[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.246 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:43
oh shit hij vertrekt weer :)

om 01:10 ff LINK staken en dan naar bed, ik sluit alvast af, tot morgen

[ Voor 57% gewijzigd door Kol Nedra op 15-11-2021 01:02 ]

nothing stops this train

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Even een tussenstandje voor de lol:

200 WMA (bodem bear market) staat inmiddels op 17.5k. Dat betekent vermoedelijk dat tijdens de komende cryptowinter de bodem boven de oude ATH zal liggen.

21 WMA (grens bull-bear) ligt inmiddels boven 49k.

Heerlijke cijfers wat mij betreft.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-01 11:02
Moohoon

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Hoogste weekly close ever... :9B *O*

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 12:02

resusaapje

h less

Musk is eigenlijk wel een enorme eikel...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:54

Bad Brains

<(0.o)>

null volume en groene kaarsen.
Blijft een raar beest Crypto (BTC)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Bad Brains schreef op maandag 15 november 2021 @ 01:14:
null volume en groene kaarsen.
Blijft een raar beest Crypto (BTC)
Volume kan een bevestiging zijn, maar is niet nodig voor prijsverandering. :)

https://opensea.io/seaart

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01 00:07
Na zo'n saaie flat week toch even de hoogste weekly ooit neergezet.

Vandaag Taproot live. Mooie volgende stap. Goed voorbeeld hoe Bitcoin langzaam maar doordacht de juiste stappen zet.

This is not over.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Richh schreef op maandag 15 november 2021 @ 01:17:
Na zo'n saaie flat week toch even de hoogste weekly ooit neergezet.

Vandaag Taproot live. Mooie volgende stap. Goed voorbeeld hoe Bitcoin langzaam maar doordacht de juiste stappen zet.

This is not over.
Heerlijk. Welterusten allemaal. Lekker uitslapen. Hoeven toch nooit meer te werken.

https://opensea.io/seaart

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-01 11:02
66k moonboys

• Stokstaart
enomiss schreef op maandag 15 november 2021 @ 01:18:
[...]

Hoeven toch nooit meer te werken.
Ho. Laten we de huid niet verkopen voordat de beren geschoten zijn..

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Maan.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:19
Oef, de CRO raket maakt even een sprintje. _/-\o_

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01 09:29
NeoflexNL schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:28:
[...]
Het feit dat er veel gestaked zit, plus de marketing (dit weekend weer F1 :)) plus de grote aanwas van nieuwe gebruikers en verbetering rondom de app en kaart, doen mij zeker bullish stemmen voor verdere groei van CRO. De volumes die eronder liggen nemen laatste tijd echt gigantisch toe.

En ja, zit ook wel wat hopium bij.

Aanvulling: ik verwacht op enige termijn toch ook wel een 'battle of the exchanges', voor zover dat er nu nog niet is. Als ik zie op hoeveel exchanges de gemiddelde tweaker hier zit, inclusief rondsturen van tokens etc, dan ligt daar volgens mij enorme winst. Uiteindelijk willen we gewoon gemak toch?
Die gigantische marketingmachine van crypto.com lijkt inderdaad z'n vruchten af te werpen, ik zag dat ze KuCoin inmiddels voorbij zijn qua handelsvolume. Exchange tokens zijn de afgelopen tijd flink gestegen maar CRO van cryto.com gaat de laatste tijd wel heeeel erg hard... Als er inderdaad een US versie van de exchange komt dan gaat ie vast helemaal door het dak.

Het is best een gebruiksvriendelijk platform voor beginners en staken op hun platform is ook redelijk lucratief. Maar het 'echte' (dag)traden doe ik toch nog steeds liever bij Binance, KuCoin, OKex...

En die kaart... tja, dat is gewoon goud!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Stokstaart

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-01 12:03
pimsaint schreef op maandag 15 november 2021 @ 05:22:
[...]

Die gigantische marketingmachine van crypto.com lijkt inderdaad z'n vruchten af te werpen, ik zag dat ze KuCoin inmiddels voorbij zijn qua handelsvolume. Exchange tokens zijn de afgelopen tijd flink gestegen maar CRO van cryto.com gaat de laatste tijd wel heeeel erg hard... Als er inderdaad een US versie van de exchange komt dan gaat ie vast helemaal door het dak.

Het is best een gebruiksvriendelijk platform voor beginners en staken op hun platform is ook redelijk lucratief. Maar het 'echte' (dag)traden doe ik toch nog steeds liever bij Binance, KuCoin, OKex...

En die kaart... tja, dat is gewoon goud!
Waarom gebruik je voor dagtrading liever Binance dan crypto.com? Gebruik nu zelf Bitvavo maar zij zijn redelijk beperkt in het aanbod vind ik zelf

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:03
Stokstaart schreef op maandag 15 november 2021 @ 01:01:
Even een tussenstandje voor de lol:

200 WMA (bodem bear market) staat inmiddels op 17.5k. Dat betekent vermoedelijk dat tijdens de komende cryptowinter de bodem boven de oude ATH zal liggen.

21 WMA (grens bull-bear) ligt inmiddels boven 49k.

Heerlijke cijfers wat mij betreft.
nee dat is veel te laag imo. bodem komt eerder tussen de 40 en 55 te liggen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:02

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dikko CRO oOo

• Dacuuu
Dit is pas het begin van een heel mooi 2022.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
CRO mag wel effe opschieten, Sinterklaas en kerst staan voor de deur. Dus wil graag een Icy White hebben :X

Go go go CRO up to the $2,5 *O*

UberLurker Departement #GG.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttWi2Pxpk6EpAwsPX52zi4-hT_A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lJSkadInHT2TDhAp6NAH6mb4.gif?f=user_large

Zero.

• anti elppa
hahaha die blijft mooi. Nu ff door naar de 69 dan word het idd een mooi dagje vandaag

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01 09:29
niels2322 schreef op maandag 15 november 2021 @ 06:22:
[...]
Waarom gebruik je voor dagtrading liever Binance dan crypto.com? Gebruik nu zelf Bitvavo maar zij zijn redelijk beperkt in het aanbod vind ik zelf
Misschien een mix van gebruiksgemak (voor mij) en ervaring. Zit echt al jaren op Binance (Phone App, MacOS App, website), maar sinds er geen futures en margin trading meer is voor Nederlanders ben ik opzoek gegaan naar andere apps waar ik in één keer een order met aankoopprijs, verkoopprijs én stop-loss kan instellen.

Die exchange van CDC biedt veel trading pairs maar op één of andere manier vind ik de interface van die app niet zo fijn werken. Plus iedere keer m'n 2FA code opzoeken als ik de app wil open, werd er knettergek van.

In de Bitvavo app kan je niet echt traden toch? Dacht dat alleen voor snelle marketorders was, maar heb 't al een tijdje niet meer gebruikt.
Eerst maar eens even die enorme psychologische resistance op $0.50 overwinnen 💪 💪

Oh CRO is wel zojuist de top 20 weer binnen komen wandelen, dat was ook alweer even geleden!

[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 15-11-2021 07:09 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOcN3jPK99QLIC0tn7z4lQEXsow=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XLPsD7tyPMG1tbCzQtG7bD9s.gif?f=user_large

Zero.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:36
Leuke pump, hopen dat hij stand houdt en geen "Europa wakker in 3,2,1 of een Bartje wordt"

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Netjes BTC, tijdje veel in BTC laten staan omdat ik een aantal dingen volledig digitaal wil aanschaffen, toch goed gekomen.

Gister voor het eerst iets verkocht en ook laten overboeken naar Revolut, wel een beetje shady omdat het naar een LT bankaccount gaat, maar als je iets naar NiceHash of Coinbase wil overmaken is dat ook een IBAN met EE (Estonia) of LT (Lithuania) erin.

Die landen doen het op een of andere manier wel goed met bankzaken.

Revolut is ook bezig met een optie om rechtstreeks crypto naar hun te storten, zonder het om te boeken naar Euro en het is ook als een van de eerste online banken geaccepteerd door iDeal. Dus dan zou je alles in BTC (of whatever) kunnen laten staan en met iDeal afrekenen bij webshops?

Vraag met trouwens af of er nu echt weer chiptekorten zijn of dat de zieke prijsstijgingen bij GPU's gewoon weer aan de cryptokoersen ligt. Of aan de steeds verder oprukkende LHR unlocks misschien?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
69k soon toch @Tominatie :Y)

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Allemaal wel leuk die dikke CRO maar m'n CRO card wordt op steeds meer plekken geweigerd lijkt het. Wou er van het weekend m'n OpenSubtitles mee verlengen en hem vanaf nu gebruiken voor m'n iCloud abbo maar niks hoor. Ook niet eerst Curve en dan via back-in-time naar de CDC card... wordt er een beetje chag van geloof ik :D.

• Pelox
Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:03:
Allemaal wel leuk die dikke CRO maar m'n CRO card wordt op steeds meer plekken geweigerd lijkt het. Wou er van het weekend m'n OpenSubtitles mee verlengen en hem vanaf nu gebruiken voor m'n iCloud abbo maar niks hoor. Ook niet eerst Curve en dan via back-in-time naar de CDC card... wordt er een beetje chag van geloof ik :D.
Koppelen aan paypal en je kan bijna altijd en overal online met je kaart betalen.

Zero.

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-01 04:12
WinkLink 🤩

• Servor
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:04:
[...]

Koppelen aan paypal en je kan bijna altijd en overal online met je kaart betalen.
Ja da's nog wel een aardig idee, maar ik stond vrijdag bij de Action, een winkel waar ik normaal niet zo vaak kom, maar ik wist dat ze daar credit cards accepteren en ik moest nog wat schoenkado's hebben maar toen kreeg ik een 'insufficiënt funds' melding op de terminal. Terwijl ik dus zeker weet dat dat niet zo is... ik ga de customer support ook eens lastig vallen.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:13:
[...]

Ja da's nog wel een aardig idee, maar ik stond vrijdag bij de Action, een winkel waar ik normaal niet zo vaak kom, maar ik wist dat ze daar credit cards accepteren en ik moest nog wat schoenkado's hebben maar toen kreeg ik een 'insufficiënt funds' melding op de terminal. Terwijl ik dus zeker weet dat dat niet zo is... ik ga de customer support ook eens lastig vallen.
En zo stond ik zaterdag in een restaurant de rekening te betalen met de Curve card en die werdt meteen geweigerd (helaas nog niet de CDC kaart in bezit) :|

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Wordt het vuurwerk deze week als we de projected 98k van BTC nog willen halen deze maand? ;)

• Servor
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:17:
[...]

En zo stond ik zaterdag in een restaurant de rekening te betalen met de Curve card en die werdt meteen geweigerd (helaas nog niet de CDC kaart in bezit) :|
Ja dat is dus echt ruk. En dat terwijl de Curve card ook een anti-embarassment optie heeft waardoor ie gelijk door zou moeten schakelen naar een andere kaart op zo'n moment. En mijn bank credit kaart hangt ook aan Curve en daar is de limiet amper tot nooit bereikt. Ik vind het gewoon nog een beetje shady werken allemaal.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

keanu_ schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:18:
Wordt het vuurwerk deze week als we de projected 98k van BTC nog willen halen deze maand? ;)
Ja, want we hebben nog 'maar' 16 dagen. Heel weinig ten opzichte van de rest van de maand.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• anti elppa
Taro schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:42:
CF gokt op 5-10% omhoog in de komende 3 dagen...
[YouTube: Bitcoin 5-10% Move up in 1-3 Days I Think...]

Ik gok dat dat niet gaat lukken.
Nog 3,5% tot 8,5%. Zeker 3,5% is uber easy te doen. Maar zelfs 8,5% in nog ruim 2 dagen is helemaal niet gek.
Staan nog wel dikke muren tussen de 69 en 70. Maar wellicht pullen veel mensen die. We zullen zien. Ik blijf super bullish. Zit ook nog steeds long.
Zijn ook nog steeds weinig mensen long aan de funding te zien wat erg positief is imo

[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 15-11-2021 08:27 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

MicroWhale schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:19:
[...]

Ja, want we hebben nog 'maar' 16 dagen. Heel weinig ten opzichte van de rest van de maand.
godzijdank

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:18
[...]

Restaurants in veel delen van Nederland zijn inderdaad wel een"probleempje" voor ons geldschrapers. Ik laat er ook aardig wat achter maar debit en credit wordt er vaak geweigerd. Niet heel gek vanuit hun perspectief (kosten) maar jammer voor onze cash backs.
Ben benieuwd of dat verandert als maestro wordt afgeschaft. Wellicht wordt onze pinpas dan van het debit type en werken cards als Binance dan ook overal.

[ Voor 12% gewijzigd door Wiley99 op 15-11-2021 08:22 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Servor
  • Niet online
Wiley99 schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:20:
[...]

Restaurants in veel delen van Nederland zijn inderdaad wel een"probleempje" voor ons geldschrapers. Ik laat er ook aardig wat achter maar debit en credit wordt er vaak geweigerd. Niet heel gek vanuit hun perspectief (kosten) maar jammer voor onze cash backs.
In mijn beleving zijn restaurants toch juist plaatsen waar je met CC zou moeten kunnen afrekenen?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wiley99 schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:20:
[...]

Dat ligt niet aan de restaurants, dat ligt aan de payment providers die een cheap-ass abo aanbieden waarin credit cards niet zijn opgenomen. En natuurlijk kiezen restauranthouders voor die optie, want wie betaalt er nu met debet/creditcard in Nederland?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Wiley99
MicroWhale schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:22:
[...]

Dat ligt niet aan de restaurants, dat ligt aan de payment providers die een cheap-ass abo aanbieden waarin credit cards niet zijn opgenomen. En natuurlijk kiezen restauranthouders voor die optie, want wie betaalt er nu met debet/creditcard in Nederland?
Dat laatste inderdaad. Alleen in toeristische gebieden loont het om een cc abbo te nemen op je betaaldienst.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Servor
  • Niet online
Dit maakt me wel een beetje huiverig om zaken als nieuwe meubels met deze constructie te gaan afrekenen. Staat er straks 5K op die kaart en krijg je een denied voor je kiezen. Hoe makkelijk krijg je overtollig saldo er weer af eigenlijk? Dus terug naar je originele CC of bankrekening.

• Wiley99
Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:23:
Dit maakt me wel een beetje huiverig om zaken als nieuwe meubels met deze constructie te gaan afrekenen. Staat er straks 5K op die kaart en krijg je een denied voor je kiezen. Hoe makkelijk krijg je overtollig saldo er weer af eigenlijk? Dus terug naar je originele CC of bankrekening.
Boodschappen doen bij de Jumbo en Aldi

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

SEPA terugboeking, 2 a 5 werkdagen verwerkingstijd.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:49

St@m

@ Your Service

[...]

KYC doorlopen? Ik kreeg begin september problemen met Curve, na weken hebben gewacht op support moest ik begin oktober door het KYC proces en ben vorige week goedgekeurd. Van de week maar eens testen of het nu weer werkt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Bij sommige kaarten (zoals Monolith) moet je het spenden als het eenmaal 'op de kaart' staat. Er is geen weg terug. Bij andere kaarten (zoals Binance) kun je eeuwig schuiven met welke valutas je betaalt en in welke volgorde. Dus als je het echt safe wilt spelen, dan zou ik het via-via naar je bankrekening storten.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

St@m schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:26:
[...]

KYC doorlopen? Ik kreeg begin september problemen met Curve, na weken hebben gewacht op support moest ik begin oktober door het KYC proces en ben vorige week goedgekeurd. Van de week maar eens testen of het nu weer werkt.
maar KYC zat al bij de aanvraag van mijn kaart, online betaling is al 2 keer gelukt,

Vind het maar vaag zoals Servor al vermeld. misschien dat ik toch maar eens mijn normale CC aan de Curve hang en dan de back in time functie gebruik. Want vermoed dat mijn normal CC breder geacepteerd wordt dan de CDC, Binance & Curve cards worden.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:49

St@m

@ Your Service

Xqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:28:
[...]

maar KYC zat al bij de aanvraag van mijn kaart, online betaling is al 2 keer gelukt,

Vind het maar vaag zoals Servor al vermeld. misschien dat ik toch maar eens mijn normale CC aan de Curve hang en dan de back in time functie gebruik. Want vermoed dat mijn normal CC breder geacepteerd wordt dan de CDC, Binance & Curve cards worden.
Ok, ik heb ook 2 maanden ofzo gewoon kunnen betalen, en toen plots niet meer. Ik heb beide eraan hangen Binance en mijn ING. Het was maar een tip ;)

Los met de Binance kaart al verschillende dingen betaald, maar dat is toch onhandig.. iedere keer zorgen dat er geld op staat enzo. Sta je weer te klungelen met die pincode die alleen opgehaald kan worden met 2fa.. duurt weer te lang, betaling afgebroken op de terminal, moet je het weet opnieuw doen. Shit wat was die pincode nou ook alweer.. weer 2fa doorlopen :D was maar goed dat ik dat op een vrijdagochtend ging testen bij Ikea, en niet op zaterdagmiddag.

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 15-11-2021 08:32 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Stokstaart
anti elppa schreef op maandag 15 november 2021 @ 06:28:
[...]

nee dat is veel te laag imo. bodem komt eerder tussen de 40 en 55 te liggen
Ja ik zeg toch ook bóven ;)

Zelf denk ik ook dat de hele accumulatierange waarin btc heel 2021 in heeft bewogen een goede kanshebber is..

• JDx

JDx

Ben ik ^

Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:21:
[...]

In mijn beleving zijn restaurants toch juist plaatsen waar je met CC zou moeten kunnen afrekenen?
Ik vond dat altijd zo cool als kind op vakantie en mijn vader legde dan zijn CC op de bon, handtekeningetje ergens op zetten en we konden weg.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

JDx schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:31:
[...]

Ik vond dat altijd zo cool als kind op vakantie en mijn vader legde dan zijn CC op de bon, handtekeningetje ergens op zetten en we konden weg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJSy0t-y5MhstnKznsz2qElmTKU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G6UBkhlmZK94TPUs3aynNV5E.jpg?f=user_large

Kennen we deze nog nog nog nog...

van die *KLAP KLAP* apprateren om een bonnetje te maken.

Verwijderd

BTC blijft maar zijwaarts gaan.
Meer en meer mensen zullen op de alt hype train springen, die willen ook 50% up.

BTC is misschien gewoon al te duur, toch een psychologisch ding? Een digitaal muntje, een paar nullen net zo duur als iemand zijn huis? Tech boeit 95% niet, die willen geld verdienen, en als btc niet opschiet gaan ze over op zn hondjes.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xcinvYq.jpg

• JDx

JDx

Ben ik ^

Xqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:34:
[...]

[Afbeelding]

Ja ik werkte als scholier bij de benzinepomp :9

• anti elppa
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:34:
BTC blijft maar zijwaarts gaan.
Meer en meer mensen zullen op de alt hype train springen, die willen ook 50% up.

BTC is misschien gewoon al te duur, toch een psychologisch ding? Een digitaal muntje, een paar nullen net zo duur als iemand zijn huis? Tech boeit 95% niet, die willen geld verdienen, en als btc niet opschiet gaan ze over op zn hondjes.

[Afbeelding]
Ja en juist als de h&i dit doen laat btc ff een dikke move zien.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-01 16:56
JDx schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:36:
[...]

Ja ik werkte als scholier bij de benzinepomp :9
Straks net zo obsolete als dat apparaatje die benzinepump.

• Servor
  • Niet online
Ik moet zeggen, de support bij CDC is meestal wel snel en goed.

Gouden tip van de support was om international usage aan te zetten in je card details. Kon gelijk back in time gebruiken voor de transacties van het weekend! Even checken dus crypto schrapers! (het blijft natuurlijk een buitenlandse kaart bedacht ik me net)

• Pelox
Xqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:34:
[...]

[Afbeelding]

Nope.. wij hadden alleen zwart geld.

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Het begint al met: Nederland is geen CC land.
We waren een accept-giro-land, maar zijn overgestapt op debet betaalpassen.
Alleen in toeristische gebieden (Amsterdam, Zaanse schans, etc...) hebben ze dat om buitenlandse toeristen te kunnen laten betalen.

• Stokstaart
Pelox schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:38:
[...]

Nope.. wij hadden alleen zwart geld.
Niet op de Kaaiman eilanden dus, pauper.

• Dacuuu
[...]

Zou je denken, maar een cafés/restaurant accepteert maar weinig cc. Zelfs in plaatsen waar veel toerisme is.
Ik heb maar 1 of 2 keer online gehad, dat die mijn cdc kaart niet pakte, en curve wel.

Op locatie is het gewoon elke keer afwachten of de uitbater creditcards ondersteunt of niet.
APPIE.... :X

• Servor
  • Niet online
Als onze bezorgbundel is afgelopen over een paar weken stappen wij over op Jumbo ;)

• Dacuuu
Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:51:
[...]

Als onze bezorgbundel is afgelopen over een paar weken stappen wij over op Jumbo ;)
Kan je online ook koopzegel kopen?
In mijn vorige woonplaats deed de fysieke Jumbo creditcards, als je dan koopzegels koopt is het extra leuk.
In mijn nieuwe woonplaats doet de Jumbo geen creditcards. 8)7

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48
Dacuuu schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:50:
[...]

Zou je denken, maar een cafés/restaurant accepteert maar weinig cc. Zelfs in plaatsen waar veel toerisme is.
Ik heb maar 1 of 2 keer online gehad, dat die mijn cdc kaart niet pakte, en curve wel.

Op locatie is het gewoon elke keer afwachten of de uitbater creditcards ondersteunt of niet.
APPIE.... :X
Excuus voor de bron maar:
https://www.telegraaf.nl/...o-verdwijnt-uit-de-pinpas

Dit zou betekenen dat Appie ook vanaf 2023 Visa debit moet gaan accepteren? = cashback bij Appie :D

Verwijderd

Oef 500 ETH hebben en het allemaal kwijt raken in een hack omdat "I didn't use a hardware wallet because I got tired of it". Hele draad lezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2021 09:13 ]

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:12:
Oef 500 ETH hebben en het allemaal kwijt raken in een hack omdat "I didn't use a hardware wallet because I got tired of it". Hele draad lezen.

[Twitter]
Wow.. maar serieus, als je zoveel heb staan dan moet je gewoon je beveiliging op orde hebben. Blijft bijzonder sommige mensen..

Zero.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

CornermanNL schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:38:
[...]

Straks net zo obsolete als dat apparaatje die benzinepump.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex1TMxB7vrlw-PNSlSoBZA2_6RY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TgwESOJHMfXCGfuHCbsx6qEm.jpg?f=user_large

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:12:

[Twitter]
2 mil. plus online achter een "paar wachtwoorden" hebben staan is natuurlijk ook niet de slimste manier om met je geld om te gaan. 8)7

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
"i had more then 1.3million + on multiple pc's of mine, and didnt feel like security was needed."

:( ruk dat het gejat is.. maar met met z'n bedrag is het te onhandig om te beveiligen ??

Verwijderd

Helza schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:22:
"i had more then 1.3million + on multiple pc's of mine, and didnt feel like security was needed."

:( ruk dat het gejat is.. maar met met z'n bedrag is het te onhandig om te beveiligen ??
Tsja dat sentiment hoor ik vaker, al hoop ik niet van mensen die meer dan een miljoen in Metaverse hebben staan. :'(

Ongelooflijk ruk ook en toont maar weer dat echte adoptie onder niet technisch aangelegde personen ver ver weg is.

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-01 04:12
Welke hardware wallet raden jullie aan?

• Helza
Darkest Star schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:29:
"gebruikers vriendelijk, maar beperke crypto ondersteuning": Ledger Nano

"meer crypto supported en betere security, but bit harder to use" : Safepal S1

[ Voor 5% gewijzigd door Helza op 15-11-2021 09:33 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-01 08:42
Ik vertrouw dat Metamask ook totaal niet met die browser plugin. Je kan daar ook geen extra beveiliging op zetten toch? Alleen een wachtwoord? Ik vertrouw alleen mijn werklaptop maar deze laat geen browser plugins toe. Jammer want deze pc zit op een onhackbaar netwerk.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

zwembroek schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:41:
Ik vertrouw dat Metamask ook totaal niet met die browser plugin. Je kan daar ook geen extra beveiliging op zetten toch? Alleen een wachtwoord? Ik vertrouw alleen mijn werklaptop maar deze laat geen browser plugins toe. Jammer want deze pc zit op een onhackbaar netwerk.
Niks is onhackbaar.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-01 08:42
Dat geloof ik best, maar als dit netwerk wordt gehackt heeft Nederland een probleem.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Servor
  • Niet online
Darkest Star schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:29:
Ik ben wel tevreden over de Ledger. Voor wat ik er mee doe tenminste. Beetje BTC's op parkeren voor de hodl-je-moeder-show.

Heb pas nog een tweede gekocht voor de dochter des huizes, die interesseert zich er ook enorm in maar is nog geen 18 en dan is het wel lastig. Ze krijgt nu een BTC wallet met een paar tientjes erop voor de kerst en kan mij gebruiken als on-ramp voor fiat.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat hij wel heel laconiek reageert op het verlies van 1.3 miljoen?

PC Specs

• Pelox
Griffx schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:45:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat hij wel heel laconiek reageert op het verlies van 1.3 miljoen?
ja dat ook..

Zero.

• Servor
  • Niet online
Dat doe je alleen als je nog tig miljoen hebt liggen ergens denk ik :')

Verwijderd

zwembroek schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:44:
[...]

Dat geloof ik best, maar als dit netwerk wordt gehackt heeft Nederland een probleem.
Netwerk hoeft niet eens gehackt te worden. Een rogue browserplugin of een bug in Metamask kan genoeg zijn, of je dat nu op een netwerk van de rijksoverheid installeert of niet. Zie Umbrel van gisteren.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:44:
[...]
Ze kan mij gebruiken als on-ramp voor fiat.
Doet mijn vrouw ook altijd bij mij. _O-

-O-

• Kol Nedra
voor de ene persoon is het veel geld, voor de ander is het niks...... het blijft een fiat waarde, dus het is eigenlijk al ruk (y)

nothing stops this train

Verwijderd

Dat zijn de eerste stappen van rouwverwerking, denial en bargaining. Het echte verdriet komt nog wel.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Kol Nedra schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:48:
[...]

voor de ene persoon is het veel geld, voor de ander is het niks...... het blijft een fiat waarde, dus het is eigenlijk al ruk (y)
Tja het is fiat waarde, maar heb het toch liever op mijn rekening dan dat het bij een ander staat :+

PC Specs

• knakworst
  • Laatst online: 22:31

knakworst

Get more sats!

Insert dikke CRO meme.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rYD9J2nLTWU26OcruXpK6zZQTkQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nVAIKguoo9OzaSaw8TYRD2ZD.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
Griffx schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:53:
[...]

Tja het is fiat waarde, maar heb het toch liever op mijn rekening eigen wallet dan dat het bij een andere bank staat :+
helemaal mee eens :)

nothing stops this train

Verwijderd

Hodl

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01 13:05
Xqlus1ve schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:24:
[...]

SEPA terugboeking, 2 a 5 werkdagen verwerkingstijd.
Dat kan niet als het geld al op de kaart is gezet.
Wel als het nog in je fiat wallet staat.

Als het al op de kaart staat heb je 2 opties, uitgeven of opnemen bij een automaat.

• Kol Nedra
XLM order gehit, weer wat extra geld op de binance kaart.....
buy low, sell high en dan 2% cashback d:)b

nothing stops this train

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
Lijkt er vooralsnog op dat de stijgende lijn voor deze week is ingezet.

• Pelox
LarryD schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:11:
Lijkt er vooralsnog op dat de stijgende lijn voor deze week is ingezet.
Yep. +100k op 5 dec it is.

<+:)

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

PF Update

Positie DOT de afgelopen dagen 60% verkocht en in BTC en ETH gestopt. Ik vermoed dat deze twee gaan exploderen en de rest achterlaat.

BTC - 47%
ETH - 42%
DOT - 6%
NEXO - 4%
BNB - 1%
+ wat rommel.

• Kol Nedra
ik dacht ff een movr dca te kopen op Kraken.....moet je minimaal 0.3 movr kopen :/
nouja dat vind ik een te hoge prijs voor dca..... dus maar ETH gekocht :)

nothing stops this train

• Pelox
MicroWhale schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:13:
PF Update

Positie DOT de afgelopen dagen 60% verkocht en in BTC en ETH gestopt. Ik vermoed dat deze twee gaan exploderen en de rest achterlaat.

BTC - 47%
ETH - 42%
DOT - 6%
NEXO - 4%
BNB - 1%
+ wat rommel.
BTC - 48.83%
ETH - 34.94%
DOT - 6.91%
EURO (nexo - deels uitbetaalde en gereserveerde winst) - 6,32%
NEO - 1.8%
BNB - 1.25%
Dikke CRO & Shitty Floki - niet opgenomen in pf overzicht, geen idee hoeveel procent maar heel weinig.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 15-11-2021 10:18 ]

Zero.

Verwijderd

de BTC trein heeft het station alvast verlaten, nu nog even optrekken!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:18:
de BTC trein heeft het station alvast verlaten, nu nog even optrekken!
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/upHp8muHIL5TO/giphy.gif

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:44
Die NFT’s hè, van die gast die gehackt is, ik zou geen eurocent voor over hebben.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
VET laat ook een mooie solide stijging zien (1H chart), hangt toch altijd af van wat BTC doet.

• Helza
Dit komt voornamelijk omdat de meeste die al langer in crypto zitten, dit elke week (zo niet dagelijks) voorbij zien komen.

Al je bankzaken online doe je ook via een dubbel autenticatie systeem. Al je (serieuze) exchanges vereisen minimaal 2fa, maar omdat crypto online is vinden mensen dat je ineens geen dubbel authenticatie systeem nodig hebt voor je eigen wallet??

Ik heb ook een gedeelte in een onbeveilidge metamask, maar het gross staat toch echt in cold wallets en/of via 2fa systemen.
Pagina: 1 ... 61 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!