Op naar de 6ct ouwe.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:06:
Ik leg het gehakt vast terug in de vriezer.
Weer kale maceroni vanavond.
Je weet het, het zijn die geiten exchanges die iedereen stop loss af laten gaan enzo.
Als je nu de macaroni hier mee heen neemt, dan hebben we samen eten... Ik heb namelijk alleen nog saus.. Vragen we mijn buren wel om water enzo voor in de saus!Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:06:
Ik leg het gehakt vast terug in de vriezer.
Weer kale maceroni vanavond.
Tot zo!
UberLurker Departement #GG.
How about now?Joosie200 schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:54:
[...]
Het is nu eerder een Bartje drie kwart. De rechterkant eindigt niet zo laag als links begon.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
nee totaal niet. Onder de 53k word ik iets minder bull
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gewoon HODL, dan is het straks:Skrunsies schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:21:
[...]
Kak, want dan moet ik nu dus fearful zijn.. Stom crypto book!
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gxYCQhNIlkxoHBN5uaJrYRrR.gif?f=user_large)
Als je alles verkoopt en de inflatie zo doorstijgt dat fiat niet meer waar is, dan is het straks:
Al een aantal weken achter elkaar gebeurd. Maandagdump is de nieuwe weekenddump. We worden gemanipuleerd waar we bij zitten. Whalegames.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hoe kom jij aan mijn familiefilmpjes?YES schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:22:
[...]
Gewoon HODL, dan is het straks:
[Afbeelding]
Als je alles verkoopt en de inflatie zo doorstijgt dat fiat niet meer waar is, dan is het straks:
[Afbeelding]
Die zijn gewoon op nationale TV geweest. Vraag maar aan je ouders, Hanna en Gerrie
Btc +0,6 % afgelopen 24 uur. Lijkt wel squid game...
YES schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:22:
[...]
Gewoon HODL, dan is het straks:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zo te zien, krijgen we binnen 3 dagen het antwoord!YES schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:29:
De opgaande trend diende net weer als support maar die lijn is al vaker serieus getest dus ik vraag me af hoe lang die het nog houdt. Liever gewoon een dikke move naar boven om afscheid te nemen van dit gerommel. Klaar mee nu, ik wil 10k candles op mijn scherm!
[Afbeelding]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Helemaal mee eens.. je kan maar zoveel keer testen voor de break en dieYES schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:29:
De opgaande trend diende net weer als support maar die lijn is al vaker serieus getest dus ik vraag me af hoe lang die het nog houdt. Liever gewoon een dikke move naar boven om afscheid te nemen van dit gerommel. Klaar mee nu, ik wil 10k candles op mijn scherm!
[Afbeelding]
Denk dat de 56 helaas wel een keer gehaald gaat worden
Hoe laat vandaag ongeveer?enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:35:
Alles komt samen rond 15 nov. Elk mogelijk scenario wat ik dan kan bedenken gaat zorgen voor de pump voorbij 70k waarbij Bitcoin definitief los gaat. Zie NK topic voor mijn worst case scenario naar een drop naar 53k en samenkomen MA99. Voor nu zie ik +/- 62k als de nieuwe bodem in een opwaartse trend. Beide scenario's komen uit op en rond 15 nov.
over het algemeen is een ascending triangle wel goedYES schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:29:
[Afbeelding]
Dit zie je nu dus terug komen op de 4H ETH, na 4x testen, niet gehouden en probeert nu terug te komen. Tot heden zonder succes..JoebarRC schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:31:
[...]
Helemaal mee eens.. je kan maar zoveel keer testen voor de break en dieAmerikanen zorgen er wel voor dat dat gaat gebeuren..
[ Voor 27% gewijzigd door BTFD op 15-11-2021 16:40 ]
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:18:
[...]
Ik voel al jaren niks meer dan cynisme.
Verwijderd
Als BTC dan met James Webb crasht dan stop ik ermee.
Zullen wel weer een berg redenen/excuses/uitvluchten/schuldigen zijn waarom dit niet uitkwam. Als altijd met dit soort voorspellingen, van wie dan ook hehe.
[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 15-11-2021 16:39 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Verwijderd
Je begrijpt het gewoon niet.Ngangatar schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:38:
[...]
![]()
![]()
Zullen wel weer een berg redenen/excuses/uitvluchten/schuldigen zijn waarom dit niet uitkwam. Als altijd hehe.
Zero.
Verwijderd
Pelox-screentime-index.Pelox schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:39:
Kijk even een uurtje niet op mijn scherm.. rekt.
BTC prijs correleert met Pelox die op een scherm kijkt.
Ja maar die resistance, die ik veel te ver naar links heb getrokken trouwens, staat een stuk minder onder druk zo lijkt het. Maar ik krijg graag ongelijk hierinHelza schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:33:
[...]
over het algemeen is een ascending triangle wel goed
Dat klopt, maar dat heb ik met 99% van wat ik dagelijks zie.
Zero.
daar begrijp ik dus helemaal niets vanNgangatar schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:41:
[...]
Dat klopt, maar dat heb ik met 99% van wat ik dagelijks zie.
I see what you did there, young padawan.
Lijkt me stug.
[ Voor 28% gewijzigd door Ngangatar op 15-11-2021 16:45 ]
Wat een paniek :’)JoebarRC schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:31:
[...]
Helemaal mee eens.. je kan maar zoveel keer testen voor de break en dieAmerikanen zorgen er wel voor dat dat gaat gebeuren..
Die 56k gaan we voorlopig echt niet zien, de 61-63k regio is echt onwijs sterke support.
BTC maakt nog steeds higher highs en higher lows wat dus bullish is
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
+50, dit soort swings is juist om meer coins van weakhands te pakken. rinse and repeatsjorremans schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:47:
[...]
Wat een paniek :’)
Die 56k gaan we voorlopig echt niet zien, de 61-63k regio is echt onwijs sterke support.
BTC maakt nog steeds higher highs en higher lows wat dus bullish is
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
64.5K!!Helza schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:47:
.... touched my 64.4 line... now gimme my bounce ... i wanna eat steak
Dat is geen raket he.. ooh wacht. In die doos zit een raket. Ikke snap.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:52:
[Afbeelding]
Nog even geduld, de raket moet nog uitgeladen worden!
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 15-11-2021 16:55 ]
Zero.
Verwijderd
Onderdelen van de raket.
Ok ok, duurt toch wat langer, raket moet ook nog in elkaar gezet worden. Heb geduld, het gaat echt gebeuren hoor, geloof me nou maar....
*accumulating*Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:55:
[...]
Onderdelen van de raket.![]()
Ok ok, duurt toch wat langer, raket moet ook nog in elkaar gezet worden. Heb geduld, het gaat echt gebeuren hoor, geloof me nou maar....
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Vloog een merel tegen het raam, opslag dood.
Toch nog wat vlees vanavond.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Y89o7yo0tEoGsyoiGT8Ilr7j.gif?f=user_large)
Ps. @Verwijderd Pompen ze in Friesland altijd met een frikandel in de hand?
[ Voor 51% gewijzigd door Pelox op 15-11-2021 17:09 ]
Zero.
Vraagje, hebben jullie onze giftige vleermuis ook gezien. Hebben hem mee genomen vanuit China.. Ik weet dat het niet mag, maar zo'n schattig diertje, lijkt enorm veel op een merel..
Nou ja, mochten jullie hem zien PM mij dan maar even.
Ciao!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verstandige keuze om een Hardware Wallet aan te schaffen. Interacties doen met DeFi protocollen zonder een HW is een beetje hetzelfde als onbeschermde sex hebben met een prostituee, niet doen dus.Bumpy_NL schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:23:
Graag wil ik mij wat meer met de defi platformen experimenteren. Tot nu toe heb ik dat veelal gedaan met de Trust wallet op BSC. Ik maak mij echter een beetje ongerust over de veiligheid van Trust wallet als de bedragen wat hoger zullen worden. Nu heb ik gelezen dat je een Ledger Nano (x/s) aan Metamask kan koppelen en dat dit behoorlijk veilig is. Heeft iemand hier daar ervaring mee en maakt het dan nog uit of je een Nano s of x neemt? Mijn voorkeur gaat uit naar de Nano s vanwege de prijs en het niet hebben van een accu. Als ik het goed begrijp kan ik daar gewoon alles mee doen wat ik zou willen. Het beperkte geheugen lijkt mij niet relevant bij een koppeling met Metamask, of zie ik iets over het hoofd? Mocht het relevant zijn, op dit moment wil ik mij wat meer richten op yieldfarming via het Polygon en Fantom netwerk.
Hem koppelen aan een MetaMask gaat prima (doe dat zelf ook). Het is niet de meest fijne gebruikerservaring, maar wel een noodzakelijke om veilig te blijven. Een Nano S is in dit geval voldoende, zie dat ook vaak aan bevolen worden in Discords.
Verwijderd
GioStyle schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:14:
Waar blijft die 10k candle van BTC?
[Afbeelding]
Verwijderd
Alleen de Friezen die niet in crypto zitten en nog frikandellen kunnen betalen.Pelox schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:05:
[Afbeelding]
Ps. @Verwijderd Pompen ze in Friesland altijd met een frikandel in de hand?
Skrunsies schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:18:
Nou kom er maar weer in met die support band!
Thanks!
Zero.
Thanks for the subtitles.. https://t.co/APaPEOC6y7
— Willem Middelkoop (@wmiddelkoop) 15 november 2021
die no-coiners reactie ook he 🙃
nothing stops this train
Ik hem zo vragen, hoe hij erbij komt om iets met analyses en zo te doen. Je kent dat wel standaard vragen. Hebben we het op een gegeven moment over mijn ex..
Beetje vreemd, maar goed ik vertel hem dus dat ze dyslexie heeft. En dat dat soms best lastig is.
Zegt ie ja dat herken ik wel. Ik heb namelijk dyscalculie. Eigenlijk hetzelfde als dyslexie, maar dan niet met letters en woorden. Maar met cijfers.
Dat haal ik dan soms door elkaar.
Grappig hè, zo zie je maar iedereen heeft wel iets.
Nou goed. Fijne avond en moon soon!
Eind november 85k. Als die 10k candles op 29 november starten is vroeg zat.GioStyle schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:14:
Waar blijft die 10k candle van BTC?
[Afbeelding]
Geweldig dit!
1/
— Umbrel ☂️ (@umbrel) 15 november 2021
Umbrel 0.4.8 is now out with a new security feature — unique cryptographically secure default app passwords derived from your 24 secret words. 🔐
That way even if an app's unique Tor URL for remote access gets leaked (eg. in a screenshot), no one can login into that app. pic.twitter.com/s5Bp813dtJ
Die viert vast geen kerst met de famVerwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:05:
Hier net een mazzeltje.
Vloog een merel tegen het raam, opslag dood.
Toch nog wat vlees vanavond.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Lachuh man. Dyscalculie is trouwens best wel gangbaar. Eigenlijk iedereenSkrunsies schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:27:
Trouwens nog iets mafs. Zijn hier bezig met het afnemen van interviews om crypto wat meer bekendheid te geven in Friesland, zit ik hier dus bij PlanB.
Ik hem zo vragen, hoe hij erbij komt om iets met analyses en zo te doen. Je kent dat wel standaard vragen. Hebben we het op een gegeven moment over mijn ex..
Beetje vreemd, maar goed ik vertel hem dus dat ze dyslexie heeft. En dat dat soms best lastig is.
Zegt ie ja dat herken ik wel. Ik heb namelijk dyscalculie. Eigenlijk hetzelfde als dyslexie, maar dan niet met letters en woorden. Maar met cijfers.
Dat haal ik dan soms door elkaar.
Grappig hè, zo zie je maar iedereen heeft wel iets.
Nou goed. Fijne avond en moon soon!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
I know. Het was een grapje, heb echt geen gesprek met PlanB gehadresusaapje schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:34:
[...]
Lachuh man. Dyscalculie is trouwens best wel gangbaar. Eigenlijk iedereen
Skrunsies schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:37:
[...]
I know. Het was een grapje, heb echt geen gesprek met PlanB gehad
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nope.. ik hou er namelijk niet van mensen te kwetsen.
Misschien dat ik het per ongeluk gedaan heb, sorry daarvoor. Wel gemeende excuses.
Het bijzondere is dat crypto.com gewoon naar VVS Finance linked in hun defi wallet en het project erg legit lijkt (op wat concerns van wat rug code na lol). Kan dit mogelijk na een stormachtige openingsfase toch een legitiem project zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door ETH2.0 op 15-11-2021 17:48 ]
Nog drie dagen bouncen op de opgaande lijn dus.BTFD schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:30:
[...]
Zo te zien, krijgen we binnen 3 dagen het antwoord!
Jazeker! Naar 100% tevredenheid tot nu toeGioStyle schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:32:
Zijn er hier ook mensen die AVAX in hun pf hebben?
Er staat dan ook 'binnen' 3 dagen ipv 'over' 3 dagen.Joosie200 schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:05:
[...]
Nog drie dagen bouncen op de opgaande lijn dus.

Ik ben nogal eigenwijs, HODL.
Uranium gat tenminste nog +10 / -10% per dag
[ Voor 36% gewijzigd door Xqlus1ve op 15-11-2021 18:57 ]
Het moet aan de CVV code liggen: ik heb er eentje gekregen voordat ik de fysieke Crypto-card kreeg, en toen die kaart kwam is het CVV veranderd (zowel op de fysieke kaart als in de app).
Is die "oude" CVV soms nog actief ofzo? Het gaat mis bij online betalingen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik zie wel dat de grootste stijger in mijn pf zowaar het plukje BCH is dat ik nog steeds heb van de fork met btc in 2018 (?). Wie had dat ooit gedacht. Misschien is dit dan de dag dat we definitief afscheid nemen van de tak van BTC die we toch wel dood kunnen bestempelen inmiddels denk ik..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zou niet mogen maar is niet onmogelijk, even contact opnemen met klantenservice zou ik zeggen.Bushalte schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:00:
Weer mijn Crypto kaart geblokkeerd.![]()
Het moet aan de CVV code liggen: ik heb er eentje gekregen voordat ik de fysieke Crypto-card kreeg, en toen die kaart kwam is het CVV veranderd (zowel op de fysieke kaart als in de app).
Heb je ook gecheckt als de verval datum anders is? Gek of niet maar dat had ik toen. Vervolgens de oude ( virtuele ) card verwijdert ( ook in curve app ) daarna de nieuwe opnieuw toegevoegd en toen werkte het bij mij.Bushalte schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:00:
Weer mijn Crypto kaart geblokkeerd.![]()
Succes.
Zero.
Omdat we de 64K stom vinden en met een bounce heeeel hard omhoog willen gaan. Om hier de komende tijd niet meer terug te komen!Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:16:
Waarom maken jullie elke keer de 64K stuk?
Althans dat hoop ik
Gewoon een keertje. Een keertje maar naar je vrouw luisteren. Die geeft je dan een taakje ( zegt ze ) en als je dan klaar bent. Krijg je er nog 1 en nog 1 en….Pelox schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:18:
Mijn papier maché handen beginnen weer te jeuken..
Voordat je het weet ben je een paar uur verder. En heb je niks met je crypto kunnen doen.
Gewoon een tip van Flip!
Zero.
4 week geleden was toch ook rood?Pelox schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:22:
Weekly is rood, eerste x in 6 weken..
Ik zie 5 groene staven en nu 1 rode. Maar het is een moment opname natuurlijk.. kan over 10 min weer anders zijn
Zero.
Zero.
PlanB zijn voorspelling lijkt niet gehaald te worden en alle fanboys/mensen die blind hun financiële lot aan zijn voorspellingen verbonden hebben zijn teleurgesteld de boel aan het verkopen?Pelox schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:52:
Flinke dump toch.. is er al een reden verzonnen gevonden?
Nou mij kan het allemaal wat:
Die 98K monthly piek lijkt ver weg inderdaad, maar 1 groene 10K candle en alles ziet er weer anders uitYES schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:54:
[...]
PlanB zijn voorspelling lijkt niet gehaald te worden en alle fanboys/mensen die blind hun financiële lot aan zijn voorspellingen verbonden hebben zijn teleurgesteld de boel aan het verkopen?
Nou mij kan het allemaal wat:
[Afbeelding]
Halen we de 98K niet dan voorzie ik toch donkere wolken rondom de koers, genoeg lui die dan op de verkoopknop gaan drukken en ik denk dat het er zoveel zijn dat flink wat stoplosses gehit gaan worden van anderen die minder waarde hechten aan het S2F model maar wel winstnemingen hebben staan.
[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-11-2021 20:02 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/A1ok5uUXcczUTRonVH6aJE7y.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/i0siYupKE2JTRaO6m1uedDnO.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VXvSvyjfKNuky9EBlwylRvEV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lbfs7N7FrSIMgxtM0E4w8rbC.jpg?f=fotoalbum_large)