Stokstaart schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:16:
[...]
Net voor de grap ook even begonnen.. Ben maar gestopt![]()
Say hello to the king-of-most-gure-shitcoins
https://cointrackr.com/s/yDX3e474thszc
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[...]
Bedankt voor deze betraande after-lunch-dip
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
[ Voor 91% gewijzigd door .oisyn op 15-11-2021 14:04 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je weet dat je Crypto ook kan verkopen ipv kopen he?Stokstaart schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:16:
[...]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
[...]
meme-time!Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:19:
[...]
![]()
![]()
Bedankt man. Ik dacht dat ik een shitfolio had.
Voel me weer helemaal het heertje.
Volgens mij helemaal niet meer mogelijk, mijne werd ook geweigerdgiu schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:57:
Het lukt mij niet meer om crypto te kopen met een ING Creditcard op Binance. Is dit niet meer mogelijk, of is dit een tijdelijk probleem?
Verwijderd
Ik zit bijna 8 jaar in crypto muntjes, en beleg sinds mijn studententijd 20 jaar geleden vrijwel dagelijks in van alles en nog wat. Uiteraard kijk ik naar ta's, maar ga voor 85% op mijn gevoel uit, en dat heeft voor mij altijd meer dan prima gewerkt.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:35:
Moet altijd wel lachen om mensen die Bitcoin niet vertrouwen.
Het is namelijk trustless. Trust me.
In 12 jaar tijd stijgt het naar 69k, 5 dagen later staat het op 65k en 'vertrouw ik het even niet'.
Haha.
Hoezo blinde armoede.
Als ik de kans en de middelen krijg dan investeer ik het ook in vastgoed. Ziel heb ik nooit gehad, dus kan ik ook niet kwijtraken.Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:12:
Da's wel een stukje spijt wat ik heb, dat ik nooit de tegenwoordigheid van geest heb gehad om in 't vastgoed te gaan.
Aan de andere kant, ik heb mijn ziel nog.
Zero.
De ziel is tegenwoordig ook zwaar aan inflatie onderhevig, niets meer waard.Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:12:
Da's wel een stukje spijt wat ik heb, dat ik nooit de tegenwoordigheid van geest heb gehad om in 't vastgoed te gaan.
+100, ik ben er bewust nooit ingestapt en van mij mogen ze het helemaal de tifus in reguleren zodat niemand meer die markt opgaat om huisjes te gaan verhuren. vind het echt een zieke situatie.Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:12:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:12:
Verwijderd
Pas op, straks komen de libertariërs je nog halen.anti elppa schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:16:
[...]
+100, ik ben er bewust nooit ingestapt en van mij mogen ze het helemaal de tifus in reguleren zodat niemand meer die markt opgaat om huisjes te gaan verhuren. vind het echt een zieke situatie.
Ja dat dus.
Op zich is verhuur niet zo verkeerd. Veel startende mensen die voor het eerst gaan samenwonen willen, tenminste in mijn omgeving, eerst wel een jaartje of wat huren, heb je ook minder sores als je elkaar in de haren blijkt te vliegen als je echt altijd samen bent.anti elppa schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:16:
[...]
+100, ik ben er bewust nooit ingestapt en van mij mogen ze het helemaal de tifus in reguleren zodat niemand meer die markt opgaat om huisjes te gaan verhuren. vind het echt een zieke situatie.
Er is niets mis met winstnemen zeker op deze niveau's.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:08:
[...]
En mijn gevoel is bij btc op het moment idd bearish
Haha, libertarier, dat heb ik ook nog gemeend een blauwe maandag te moeten zijn...Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:19:
[...]
Pas op, straks komen de libertariërs je nog halen.
Heb nooit enig idee waar ik op klik als jij iets post maar deze keer heb je jezelf wel overtroffen.A87 schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:48:
[mbr]* Compleet offtopic *[/]
/f/image/6y2NvVMTMh8Gq2dgAHvt30cU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ICl2ZtZxuktWZvv4zChVwrhn.png?f=fotoalbum_large)
Mag ik hier van walgen? Sorry maar dit zijn gewoon greedy luxe problemen in tijden van serieuze problemen op de woningmarkt. Als jij je niet kapot schaamt door zoiets te typen is er iets goed mis met onze samenleving.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:08:
[...]
Ik wil van bijv. 10K snel 50k maken. Dan heb ik weer een aanbetaling voor een woning welke ik dan weer verhuur. Mijn PF is voornamelijk vastgoed, en van de huren - hypotheek en onderhoud kunnen wij nu prima leven. En die woningen worden steeds meer waard,. en de hypotheken door inflatie steeds minder
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Naja valt wel wat mee natuurlijk. Mensen kiezen er zelf voor om geld te investeren wat ze niet kunnen missen om een veilige plek te willen bezitten waar ze een toekomst op kunnen bouwen.Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:20:
[...]
Ja dat dus.
Speculeren met een (enorm) schaarse basisbehoefte (op gelijke hoogte met water en brood wat mij betreft), no thanks.
oh ik behoor daar zelf bij met mijn x4 modaal salaris en weet ik het hoeveel kapitaal. Maar ik zou dus nooit van mijn leven een huisje gaan weg kapen voor starters die dus nu moeten huren omdat die smerige crimineel van een prins alles opkoopt.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:19:
[...]
Pas op, straks komen de libertariërs je nog halen.
Verwijderd
Tsja, kots er net zo hard van, maar don't hate the player, hate the game. Kan het een individu niet kwalijk nemen dat men het beste van hun eigen leven wil maken.Vis schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:25:
[...]
Mag ik hier van walgen? Sorry maar dit zijn gewoon greedy luxe problemen in tijden van serieuze problemen op de woningmarkt. Als jij je niet kapot schaamt door zoiets te typen is er iets goed mis met onze samenleving.
Verwijderd
Vermogend zijn betekent niet dat je libertarier bent.anti elppa schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:26:
[...]
oh ik behoor daar zelf bij met mijn x4 modaal salaris en weet ik het hoeveel kapitaal. Maar ik zou dus nooit van mijn leven een huisje gaan weg kapen voor starters die dus nu moeten huren omdat die smerige crimineel van een prins alles opkoopt.
Ik krijg daar echt kortsluiting van. ik investeer in zaken waar anderen zo min mogelijk last van hebben, en ja een goede long van mij, kost een H&I zijn short, maar helemaal zonder impact investeren bestaat helaas niet
Zeker, zie dry powder (USDT)Ngangatar schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:52:
[...]
Je weet dat je Crypto ook kan verkopen ipv kopen he?
Hij zit in Spanje dus dan is er daar iets mis denk ik.Vis schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:25:
[...]
Mag ik hier van walgen? Sorry maar dit zijn gewoon greedy luxe problemen in tijden van serieuze problemen op de woningmarkt. Als jij je niet kapot schaamt door zoiets te typen is er iets goed mis met onze samenleving.
Iedereen mag vinden wat hij wilt natuurlijk, maar hij heeft het toch voor zichzelf in ieder geval goed geregeld. Ik heb wel respect voor de ondernemende mens, risico's genomen en het is goed uitgepakt. Heeft ook iets moois toch?Vis schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:25:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 15-11-2021 14:33 ]
Zero.
nee uiteraard niet alleen nee, maar het is er vaak wel onderdeel vanVerwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:29:
[...]
Vermogend zijn betekent niet dat je libertarier bent.
Verwijderd
Zo werd ik laatst nog gemailt door een Nigeriaanse prins.Pelox schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:30:
[...]
Iedereen mag vinden wat hij wilt natuurlijk, maar hij heeft het toch voor zichzelf in ieder geval goed geregeld. Ik heb wel respect voor de ondernemende mens, risico's genomen en het is goed uitgepakt. Heeft ook iets moois toch?
Het is wat anders wanneer je een prins bent en je fortuin te danken hebt aan 1 van je voorouders welke met een slachtpartij voor jouw vermogen heeft gezorgd.
3 dimensionaal portfolio, wow
https://opensea.io/seaart
Dit dus....YES schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:20:
[...]
Waar het misgaat is nog altijd de stijgende huizenprijzen, woningnood en huisjesmelkers die hun moeder nog zouden verhuren tegen woekerprijzen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Verwijderd
Helemaal klaar voor meta.
Verwijderd
$EverGrande token?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:34:
Is er nog geen dikke tech coin die de huurmarkt aanpakt? Komop, voor alle problemen moet er toch een blockchain zijn om ze op te lossen. Hit me with your best shot!
Niet nodig. Crypto an sich zorgt voor de oplossing van het huizenprobleem zolang de meeste 'crypto-investors' nog volledig rekt gaan op altcoins die straks verdampen, divided by zero doen en imploderen. Die huizen komen dan allemaal vrij!Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:34:
Is er nog geen dikke tech coin die de huurmarkt aanpakt? Komop, voor alle problemen moet er toch een blockchain zijn om ze op te lossen. Hit me with your best shot!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W4uxUIMdW2sx8GdaJJSaxB7H.jpg?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 15-11-2021 14:39 ]
Verwijderd
Wow, hoe veel vierkante meter is dat wel niet? Sjezus man, die cryptogains hebben Slux goed gedaan.YES schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:38:
[...]
Niet nodig. Crypto an sich zorgt voor de oplossing van het huizenprobleem zolang de meeste 'crypto-investors' nog volledig rekt gaan op altcoins die straks verdampen, divided by zero doen en imploderen. Die huizen komen dan allemaal vrij!
En bij @Slux is nog woonruimte genoeg!
[Afbeelding]
@Verwijderd ik hoop niet dat je het erg vind dat ik een foto van jouw bezoek aan Slux heb gebruikt?
Jij bent zeker een kandidaat om daar te gaan wonen, precies mensen die zo denken als jij passen daar perfect. Ik zou Sluxie een berichtje doen als ik jou was, hij is wel schappelijk en zal je met 49k overbieden ook wel weg laten komen!Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:40:
[...]
Wow, hoe veel vierkante meter is dat wel niet? Sjezus man, die cryptogains hebben Slux goed gedaan.
Ook nog een tuin met echt groen aan het water. Hoog plafond, vrij uitzicht. Industrieel ontwerp. Ik weet niet wat de vraagprijs is maar ik bied 50k over.
Nou laat het nu een keer lukken dan, heb er nog wat die mij meer sats moeten opleveren. Weg ermee.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:47:
CELR pump, poging 834…
Verwijderd
Verwijderd
Turns out the real gain was the memes we posted along the way.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:51:
Gelukkig zit ik hier niet voor de investering maar gewoon omdat ik geen leven heb en gokverslaafd ben.
Volatiliteit, moon en rekt roepen en dikke fatsige memmen posten als 1 of andere ponzi weer eens het meeste ooit waard wordt.
Dat is waar het om gaat mensen.
En bier natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:51:
Gelukkig zit ik hier niet voor de investering maar gewoon omdat ik geen leven heb en gokverslaafd ben.
Volatiliteit, moon en rekt roepen en dikke fatsige memmen posten als 1 of andere ponzi weer eens het meeste ooit waard wordt.
ja gokverslaafd? ik zie je echter nooit in het meme-topic posten 🙃Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:51:
nothing stops this train
Verwijderd
Ik lurk daar alleen, heb al 154 BNB vergokt.Kol Nedra schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:57:
[...]
ja gokverslaafd? ik zie je echter nooit in het meme-topic posten 🙃
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:51:
Toch wel benieuwd naar de gedachte hierachter? Vooralsnog een zeer slechte keus geweest en als je die chart van Floki bekijkt, zag het er ook niet echt goed uit.thierry1982 schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:27:
Alles eruit gehaald en op FLOKI gezet.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
RAMP, een mooie small-cap gem!BTFD schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:59:
[...]
Toch wel benieuwd naar de gedachte hierachter? Vooralsnog een zeer slechte keus geweest en als je die chart van Floki bekijkt, zag het er ook niet echt goed uit.Of hoop je dat dit de bodem was?
Benieuwd omdat ik juist mijn winsten UIT Floki heb gehaald en in RAMP heb gezet..
nothing stops this train
Dus ransomware payments kunnen weer in BTC ipv XMR? Ik vraag dit voor een vriend.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wacht even, je hebt dus een stop limit buy order staan, dus op een hoger prijsniveau dan nu, om zo hoger te kunnen instappen om een eventuele run-up te kunnen meemaken? Dat is inderdaad meer op gevoel dan op TA handelenVerwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:08:
[...]
Ik zit bijna 8 jaar in crypto muntjes, en beleg sinds mijn studententijd 20 jaar geleden vrijwel dagelijks in van alles en nog wat. Uiteraard kijk ik naar ta's, maar ga voor 85% op mijn gevoel uit, en dat heeft voor mij altijd meer dan prima gewerkt.
En mijn gevoel is bij btc op het moment idd bearish, op termijn zal het ongetwijfeld stijgen, maar snel omhoog zie ik het niet gaan. En langzame groei is natuurlijk goed, eigenlijk beter. Maar daarvoor zit ik niet in crypto. Ik wil van bijv. 10K snel 50k maken. Dan heb ik weer een aanbetaling voor een woning welke ik dan weer verhuur. Mijn PF is voornamelijk vastgoed, en van de huren - hypotheek en onderhoud kunnen wij nu prima leven. En die woningen worden steeds meer waard,. en de hypotheken door inflatie steeds minder![]()
Maar goed, wellicht zit ik er met BTC volledig naast (zal ook niet de eerste keer zijn), en knalt die volgende week door de 100k. Heb wel een buy order staan mocht die omhoog knallen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ach, bij Floki had ik hem nu al geserveerd gekregen! Dus ben al blij dat het wellicht morgen pas is..Kol Nedra schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:04:
[...]
RAMP, een mooie small-cap gem!
ja of niet en morgen 90% Rekteroni 😌
ook via DeFi staken? 💪
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Please specify GREEN candle.. je maakt je mede tweakers bangLarryD schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:15:
Benieuwd of we straks al eens die 10k candles krijgen als Amerika wakker wordt.
Zo te zien zijn ze al wakker, wordt weer flink op de sell button geramdLarryD schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:15:
ik stake RAMP ook als single asset, LP is wel voordeliger als je een langere periode wilt doen want het kostnwat meer fees om een LP te maken dan bij een single asset.BTFD schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:13:
[...]
Ach, bij Floki had ik hem nu al geserveerd gekregen! Dus ben al blij dat het wellicht morgen pas is..
Over het staken; heb hier het weekend even snel naar gekeken, dit naar aanleiding van jouw post over rente op rente. Alleen heb ik volgens mij een foutje gemaakt en stake nu de single-asset i.p.v. de LP Asset (BUSD pair)
Maar nog even goed uitzoeken wat het verschil precies is, had hier geen tijd meer voor en anders alsnog even omzetten!
nothing stops this train
Verwijderd
Jeetje, dat zou wat zijn. Als Amerika ineens wakker wordt en inziet dat de Dollar een ponzi is dan worden het 10k candles van 10k.LarryD schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:15:
nothing stops this train
Thanks mate! Dan laat ik het voor wat het is..Kol Nedra schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:18:
[...]
ik stake RAMP ook als single asset, LP is wel voordeliger als je een langere periode wilt doen want het kostnwat meer fees om een LP te maken dan bij een single asset.
(Cake overigens ook)
Verwijderd
Iedereen is aan het uitcashen en vastgoed aan het kopen.JoebarRC schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:17:
[...]
Zo te zien zijn ze al wakker, wordt weer flink op de sell button geramd
Alle geiten ook gelijk de deur uit.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:20:
[...]
Jeetje, dat zou wat zijn. Als Amerika ineens wakker wordt en inziet dat de Dollar een ponzi is dan worden het 10k candles van 10k.
Oftewel een miljoenmiljard dikke knaken als mijn munten op groen liggen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Als je bij platforms blijft die op ethereum zijn gebaseerd heb je inderdaad alleen aan de ethereum app voldoende. Je kunt 2 tot 3 apps installeren. Hiermee kun je dus al veel muntjes gebruiken. Transacties op Polygon en Fantom kun je inderdaad met de ethereum app signen.Bumpy_NL schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:23:
Graag wil ik mij wat meer met de defi platformen experimenteren. Tot nu toe heb ik dat veelal gedaan met de Trust wallet op BSC. Ik maak mij echter een beetje ongerust over de veiligheid van Trust wallet als de bedragen wat hoger zullen worden. Nu heb ik gelezen dat je een Ledger Nano (x/s) aan Metamask kan koppelen en dat dit behoorlijk veilig is. Heeft iemand hier daar ervaring mee en maakt het dan nog uit of je een Nano s of x neemt? Mijn voorkeur gaat uit naar de Nano s vanwege de prijs en het niet hebben van een accu. Als ik het goed begrijp kan ik daar gewoon alles mee doen wat ik zou willen. Het beperkte geheugen lijkt mij niet relevant bij een koppeling met Metamask, of zie ik iets over het hoofd? Mocht het relevant zijn, op dit moment wil ik mij wat meer richten op yieldfarming via het Polygon en Fantom netwerk.
Het beperkte geheugen zorgt ervoor dat je maar een beperkt aantal verschillende crypto kan gebruiken met die wallet.Bumpy_NL schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:23:
Graag wil ik mij wat meer met de defi platformen experimenteren. Tot nu toe heb ik dat veelal gedaan met de Trust wallet op BSC. Ik maak mij echter een beetje ongerust over de veiligheid van Trust wallet als de bedragen wat hoger zullen worden. Nu heb ik gelezen dat je een Ledger Nano (x/s) aan Metamask kan koppelen en dat dit behoorlijk veilig is. Heeft iemand hier daar ervaring mee en maakt het dan nog uit of je een Nano s of x neemt? Mijn voorkeur gaat uit naar de Nano s vanwege de prijs en het niet hebben van een accu. Als ik het goed begrijp kan ik daar gewoon alles mee doen wat ik zou willen. Het beperkte geheugen lijkt mij niet relevant bij een koppeling met Metamask, of zie ik iets over het hoofd? Mocht het relevant zijn, op dit moment wil ik mij wat meer richten op yieldfarming via het Polygon en Fantom netwerk.
[ Voor 4% gewijzigd door Helza op 15-11-2021 15:32 ]
Ik zal je zeggen dat ik het zelf niet gedaan heb, maar je kan dan dus inderdaad Metamask als een soort brug gebruiken tussen het platform en je Ledger.Bumpy_NL schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:23:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Tegelijkertijd. Je kan altijd apps deinstalleren, en een andere installerenHelza schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:28:
[...]
Het beperkte geheugen zorgt ervoor dat je maar een beperkt aantal verschillende crypto kan gebruiken met die wallet.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ah, ok alleen tegelijkertijd, blijft irritant, maar minder erg dan ik dachtGelukszoekr schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:33:
[...]
Tegelijkertijd. Je kan altijd apps deinstalleren, en een andere installeren
Denk het gevonden te hebben wat je bedoelde met rente op rente:
RAMP V2 Vaults
RAMP (Single Asset)
Users can stake RAMP tokens to receive more RAMP tokens.Vault is auto-compounding and users will see their original staked token deposits increase naturally over time with no action required.
APY: 17.4%
Staked value: $9.9 million
Updated as at 1 July 2021.
RAMP-BUSD CAKE LP
Users can compound RAMP-BUSD LP tokens by supplying RAMP and BUSD as a liquidity provider on PancakeSwap and staking into this vault.
APY: 121.3%
Liquidity: $4.5 million
Updated as at 1 July 2021.
Dan heb je je seed phrase toch nog? Dan bestel je een nieuwe en doe je een recovery (dacht ik heel simpel).Xqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:37:
Domme vraag, wat nou als je ledger de dienst weigert?
Dan stuur je mij de 24 woorden zal ik ze overmaken naar jeXqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:37:
Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:38:
[...]
Dan heb je je seed phrase toch nog? Dan bestel je een nieuwe en doe je een recovery (dacht ik heel simpel).
Ah ok thanks, mijzelf nog niet verdiept in ledgers (zal in de toekomst wel nodig worden)BurnerT schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:39:
[...]
Dan stuur je mij de 24 woorden zal ik ze overmaken naar je
Nee zonder gekheid dan koop je een nieuwe en dan voer je je 24 woorden in en alles is weer t oude. Je kan er ook 2 kopen en dat doen.
Er zit wel een nuance in, inderdaad met veel coins. Maar als je met veel ethereum-based tokens aan de gang wil (zoals ik begrijp uit het verhaal van @Bumpy_NL), dan is dat prima mogelijk met één app: ethereum. Met die ene app kun je transacties op onder andere BSC, Fantom, Polygon, Celo, Arbitrum, Celo, Moonriver, Harmony One, Avalanche signen. Hoeveel muntjes zouden dat zijn met één app?Gelukszoekr schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:32:
[...]
Dat maakt de X wat gebruiksvriendelijker dan de S als je met veel coins aan de gang wilt.
Een hardware wallet zorgt er alleen maar voor dat je private key niet op de computer staat. Aan de hand van jeXqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:37:
Verwijderd
je mag walgen zoveel je wilt, denk niet dat ik daar maar een minuut wakker van ligVis schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:25:
[...]
yup, klinkt misschien raar. Maar mocht btc een x target halen, dan denk ik dat die van daar veel harder omhoog knalt. Daarom heb ik daarvoor een zekerheid ingebouwd. Tot die tijd heb ik liever mijn centjes in meer rendabelere zakenJedi_Pimp schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:13:
[...]
Wacht even, je hebt dus een stop limit buy order staan, dus op een hoger prijsniveau dan nu, om zo hoger te kunnen instappen om een eventuele run-up te kunnen meemaken? Dat is inderdaad meer op gevoel dan op TA handelen![]()
[Afbeelding]
De Meningen zullen verschillen maar van alle crypto is BTC dan het meest veilige als store of value.Gelukszoekr schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:02:
[...]
Inderdaad. Dat is de gedachte. Maar als het dus wat meer is geworden, dan zou je eerder overwegen om meer in Bitcoin te zetten als store of value .. toch?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
geen nood, gewoon hodlen, die gaat nog wel naar 1.65Wom schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:27:
Greed is toch wel een ding he. Had mijn doel met CRO bereikt en was bezig een sell order erin te knallen. Toch nog nét iets hoger gezet dan ik initieel wilde, waarna hij vervolgens deze net niet raakt en inmiddels langzaam wat zakt terug.
Looks in shame at his metamask tokens..BurnerT schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:45:
@iBasch "Disclaimer zelfs voor mijn miniflufje heb ik een ledger" Maar ik heb er eentje voor onderweg en eentje voor op een veilige plaats. De x onderweg is wel zo handig dan kan ik altijd makkelijk wat verplaatsen. Maar als het om een paar tientjes gaat lekker beginnen met en S. Zodra je je ergert aan die kan je altijd de X bij kopen.
Beide met ze zelfde 24 woorden laden en je kan met beide vooruit.
Verwijderd
This times a million!Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:47:
En het belangrijkste:
Er is geen enkele legitieme reden om die 24 woorden ooit op een computer in te tikken zolang je een Ledger hebt. Niet als backup, niet als techsupport er om vraagt, niet om je software wallet te initialiseren, nooit.
[ Voor 12% gewijzigd door Helza op 15-11-2021 15:48 ]
Verwijderd
Potdomme, dikke tips.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:47:
En het belangrijkste:
Er is geen enkele legitieme reden om die 24 woorden ooit op een computer in te tikken zolang je een Ledger hebt. Niet als backup, niet als techsupport er om vraagt, niet om je software wallet te initialiseren, nooit.
Ik ben inderdaad ook direct begonnen met een Nano X, kwestie van gemak van apps liever niet willen wisselen, ook al is het maar een kleine moeite. Maar ik wist dat ik sowieso al BTC, ETH en ALGO wilde gebruiken, komt er een muntje bij (of gaat er ruimte af, zoals met de laatste firmware of grotere apps) dan zou zelfs die 3 al een probleem kunnen worden en moet je constant wisselen. Dat wilde ik zelf voorkomen.BurnerT schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:45:
@iBasch "Disclaimer zelfs voor mijn miniflufje heb ik een ledger" Maar ik heb er eentje voor onderweg en eentje voor op een veilige plaats. De x onderweg is wel zo handig dan kan ik altijd makkelijk wat verplaatsen. Maar als het om een paar tientjes gaat lekker beginnen met en S. Zodra je je ergert aan die kan je altijd de X bij kopen.
Beide met ze zelfde 24 woorden laden en je kan met beide vooruit.
Schaamteloos mezelf quoten!BTFD schreef op maandag 15 november 2021 @ 07:53:
Leuke pump, hopen dat hij stand houdt en geen "Europa wakker in 3,2,1 of een Bartje wordt"
[ Voor 6% gewijzigd door BTFD op 15-11-2021 15:52 ]
Ach, mensen zijn vaak ontwetend en uiteindelijk zijn we allemaal moraal ridders achter een plastic toetsenboord. Als ik men vertel wat mijn beroep is en voor welke bedrijf ik werk dan ben ik de grootste boeman van de maatschappij (terwijl we lekker blijven consumeren met elkaar en zodra het je eigen wallet raakt is het opeens andersVerwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:44:
[...]
je mag walgen zoveel je wilt, denk niet dat ik daar maar een minuut wakker van ligAls kind hadden wij het niet breed, zeg maar gerust straat arm, mijn moeder door ziekte in de bijstand. Op school had ik nooit de juiste kleren, fiets of speelgoed en ben daar veel mee gepest. Dat was wel een motivatie om het anders te doen, mijn kinderen zullen dat dus -hopelijk- nooit meer meemaken. En btw niet alleen mijn kinderen, we doen veel aan charity, zo hebben we een voetbal team van kansarme kinderen waar we alles voor betalen. Doneren veel aan kinder fondsen zodat die kleding en wat speelgoed (op hun verjaardag of 3 koningen) krijgen. Hier in spanje heb je namelijk nul geld als je na een tijdje geen werk hebt, en die kinderen van die ouders proberen we zoveel mogelijk te helpen.
BSC app is nergens voor nodig (naar mijn ervaring), dat werkte al met de ETH app voordat BSC een eigen app had. Misschien eenmalig nodig om toe te voegen in ledger live? Maar daarna eraf flikkeren en ETH gebruiken voor het signen.BTFD schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:44:
Bovenstaande!
Heb zelf de Nano X en met de BTC, ETH en BSC apps kom je al een heel eind, aangezien veel van deze muntjes wel op een van deze netwerken draait..
De belastingdienst it is!Xqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:52:
[...]
Als ik men vertel wat mijn beroep is en voor welke bedrijf ik werk dan ben ik de grootste boeman van de maatschappij
Verwijderd
Nergens voor nodig om je te verantwoorden voor je werkgever.Xqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:52:
[...]
Ach, mensen zijn vaak ontwetend en uiteindelijk zijn we allemaal moraal ridders achter een plastic toetsenboord. Als ik men vertel wat mijn beroep is en voor welke bedrijf ik werk dan ben ik de grootste boeman van de maatschappij (terwijl we lekker blijven consumeren met elkaar en zodra het je eigen wallet raakt is het opeens anders).
Vroeger vertelde ik ook weleens dat ik ook goede dingen deed naast... maar fuck the world hé, je bent niet verplicht te vertellen waarom je iets wel of niet doet.
Het is nu eerder een Bartje drie kwart. De rechterkant eindigt niet zo laag als links begon.BTFD schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:51:
[...]
Schaamteloos mezelf quoten!![]()
Jammer van die pump om 10:00u, anders was het weer het perfecte voorbeeld van een Bartje!
Edit:
Tadaaa, op de 1H zichtbaar..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TgwESOJHMfXCGfuHCbsx6qEm.jpg?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door Xqlus1ve op 15-11-2021 15:58 ]
kan over paar uur gewoon 67k zijn. Laatste weken hebben we veel van dit soort rare swings. Vroeger perfect terrein voor mij om buy high sell low te doen. Nu gewoon op je handen blijven zittenBTFD schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:51:
[...]
Schaamteloos mezelf quoten!![]()
Jammer van die pump om 10:00u, anders was het weer het perfecte voorbeeld van een Bartje!
Edit:
Tadaaa, op de 1H zichtbaar..
Verwijderd
Was ik al de hele dag tussen mijn shitposts door aan het doen. Zonet begon mijn baas te klagen. Stomme nocoiner.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq