[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.275 views

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-12-2025
Het is een reactie op een te optimistische markt. Uiteindelijk zal de koers veel hoger zijn, alleen dan moet je wel de nuts of snickers hebben om daarop te vertrouwen en wachten. Zelf geloof ik dat het een korte en beperkte dip is. En als het niet zo is, ach ja, de wereld is toch al naar de kloten :+

02.52 uur Dieptepunt lijkt al voorbij. Zitten al weer 1200 hoger. Het vertrouwen en de rust zal het geen goed doen, maar uiteindelijk overwint de hebzucht. Nu nog even zoeken hoezeer de hebzucht het redelijke niet overstijgt. :-)
En, uiteindelijk, gaat het daar altijd om. Wanneer is het genoeg. Hoe denken anderen daarover. Straks als de VS en Europa wakker zijn maar eens kijken hoe die reageren en hoe diamont hun handen zijn 8) Het blijft tenslotte wel een dikke tech _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door Urbanus op 16-11-2021 03:05 ]

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

Hee, eindelijk wat beweging in bitcoin. Niet direkt het prettigste, maar tenminste wat aktie!

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Wtf rekt!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRKQKkFkGjC8q0id0UTIyKVq2lU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CHBoQK8PcM6tiLbnAHljfPGg.gif?f=user_large

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RRcT9OzcEqekFn5htnVrrHfj5so=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5p07W4NW3tPSSeaedzahEKb0.jpg?f=user_large

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:45
Au

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-01 11:51
Hoop dat die ons kan redden nu.. REKT met een hoofdletter inmiddels toch wel. En @Taro zat wéer goed en ik heb hem wéer genegeerd, zucht.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
De hele flikkerse bende pleurt weer in elkaar.. REKT! -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• twit
Misschien had planB er bij moeten zeggen dat die 10k candle er 1 van 40 naar 50 ofzo wordt ipv de 65 naar 75 waar wij op hoopten;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 18-01 09:13
Weer goeie klets bijgekocht 👌

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Zijn er stoplosses geraakt bij mensen? Goeie dip! Ik doe niks weg. Over 2-5 jaar staan we hoger. Laat maar bollen. Ohja, heb alleen nog maar btc.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:39

WhySoSerious

Be the change.

Tot in 2124...

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
PlanR schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 06:04:
Zijn er stoplosses geraakt bij mensen? Goeie dip! Ik doe niks weg. Over 2-5 jaar staan we hoger. Laat maar bollen. Ohja, heb alleen nog maar btc.
Nope.. ik zag gisterenavond dat er 4 pogingen waren geweest om door de 63 down te gaan en dacht: we gaan down vannacht en dus ben ik gaan slapen 8)7 8)7
Oh welllllll

• josvaesen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03-2025
Precies nog geen geweldige bounce

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:44
En nog altijd geen hit! Ik wacht rustig af..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Bounce? :/

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• twit
Ach ik ga het maar positief proberen te bekijken:
  • Het is maar een procent of 7
  • vorige maand stonden we nog lager
  • We zitten nog boven de 60k. 60.000!! dollar voor een virtueel muntje op de blockchain
  • Het scheelt weer op de box3 aangifte als we pas na 1 januari to the moon gaan
Jammer blijft het wel. Ik was nog een procent of 15 verwijderd van een wereldreis. Hopelijk is het ‘nog even geduld aub’ !😊

[ Voor 16% gewijzigd door twit op 16-11-2021 06:53 ]

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

twit schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 06:52:
Ach ik ga het maar positief proberen te bekijken:
  • Het is maar een procent of 7
  • vorige maand stonden we nog lager
  • We zitten nog boven de 60k. 60.000!! dollar voor een virtueel muntje op de blockchain
  • Het scheelt weer op de box3 aangifte als we pas na 1 januari to the moon gaan
Jammer blijft het wel. Ik was nog een procent of 15 verwijderd van een wereldreis. Hopelijk is het ‘nog even geduld aub’ !😊
Als je ergens voor spaart kun je toch af en toe op leuke momenten afromen?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7sP2DHJRVfDxEUEQeEun_vkF_A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eizUufXQ1p6xBJ9lIAtaOj6H.jpg?f=user_large

Heeft plan b al getweet?

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 16-11-2021 06:58 ]

Zero.

• josvaesen
  • Laatst online: 25-03-2025
Heeft wat last met zijn 5g verbinding

• twit
JDx schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 06:55:
[...]

Als je ergens voor spaart kun je toch af en toe op leuke momenten afromen?
Zeker. Ik klaag ook maar wat. Het is niet dat ik in diepe tranen naar mijn saldo zit te kijken. Bewust gekozen voor een strategie die me een keer of 5 zo snel bij mijn doel kan krijgen maar ook 5x zoveel kans heeft om het helemaal niet te halen. Big bang target halen , de hele boel verkopen en ‘opnieuw beginnen in het leven’ heeft ook wel iets toch. Al moet ik zeggen dat covid voorlopig toch nog wel een streep door die plannen lijkt te zetten.

Anyway dit is niet twit’s persoonlijke spaar topic. Het is 7u geweest, laten we ons focussen op de Porto launchpool! :)

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
twit schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:03:
[...]

Zeker. Ik klaag ook maar wat. Het is niet dat ik in diepe tranen naar mijn saldo zit te kijken. Bewust gekozen voor een strategie die me een keer of 5 zo snel bij mijn doel kan krijgen maar ook 5x zoveel kans heeft om het helemaal niet te halen. Big bang target halen , de hele boel verkopen en ‘opnieuw beginnen in het leven’ heeft ook wel iets toch. Al moet ik zeggen dat covid voorlopig toch nog wel een streep door die plannen lijkt te zetten.

Anyway dit is niet twit’s persoonlijke spaar topic. Het is 7u geweest, laten we ons focussen op de Porto launchpool! :)
Heb je gezien hoeveel bnb er al in staat in 5 min 8)7 8)7 8)7

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
hij zal dat plaatje met de vissen er wel weer in gooien.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:53
Matige bounce nog. Hm het lijkt erop dat we nog wel wat verder gaan zakken.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Eens zien waar we een bodem hebben. 53k zou zo maar kunnen. Eerst de 58 tot 60k zone eens zien

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• twit
JoebarRC schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:06:
[...]

Heb je gezien hoeveel bnb er al in staat in 5 min 8)7 8)7 8)7
FC Porto is dan ook een hele populaire club natuurlijk! 8) :+

Verwijderd

Wat is dit nou!

Ik dacht dat we in een ascending triangle zaten en dat was bullish!

Hoe ga ik dit nou uitleggen aan de vrouw. ;w

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:19:
Wat is dit nou!

Ik dacht dat we in een ascending triangle zaten en dat was bullish!

Hoe ga ik dit nou uitleggen aan de vrouw. ;w
'' het komt wel goed schatje ''

Verwijderd

Lol precies als PlanB over kale mannen begint te tweeten dondert de boel verder in elkaar.

Geef gewoon die kale mannen de schuld van alles.

Verwijderd

Mijn BNB zit in de pool, nu hopen dat PORTO even die miljoenmiljard procent verlies uitgestelde winst van vannacht goed maakt.

Zal wel weer een paar knaken worden, maar hey, iedere cent telt in deze alles verslindende geitenponzi.

Sterkte vandaag ouwe crypto strijders. En laat jullie de pis niet lauw maken door die stinkende kermis kutmunten.

Verwijderd

keanu_ schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:20:
[...]

'' het komt wel goed schatje ''
Dat zei ze zojuist tegen de kinderen voordat ze ze meenam naar de schoonmoeder om "even wat dingen op een rijtje te zetten".

Zei nog "goed idee, we kunnen vast nog wel ergens wat ECB flippos vandaan halen om de dip te kopen", maar toen ging ze alleen maar harder huilen.

Vrouwen...

• twit
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:22:
Mijn BNB zit in de pool, nu hopen dat PORTO even die miljoenmiljard procent verlies uitgestelde winst van vannacht goed maakt.

Zal wel weer een paar knaken worden, maar hey, iedere cent telt in deze alles verslindende geitenponzi.

Sterkte vandaag ouwe crypto strijders. En laat jullie de pis niet lauw maken door die stinkende kermis kutmunten.
Zelfs de laatste launchPAD (DAR) viel me helemaal niks tegen. Als ik dit topic mag geloven zijn launchPOOLs vaak nog wel een factor X beterr. Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen, dit keer misschien geen kibbeling van de viskraam halen van de opbrengst maar de complete jumbo booddschappen! :)

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Die word ook met de dag ongeloofwaardiger.. _O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
ALLES KAPOT JONGUH!!!!!

Eh ik bedoel, goedemorgen.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:52

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zepijBgYXSsU7cXW1tUWyg3p1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/44GVeEZdV4Q9yNr5l3cMcEAK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Xqlus1ve op 16-11-2021 07:33 ]

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46
Alles in het rood en daarvoorbij, maar OPCT klimt gewoon. :D

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Goederektemorgen

Verwijderd

Khaelos schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:28:
[...]

Hij wordt ook steeds meer uitgekotst in zijn comments.

Tijd voor PlanR.

• -Splash-
  • Laatst online: 13-01 15:29
Wel mooi om in te stappen. Enige waar ik nog in zat om lekker rekt mee te gaan was bnb vanwege die kut voetbalclub. Waar ik meer op verlies dan naar binnen hengel. Prima ochtend dus.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:48

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Even die BTC dominance omhoog, niks aan de hand. Mag nog wel even een procent of 10 extra van de alts af.

• twit
-Splash- schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:41:
Wel mooi om in te stappen. Enige waar ik nog in zat om lekker rekt mee te gaan was bnb vanwege die kut voetbalclub. Waar ik meer op verlies dan naar binnen hengel. Prima ochtend dus.
Als we zo doorgaan is er straks zo'n 20 miljoen BNB gecommit. Ter waarde van 10 miljard USDT dus als ik goed reken. Als die launchpool nu zo enorm tegenvalt dat de helft van die 10 miljard vervolgens denkt, fuck BNB , tijd om bitcoin te kopen staat ons een mooie groene candle te wachten! :9~

Hopium pijp much? :+

Verwijderd

Ultieme CZ troll. Geen trading pair openen voor PORTO. _O-

• -Splash-
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:39:
[...]

Hij wordt ook steeds meer uitgekotst in zijn comments.

Tijd voor PlanR.
Hij gaat ook steeds offtopic met dat Schindler's list gereutel.

• -Splash-
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:50:
Ultieme CZ troll. Geen trading pair openen voor PORTO. _O-
Waarom zou je het traden? We like the club :9

Verwijderd

-Splash- schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:53:
[...]

Waarom zou je het traden? We like the club :9
Om meer te kopen natuurlijk.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:42

resusaapje

h less

De 26-jarige Nederlandse street artist Judith de Leeuw is met de verkoop van vier kunstwerken in één klap miljonair geworden.
De kunstenares verkocht haar creaties aan de Zwitserse luxemarktplaats Idoneus, die haar uitbetaalde in cryptotokens

Om haar aan Idoneus gebonden cryptofortuin om te wisselen voor elders besteedbare euro’s is de kunstenares van plan om luxegoederen aan te schaffen via de online marktplaats en deze te verkopen voor traditionele valuta. 8)7

DEX? Cex? SEPA? Ideal? Achterhaald jonguh! _O-

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

resusaapje schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:02:
De 26-jarige Nederlandse street artist Judith de Leeuw is met de verkoop van vier kunstwerken in één klap miljonair geworden.
De kunstenares verkocht haar creaties aan de Zwitserse luxemarktplaats Idoneus, die haar uitbetaalde in cryptotokens

Om haar aan Idoneus gebonden cryptofortuin om te wisselen voor elders besteedbare euro’s is de kunstenares van plan om luxegoederen aan te schaffen via de online marktplaats en deze te verkopen voor traditionele valuta. 8)7

DEX? Cex? SEPA? Ideal? Achterhaald jonguh! _O-
En zo langzaam maar zeker zie je dit soort transacties niet meer middels fiat gaan. De vraag is waarom.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Super00721
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18-01 19:51
-Splash- schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:52:
[...]

Hij gaat ook steeds offtopic met dat Schindler's list gereutel.
Dit, ik sta op het randje van hem niet meer te volgen op twitter. Ik doe m'n best om bepaalde discussies/onderwerpen te vermijden op Twitter, en dan komt ie daar mee af.

Als dan ook nog zijn geloofwaardigheid lijkt te zakken...

• BTFD
troje schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:05:
[...]
En zo langzaam maar zeker zie je dit soort transacties niet meer middels fiat gaan. De vraag is waarom.
De eerste rappert heeft zich ook al gemeld..

https://www.puna.nl/ameri...-met-unieke-bitcoin-deal/

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gezien z'n album "blockchain" heet lijkt het me dat-ie al tot in z'n knieën in de crypto staat en niet een huis-tuin-en-keuken-rappert is :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Gisteren een gedeelte verkocht. Vandaag met korting inkopen... It feels gooooooooooood.

• Pelox
GioStyle schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:15:
Gisteren een gedeelte verkocht. Vandaag met korting inkopen... It feels gooooooooooood.
Tot we straks op 52k zitten.

Zero.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 16:10

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:42:
[...]

Verhuur is zoals ik het zie een symptoom ziekte van een ziek systeem. Het is als ver terug in de historie toen boeren voor een landheer werkte en een deel van hun opbrengst moesten afstaan. Onredelijk veel kosten tov 0.0 opbouw eigen vermogen/onafhankelijk. Verhuur moet helemaal uitsterven. Kapot ermee. Bitcoin fixes this.
Toch nog even hierop terugkomen, wel offtopic wellicht maar het bleef in mijn hoofd zitten.

Mijn vriendin en ik wilden toen wij samen gingen wonen juist eerst huren, omdat je nog niet eerder zoveel samen bent geweest en bezittingen deelt wilden we ons niet direct committeren aan een 30-jarige lening. Waarom is in een dergelijk geval huren niet logischer?
En in het verlengde daarvan, als er vraag is, waarom is een gezond aanbod van huurwoningen dan verkeerd? Ik snap en zie ook dat de woningmarkt momenteel echt helemaal naar de tering is, maar ik begrijp niet zo dat verhuur echt helemaal 100% fout/verkeerd zou zijn.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-01 17:37
BTC100K2021 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:44:
Even die BTC dominance omhoog, niks aan de hand. Mag nog wel even een procent of 10 extra van de alts af.
BTC.D gaat nog niet echt omhoog. "We" zitten nog in dromenland

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• GioStyle
  • Nu online
Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:20:
[...]

Tot we straks op 52k zitten.
Nog goedkoper inslaan! :D

• Pelox
En dan 40k, 32k, 22k, 8k en uiteindelijk 6 cent.

Ik hanteer in ieder geval de omgekeerde tactiek van 2018 dit keer. Dus niet bijkopen, maar verkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 16-11-2021 08:24 ]

Zero.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:23:
[...]

En dan 40k, 32k, 22k, 8k en uiteindelijk 6 cent.
Als je dat consequent doet, zit je uiteindelijk met meer sats :P

ik die gewoon redelijk vroeg naar bed gaat ziet iedereen ochtend een pf met 10% minder waarde :F

• YES

YES

Moderator General Chat
Wen moon? Nou nu ff niet blijkbaar :+
De bounce op 60.3k overtuigt nog niet zo maar wie weet wat er nog volgt natuurlijk, verder zie ik anders de zone tussen 57.8k en 58.4k nog als een zone waar we hopelijk gaan bouncen. Als we daar ook doorheen gaan is 57.3k de volgende lijn (die staat overigens niet in deze chart getrokken).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tf8cHTwjV3xUhvSnULjbBe5abs0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9CCZjfHlFW7Tiscx4ulSBuIa.png?f=fotoalbum_large

In het kader van "when in doubt, zoom out", op de weekly zitten we nog in een uptrend en als deze daily candle nog netjes een stuk opgegeten wordt en we daarna weer naar boven kunnen kijken zetten we daar ook gewoon een higher low neer :)

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Khaelos schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:28:
[...]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
anandus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:14:
[...]
Gezien z'n album "blockchain" heet lijkt het me dat-ie al tot in z'n knieën in de crypto staat en niet een huis-tuin-en-keuken-rappert is :P
1 hitje gehad (nou ja hitje, nummer 49 in de top 100 van USA) samen met een vééél succesvollere rapper.
Wikipedia: Money Man

Gewoon een huis-tuin en keuken-rappert dus :+

• Wowhead
  • Laatst online: 18-04-2024
Ik wilde een nieuwe airsoft replica halen, dacht mag mij ook wel weer eens verwennen na maanden alles in crypto te stoppen, nou dat stel ik dan ook maar weer even uit, lekker muntjes in de uitverkoop kopen.

• MaStar
  • Laatst online: 18-01 02:45
Nee slechte timing. Gister een groot deel fiat ingelegd. Nu weer - 10% echt zonde. Timing. Zucht.

Verwijderd

twit schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:09:
Vraagje over de Launchpool van morgen ( dat wordt voor mij de eerste keer). Ik zie de volgende timelines:
Subscription Period
2021-11-16 07:00
3
Calculation Period
2021-11-16 10:00
4
Final Token Distribution
2021-11-16 11:00

Betekent dit dat de tokens ook vanaf 11u te verhandelen zijn? Is dat het moment dat je klaar moet zitten om een eventuele limit/market sell order te plaatsen Of is er nog 1 tijdstip dat ik mis, namelijk het listing tijdstip zoals dat vaak bij Launchpads staat aangegeven?
Gevonden:
After the subscription is complete, Binance will list FC Porto Fan Token (PORTO) in the innovation zone at 2021-11-16 12:00 PM (UTC) and open trading for PORTO/BTC, PORTO/USDT, PORTO/TRY and PORTO/EUR trading pairs.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:53

LankHoar

Langharig tuig

Toch fijn zo'n stop loss order. Heb dus wat winst kunnen pakken. Maar dan komt de vraag: wanneer koop ik weer? Gaan we nog verder naar beneden of schieten we straks weer omhoog? Wil de boot niet missen uiteraard, maar ook graag goedkoper meer muntjes inkopen :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• MaStar
  • Laatst online: 18-01 02:45
LankHoar schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:40:
Toch fijn zo'n stop loss order. Heb dus wat winst kunnen pakken. Maar dan komt de vraag: wanneer koop ik weer? Gaan we nog verder naar beneden of schieten we straks weer omhoog? Wil de boot niet missen uiteraard, maar ook graag goedkoper meer muntjes inkopen :+
$98K Nov and $135K Dec prediction still in play

:')

• BTFD
Denk dat we hem al angzaam erin kunnen kunnen gooien: Deel ? (ben de tel kwijt)
Servor schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:09:
Wordt dit de nieuwe laatste kans om onder de 60K in te kopen of wat?

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-01 11:36
Hoe wil je onder de 60K inkopen als we er boven zitten?

• knakworst
  • Laatst online: 08:51

knakworst

Get more sats!

Je kan nu al de handelsparen in je favorieten zetten als je zoekt op PORTO, dan zie je ook een tellertje.

• -Splash-
FSC_87 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:50:
Buy order < 60k zetten en wachten tot hij fulfilled is?

• resusaapje
  • Laatst online: 08:42

resusaapje

h less

Joh!

Pap, kan je helpen met huiswerk?
Sure, hoe heet het hoofdstuk?
Eh, weetnie?
Wat staat er in de inleiding?
Eh, weetnie?
Nou, ga eerst maar eens lezen en als je DAN vragen hebt, kom je terug

e l k e k e e r w e e r . . .

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:02
In euro's denken? :+

site

Verwijderd

knakworst schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:51:
[...]

Je kan nu al de handelsparen in je favorieten zetten als je zoekt op PORTO, dan zie je ook een tellertje.
To be fair, dat was een uur geleden nog niet. Maar hier staat het al klaar voor de klapper vanmiddag. Hopelijk... :9

Verwijderd

lol, bijna een 10k candle, alleen in een verkeerde kleur.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
Like clockwork

Verwijderd

Power Ledger (?) wordt even lekker gepumpt?

• GioStyle
  • Nu online
In € kopen. :+

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:53

LankHoar

Langharig tuig

MaStar schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:42:
[...]

$98K Nov and $135K Dec prediction still in play

:')
Oke ik zit er weer in oOo

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Servor
  • Niet online
JA WE GAAN WEER OMHOOG HET LEK IS BOVEN VLUG BIDDEN WIJ SAMEN:
Satoshi Nakamato, die in volledige anonimiteit zijt,
Geheiligd zij uw logaritme
Uw blockchain kome,
Uw Genesis block geschiede
Op de exchanges en in de wallets.

Geef ons heden onze dagelijkse fee,
En vergeef ons onze shorts,
Gelijk ook wij vergeven de bears,
En leid ons niet naar een rugpull.

Want van u is de geitenbende
En de ponzi
Tot in eeuwigheid.

Hodl.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:20:
[...]

Toch nog even hierop terugkomen, wel offtopic wellicht maar het bleef in mijn hoofd zitten.

Mijn vriendin en ik wilden toen wij samen gingen wonen juist eerst huren, omdat je nog niet eerder zoveel samen bent geweest en bezittingen deelt wilden we ons niet direct committeren aan een 30-jarige lening. Waarom is in een dergelijk geval huren niet logischer?
En in het verlengde daarvan, als er vraag is, waarom is een gezond aanbod van huurwoningen dan verkeerd? Ik snap en zie ook dat de woningmarkt momenteel echt helemaal naar de tering is, maar ik begrijp niet zo dat verhuur echt helemaal 100% fout/verkeerd zou zijn.
Omdat er geen grijs is, alles moet zwart/wit zijn.

Heb je nu dat Bitcoin boek al eens gelezen? En zo niet, waarom doe je dan überhaupt nog steeds mee aan discussies? 8)7 :?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:27:
Wen moon? Nou nu ff niet blijkbaar :+
De bounce op 60.3k overtuigt nog niet zo maar wie weet wat er nog volgt natuurlijk, verder zie ik anders de zone tussen 57.8k en 58.4k nog als een zone waar we hopelijk gaan bouncen. Als we daar ook doorheen gaan is 57.3k de volgende lijn (die staat overigens niet in deze chart getrokken).
[Afbeelding]

In het kader van "when in doubt, zoom out", op de weekly zitten we nog in een uptrend en als deze daily candle nog netjes een stuk opgegeten wordt en we daarna weer naar boven kunnen kijken zetten we daar ook gewoon een higher low neer :)
Overtuigend of niet, ik heb zojuist weer wat BTC ingeslagen. Lets go REKT.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-01 19:33
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:01:
Power Ledger (?) wordt even lekker gepumpt?
Jep sinds gisteravond,word vandaag gelist op Coinbase,
GALA trouwens ook,daar heb ik inmiddels al een flufje van gekocht,kijken of hij vanavond ook tekeergaat na de launch...

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:25
Servor schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:07:
Satoshi Nakamato, die in volledige anonimiteit zijt,
Geheiligd zij uw logaritme
Uw blockchain kome,
Uw Genesis block geschiede
Op de exchanges en in de wallets.

Geef ons heden onze dagelijkse fee,
En vergeef ons onze shorts,
Gelijk ook wij vergeven de bears,
En leid ons niet naar een rugpull.

Want van u is de geitenbende
En de ponzi
Tot in eeuwigheid.

Hodl.
_/-\o_ _O-
Die had ik nog niet eerder gezien, maar kan maar van één iemand zijn :P
(@Verwijderd :?

• twit
Thanks!! Dat wordt rond 13u klaar zitten dus als ik goed reken :).

• knakworst

knakworst

Get more sats!

twit schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:37:
[...]

Thanks!! Dat wordt rond 13u klaar zitten dus als ik goed reken :).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kr8V4Q0eG-xkROdInQEr1OSEAMw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rrcIJwT3JJ4zlPiiD3GDyEYz.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
  • Laatst online: 18-01 18:52
TOMO/BTC order gehit, mooie gain erop gehad 👍

nothing stops this train

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
When 28k?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik denk dat Ethereum dat binnen 24 maanden wel gaat halen.

• Pelox
Dat zou wel lekker zijn voor ETH, maar het ziet er nog niet uit alsof we daar snel zitten. Blijft crypto, kan snel veranderen natuurlijk.

Had wat btc verkocht.. maar dat duurde niet lang. Kon het niet over mijn hart verkrijgen, verder kan ik alles verkopen, maar btc.. :N

[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 16-11-2021 09:51 ]

Zero.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:48:
[...]

Dat zou wel lekker zijn voor ETH, maar het ziet er nog niet uit alsof we daar snel zitten. Blijft crypto, kan snel veranderen natuurlijk.
Ah, een beetje zoals jouw humeur c.q. sentiment dus.

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/UBwavZVvFvkAAAAC/burn-oh.gif

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Pelox
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:51:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d5cjKmXrrXdBMngNR-TuQzL8zyk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xQL0F6qnf6Gb0y6fZNhLbQjh.gif?f=user_large

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObSXrNnFPVzfQQ9A7OcJ9jIrzEM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IfOuJIdgcOPGsn2UdVVVpmps.jpg?f=user_large

• zwembroek
knakworst schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:48:
[...]

Ik denk dat Ethereum dat binnen 24 maanden wel gaat halen.
Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:48:
[...]

Moonboys...

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• zwembroek
Toe hap even... :P

• Servor
  • Niet online
Fietste net langs de Bruna, uitgestorven...

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:51:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HOvJbRkgHl-WjR-rVL5FnaWlY2s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3XnOD6WRKljCUP5enf9yDtzW.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ondertussen Bartje compleet bij Dot. Mooi moment om te kopen?

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:58:
Ondertussen Bartje compleet bij Dot. Mooi moment om te kopen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex1TMxB7vrlw-PNSlSoBZA2_6RY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TgwESOJHMfXCGfuHCbsx6qEm.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zam3JVq_OKvEVrMjVTVBb91DPzs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vj3KSQiudvideJTJsJfTMzuR.jpg?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pagina: 1 ... 67 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!