[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.241 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik waag er één bericht aan met als doel het hier vanaf nu bij te kunnen laten, want dit komt zeer regelmatig terug: Zowel Middelkoop als PlanB hebben een visie op de financiële wereld / Bitcoin en daarnaast een idee over het COVID-19 gebeuren. Middelkoop als persoon staat het natuurlijk vrij om beide onderwerpen te combineren. PlanB in principe ook, maar, naar mijn idee is zijn Twitter account / imago 100% gebaseerd op het Bitcoin S2F model en zou hij dit niet moeten vermengen met zijn ideeën over COVID-19. Hij gebruikt zijn Bitcoin S2F volgers als platform om zijn COVID-19 mening te verkondigen en dat is iets waar hij naar mijn idee ver weg van zou moeten blijven. Ik hoop ook dat we dit hier verder kunnen scheiden. PlanB volgen wij vanuit dit topic om zijn S2F model en niet om zijn visie op COVID-19...

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 14-11-2021 17:44 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
https://www.5111.store/product/goldshell-kd5/?wpam_id=1

roi 6 maanden. Moet Kadena alleen niet in gaan kakken.

God morks in wysterious ways.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:52
** Knip, precies dat is dus niet wenselijk. ** maargoed laten we het hier vooral hebben over crypto; waar we met zijn allen bijna dezelfde visie over hebben 👍
ik zeg bijna natuurlijk, de ene wilt namelijk zoveel mogelijk € verdienen aan crypto terwijl de andere juist zoveel mogelijk Bitcoin wilt verdienen...

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 14-11-2021 17:40 ]

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:39

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xI8gItDaTVTaSNCs7TVakgiQzsE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Am2XD2sT7ajg0IPcZLTs5uMX.gif?f=user_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27

Darrell

Fiat moonboy

Nu zie ik wel een W op de 4h @anti elppa

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZU62Z8eVzDGWhdZ3m0CkAqNxtXE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zKhEJZImtENxDhJLbBformfv.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Roep me maar zodra we bij de favoriet knop zijn ;)

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Slenteren door Lissabon is een aanrader maarre wen moon? Anders moet ik mijn eigen hamburger diy flippen straks en wordt het geen rijkelijk Portugese maaltijd :(

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Joosie200 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:43:
Slenteren door Lissabon is een aanrader maarre wen moon? Anders moet ik mijn eigen hamburger diy flippen straks en wordt het geen rijkelijk Portugese maaltijd :(
Portugal is spotgoedkoop. En overal met curve en Binance Card kunnen betalen.

Neem hier bijvoorbeeld een bacalhau a bras. O Gaiteiro
https://maps.app.goo.gl/wd4zFbgojFkLLMZs5

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Taro schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:29:
[...]

Ik waag er één bericht aan met als doel het hier vanaf nu bij te kunnen laten, want dit komt zeer regelmatig terug: Zowel Middelkoop als PlanB hebben een visie op de financiële wereld / Bitcoin en daarnaast een idee over het COVID-19 gebeuren. Middelkoop als persoon staat het natuurlijk vrij om beide onderwerpen te combineren. PlanB in principe ook, maar, naar mijn idee is zijn Twitter account / imago 100% gebaseerd op het Bitcoin S2F model en zou hij dit niet moeten vermengen met zijn ideeën over COVID-19. Hij gebruikt zijn Bitcoin S2F volgers als platform om zijn COVID-19 mening te verkondigen en dat is iets waar hij naar mijn idee ver weg van zou moeten blijven. Ik hoop ook dat we dit hier verder kunnen scheiden. PlanB volgen wij vanuit dit topic om zijn S2F model en niet om zijn visie op COVID-19...
** Knip ivm COVID-19 discussie **
Vanuit dit topic snap ik je redenatie.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 14-11-2021 17:48 ]

https://opensea.io/seaart

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:42
Op naar die voorspelde 9,8K!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
enomiss schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:46:
[...]
Vanuit dit topic snap ik je redenatie.
Ik redeneer ook alleen vanuit dit topic. En daar wil ik het verder ook bij laten vanuit dit topic gezien.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:02
Sorry deze discussie oprakelen was niet mijn bedoeling.

Ontopic:
Met 10k candles naar 95k ik heb wat hopium nodig iemand nog iets te shillen?

Zit nog te twijfelen hoe ik m'n BNB ga staken. Of in de BNB Vault en lang wachten met verkopen van de shittokens (hopende dat ze meer waard worden over 1-2 jaar) of gewoon alles voor BNB staken. Wat doen jullie met BNB?

[ Voor 43% gewijzigd door dylan_ op 14-11-2021 17:55 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
We zitten weer waar we vrijdagavond gesloten zijn volgens de CME futures.
Vannacht maar eens kijken of we gaan moonen.
En voor nu: Go MAX, broembroem ;)

Verwijderd

Bitcoin speelt weer mentale spelletjes met ons. Hodlllll

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:46:
[...]
Portugal is spotgoedkoop. En overal met curve en Binance Card kunnen betalen.

Neem hier bijvoorbeeld een bacalhau a bras. O Gaiteiro
https://maps.app.goo.gl/wd4zFbgojFkLLMZs5
De goed aangeschreven eettentjes zijn zondag dicht zo ook jouw voorbeeld. Die neem ik morgen mee d:)b Portugezen houden van vis/vlees met rijst of patat. Ik ook dus over een paar uur rond Portugese eettijd maar eens kijken wat er open is.

Het zou mooi wezen als bitcoin een higher low noteert dus >62.5k. Just do it!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Koop ik er een paar! Ipv de tiendes die ik nu heb…

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
PlanR schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:09:
[...]

Koop ik er een paar! Ipv de tiendes die ik nu heb…
Zijn aardig op weg trouwens hehe. Nee hoor, prachtige maand!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Verwijderd

** Zoek het nou niet op... **

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 14-11-2021 18:27 ]

• Kol Nedra
dylan_ schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:51:
Sorry deze discussie oprakelen was niet mijn bedoeling.

Ontopic:
Met 10k candles naar 95k ik heb wat hopium nodig iemand nog iets te shillen?

Zit nog te twijfelen hoe ik m'n BNB ga staken. Of in de BNB Vault en lang wachten met verkopen van de shittokens (hopende dat ze meer waard worden over 1-2 jaar) of gewoon alles voor BNB staken. Wat doen jullie met BNB?
heb je een Binance card gebruik je ook graag launchpad opties met zoveel mogelijk % montly average gebruik dan 100% vault.
zo niet dan locked 90dagen 2de beste optie....

nothing stops this train

Verwijderd

Skrunsies schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:02:
Vanaf dag 1 al in mijn pf. Want card..

Hele tijd stil gestaan en ‘gewerkt’ als stable coin. Maar als ik nu zie waar mijn CRO stack op staat. Heb ik toch wel moeite om het niet te verpatsen voor iets anders..

Voor mijn hopium gehalte, denken jullie dat CRO deze run nog kan verassen en insane gains kan laten zien ?

Want dan blijf ik nog effe op mijn handjes zitten.
Niemand kan je hier een 100% zekerheid geven. Het kan stijgen, het kan dalen. Als ik het wist zou ik het zeggen... Wanneer die oranje geitencoin bovenaan de lijst naar 50k dondert gaat de rest ook...

Als je moeite hebt met de hoeveelheid geld die er nu in zit, dan is afromen nooit een slecht plan.

Zou je dezelfde hoeveelheid muntjes gekocht hebben voor wat het nu waard is? Dat vind ik zelf altijd wel een mooie indicatie.

Oprecht succes met je keuze. Moon gaan is 1 ding, een exit bepalen een 2e.

• resusaapje
  • Laatst online: 16-01 12:02

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:44:
Nog steeds niet gekozen: Moonbeam of Acala, aan ene kant liever Moonbeam, maar daar zijn de contributions velen malen hoger (dus daarom twijfel ik)..... of ik ga een verdeling doen tussen die 2.....

Astar ga ik zoiezo nemen
Ik heb alweer spijt dat ik Moonbeam en Acala heb genomen. Veel te lage opbrengsten. Astra ziet nog goed uit idd. Zodra de eerste tranch van de eerste twee loskomt, meteen omzetten in dot en in andere projecten stoppen, is mijn plan

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59
Moon

Zero.

• enomiss
Ik vind het echt niet meer kunnen de onaangekondigde withdrawal locks op Bitvavo. Ik had er wat extra DOT gekocht omdat het even gemakkelijk was met ideal. Vervolgens gooien ze de boel gewoon dicht. Let maar op, gedurende de hele crowdloan periode. Geen fatsoenlijke reactie via support, helemaal geen reactie eigenlijk. Ik zoek een moment om DOT te verkopen en bij een daling terug te kopen via een andere exchange, maar dit is op dit moment te risky. Ik vind het letterlijk echt crimineel. Ik ben er helemaal klaar mee, met die k*t exchange.

• resusaapje
  • Laatst online: 16-01 12:02

resusaapje

h less

enomiss schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:08:
Ik vind het echt niet meer kunnen de onaangekondigde withdrawal locks op Bitvavo. Ik had er wat extra DOT gekocht omdat het even gemakkelijk was met ideal. Vervolgens gooien ze de boel gewoon dicht. Let maar op, gedurende de hele crowdloan periode. Geen fatsoenlijk reactie via support, helemaal geen reactie eigenlijk. Ik zoek een moment om DOT te verkopen en bij een daling terug te kopen via een andere exchange, maar dit is op dit moment te risky. Ik vind het letterlijk echt crimineel. Ik ben er helemaal klaar mee, met die k*t exchange.
Vanwege die verplichting tot filmpjes koop ik daar alleen maar NEO, verstuur die naar Nance en vandaaruit volgt wat ik eigenlijk wil

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59
Ik vind het echt niet meer kunnen de onaangekondigde withdrawal locks op Bitvavo. Ik had er wat extra DOT gekocht omdat het even gemakkelijk was met ideal. Vervolgens gooien ze de boel gewoon dicht. Let maar op, gedurende de hele crowdloan periode. Geen fatsoenlijke reactie via support, helemaal geen reactie eigenlijk. Ik zoek een moment om DOT te verkopen en bij een daling terug te kopen via een andere exchange, maar dit is op dit moment te risky. Ik vind het letterlijk echt crimineel. Ik ben er helemaal klaar mee, met die k*t exchange.
2018 all over again. Toen hadden we dat met litebit.

Zero.

• enomiss
resusaapje schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:49:
[...]

Ik heb alweer spijt dat ik Moonbeam en Acala heb genomen. Veel te lage opbrengsten. Astra ziet nog goed uit idd. Zodra de eerste tranch van de eerste twee loskomt, meteen omzetten in dot en in andere projecten stoppen, is mijn plan
Ik vind het nog maar moeilijk in te schatten wat de rewards gaan opleveren. Vooral gezien de gespreide uitkering over 2 jaar. Daarvoor is het belangrijk dat een project 2 jaar lang blijft bestaan. Misschien wordt 1 Acala wel 500 waard, of 3 cent. Geen idee, nog niet onderzocht wat redelijk zou kunnen zijn... Als iemand analyses heeft gedaan en rewards goed vergeleken heeft ben ik benieuwd!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Taro schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:29:
[...]

PlanB vindt dat bitcoin een 'self sovereign valuta' is. Dus het is "een eigen bank zijn" voor geld (= tijd en energie), en ook hoe vrij (definitie van vrijheid ontbreekt nog in zijn context) je bent. Maar dat laatste kan nu even niet vanwege een virus en daarom tweet hij er veel over hoe vrijheid in het geding is. Je kan het ook zien dat je veel bitcoins hebt (valuta van de vrijheid, want decentraal), maar niet zelf vrij kan zijn door een wereldregime.
Persoonlijk ben ik mee eens dat vrijheid niet onvoorwaardelijk is. Dit gedoe is natuurlijk omdat bitcoin enorm politiek beladen is geworden sinds dat het gedoogd word door vele landen, en het feit dat politiek een persoonlijk iets is met verschillende meningen. Ik zie het zelf zo dat hoe "goed" het met bitcoin gaat, hoe minder goed het met de wereld gaat...

Ik snap zijn standpunt wel (lees: bespreken over vrijheid-gerelateerde onderwerpen), maar goed... Niet iedereen is het mee eens en dat kan hem schaden. Eigenlijk wel slim dat hij anoniem is.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-01 15:37
Hi, mijn eerste post hier, lees al een tijd mee maar nooit wat gepost. Wilde eerst vragen wen moon of iets over de Bruna maar heb een wat meer inhoudelijke vraag. Voor mij beleg je eig alleen in crypto met wat je kan missen, dus niet met al je spaarfiat maar die staat wel hard minder waard te worden. Is het verstandig om een deel als stable coin te staken en daarmee wel “rente” te trekken zonder dat je last hebt van koersschommelingen? (Los van de euro-dollar schommelingen dan)? Of zitten daar ook risico’s aan? (Uiteraard icm goede beveiliging)

• enomiss
Qunix schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:14:
[...]

PlanB vindt dat bitcoin een 'self sovereign valuta' is. Dus het is "een eigen bank zijn" voor geld (= tijd en energie), en ook hoe vrij (definitie van vrijheid ontbreekt nog in zijn context) je bent. Maar dat laatste kan nu even niet vanwege een virus en daarom tweet hij er veel over hoe vrijheid in het geding is. Je kan het ook zien dat je veel bitcoins hebt (valuta van de vrijheid, want decentraal), maar niet zelf vrij kan zijn door een wereldregime.
Persoonlijk ben ik mee eens dat vrijheid niet onvoorwaardelijk is. Dit gedoe is natuurlijk omdat bitcoin enorm politiek beladen is geworden sinds dat het gedoogd word door vele landen, en het feit dat politiek een persoonlijk iets is met verschillende meningen. Ik zie het zelf zo dat hoe "goed" het met bitcoin gaat, hoe minder goed het met de wereld gaat...

Ik snap zijn standpunt wel, maar goed... Niet iedereen is het mee eens en dat kan hem schaden. Eigenlijk wel slim dat hij anoniem is.
99 van de 100 Bitcoin maxi's zijn libertariërs. Dus nogal logisch dat de richting waar het opgaat in de wereld hun (incl. mezelf) niet aanstaat. Ze laten zich ook niets wijsmaken over diverse andere thema's zoals ***, ***, ***, ***, en ***. Daarnaast gooien ze graag een lekkere steak op het vuur. Gewoon omdat het superfood is en wij geen konijnen zijn. Middelvinger naar alle leugens.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 14-11-2021 19:21 ]

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 20:11
Don Guacamole schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:19:
Hi, mijn eerste post hier, lees al een tijd mee maar nooit wat gepost. Wilde eerst vragen wen moon of iets over de Bruna maar heb een wat meer inhoudelijke vraag. Voor mij beleg je eig alleen in crypto met wat je kan missen, dus niet met al je spaarfiat maar die staat wel hard minder waard te worden. Is het verstandig om een deel als stable coin te staken en daarmee wel “rente” te trekken zonder dat je last hebt van koersschommelingen? (Los van de euro-dollar schommelingen dan)? Of zitten daar ook risico’s aan? (Uiteraard icm goede beveiliging)
Ja er zitten ook risico's aan. Je kunt een deel van het risico beperken door verschillende platformen te gebruiken. Maar garanties ga je niet krijgen. Nexo, Crypto.com, Block-fi en Celsius zijn volgens mij wel de populairste cefi platformen, waarbij Nexo rente op de euro geeft (EURx).

• enomiss
2021: 1 liter Guacamole = 15 euro
2022: 1 liter Guacamole =

Antwoord A = 100 euro
Antwoord B = 100.000 euro
Antwoord C = 100.000.000 euro

All-in Bitcoin dus.

Verwijderd

De grootste gevaren (die ik zo kan bedenken)

- Een stablecoin KAN theoritisch zijn peg met de dollar/euro verliezen.
- Platvormen waar je deze kunt stallen tegen rente vallen niet onder de bankgarantie.

En dan nog het stukje beveiliging van je inlog gegevens maar die noemde je zelf ook al.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Wanneer je meer dan 10% rendement pakt is er altijd sprake van een (behoorlijk) risico. Het platform zou gehackt kunnen worden en depositogaranties zijn er natuurlijk niet. Ik vind het zelf ook interessant, maar ik kan mij het icesave debacle nog te goed herinneren. Dat maakt me wel voorzichtig.

Aangaande die stable coins is er natuurlijk ook een risico. Laatst nog een artikel gelezen over de twijfels over de backing van de miljarden van Tether.

Volgens mij is er ook een apart topic over het staken van stables.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-01 15:37
Ok thanks allemaal! Denk dr nog maar eens over na. En all-in bitcoin is wellicht ook een goed idee- get rich or die trying-

• Kol Nedra
vergeet niet dat stablecoin alleen ''stable'' is met dollar...... de koopkracht van deze shitcoin verliest veel waarde.
op macro niveau is een stablecoin een goede keuze, maar bv nu bitcoin kopen en 5 jaar wachten (+5 jaar staken) is een betere optie (tenminste in mijn ogen).

stablecoin LP optie
rUSD/BUSD 31%: (BSC)
rUSD/USDC 35% (Matic)
https://appv2.rampdefi.com/#/

niet mijn ding hoor, ik ben meer van de high risk high reward, dus ik zit in crypto +btc en niet stablecoins ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 14-11-2021 19:47 ]

nothing stops this train

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Kol Nedra schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:39:
[...]

niet mijn ding hoor, ik ben meer van de high risk high reward, dus ZHEE GREEAAT REEZZEEET ;)

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• A87
  • Niet online

A87

Skrunsies schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:44:
Ik DCA vandaag mooi 3% in CRO

Vriendin lief moest een nieuwe trailer hebben. En wat denk je? I BECAME BILLIONAIRREEE *O*

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09-2025
Dit was voor mij inderdaad ook de reden om te stoppen bij Bitvavo. Op een gegeven moment zat ik met 3 coins die ik niet kon withdrawen. Voor Ideal kun je altijd nog bij coinbase terecht.

Ik nam eerst nog het beperkte aantal coins en de lage staking opbrengsten voor lief, maar dit was wel de druppel.

[ Voor 6% gewijzigd door ETH2.0 op 14-11-2021 19:59 ]

• Kol Nedra
ETH2.0 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:56:
[...]

Dit was voor mij inderdaad ook de reden om te stoppen bij Bitvavo. Op een gegeven moment zat ik met 3 coins die ik niet kon withdrawen. Voor Ideal kun je altijd nog bij coinbase terecht.
misschien moet ik coinbase aanmaken dan (heb ik niet)
maar ach Kraken werkt ook en als je vooruit denkt is SEPA snel genoeg d:)b

nothing stops this train

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09-2025
Kol Nedra schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:58:
[...]

misschien moet ik coinbase aanmaken dan (heb ik niet)
maar ach Kraken werkt ook en als je vooruit denkt is SEPA snel genoeg d:)b
Zeker een aanrader, ook omdat je nog iets van $30 gratis crypto krijgt met wat quizzen doen. Enige nadeel is dat je de zoveelste exchange weer je paspoort of rijbewijs moet geven.

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:03
Ik ben het even kwijt - wat bedoel je hier precies mee? Gebruik sinds een tijdje Bitvavo maar heb niets gehoord van een withdraw lock..

• Kol Nedra
niels2322 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:14:
[...]

Ik ben het even kwijt - wat bedoel je hier precies mee? Gebruik sinds een tijdje Bitvavo maar heb niets gehoord van een withdraw lock..
TRON is al weken locked dat ik weet, pas geleden XLM ook.... de rest weet ik niet hoe dat zit

nothing stops this train

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/exc-xusrBP5V2zyTq-Vl7JlcYSg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l36lqMRgAIJPv0mDJD9YcNuk.jpg?f=user_large

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-01 14:30
** Referral **

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 14-11-2021 20:28 ]

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:00
Nice screensaver!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jNVMe-OO8bpz2Bti21Xj6nqVBTs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lbeiP1skB576QyEJ4zuwMRo2.gif?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door elektriekert op 14-11-2021 20:26 ]

Verwijderd

** Quote hem dan niet... **

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 14-11-2021 20:29 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:33

YES

Moderator General Chat
Haha die serie was echt geniaal, ik hou echt van die humor. Jammer dat het bij 4 seizoenen gebleven is :)

OT: 64k weer bereikt zie ik, op de 4H stuiteren we op een opwaards trendlijntje rustig aan naar boven. Maar ik wacht nog steeds op die moeder der groene kaarsen, waar blijft ie nou?

Verwijderd

YES schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:29:
[...]

Haha die serie was echt geniaal, ik hou echt van die humor. Jammer dat het bij 4 seizoenen gebleven is :)

OT: 64k weer bereikt zie ik, op de 4H stuiteren we op een opwaards trendlijntje rustig aan naar boven. Maar ik wacht nog steeds op die moeder der groene kaarsen, waar blijft ie nou?
Die daily candle van 10k *O*

• elektriekert
YES schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:29:
[...]

* elektriekert inserts your mom joke

• YES

YES

Moderator General Chat
Ja en dan 69 dagen achter elkaar ook gewoon!

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:31:
[...]

* elektriekert inserts your mom joke
* YES inserts green candle into your mom joke

Verwijderd

Blauwe letters, run!

*rent*

Rode candles, kut!

*rent terug naar topic*

Pricetarget, sir?

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
ANKR -> MOON -> short leverage 20x

• YES

YES

Moderator General Chat
690k vannacht om 4:20 uur, sir.

Verwijderd

Mozes123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:39:
This, I understand.

• YES

YES

Moderator General Chat
Mozes123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:39:
Is dat ANKR een soort van pump and dump munt geworden of zo? Soms echt ineens debiele stijgingen de laatste tijd. Ik volg het project eigenlijk niet meer dus geen idee wat er verder gaande is..

• A87
  • Niet online

A87

Mooi filmpje/speech van een Duitser over globaal financieel systeem onderwerp: overheden
waarom-wij-dit-volgens-ernst-wolff-gaan-winnen. GOOGLE er maar op

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 14-11-2021 20:47 ]

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-01 18:21

Woohooo

Smilie, James Smilie

Bij het meedoen van de parachains zie ik veel projecten die een early bonus geven; bijvoorbeeld astar die 20% bonus geeft. Op basis van de huidige inleg denk ik niet dat astar uiteindelijk in deze ronde een slot gaat winnen.

Krijg je uiteindelijk die bonus nog door mee te doen met projecten waarvan de kans klein is dat die een slot winnen? Althans, je kreeg toch je DOT terug na elke auction periode, toch?

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
A87 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:46:
Mooi filmpje/speech van een Duitser over globaal financieel systeem onderwerp: overheden
oké ik zal hier eens op GOOGLEN, of is dit ook via BING te vinden?/

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03:36

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Jedi_Pimp schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:01:
[...]

DuckDuckGo.

Edit: duurt te lang, mijn autistische brein is te snel afgeleid.

[ Voor 14% gewijzigd door Xqlus1ve op 14-11-2021 21:06 ]

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:10
Als je moeder (70+) ineens aankomt met een boek getiteld "ons geld is stuk" en de vraag hoe je bij Bitvavo Bitcoin en Ethereum kan kopen, is dat dan supercool, of reden om je zorgen te maken?

• YES

YES

Moderator General Chat
DaWayne schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:06:
Als je moeder (70+) ineens aankomt met een boek getiteld "ons geld is stuk" en de vraag hoe je bij Bitvavo Bitcoin en Ethereum kan kopen, is dat dan supercool, of reden om je zorgen te maken?
Beetje van beide denk ik? Even vragen hoeveel procent van haar flufjes spaarfiat ze erin wil stoppen denk ik? ;)

• DaWayne
YES schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:10:
[...]

Beetje van beide denk ik? Even vragen hoeveel procent van haar flufjes spaarfiat ze erin wil stoppen denk ik? ;)
LOL, qua hoeveelheid vergelijkbaar met de spaarzegels bij de Appie denk ik, dus daar maak ik me geen zorgen om :)

• YES

YES

Moderator General Chat
We stuiteren lekker omhoog elke keer op de 4h chart. Benieuwd of deze het houdt want hij is al wel een aantal keer redelijk getest. Met een beetje fantasie kan je bovenlangs ook een lijntje trekken en kom je op een pennant uit, die dan door de voorgaande daling waarschijnlijk bearish is, alleen klopt dan de 'flagpole' weer niet.
Moon dus. Morgen lambo bestellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fviHIn8UU1OudUetc5gCCh9YMPw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OX27bXABLmSw3bL1Zz0kYtsp.png?f=fotoalbum_large

Dit is dus de eventuele pennant die je er van kan maken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZzDZMyiYHUMP9kLqLJhZTGaYTE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sy03uDVxgDrL3vz6uYSTOTFD.png?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
DaWayne schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:12:
[...]

LOL, qua hoeveelheid vergelijkbaar met de spaarzegels bij de Appie denk ik, dus daar maak ik me geen zorgen om :)
Dan is het eigenlijk alleen maar geinig toch, dat iemand dat op zo'n leeftijd nog wil uitzoeken, is ze in ieder geval nog lekker nieuwsgierig d:)b

• A87
  • Niet online

A87

Jedi_Pimp schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:01:
[...]

Rumble

• elektriekert
YES schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:31:
[...]

* YES inserts green candle into your mom joke
Well played, sir.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:20
AOW all in.

• YES

YES

Moderator General Chat
Thanks, mister juin _/-\o_

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:34
(@jedi_pimp leen m even, voordat hij weer gaat afvallen )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-0PAMLOkCXW-ruBG7UbZo6cg9sE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z6nWYlRnEaGHmgaLLquEpypA.png?f=user_large

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
Gaat je iig een hoop tijd kosten.
:X

• Qunix
Voor degene die een eigen node hebben én lightning gebruiken:
Er is een vulnerability gevonden door de standaard wachtwoorden van Umbrel te misbruiken, en zo lightning kanalen te sluiten door alles leeg te trekken. Via een mixer worden alle sats naar een onbekende wallet verstuurd. Een mixer is een manier om een transactie in bitcoin te anonimiseren. Momenteel zijn er een hoop aanvallen gaande en zijn er meerdere meldingen genoteerd bij zowel Umbrel als myNode.

Mocht je applicaties hebben én lightning gebruiken op Umbrel, of myNode, deinstalleer alle applicaties die geen 2-factor-authenticatie in de app zelf. Voor de apps die dat wel gebruiken, activeer 2FA en stel een goed wachtwoord in.

• YES

YES

Moderator General Chat
Qunix schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:52:
Voor degene die een eigen node hebben én lightning gebruiken:
Er is een vulnerability gevonden door de standaard wachtwoorden van Umbrel te misbruiken, en zo lightning kanalen te sluiten door alles leeg te trekken. Via een mixer worden alle sats naar een onbekende wallet verstuurd. Een mixer is een manier om een transactie in bitcoin te anonimiseren. Momenteel zijn er een hoop aanvallen gaande en zijn er meerdere meldingen genoteerd bij zowel Umbrel als myNode.

Mocht je applicaties hebben én lightning gebruiken op Umbrel, of myNode, deinstalleer alle applicaties die geen 2-factor-authenticatie in de app zelf. Voor de apps die dat wel gebruiken, activeer 2FA en stel een goed wachtwoord in.
Thanks voor het delen, in de apps die ik erop heb draaien kan ik niets vinden over 2FA dus ik sluit gewoon al mijn channels en verwijder die apps, weet je of dat afdoende is?

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11-2025
YES schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:16:
We stuiteren lekker omhoog elke keer op de 4h chart. Benieuwd of deze het houdt want hij is al wel een aantal keer redelijk getest. Met een beetje fantasie kan je bovenlangs ook een lijntje trekken en kom je op een pennant uit, die dan door de voorgaande daling waarschijnlijk bearish is, alleen klopt dan de 'flagpole' weer niet.
Moon dus. Morgen lambo bestellen.

[Afbeelding]

Dit is dus de eventuele pennant die je er van kan maken:
[Afbeelding]
Je kan er ook een omgekeerde h&s in zien. Hoe dan ook moon 🌒

• Qunix
YES schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:59:
[...]

Thanks voor het delen, in de apps die ik erop heb draaien kan ik niets vinden over 2FA dus ik sluit gewoon al mijn channels en verwijder die apps, weet je of dat afdoende is?
Channels hoeven niet gesloten te worden. De apps verwijderen wel.
Channels staan immers los van de apps die het beheren.

Zover bekend is BTCPayServer en RideTheLightning "safe" als 2FA aanstaat.

LNBits, LightningTerminal en Thunderhub zijn onveilig want deze apps hebben GEEN 2FA.
Andere apps zonder 2FA zijn ook onveilig als zij iets met je tegoeden doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Qunix op 14-11-2021 22:02 ]

• DaWayne
Kan je AOW kopen op Bitvavo?

• YES

YES

Moderator General Chat
Qunix schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:01:
[...]

Channels hoeven niet gesloten te worden. De apps verwijderen wel.
Channels staan immers los van de apps die het beheren.

Zover bekend is BTCPayServer en RideTheLightning "safe" als 2FA aanstaat.

LNBits, LightningTerminal en Thunderhub zijn onveilig want deze apps hebben GEEN 2FA.
Oké. Nou ja, ik had al langer in gedachten om die channels te sluiten omdat ze niet gebruikt worden eigenlijk. En ik begrijp ook niet goed genoeg hoe ze werken. Dus ik sluit die meteen ook maar. De apps zijn er ook af :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
* Taro gaat graag grondig te werk en verwijdert de volledige Umbrel VM.

• Qunix
De fout blijkt in de applicaties zelf te zitten waar een default wachtwoord nodig is tijdens de installatie. Je kan het default wachtwoord veranderen, maar kan ervoor zorgen dat het mogelijk niet goed werkt. Het beste is om al deze applicaties te deinstalleren. Men vraagt nu ook af, of dit voldoende is, of dat wanneer zij op inactief staan alsnog misbruikt kan worden (dit geldt voor Umbrel).

Verwijderd

Zal morgen eens kijken wat de schade is aan de node. Nu geen zin meer in.

Kan niet in brand vliegen ofzo toch?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Tijd voor de moon?

Wel een beetje klaar met dat aanmodderen.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:35:
Zal morgen eens kijken wat de schade is aan de node. Nu geen zin meer in.

Kan niet in brand vliegen ofzo toch?
Hooguit wat gaan roken.

Verwijderd

Een tevreden roker is geen onrust stoker.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
CF gokt op 5-10% omhoog in de komende 3 dagen...

Ik gok dat dat niet gaat lukken.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:07
We zijn op weg naar weer een ATHwc van Bitcoin.

Of was het wcATH?

Desalniettemin, dit is een anagram van watch.

Apple maakt horloges.

1 + 1 = 2, Apple gaat Bitcoin kopen?

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:22
Ik draai Umbrel puur alleen voor Specter Desktop. Zijn funds safu?

Zogenaamd zodat Ledger niet mijn wallet adressen kan koppelen aan mijn ip. Alu hoedje. Terwijl die shit niet meer waard is dan een Lidl boormachine.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-01 18:57
Victor Belli schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:42:
We zijn op weg naar weer een ATHwc van Bitcoin.

Of was het wcATH?

Desalniettemin, dit is een anagram van watch.

Apple maakt horloges.

1 + 1 = 2, Apple gaat Bitcoin kopen?
Tim Kok heeft gezegd dat hij persoonlijk wel crypto heeft maar zuurverdiend geld van beleggers niet gaat vergokken in crypto.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-01 18:57
Elektronica werkt op rook.
Als er rook uit komt, werkt het niet meer.

• Qunix
baba420 schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:51:
Ik draai Umbrel puur alleen voor Specter Desktop. Zijn funds safu?

Zogenaamd zodat Ledger niet mijn wallet adressen kan koppelen aan mijn ip. Alu hoedje. Terwijl die shit niet meer waard is dan een Lidl boormachine.
Als je iets doet met lightning en de applicaties die je gebruikt geen 2FA hebben, loop je een groot risico.

Het gebruiken als een bitcoin node server, is niets mis mee, voor wat ik begrijp.

Verwijderd

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:07
@WhySoSerious gooi je tegeltje er eens in!

Moon O-)

• Qunix
Bericht van Umbrel:
Hey guys, like Lounès said, we’re investigating the recent hacks and they’re our top priority. In the two cases that happened in the last 24 hours, both on-chain and off-chain funds were drained.

In one case that happened on Nov 6, only the on-chain funds were drained.

Currently we don’t have any recommendations to make, other than our regular recommendation — make sure you trust people on your local network. We will keep you posted with our findings.
Ze zijn dus aan het onderzoeken.

Verwijderd

Qunix schreef op zondag 14 november 2021 @ 23:15:
Bericht van Umbrel:

[...]

Ze zijn dus aan het onderzoeken.
Zit nu wat in die Telegram te lurken.

Heb jij funds in een ring of fire? Succes sowieso met de situatie.

Edit: en wel netjes van je dat je het hier meld. Misschien ook even een steentje opwerpen in het Bitcoin topic?

Vrij onbekend nieuwtje nog dit. Kudos voor je dat je direct aan anderen denkt hier.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2021 23:35 ]

• Qunix
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 23:33:
[...]

Zit nu wat in die Telegram te lurken.

Heb jij funds in een ring of fire? Succes sowieso met de situatie.
Ja.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjWvYNaphC1L6q8zLGZIft_ZrMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2BFzkLKUtmrxwiEk8Am7z4qA.jpg?f=fotoalbum_large

🤣

• A87
  • Niet online

A87

• enomiss
A87 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:46:
DM me

• Kol Nedra
MOON MOON!!

ff die weekly close mooi maken :*)

[ Voor 63% gewijzigd door Kol Nedra op 15-11-2021 00:52 ]

nothing stops this train

• enomiss
Taro schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:42:
CF gokt op 5-10% omhoog in de komende 3 dagen...
[YouTube: Bitcoin 5-10% Move up in 1-3 Days I Think...]

Ik gok dat dat niet gaat lukken.
Bulls always win :Y)

Pagina: 1 ... 60 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!