[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.262 views

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:25

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:52:
Flinke dump toch.. is er al een reden verzonnen gevonden?
Geen idee, maar goud en zilver dalen ook.

Btc - 0,19 procent. Maar de dollar heeft een half procentje gewonnen, dus winst :)

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46
Xqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:06:
[...]

Zou niet mogen maar is niet onmogelijk, even contact opnemen met klantenservice zou ik zeggen.
Yep. Heb alweer met mijn gekke bek voor de selfie camera gestaan. Met een stuk papier en een tekst. Pas dan weet je dat Crypto nog in de kinderschoenen staat.
:')
Skrunsies schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:15:
[...]

Heb je ook gecheckt als de verval datum anders is? Gek of niet maar dat had ik toen. Vervolgens de oude ( virtuele ) card verwijdert ( ook in curve app ) daarna de nieuwe opnieuw toegevoegd en toen werkte het bij mij.

Succes.
Tip van de dag! Dat is het inderdaad! De fysieke kaart heeft een maand latere vervaldatum.
Dank voor het meedenken _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Bushalte op 15-11-2021 20:09 ]

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Tip van de dag! Dat is het inderdaad! De fysieke kaart heeft een maand latere vervaldatum.
Dank voor het meedenken _/-\o_
Echt?

Heb ik ein-de-lijk eens iemand kunnen helpen ? *O*

Super dat dat het was. Kan je die prachtige foto met stukje papier weggooien ;)

UberLurker Departement #GG.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46
Skrunsies schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:13:
[...]

Echt?

Heb ik ein-de-lijk eens iemand kunnen helpen ? *O*

Super dat dat het was. Kan je die prachtige foto met stukje papier weggooien ;)
Echt. 8)
Had er nooit aan gedacht. Was ervan overtuigd dat het de CVV was.
Die foto moet ik toch nog even sturen om die card te laten unfreezen. Maar dan hopelijk voor de laatste keer.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Skrunsies
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:16:
[...]

Echt. 8)
Had er nooit aan gedacht. Was ervan overtuigd dat het de CVV was.
Die foto moet ik toch nog even sturen om die card te laten unfreezen. Maar dan hopelijk voor de laatste keer.
Top!

Zo heb jij ook weer iets geleerd!

Eerst hier op het forum kijken en vragen en dan onmogelijke selfies maken met een geeltje op je hoofd geplakt :Y

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-01 11:02
Diamond hands hier. Zit alleen nog te kloten met wat alts waarmee ik mezelf soms in de vingers snij 😂

Och och alle weak hands zijn inmiddels uitgestapt dat betekend altijd maar 1 ding: we gaan weer omhoog 🚀

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-01 11:12
Defi kingdoms ($JEWEL) blijft ook maar gaan. Nu nog een daadwerkelijke game releasen. Hopelijk een axie infinity op de lange termijn.

[ Voor 28% gewijzigd door keepitfrosty op 15-11-2021 20:40 ]

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:12:
Da's wel een stukje spijt wat ik heb, dat ik nooit de tegenwoordigheid van geest heb gehad om in 't vastgoed te gaan.

Aan de andere kant, ik heb mijn ziel nog.
Vastgoed... Wat een ellende man. Je krijgt te maken met mensen en onderhoud. Een bak ellende. Begin er niet aan. Bitcoin HODL levert meer op terwijl je op de bank ligt. Als je echt in vastgoed wil dan enkel nieuwbouw en na 10 jaar van de hand doen, of huur iemand in die al het vuile werk doet.

https://opensea.io/seaart

• Servor
  • Niet online
dylan_ schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:30:
Diamond hands hier. Zit alleen nog te kloten met wat alts waarmee ik mezelf soms in de vingers snij 😂

Och och alle weak hands zijn inmiddels uitgestapt dat betekend altijd maar 1 ding: we gaan weer omhoog 🚀
Idem. Geen vezel in mijn lijf die denkt aan verkopen. Eerder bijkopen!

• enomiss
YES schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:20:
[...]

Op zich is verhuur niet zo verkeerd. Veel startende mensen die voor het eerst gaan samenwonen willen, tenminste in mijn omgeving, eerst wel een jaartje of wat huren, heb je ook minder sores als je elkaar in de haren blijkt te vliegen als je echt altijd samen bent.

Waar het misgaat is nog altijd de stijgende huizenprijzen, woningnood en huisjesmelkers die hun moeder nog zouden verhuren tegen woekerprijzen. De hogere prijzen voor koopwoningen die gepaard gaat met de schaarste aan woonruimte in het algemeen zorgt ervoor dat huisbazen belachelijke huren kunnen gaan vragen. Als je ethisch handelt verhuur je zo dat je je eigen kosten eruit haalt + je eigen goed gesmeerde boterham kan bekostigen. Helaas moet de markt de verhuurders daar blijkbaar toe dwingen (door hoog aanbod moeten ze prijzen wel verlagen anders huurt niemand hun krotten) of moeten er regels komen die het afdwingen.
Verhuur is zoals ik het zie een symptoom ziekte van een ziek systeem. Het is als ver terug in de historie toen boeren voor een landheer werkte en een deel van hun opbrengst moesten afstaan. Onredelijk veel kosten tov 0.0 opbouw eigen vermogen/onafhankelijk. Verhuur moet helemaal uitsterven. Kapot ermee. Bitcoin fixes this.

Verwijderd

Vrijmibo begint vroeg deze week.

Ben benieuwd hoeveel pepernoten porto Sinterklaas in mijn schoentje stopt morgen.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
enomiss schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:42:
[...]

Verhuur is zoals ik het zie een symptoom ziekte van een ziek systeem. Het is als ver terug in de historie toen boeren voor een landheer werkte en een deel van hun opbrengst moesten afstaan. Onredelijk veel kosten tov 0.0 opbouw eigen vermogen/onafhankelijk. Verhuur moet helemaal uitsterven. Kapot ermee. Bitcoin fixes this.
Er zijn genoeg mensen die willen huren... :D

Maar eens met je statement. Ik word liever dakloos dan dat ik ga huren...

• enomiss
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:05:
Hier net een mazzeltje.

Vloog een merel tegen het raam, opslag dood.

Toch nog wat vlees vanavond.
Airdrop noemen ze dat toch?

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
[...]

Op zich is verhuur niet zo verkeerd. Veel startende mensen die voor het eerst gaan samenwonen willen, tenminste in mijn omgeving, eerst wel een jaartje of wat huren, heb je ook minder sores als je elkaar in de haren blijkt te vliegen als je echt altijd samen bent.

Waar het misgaat is nog altijd de stijgende huizenprijzen, woningnood en huisjesmelkers die hun moeder nog zouden verhuren tegen woekerprijzen. De hogere prijzen voor koopwoningen die gepaard gaat met de schaarste aan woonruimte in het algemeen zorgt ervoor dat huisbazen belachelijke huren kunnen gaan vragen. Als je ethisch handelt verhuur je zo dat je je eigen kosten eruit haalt + je eigen goed gesmeerde boterham kan bekostigen. Helaas moet de markt de verhuurders daar blijkbaar toe dwingen (door hoog aanbod moeten ze prijzen wel verlagen anders huurt niemand hun krotten) of moeten er regels komen die het afdwingen.
Zal wel weer cynische reacties krijgen, maar ik denk niet dat men snapt hoeveel stress er momenteel bestaat onder 'jongeren' <30 (wellicht ook <35) omdat je als goed verdienende single in de verste verte geen huis kunt kopen. Ik heb er zelf gevoelsmatig weinig last van, maar meer dan 2* modaal verdienen en alles en iedereen zien instappen terwijl jij pontificaal de boot aan het missen bent, is voor velen niet echt bepaald leuk. We zullen wel weer watjes zijn, maar I don't care. Met de kennis van nu zou je kunnen stellen dat het slimmer was geweest om een 2-jarige hbo opleiding te doen om zsm een huis te kopen. Vrij triest eigenlijk.

Ik heb het idee dat analisten nu 50/50 bullish of bearish zijn. Ik ga ik in ieder geval weer kooporders zetten voor vannacht :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:52
[...]

maakt niet uit ook al ben je al 15 jaar samen, ieder ~7jaar veranderd je persoonlijkheid..... dus blijf je samen of ga je single verder komt altijd wel ter sprake denk ik.....

ook leuk als je kinderen hebt, je hebt soms toch een andere mening mbt opvoeden, dit zorgt ook voor irritatie 😌

nothing stops this train

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Jedi_Pimp schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:54:
[...]

Zal wel weer cynische reacties krijgen, maar ik denk niet dat men snapt hoeveel stress er momenteel bestaat onder 'jongeren' <30 (wellicht ook <35) omdat je als goed verdienende single in de verste verte geen huis kunt kopen. Ik heb er zelf gevoelsmatig weinig last van, maar meer dan 2* modaal verdienen en alles en iedereen zien instappen terwijl jij pontificaal de boot aan het missen bent, is voor velen niet echt bepaald leuk. We zullen wel weer watjes zijn, maar I don't care. Met de kennis van nu zou je kunnen stellen dat het slimmer was om een 2-jarige hbo opleiding te doen om zsm een huis te kopen. Vrij triest eigenlijk.

Ik heb het idee dat analisten nu 50/50 bullish of bearish zijn. Ik ga ik in ieder geval weer kooporders zetten voor vannacht :)
Mijn voorspelling:

De huizenmarkt gaat echt binnen nu en een x aantal maanden/jaren klappen. Dit is niet houdbaar, hyperinflatie of niet. Verder zitten we nu met de vergrijzing wat een enorme rol speelt op ieder vlak.

Huizenmarkt, gezondheidszorg, tekort op de arbeidsmarkt, etc etc. over een jaar of 20 is alles heel anders. Overschot aan woningen, pensioenpotjes die uit elkaar klappen zo vol zitten ze, teveel verzorgingstehuizen, ziekenhuis overschot, welvaart zakt een niveau naar de nieuwe generatie en de anwb zal failliet gaan.

Zero.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Overschot aan woningen? Gaan er zoveel mensen emigreren dan?

• Pelox
roflexx schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:01:
Overschot aan woningen? Gaan er zoveel mensen emigreren dan?
Nee dood.

https://www.cbs.nl/nl-nl/...olking/bevolkingspiramide

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 15-11-2021 21:02 ]

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Xqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:37:
Domme vraag, wat nou als je ledger de dienst weigert?
Dan koop je een trezor en tik je de 24 woorden in die je veilig bewaard hebt.

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Ok, ik heb de steak maar weer terug gebracht naar de winkel, ik hoor hier dat we nu in bear market zitten en ik alleen nog maar noodles kan eten tussen nu en volgend jaar :(

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:58:
[...]

Mijn voorspelling:

De huizenmarkt gaat echt binnen nu en een x aantal maanden/jaren klappen. Dit is niet houdbaar, hyperinflatie of niet. Verder zitten we nu met de vergrijzing wat een enorme rol speelt op ieder vlak.

Huizenmarkt, gezondheidszorg, tekort op de arbeidsmarkt, etc etc. over een jaar of 20 is alles heel anders. Overschot aan woningen, pensioenpotjes die uit elkaar klappen zo vol zitten ze, teveel verzorgingstehuizen, ziekenhuis overschot etc etc.
Yep!

En wat te denken van de stellen, die tot hun nek toe in een hypotheek stappen. 2 lonen, max hypotheek. Want rentes zijn zo laag. Laten we maar kiezen voor 3 jaar vast, want dat is nog een paar tiende lager…

Hoezo bescherming ? Ik zie veel om mij heen omvallen. En dan hebben we nog niet eens een huizen-crisis gehad.

Ik hou mijn hart vast.

Oké en nu… wen groene candles van 10k? 7,8 of 9 mag ook :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik ben blij dat iedereen zo bearish is. Garantie op mega groene candles s00n.

• enomiss
[...]

Zal wel weer cynische reacties krijgen, maar ik denk niet dat men snapt hoeveel stress er momenteel bestaat onder 'jongeren' <30 (wellicht ook <35) omdat je als goed verdienende single in de verste verte geen huis kunt kopen. Ik heb er zelf gevoelsmatig weinig last van, maar meer dan 2* modaal verdienen en alles en iedereen zien instappen terwijl jij pontificaal de boot aan het missen bent, is voor velen niet echt bepaald leuk. We zullen wel weer watjes zijn, maar I don't care. Met de kennis van nu zou je kunnen stellen dat het slimmer was geweest om een 2-jarige hbo opleiding te doen om zsm een huis te kopen. Vrij triest eigenlijk.

(y) en zo is het.

Aan het begin van onze bekende fiat ponzi kon 1 fulltime inkomen vroeg in z'n leven een huis kopen en 30 kinderen groot brengen.

Nu werken echtparen/koppels zich naar de tering, is elk kind er een teveel, en worden ze door buitenaardse wezens opgevoed.

Voor een single is werkelijk niets naar dan ook niets geregeld. In de politiek draait het enkel om gezinnen. Alle kosten zijn gebaseerd op een gezamenlijk inkomen van 2x modaal.

Daarnaast vernietigt men op talloze dimensies het ouderwetse patroon van een stabiel gezin, waardoor de hippe moderne gen Z en gen Alpha homies niet meer weten of ze een mannetje of een vrouwtje zijn, of wat hun doel in het leven is behalve hun ego op tiktok een boost geven en hun lippen opspuiten als voorstuwing van een Zeplin. Dus die luxe van een stabiel gezinsleven kunnen ze wel vergeten. Een bende individuen.

De samenleving staat op losse schroeven. Het is een hypocriete bende geworden. En nee, het is nog geen borreltijd.

• Skrunsies
  • Niet online
Helza schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:03:
Ok, ik heb de steak maar weer terug gebracht naar de winkel, ik hoor hier dat we nu in bear market zitten en ik alleen nog maar noodles kan eten tussen nu en volgend jaar :(
Oké komt ie weer….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/up6TZ7lMiLIqYmrKz0Xx59yz5VQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FaGPntT3RSLZ4CJsCL4sPG32.gif?f=user_large

( oh en btw… een bearmarket van een jaar? )

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:24

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Absoluut _/-\o_

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:19
[...]

Ik zet een buy order op 54k en ik hou de helft achter de hand voor als het nog lager gaat. Maar laten we het niet hopen. 61.5K daar zit een gap volgens mij die nog gevuld moet worden. Ik vind het alleen iets te spannend om daar een buy order te zetten omdat als we daar doorheen zakken 58.500 het volgende station is. Daarna 53 nog wat...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Helza
Skrunsies schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:08:
[...]

( oh en btw… een bearmarket van een jaar? )
Nog anderhalve maand en het is alweer volgend jaar :)

But I'm kidding, ik zit nog lekker in de bull market hier. Klinkt altijd zo negatief hier als de markt een paar k naar beneden gaat.

Ik ben toch hodl'r heb al -80% gezien en raakt me niet zo erg. Hoewel sindsdien m'n portfolio een stuk meer waard is geworden. Word wel langzamerhand steeds iets moeilijker om aan te zien :). Was vandaag iets van -1k en doet me nog steeds weinig.

Voor mij blijft het die 200 euro die ik jaren geleden er ooit eens ingegooid heb en als "verloren" heb gezien.

(Niet helemaal waar heb er later nog een keer wat bijgestort, wat eigenlijk ook uit initiële winst kwam)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/qoljoiy6esz71.jpg

Goed om in je achterhoofd te houden volgende keer dat je hier shillvideos voorbij ziet komen.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:54
zwembroek schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:26:
[...]

Ik zet een buy order op 54k en ik hou de helft achter de hand voor als het nog lager gaat. Maar laten we het niet hopen. 61.5K daar zit een gap volgens mij die nog gevuld moet worden. Ik vind het alleen iets te spannend om daar een buy order te zetten omdat als we daar doorheen zakken 58.500 het volgende station is. Daarna 53 nog wat...
Zeg, we praten hier in USD, niet in Euro's he!

• zwembroek
Ray_ schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:30:
[...]

Zeg, we praten hier in USD, niet in Euro's he!
54k hoeft niet het einde te betekenen als we te maken hebben met lengthening cycles. Dan kunnen we vanaf 54k weer omhoog tot Q2/ Q3 2022. Het is een realistisch scenario.

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 15-11-2021 21:35 ]

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:56

BeyondThunder

Lost Lightning

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:28:
[Afbeelding]

Goed om in je achterhoofd te houden volgende keer dat je hier shillvideos voorbij ziet komen.
Doet me altijd denken aan de mensen die de pikhouwelen verkochten tijdens de goldrush, die werden pas echt rijk ;-)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Het tellertje met aantal inwoners loopt toch alleen maar op? Tevens meer alleenstaanden yolo, huizentekort alleen maar groter.

• Pelox
knakworst schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:39:
[...]

Het tellertje met aantal inwoners loopt toch alleen maar op? Tevens meer alleenstaanden yolo, huizentekort alleen maar groter.
Wie loopt er dan nog zo te fokken?? Max 1 kind instellen dus, probleem opgelost.

Zero.

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:56

BeyondThunder

Lost Lightning

knakworst schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:39:
[...]

Ze moeten de kinderbijslag ook veranderen in kinderbelasting!

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:26:
[...]

Vind ik wel erg laag. Zat je circa een week geleden ook niet veel te laag? En dat in één nacht. 61500 is mijn level voor vannacht :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik dacht even dat ik in een ander topic terecht gekomen was, maar bleek nog steeds het crypto topic te wezen. In mei schold iedereen hier elkaar de tent uit maar was de materie een stuk meer on topic en leerzamer. Arme mods...

Ondertussen is Taproot live, PlanB steeds wanhopiger, Fiat steeds minder waard, gaan de exchange muntjes sky high en zijn de launchpools en launchpads op Binance schering en inslag. Op naar de 74K.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

BeyondThunder schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:42:
[...]

Met de hoeveelheid BTW die je afdraagt bij het kopen van luiers kun je het hele Deltaplan nog een keer financieren.

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:43:
[...]

Vind ik wel erg laag. Zat je circa een week geleden ook niet veel te laag? En dat in één nacht. 61500 is mijn level voor vannacht :)
Het is niet dat ik verwacht dat we daar deze week al naar toe gaan. Maar de laatste week van november wordt spannend.

• Helza
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:28:
[Afbeelding]

Volgens mij klopt die lijst niet, ze hebben het over vosk coin, maar zijn naam is shillcoin. En die shilled al voor 5usd heb ik altijd het gevoel van :)

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-01 13:25
BeyondThunder schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:42:
[...]

We hebben vorig jaar 3 inwoners erbij gekregen door natuurlijke groei. Geen grap, echt 3.

https://www.cbs.nl/nl-nl/...ing/bevolkingsgroei/groei

Immigratie heeft 99.997% van de aangroei voor rekening genomen. En het merendeel is puur voor arbeid, vluchtelingen zijn hier maar een klein percentage van.

• enomiss

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
PWSteal schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:56:
[...]

We hebben vorig jaar 3 inwoners erbij gekregen door natuurlijke groei. Geen grap, echt 3.
offtopic:
Dat is eigenlijk een stuk meer dan ik dacht, ik had verwacht dat, qua natuurlijke groei, er een krimp zou zijn.
Werd dat niet jarenlang voorspeld?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Pelox
Ahaa Elon heeft nog niet verkocht anders had hij een andere tweet verzonden.

Zero.

• enomiss
"where govt can edit money database whenever they want"

Dit maakt het zo ziekelijk duidelijk hoe achterlijk het huidige systeem is. _O-

Ooit kijk men terug op de fiat tijd en ziet men het als de middeleeuwen 2.0.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
afgelopen uren toch ook wel een constant redelijk hoog volume op de 15 m in de neergaande paar uur, maar deze blijft in tact voor de pogingen om omhoog te komen, aardig gevecht voor positie.

• josvaesen
  • Laatst online: 25-03-2025
Amai, pretty on point.
Tot niemand meer weet hoe zo een as400 rommel werkt 😁

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UofSQBrz243c8iDzf8tLWCjZv8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fEqTIIUJn9niVqS04XfCbs3V.gif?f=user_large

Zero.

• Jedi_Pimp

Verwijderd

enomiss schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:07:
[...]

(y) en zo is het.

Aan het begin van onze bekende fiat ponzi kon 1 fulltime inkomen vroeg in z'n leven een huis kopen en 30 kinderen groot brengen.

Nu werken echtparen/koppels zich naar de tering, is elk kind er een teveel, en worden ze door buitenaardse wezens opgevoed.

Voor een single is werkelijk niets naar dan ook niets geregeld. In de politiek draait het enkel om gezinnen. Alle kosten zijn gebaseerd op een gezamenlijk inkomen van 2x modaal.

Daarnaast vernietigt men op talloze dimensies het ouderwetse patroon van een stabiel gezin, waardoor de hippe moderne gen Z en gen Alpha homies niet meer weten of ze een mannetje of een vrouwtje zijn, of wat hun doel in het leven is behalve hun ego op tiktok een boost geven en hun lippen opspuiten als voorstuwing van een Zeplin. Dus die luxe van een stabiel gezinsleven kunnen ze wel vergeten. Een bende individuen.

De samenleving staat op losse schroeven. Het is een hypocriete bende geworden. En nee, het is nog geen borreltijd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfWBqgCPIY3d4cWw-7XVjMWy5Ew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7FSyhCK7ay8Ewc9SEzpe0v4e.jpg?f=fotoalbum_large

• enomiss
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hoTIkxyoW3iKxhfm7esDcxxUvbg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NeHC3Lanl5gEniFIVlH0amYm.jpg?f=fotoalbum_large
Bulls are very dangerous animals. They are one of the most dangerous types of livestock to own, let alone be around. They are not slow or dumb, nor are they clumsy or stupid. A bull can, from a stand-still, turn on a dime faster than you can react. It can easily outrun you, and if you ever fall or it hits you, it will gore or crush you until you are no longer moving.

Respect the bull.

[ Voor 35% gewijzigd door enomiss op 15-11-2021 22:36 ]

Verwijderd

enomiss schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:33:
[Afbeelding]
Bulls are very dangerous animals. They are one of the most dangerous types of livestock to own, let alone be around. They are not slow or dumb, nor are they clumsy or stupid. A bull can, from a stand-still, turn on a dime faster than you can react. It can easily outrun you, and if you ever fall or it hits you, it will gore or crush you until you are no longer moving.
Als ik moest kiezen tussen een stier of een beer... Dan zou ik toch voor de stier kiezen als tegenstander.

Er staan op internet wel wat mooie voorbeelden van levende mensen zonder gezicht enzo die met een beertje stoeiden.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:38:
[...]

Als ik moest kiezen tussen een stier of een beer... Dan zou ik toch voor de stier kiezen als tegenstander.

Er staan op internet wel wat mooie voorbeelden van levende mensen zonder gezicht enzo die met een beertje stoeiden.
Ik zou het ook wel weten, stieren zijn domme beesten. Het bewijs is een klein fragment uit een documentaire van David Attenborough.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• enomiss
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1LruruwLder4OSbef70cPer7VY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2NJJZ4yByIkHcd97bwsxBhd1.jpg?f=fotoalbum_large
Bears are among nature's most majestic creatures, and seeing one in the wild is an unforgettable experience. Get too close, however, and your encounter with a bear can be more terrifying than awe-inspiring. Fortunately, despite humans' continued encroachment into “bear country," attacks on people are rare, and fatalities are even rarer. Still, bears are immense, powerful animals, and any meeting between bears and humans can potentially turn deadly if you're unprepared.

Respect the bear.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:47

Wom

Altair rewards zijn te claimen nu. Via Kraken moet je nog even geduld hebben.

https://gov.centrifuge.io...rom-kusama-crowdloan/3101

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
enomiss schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:33:
[Afbeelding]

Respect the bull.
enomiss schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:45:
[Afbeelding]
Bears are among nature's most majestic creatures, and seeing one in the wild is an unforgettable experience. Get too close, however, and your encounter with a bear can be more terrifying than awe-inspiring. Fortunately, despite humans' continued encroachment into “bear country," attacks on people are rare, and fatalities are even rarer. Still, bears are immense, powerful animals, and any meeting between bears and humans can potentially turn deadly if you're unprepared.

Respect the bear.
A bull's penis, when fully erect, can be around 60cm to 90cm in length. Diameter is around 2,5cm to 7cm, thicker at the base than the tip.
But, the average size of a bear can be anywhere between 90cm to 120cm in length when completely aroused. When not aroused, however, it can be anywhere from 12cm to 20cm.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:51
Vraagje over de Launchpool van morgen ( dat wordt voor mij de eerste keer). Ik zie de volgende timelines:
Subscription Period
2021-11-16 07:00
3
Calculation Period
2021-11-16 10:00
4
Final Token Distribution
2021-11-16 11:00

Betekent dit dat de tokens ook vanaf 11u te verhandelen zijn? Is dat het moment dat je klaar moet zitten om een eventuele limit/market sell order te plaatsen Of is er nog 1 tijdstip dat ik mis, namelijk het listing tijdstip zoals dat vaak bij Launchpads staat aangegeven?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:44
Ik dacht dat er in dit topic enkel aspirant-astronauten rondliepen, maar blijkbaar ook een paar verdwaalde biologen.

• Pelox
Nog een keertje dan.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3bOzCAtRFRfdsmKI-JaZwrLlLE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large

Zero.

Verwijderd

twit schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:09:
Vraagje over de Launchpool van morgen ( dat wordt voor mij de eerste keer). Ik zie de volgende timelines:
Subscription Period
3
Calculation Period
4
Final Token Distribution

Betekent dit dat de tokens ook vanaf 11u te verhandelen zijn? Is dat het moment dat je klaar moet zitten om een eventuele limit/market sell order te plaatsen Of is er nog 1 tijdstip dat ik mis, namelijk het listing tijdstip zoals dat vaak bij Launchpads staat aangegeven?
Dat is het moment dat trading start, maar jij je tokens nog niet ontvangen hebt.

Vervolgens kakt de prijs finaal in, en baal je even, maar al snel maak je je zorgen of je überhaupt je BNB nog terugkrijgt.

Zo gaat het ongeveer.

Verwijderd

twit schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:09:
Subscription Period
3
Calculation Period
4
Final Token Distribution

Meestal verhandelbaar uur na distributie start (wat blijkbaar niet garandeert dat je ze op tijd binnen hebt). Dit keer kan ik er geen bevestiging van vinden maar dat zien we morgenvroeg wel.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:51
anandus schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:58:
[...]
offtopic:
Dat is eigenlijk een stuk meer dan ik dacht, ik had verwacht dat, qua natuurlijke groei, er een krimp zou zijn.
Werd dat niet jarenlang voorspeld?
Ja, de natuurlijke groei zou zeker voor krimp gaan zorgen, maar er is vast een soort van Corona/thuiszitten babyboom ^_^

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Qunix schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:06:
[...]

[...]

But, the average size of a bear can be anywhere between 90cm to 120cm in length when completely aroused. When not aroused, however, it can be anywhere from 12cm to 20cm.
Hm, toch altijd gedacht dat beren groter waren (zelfs niet-opgewonden)..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-12-2025
Jammer, kinderachtig en irritant. Zo zonde en eenzijdig.

Samenvatting van mijn mening over het teruglezen van veel berichten, hier, vanavond :p
Ik weet dat het veel beter en inhoudelijker kan.

Voelt u niet aangevallen, tis alleen maar een mening 8)

• Kol Nedra
  • Laatst online: 18:52
Ik heb zojuist redelijk nauwkeurig mijn portfolio analyse gedaan.

FML! NGMI! :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TJ32VFhyuqZCCyUsJ4uRQEnJCuA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Sbaa1AgrEGmmuukurKSjEH8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Kol Nedra op 16-11-2021 01:17 ]

nothing stops this train

• Urbanus
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:05:
Ik heb zojuist redelijk nauwkeurig mijn portfolio analyse gedaan.

FML! NGMI! :o

[Afbeelding]
Het gaat nu hard naar beneden. Of, positief gezien, koop momenten voldoende.
En, natuurlijk. HODL. Tenzij je denkt dat het onder je limiet gaat. Uiteindelijk is er maar 1 weg: To the MOON.(Maar wanneer en hoeveel tijd het kost, weet niemand. En iedereen heeft haar/zijn eigen MOON)

[ Voor 16% gewijzigd door Urbanus op 16-11-2021 01:16 ]

• toffetinus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06-2022
0:55 weer zo'n gecoördineerde dump. Vreemd spul gebruiken die grote crypto jongens.

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-01 11:02
Wilde een nachtje maanspotten maar helaas pikke donker

Verwijderd

De ponzi zakt door zijn hoeven.

Hodl je bags goed vast in de achtbaan naar beneden. Of gooi ze overboord voor de kermismuntjes van de ECB.

Ik zal even mijn best doen voor de baas vannacht, het lijkt erop dat ik mijn baan nog even nodig ga hebben.

• toffetinus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06-2022
Of wordt er even gefilterd op emotie om daarna de raket motoren aan te steken?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Best wel grappig hier, iedereen in de stress net als niet lang geleden bij de 32K. BTC toen we naar
de 19K. zouden gaan volgens sommige experts hier. :z

Verwijderd

toffetinus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:23:
Of wordt er even gefilterd op emotie om daarna de raket motoren aan te steken?
Zou zomaar kunnen. Ik heb echt geen idee.

Persoonlijk maakt het mij ook allemaal niet zoveel uit. Ik zit gewoon op de rug van de stier en zie wel waar hij heen rent.

Beetje fiat, beetje magische internet munten.

En een lekker bakje koffie van de baas.

• Urbanus
RaptorXS schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:31:
Best wel grappig hier, iedereen in de stress net als niet lang geleden bij de 32K. BTC toen we naar
de 19K. zouden gaan volgens sommige experts hier. :z
:P In december is iedereen spekkoper die nu HODL of in de weg ernaar toe, koopt/trade. Maar dat is een analyse die ik niet kan verklaren of onderbouwen _/-\o_
Onder de 57.000 zal iets meer tijd kosten om te herstellen. Dit is eigenlijk niets. Als je het procentueel bekijkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Urbanus op 16-11-2021 01:37 ]

• Urbanus
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:32:
[...]

Zou zomaar kunnen. Ik heb echt geen idee.

Persoonlijk maakt het mij ook allemaal niet zoveel uit. Ik zit gewoon op de rug van de stier en zie wel waar hij heen rent.

Beetje fiat, beetje magische internet munten.

En een lekker bakje koffie van de baas.
Koffie? Als je er vannacht 4 drinkt op zijn kosten, heb je er zeker 1 Snicker uit 8)

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:13
Iemand hier een oplossing voor ?

Had een tijd terug op bitvavo solana gekocht.

Deze wil ik nu van bitvavo naar binance verplaatsen om deze te staken.

Echter als ik inlog op bitvavo krijg ik nergens mijn wallet adres te zien om deze te verplaatsen enkel optie kopen of verkopen mogelijk ?

• Urbanus
Philtjens schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:40:

Echter als ik inlog op bitvavo krijg ik nergens mijn wallet adres te zien om deze te verplaatsen enkel optie kopen of verkopen mogelijk ?
Solana is 1 van de meerdere coins waar withdrawl nog niet mogelijk zijn. Op Bitvavo

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1Td0_TFo10UhwjAK313Ixox25o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CllJwRy5AMX0a3vmrgsbYAR2.jpg?f=user_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Philtjens
Urbanus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:41:
[...]

Solana is 1 van de meerdere coins waar withdrawl nog niet mogelijk zijn. Op Bitvavo
Jammer dan laat ik deze voorlopig maar op bitvavo staan.

Heb wel videos gezien waar dit wel mogelijk was maar geen recente.

Dan blijven ze daar maar opstaan voorlopig wel jammer

• Urbanus
Philtjens schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:43:
[...]

Jammer dan laat ik deze voorlopig maar op bitvavo staan.

Heb wel videos gezien waar dit wel mogelijk was maar geen recente.

Dan blijven ze daar maar opstaan voorlopig wel jammer
Ik vermoed (en hoop) dat je er over een paar weken blij om bent :+

• Philtjens
Urbanus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:46:
[...]

Ik vermoed (en hoop) dat je er over een paar weken blij om bent :+
Zou ze ook niet verkopen wou ze alleen via binance laten staken dan was ik nog blijer geweest 🤑

• Urbanus
Philtjens schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:47:
[...]

Zou ze ook niet verkopen wou ze alleen via binance laten staken dan was ik nog blijer geweest 🤑
Owww, ja. Ik las je niet goed :-)

Verwijderd

Philtjens schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:47:
[...]

Wat je wel kunt doen is ze omzetten in een muntje met lage withdrawal kosten (zoals bijvoorbeeld NANO) en daarmee naar Binance sturen.

Daar aangekomen kun je ze terugkopen en in staking zetten.

Maar persoonlijk zou ik daar wel even mee wachten tot de markt in wat rustiger vaarwater zit.

Edit: de withdrawals willen daarnaast de laatste tijd wel eens lang duren bij Bitvavo heb ik begrepen uit recente berichten uit dit topic, dus er zitten wat dat betreft wel wat risico's aan momenteel.

Misschien beter om even de kat uit de boom te kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2021 01:56 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Philtjens schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:40:

Zover ik weet wordt je dat ook duidelijk gemaakt bij de aankoop.
Dus ? ;)

• Philtjens
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:53:
[...]

Wat je wel kunt doen is ze omzetten in een muntje met lage withdrawal kosten (zoals bijvoorbeeld NANO) en daarmee naar Binance sturen.

Daar aangekomen kun je ze terugkopen en in staking zetten.

Maar persoonlijk zou ik daar wel even mee wachten tot de markt in wat rustiger vaarwater zit.
Ja zijn nog een paar manieren, maar voorlopig laat ik ze gewoon staan dan, staken was een mooie extra geweest maar niet noodzakelijk.

Heb trouwens het meeste op bitvavo dus dan blijft het overzicht ook goed misschien in de toekomst wel op binance bijkopen dan als deze trg een mooie aankoop prijs vertoont.

• Philtjens
RaptorXS schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:55:
[...]

Zover ik weet wordt je dat ook duidelijk gemaakt bij de aankoop.
Dus ? ;)
Heb deze al een tijd staan vroeger kon dit wel nog hiermee geloof ik.

Is ook geen ramp ze staan daar nog steeds goed 👍

• Urbanus
Nog 600 en dan zakken we een stuk verder. Ik hoop dat iedereen zijn stoploss goed heeft staan, of een echte Hodler is _/-\o_

Verwijderd

Urbanus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:58:
Nog 600 en dan zakken we een stuk verder. Ik hoop dat iedereen zijn stoploss goed heeft staan, of een echte Hodler is _/-\o_
Ze maken mij de pis niet lauw met die slappe rangetrading 8) })

Laat de volatiliteit maar komen.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Urbanus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:58:
Terug naar de 60…?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Urbanus
Dieper. Het is nog geen december :-)

• Urbanus
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 02:02:
[...]

Ze maken mij de pis niet lauw met die slappe rangetrading 8) })

Laat de volatiliteit maar komen.
Het hoort erbij. Om grote hoogte te kennen, moet je de dalen verkennen :+

Verwijderd

Urbanus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 02:04:
[...]

Het hoort erbij. Om grote hoogte te kennen, moet je de dalen verkennen :+
Here we go. Hou je vast! _/-\o_

• Urbanus
altijd een misselijk makend gevoel van zo'n daling en toch voelt het goed 8) _/-\o_

• PlanR
Bizar! Van 60700 naar 61800 binnen de minuut

• Urbanus
PlanR schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 02:07:
[...]

Blijf je vasthouden, hee? :-)

Verwijderd

PlanR schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 02:07:
[...]

Haha heerlijk dit. It's alive!

Niets mooiers om wat fiat sneller te zien verdampen dan de ECB het bij kan printen.

Kan nog wel eens gezellig worden hier vannacht. Er zullen wel wat alarmbellen af gaan her en der _O-

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:30
Gekocht op 61.5k, zowel hodl als trade. Morgen maar eens kijken hoe rekt ik met die fluf ben gegaan. Welterusten :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• PlanR
Urbanus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 02:10:
[...]

Blijf je vasthouden, hee? :-)
Heb op de ledger staan, kan weinig actie ondernemen. Duurt wel even voordat het op bitvavo staat? Buiten dat, had ik het op 68K moeten doen en niet nu, of gaan we nog dieper ;w

• Urbanus
Richh schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 02:10:
Gekocht op 61.5k, zowel hodl als trade. Morgen maar eens kijken hoe rekt ik met die fluf ben gegaan. Welterusten :P
Slaapwel en HODL _/-\o_ Uiteindelijk is dat wat telt. (slapen bedoel ik :+ )

Verwijderd

PlanR schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 02:11:
[...]

Heb op de ledger staan, kan weinig actie ondernemen. Duurt wel even voordat het op bitvavo staat? Buiten dat, had ik het op 68K moeten doen en niet nu, of gaan we nog dieper ;w
Als ik het wist zou ik het zeggen... Dit kan alle kanten op. Ik hodl, maar daar heb jij weinig aan natuurlijk, aangezien ik er niet wakker van lig als alles verdampt.

Probeer hier van te leren, en zet volgende keer prijstargets na een flinke klim, als hodl niet je strategie is.

De mijne staan ergens in 2030.
Pagina: 1 ... 66 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!