[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.342 views

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:56
AlterMann schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:54:
[...]

Same here.. alleen.. hoe hoog? Lastig te bepalen zo.
Even terugkijken bij de lazio token wellicht?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-01 20:41
Wackmack schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:51:
[...]

Uitzoomen en lekker wachten, komt goed.

Zelf in mei begonnen, direct -60%. Aantal maanden gewacht, app niet meer geopend en hoppa, lekkere winst.
Wel vergeten prodit te pakken, dat doen we de volgende keer maar :o
profit is juist dat je bitcoin hebt, terug naar fiat is geen winst maar verlies.
vergeet niet dat fiat gebaseerd is op inflatie:

nothing stops this train

Verwijderd

twit schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:54:
[...]

Ik had met DAR laatst voor het eerste een andere tactiek (normaal keek ik het altijd een paar dagen aan, dat is 5/5 keer een slechte beslissing gebleken) en plaats een limit sell order op een vrij veilige lage amount. Dit om even heel zeker te wetn dat ik niet een of andere gekke market order van 0,01 EUR oppik. Dus bijv een limit sell op EUR2 nu. Wordt dan toch uitgevoerd tegen best mogelijke koers , beschermt me een klein beetje tegen een complete order boek faal..

Blifjt natuurlijk nog 1 vraag over, waarop zet je die limit sell order dan. Ik heb nog nooit aan Launchpool meegedaan (zoals ik geloof ik al 30x heb gezegd afgelopen dagen , excuus) dus ik heb geen idee. Ik zou gezien de hoeveelheid Porto die ik heb gekregen me ~4EUR per stuk al best blij zijn dus voor mij gaat het iets in die richting worden denk ik.
AlterMann schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:54:
[...]

Same here.. alleen.. hoe hoog? Lastig te bepalen zo.
Ik hou een beetje aan wat LAZZIO deed in de eerste minuten. Denk dat jullie sub 5 euro te stuk wat conservatief is, maar het is crypto en winst is winst natuurlijk.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het is jammer de duik van 66k naar 58k maar ach ik sta weer rond mijn inkoopprijs van voor we 64/69k beslechten. Zoals ze hier zeggen: hakuna matata. Zal mij benieuwen of hij werkelijk de 52k nog gaat opzoeken. Dan smijt ik er remote nog extra vieze pleuro tegen aan. En anders geniet ik lekker van de zon met een cerveza in de hand.

Winwin noem ik dat. Proost! :9B

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Snitserklaas schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:55:
[...]

Dat is wel hele dubieuze speculaas. Snitserklaas gebruikt RSI om trends achteraf te bevestigen aangezien die op ieder verschillend timeframe iets anders laten zien. <+:)
Maar negatieve divergentie in de RSI bevestigd niet de ATH die we hadden. Zodoende heeft het geen kracht om nog meer uit te breken. Er kunnen 2 dingen gebeuren: consolidatie voor bepaalde tijd, of eventjes naar beneden gaan. Ik denk het laatste. Mijn magische glazen bol denk dat ook. :+

Verwijderd

Snitserklaas schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:55:
[...]

Dat is wel hele dubieuze speculaas. Snitserklaas gebruikt RSI om trends achteraf te bevestigen aangezien die op ieder verschillend timeframe iets anders laten zien. <+:)
Snitserklaas snitserklaas waarom zaten er geen pepernoten in mijn schoentje vanochtend?
Snap dat u met uw tijd mee moet gaan en met Corona liever niet meer bij kindertjes over de vloer komt, maar ik had tenminste wat ERC20 tokens op mijn Ledger verwacht. :'(

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ben benieuwd welke Black Friday deals er komen.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• josvaesen
  • Laatst online: 25-03-2025
Alé, ik gok op $56k. Ben het beu dat "ze" altijd frontrunnen. Anders $61K, rijk word ik hier toch niet van.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-01 14:30
Prima bounce weer :)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:57

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MG7-qqm8Slsct8wrjdFVVNf1hZY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SCnohxrx7LKb0imGC7zjScSQ.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Chris.nl schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:58:
Ben benieuwd welke Black Friday deals er komen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/462Ku7jMd3BXreuNHHGkDxtkhTg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6iRrZjKv5CJZYFdxRrCtGHDz.jpg?f=fotoalbum_large

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:43:
Sorry, was even bezig met voorspellen. Blauwe levels wil ik houden (en het bovenste level is dus een S/L als ik instap in groene zone).

[Afbeelding]
Uit interesse, maakt je voor elke koop order een aparte SL? Ik denk omdat je met een box werkt dat geladderd inkoopt.

Kleine tip omdat je de chart deelt met andere. Als je de blauw lijnen van SL vanaf de oorsprong tekent kan iedereen de oorsprong makkelijk vinden.

• Snitserklaas
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-01-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQzbKu4EZzkQz-SIoDTED3Fuotg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8iP8hRYWkRsqObeECSHOhHAB.png?f=user_large

Snitserklaas heeft zijn babes altijd klaar staan voor mooie mijlpalen. Haha mooie palen. Leuk woordgrapje. <+:)

• Snitserklaas
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-01-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:58:
[...]

Snitserklaas snitserklaas waarom zaten er geen pepernoten in mijn schoentje vanochtend?
Snap dat u met uw tijd mee moet gaan en met Corona liever niet meer bij kindertjes over de vloer komt, maar ik had tenminste wat ERC20 tokens op mijn Ledger verwacht. :'(
Excuses jongeman (of jongevrouw, Snitserklaas doet geen aannames over gender (meer)) maar woon jij wel in Sneek? Snitserklaas vult alleen de ledgers van de kindjes in Snits. <+:)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Met 1/3 rond de bodem van de dip weer ingestapt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

Snitserklaas schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:03:
[Afbeelding]

Snitserklaas heeft zijn babes altijd klaar staan voor mooie mijlpalen. Haha mooie palen. Leuk woordgrapje. <+:)
Ik ben van mening dat we tot 5 december een rode dildo "mijter" noemen en een groene dildo "staf".

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:06:
[...]

Ik ben van mening dat we tot 5 december een rode dildo "mijter" noemen en een groene dildo "staf".
Een dikke rode mijter op de 1 minuut jonge.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Eens kijken of komende dagen mijn buy-order nog langs komt (+- 54k). Zo niet dan gooi ik hem ergens lekker laag er in (+- 30k) voor wanneer de beer weer uit winterslaap komt.
Hopelijk ligt hij nog lekker warm in zijn hol :O maar op een dag komt hij weer langs. :/

Next destination moon and beyond O+

@Verwijderd liever een staf dan een mijter rectaal naar binnen. Die laatste is zo proppen... <+:)

[ Voor 14% gewijzigd door sh4d0wman op 16-11-2021 12:10 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11-2025
Bounce sellen en op 52k weer instappen?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Masstje schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:49:
[...]

Actief aankopen à € 20/stuk, lijkt me toch mee bezig zijn, tenzij je ze wegdeed aan €21 en pas dit jaar terug ingekocht hebt.
Ik herinstalleerde mijn computer en was vergeten mijn wallet te backuppen :D Dus die bitcoin heb ik nooit meer terug gezien :P Toen niets meer mee gedaan tot half jaar geleden.

Maar ik maak me geen illusies, die bitcoin had ik 'met dikke winst' voor €24 verkocht ofzo :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 20:08
Lekker. Ik volg het advies om altijd 25% cash klaar te hebben staan... Ik ben nu all-in. :D

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
GioStyle schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:10:
Lekker. Ik volg het advies om altijd 25% cash klaar te hebben staan... Ik ben nu all-in. :D
Dan kunnen we nu omlaag dus. :+

Zero.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
henkebek schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:09:
Bounce sellen en op 52k weer instappen?
Niemand die het weet.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

4,5 van die Porto shitcoins in m'n schoentje.... met een beetje geluk vanmiddag weer een treetje Schultenbrau scoren....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 20:08
Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:10:
[...]

Dan kunnen we nu omlaag dus. :+
Mag. Dan stop ik er nog meer fiat in, maar dan wijk ik af van mijn plan. :D

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:02:
[...]

Uit interesse, maakt je voor elke koop order een aparte SL? Ik denk omdat je met een box werkt dat geladderd inkoopt.

Kleine tip omdat je de chart deelt met andere. Als je de blauw lijnen van SL vanaf de oorsprong tekent kan iedereen de oorsprong makkelijk vinden.
Klopt, laddered buy orders en geen S/Ls - ik heb vandaag een relatief rustige dag dus kan het in de gaten houden en S/Ls bijwerken als ik word gevuld. Yes, kan inderdaad beter de blauwe levels doortrekken, dan is het beter te zien waar ze op gebaseerd zijn :)

Overigens, ik laat mijn orders staan. Ik verwacht niet dat de correctie nu over is en dat we ongestoord weer doorpakken naar 70k. Zou het kunnen? Sure, dan pas ik onderweg mijn strategie weer aan en koop ik in op een gain van een bepaald level.

[Twitter: https://twitter.com/BobLoukas/status/1460406756660723719]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://qolczpnfu7-flywheel.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/05/Bitcoin-Homeless-Man.jpg

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:06

YES

Moderator General Chat
Als ik het adres goed overgenomen heb heeft er gewoon 0.36309307 BTC op dat adres gestaan, lucratieve bedel :+

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Alle zwakke handjes er weer uit ja? Man man man...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

DE CHINESE PONZI

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 16-11-2021 12:31 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• xaos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-02-2023
iVibes schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:11:
[...] met een beetje geluk vanmiddag weer een treetje Schultenbrau scoren....
Look at Mr Money pants here

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kl1LNua9peqq1gfmHA662HCCKSg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C4etwyfosjxdAoGfYiKv2wz6.jpg?f=user_large

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

xaos schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:33:
[...]

Look at Mr Money pants here
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5PyBqmlcxgheynb8EgOGvN9kyW0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DeV6RJbg1xaCFd9vQXliaWWZ.jpg?f=user_large

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik heb daarnet weer bijgekocht https://bitcoinmagazine.n...-bitcoin-gekocht-op-62000. Komt goed jongens en meisjes!

UberLurker Departement #GG.

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
69K top van deze cycle.... of toch niet. Hodl dan maar en bij kopen

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:33
Toch leuk, stoploss vannacht gehit (54001 BTC/EUR Bitvavo gezet toen BTC op 56000 stond) en inmiddels ben ik er weer bijna helemaal ingeladderd :D

Ladder was 53000, 52000, 51000 en 50000

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Dit is de reden waarom rijken rijker worden ....Omdat ze vaak tegen de stroom in beslissingen nemen.

• Skrunsies
  • Niet online
Rebbelx schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:43:
[...]

Dit is de reden waarom rijken rijker worden ....Omdat ze vaak tegen de stroom in beslissingen nemen.
Ha, dit soort mensen bepalen de stroom :9

• Rebbelx
Skrunsies schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:45:
[...]

Ha, dit soort mensen bepalen de stroom :9
Klopt! Maar stel je maar eens de vraag waarom een whale nog de moeite doet om op 62K BTC te gaan kopen... En stel je vervolgens dan nog eens de vraag of de top vd cycle al gehaald is.

• Skrunsies
  • Niet online
Rebbelx schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:48:
[...]

Klopt! Maar stel je maar eens de vraag waarom een whale nog de moeite doet om op 62K BTC te gaan kopen... En stel je vervolgens dan nog eens de vraag of de top vd cycle al gehaald is.
Ja dat denk ik ook, al is dat bedacht met mijn Friese nuchterheid :)

We zien het allemaal wel, komt goed, vandaag niet.. Dan morgen ( ... of volgend jaar ) wel d:)b

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-01 20:53
Rebbelx schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:48:
[...]

Maar stel je maar eens de vraag waarom een whale nog de moeite doet om op 62K BTC te gaan kopen...
Dat staat in het artikel, omdat ‘ie short is gegaan en dus anticipeert op een verdere koersdaling

:+

Maktub

• josvaesen
  • Laatst online: 25-03-2025
laatste post, maar deze mag er wel bij

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20211115_96325953
NTERNETFRAUDE
Opgepast voor fraude via online trading: “Ons huis verkopen om schulden te betalen”
HASSELT - De financiële waakhond FSMA waarschuwt voor een nieuwe fraudemethode via online tradingplatformen. “We hadden voor 300 dollar geïnvesteerd, dachten dat we 2,2 miljoen winst hadden gemaakt, maar moeten nu wellicht ons huis verkopen”, zegt een Limburgse gedupeerde.
Roel Damiaans
Vandaag om 06:00
Snel en gemakkelijk rijk worden. Het is de droom van velen, maar het draait vaak uit op een nachtmerrie. Via nepadvertenties op sociale media - vaak met vervalste of verzonnen getuigenissen - lokken online tradingplatforms potentiële slachtoffers met de belofte om snel geld te verdienen. Bijvoorbeeld via de speculatie op de koers van cryptomunten.

De 59-jarige Limburger J.V. ging vorig jaar samen met zijn partner in Wallonië wonen. “Ik heb een spierziekte en moet rondkomen met een uitkering. Een beetje extra geld is dus altijd welkom. In april van dit jaar zag ik een internetadvertentie van het online tradingbedrijf CFD Advanced. Ik las getuigenissen van gewone mensen die grote winsten hadden geboekt via het platform. Het zag er allemaal geloofwaardig uit en uiteindelijk heb ik een bedrag van 300 dollar (265 euro) geïnvesteerd.”

Monsterwinsten
CFD Advanced beweert dat het door heel veel trades te doen enorme winsten kan boeken. “In zes weken tijd had ik maar liefst 2,2 miljoen dollar winst op mijn beperkte inzet”, zegt V. “Ik wilde dat bedrag natuurlijk zo snel mogelijk innen. Vanaf dan liep het mis, ik kreeg geen enkele reactie meer. Jammer van die 265 euro, maar dat was geen onoverkomelijk bedrag.”

De gedupeerde kwam terecht bij het online trading platform Fortexo dat hem beloofde zijn enorme winst te recupereren. Maar na het betalen van tienduizenden euro’s is dat nog altijd niet gebeurd.
De gedupeerde kwam terecht bij het online trading platform Fortexo dat hem beloofde zijn enorme winst te recupereren. Maar na het betalen van tienduizenden euro’s is dat nog altijd niet gebeurd. — © RR

De gedupeerde Limburger raakte wel gefascineerd door online trading en de voorgespiegelde monsterwinsten. “Ik heb naar een ander platform gezocht en ben in augustus terechtgekomen bij Fortexo. Hun website zag er erg professioneel uit en het bedrijf had verschillende afdelingen over de hele wereld. Fortexo beweerde zelfs dat ze mijn geblokkeerde winst van CFD Advanced konden recupereren. Daarvoor schermden ze met informatie en bewijsstukken die er geloofwaardig uitzagen. Ik moest hen wel een verzekeringswaarborg betalen van 20.000 euro, maar die zou nadien terugbetaald worden. Achteraf was er iets niet in orde en moesten we nog eens 15.000 euro storten. Omdat het maar tijdelijk was en de telefoontjes zo oprecht klonken, hebben we dat maar betaald. In oktober bleek dat er opnieuw een probleem was: er moest nog eens 15.000 euro overgemaakt worden. Daarvoor heb ik een lening afgesloten bij de bank. Altijd was er wel een uitvlucht waarom het geld nog niet gestort kon worden. Uiteindelijk heb ik nog een laatste keer 10.000 euro geleend en betaald.”

“De financiële reserves die je door de jaren hebt opgebouwd, zijn weg. Ons huis verkopen is de enige manier om dit probleem op te lossen”

J.V. Limburgse gedupeerde

Het gevolg laat zich raden. Het bedrijf komt met een zoveelste smoes om de miljoenen niet te moeten uitbetalen en vraagt nog maar eens een overschrijving, deze keer voor 3.000 euro. “Dat gaan we niet meer doen. We zijn in de financiële miserie beland”, zegt V. “Onze rekeningen staan in het rood en zijn geblokkeerd. Op het einde van de rit hebben we 60.000 euro overgemaakt, waarvan 25.000 euro aan leningen nog moet worden terugbetaald. De financiële reserves die je door de jaren hebt opgebouwd, zijn weg. Ons huis verkopen is de enige manier om dit probleem op te lossen. Er is al een makelaar komen kijken. Het enige wat we hier aan zullen overhouden is zwaar verlies.”

42 miljoen euro weg
De getuigenis is een schoolvoorbeeld van hoe de nieuwe fraudemethode werkt. “Voor het bedrijf CFD Advanced hebben we in het verleden al gewaarschuwd. Over Fortexo hebben we tot nu toe twee klachten ontvangen, maar het lijkt inderdaad een frauduleus platform te betreffen”, zegt woordvoerder Johan Corthouts van FSMA. De financiële waakhond ontvangt sinds 2019 heel wat klachten over online tradingplatformen. “Van dit type fraude krijgen we de meeste consumentenmeldingen. Naar schatting zijn Belgen hier al 42 miljoen euro aan verloren.”

De afgelopen weken regende het klachten over nieuwe frauduleuze online tradingplatformen die actief zijn op de Belgische markt. “Deze organisaties gaan erg agressief te werk. De oplichters zetten slachtoffers onder druk om steeds grotere geldsommen over te maken. Ze overtuigen hen zelfs om de computer vanop afstand te mogen ‘overnemen’ om zo bepaalde overschrijvingen te doen. In dat geval is er een extra risico. De gegevens van de gedupeerden circuleren en daardoor kunnen ze later opnieuw het slachtoffer worden van fraude”, aldus Corthouts.

Buiten de hierboven vermelde websites, raadt de FSMA ten zeerste af om in zee te gaan met de volgende nieuwe tradingplatformen:

• Rebbelx
MrMrq schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:50:
[...]

Dat staat in het artikel, omdat ‘ie short is gegaan en dus anticipeert op een verdere koersdaling

:+
yes en omdat BTC @ 62K infeite nog altijd een koopje is

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:47:
Hopium:
bullish divergence op de 1h, 72k incoming
[Afbeelding]
Ik moet er nog aan wennen dat jij tegenwoordig ook nuttige posts plaatst..... Lekker bezig goos d:)b

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:13:
[...]

Klopt, laddered buy orders en geen S/Ls - ik heb vandaag een relatief rustige dag dus kan het in de gaten houden en S/Ls bijwerken als ik word gevuld. Yes, kan inderdaad beter de blauwe levels doortrekken, dan is het beter te zien waar ze op gebaseerd zijn :)

Overigens, ik laat mijn orders staan. Ik verwacht niet dat de correctie nu over is en dat we ongestoord weer doorpakken naar 70k. Zou het kunnen? Sure, dan pas ik onderweg mijn strategie weer aan en koop ik in op een gain van een bepaald level.

[Twitter]
Het gevoel dat de dump voorbij is heb ik ook niet. Ik denk dat we nog een keer omlaag gaan en stops onder de 58k pakken. Ik zie de @A87 memes al voor mij, buy and dump again.

Vanaf welk level ga jij je strategie weer aanpassen? 62500 lijkt mij zo'n level.

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10-10-2025
Terug naar de orde van de dag, iedereen klaar om rijk te worden met PORTO?

Verwijderd

mohaa51 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:56:
Alles staat klaar :o

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19-01 19:02
Schultenbrau kom er maar in!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:52:
[...]

Ik moet er nog aan wennen dat jij tegenwoordig ook nuttige posts plaatst..... Lekker bezig goos d:)b
Dit is een compliment en belediging in één.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-01 11:51
Ik kan de trade portal nog niet vinden. Is het /trade/PORTO_BNB?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 20:42
twit schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:58:
[...]

https://www.binance.com/en/trade/PORTO_USDT

• MrMrq
Rebbelx schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:51:
[...]

yes en omdat BTC @ 62K infeite nog altijd een koopje is
Of dat feitelijk zo is met een asset die 90% van haar bestaan 90% goedkoper was dan vandaag… de tijd zal het leren.

Maktub

• twit
Thanks. Kaboom. Toch wel wat meer dan maandje boodschappen :D 8)

sell op 11.86 hier. Ik kreeg een wraning dat mijn limit juist te laag was waardoor ik snel moest aanpassen en toen ging hij al van ~25 naar richting de 10 per stuk.

[ Voor 26% gewijzigd door twit op 16-11-2021 13:01 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Dat viel tegen. 12.23, limit net wat te hoog ingezet.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 20:42
Limit op 90 dollar gezet, want je weet maar nooit. Niet gehaald, jammer, marketsell dan maar, 8.60, Bounced ie terug naar 11. Not my lucky day. Greedy me :') Achja, gratis geld is gratis geld. Inleg toch x9 ofzo.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

7 treetjes Schultenbrau binnengeharkt....

*mission accomplished*
:9

• mohaa51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jpkmz2lgqmSQmc91irqJYyJ0J2Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kM70Yrh1C61RNfpdtBa8IYOR.png?f=user_large

Ik ben tevreden :)

• twit
Wow. Nice! Dat had hier toch wel aardige fluf fiat verschil gemaakt nog. Bij deze neem ik me voor om me nóg beter voor te bereiden voor de volgende :).

Verwijderd

iVibes schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:04:

*mission accomplished*
In tray Schultenbrau voelt het inderdaad wat substantiëler. :D

Dan heb ik ook wel een goede voorraad binnen.

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:05
Market order 10.32 EUR, gelijk maar naar de VISA dan.
Verzacht de DIP van vandaag een heel klein beetje.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verkocht voor 20 dollar per stuk in 1e seconde. Nice.

• twit
iVibes schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:04:

*mission accomplished*
Ze zijn in de aanbieding zie ik. 6 voor EUR2,49.Misshcien dat je er dan net 7 kunt halen ? :)

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

Ik lees vaak verhalen over de stompzinnigheid van mensen, maar deze spant toch wel de kroon. Ik hoop echt dat dit een parodie is. Zo dom is niet mogelijk. Toch..? :/

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:03

HollovVpo1nt

I like gadgets

BNB heeft het zwaar.

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-01 22:30
PORTO market sell @ 20 usdt, ik ben tevreden!

• freeki91
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik ben ook best tevreden, en de BNB maar weer DAR laten harken, kijken hoe lang deze APY (21%) blijft

edit: en al weer naar 11%

[ Voor 15% gewijzigd door freeki91 op 16-11-2021 13:10 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

twit schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:06:
[...]

Ze zijn in de aanbieding zie ik. 6 voor EUR2,49.Misshcien dat je er dan net 7 kunt halen ? :)
Hee hee, gewoon keiharde halve liters hier he!
8)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:57:
[...]

Dit is een compliment en belediging in één.
Joh? _O- oOo

• knakworst

knakworst

Get more sats!

twit schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:58:
[...]

Nee er is geen handelspaar met BNB.

• mohaa51
freeki91 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:07:
Ik ben ook best tevreden, en de BNB maar weer DAR laten harken, kijken hoe lang deze APY (21%) blijft
Zet hem in de vault, dan verdien je BNB, DAR, CITY en QI tegelijk :+

• freeki91
  • Laatst online: 09-11-2025
mohaa51 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:09:
[...]

Zet hem in de vault, dan mine je DAR, CITY en QI tegelijk :+
Ja, maar wel veel lagere %APY

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:08:
[...]

In je spot wallet converteren naar BNB.

• Joosie200
  • Niet online
Ik word arm in Porto als ik daar nog heen moet treinen, slapen en eten/drinken :+

Laat dit maar de bodem zijn. Erop en erover vamos vamos!

• YES

YES

Moderator General Chat
Reported for trolling :(

• keepitfrosty
Dank u CZ keep them shitcoins coming

• twit
knakworst schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:08:
[...]

Ik zat 34 sec van tevoren gelukkig op d USDT trade pagina. Is toch wat blokkeer je je werk agenda en alles voor dit slot mis je het nog bijna. Nu nog even kijken waar ik de boel naar ga omzetten. Ik denk maar naar BNB (vanuit USDT) samen met de DAR van afgelopen maand. Die heeft nu een dipje (wat niet haha) en daarmee hopelijk redelijk inkoop momentje.

Of misschien ETH. Dat koop ik al 3 jaar niet meer bij eigenlijk. luxe problemen dit :). Thanks for de hulp allen, afgelopen week. Ik ben blij met mijn eerste deelname

Verwijderd

Waar zullen we de USDT eens in jeeten. BTC? BNB? Memecoin? SCHULT?

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:55:
[...]

Het gevoel dat de dump voorbij is heb ik ook niet. Ik denk dat we nog een keer omlaag gaan en stops onder de 58k pakken. Ik zie de @A87 memes al voor mij, buy and dump again.

Vanaf welk level ga jij je strategie weer aanpassen? 62500 lijkt mij zo'n level.
Zoiets of 63k zou ik succesvol getest willen zien, dus voorlopig nog niet :)

Op weg daar naartoe zijn er nog wel wat plays te bedenken. 61200 - 61600 zou bijvoorbeeld een short entry kunnen zijn - supportlevel dat we nu verloren zijn en mogelijk als resistance kan dienen.

Dat zijn dan wel scalps of daytrades. Qua swings ben ik niet zo tevreden met mijn risk management dit weekend en houd ik me even koest :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Pelox
Ondertussen blijft btc gewoon netjes stijgen.. wen next dump..

Zero.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:11:
Waar zullen we de USDT eens in jeeten. BTC? BNB? Memecoin? SCHULT?
Hier natuurlijk gewoon direct in koning BTC gegaan.
Was ook een PORTO/BTC pair...

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
We stijgen weer. Op naar de $98K Nov and $135K Dec.

In PlanB we believe... _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door MaStar op 16-11-2021 13:19 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MaStar schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:15:
We stijgen weer. Op naar de $98K Nov and $135K Dec.

In PlanB we believe...

Tot nu toe altijd goed...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwbyoWgJcX47w-4rllfioH6swfw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hM5nJdbOruAxC35h1sERRa6B.jpg?f=user_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-01 11:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Z-FwKKH9GlOJ7IZ70e47eEwR3Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/f3vjXiq5a6sWsCKkOF25Akc9.png?f=user_large

:o :+

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:44

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:51:
[...]

Wacht ik snap het niet. Taro zegt toch dat hij het zag aankomen? En nu ben ik fout bezig omdat ik daar een signaal uit wil halen? :?
Ja, duidelijk toch? :D

Het gaat om de nuance die je compleet platslaat en generaliseert, omdat hij 'wel meer voorspellingen' doet en dat hij daardoor 'vast op één van die voorspellingen' gelijk zou hebben. Ik vertelde je dat ik dat anders zie omdat je het niet zozeer als voorspellingen kan zien, maar als overdenkingen van hoe het zal gaan lopen. En ja, dan kan je gezien nieuwe informatie terugkomen op eerdere uitingen/bedenkingen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

MicroWhale schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:19:
[...]

Ja, duidelijk toch? :D

Het gaat om de nuance die je compleet platslaat en generaliseert, omdat hij 'wel meer voorspellingen' doet en dat hij daardoor 'vast op één van die voorspellingen' gelijk zou hebben. Ik vertelde je dat ik dat anders zie omdat je het niet zozeer als voorspellingen kan zien, maar als overdenkingen van hoe het zal gaan lopen. En ja, dan kan je gezien nieuwe informatie terugkomen op eerdere uitingen/bedenkingen.
Sjezus nu nog ophalen. Dat was twee uur geleden, toen gingen we omlaag. Nu gaat het weer omhoog en mijn treetjes schultenbrau zijn bestelt, het is weer gezellig hier.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:20:
[...]

Sjezus nu nog ophalen. Dat was twee uur geleden, toen gingen we omlaag. Nu gaat het weer omhoog en mijn treetjes schultenbrau zijn bestelt, het is weer gezellig hier.
Haha, shoot me, ik moet nog werken voor mijn centen helaas. 7(8)7

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Sorry medemaxis, ik heb wat heel stouts gedaan. ;(

Heb mijn PORTO opbrengsten in een memecoin gestopt. Hopelijk vergeeft Sniterklaas me.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:34

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:53:
[...]

Dit snap ik nooit zo goed maar ik heb me er ook niet in verdiept verder. Er zijn veel meer buy orders wat op het eerste gezicht positief lijkt, alleen die orders liggen natuurlijk allemaal onder de huidige prijs dus dan heb je er weinig aan toch?
Ja klopt. Maar normaal zou je daar dan een sterke support verwachten waarna de boel weer naar boven kan.

Die buywall bleek dus niet zoveel voor te stellen want hij ging er even goed doorheen.

Nu hopelijk wel echte support gevonden.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-01 20:43
Geloven jullie nog steeds in ADA minimaal $5 eind van het jaar?

[ Voor 7% gewijzigd door Het Fantoom op 16-11-2021 13:25 ]

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:32
Vandaag is roood, de kleur van de candle

:X

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Janter
  • Laatst online: 14-02-2022
Volgens mij heb ik wat gemist met Porto :'). Komen er binnenkort meer van dit soort coins?

• MrMrq
Het Fantoom schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:24:
Je impliceert dat er een moment was dat we dat deden…?

Maktub

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Het Fantoom schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:24:
Hoezo nog steeds? :?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nogmaals, goed bezig ;).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Yny5zE0nGvE9TIy_OlxZaS_B9k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FEgbXOyrQKAj5nhLA2LpSwkI.png?f=fotoalbum_large

Wen Moon?

Ik begrijp overigens dat @Joosie200 in Porto zit om de Porto launch op Binance bij te staan, wie gaat er binnenkort voor de launch van RIV naar Buenos Aires?

• Pelox
D_Jeff schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:25:
Vandaag is roood, de kleur van de candle

:X
Er is net een groene candle van 2k

Zero.

• Het Fantoom
MrMrq schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:26:
[...]

Je impliceert dat er een moment was dat we dat deden…?
Begin dit jaar werd dat door verschillende mensen geroepen, ook door verschillende cryptoguru's op youtube.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Het Fantoom schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:27:
[...]

Begin dit jaar werd dat door verschillende mensen geroepen, ook door verschillende cryptoguru's op youtube.
Dus jij neemt dat als waarheid aan?

• Het Fantoom
MicroWhale schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:28:
[...]

Dus jij neemt dat als waarheid aan?
Ik had daar wel op gerekend ja, doe ik dus ook niet meer. Vanmiddag alles eruit mikken van ADA.

[ Voor 7% gewijzigd door Het Fantoom op 16-11-2021 13:29 ]

• keepitfrosty
Het Fantoom schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:27:
[...]

cryptoguru's op youtube......hmm not sure if joking

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:26:
[...]

Nogmaals, goed bezig ;).

[Afbeelding]

Wen Moon?

Ik begrijp overigens dat @Joosie200 in Porto zit om de Porto launch op Binance bij te staan, wie gaat er binnenkort voor de launch van RIV naar Buenos Aires?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9B7GD7K2cbhMrc7C-Wx6gSRiqX0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aH3WPdCOiDE4iPrViiClm5jL.png?f=user_large
Pagina: 1 ... 70 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!