dit snap ik nooit zo goed maar ik heb me er ook niet in verdiept verder. Er zijn veel meer buy orders wat op het eerste gezicht positief lijkt, alleen die orders liggen natuurlijk allemaal onder de huidige prijs dus dan heb je er weinig aan toch?
Ik had de posts van Taro nog niet gelezen en heb dit nu net gedaan. Ik heb er totaal geen verstand van en volg vooral mijn gevoel. Maar ik sta er exact zo in als Taro. Ik mis liever wat winst dan fiat waarde zien verdampen. En dan niet tijdens een duidelijke bull fase, maar vooral tijdens zwakke momenten van Bitcoin. Bijvoorbeeld als bepaalde weerstanden steeds opnieuw worden getest en afgewezen worden. Ook die double top zit me niet lekker. Dan liever instappen als de 70k met overtuiging word gebroken, of wanneer het echt uitverkoop is.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Maan?josvaesen schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:52:
Daar gaan we
Zero.
Verwijderd
Oftewel TA is voor niemand nuttig?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:52:
[...]
Je stelt de verkeerde vraag. Welke TA'er had dit überhaupt willen weten?
- Als je een swing trader bent, had je stop losses gezet waardoor je je verlies beperkt zou hebben (of je werkt met trailing stop losses waardoor je in the money uitgestopt wordt).
- Als je een daytrader bent, had je dit problem al helemaal niet gehad.
- Als je een investeerder bent, moet je helemaal geen TA bedrijven op dit soort tijdsframes: je bent immers investeerder en je zit er voor de lange termijn in. -5%, who the fuck cares?
Nee, @Taro heeft per doel/tijdsframe aparte analyses (correct me if I am wrong) , dus per dag bekijk je of je iets moet doen aan je posities in combinatie met je trading doelen. Middellange , lange termijn. Daar kunnen verschillende analyses uit voortkomen. En ook verschillende trades.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:51:
[...]
Wacht ik snap het niet. Taro zegt toch dat hij het zag aankomen? En nu ben ik fout bezig omdat ik daar een signaal uit wil halen?
Je ziet het nooit aankomen, TA is geen voorspellende tool. Het geeft een idee van een richting , en gecombineerd met je ideeën over de markt en je eigen toekomstige verwachtingen kan je order combinaties opzetten om wat te verdienen.
Het is dus niet zo dat TA op zichzelf staat, en je kan nooit als je zelf de analyse niet hebt gemaakt verwachten dat er een voorspellende waarde aan hangt. Het blijft een persoonlijke kijk, een waar de argumenten interessant kunnen zijn om zelf over na te denken.
Als dit je conclusie is na mijn post heb je een bord voor je kop en weet je dit overigens stiekem zelf ook wel.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja dit is echt de enige mogelijke uitkomst. Chapeau.
Als er genoeg mensen in geloven wel, zie plan b. En zo werkt het ook met andere ta's als er genoeg traders en volgers hetzelfde idee hebben dan gaat het ook gebeuren. Tot er een whale op sell of buy klikt, dan werkt het niet meer.
Zero.
Verwijderd
Maar Taro reageert op mijn flauwe post over dat een TAer het vast zag aankomen. Dat is voorspellend. Maar nu zeg jij dat Taro niet voorspellend te werk gaat.CornermanNL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:56:
[...]
Nee, @Taro heeft per doel/tijdsframe aparte analyses (correct me if I am wrong) , dus per dag bekijk je of je iets moet doen aan je posities in combinatie met je trading doelen. Middellange , lange termijn. Daar kunnen verschillende analyses uit voortkomen. En ook verschillende trades.
Je ziet het nooit aankomen, TA is geen voorspellende tool. Het geeft een idee van een richting , en gecombineerd met je ideeën over de markt en je eigen toekomstige verwachtingen kan je order combinaties opzetten om wat te verdienen.
Het is dus niet zo dat TA op zichzelf staat, en je kan nooit als je zelf de analyse niet hebt gemaakt verwachten dat er een voorspellende waarde aan hangt. Het blijft een persoonlijke kijk, een waar de argumenten interessant kunnen zijn om zelf over na te denken.
flauwe post vragen is een flauwe post krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:58:
[...]
Maar Taro reageert op mijn flauwe post over dat een TAer het vast zag aankomen. Dat is voorspellend. Maar nu zeg jij dat Taro niet voorspellend te werk gaat.
slechte troll weer
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Bord droog brood voor mijn kop ja.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:57:
[...]
Als dit je conclusie is na mijn post heb je een bord voor je kop en weet je dit overigens stiekem zelf ook wel.
Maar misschien beantwoord je eigen vraag dan want ik ben hier blijkbaar te dom voor. Ben altijd wat traag met leren geweest, juffrouw moest mij alles drie keer uitleggen.
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:52:
[...]
Welke TA'er had dit überhaupt willen weten?
PlanB is geen TA, PlanB is modelleur. Van een time series/regressiemodel zou je nog kunnen stellen dat het TA is omdat de input (deels) historische prijsactie is, maar van S2F niet.Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:57:
[...]
Als er genoeg mensen in geloven wel, zie plan b. En zo werkt het ook met andere ta's als er genoeg traders en volgers hetzelfde idee hebben dan gaat het ook gebeuren. Tot er een whale op sell of buy klikt, dan werkt het niet meer.
Ook in navolging wat @Jedi_Pimp ook zegt; als je een (investeerder) HODL'er bent met een lange tijdshorizon, doe je zelf een plezier en kijk niet naar time frames lager dan een week.
Verwijderd
Heb ze allemaal al gehad vandaag. TA is voorspellend, het geeft een gevoel aan, de markt is grillig dus je midlange termijn voorspelling verandert met de dag, ik zit fout want ik had er niks uit moeten halen, en doe je dat toch, dan had je moeten zien dat het een troll was.malarkan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:59:
[...]
flauwe post vragen is een flauwe post krijgen.
slechte troll weer
Juistem.
Net de bijbel. Die kun je ook precies zo interpreteren als dat het jou uitkomt.
Yep! Wat muntjes gekocht om in de auctions te steken (nu 20% van mijn DOT bag). Tot over 2 jaar!knakworst schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:58:
Ondertussen Bartje compleet bij Dot. Mooi moment om te kopen?
Ik heb net nog voor 8euro gekochtSkrunsies schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:59:
Oke zullen we stoppen met deze discussie? En BTC kopen? Kan die rommel tenminste weer up gaan
Als je TA in één zin bevat wilt hebben is het niets voor je.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:01:
[...]
Heb ze allemaal al gehad vandaag. TA is voorspellend, het geeft een gevoel aan, de markt is grillig dus je midlange termijn voorspelling verandert met de dag, ik zit fout want ik had er niks uit moeten halen, en doe je dat toch, dan had je moeten zien dat het een troll was.
Juistem.
Kan je daar wat mee?
Ik bedoel meer dat je believers nodig hebt voor deze markt.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:00:
[...]
PlanB is geen TA, PlanB is modelleur. Van een time series/regressiemodel zou je nog kunnen stellen dat het TA is omdat de input (deels) historische prijsactie is, maar van S2F niet.
ps.
[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 16-11-2021 11:03 ]
Zero.
Hier Moonbeam en Clover, ben benieuwd hoe dit er over twee jaar uit ziet.iBasch schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:01:
[...]
Yep! Wat muntjes gekocht om in de auctions te steken (nu 20% van mijn DOT bag). Tot over 2 jaar!
[Afbeelding]
Verwijderd
NeeYES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:02:
[...]
Als je TA in één zin bevat wilt hebben is het niets voor je.
Kan je daar wat mee?
En how about now?!FSC_87 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:50:
Hoe wil je onder de 60K inkopen als we er boven zitten?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
TA is niet voorspellend het is terugkijken naar de afgelopen periode. het is terugkijken, en dan kijk je naar eerder voorgekomen situaties om DAARMEE te gaan voorspellen/gokken wat de volgende stap is.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:01:
[...]
Heb ze allemaal al gehad vandaag. TA is voorspellend, het geeft een gevoel aan, de markt is grillig dus je midlange termijn voorspelling verandert met de dag, ik zit fout want ik had er niks uit moeten halen, en doe je dat toch, dan had je moeten zien dat het een troll was.
Juistem.
het is het zien van patronen.
Maar goed dat is al 3x gezegd, maar jij wil alleen maar horen dat niemand dit zag aankomen en dat iedereen alleen maar bullish is, want dan verdien jij weer een sticker.
Oké. Jammer.
Vraag van mijn kant: wat is precies het punt wat je wilt maken mbt je posts over TA?
Verwijderd
Toch denk ik dat PlanB een punt had, we hebben bijna een 10k daily. Alleen negatief, maar dat plusje was vast een niet bedoelde typefout.
nothing stops this train
Maakt het verlies op bnb meer dan goed! toch?roflexx schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:03:
0,51 porto. Dik man!
Zero.
Verwijderd
Als je mijn punt over TA in één zin bevat wilt hebben is het niets voor je.YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:04:
[...]
Oké. Jammer.
Vraag van mijn kant: wat is precies het punt wat je wilt maken mbt je posts over TA?
Kan je daar wat mee?
Sorry, te makkelijk.
Het kan zoveel harder gaan dan dit..HollovVpo1nt schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:06:
Jeetje... het gaat wel heel hard nu.
Zero.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja je bent te makkelijk te ontmaskeren als iemand die graag discussies aan wil wakkeren over onzin.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:06:
[...]
Als je mijn punt over TA in één zin bevat wilt hebben is het niets voor je.
Kan je daar wat mee?
Sorry, te makkelijk.
Nee.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:06:
[...]
Als je mijn punt over TA in één zin bevat wilt hebben is het niets voor je.
Kan je daar wat mee?
Sorry, te makkelijk.
Maar je vraagt wat, suggereert iets, geeft argumenten tegen bepaalde stellingen maar ik krijg geen hoogte van wat jouw achterliggende punt/stelling is.
Ik blijf een noob met die launchpools. Ik weet inmiddels hoeveel Porto ik heb gekregen. Kan ik uit jouw post afleiden dat je al wel ongeveer kunt inschatten hoeveel BNB dat weer waard gaat zijn als je het verkoopt rond 13u? De Porto/BNB koers is toch nog niet bekend?Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:05:
[...]
Maakt het verlies op bnb meer dan goed! toch?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
fack!!! vergetenroflexx schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:03:
0,51 porto. Dik man!
nouja dan maar laten staan in de launchpool IQ
nothing stops this train
Verwijderd
malarkan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:03:
[...]
TA is niet voorspellend het is terugkijken naar de afgelopen periode. het is terugkijken, en dan kijk je naar eerder voorgekomen situaties om DAARMEE te gaan voorspellen/gokken wat de volgende stap is.
het is het zien van patronen.
Maar goed dat is al 3x gezegd, maar jij wil alleen maar horen dat niemand dit zag aankomen en dat iedereen alleen maar bullish is, want dan verdien jij weer een sticker.
Ok niet voorspellend, check.TA is niet voorspellend het is terugkijken naar de afgelopen periode
Ow dus met het resultaat uit TA gaan we voorspellen.om DAARMEE te gaan voorspellen/gokken wat de volgende stap is.
Wat is het nou, begrijpend lezen was nooit mijn sterkste kant.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W4uxUIMdW2sx8GdaJJSaxB7H.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/t1n7BkYse3ZAEYanHebhJW3z.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aA8tacC4dhJUSvQh5FnjYAdA.jpg?f=user_large)
/f/image/okBYX4RmQ0vKZ5ZjGB1goZol.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cXTFptId0SbVZrlNrjzdVYdT.png?f=fotoalbum_large)