[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.200 views

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Taproot activated _/-\o_

Verwijderd

El_Bandito schreef op zondag 14 november 2021 @ 00:08:
[...]

Ben je nou sarcastisch? :P

Ik vind een ICO slowchat best een goed idee, eigenlijk 8)
Alles voor de tech, alles slow, behalve de prijs, die gaat moon

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:11
Still searching for that 10K candle..

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/PibODdY9C5xiKzmRhW/giphy.gif

Edit:

Het kanaal waar ETH zich al 2 maanden in bevind, begint te kraken..
Hopelijk snel weer terug naar zijn plek!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-dPOFbdDLElBgwUVplUqHPjEi4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TZMjd2t3Fs2Is4WGT16TJLLZ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 65% gewijzigd door BTFD op 14-11-2021 08:25 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• LongJ
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-12-2025
resusaapje schreef op zondag 14 november 2021 @ 00:02:
In het kader van teruggeven aan de gemeenschap en omdat ik hier ook diverse tips heb gekregen, wil ik dit potentiële pareltje met jullie delen.

We kijken nu met velen naar de Polkadot parachains, maar die van zusterproject Kusama gaan ook gewoon door. Whitepapers lezen ben ik nog niet aan toe, maar spreadsheetjes vullen kan ik wel.
Nu struikelde ik over Sakura. Een zusje van het wellicht bekendere Clover Finance. Clover kwam hier eerder langs vanwege de lucratieve ICO op Coinlist.
Sakura biedt 200.000.000 van de 1.000.000.000 tokens aan bij de parachain veiling. Da's 20% en alvast niet slecht. De interesse is niet zo hoog, waar ik niet echt een reden voor kan vinden, behalve dat het helemaal ondergesneeuwd wordt door Clover zelf. Dat betekent echter dat je op dit moment nog meer dan 14.000 SKU tokens voor je ene KSM krijgt. Da's 14.000 * $0,29 = $4.000. 28% daarvan wordt meteen bij live-gang vrijgegeven, dus da's $1.100 die je meteen kan verpatsen.
Tenslotte is je ingezette KSM niet volledig weg, want je krijgt tijdens de locking periode sKSM bij wijze van token token (lol) om alsnog lekkere kusama dingetjes te kunnen blijven doen (waarschijnlijk binnen het Clover platform)

Helaas is deze fase van de veiling bijna voorbij, en hebben twee andere projecten meer KSM dan SKU voor deze ronde, dus zullen we moeten wachten tot eind november om zinnig te kunnen investeren.

Ben benieuwd naar jullie inzichten. Zie ik iets over het hoofd? Is er betere stuff om in te investeren?
Voor zover ik zie klopt dit niet. Ze hebben 200m tokens beschikbaar totaal voor max 100k ksm, dus 200 per ksm. Zelf geven ze aan max 210 per ksm incl refferals etc.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:44
Eth daalt. Teken dat de alts even een pas op de plaats gaan maken voor Bitcoin?

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:05

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

LongJ schreef op zondag 14 november 2021 @ 08:25:
[...]

Voor zover ik zie klopt dit niet. Ze hebben 200m tokens beschikbaar totaal voor max 100k ksm, dus 200 per ksm. Zelf geven ze aan max 210 per ksm incl refferals etc.
200.000.000 / 100.000 = 2000.

Verwijderd

De ponzi staat nog steeds overeind zie ik, tis toch een wonder. En dat terwijl de FED een miljoenmiljard per dag print.

Eerst maar koffie :O

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45
Victor Belli schreef op zondag 14 november 2021 @ 08:44:
Eth daalt. Teken dat de alts even een pas op de plaats gaan maken voor Bitcoin?
Btc daalt bij mij ook

Zero.

Verwijderd

Bij mij is ie juist gestegen vannacht.

Volges mijn worde we mijn ze alle voor de lapje gehodlt.

• Pelox
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:10:
[...]

Oh ik kijk op de 1 min he. Nu is hij weer gestegen.. o nee weer gedaald. Nee toch omhoog.

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:11:
[...]

Oh ik kijk op de 1 min he. Nu is hij weer gestegen.. o nee weer gedaald. Nee toch omhoog.
Komt door taproot. Instabiel

Verwijderd

Wel chill dat taproot. Meer privacy.

Wat zal dat heerlijk voelen wanneer ik naar mijn gewhiteliste wallets verstuur vanaf mijn fiat ramps.

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhWGhV-NkKVAlV9i8Wwv94CGKIg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZFPkxBI4Ehm4Hxd3gLkaCwLn.gif?f=user_large

Zero.

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 23:36:
[...]

Daar gaat het uiteindelijk toch om, profitability. Dat Nicehash je dan uitbetaald in Bitcoin is gewoon een mooie bijkomst. ;)
Als het om winst gaat, waarom dan via een tussen handelaar en mine je niet direct in een pool? Even in verdiepen en heb je het zo door.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:12
Radix heeft weer een nieuwe ath gedaan. Had zelf wel een dumpje verwacht na het event maar de prijs blijft lekker doorgaan.

Verwijderd

wortelsky schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:41:
[...]

Als het om winst gaat, waarom dan via een tussen handelaar en mine je niet direct in een pool? Even in verdiepen en heb je het zo door.
Dat is ook mijn plan met de tijd ;)

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:51:
[...]

Dat is ook mijn plan met de tijd ;)
Ik zou zeggen download t-rex, pak een gemakkelijke pool als 2miners en breng dit aan de loop. De rest van de details vult zich later in als je het leuk vindt, of je laat het basic

Sorry beetje offtopic.

Wie investeerd er meer in Xinfin? XDC. Goedkope variant van XRP wat nog veel moet(gaat) groeien

[ Voor 15% gewijzigd door wortelsky op 14-11-2021 09:58 ]

• BTFD
In mijn beleving is dit de beste miner! _/-\o_

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• PlanR
  • Laatst online: 10-01 14:53
64K kwijt in 3. 2. 1

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:05
Saai weekend weer op deze manier :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Verwijderd

Overinvested.

• knakworst
  • Laatst online: 22:24

knakworst

Get more sats!

0. -1. -2. :?

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:22

YES

Moderator General Chat

Verwijderd

Nu ik BIFI aan het staken ben zit ik even te het kijken wat zij aan het doen zijn qua marketing.

Tot zover ben ik zeker niet teleurgesteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NUwoWAmRz-f3-R5fTIaG56UXysE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9eiG63eZtwWl38jXBPCJ0PtI.jpg?f=user_large

Gratis airdrop, weet nog niet waar?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EaYnE4SX9py_w7qTNFYnULroSs0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NEfYCFGDcPTlg7YWSj7YCwQC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tb5Lu5EvGcLqBQuYk--p-0kFzfY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q5S0xpflCKflQKwtOXswKTCB.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XVv6A5FliRd8mlPVVUceQ4agi48=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VZTZ97z1vfXrIbUvlmFSUYio.jpg?f=user_large

Lambo soon.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
Gister voelde ik de dark force van de fomo een paar keer goed door mij heen vloeien als nocoiner. Dikke afkick verschijnselen jonge. Maar ben er nog niet ingetrapt. Ik wacht nog op die 70k+ bevestiging maar de tijd voor Plan B begint te dringen. Ik ben benieuwd wat dit voor het vertrouwen gaat doen als hij er dik naast zit. Fomo is een bitch, dat wel...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:41
LongJ schreef op zondag 14 november 2021 @ 08:25:
[...]

Volgens mij klopt het wel, als de max van 100k ksm niet gehaald word stijgen de rewards. Dus hoe lager de totale inleg hoe hoger de rewards.

• BTFD
zwembroek schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:48:
Gister voelde ik de dark force van de fomo een paar keer goed door mij heen vloeien als nocoiner. Dikke afkick verschijnselen jonge. Maar ben er nog niet ingetrapt. Ik wacht nog op die 70k+ bevestiging maar de tijd voor Plan B begint te dringen. Ik ben benieuwd wat dit voor het vertrouwen gaat doen als hij er dik naast zit. Fomo is een bitch, dat wel...
Er verschijnt zowaar een cup & handle op de daily, beetje hopium op het vuur! :+

• zwembroek
BTFD schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:54:
[...]

Er verschijnt zowaar een cup & handle op de daily, beetje hopium op het vuur! :+
Dit is een beetje hetzelfde als een junk met afkickverschijnselen een zakje heroine voorhouden.

• LongJ
  • Laatst online: 17-12-2025
Xqlus1ve schreef op zondag 14 november 2021 @ 08:45:
[...]

200.000.000 / 100.000 = 2000.
Goeiemorgen :Z , koffie bitte. Desalniettemin geeft zowel de website als parachains.info aan ~200 per ksm max. En zie nergens dat de totale pool verdeeld wordt. Iemand die daar een statement over heeft gezien?

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:10:
[...]

“Wij hielden u voor de lapje”

Verwijderd

elektriekert schreef op zondag 14 november 2021 @ 11:02:
[...]

“Wij hielden u voor de lapje”
Tasje om me nek elke dag een andere merk.

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:55:
[...]

Dit is een beetje hetzelfde als een junk met afkickverschijnselen een zakje heroine voorhouden.
Tja, het stopt wel het getril van de handjes :+

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
zwembroek schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:48:
Zijn maandelijkse prijsvoorspellingen zijn een aparte tak van sport. Die hebben niets met het S2F model te maken. Probeer dit los van elkaar te zien. Eigenlijk vind ik het niet goed dat hij dit doet, want het is niet vol te houden, het gaat een keer mis en dan dan krijg je dit soort misverstanden.

https://opensea.io/seaart

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op zondag 14 november 2021 @ 11:25:
[...]

Zijn maandelijkse prijsvoorspellingen zijn een aparte tak van sport. Die hebben niets met het S2F model te maken. Probeer dit los van elkaar te zien. Eigenlijk vind ik het niet goed dat hij dit doet, want het is niet vol te houden, het gaat een keer mis en dan dan krijg je dit soort misverstanden.
Doet hij dat om meer volgers te krijgen of is er een andere reden, denk je? Het noemen van concrete bedragen zal wellicht meer de massa aanspreken dan voorzichtige ranges aangeven?

Ik vind dat ook wel link op zich. Hij heeft volgens mij flink wat volgers die zijn maandelijkse targets als een soort waarheid zien en als dat niet gehaald wordt bang zijn dat de boel omvalt. Als genoeg mensen zo denken gaat dat nog effect hebben op de koers ook.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 11:07:
[...]

Tasje om me nek elke dag een andere merk.
Ik ken alleen de break-core versies van Youssef en Kamal _O-
Wat een ellende is dat.

En weer ontopic: .

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:57

resusaapje

h less

LongJ schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:56:
[...]

Goeiemorgen :Z , koffie bitte. Desalniettemin geeft zowel de website als parachains.info aan ~200 per ksm max. En zie nergens dat de totale pool verdeeld wordt. Iemand die daar een statement over heeft gezien?
Je hebt gelijk. Klein detail dat ik even miste.

Maximaal 200 SKU per KSM en minimaal 150 SKU. Daarmee is de te behalen winst slechts 13% max en daarmee zelfs lager dan rechtstreeks KSM staken.

Ze snijden zichzelf daarmee wel in vingers. Vreemd besluit...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• BTFD
@Kol Nedra, nog bedankt voor de RAMP shill, gisteren wat tokens omgezet en meteen resultaat! :)

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:41
Wel jammer dat dan niet goed gecommuniceerd word via deze parachain site

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kdPMcGnLO2fzwEkCCs54-ehzh68=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JvCnplb6iE5EZYkDNFfeYHiE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-lDiCDMt9r0YK95dsf01o8_wVJQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LmQhshsTpxsfygYTw3NtxpdF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Laurens1970 op 14-11-2021 11:40 ]

• enomiss
YES schreef op zondag 14 november 2021 @ 11:27:
[...]

Doet hij dat om meer volgers te krijgen of is er een andere reden, denk je? Het noemen van concrete bedragen zal wellicht meer de massa aanspreken dan voorzichtige ranges aangeven?

Ik vind dat ook wel link op zich. Hij heeft volgens mij flink wat volgers die zijn maandelijkse targets als een soort waarheid zien en als dat niet gehaald wordt bang zijn dat de boel omvalt. Als genoeg mensen zo denken gaat dat nog effect hebben op de koers ook.
Ik denk dat het een soort van hoogmoed is. Inderdaad om meer volgers te krijgen. Maar het kan het vertrouwen in S2F uiteindelijk beschadigen. Zijn prijs voorspellingen zijn gebaseerd op oa on chain data analyse en methodes zoals Will Clemente en Willy Woo die ook toepassen. Wat mij betreft is dat allemaal minder robuust dan S2F. Je bent dan vatbaar om afgerekend te worden op de parameter 'tijd' en afhankelijk van relatief weinig historische data.

• zwembroek
enomiss schreef op zondag 14 november 2021 @ 11:25:
[...]

Ik kan het wel los zien van het Stock to flow model, maar ik ben bang dat heel veel mensen dit niet kunnen en het voor een grote sell off gaat zorgen.

Ik heb het meeste vertrouwen in Benjamin Cowen zijn analyse.

Deze is ook interessant. Geen double top.

[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 14-11-2021 11:48 ]

Verwijderd

Begin langzaam steeds groter fan van FC Porto te worden. *O*

Nog twee nachtjes slapen en we gaan kijken of zich dat loont.

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09-2025
Wat is nu de meest kostenefficiente route om crypto's om te zetten naar FIAT?
Voorheen was Binance een goede optie..

• enomiss
rickkert94 schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:18:
@rickkert94 ---> @enomiss ---> @rickkert94

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:53
rickkert94 schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:18:
fiat :+

nothing stops this train

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-01 13:09
Ik wou laatst boodschappen kopen met fiat... Dat spul wordt echt met de dag minder waard.

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
PlanB twittert ook dat 98k nog in de kaarten zit.

Dan gaan we een gekke week krijgen. Laatste week van de maand is altijd kut, dus moet nu gebeuren dan.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:14
LarryD schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:28:
PlanB twittert ook dat 98k nog in de kaarten zit.

Dan gaan we een gekke week krijgen. Laatste week van de maand is altijd kut, dus moet nu gebeuren dan.
ik gok (insert glazenbol) dat we morgen een prachtige dag gaan zien

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Kol Nedra
Nog steeds niet gekozen: Moonbeam of Acala, aan ene kant liever Moonbeam, maar daar zijn de contributions velen malen hoger (dus daarom twijfel ik)..... of ik ga een verdeling doen tussen die 2.....

Astar ga ik zoiezo nemen

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 14-11-2021 12:47 ]

nothing stops this train

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01 23:12

Bad Brains

<(0.o)>

zwembroek schreef op zondag 14 november 2021 @ 11:42:

Ik heb het meeste vertrouwen in Benjamin Cowen zijn analyse.
Vertrouw nooit iemand die compleet geen meubels in zijn huiskamer heeft.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-01 18:57
Ik denk dat Celr kapot is. Doet al enkele dagen niets bijzonders. :'(

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
Tartarus schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:00:
Ik denk dat Celr kapot is. Doet al enkele dagen niets bijzonders. :'(
Copy paste naar alle andere muntjes in m’n PF. De markt lijkt af te wachten wat BTC nou eigenlijk wil. Door de $70k of terug naar de $50k range?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bom dia. Weekje van Lissabon genieten en geen koersen checken. :w

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:14
Joosie200 schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:07:
lekker man!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-01 18:57
De helft van dit bericht is onwaar.
Toch hoop ik dat het je lukt om weg te blijven van de koersen gedurende je trip.
Veel plezier.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hoe zit dat nu eigenlijk met de development van Taproot vraag ik mij af? Is dat ook ontwikkeld door de ontwikkelaar van BTC? Hoe 'submit' je dat anders in het officiële netwerk? (just curious).

[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 14-11-2021 13:20 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Portugal is prachtig man, geniet er van.

Ontopic: bij m'n volgende DCA moment deze maand ga ik eens tussen jullie geshillde coins kijken wat een toevoeging is aan m'n PF. O.a. deze kwamen afgelopen week voorbij:

DOCK
KRL
OPCT
GRT
MOVR

Meestal doe ik 33% in BTC en ETH, 33% in shitcoins en 33% in DeFi farming.

• Kol Nedra
Blaim schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:27:
[...]

Ontopic: bij m'n volgende DCA moment deze maand ga ik eens tussen jullie geshillde coins kijken wat een toevoeging is aan m'n PF. O.a. deze kwamen afgelopen week voorbij:

DOCK
KRL
OPCT
GRT
MOVR

MOVR heb ik ook toegevoegd aan mijn dca, wel balen dat ik mijn MOVR verkocht had ~$320
nu wat meer inzicht wat MOVR doet en deze mag mee in mijn dca ronde (iets minder LINK en ETH, BTC blijft onveranderd)

nothing stops this train

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Blaim schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:27:
[...]

DOCK
KRL
OPCT
GRT
MOVR

Vergeet je BIFI niet?

Mocht je daar nog over twijfelen dan denk ik dat Jaapio je het laatste zetje wel wil geven.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik DCA vandaag mooi 3% in CRO

Vriendin lief moest een nieuwe trailer hebben. En wat denk je? Je kan er betalen met creditcard *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VogFxH18VEVsON2--e9rsZ302LY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EgN2d9qn2pRBideSLJAKvsNB.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

• Servor
  • Niet online
Skrunsies schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:44:

Vriendin lief moest een nieuwe trailer hebben. En wat denk je? Je kan er betalen met creditcard *O*

[Afbeelding]
Lekker is dat hè. Ik ben er ook een soort van an het maken nu.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

NeoflexNL schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:44:
[...]

Vergeet je BIFI niet?

Mocht je daar nog over twijfelen dan denk ik dat Jaapio je het laatste zetje wel wil geven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t4FfZWMGZdLD7TU-VxVU-IijgD4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/msiCr8FGADKzsKsQ5RzgQQgS.png?f=user_large

Yep, mijn BIFI staat veilig in cold storage.... in de koelkast. :+

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
Skrunsies schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:44:

[Afbeelding]
Een vriendin met een paard en crypto’s.
Dat heft elkaar mooi op. (kan het weten vrouw heeft ook een eigen paard) ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIz2uOVDBXxTkZRLw78x5YOjdds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3rmiIAsgtnjzEirUryseavIL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 14-11-2021 13:56 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Haha, vrouwen met een eigen paard… Daar ben je mooi klaar mee.

Verwijderd

Het eeuwenoude en oerhollandse gezegde luidt dan ook:

Koop voor je vrouw een eigen paard met je CRO kaart.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Je moet een gegeven CRO niet in de bek kijken.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Verwijderd

JDx schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:00:
Als Matt Damon over de dam is volgen er meer.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

GioStyle schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:56:
Ja, HAHA wie heeft er nou weer een VrOuW?!?!?!?!?!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vzkZLiXHwZh05g8ONgowJ6j43MU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FGcC2I0hzW7VjS2UoG9tG2lL.png?f=user_large

Heuuuuuuyyyy bier zuipeHHHHHHHhhhHH. 8)7 8)7 /3 /3 :9B :9B :9B :9B

• Servor
  • Niet online
‘t Wordt tijd dat 1 of andere whale d’r weer eens een slinger aan geeft…

• dorbie
  • Laatst online: 22-11-2024
Vreemde toestanden :

Ik heb een Metamask met eigenlijk niet echt veel munten in. Fiat waarde valt zeer goed mee.
En het weinige dat er in geparkeerd staat, zit in de BSC.
Nu zie ik plots in het ETH-netwerk een bepaald bedrag staan met ETH.
Ik heb dat daar nooit gezet en komt ook niet van een swap. Dus eigenlijk niet van mij.
Vreemde is : de ene keer is het zichtbaar en de andere keer niet.
Transacties zie ik ook niet. Dank u wel zeg ik dan en wil de fondsen daar weghalen, als ik ze zie.
Maar dan klopt er weer iets niet want ik krijg geen gas fee en kan ze dus niet verplaatsen.
Op mijn app op mijn telefoon zijn ze ook nooit zichtbaar.
Kortom : vreemde dingen allemaal.

Een hack denk ik niet want dan zou het kleine bedrag aan munten wel weg zijn.

Iemand ervaring mee of ideeën ?

Verwijderd

Servor schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:20:
‘t Wordt tijd dat 1 of andere whale d’r weer eens een slinger aan geeft…
Zei ik 2 weken geleden ook. Sta dus al 2 weken droog.

• Pelox
dorbie schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:24:
Vreemde toestanden :

Ik heb een Metamask met eigenlijk niet echt veel munten in. Fiat waarde valt zeer goed mee.
Ik heb dat daar nooit gezet en komt ook niet van een swap. Dus eigenlijk niet van mij.
Transacties zie ik ook niet. Dank u wel zeg ik dan en wil de fondsen daar weghalen, als ik ze zie.
Maar dan klopt er weer iets niet want ik krijg geen gas fee en kan ze dus niet verplaatsen.

Wellicht een of andere airdrop op je eth adres.

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-01 22:32
BNB gaat echt lekker inderdaad. Is een kwestie van tijd voordat het de helft van ETH mcap heeft.

• Skrunsies
  • Niet online
Servor schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:46:
[...]

Lekker is dat hè. Ik ben er ook een soort van an het maken nu.
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:54:
[...]

Een vriendin met een paard en crypto’s.
Dat heft elkaar mooi op. (kan het weten vrouw heeft ook een eigen paard) ;)

[Afbeelding]
GioStyle schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:56:
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:59:
Het eeuwenoude en oerhollandse gezegde luidt dan ook:

Koop voor je vrouw een eigen paard met je CRO kaart.
JDx schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:00:
Na een zware scheiding jaren geleden besloten bij een volgende relatie financiën gescheiden te houden.

Echter, mevrouw heeft bedacht ook ‘iets-met-crypto’ te doen. Helemaal goed natuurlijk.

Haar eerste muntjes:

- Polkadot want dat klinkt schattig.
- Uniswap want Unicorn, lijkt op paard dus…

En BTC want die gaat gegarandeerd naar 100K. Dat vertelde mijn jongste dochter, ze is 12, helemaal TikTok verslaafd. En daar werd overduidelijk gezegd dat BTC naar 100K zou gaan dit jaar.

Dus…

Mijn vriendin krijgt de CRO tjes op haar account gestort. Ben ik ook een lieverd <3

• knakworst

knakworst

Get more sats!

dylan_ schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:30:
BNB gaat echt lekker inderdaad. Is een kwestie van tijd voordat het de helft van ETH mcap heeft.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JkyRDUZKksO_uT14_hqJo72Ekng=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/77hZOFzVAycrLQLgX52uDT5x.png?f=user_large

• Kol Nedra
dylan_ schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:30:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0oZDSh_T57h_ooYBm2uBSNMqCZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/flDIGAbMMvkVZk3JSodAtJlN.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
dorbie schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:24:
Vreemde toestanden :

Ik heb al een paar keer gezien dat Metamask BNB als ETH weergeeft, lijkt alsof ze het op bepaalde plekken hardcoded erin hebben gezet.

Wat je even zou kunnen doen is de ERC20/ETH explorer van het adres openen en de transacties bekijken. Dan kan je wel achterhalen wat er gaande is.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• dorbie
  • Laatst online: 22-11-2024
Taro schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:41:
[...]

Ik heb al een paar keer gezien dat Metamask BNB als ETH weergeeft, lijkt alsof ze het op bepaalde plekken hardcoded erin hebben gezet.

Wat je even zou kunnen doen is de ERC20/ETH explorer van het adres openen en de transacties bekijken. Dan kan je wel achterhalen wat er gaande is.
Had ik gedaan en er staat geen enkele beweging op behalve een verdwaalde fantom die ik als test gestuurd had. Die fantom zie ik trouwens niet in de wallet in mijn browser maar wel op telefoon app. En adressen zijn wel degelijk dezelfde.

• Kol Nedra
BNB gaat aankomende week nieuwe ATH zetten 💪

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:47:
Bij de Porto launch zal er wel een correctie komen.

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:47:
Helemaal mooi… en wanneer gaat DOT dat doen :X

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Skrunsies schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:54:
[...]

Helemaal mooi… en wanneer gaat DOT dat doen :X
Die heeft net ath. Eerst BNB, Link, ADA, XRP :F

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik vind het toch wel vrij lijp dat 69K tot nu precies de top is.

• Skrunsies
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:01:
[...]

Die heeft net ath. Eerst BNB, Link, ADA, XRP :F
-O-

Oké vooruit…

Over XRP gesproken. Heb daarnet Songbird toegevoegd aan mijn favorieten in de CRO app, omdat de airdrop van december vorig jaar binnenkort in de Wallet wordt gegooid.

Kom ik iedere keer tot de conclusie dat dat geen handige actie was.

Songbird en CRO staan vlak onder elkaar met na genoeg de zelfde waarde. Sta ik te springen want CRO moon…. *O* Oh nee ik kijk naar Songbird -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9Jjox5OTuJvnbUzlv8sfyrM_MQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dOZF7TviCafbhT4LTMkwp8vY.jpg?f=fotoalbum_large

• Skrunsies
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:03:
Misschien moet je je avatar effe veranderen naar 420k.

Bedankt alvast d:)b

• enomiss
Tominatie schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:03:
Het eindigt toch nooit met standje 69... ;)

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

LRC is ook eindelijk weer aan het terug komen :)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

DUMP IT ZOON
Afbeeldingslocatie: https://www.xandernieuws.net/wp-content/uploads/2021/11/https-_bucketeer-e05bbc84-baa3-437e-9518-adb32be77984.s3.amazonaws.com_public_images_528d89c0-1537-485d-987d-a021222512d6_7152x4039.png

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Ben hier hard aan het werk, struikel ik niet over een snoer? Volg het naar de stekker, komt ie uit een groen stopcontact waar 'Bullrun' op gelabeld staat...

Heb hem er weer ingedrukt maar betwijfel of ik op tijd was.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:26:
Ben hier hard aan het werk, struikel ik niet over een snoer? Volg het naar de stekker, komt ie uit een groen stopcontact waar 'Bullrun' op gelabeld staat...

Heb hem er weer ingedrukt maar betwijfel of ik op tijd was.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z3dXwbVhVlDCEEQ59vU8RHTwMT4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Osy2iyiClZAijxqmTiRnoySL.gif?f=user_large

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 16:02
Skrunsies schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:36:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Haar eerste muntjes:

- Polkadot want dat klinkt schattig.
- Uniswap want Unicorn, lijkt op paard dus…
Eerlijk is eerlijk: geen gekke muntjes om te hebben. Ze had ook voor SHIBA en FLOKI kunnen kiezen, want schattige hondjes

• Skrunsies
  • Niet online
Steefmeister schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:42:
[...]

Eerlijk is eerlijk: geen gekke muntjes om te hebben. Ze had ook voor SHIBA en FLOKI kunnen kiezen, want schattige hondjes
Das waar..

Eerlijk is eerlijk. Ik ben bang dat er dan weer een akelige scheiding achterweg was gekomen ^) }:| :N }) ;w

• Skrunsies
  • Niet online
Vanaf dag 1 al in mijn pf. Want card..

Hele tijd stil gestaan en ‘gewerkt’ als stable coin. Maar als ik nu zie waar mijn CRO stack op staat. Heb ik toch wel moeite om het niet te verpatsen voor iets anders..

Voor mijn hopium gehalte, denken jullie dat CRO deze run nog kan verassen en insane gains kan laten zien ?

Want dan blijf ik nog effe op mijn handjes zitten.

• PlanR
  • Laatst online: 10-01 14:53
enomiss schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:15:
[...]

Het eindigt toch nooit met standje 69... ;)
Doge!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-01 22:32
https://twitter.com/100tr...tatus/1459842799000555532

Willem en PlanB gaan deze maand hopelijk nog even hard shillen zodat ik wat profits kan pakken in december. Zijn toch wel een beetje de cringemeisters van YouTube en Twitter crypto met die praatjes over hoe world changing Bitcoin wel niet is en dit allemaal in verband te leggen met wereld economie en politiek. Haha. Als je alles aanneemt wat hun zwetsen ben je wel naief en gevoelig voor prikkels van buitenaf. Anyway neemt niet weg dat Bitcoin (en crypto) nog wel zullen groeien in waarde. Over 5 jaar pensionado adiosss!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Skrunsies schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:02:

Voor mijn hopium gehalte, denken jullie dat CRO deze run nog kan verassen en insane gains kan laten zien ?
Ik hoop niet dat CRO kan verassen.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:19:
[...]

Waarom niet? :/

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-01 12:18

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

** Knip ivm COVID-19 discussie **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 14-11-2021 17:44 ]

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:44
knakworst schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:19:
[...]

Dat krijg je als z'n hitteschilden niet goed werken als ie de atmosfeer verlaat

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Skrunsies schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:02:
Vanaf dag 1 al in mijn pf. Want card..

Hele tijd stil gestaan en ‘gewerkt’ als stable coin. Maar als ik nu zie waar mijn CRO stack op staat. Heb ik toch wel moeite om het niet te verpatsen voor iets anders..

Want dan blijf ik nog effe op mijn handjes zitten.
Het feit dat er veel gestaked zit, plus de marketing (dit weekend weer F1 :)) plus de grote aanwas van nieuwe gebruikers en verbetering rondom de app en kaart, doen mij zeker bullish stemmen voor verdere groei van CRO. De volumes die eronder liggen nemen laatste tijd echt gigantisch toe.

En ja, zit ook wel wat hopium bij.

Aanvulling: ik verwacht op enige termijn toch ook wel een 'battle of the exchanges', voor zover dat er nu nog niet is. Als ik zie op hoeveel exchanges de gemiddelde tweaker hier zit, inclusief rondsturen van tokens etc, dan ligt daar volgens mij enorme winst. Uiteindelijk willen we gewoon gemak toch?

[ Voor 17% gewijzigd door NeoflexNL op 14-11-2021 17:33 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Pagina: 1 ... 59 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!