Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
of niet.MicroWhale schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:34:
[...]
Over 4 jaar staan Btc en Eth in de top 3.
dan moet er nogal wat geld ingepompt worden de komende tijd.
valt allemaal wel meeVerwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:38:
[...]
of niet.
edit: ik heb mijn long iig op winst gesloten net. Eens ff kijken waar we naar toe gaan
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 04-11-2021 12:40 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Totaal niet dom. Sommigen hebben een leuke fluf DOT en zullen een gedeelte in staking laten, een gedeelte in verschillende crowdloans en een gedeelte wellicht zelfs verkopen in een eventueel moonshot.baba420 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:53:
Hoe dom ben je als je je DOT gewoon in staking laat staan bij Kraken voor 12%?
Hoe dom ben je als je denkt dat iedereen in jouw situatie zit en daardoor dom is wanneer die iets anders doet dan jij denkt dat slim is?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Diamond hands, dan is het zo gepiept.Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:38:
[...]
of niet.
Denk je niet dat een daling naar 53,5k einde bull run betekend? Het wordt dan in ieder geval moeilijk om plan B zijn target voor november te halen. Velen zullen dan weer zeggen het is maar een model, maar ik denk dat veel mensen dit model aanhouden voor het vertrouwen. En als de angst in de markt komt is het snel einde denk ik.anti elppa schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:26:
[...]
zou kunnen. Maar zou dan eerder 53.5k gokken. Lastig te zeggen dit. Ik weet wel de prijs nu teveel bepaald word door short term traders en leverage traders. Met een move naar 53k ben je die wel weer ff kwijt en kan je "gezond/ organisch" naar boven
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb anderhalve dag zitten rekenen, want hey het is niet makkelijk allemaal, maar als we nog 4 weken zijwaarts gaan, dan halen we de voorspelling niet.zwembroek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:41:
[...]
Denk je niet dat een daling naar 53,5k einde bull run betekend? Het wordt dan in ieder geval moeilijk om plan B zijn target voor november te halen. Velen zullen dan weer zeggen het is maar een model, maar ik denk dat veel mensen dit model aanhouden voor het vertrouwen. En als de angst in de markt komt is het snel einde denk ik.
Ben wel benieuwd waarom je dit vindbaba420 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:53:
nothing stops this train
Jij gelooft dat de marketcap geld vertegenwoordigt dat er daadwerkelijk ingepompt is?Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:38:
[...]
of niet.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Vertel, wat moet ik er volgens jou mee doen dan?baba420 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:53:
Oh nee hoor totaal niet zelfs. Onder de 42k zone zou een probleem zijn. En mbt S2F, dat moeten mensen niet zo nauwkeurig/ letterlijk nemen. Kijk naar vorige runs en die stippen, knalt alle kanten op. Het gaat om de base line en daar zitten we nog prima in de buurt. Dat Plan B af en toe op twitter exacte getallen noemt is gewoon gokwerk, en ik denk dat hij gewoon van aandacht houd of zo.zwembroek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:41:
[...]
Denk je niet dat een daling naar 53,5k einde bull run betekend? Het wordt dan in ieder geval moeilijk om plan B zijn target voor november te halen. Velen zullen dan weer zeggen het is maar een model, maar ik denk dat veel mensen dit model aanhouden voor het vertrouwen. En als de angst in de markt komt is het snel einde denk ik.
de grote winnaar? Binance verdient er genoeg aan met die trading fees
Ik ga dit keer niet de launchpool (DAR dus) verkopen/converten naar BNB, ik kijk het eens een keer aan van begin tot helemaal eind van op de laatste farming dag en noteer dan in mijn excel sheet hoeveel dit per 1 BNB opgeleverd heeft. Dit probeer ik bij de volgende launchpools ook te doen...
zijn er hier ook mensen die bepaalde launchpool tokens gehodld heeft van vorige launchpools?
[ Voor 54% gewijzigd door Kol Nedra op 04-11-2021 12:53 ]
nothing stops this train
Ik zeg niet dat bitcoin k*t is, hoewel ik dat eigenlijk wel een beetje vind. Nu daadwerkelijk Lightning meer en meer gebruikt gaat worden vind ik bitcoin steeds minder k*t.Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:36:
[...]
Er zullen altijd onzekerheden blijven, Bitcoin is echt niet too big to fail. Vandaar ook de volatiele speculatieve waarde die gegeven wordt aan de native munt van het netwerk.
Als we praten over censuur resistente transacties zonder mogelijkheid tot inmenging van overheden, is Bitcoin 'as good as it gets'.
No way dat er in deze tijden met de kennis van nu nog een overtreffend netwerk zonder eigenbelangen van oprichters opgezet gaat worden.
Overheden zijn Bitcoin liever kwijt dan rijk, die laten dat ook niet een 2e keer gebeuren.
Mensen die denken dat Bitcoin groot is omdat het simpelweg 'de eerste' was, mogen zich wel echter wel even achter de oren krabben. Als je Bitcoin niet wilt zien als een asset met intrinsieke waarde is dat je eigen keuze, maar om voor het gemak maar even af te schrijven als simpelweg een muntje zonder onderliggende meerwaarde is wat te kort door de bocht als je het mij vraagt.
Zolang het monetaire beleid van centrale banken en daarmee ons geld niet functioneert zoals het zou moeten heeft een netwerk als dat van Bitcoin het volste bestaanrecht.
De speculatieve prijsactie is slechts een poging om dat netwerk in waarde uit te drukken.
Bitcoin is zeker niet perfect, net als menig andere munt.
Wel vind ik het belangrijk om info te delen die af en toe wat minder leuk is, maar interessant om te weten.
Ik ben het 100 miljoen miljard % met je eens dat Bitcoin het volle bestaansrecht heeft door al dat geprinte fiat.
Waarom die 100 miljoen miljard % vraag je af?
Omdat ik diezelf zojuist geprint heb
Jup, iemand krijgt van CZ een extra zakje BNB naast zijn of haar salaris aan het einde van de maand.Kol Nedra schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:49:
Ik vind het wel hilarisch en slim tegelijk dat er een pairing is van SHIB/DOGE op Binance...
de grote winnaar? Binance verdient er genoeg aan met die trading fees
Binnenkort heet het geen pairing meer maar BOTD (Battle Of The Dogz). Welke hond, dat is per maand verschillend.
Idealiter kom je daar niet, nee. Maar wat is dit nu opeens voor bearish gepraat hier!?zwembroek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:41:
[...]
Tot nu toe heeft het in heel 2021 keihard geloond om elke dip op te kopen. Waarom zou dat volgende keer anders zijn, en ligt 58k niet eerst voor 53.5k?
Net zoals bij stocks geldt dat uitstappen en wachten op een 30% correctie je meer geld kost dan dat je in positie zit en de correcties meemaakt. Natuurlijk kan je je risico beperken door deels in USDT te zitten, maar dit soort voorspelwerk gaat zelden goed.
edit: je bent je er van bewust dat de Nasdaq 100 boven de 16.000 is?
[ Voor 3% gewijzigd door Jedi_Pimp op 04-11-2021 12:54 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
lol ik zie het al voor me: 1st round SHIB/DOGENgangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:51:
[...]
Jup, iemand krijgt van CZ een extra zakje BNB naast zijn of haar salaris aan het einde van de maand.
Binnenkort heet het geen pairing meer maar BOTD (Battle Of The Dogz). Welke hond, dat is per maand verschillend.
2nd round SHIB/FLOKI
3rd round DOGE/FLOKI
kijken wie er wint
nothing stops this train
58 ligt er idd eerst nog. Heb nu een limit buy x5 long staan op 57.9.Jedi_Pimp schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:51:
[...]
Idealiter kom je daar niet, nee. Maar wat is dit nu opeens voor bearish gepraat hier!?Het sentiment is weer omgeslagen, en waarom precies dan? Omdat we niet snel genoeg de patstelling van het orakel PlanB volgen?
Tot nu toe heeft het in heel 2021 keihard geloond om elke dip op te kopen. Waarom zou dat volgende keer anders zijn, en ligt 58k niet eerst voor 53.5k?
Net zoals bij stocks geldt dat uitstappen en wachten op een 30% correctie je meer geld kost dan dat je in positie zit en de correcties meemaakt. Natuurlijk kan je je risico beperken door deels in USDT te zitten, maar dit soort voorspelwerk gaat zelden goed.
En wat je zegt, ik zou nooit mijn btc verkopen hier. Dat is imo niet echt verstandig nu. Maargoed ik ben dan ook altijd veel te bullish, dus ik verkoop sowieso eigenlijk bijna nooit btc....ik koop vooral

Mooi, dan kan iedereen ADA gemakkelijk vaarwel zeggen en weer terug naar ethereum
Zelfs geen Celr voor nodig
CZKol Nedra schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:54:
[...]
lol ik zie het al voor me: 1st round SHIB/DOGE
2nd round SHIB/FLOKI
3rd round DOGE/FLOKI
kijken wie er wint
:fill(white):strip_exif()/f/image/zi7JjtFKtfRPkyERkjjs6xjc.png?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Ngangatar op 04-11-2021 13:04 ]
Weet je wat ADA nodig heeft?knakworst schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:56:
https://coincompare.eu/nl...el-traffic-op-blockchain/
Mooi, dan kan iedereen ADA gemakkelijk vaarwel zeggen en weer terug naar ethereum
Zelfs geen Celr voor nodig
Bedrijven/Initiatieven die de blockchain daadwerkelijk gebruiken!
... O wacht, dat gaat niet want daar heb je sicke programmeerskills voor nodig in een taal die bijna niemand kent.
MicroWhale schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:04:
[...]
... O wacht, dat gaat niet want daar heb je sicke programmeerskills voor nodig in een taal die bijna niemand kent.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Y8CHURTAsRWvb9mVrryDgyAN.png?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 04-11-2021 13:06 ]
Hier onder een stappen plan:
- Ga naar https://uni.zksync.io/#/swap
- Verbind je MetaMask.
- MetaMask vraagt je of je het testnet wilt toevoegen; ja.
- Klik op "request faucet".
- Je krijgt een popup met "Tweet". Klik op Tweet, maar je hoeft de Tweet niet te versturen.
- Je krijgt coins om een trade mee te maken.
- Maak een trade.
- Wordt lid van de Discord groep en zeg een keer iets; "GM" ofzo.
- Hoop dat de airdrop goden ons gunstig gezind zijn.
Saai
Viel al te verwachten. Bij voorinleggen op moonbeam op binance krijg je als dank movr. Wat zou dat betekenen?zwembroek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:31:
Voor de mensen die van een gokje houden en mogelijk snelle gains heb ik nog wat insaaaaayyyd informaaaatsjon. MOVR wordt binnenkort (vandaag of morgen gelist op Binance.) Gezien de recente prijsstijging van 15% is een groot deel van de MOVR hodlers hiervan bewust denk ik. De listing is nog nergens aangekondigd. Ik denk dat een MOVR naar de 600$ kan gaan. Maar het blijft een gok.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Het wordt weer tijd dat ik deze mag posten. Misschien morgen?Scirocco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:07:
Afgelopen dagen leek het wel altcoin season, vandaag lijkt het meer op shitcoin season..
Saai
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WyHtDj1LOi4Q2P1ihVCk1XWf.gif?f=user_large)
komt misschien wel goed joh, de ps3 was ook niet omgevallen met hun moeilijke eco-systeemMicroWhale schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:04:
[...]
Weet je wat ADA nodig heeft?
Bedrijven/Initiatieven die de blockchain daadwerkelijk gebruiken!
nothing stops this train
Aangezien jij toch wel vaak gelijk hebt, en 10% of 15% toch serieuze hoeveelheden zijn, toch maar een Polkawallet aangemaakt en mij aangemeldt voor Moonbeam en Acala. Om zo ook nog iets van extra rewards te kunnen verkrijgen.Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:38:
[...]
Nogmaals, je DOT moet naar je Polkawallet, niet naar Binance
Nog tips om de DOT's goed te laten renderen?
Lol, moet altijd wel beetje lachen om dit soort posts. Er is een keer een dagje geen gigantische pump en dan is het meteen "saai". Er zijn zoveel meer interessante ontwikkelingen in crypto dan alleen de prijsactie.Scirocco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:07:
Afgelopen dagen leek het wel altcoin season, vandaag lijkt het meer op shitcoin season..
Saai
Als je je verveelt; kijk eens naar de post die ik boven jouw post heb geplaatst. Volg die stappen en wie weet houd je er nog geld aan over.
Is ook zo.Kol Nedra schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:11:
[...]
komt misschien wel goed joh, de ps3 is ook niet omgevallen met hun moeilijke eco-systeem
Als het maar niet groter/beter wordt dan DOT want daar heb ik wel muntjes van
Kijkend naar de waarde van de warming up bonussen zitten ook forse verschillen - bijvoorbeeld clover (hoog) vs parallel (laag). Of lees ik het verkeerd?resusaapje schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:07:
[...]
Viel al te verwachten. Bij voorinleggen op moonbeam op binance krijg je als dank movr. Wat zou dat betekenen?
Verkopen voor btc.DaWayne schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:12:
[...]
Insert sarcasm meme.
Unity schijnt echt goed te zijn. Anders Godot, dat is helemaal open-source en gratis.DaWayne schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:12:
[...]
Ja. Een aantal is geen waardeHamscho schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:13:
[...]
Kijkend naar de waarde van de warming up bonussen zitten ook forse verschillen - bijvoorbeeld clover (hoog) vs parallel (laag). Of lees ik het verkeerd?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
jvel92 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:06:
Voor de liefhebbers die kans willen maken op een mogelijke airdrop van zkSync (scaling solution voor Ethereum wat komende maanden ergens uitkomt). Er is uiteraard geen garantie dat er daadwerkelijk een airdrop komt, maar een protocol testen kan bijzonder lucratief zijn als er wel een airdrop volgt.
Hier onder een stappen plan:Dit proces kun je uiteraard herhalen met meerdere ETH wallet adressen. Om te voorkomen dat je bijvoorbeeld net niet voldoet aan een bepaalde eis om te kwalificeren voor een airdrop, zou je bijvoorbeeld dagelijks een trade kunnen maken. Kost slechts een paar minuten van je tijd, maar kan in de toekomst een goede investering blijken te zijn.
- Verbind je MetaMask.
- Je krijgt een popup met "Tweet". Klik op Tweet, maar je hoeft de Tweet niet te versturen.
- Maak een trade.

Kon het niet laten
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Kun je vanuit de polkawallet ook 'rechtstreeks' inleggen in de projects ? Anders is het een zoveelste wallet.DaWayne schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:12:
[...]
Aangezien jij toch wel vaak gelijk hebt, en 10% of 15% toch serieuze hoeveelheden zijn, toch maar een Polkawallet aangemaakt en mij aangemeldt voor Moonbeam en Acala. Om zo ook nog iets van extra rewards te kunnen verkrijgen.
Vind echt genieten altijd die Discords: "Hi admin, why price drop? Any news?" en dat er dan alleen maar troll reacties komen met "rug", "devs on holiday".
Anywho, Rbuy Card (virtueel) eindelijk gekregen!

Wie heeft er zijn vaste lasten zoals verzekering etc via zijn kaart lopen?
Snap ik maar als ik aantal * prijs per coin doe kom ik op bijzondere verschillen
- clover 8 mln * 1,41 = 11 mln
- parallel = 0,5 mln
Uiteraard aantal deelnemers relevant per auction (uurtje wachten?) daarna apy inzichtelijk?
In mijn beleving heb ik niet vaak, maar altijd gelijk. Maar ik heb daar wekelijks gesprekken over met een meneer. Denk dat het een notaris is, want hij noteert echt heel veel tijdens zo'n gesprek. Echt heel veelDaWayne schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:12:
[...]
Aangezien jij toch wel vaak gelijk hebt, en 10% of 15% toch serieuze hoeveelheden zijn, toch maar een Polkawallet aangemaakt en mij aangemeldt voor Moonbeam en Acala. Om zo ook nog iets van extra rewards te kunnen verkrijgen.

Maar goed. Moonbeam en Acala hebben beide geen max cap op het aantal DOT dat mee mag doen. Dat weerhoudt mij om deze projecten te ondersteunen met mijn dotjes. Ben er nog niet helemaal uit, ik beslis wel enkele dagen na de start van de crowdloan.
Tip om DOT te laten renderen? Euh? Gewoon staken en eventueel meedoen met (zorgvuldig gekozen) crowdloans, that's it. In de nabije toekomst kun je dotjes ook gebruiken in een van de defi projecten (zoals Acala), net zoals je BNB kunt gebruiken op de Binance Smart Chain.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 99% gewijzigd door A87 op 04-11-2021 13:25 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
ETHEREUMA87 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:25:
BITCOIN ziet er nu slecht uit
Volgens mij kan zoiets helaas nietXqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:22:
Mwah het vrij rustig gebleven in de paar uur dat ik weg was.
Anywho, Rbuy Card (virtueel) eindelijk gekregen!![]()
Wie heeft er zijn vaste lasten zoals verzekering etc via zijn kaart lopen?
ben blij dat ik niet in ether of BTC zit.. ether is al zo gegroeit
Je hebt gelijk. Het is echt waardeloos om ETH te hebben vandaag de dag.A87 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:26:
[...]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb toch een buy order gezet voor BTC. Als die wordt gehit ben ik wel happy.A87 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:26:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Daarom zat ik dus te denken om ook een deel van mijn DOT in Astar te stoppen.Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:23:
[...]
In mijn beleving heb ik niet vaak, maar altijd gelijk. Maar ik heb daar wekelijks gesprekken over met een meneer. Denk dat het een notaris is, want hij noteert echt heel veel tijdens zo'n gesprek. Echt heel veel![]()
Maar goed. Moonbeam en Acala hebben beide geen max cap op het aantal DOT dat mee mag doen. Dat weerhoudt mij om deze projecten te ondersteunen met mijn dotjes. Ben er nog niet helemaal uit, ik beslis wel enkele dagen na de start van de crowdloan.
Tip om DOT te laten renderen? Euh? Gewoon staken en eventueel meedoen met (zorgvuldig gekozen) crowdloans, that's it. In de nabije toekomst kun je dotjes ook gebruiken in een van de defi projecten (zoals Acala), net zoals je BNB kunt gebruiken op de Binance Smart Chain.
Denk nog steeds: 80% Moonbeam en 20% Astar
nothing stops this train
Verwijderd
Goeie post, met de aanvulling dat het al wel vrijwel zeker is dat er ooit een airdrop volgt, zie https://zksync.io/faq/tokenomics.htmljvel92 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:06:
Voor de liefhebbers die kans willen maken op een mogelijke airdrop van zkSync (scaling solution voor Ethereum wat komende maanden ergens uitkomt). Er is uiteraard geen garantie dat er daadwerkelijk een airdrop komt, maar een protocol testen kan bijzonder lucratief zijn als er wel een airdrop volgt.
Hier onder een stappen plan:Dit proces kun je uiteraard herhalen met meerdere ETH wallet adressen. Om te voorkomen dat je bijvoorbeeld net niet voldoet aan een bepaalde eis om te kwalificeren voor een airdrop, zou je bijvoorbeeld dagelijks een trade kunnen maken. Kost slechts een paar minuten van je tijd, maar kan in de toekomst een goede investering blijken te zijn.
- Verbind je MetaMask.
- Maak een trade.
vraag is natuurlijk hoe en wat etc
Zit ook aan Astar te denken (maar ook weer niet). Moonbeam kun je wellicht beter kopen vlak na de lancering.Kol Nedra schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:28:
[...]
Daarom zat ik dus te denken om ook een deel van mijn DOT in Astar te stoppen.
Denk nog steeds: 80% Moonbeam en 20% Astar
Maar ik laat het ff afhangen van de toestroom van dotjes in de eerste dagen. Er is geen reden om er direct bovenop te zitten.
De komende maanden gaat Henk weer zakken met shitcoins inladen en naderhand uitleggen aan Ingrid dat een verlies van 95% geen verlies is zolang je niet verkoopt.
Ik spreek de hoop uit dat ik dit keer mijn hele PF op tijd heb verkocht, is in 2018 niet helemaal goed gegaan.
Moonbeam is bij velen de nr 1, en als er daadwerkelijk geen hardcap is kan het zeker zo zijn dat je minder % return erop krijgt dan bv bij een asset wat wel een max fixed %DOT mee mag doen....Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:31:
[...]
Zit ook aan Astar te denken. Moonbeam kun je wellicht beter kopen vlak na de lancering.
Maar ik laat het ff afhangen van de toestroom van dotjes in de eerste dagen. Er is geen reden om er direct bovenop te zitten.
maar veel signalen zeggen wel dat Moonbeam het zeer goed gaat doen
nothing stops this train
Wat een afzetters...

Ja wat een shitcoin is het ook.A87 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:25:
BITCOIN ziet er nu slecht uit. omdat de weekly er slecht uit ziet
Dat lijkt me een mooi buy-target
Thanks! Ja, mooie aanvulling.Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:30:
[...]
Goeie post, met de aanvulling dat het al wel vrijwel zeker is dat er ooit een airdrop volgt, zie https://zksync.io/faq/tokenomics.html
vraag is natuurlijk hoe en wat etc
Vraag met airdrops is altijd een beetje hoe en wat. Maar een mooie airdrop meepakken kan echt een enorme boost geven aan je portfolio.
Afgelopen maandag werd ook bekend dat iedereen die een .eth domein had geregistreerd een ENS airdrop krijgt. Was even balen, want stond tijdje terug ook op het punt om wat .eth adressen te registeren, maar vond die fee van enkele tientjes wat veel

Verwijderd
met wat promotie gaat die strak natuurlijk makkelijk naar 300 USD
edit smiley kwam niet door
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2021 13:44 ]
Ik geloof jeVerwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:41:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sPaTA21ZiFocJu4aHG2mE7Qf.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
Easy...Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:41:
[...]

Vorige piek (april/mei) was het ETH die 3 weken later dan BTC een op dat moment ATH neerzette. De richting van de koersen daarna weet iedereen (down).
Nu zitten we 2 weken na de ATH van BTC (67.000) en ETH is bezig met een nieuwe ATH.
Bevalt mij allemaal niet echt, ik zou graag wat meer opwaartse kracht bij BTC zien in dit stadium.
BTC 44k kan makkelijk is iedereen weer ontruimt en rekt, net bij uitbraak doet btc mehh is slecht tekenBTC100K2021 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:42:
@Richh Ik snap je post van gisteren nu beter, kijkende naar ETH die een ATH zet en tegelijk hangt BTC er zielig bij.
Vorige piek (april/mei) was het ETH die 3 weken later dan BTC een op dat moment ATH neerzette. De richting van de koersen daarna weet iedereen (down).
Nu zitten we 2 weken na de ATH van BTC (67.000) en ETH is bezig met een nieuwe ATH.
Bevalt mij allemaal niet echt, ik zou graag wat meer opwaartse kracht bij BTC zien in dit stadium.
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 04-11-2021 13:47 ]
Thanks, deze kon ik nog niet!
Onderstaande is minder onwaarschijnlijk.
:fill(white):strip_exif()/f/image/0ja365YIrJTCyWCH2hxLXTxs.png?f=user_large)
Deze ook, nog ff geduld:fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:45:
[...]
Thanks, deze kon ik nog niet!
Onderstaande in minder onwaarschijnlijk.![]()
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yBDmgWCRl3vBxCVnIyHBGass.jpg?f=user_large)
69
nothing stops this train
Precies dat dus. Combineer dat met een double top die echt in your face getekend is op eigenlijk alle coins en je kan moeilijk stellen dat het lekker gaatBTC100K2021 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:42:
@Richh Ik snap je post van gisteren nu beter, kijkende naar ETH die een ATH zet en tegelijk hangt BTC er zielig bij.
Nu zitten we 2 weken na de ATH van BTC en ETH is bezig met een nieuwe ATH.
Ondertussen kondigt de FED eventjes aan dat ze hun opkoopprogramma gaan afbouwen...
Tegelijkertijd vind ik het wel een mooi recept voor een gigantische fakeout <58k om daarna weer moon te doen

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De token zal het zeker goed doen, kijk alleen al naar kleine broertje MOVR.Kol Nedra schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:35:
maar veel signalen zeggen wel dat Moonbeam het zeer goed gaat doen
Maar als je er maar weinig van krijgt, schiet dat niet op natuurlijk
GLMR is tot nu toe wel de enige token waarbij ik bereid ben om die 2 jaar uit te zitten. Je moet er niet aan denken om in de bear market een kleine nutteloze token te moeten slijten. Dan had je beter je DOT kunnen staken (12% per jaar is natuurlijk meer dan 24% per 2 jaar ivm het wekelijkse compounding effect).
Misschien willen ze je EOS niet. Wat moeten ze ermee?fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:37:
€100 voor het converteren van EOS naar EUR bij Coinbase.
Wat een afzetters...
Hoe staat jullie tegenover dit gebeuren? Je moet je dot namelijk 96 weken locken..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Hoe zit het met de Spread bij CRO? Ik vind die bij Crypto.com altijd vrij fors lijken (al moet ik dat misschien gewoon een keer uitzoeken)Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:53:
Ook wel relaxt dat je voor alle CRO transacties (> fiat, > CRO) geen fees heb
Binance heeft er haast mee. Dat snap ik, Binance wil je tokens.Khaelos schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:52:
Vanaf 1400 uur kan je dingen gaan doen met de dot parachains auctions via Binance.
Hoe staat jullie tegenover dit gebeuren? Je moet je dot namelijk 96 weken locken..
Maar nogmaals, wacht ff rustig de rewards af. De crowdloans starten pas op 11 november. En ook op 13 of 14 november ben je ruim op tijd om in te stappen. Je hebt dan beter zicht op de rewards per DOT.
En ik gooi de Polkawallet er nog een keer in als je van hogere rewards houdt.
Nu rust ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 04-11-2021 13:55 ]
Vol in Astar hier, multichainen met Sota Watanabe.Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:31:
[...]
Zit ook aan Astar te denken (maar ook weer niet). Moonbeam kun je wellicht beter kopen vlak na de lancering.
Maar er is nog een week voor wat meer research en info.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 04-11-2021 13:56 ]
Ik ben er nog niet over uit. 96 weken is in crypto tijd een eeuwigheid en daarin zit 100 pro een dikke bearmarket en zullen er opnieuw veel projecten naar de crypto graveyard verdwijnen. Ik vind het lastig deze en ik kijk nog even de kat uit de boom.Khaelos schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:52:
Vanaf 1400 uur kan je dingen gaan doen met de dot parachains auctions via Binance.
Je krijgt toch wel bdot tokens die je ieder moment kan verkopen, net zoals beth bij eth 2.0?keepitfrosty schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:56:
[...]
Ik ben er nog niet over uit. 96 weken is in crypto tijd een eeuwigheid en daarin zit 100 pro een dikke bearmarket en zullen er opnieuw veel projecten naar de crypto graveyard verdwijnen. Ik vind het lastig deze en ik kijk nog even de kat uit de boom.
Zekers dat wel.knakworst schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:57:
[...]
Je krijgt toch wel bdot tokens die je ieder moment kan verkopen, net zoals beth bij eth 2.0?
Zit er een DOT cap op de crowdloan van Astar? Kon ik niet zo snel vinden.Ngangatar schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:55:
[...]
Vol in Astar hier, multichainen met Sota Watanabe.
En ontvang je een aanzienlijk percentage van de tokens direct nadat ze een crowdloan hebben gewonnen?
Beide zijn essentieel imo.
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 04-11-2021 14:00 ]
2,8% oid.freeki91 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:54:
[...]
Hoe zit het met de Spread bij CRO? Ik vind die bij Crypto.com altijd vrij fors lijken (al moet ik dat misschien gewoon een keer uitzoeken)
- oepsie verkeerd gelezenMooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:58:
[...]
Zit er een DOT cap op de crowdloan van Astar? Kon ik niet zo snel vinden.
En ontvang je een mooie percentage van de tokens direct nadat ze een crowdloan hebben gewonnen?
[ Voor 6% gewijzigd door Khaelos op 04-11-2021 14:03 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Slots can be leased for 3 months per period, with a maximum duration of 96 weeks.Khaelos schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:52:
Dus minimaal 3 maanden, maximaal 96 weken locken.
Misschien met een beetje geluk goed timen, en in de bearmarket GLMR tjes te kopen...
Oh en when CRO dikke $5 dollar? Dan kunnen we de card unstaken en daarna herstaken.. Dan wordt het echt lachen gieren brullen

UberLurker Departement #GG.
Dat is dus de info die ik ook nog moet zoeken. Voorlopig ben ik vooral in de filosofie van de ontwikkelaars gedoken. Bijvoorbeeld:Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:58:
[...]
Zit er een DOT cap op de crowdloan van Astar? Kon ik niet zo snel vinden.
En ontvang je een aanzienlijk percentage van de tokens direct nadat ze een crowdloan hebben gewonnen?
Ik kan me voorstellen dat velen deze video's niet volledig willen kijken en liever tips van anderen volgen. Heavy kijkmateriaal.
Heb dit ook aan mijn broek gehad. Te snel voor de blue gegaan.Servor schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:04:
Ben toch maar gelijk voor het volgende level debit card gegaan op CRO. In de chat zag ik voorbijkomen dat je een reissue fee van 50 EUR hiervoor zou moeten betalen?! Iemand daar ervaring mee?
50 Euro upgrade.
Kanonne.dorbie schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:05:
[...]
Heb dit ook aan mijn broek gehad. Te snel voor de blue gegaan.
50 Euro upgrade.
Google is je vriend.crypto-mdk schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:06:
Is er ergens een overzicht met de parachain auctions? Om nu voor 96 weken zonder onderzoek via Binance te gaan, gaat me te ver.
O.a. https://parachains.info/
Ik zat te kijken voor Moonbeam...Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:55:
[...]
Binance heeft er haast mee. Dat snap ik, Binance wil je tokens.
Maar nogmaals, wacht ff rustig de rewards af. De crowdloans starten pas op 11 november. En ook op 13 of 14 november ben je ruim op tijd om in te stappen. Je hebt dan beter zicht op de rewards per DOT.
En ik gooi de Polkawallet er nog een keer in als je van hogere rewards houdt.
Nu rust ik.
Maar ga idd niet staken. Om de volgende redenen:
- 716 dagen je coins kwijt zijn (aan Binance én de Moonbeam) is niet mijn ding. Ik ben dan wel een hodler, maar niet op deze manier. Beschikking over assets is voor mij een groot goed.
- Er is een fixed aantal GLMR. Mijn inleg is dusdanig laag dat het wss niet echt loont.
- Het aantal MOVR in circulatie is nog dusdanig laag dat het risico voor mij te hoog is.
https://www.reddit.com/r/..._record_of_kucoin_or_its/
Ik hoorde dat acala de meeste kans heeft om de eerste te winnen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Check deze site: https://parachains.info/Khaelos schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:09:
Welke van de parachains op Binance vinden jullie het meest interessant?
Ik hoorde dat acala de meeste kans heeft om de eerste te winnen
Daarbij raad ik aan om goed je onderzoek te doen voordat je je DOT 2 jaar lang in een crowdloan steekt.
Fijn dat Binance zorgt voor een nieuwe wave aan geinteresseerden...
Ik ga ook niet meer mijn best doen om Polkawallet aan te raden. Locked tokens zijn locked tokens, dat is goed voor de prijs
Wel een versie ATH in iedergeval. 3 dagen op rij nu. 70 69 Dollar incoming?sjorremans schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:10:
DOT gaat er weer eens voor!Zit DOT ondertussen al in price discovery mode?
Dit dus….Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:13:
[...]
Fijn dat Binance zorgt voor een nieuwe wave aan geinteresseerden...
Ik ga ook niet meer mijn best doen om Polkawallet aan te raden. Locked token zijn locked tokens, dat is goed voor de prijs
Mensen kom hups. Allemaal DOT jes kopen en naar Binance. Dit is de laatste kans!

UberLurker Departement #GG.
Mits goed overwogen, kan het fijn uitpakken. Uiteindelijk zijn we hier om centjes te verdienen toch?BTC100K2021 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:15:
Een altcoin locken voor 96 weken, dat kan alleen maar goed gaan. Voordeel is dat het zo lang is dat je bijna weer de bearmarket uit bent.
Ik ben blij dat ik een deel van mijn KSM een jaar in Moonriver gestoken heb. Ik heb er mijn DOT stack mee kunnen verdubbelen....en ruim de helft van de MOVR tokens moeten nog uitgekeerd worden. De rewards waren lachwekkend hoog. (1 KSM gaf 14 MOVR, dus (destijds) $250 inleggen = (momenteel) $6300 rewards !)
Nu is dit wel het meest gunstige voorbeeld van alle crowdloans. Dus ook al heb je je huiswerk goed gedaan, je hebt nog wel een beetje mazzel nodig. Anderzijds; wanneer je het bagetaliseert, weet je zeker dat je er niets aan verdient
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 04-11-2021 14:41 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!