[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.975 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
dorbie schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:05:
[...]

Heb dit ook aan mijn broek gehad. Te snel voor de blue gegaan.
50 Euro upgrade.
ah joh wat is nou €50 op een upgrade naar de Obsidian kaart :+

ik ben wellicht ook te snel naar Midnight Blue gegaan, want kwa gemak is deze veel fijner dan de Binance card.... mijn verwachtig is wel dat SEPA nog wel terug keert naar Binance.....

-meer BNB hebben heeft voordeel dat je meer launchpool tokens krijgt
-je kan ook meer kopen bij een launchpad token, en volgens mij is er altijd nog (flink) winst geweest als je bij launch die launchpad token weer verkoopt voor BNB...
-geruchten over een soort ''eip 1559'' versie voor BNB is ook bullish en goed voor de BNB token...
https://cryptobriefing.co...thereums-eip-1559-update/

ik hou het bij de Binance card, in bearmaket kijk is weer naar de optie voor eventueel CRO

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 04-11-2021 14:24 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:18:
[...]

Mits goed overwogen, kan het fijn uitpakken. Uiteindelijk zijn we hier om centjes te verdienen toch?

Ik ben blij dat ik een deel van mijn KSM een jaar in Moonriver gestoken heb. Ik heb er mijn DOT stack mee kunnen verdubbelen....en ruim de helft van de MOVR tokens moeten nog uitgekeerd worden. De rewards waren lachwekkend hoog. (1 KSM gaf 14 MOVR, dus $450 inleggen = $6300 rewards !)

Nu is dit wel het meest gunstige voorbeeld van alle crowdloans. Dus ook al heb je je huiswerk goed gedaan, je hebt nog wel een beetje mazzel nodig. Anderzijds; wanneer je het bagetaliseert, weet je zeker dat je er iets aan verdient :)
Verwacht jij nog een run van MOVR op korte termijn? :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Jedi_Pimp schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:22:
[...]
Verwacht jij nog een run van MOVR op korte termijn? :)
Geen glazen bol.
De Binance listing zal de prijs niet verkeerd doen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:58:
[...]

En ontvang je een aanzienlijk percentage van de tokens direct nadat ze een crowdloan hebben gewonnen?
Dit maakt me overigens niet veel uit. Is leuk, maar thats it.

Ik heb onlangs om het te proberen een flufje in een KSM CL gegooid en ja die is gewonnen, maar geen idee nog wanneer de rewards vrijkomen. Ik zit er in voor de lange termijn en de munten die ik ga krijgen zullen hoogstwaarschijnlijk zo laat uitbetaald worden dat ze door de beer heen gaan, en dat is prima voor me.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:24:
[...]

Dit maakt me overigens niet veel uit. Is leuk, maar thats it.

Ik heb onlangs om het te proberen een flufje in een KSM CL gegooid en ja die is gewonnen, maar geen idee nog wanneer de rewards vrijkomen. Ik zit er in voor de lange termijn en de munten die ik ga krijgen zullen hoogstwaarschijnlijk zo laat uitbetaald worden dat ze door de beer heen gaan, en dat is prima voor me.
Direct rewards krijgen is juist belangrijk imo. Je haalt het risico hiermee deels van de speeltafel.

Rewards zou je eventueel weer in DOT kunnen steken, zodat je een deel van je ingelegde funds weer "vrij maakt". Je zou het zelfs kunnen gebruiken om in een andere crowdloan te steken (met directe rewards) -> weer in DOT -> nog een keer hetzelfde geintje etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 04-11-2021 14:35 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:08
Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:18:
[...]

Nu is dit wel het meest gunstige voorbeeld van alle crowdloans. Dus ook al heb je je huiswerk goed gedaan, je hebt nog wel een beetje mazzel nodig. Anderzijds; wanneer je het bagetaliseert, weet je zeker dat je er niets aan verdient :)
En het scheelt nogal dat je de 10.000 DOTS die je voor 5 dollar heb gekocht twee jaar vast zet i.p.v. je 1000 DOTS die je gekocht hebt voor 50$ twee jaar lang vast zet.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:41

Wom

Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:25:
[...]

Direct rewards krijgen is juist belangrijk imo.
Die zou je eventueel weer in DOT kunnen steken, zodat je een deel van je ingelegde funds weer "vrijspeeld".
Je zou het zelfs kunnen gebruiken om in een andere crowdloan te steken (met directe rewards) -> weer in DOT -> nog een keer hetzelfde geintje etc.
Dit inderdaad. Bekijk goed welk gedeelte van de rewards vrijkomen op het moment dat de parachain start. Daar zit namelijk best wel een verschil in.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:26:
[...]

En het scheelt nogal dat je de 10.000 DOTS die je voor 5 dollar heb gekocht twee jaar vast zet i.p.v. je 1000 DOTS die je gekocht hebt voor 50$ twee jaar lang vast zet.
Iedereen krijgt dezelfde rewards, maar de risicofactor van iemand die ze vroeg heeft ingekocht is inderdaad een stuk lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Onlangs zat ik weer eens naar de koers van AXS te kijken toen ik uit een deal wat geld over had en al een gedeelte in BTC en ETH had gestopt. De koers van AXS was me echter te hoog en dus heb ik dat geld in SLP gestopt, omdat een belangrijk onderdeel van Axie Infinity die SLP potions nodig heeft.

In 2 weekjes inzet bijna verdubbeld, prima muntje voor die grijpstuivers. Maar ik ga nog ff vasthouden of wellicht een tussentrade voor accumulatie doen, want dit kan echt nog wel een stukkie hoger uit gaan vallen.

Als je ziet wat er daar allemaal over de marketplace heen gaat, dat spel wordt gek gespeeld lijkt het wel.

*edit: ik besef me dat velen hier de gamingmarkt geen "echte" markt vinden en gaming tokens niet waard om in te investeren, maar de gamingmarkt is inmiddels qua revenue groter dan de film en muziekindustrie tesamen.

In spellen als dit heb je spelers welke grinden, veel tijd, maanden lang in een spel stoppen op dagelijkse basis omdat ze er geen stuiver aan uit willen geven.

Na x aantal maanden joined speler IwantzItAll&IwantZi3tNow en die wil gelijk net zo goed zijn als de spelers welke al jaren grinden/spelen. Die pompen er dus duizenden dollars per maand in, of meer, om ook op die hoge levels te komen.

Daar komen spellen met een tokenomics systeem als dit mooi van pas en kunnen investeerders centen maken. Andere spelers verkopen op een marketplace hun mooiste items en investeren die vervolgens weer in tokens (SLP) om nog meer snel te kunnen verkopen.

Geniaal van opzet, mooie usecase, maar niet voor ons allen iets om serieus te nemen.

En bijkomend voordeel, heel makkelijk te begrijpen, zeker als je gamer bent. Makkelijker vaak dan vele DeFi muntjes.

https://marketplace.axiei...-1636032379-0-gaNycGzNBz0

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MrlWxi7-EylXrW4iD6npGxKfpHc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oCFGhGxWW1inCfHk2tmR347o.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Ngangatar op 04-11-2021 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:25:
[...]

Direct rewards krijgen is juist belangrijk imo.
Die zou je eventueel weer in DOT kunnen steken, zodat je een deel van je ingelegde funds weer "vrij maakt".
Je zou het zelfs kunnen gebruiken om in een andere crowdloan te steken (met directe rewards) -> weer in DOT -> nog een keer hetzelfde geintje etc.
Fair point!

Point taken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 14:03
Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:28:
Onlangs zat ik weer eens naar de koers van AXS te kijken toen ik uit een deal wat geld over had en al een gedeelte in BTC en ETH had gestopt. De koers van AXS was me echter te hoog en dus heb ik dat geld in SLP gestopt, omdat een belangrijk onderdeel van Axie Infinity die SLP potions nodig heeft.

In 2 weekjes inzet bijna verdubbeld, prima muntje voor die grijpstuivers. Maar ik ga nog ff vasthouden of wellicht een tussentrade voor accumulatie doen, want dit kan echt nog wel een stukkie hoger uit gaan vallen.

Als je ziet wat er daar allemaal over de marketplace heen gaat, dat spel wordt gek gespeeld lijkt het wel.

[Afbeelding]
Jep dat wordt gek gespeeld. Ik ken genoeg mensen die het spelen om er iets aan te verdienen en zelfs geen crypto bezitten 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BootjeVaren schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:31:
[...]

Jep dat wordt gek gespeeld. Ik ken genoeg mensen die het spelen om er iets aan te verdienen en zelfs geen crypto bezitten 8)7
Dat zijn de beste, give us your moneys!

En elke keer als zo'n spel een update heeft, of bijv een halloween event ofzo, krijgt het weer een boost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rWoXiLASB-k1SFL-ocaG73g75yc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JGhw3yL1eEpjVFDziAWv11uh.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door Ngangatar op 04-11-2021 14:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:24
Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:38:
[...]
Dat zijn de beste, give us your moneys!

En elke keer als zo'n spel een update heeft, of bijv een halloween event ofzo, krijgt het weer een boost.

[Afbeelding]
Jij hebt crypto uitgespeeld.
En ik ben afgehaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:25

knakworst

Get more sats!

BootjeVaren schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:31:
[...]

Als iedereen alleen maar verdient hoe kan dat dan 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kj9a6a_lNuCVFFQyi29HY3la2vE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U3R8DsQQzdeFcpy0piHwA1t7.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Vergeet niemand genoeg KSM te kopen want met de focus op DOT zijn er bij de KSM auctions mss wel zaakjes te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:42:
[...]

Jij hebt crypto uitgespeeld.
En ik ben afgehaakt.
Oh sorry, werd ik weer te enthousiast over gaming tokenecomics?? 8)7

Ik zeg nu al, gaat over een maand ofzo weer een keertje gebeuren.... Wacht maar tot er cooking crypto gaat komen waar je tokens op een BBQ burned voor extra flavors. Ik en hobbies combineren, vreselijke combinatie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:06
Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:44:
[...]

Oh sorry, werd ik weer te enthousiast over gaming tokenecomics?? 8)7

Ik zeg nu al, gaat over een maand ofzo weer een keertje gebeuren.... Wacht maar tot er cooking crypto gaat komen waar je tokens op een BBQ burned voor extra flavors. Ik en hobbies combineren, vreselijke combinatie...
Hmmmm... Pulled Pork Token :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Of hot dog ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 04-10 23:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
BTC100K2021 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:42:
@Richh Ik snap je post van gisteren nu beter, kijkende naar ETH die een ATH zet en tegelijk hangt BTC er zielig bij.

Vorige piek (april/mei) was het ETH die 3 weken later dan BTC een op dat moment ATH neerzette. De richting van de koersen daarna weet iedereen (down).

Nu zitten we 2 weken na de ATH van BTC (67.000) en ETH is bezig met een nieuwe ATH.

Bevalt mij allemaal niet echt, ik zou graag wat meer opwaartse kracht bij BTC zien in dit stadium.
Dankjewel voor deze post, ik had zelf al sinds de 3700 euro mark geen BTC meer gekocht :P hopelijk gaat dat positief uitpakken echter heb ik wel een butch ETH gekocht in die tussen tijd via de DCA methode. Ergens voel ik al dat ik met een dure zak ETH zal zitten de komende tijd (verkopen zal ik het niet doen de komende jaren)

Maar ik ga mijzelf denk meer voorbereiden op een eventuele echte dip/crypto winter.

Financieel vermoed ik dat veel mensen hun zakje geld terug trekken uit crypto de komende maanden ivm aangescherpte corona maatregelen/ vakantie dagen, verhoogde vaste lasten etc, fiananciele zwaardere tijden door een combinatie daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
Maar dan beperk je de mogelijkheden : ik denk zomaar aan hot floki, ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:42:

Bevalt mij allemaal niet echt, ik zou graag wat meer opwaartse kracht bij BTC zien in dit stadium.
Ik zie een gigantische bull flag, bij elke daling wordt alles opgekocht. 78k binnen twee weken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYQlv7Xu5PR94wNlq5C-58elaAQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8lYdHHHQP7EN3TEg5zsuUxs0.jpg?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 04-11-2021 14:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:42
knakworst schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:52:
[...]

Ik zie een gigantische bull flag, bij elke daling wordt alles opgekocht. 78k binnen twee weken.

[Afbeelding]
Deze post is beter dan al je posts met die btc-babes bij elkaar.
Ok. Niet allemaal. Beter dan de meesten, dan.

*edit* Oh, nu zit er zelfs nog een bij je post in.

[ Voor 4% gewijzigd door Ray_ op 04-11-2021 14:54 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:01
[...]

[Afbeelding]
prima plan idd, heb half uur terug toch gewoon weer een x4 geopend.....dacht bij mezelf, jezus kan toch niet de bear uit lopen hangen hier. MOOOOOOON en rap wat

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:28:

*edit: ik besef me dat velen hier de gamingmarkt geen "echte" markt vinden en gaming tokens niet waard om in te investeren, maar de gamingmarkt is inmiddels qua revenue groter dan de film en muziekindustrie tesamen.

In spellen als dit heb je spelers welke grinden, veel tijd, maanden lang in een spel stoppen op dagelijkse basis omdat ze er geen stuiver aan uit willen geven.

Na x aantal maanden joined speler IwantzItAll&IwantZi3tNow en die wil gelijk net zo goed zijn als de spelers welke al jaren grinden/spelen. Die pompen er dus duizenden dollars per maand in, of meer, om ook op die hoge levels te komen.

Daar komen spellen met een tokenomics systeem als dit mooi van pas en kunnen investeerders centen maken. Andere spelers verkopen op een marketplace hun mooiste items en investeren die vervolgens weer in tokens (SLP) om nog meer snel te kunnen verkopen.

Geniaal van opzet, mooie usecase, maar niet voor ons allen iets om serieus te nemen.

En bijkomend voordeel, heel makkelijk te begrijpen, zeker als je gamer bent. Makkelijker vaak dan vele DeFi muntjes.

[Afbeelding]
Wat doet dit beter dan Valve en zijn CSGO items/cases die dit al 10 jaar doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
[...]

[Afbeelding]
Lijkt toch wel een bearflag :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2hi9mpFZBT2gtPmwMGBfBBE2gLQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K9dkiwqRIysVFNcqtq3EyWJi.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door jorwas op 04-11-2021 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:41
Putje Alert: Shiba -25%

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:41
Wowhead schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:48:
[...]

Dankjewel voor deze post, ik had zelf al sinds de 3700 euro mark geen BTC meer gekocht :P hopelijk gaat dat positief uitpakken echter heb ik wel een butch ETH gekocht in die tussen tijd via de DCA methode. Ergens voel ik al dat ik met een dure zak ETH zal zitten de komende tijd (verkopen zal ik het niet doen de komende jaren)

Maar ik ga mijzelf denk meer voorbereiden op een eventuele echte dip/crypto winter.

Financieel vermoed ik dat veel mensen hun zakje geld terug trekken uit crypto de komende maanden ivm aangescherpte corona maatregelen/ vakantie dagen, verhoogde vaste lasten etc, fiananciele zwaardere tijden door een combinatie daarvan.
Snap persoonlijk het bearish sentiment niet zo heel erg.

Als je op de chart naar de weekly kijkt, dan zie je dat er voldoende ruimte is. BTC zou bijvoorbeeld prima kunnen terugzakken naar 52k zonder de structuur breekt. We hebben de hoogste weekly close achter de rug en mensen spreken alweer over een crypto winter, omdat we niet ATH achter ATH hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klein dipje voor een nieuwe moon.

toch? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wie had dat gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvel92 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:56:
[...]

Als je op de chart naar de weekly kijkt, dan zie je dat er voldoende ruimte is. BTC zou bijvoorbeeld prima kunnen terugzakken naar 52k zonder de structuur breekt. We hebben de hoogste weekly close achter de rug en mensen spreken alweer over een crypto winter, omdat we niet ATH achter ATH hebben.
Typisch als men het hardst schreeuwt dat je in een bear zit dat dat een teken is dat het bullmarket is.

Want als iedereen roept dat het tij nu echt gekeerd is en we weer de bullmarket in gaan kakt het nog verder in de bearmarket in.

En ongeacht wat men zegt blijft het altijd bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 13:46
Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:57:
[...]

De beer vreet die hond helemaal op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
Ray_ schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:54:
[...]

Deze post is beter dan al je posts met die btc-babes bij elkaar.
Ok. Niet allemaal. Beter dan de meesten, dan.

*edit* Oh, nu zit er zelfs nog een bij je post in.
Maar dat is mischien toch gewoon FOMO ruis van nieuwe spelers in crypto?
Ik hoop het wel hoor, zou vet zijn als ik zo kort na het instappen in crypto al in de plus kan staan.

k na 2.5 maanden nadat ik in crypto begonnen ben 8~% in de plus van mijn initial investering dus dat is wel leuk en laat zien dat het kan lonen om het risico te nemen om te investeren in crypto.

Maar goed eerst moet ik maar 1/2 cycles mee maken het kan alle kanten op maar er zit ivm de human aspects toch een patroon in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
jvel92 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:56:
[...]

Ik denk meer aan de seisoen gebonde periode die wij nu betreden, ik zie een dipje niet als bear matriaal maar de afvlakking op het moment mischien de sleutel kan zijn. Maargoed ik ben niet geletterd in financieen en onterecht te veel met gevoelens bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ten opzichte van de Turkse Lira slechts -20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:57:
[...]

Dadelijk voorbij DOT, of toch niet ? _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Laat je niet teveel afleiden door parachains, de master van de smart contracts doet rustig zijn ding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ah nee toch, zelfs Dogelon Mars ($ELON) -29% :/

https://www.coingecko.com/nl/coins/dogelon-mars

Nog steeds een market cap van 643mio _O-

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:20

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Daar mist een S? :*) Opzouten met die honden, allemaal k*t dieren. Schuif het maar in oom BTC O+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wowhead schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:59:
[...]

Maar goed eerst moet ik maar 1/2 cycles mee maken het kan alle kanten op maar er zit ivm de human aspects toch een patroon in.
Zoom uit en dit is je patroon. En ja, er zijn dips van 80 procent. Buy the dip en dca.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Kc6vDa_M_XXguGju5wX9LgAlM0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BE7GkyaJQ39sN3sHx4TnJP2n.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

sh4d0wman schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:08:
[...]

Daar mist een S? :*) Opzouten met die honden, allemaal k*t dieren. Schuif het maar in oom BTC O+
SELONBALLS?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Wowhead schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:01:
[...]

Ik denk meer aan de seisoen gebonde periode die wij nu betreden, ik zie een dipje niet als bear matriaal maar de afvlakking op het moment mischien de sleutel kan zijn. Maargoed ik ben niet geletterd in financieen en onterecht te veel met gevoelens bezig.
Voor wat het waard is: traditioneel gezien zijn de laatste maanden van het jaar juist goed voor crypto.

Niet alleen aan jou gericht hoor, maar tenzij je een trader bent is het voor de meesten beter om naar het grotere plaatje te kijken i.p.v. de dagelijkse prijsactie. De dagelijkse PA is leuk voor je dopamine kick, maar op langere termijn heb je er meer aan om je te verdiepen in de fundamantals van crypto. Maar goed, dat is slechts ook maar mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Honeymoon doet vandaag een +50%, blijkbaar werkt de Honing wel :P

Verder kan ik alleen maar adviseren om hier ver weg van te blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
Tja ik riep het al wat dagen geleden, je had de hondenmuntjes moeten wisselen voor the next best: Floki Inu :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:42
anti elppa schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:54:
[...]

jezus kan toch niet de bear uit lopen hangen hier.
Als iemand het niet kan, ben jij het wel. Maar jammer van al die longs. Koop toch gewoon, daar wordt die prijs daadwerkelijk hoger van. Instant winst!

😜

[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 04-11-2021 15:13 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:54:
[...]

Wat doet dit beter dan Valve en zijn CSGO items/cases die dit al 10 jaar doet?
Ik ga het niet hebben over beter, ik heb het over een grote markt welke de gaming industrie momenteel gigantisch aan het uitrollen is. Men doet het wel anders.

Valve en de CSGO zijn voornamelijk skins en dat is een fantastische markt gebleken, al jaren een giga jackpot voor diegenen die een goede drop pakken. Een oud gamersmaatje, of moet ik zeggen matinnetje, heeft er een vakantie naar Portugal mee bekostigd 2 jaar op rij door een zeldzame skin.

Het verschil met Valve CSGO skins is er echter wel degelijk. Die skins zijn premade en er zijn er een aantal van waardoor de ene heel erg rare is en de ander common of uncommon bijvoorbeeld.

In spellen als Axie, is het mogelijk om iets te krijgen welke uniek in zijn soort is, iets wat juist zo geschikt is als NFT, daardoor explodeert deze markt. Daarom verkoopt die meuk zo goed op zo'n marktplaats want het heeft net een ander kleurtje, oortje of wat er dan ook te verzinnen is en dan ook nog eens soms van een soort welke sowieso al erg zeldzaam is. Dus je hebt bijvoorbeeld een zeldzaam ras, met een zeldzame kleur en een zeldzaam item.

En zo zijn er vele spellen, de ene met unique breeds, de andere met zeldzame landplots op gewilde en niet gewilde locaties, universes, exploring games met te claimen planeten waar zeldzame grondstoffen te vinden zijn etc etc.

Beter? Nah, Diverser, ja.

*aanvulling, wat er echt zo anders is, een stukje van Cryptokoersgids (google find, ik had er nog nooit van gehoord):

SLP coins verdienen
SLP coins kan je op meerdere manieren verdienen. Door te handelen in dit token op bijvoorbeeld Bitvavo, maar ook door het spel Axie Infinity te spelen! Terwijl gamers normaal gesproken punten verzamelen in soortgelijke spellen, verdienen gamers in het spel Axie Infinity nu SLP coins. Deze kunnen ze uitgeven zodra ze voldoende SLP munten hebben verzameld. Spelers kunnen met SLP digitale dieren creëren (Axies) en fokken.

Het minimale aantal munten om een digitale huisdier te kunnen fokken is 100 SLP. Dit loopt per huisdier op. Voor het tweede huisdier is namelijk 200 SLP nodig, voor het derde dier 300 SLP, voor de vierde 500 SLP en uiteindelijk kunnen er maximaal 7 huisdieren gefokt worden waarvan de duurste virtuele huisdier 2.100 Smooth Love Potions kost.

Uitleg SLP in begrijpelijker Nederlands

[ Voor 25% gewijzigd door Ngangatar op 04-11-2021 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pots is opeens aan het moonen. @majic enig idee waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:42
knakworst schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:15:
Pots is opeens aan het moonen. @majic enig idee waarom?
En anders Smooth Love Potion wel. Wie had zijn ballen daar ook weer in gedoopt? @Kol Nedra , toch?

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MrMrq schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:16:
[...]

En anders Smooth Love Potion wel. Wie had zijn ballen daar ook weer in gedoopt? @Kol Nedra , toch?
*O*

Dat is dat gamersmuntje dat ik hierboven beschreef in een paar posts.

[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 04-11-2021 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:15:
[...]

Ik ga het niet hebben over beter, ik heb het over een grote markt welke de gaming industrie momenteel gigantisch aan het uitrollen is. Men doet het wel anders.

Valve en de CSGO zijn voornamelijk skins en dat is een fantastische markt gebleken, al jaren een giga jackpot voor diegenen die een goede drop pakken. Een oud gamersmaatje, of moet ik zeggen matinnetje, heeft er een vakantie naar Portugal mee bekostigd 2 jaar op rij door een zeldzame skin.

Het verschil met Valve CSGO skins is er echter wel degelijk. Die skins zijn premade en er zijn er een aantal van waardoor de ene heel erg rare is en de ander common of uncommon bijvoorbeeld.

In spellen als Axie, is het mogelijk om iets te krijgen welke uniek in zijn soort is, iets wat juist zo geschikt is als NFT, daardoor explodeert deze markt. Daarom verkoopt die meuk zo goed op zo'n marktplaats want het heeft net een ander kleurtje, oortje of wat er dan ook te verzinnen is en dan ook nog eens soms van een soort welke sowieso al erg zeldzaam is. Dus je hebt bijvoorbeeld een zeldzaam ras, met een zeldzame kleur en een zeldzaam item.

En zo zijn er vele spellen, de ene met unique breeds, de andere met zeldzame landplots op gewilde en niet gewilde locaties, universes, exploring games met te claimen planeten waar zeldzame grondstoffen te vinden zijn etc etc.

Beter? Nah, Diverser, ja.
Maar in CSGO heb je ook de float op bijvoorbeeld de AK case hardened. De prijs van dat item is ook hevig afhankelijk van de seed die dat item heeft:

https://broskins.com/inde...d-price-value-in-2020.15/

Wat belet Valve om unieke seeds te gebruiken in hun items? De beperking die Valve nu in hun game heeft zijn design decisions. Ze kunnen het best diverser opstellen als ze dat zouden willen.

Snap niet zo goed wat blockchains toevoegen aan deze use-case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Lijkt erop dat de SHIB-groothouder zijn shibs voor een deel heeft verzilverd.
Ben blij dat ik nog op tijd eruit ben gestapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:07

Chaes

#HODL

Area schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:25:
Lijkt erop dat de SHIB-groothouder zijn shibs voor een deel heeft verzilverd.
Ben blij dat ik nog op tijd eruit ben gestapt.
Je verwacht het niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
MrMrq schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:16:
[...]

allang verkocht :z

pump alert: FLOKI +29.1%

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Laatst online: 00:33

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WsVXD4af-eVtmeVHre_qfmuFtWk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zWgCLKbGPZuKMY2JRSe3uG3l.jpg?f=fotoalbum_large

Was dit al gepost, met reward percentages?

nee, ik heb nog niets gestaked...

[ Voor 8% gewijzigd door Xqlus1ve op 04-11-2021 15:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:24:
[...]

Maar in CSGO heb je ook de float op bijvoorbeeld de AK case hardened. De prijs van dat item is ook hevig afhankelijk van de seed die dat item heeft:

https://broskins.com/inde...d-price-value-in-2020.15/

Wat belet Valve om unieke seeds te gebruiken in hun items? De beperking die Valve nu in hun game heeft zijn design decisions. Ze kunnen het best diverser opstellen als ze dat zouden willen.

Snap niet zo goed wat blockchains toevoegen aan deze use-case.
Het zou me niet verbazen wanneer een Valve dat zou gaan doen. Sterker nog, ik kan niet wachten totdat.

Maar ik merk dat jij heel erg bent van dat iets beter of minder zou zijn. Net als met de wallets vs exchange discussie, het voelt alsof die hier nu weer ontstaat.

Mij interesseert dat persoonlijk geen biet, ik sta open voor diverse vormen en accepteer de verschillen en probeer te omarmen wat mij het meest interessant overkomt. Des te meer diversiteit, des te beter. Waarom nu nog met Valve en CSGO aankomen als standaard terwijl er inmiddels ook de lootboxen van EA zijn, de breeds van AI, de te kopen landplots in Entropia met % belastingen over gedropte hunts, de plots in Manaland waar bedrijven hun reclame en NFT's ten toon spreiden.

Mijn eerste verkochte game accounts gaan al 25 jaar terug, ten tijde van Ultima Online en die gingen toen al voor 1500 gulden de deur uit.

Diversiteit, geweldig.

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 04-11-2021 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34
Jammer dat ik m'n Shiba short gesloten had. Ik moet het ook helemaal niet doen. Veel te ongeduldig om te traden. Gewoon BTC Hodl gaat me veel beter af

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:30:
[...]

Het zou me niet verbazen wanneer een Valve dat zou gaan doen. Sterker nog, ik kan niet wachten totdat.

Maar ik merk dat jij heel erg bent van dat iets beter of minder zou zijn. Net als met de wallets vs exchange discussie, het voelt alsof die hier nu weer ontstaat.

Mij interesseert dat persoonlijk geen biet, ik sta open voor diverse vormen en accepteer de verschillen en probeer te omarmen wat mij het meest interessant overkomt. Des te meer diversiteit, des te beter. Waarom nu nog met Valve en CSGO aankomen als standaard terwijl er inmiddels ook de lootboxen van EA zijn, de breeds van AI, de te landplots in Entropia met % belastingen over gedropte hunts, de plots in Manaland waar bedrijven hun reclame en NFT's ten toon spreiden.

Diversiteit, geweldig.
Mijn baan is oplossingen beoordelen voor hun praktisch nut, haalbaarheid en kosten. Als ik dit soort projecten bekijk vraag ik meteen af, waarom is de blockchain nodig? Waarom is dit iets wat een blockchain startup beter kan dan Valve/EA en wat voegt dat toe voor de speler? Wat is de toegevoegde waarde van een systeem wat dit in een blockchain runt?

Uiteraard, onderzoek is mooi, en soms moet je dingen proberen ook al is het economisch nog niet voordeliger. Maar als iemand een project aan me voorstelt, dan vraag ik me wel af, is dit een experiment, of is dit een platform waar ik 5 jaar een deel van mijn vermogen in kan stallen? En dan is het opeens wel relevant of het toegevoegde economische waarde heeft.

Auto's met drie wielen zorgden ook voor geweldige diversiteit zegmaar. Is dit een auto met 3 wielen of de eerste commercieel succesvolle EV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:27:
[Afbeelding]

Wat is dit precies? DOT parachain auctions?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
Wellicht een domme vraag, ben geen DOT holder en heb me er ook nooit in verdiept.

Maar is het niet beter om gewoon je DOT te staken tegen 12% en proberen rond de top van de bull te verkopen. Vervolgens je DOT goedkoper in een mogelijke bear terug te kopen en daarnaast muntjes van de succesvolle parachain projecten goedkoop op te kopen? In plaats van je DOT locken voor 2jr en je van te voren niet weet of die parachain succesvol gaat zijn?

Misschien zie ik iets compleet over het hoofd, maar dat zou mijn beredenering zijn in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 00:24
jvel92 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:38:
Wellicht een domme vraag, ben geen DOT holder en heb me er ook nooit in verdiept.

Maar is het niet beter om gewoon je DOT te staken tegen 12% en proberen rond de top van de bull te verkopen. Vervolgens je DOT goedkoper in een mogelijke bear terug te kopen en daarnaast muntjes van de succesvolle parachain projecten goedkoop op te kopen? In plaats van je DOT locken voor 2jr en je van te voren niet weet of die parachain succesvol gaat zijn?

Misschien zie ik iets compleet over het hoofd, maar dat zou mijn beredenering zijn in dit geval.
Als de rewards niet de moeite waard zijn sowieso.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 16:30

resusaapje

h less

Holadiee, de Sharpe Ratio van ETH is die van BTC voorbij! :o

Dat betekent dat je voor stabiele gains beter zit bij ETH dan bij BTC

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20:55
Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:27:
[Afbeelding]

Goeie!! Hier was ik al aan het rekenen geslagen - ofwel goede warming up bonus voor clover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
jvel92 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:38:

De berichten stromen hier binnen, is altijd gezellig, maar daardoor kan ik me goed voorstellen dat je niet alles hebt gelezen. Want jou beredenering is ook precies wat ik toe ga passen..

Neemt niet weg dat ik hoop dat er heeeeel veel mensen zijn die met 100miljardmiljoen DOT jes mee gaan doen aan de parachains :) Want veel DOT jes die vast staan voor 2 jaar kunnen ook niet worden verkocht ;) dus hogere prijs.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:34:
[...]

Mijn baan is oplossingen beoordelen voor hun praktisch nut, haalbaarheid en kosten. Als ik dit soort projecten bekijk vraag ik meteen af, waarom is de blockchain nodig? Waarom is dit iets wat een blockchain startup beter kan dan Valve/EA en wat voegt dat toe voor de speler? Wat is de toegevoegde waarde van een systeem wat dit in een blockchain runt?

Uiteraard, onderzoek is mooi, en soms moet je dingen proberen ook al is het economisch nog niet voordeliger. Maar als iemand een project aan me voorstelt, dan vraag ik me wel af, is dit een experiment, of is dit een platform waar ik 5 jaar een deel van mijn vermogen in kan stallen? En dan is het opeens wel relevant of het toegevoegde economische waarde heeft.

Auto's met drie wielen zorgden ook voor geweldige diversiteit zegmaar. Is dit een auto met 3 wielen of de eerste commercieel succesvolle EV?
Ik probeer het eigenlijk ook altijd realistisch te bekijken en steek alleen geld in projecten die iets toevoegen. Dat zijn er niet zo veel, dus is vrij simpel :P

Anderzijds kun je in swing trades (van zelfs enkele maanden lang) proberen in te schatten waar hype gaat ontstaat en zodoende geld verdienen. Het nut van een dergelijk project op langere termijn boeit hierbij niet. (bijv. MATIC, CELR als "tijdelijke scaling oplossing"). In feite is DOT ook een swing trade in mijn PF, maar verwacht ik nog lang te houden. Zolang de sat-waarde geleidelijk stijgt, hoeft je natuurlijk geen afscheid te nemen.

Dus long term holds; zoek die usecase die er toe doet (Bitcoin steekt er dan ver bovenuit)
Snel geld verdienen; tijdig bedenken wat de meute gaat kopen (toekomstverwachting boeit niet)

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 04-11-2021 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:34:
[...]

Geen idee, dat is het leuke.

Sommige zaken leg ik gelijk naast me neer omdat ik er niets in zie. Sommige zaken stop ik een klein beetje in omdat ik nieuwsgierig ben. Sommige zaken geloof ik in en investeer ik stevig er in.

SLP is voor mij een leuke rit naar meer geld omdat ik begrijp waarom mensen er stelselmatig geld in pompen. Easy as pie. CSGO zou dat ook kunnen wezen, wanneer die iets verzinnen waardoor er bruikbare tokens te verhandelen zijn dmv de blockchain, zou ik daar ook geld in stoppen, net als in Enjin, Chz als sportsNFT etc etc.

Mijn oorspronkelijke baan is chef, simpelweg mensen een creatieve maaltijd voorschotelen. Het leuke is echter dat de meest populaire gerechten uit de oudheid ontstaan zijn uit ongelukjes of nood, niet omdat de usecase zo geweldig leek. Check maar eens het ontstaan van Tiramisu, cola, bier of iets simpels als chips.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:42:
[...]

Ik probeer het eigenlijk ook altijd realistisch te bekijken en steek alleen geld in projecten die iets toevoegen. Dat zijn er niet zo veel, dus is vrij simpel :P

Anderzijds kun je in swing trades (van zelfs enkele maanden) proberen in te schatten waar hype gaat ontstaat en zodoende geld verdienen. Het nut van een dergelijk project op langere termijn boeit hierbij niet. (bijv. MATIC, CELR als "tijdelijke scaling oplossing").

Dus long term holds; zoek die usecase doe er toe doet (Bitcoin steekt er dan ver bovenuit)
Snel geld verdienen; tijdig bedenken wat de meute gaat kopen (toekomstverwachting boeit niet)
Dat is dan misschien het enige eerlijke antwoord. Dat het waarde heeft omdat het leuke marketing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hamscho schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:40:
[...]

Goeie!! Hier was ik al aan het rekenen geslagen - ofwel goede warming up bonus voor clover
Hmmm, dus met 100% van je DOT jes in Clover gaan zitten en hopen dat deze niet wint.. Om vervolgens al je DOT jes weer terug te krijgen met een dikke warm up bonus :9

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:43:
[...]
Dat is dan misschien het enige eerlijke antwoord. Dat het waarde heeft omdat het leuke marketing heeft.
Zo werkt het toch in de grotemensenwereld? Het gaat in eerste instantie om de pitch.

En alleen wanneer iets toegevoegde waarde heeft, zal het langdurig kunnen overleven. Hoe eerder je zoiets herkent, hoe meer je er mee zal kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:43:
[...]

Geen idee, dat is het leuke.

Sommige zaken leg ik gelijk naast me neer omdat ik er niets in zie. Sommige zaken stop ik een klein beetje in omdat ik nieuwsgierig ben. Sommige zaken geloof ik in en investeer ik stevig er in.

SLP is voor mij een leuke rit naar meer geld omdat ik begrijp waarom mensen er stelselmatig geld in pompen. Easy as pie. CSGO zou dat ook kunnen wezen, wanneer die iets verzinnen waardoor er bruikbare tokens te verhandelen zijn dmv de blockchain, zou ik daar ook geld in stoppen, net als in Enjin, Chz als sportsNFT etc etc.

Mijn oorspronkelijke baan is chef, simpelweg mensen een creatieve maaltijd voorschotelen. Het leuke is echter dat de meest populaire gerechten uit de oudheid ontstaan zijn uit ongelukjes of nood, niet omdat de usecase zo geweldig leek. Check maar eens het ontstaan van Tiramisu, cola, bier of iets simpels als chips.
SLP snap ik niet zo, als je gemiddeld kijkt heeft deze alleen gebloeid in de bear market, en daarna weer helemaal de afgrond in gezakt, zou dat inhouden dat die nog een keer moet komen, en zo ja waar hangt dat dan aan vast? :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

resusaapje schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:40:
[...]

Holadiee, de Sharpe Ratio van ETH is die van BTC voorbij! :o

Dat betekent dat je voor stabiele gains beter zit bij ETH dan bij BTC
In september 2019 was het omslagpunt. Vanaf toen zat je beter bij ETH dan bij BTC.

ETHBTC pair:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1MXFXFP/Schermafbeelding-2021-11-04-om-15-52-00.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Is het nou zo moeilijk om boven de 62k te blijven?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Skrunsies schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:41:
[...]

De berichten stromen hier binnen, is altijd gezellig, maar daardoor kan ik me goed voorstellen dat je niet alles hebt gelezen. Want jou beredenering is ook precies wat ik toe ga passen..

Neemt niet weg dat ik hoop dat er heeeeel veel mensen zijn die met 100miljardmiljoen DOT jes mee gaan doen aan de parachains :) Want veel DOT jes die vast staan voor 2 jaar kunnen ook niet worden verkocht ;) dus hogere prijs.
Ja, dat is natuurlijk ook wel het interessante hieraan. Het locken zorgt voor een lagere supply waardoor volatiliteit naar beide kanten (boven en beneden) toeneemt. Als je je DOT locked en hierdoor niet kunt verkopen, zou je altijd een short kunnen openen als hedge.

Een en ander is natuurlijk ook wel afhankelijk van je gemiddelde aankoopprijs en hoe groot je DOT positie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:54:
[...]

In september 2019 was het omslagpunt. Vanaf toen zat je beter bij ETH dan bij BTC.

ETHBTC pair:
[Afbeelding]
Let hier trouwens wel op dat historisch gezien Q4 niet gunstig was voor ETH/BTC. Geschiedenis hoeft zich niet te herhalen, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:47:
[...]

SLP snap ik niet zo, als je gemiddeld kijkt heeft deze alleen gebloeid in de bear market, en daarna weer helemaal de afgrond in gezakt, zou dat inhouden dat die nog een keer moet komen, en zo ja waar hangt dat dan aan vast? :?
Lees dit eens door en laat de getallen op je inwerken.

What Is Smooth Love Potion (SLP)?
Smooth Love Potion (SLP) tokens are earned by playing the Axie Infinity game. This digital asset serves a replacement for experience points.

SLP are ERC-20 tokens, and they can be used to breed new digital pets that are known as Axies. The cost of breeding begins at 100 SLP but increases gradually — rising to 200 SLP for the second breed, 300 for the third, 500 for the fourth, 800 for the fifth and 1,300 for the sixth. Axies can be bred a maximum of seven times, and the seventh breed costs 2,100 SLP. This limit exists in order to prevent hyperinflation in the marketplace.

It can take time to accrue SLP through the game, and a player may need to win 15 competitions in order to gain enough tokens to perform their first breed. Purchasing SLP on the open market is a way for gamers to get a headstart.

Combineer dit vervolgens met het feit dat er dagelijks 1.8 miljoen actieve spelers zijn (althans, cijfers van augustus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:08
Over Celr gesproken als die nog iets verder zakt dan kan je deze weer in de 0,08 oppikken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
zwembroek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:56:
Over Celr gesproken als die nog iets verder zakt dan kan je deze weer in de 0,08 oppikken.
Nee gebeurt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Hoe denken jullie over afschermen BSN op het rijbewijs bij KYC bij Crypto.com?

Wel of niet, of kom ik er dan sowieso niet doorheen?

Ik ben wel benieuwd hoe jullie kijken naar al die KYC procedures

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34
NeoflexNL schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:01:

Daar heeft onze overheid een app voor gemaakt
https://www.rijksoverheid...e-kopie-identiteitsbewijs

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeki91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 23:59
NeoflexNL schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:01:

Je kan het volgens mij gewoon proberen om af te schermen, heb het verschillende keren gedaan (verschillende Exchanges), soms doen ze het wel soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:56:
Besef dat je nog steeds een vrij risky move maakt met CELR. De ATH is een behoorlijke impuls geweest en was een behoorlijke extensie van de 20w MA. Ik zou inderdaad eerder op 0.08 wachten dan nu instappen - er is nu nog geen sprake van een trend reversal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:04:
[...]

Besef dat je nog steeds een vrij risky move maakt met CELR. De ATH is een behoorlijke impuls geweest en was een behoorlijke extensie van de 20w MA. Ik zou inderdaad eerder op 0.08 wachten dan nu instappen - er is nu nog geen sprake van een trend reversal.
Ik ben blij dat ik CELR in 3 stappen van 25% verkocht heb in mooie ranges waardoor de overgebleven 25% ruimschoots free2play muntjes zijn.

Uiteraard hopen op een mooie opwaartse beweging nog maar no worries over dat stukje PF iig. Eigenlijk over geen enkel stukje PF zorgen. Zo'n bullmarket is een zegen voor noobs :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20:55
Skrunsies schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:46:
[...]

Hmmm, dus met 100% van je DOT jes in Clover gaan zitten en hopen dat deze niet wint.. Om vervolgens al je DOT jes weer terug te krijgen met een dikke warm up bonus :9
Jep! Sssssst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
We zakken stiekem rustig verder. Wat gaan we doen, dikke dump of nog een pump? Stay tuned!!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
Pelox schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:08:
We zakken stiekem rustig verder. Wat gaan we doen, dikke dump of nog een pump? Stay tuned!!
Gaat niet heel rustig nu toch? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:08:
Wat we gaan doen? Nou, simpel...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ItnsPgSJ_hh355CVacx-Z1v_FrI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/asBOG0GwGJjSSYgHCY8YJVdx.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:06:
[...]

Zo'n bullmarket is een zegen voor noobs :*) .
En voor mij.

Je hebt mensen die de bull strak berijden met de teugels in handen. Die precies weten waar ze heen rijden en alleen hun plan hoeven te volgen.

En je hebt mensen zoals ik, die achterstevoren op de bull een wilde rit maken terwijl ze zich vastklampen aan zijn staart en hopen dat ze niet tegen de grond gesmakt en vertrapt worden.

Een godswonder dat er hier nog geld heen is gerold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:58:
[...]

Zit er een DOT cap op de crowdloan van Astar? Kon ik niet zo snel vinden.

En ontvang je een aanzienlijk percentage van de tokens direct nadat ze een crowdloan hebben gewonnen?

Beide zijn essentieel imo.
Gevonden!
Crowdloan participants: those who obtained ASTR (incl bonus) through the Astar Crowdloan Event will have linear vesting of 22 months. Vesting starts after enabling token transactions. 10% will be made transferable when transactions are enabled.
https://medium.com/astar-...vent-part-ii-d394d030858d

Dus 10% van je rewards krijg je in je spot wallet, de rest krijg je lineair verdeeld over de 22 maanden.
Aantrekkelijk dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 04-11-2021 16:11 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:22
Zo lang die 59/60K maar gehouden wordt als support, is er niet heel veel aan de hand. BTC gaat nog steeds zijdelings in het opwaartse kanaal waar het in zit, waarbij regelmatig support wordt getest.

Dit was ook het geval tijdens de 39-42k prijs regio, waarna BTC een aardige sprong omhoog maakte naar 50K+

Wat mij betreft is dit zeker geen reden tot paniek :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
sjorremans schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:11:
Zo lang die 59/60K maar gehouden wordt als support, is er niet heel veel aan de hand. BTC gaat nog steeds zijdelings in het opwaartse kanaal waar het in zit, waarbij regelmatig support wordt getest.

Dit was ook het geval tijdens de 39-42k prijs regio, waarna BTC een aardige sprong omhoog maakte naar 50K+

Wat mij betreft is dit zeker geen reden tot paniek :)
Dat klopt, het is pas paniek als we te laat zijn.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:07

Chaes

#HODL

Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:11:
[...]

Gevonden!

[...]

https://medium.com/astar-...vent-part-ii-d394d030858d

Dus 10% van je rewards krijg je in je spot wallet, de rest krijg je lineair verdeeld over de 22 maanden.
Aantrekkelijk dus.
22 maanden... beetje lang zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Even vraag,

Ik zit al een tijd in Velorex ($VEX).

Vind het een geweldig concept betreft ATM's en het is in mijn ogen een van de grootst potentiele coins voor een top 10 positie in de toekomst.

Nu vraag ik me eigenlijk af, is het in Nederland legaal om decentralized ATM's te plaatsten?

of kunnen banken / de overheid hier moeilijk over doen wanneer dit groot zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
Welcome back 60K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Iedereen al klaar voor de volgende laatste kans om in te kopen onder de 60K?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:55:
[...]

Lees dit eens door en laat de getallen op je inwerken.

What Is Smooth Love Potion (SLP)?
Smooth Love Potion (SLP) tokens are earned by playing the Axie Infinity game. This digital asset serves a replacement for experience points.

SLP are ERC-20 tokens, and they can be used to breed new digital pets that are known as Axies. The cost of breeding begins at 100 SLP but increases gradually — rising to 200 SLP for the second breed, 300 for the third, 500 for the fourth, 800 for the fifth and 1,300 for the sixth. Axies can be bred a maximum of seven times, and the seventh breed costs 2,100 SLP. This limit exists in order to prevent hyperinflation in the marketplace.

It can take time to accrue SLP through the game, and a player may need to win 15 competitions in order to gain enough tokens to perform their first breed. Purchasing SLP on the open market is a way for gamers to get a headstart.

Combineer dit vervolgens met het feit dat er dagelijks 1.8 miljoen actieve spelers zijn (althans, cijfers van augustus).
Ik lees wat je schrijft, de vruchten worden alleen nog niet geworpen... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Daar komt de retest naar 55k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Gelukszoekr schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:33:
Jammer dat ik m'n Shiba short gesloten had. Ik moet het ook helemaal niet doen. Veel te ongeduldig om te traden. Gewoon BTC Hodl gaat me veel beter af
Die kan je best weer openen.

https://shibinformer.com/...ptom-of-a-bigger-problem/
Hier komen nog meer whale sells aan :D

zelfs de telegram group is aangepat dat niemand meer kan posten :D

:+

[ Voor 12% gewijzigd door Griffx op 04-11-2021 16:23 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Laat maar onderuit donderen, kunnen we daarna weer goedkoop inkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:22
Dat is pas aan de orde wanneer support van 59/60K verloren gaat. Zie ik niet snel gebeuren aangezien dit echt onwijs sterke support is :)

Gewoon uitzoomen en eind december terug komen :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1 ... 7 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!