Voor de komende 3 jaar zeker in de bearmarket zekerXqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:26:
[...]
Laat maar onderuit donderen, kunnen we daarna weer goedkoop inkopen
FUDroflexx schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:21:
Daar komt de retest naar 55k
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Doe mij 1 klein wickje net onder de 58K please.sjorremans schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:26:
[...]
Dat is pas aan de orde wanneer support van 59/60K verloren gaat. Zie ik niet snel gebeuren aangezien dit echt onwijs sterke support is
Gewoon uitzoomen en eind december terug komen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
BTC says no.zwembroek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:31:
[...]
Doe mij 1 klein wickje net onder de 58K please.
Same, ik heb nog een order klaar gezet daarzwembroek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:31:
[...]
Doe mij 1 klein wickje net onder de 58K please.
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w2SrO4L4HSYMJNGgzHObnNqu.jpg?f=user_large)
Go Shiba go.
Edit: en maar dichtgeklapt. Tnx Shiba.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fML1kn37dco31M7h4glHMU7O.jpg?f=user_large)
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2021 16:47 ]
Edit: goede timing hij gaat weer up.Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:38:
[Afbeelding]
Go Shiba go.
[Afbeelding]
Waarom stoppen die HODL'ers van shib niet alles in btc? Alles is rekt een beetje lager.
Ik dacht dat we matties waren, zomaar heb je me niet even op de hoogte gebracht van deze entryVerwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:38:
[Afbeelding]
Go Shiba go.
[Afbeelding]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Bitcoin staat boven de 60k.knakworst schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:51:
[...]
Edit: goede timing hij gaat weer up.
Waarom stoppen die HODL'ers van shib niet alles in btc? Alles is rekt een beetje lager.
Wake me up @30k.
Dan praten we dips.
Verwijderd
Dit was gewoon gokken.Jedi_Pimp schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:52:
[...]
Ik dacht dat we matties waren, zomaar heb je me niet even op de hoogte gebracht van deze entry
SpEcUlErEn.
Spannende 10 minuten wel

Omdat ze elkaar alleen maar zitten op te naaien om de 'correctie' weer op te kopen.knakworst schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:51:
[...]
Edit: goede timing hij gaat weer up.
Meeste zitten er puur in voor de quick gains, en niet om de gains in BTC te zetten.
Deze leegloop bij Shib is terecht en zal weer deels richting BTC en andere munten vloeien. 69K incoming.
Verwijderd
Allemaal hyperspeculanten.Griffx schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:55:
[...]
Omdat ze elkaar alleen maar zitten op te naaien om de 'correctie' weer op te kopen.
Meeste zitten er puur in voor de quick gains, en niet om de gains in BTC te zetten.
Het is weer die tijd van het jaar. Het gros van de mensen die nu nog instappen zijn de echte gewetenloze haaien die zo snel mogelijk geld willen flippen. Maakt niet uit waarmee.
Daarom kunnen schaamteloze muntjes nu ook goed gedijen.
Ieder project dat het nu 2 maanden weet vol te houden als geldharkje voldoet.
Het wordt tijd dat koning BTC even aan zijn onderdanen laat zien wie de baas is in huize Crypto.Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:00:
[...]
Allemaal hyperspeculanten.
Het is weer die tijd van het jaar. Het gros van de mensen die nu nog instappen zijn de echte gewetenloze haaien die zo snel mogelijk geld willen flippen. Maakt niet uit waarmee.
Daarom kunnen schaamteloze muntjes nu ook goed gedijen.
Ieder project dat het nu 2 maanden weet vol te houden als geldharkje voldoet.
Maar die *(*&@# ligt nog te pitten.
[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 04-11-2021 17:04 ]
Verwijderd
Dat komt vanzelf wel weer. Bitcoin heeft geen haast. De enige munt die de trend zet, in plaats van deze te volgen.Griffx schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:04:
[...]
Het wordt tijd dat koning BTC even aan zijn onderdanen laat zien wie de baas is in huize Crypto.
En dat voor een layer 1 zonder smartcontracten.
Het is me wat.
Hoe vaak stuiterde bitcoin wel niet tussen 42-46k lafjes heen en weer voor hij echt doorbrak? Vaak en het duurde lang. Nu stuiteren we tussen zeg 58-63k. Saai? Ja, als je die doggies gewend bent wel. Feit is wel dat ondanks de dip die goed opgekocht word. Dus 60k lijkt een goede bodem te zijn voor een moonshot via 75k naar 90k. Kwestie van refuelen en gas op die lollie.
Ik kom zo waar aan werk toe dat ik geeneens tijd heb om de koers te volgen. Voelt goed. Meer vieze smerige ponzi fiat om in te slaan in de bear.
Ik kom zo waar aan werk toe dat ik geeneens tijd heb om de koers te volgen. Voelt goed. Meer vieze smerige ponzi fiat om in te slaan in de bear.
Ik rode de fomo wave wel even mee en ga niet staken die 2 jaar fuck datMooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:13:
[...]
Check deze site: https://parachains.info/
Daarbij raad ik aan om goed je onderzoek te doen voordat je je DOT 2 jaar lang in een crowdloan steekt.
Fijn dat Binance zorgt voor een nieuwe wave aan geinteresseerden...
Ik ga ook niet meer mijn best doen om Polkawallet aan te raden. Locked tokens zijn locked tokens, dat is goed voor de prijs
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Floki!! 🥰BTC100K2021 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:57:
Deze leegloop bij Shib is terecht en zal weer deels richting BTC en andere munten vloeien. 69K incoming.
Verwijderd
Ik vind het maar een vaag punt. Het wil niet echt dippen, maar ook niet echt stijgen.
Alsof er veel kapitaal geduldig wacht om kleine dipjes gretig op te kopen...
Ik heb mijn buy order voor Bitcoin wat lager gezet. $54852. Voor iedereen die in alts zit hoop ik niet dat deze buy gehit wordt.
Als je in de early days een axie kocht voor ongeveer 20$, reken maar uit dan..knakworst schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:42:
[...]
Als iedereen alleen maar verdient hoe kan dat dan![]()
[Afbeelding]
Dat ja.Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:40:
Ik vind het maar een vaag punt. Het wil niet echt dippen, maar ook niet echt stijgen.
Als je kijkt naar DOT en SOL. Die bewegen na de flinke stijgingen in een hele kleine bandbreedte t.o.v. BTC, vooral zijdelings. Je zou toch een dip verwachten daar, niet omlaag te krijgen.
Ach, vandaag toch maar een lading SLP verkocht, nu alleen de winst nog in dat muntje zitten, heerlijk zo'n bag vol munten met een kostprijs van 0. Laat maar stuiteren joh. Als het gaat dan gaat het, al geloof ik er niet in.zwembroek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:41:
Ik heb mijn buy order voor Bitcoin wat lager gezet. $54852. Voor iedereen die in alts zit hoop ik niet dat deze buy gehit wordt.
60 is al een paar keer een mooie bounce geweest, max wick naar de 59.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik denk het ook. Maar kleine kans dat we de 54k aantikken.Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:46:
[...]
60 is al een paar keer een mooie bounce geweest, max wick naar de 59.
Pingo76 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:31:
Waar blijft “Dalende Donderdag” mijn inkooporders wachten
Pingo76 schreef op zondag 12 september 2021 @ 23:00:
[...]
Dat zou fijn zijn, ik zie ETH inderdaad richting 2700 EURO gaan, kan ik weer inkopen
[ Voor 20% gewijzigd door Joosie200 op 04-11-2021 17:59 ]
Daarna gaan we naar de moon (of bedrock), dus trek je riemen wat strakker aan want het gaat heftig wordenzwembroek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:48:
[...]
Ik denk het ook. Maar kleine kans dat we de 54k aantikken.
Netflix accont koppelen aan een CDC visa kaart gaat ook al niet
Alle tips overige zaken zijn welkom voor

[ Voor 8% gewijzigd door Xqlus1ve op 04-11-2021 18:14 ]
Hoezo gaat dat niet? Je krijgt bij de juiste kaart zelfs netflix gratis dus dan zou je toch echt moeten betalen met de crypto.com kaart.Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:14:
Netflix accont koppelen aan een CDC visa kaart gaat ook al niet![]()
Verder, als iets niet werkt gebruik je paypal
Curve account/kaart aanmaken. En die gebruiken voor Netflix.Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:14:
Oke. Nog 1x mijn ultra super tip mbt die crypto cards.Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:14:
Koppel je paypal account aan je kaart. En koppel je abonnementen, zoals netflix, Spotify etc aan je paypal.
Et voila. Cashback geregeld.
Zero.
Moet verder kijken dan mijn neus lang is, bij Netflix ging hij automatisch naar IDeal, dan moet je op een andere knop klikken voor andere betaal mogelijkheden, had ik al gezegd dat lezen niet mijn sterkste punt isPelox schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:17:
[...]
Oke. Nog 1x mijn ultra super tip mbt die crypto cards.
Koppel je paypal account aan je kaart. En koppel je abonnementen, zoals netflix, Spotify etc aan je paypal.
Et voila. Cashback geregeld.

Mijn fysieke Crypto card is onderweg.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Lang op moeten wachten?
de coins die saai zijn, dat zijn imo waar je in moet zitten, saaie boel met LINK,Cake,BTC, THETA, ADA.....Joosie200 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:12:
Hoe vaak stuiterde bitcoin wel niet tussen 42-46k lafjes heen en weer voor hij echt doorbrak? Vaak en het duurde lang. Nu stuiteren we tussen zeg 58-63k. Saai? Ja, als je die doggies gewend bent wel. Feit is wel dat ondanks de dip die goed opgekocht word. Dus 60k lijkt een goede bodem te zijn voor een moonshot via 75k naar 90k. Kwestie van refuelen en gas op die lollie.
nothing stops this train
Geinig, Netflix geeft netjes het controle bedrag terug, Paypal jat ff 1,50 europese fiat
Ik had m'n ruby card binnen 2 weken, Love it !
Vooral nu CRO mooned
Dit is de reden dat Ether zo hoog is gegaan
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ziet eruit alsof Shiba zijn bodem heeft gezet ca 2 uur geleden. Ben maar ingestapt vanwege de hype en de verhalen of token burns etc.
Ik snap niet waarom users hier zo juinen op de fysieke Crypto.com kaart. Dat ding ligt al maanden stof te happen hier. Lang leve Curve i.c.m. Apple pay!
En wat heb ik een spijt dat ik destijds geen Jade Green heb gehaald maar slechts een Ruby.
En wat heb ik een spijt dat ik destijds geen Jade Green heb gehaald maar slechts een Ruby.
[ Voor 23% gewijzigd door baba420 op 04-11-2021 18:57 ]
Beter floki kopen manIntelcore schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:54:
Ziet eruit alsof Shiba zijn bodem heeft gezet ca 2 uur geleden. Ben maar ingestapt vanwege de hype en de verhalen of token burns etc.
Kan alsnog toch?baba420 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:55:
Ik snap niet waarom users hier zo juinen op de fysieke Crypto.com kaart. Dat ding ligt al maanden stof te happen hier. Lang leve Curve i.c.m. Apple pay!
Ja iets met te duur in vergelijking tot ik ze kocht. En alle grote aankopen zijn al achter de rug (baby spullen, nieuwe keuken voor ouders).
Als BTC nou eens naar 100k knalt, dan verzacht dat behoorlijk de pijn.
goed verhaal, lekker kort ookbaba420 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:02:
[...]
Ja iets met te duur in vergelijking tot ik ze kocht. En alle grote aankopen zijn al achter de rug (baby spullen, nieuwe keuken voor ouders).
Als BTC nou eens naar 100k knalt, dan verzacht dat behoorlijk de pijn.
is voor iedereen persoonlijk ook, kan mij niet vinden in jouw verhaal/situatie
Met een beetje mazzel is dat straks $1.30 waard.Pelox schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:14:
Heb wat dot in dat binance parachain verhaal gedrukt, Astar. Heb net 13 astar ontvangen.
Total supply van 7 miljard tokens, dus met $0.10 per token zou Astar net buiten de top-100 laten vallen. Veel meer zal het niet worden na lancering.
Maar hoezo nu al meedoen met de crowdloan die op 11 november pas begint? Wat heeft Binance bedacht om de tokens eerder te locken dan Kraken? Wat een boefjes zijn t ook
Sowieso niet intrappen. Ik zou toch eerst de animo afwachten, zodat je je rewards kunt inschatten.
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 04-11-2021 19:09 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
op de 4-hour chart ziet het er zeer goed uit om weer BTC te kopen. net een kleine dca momentje gedaan, mocht het over 1 uur weer wat lager staan koop ik weer wat bij 💪
nothing stops this train
FTM is nice, ik zit in DeFi met $BOO.Zazabez1 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:10:
Volgt iemand hier FTM?
Het viel me op dat de koers in ca. een week met 30% is gedaald.
ik stake xBOO en ontvang FTM 🙂
nothing stops this train
Ik wil wel een gokje wagen, slaat vast nergens op….maar zou het een correctie kunnen zijn van iets dat in 6 weken tijd van $0.50 naar $3.50 is gegaan?Zazabez1 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:10:
Volgt iemand hier FTM?
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 04-11-2021 19:14 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ben mijn positie daar in aan het vergroten. Is er eentje waar ik persoonlijk meer van verwacht eigenlijk. Maar dan vooral lange termijn.Zazabez1 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:10:
Volgt iemand hier FTM?
Heb het idee dat er teveel hype is op soortgelijke projecten en daardoor FTM beetje buiten de boot valt op dit moment (Als in laatste twee weken). Maar aantal projecten op Fantom begint wat tractie te krijgen (spookyswap bijv.), dus hopelijk werkt dat effect door.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Kol Nedra schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:12:
[...]
FTM is nice, ik zit in DeFi met $BOO.
ik stake xBOO en ontvang FTM 🙂
:strip_exif()/f/image/K67RnEAeuK0ufexL1vhenDLw.jpg?f=fotoalbum_large)

Denk ik ook, hetzelfde zagen we vorige maand bij SOL en kijk waar die nu staat.Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:12:
[...]
Ik wil wel een gokje wagen, slaat vast nergens op….maar zou het een correctie kunnen zijn van iets dat in 6 weken tijd van $0.50 naar $3.50 is gegaan?
Misschien toch maar een flufje instoppen ;-)
Dan hoop ik voor jou dat deze man van de knoppen afblijft! Ben voorzichtig..Intelcore schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:54:
https://newsbit.nl/shiba-...it-portemonnee-van-whale/
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Je zou haast kunnen zeggen dat de prijs een soort van golfbeweging maakt. Misschien wel eentje die steeds de vorige top opzoekt als nieuwe support.Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:12:
[...]
Ik wil wel een gokje wagen, slaat vast nergens op….maar zou het een correctie kunnen zijn van iets dat in 6 weken tijd van $0.50 naar $3.50 is gegaan?

Oh nee, ser price go down what heppen.
Coinbase heeft gisteren CRO gelist, een token van een concurrerend platform. Beide hebben een exchange, maar zijn ook kaartaanbieder. Coinbase zou Crypto.com liever verzwijgen zou je denken….
Is dit bullish voor CRO? Wat zal de hoofdreden zijn van Coinbase om dit te doen? Puur verbreding van het aanbod (meer omzet) of zal er meer achter zitten?
Is dit bullish voor CRO? Wat zal de hoofdreden zijn van Coinbase om dit te doen? Puur verbreding van het aanbod (meer omzet) of zal er meer achter zitten?
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 04-11-2021 19:21 ]
Je moet niet enkel kijken naar hoeveel rewards per deelnemer. Veel interesse in een project betekent ook een hogere prijs en minder kans op dumps bij het ontvangen van rewards. Aangezien je niet alle rewards in 1x krijgt, maar een groot deel over een zeer lange periode, wil je in een project zitten wat nu al veel aandacht heeft. Je hebt niks aan 10k muntjes van pump en dumb project. Acala heeft vrijwel gegarandeerd lange termijn potentie.Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:23:
[...]
In mijn beleving heb ik niet vaak, maar altijd gelijk. Maar ik heb daar wekelijks gesprekken over met een meneer. Denk dat het een notaris is, want hij noteert echt heel veel tijdens zo'n gesprek. Echt heel veel![]()
Maar goed. Moonbeam en Acala hebben beide geen max cap op het aantal DOT dat mee mag doen. Dat weerhoudt mij om deze projecten te ondersteunen met mijn dotjes. Ben er nog niet helemaal uit, ik beslis wel enkele dagen na de start van de crowdloan.
Tip om DOT te laten renderen? Euh? Gewoon staken en eventueel meedoen met (zorgvuldig gekozen) crowdloans, that's it. In de nabije toekomst kun je dotjes ook gebruiken in een van de defi projecten (zoals Acala), net zoals je BNB kunt gebruiken op de Binance Smart Chain.
https://opensea.io/seaart
Ik krijg DAR tijdens omdat ik BNB in de vault heb staan, geeft iemand dit al werkend gekregen?
https://www.minesofdalarnia.com/
Blijft op loading... Staan bij mij
Edit: het werkt maar niet erg lekker.op m'n telefoon en heb geen idee wat ik moet doen
Edit: het werkt maar niet erg lekker.op m'n telefoon en heb geen idee wat ik moet doen

[ Voor 22% gewijzigd door Khaelos op 04-11-2021 19:27 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik betaal alles ermee, van de wekelijkse jumbo boodschappen tot de vakanties, die cashback wordt elke dag meer waardbaba420 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:55:
Hier een (voormalig) Welkom Energie klant.
Nu dus wat meer kwijt aan gas dan aan DCA...
Misschien een fusie?Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:21:
Coinbase heeft gisteren CRO gelist, een token van een concurrerend platform. Beide hebben een exchange, maar zijn ook kaartaanbieder. Coinbase zou Crypto.com liever verzwijgen zou je denken….
Als CDC dan ook iDeal krijgt zou dat helemaal iDeaal zijn.
True. Daarom ga ik ook geen hele kleine projecten ondersteunen. Acala vertrouw ik qua rewards ook niet. Karura gaf geen beste rewards en Acala’s aanbod is bij voorbaat al minder gul. Dus nee bedankt.enomiss schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:22:
[...]
Je moet niet enkel kijken naar hoeveel rewards per deelnemer. Veel interesse in een project betekent ook een hogere prijs en minder kans op dumps bij het ontvangen van rewards. Aangezien je niet alle rewards in 1x krijgt, maar een groot deel over een zeer lange periode, wil je in een project zitten wat nu al veel aandacht heeft. Je hebt niks aan 10k muntjes van pump en dumb project. Acala heeft vrijwel gegarandeerd lange termijn potentie.
Maar begrijp ik het goed dat ik door curve te gebruiken en de crypto.com kaart daaraan te koppelen, ik ook gewoon bij de ah via Apple Pay m’n boodschappen kan afrekenen en dan alsnog de CRO cashback krijg?baba420 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:55:
YesServor schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:26:
[...]
Maar begrijp ik het goed dat ik door curve te gebruiken en de crypto.com kaart daaraan te koppelen, ik ook gewoon bij de ah via Apple Pay m’n boodschappen kan afrekenen en dan alsnog de CRO cashback krijg?
UberLurker Departement #GG.
Klopt en met een referral nog een procent op je Curve kaartServor schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:26:
[...]
Maar begrijp ik het goed dat ik door curve te gebruiken en de crypto.com kaart daaraan te koppelen, ik ook gewoon bij de ah via Apple Pay m’n boodschappen kan afrekenen en dan alsnog de CRO cashback krijg?
Als dat zo is dan kan ik zowel hamsteren als cro's verdienen...Servor schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:26:
[...]
Geniaaaal
Nee, want over het algemeen accepteert AH alleen maar Meastro/Vpay en geen Visa/Mastercard.Servor schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:26:
[...]
Kom maar doordorbie schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:27:
[...]
Klopt en met een referral nog een procent op je Curve kaart
Iemand vermelde toch zoiets als vrouwlief had de curve kaart en hijzelf gebruikte de CDC kaart?
Niet bij de AH, wel bij alle Lidl's en de meeste Jumbo's. Ook bij bemande pompstations aan de kassa geen enkel probleem. Voor de rest Coolblue, Bol.com en meeste andere grote partijen accepteren allemaal Curve.Servor schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:26:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door baba420 op 04-11-2021 19:30 ]
Ik ga het niet aandurven mijn hele stack DOT's in de parachains te mikken. Zoals het nu lijkt gaat 50% in Moonbeam en de rest in de staking.
Moet nog wat meer research doen tho.
Moet nog wat meer research doen tho.
Lijkt bij mij wel te werken, misschien iets van een adblocker oid? Andere browser?Khaelos schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:22:
Ik krijg DAR tijdens omdat ik BNB in de vault heb staan, geeft iemand dit al werkend gekregen?
Kun je de DAR die je in-game verdient (tenminste dat denk ik te begrijpen) ook naar Binance sturen? Of blijft dat in-game?
Haha bizar eigenlijk. Ik las deze post en ik denk huhh wat doet hij nou.. Gaat die man nu echt iets met zijn DAR doen.. Je weet wel, zoiets waar het muntje eigenlijk voor bedoeld was .. Wat een mafklapper!Khaelos schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:22:
Zo krom eigenlijk dat dat het eerste is wat je denkt als je een coin gebruikt ziet worden.Terwijl dit toch ook echt gewoon een coin is met een verhaal, een whitepaper, een reden om in dit ecosysteem te bestaan (althans volgens de makers toch zeker) en in dit geval zelfs een game heeft. En ik maar NTP syncen om iets voor 09:00 om mijn sales order zo exact mogelijk te timen en de boel weg te doen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik heb wel een theorie.
Er wordt relatief weinig getrade op CRO, zodoende is het mogelijk voor Crypto.com om de tokenprijs te sturen. Dit komt het platform ten goede, want op de juiste momenten moont en daalt de prijs.
Wanneer het trading volume met een factor 5 toeneemt, verliest het platform de controle en is de trader de baas.
Vraag Lange Frans maar of dit klopt.
Ja daar kan ik met m'n fysieke kaart ook betalen, wat is het voordeel danbaba420 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:29:
[...]
Niet bij de AH, wel bij alle Lidl's en de meeste Jumbo's. Ook bij bemande pompstations aan de kassa geen enkel probleem.
Als BTC nou een beetje normaal blijft doen. Ben ik reuze nieuwsgierig naar volgende week, wat de impact in op de waarde van DOT.
Als ik vandaag kijk wat het al deed bij Binance dat belooft dat veel goeds. Nu alleen hopen dat er ook wat projecten tussen zitten met leuke rewards. Dan kan de fomo hype train helemaal aan
Als ik vandaag kijk wat het al deed bij Binance dat belooft dat veel goeds. Nu alleen hopen dat er ook wat projecten tussen zitten met leuke rewards. Dan kan de fomo hype train helemaal aan

Ik moet nog een zorgvezekeraar zien te vinden waar je mooi een jaar vooruit kunt betalen (sommigen geven dan nog 5% korting ook) en die CC ondersteund. Hypotheek zal in Nederland nooit gaan lukken denk ik, volgens mij was er hier iemand die in Malta woont die het wel voor elkaar heeft, en dan eigenlijk het liefst ook de sportschool en de energierekening nog. Dan heb ik toch wel op 80%-90% van de vaste lasten inclusief boodschappen een leuke cashback.baba420 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:29:
[...]
Niet bij de AH, wel bij alle Lidl's en de meeste Jumbo's. Ook bij bemande pompstations aan de kassa geen enkel probleem. Voor de rest Coolblue, Bol.com en meeste andere grote partijen accepteren allemaal Curve.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Laatst wilde ik wat afrekenen bij de Apple Store website. De fysieke kaart werd geweigerd, Curve werd geaccepteerd. Zo heb ik nog een aantal gevallen dat de gegevens van de fysieke kaart leidden tot een foutmelding en bij Curve nooit problemen mee gehad.RideWithUz schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:30:
[...]
Ja daar kan ik met m'n fysieke kaart ook betalen, wat is het voordeel dan
Nope, Appie ondersteunt geen Visa en Mastercard.Servor schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:26:
[...]
Vrijwel alle andere winkels wel.
Ik zei idd yes. Mijn excuses. Doelde niet zozeer op de Appie. Maar meer op boodschappen doen in het algemeen. Dus Jumbo en Aldi.
Ik ben er 1 van. Dat klopt. Maar volgens mij doen @Mooody en @Gelukszoekr dat ook.Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:29:
[...]
Iemand vermelde toch zoiets als vrouwlief had de curve kaart en hijzelf gebruikte de CDC kaart?
Zolang het werkt is het super fijn. Maar ik denk dat Crypto.com daar op den duur een stokje voor gaat steken. Net zo goed dat je in het verleden geen cashback kreeg als je met je Crypto.com kaart je Binance account ging funden met fiat.twit schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:32:
[...]
Ik moet nog een zorgvezekeraar zien te vinden waar je mooi een jaar vooruit kunt betalen (sommigen geven dan nog 5% korting ook) en die CC ondersteund. Hypotheek zal in Nederland nooit gaan lukken denk ik, volgens mij was er hier iemand die in Malta woont die het wel voor elkaar heeft, en dan eigenlijk het liefst ook de sportschool en de energierekening nog. Dan heb ik toch wel op 80%-90% van de vaste lasten inclusief boodschappen een leuke cashback.
Huh hoezo. Het aanschaffen van een zorgverzekering, betalen van je energierekening etc zijn toch gewoon echte uitgaven aan diensten/goederen. Het is niet dat ik iedere week 1000 EUR bij de rabo ga pinnen met mijn Binance CC en deze vervolgens weer deposit en dan hoop 4% cashback te krijgen, of idd online prepaid diensten probeer op te waarderen met mijn Binance card. Dat soort truukjes zijn bijna overal wel dicht volgens mij ja. Ik denk dat het probleem in dit geval niet is de medewerking van Binance/Curve etc, maar het vinden van zo'n soort dienstverlener die anders dan via automatische incasso betaald kan worden.baba420 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:38:
[...]
Zolang het werkt is het super fijn. Maar ik denk dat Crypto.com daar op den duur een stokje voor gaat steken. Net zo goed dat je in het verleden geen cashback kreeg als je met je Crypto.com kaart je Binance account ging funden met fiat.
Vrouwlief en ik gebruiken allebei dezelfde curve card via Apple Pay. Curve is gekoppeld aan zowel de CRO debetkaart als een standaard creditcard (voor het geval de CRO kaart zonder budget zit).Skrunsies schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:35:
[...]
Ik zei idd yes. Mijn excuses. Doelde niet zozeer op de Appie. Maar meer op boodschappen doen in het algemeen. Dus Jumbo en Aldi.
[...]
Ik ben er 1 van. Dat klopt. Maar volgens mij doen @Mooody en @Gelukszoekr dat ook.
Yep hier ook. En als ik kijk naar de cashback die wij erop terug hebben gekregen. Vervolgens dat hebben omgezet naar DOT en die dan weer 12% rente laten trekken….Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:45:
[...]
Vrouwlief en ik gebruiken allebei dezelfde curve card via Apple Pay. Curve is gekoppeld aan zowel de CRO debetkaart als een standaard creditcard (voor het geval de CRO kaart zonder budget zit).
Dan kan ik niet anders zeggen dat ik het een mooi systeempje vind
Welke genius adviseerde om in SOL te investeren? Dank daaraan, toch 10% kunnen pakken daarop. Stoploss is blijkbaar net gehit, jammer maar helaas, winst is winst.
Verder weer een geitenbende zeg. In 2 weken op TSLA 20% in de plus, dat heb ik in Bitcoin al tijden niet gezien
Verder weer een geitenbende zeg. In 2 weken op TSLA 20% in de plus, dat heb ik in Bitcoin al tijden niet gezien
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dude, Sol doet al bijna x2 sinds een maand?Richh schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:50:
Welke genius adviseerde om in SOL te investeren? Dank daaraan, toch 10% kunnen pakken daarop. Stoploss is blijkbaar net gehit, jammer maar helaas, winst is winst.
Ja, net als Bitcoin sinds z'n bodem, een maandje terug.GioStyle schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:54:
[...]
Dude, Sol doet al bijna x2 sinds een maand?
Ik heb het over sats in 2 dagen tijd, houd me niet zo druk met shitcoins namelijk
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ere wie ere toekomt - @YES deze week in het NK topicRichh schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:50:
Welke genius adviseerde om in SOL te investeren?
Maktub
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!