Yup....alles! Haha.Skrunsies schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:26:
[...]
De hele geiten bende? Dus niks meer, geen muntjes meer op de Ledger ed?
Jij krijgt natuurlijk ook nog een zakje Moonbeam.. Waar ik wel een beetje jaloers op ben, want ik was te laat in de wachtrij.
Misschien wel helemaal niet zo'n verkeerde keuze.
We gaan het zien!
Moonbeam is mijn golden ticket.
Maar als ze vrijkomen in de beer, dikke prima. ICO was toch gratis. (In de zin van volledig met winst gefinancierd.) Dan zet ik die op de ledger en ga ze ik ze staken en ook nog bijkopen. Die dingen ga ik niet verpatsen. Volgende bull 45/50$ target per GLMR en dan komt mijn vervroegd pensioen dichterbij. (Dromen mag toch?) Maar als ze deze bull nog naar de 25$ gaan dan verkoop ik ze en word ik gek.
Ik heb er gewoon een raar gevoel bij. Zelfs die zogenaamde opper TA-ers van youtube zijn korte termijn bearish. Maar Lengthening cycle dat wel. Daar geloof ik ook in. Eerst kijken of het maandag geen sell the news wordt door de Bitcoin upgrade. En als de spot ETF wordt afgekeurd of uitgesteld naar volgend jaar komt er weer een reactie denk ik. En daarbij kan ik als de markt weer bullish wordt nu nog met een paar procenten mijn fictieve winst terug traden. Als ik nu een -35/-45 voor de kiezen krijg wordt het lastig. Dan word ik of roekeloos of te angstig. Dus geduld en met 1 goede dag / week is er weer een nieuwe PF ATH.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:34:
Oei, derde Tweaker al vandaag die uitstapt. Bij allen geen slecht idee, als het niet goed voelt moet het klaar zijn. Maar bijzonder er zo veel op een dag te zien.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als semi-autist kan ik er niet tegen dat de laatste rij 8 worstenbroodjes bevatDarrell schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:48:
In plaats van koersen kijken maar even de keuken in gedoken. Iemand een worstenbroodje?
[Afbeelding]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Jullie snappen dat juist dit nu gebeurt om weak hands zoals jullie eruit te schudden? Ik spreek jullie bij 93k deze maand.zwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:48:
[...]
Yup....alles! Haha.
Moonbeam is mijn golden ticket.![]()
Maar als ze vrijkomen in de beer, dikke prima. ICO was toch gratis. (In de zin van volledig met winst gefinancierd.) Dan zet ik die op de ledger en ga ze ik ze staken en ook nog bijkopen. Die dingen ga ik niet verpatsen. Volgende bull 45/50$ target per GLMR en dan komt mijn vervroegd pensioen dichterbij. (Dromen mag toch?) Maar als ze deze bull nog naar de 25$ gaan dan verkoop ik ze en word ik gek.
[...]
Ik heb er gewoon een raar gevoel bij. Zelfs die zogenaamde opper TA-ers van youtube zijn korte termijn bearish. Maar Lengthening cycle dat wel. Daar geloof ik ook in. Eerst kijken of het maandag geen sell the news wordt door de Bitcoin upgrade. En als de spot ETF wordt afgekeurd of uitgesteld naar volgend jaar komt er weer een reactie denk ik. En daarbij kan ik als de markt weer bullish wordt nu nog met een paar procenten mijn fictieve winst terug traden. Als ik nu een -35/-45 voor de kiezen krijg wordt het lastig. Dan word ik of roekeloos of te angstig. Dus geduld en met 1 goede dag / week is er weer een nieuwe PF ATH.
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Hou eens op met zo recalcitrant kut te doen tegen mensen die om goede redenen uitstappen.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:53:
[...]
Jullie snappen dat juist dit nu gebeurt om weak hands zoals jullie eruit te schudden? Ik spreek jullie bij 93k deze maand.
Als voorbeeld de items in games. Ik zie wel een marktplaats voor me waar items uit games verhandeld kunnen worden. Een blockchain voegt in deze zin toe dat geen centrale identiteit deze items in beheer heeftVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:46:
Misschien na de goede open discussie over DEFI gisteravond kijken of wat het kunnen herhalen op het gebied van NFTs. Ik kan namelijk echt niet bedenken hoe die nuttig zijn, maar sta open om anders overtuigd te worden.
Alle NFT projecten die ik tot nu toe gezien heb koppelen de entry in de ledger aan of een fysiek object, een recht (zoals licentie rechten), of een digitaal voorwerp dat gebruikt kan worden in een centraal beheerde game.
Zoals ik het zie is voor al deze usecases een SQL database voldoende. Immers is er in die koppeling naar het al dan niet digitale goed vertrouwen nodig. Vertrouwen dat ik inderdaad dat huis NFT mag bewonen, dat ik betaald krijg voor gebruik van mijn digitale plaatje, of dat de spelontwikkelaar geen patch uitbrengt die voorwerpen buiten de NFT Blockchain in de digitale game toestaat.
Dat vertrouwen kan inherent niet vastliggen in de Blockchain. Immers, dat zou betekenen dat er geen andere waarheid is dan die in de Blockchain, zelfs als ik het huis van mijn demente oma naar mezelf heb overgemaakt. Er is immers geen andere waarheid dan die in de Blockchain.
Als we zeggen dat dit maatschappelijk onwenselijk is, dan moeten we dus entries in de Blockchain negeren (heb dan wel de NFT van het huis, maar het eigendomsrecht ligt nog steeds bij mijn oma), of we moeten voordat een transactie gedaan wordt een onafhankelijke derde die we vertrouwen inschakelen om die transactie goed te keuren (wat een notaris dus doet, die hoort een transactie van een demente vrouw niet toe te staan).
Wat voegt de Blockchain dan nog toe?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Zo is het toch, ieder zijn eigen keuze.Servor schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:48:
Ik ben eigenlijk niet zo heel erg negatief eerlijk gezegd. Maar ik snap idd dat 2 maandsalarissen in een week wel pittig is.
De 1 zit hier om fiat te verdienen, de ander om fiat te ontvluchten.
Sta je dikke winst en ben je bang dat te verliezen, cashen.
Het meer is toch nooit vol.
Duur woord....kut.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:56:
[...]
Hou eens op met zo recalcitrant kut te doen tegen mensen die om goede redenen uitstappen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nee precies, al verkoop je 10x per dag. Zelluf weten.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:57:
[...]
Zo is het toch, ieder zijn eigen keuze.
De 1 zit hier om fiat te verdienen, de ander om fiat te ontvluchten.
Sta je dikke winst en ben je bang dat te verliezen, cashen.
Het meer is toch nooit vol.
Maar het negatieve sentiment deel ik niet zo (hoewel we nog wel wat verder gaan zakken denk ik komende periode).
Heb je toevallig ook BIFI?Darrell schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:48:
In plaats van koersen kijken maar even de keuken in gedoken. Iemand een worstenbroodje?
[Afbeelding]
Hou eens op om constant domme uitspraken te doen die nergens op gebaseerd zijn en vervolgens als een emotioneel empathisch correct Viva typetje transparant te zijn over domme beslissingen en rekt gaan. Misschien gewoon eens accepteren dat jullie constant zitten te huilen om niks. Echt hypocriet. Iedereen die constant huilie tegen mij loopt te doen is heerlijk transparant over hoe rekt die loopt te gaan. Misschien staat mijn toon je niet aan, maar beoordeel het eens op de inhoud, ja? Ik ben niet diegene die rekt gaat hier. Hint.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:56:
[...]
Hou eens op met zo recalcitrant kut te doen tegen mensen die om goede redenen uitstappen.
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 12-11-2021 15:05 ]
Vanmorgen al als ontbijt op, maar stuur maar een zak op. Komt altijd van pas.Darrell schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:48:
[Afbeelding]
Zero.
Verwijderd
En door die combinatie van numbness en bullrun optimisme niet verkocht totdat het x2 mijn initiële inleg was. Mijn vrienden gaven schouderklopjes maar het voelt nog steeds rot wetende hoeveel geld ik heb laten liggen.
Maar hey, lengthening cycle, wanneer moon? Spot ETF +10k lets gooooo boys.
*kijkt naar cryptokoersen*
Oorzaak gevonden.
Als je je zo kan opwinden over dit onderwerp als de koersen dalen, dan is het misschien handig om minder risicovolle beslissingen te gaan nemen?
Fijne weekendip alvast!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik doe niks met shitcoins dus misschien is dat het. Als BTC x40 gaat piep ik wel anders wellicht.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:00:
Vorige bullrun een shitcoin in het bijzonder x40 zien gaan in 3 weken tijd. Op een gegeven moment heb je dan inderdaad over maandsalaris per dag, jaarsalaris per week. En het voelde niet eens meer echt. Wat nulletjes in een app. Monopolie geld. Refresh, laptop voor een kansarm kind. Erbij, eraf, maakt niet uit, het is nep. En je doet er niks voor.
En door die combinatie van numbness en bullrun optimisme niet verkocht totdat het x2 mijn initiële inleg was. Mijn vrienden gaven schouderklopjes maar het voelt nog steeds rot wetende hoeveel geld ik heb laten liggen.
Maar hey, lengthening cycle, wanneer moon? Spot ETF +10k lets gooooo boys.
Enige kutcoin die ik verder nog heb is een paar tientjes aan CRO omdat creditcard en leuk.
Verwijderd
Fair, maar de game waar je die items beheert is bijna altijd wel centralized.Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:56:
[...]
Als voorbeeld de items in games. Ik zie wel een marktplaats voor me waar items uit games verhandeld kunnen worden. Een blockchain voegt in deze zin toe dat geen centrale identiteit deze items in beheer heeft
Valve kan inderdaad weapon skins op de Blockchain zetten maar ze kunnen altijd een patch releasen voor items die de Blockchain negeren.
Misschien als je echt een decentrale open source game hebt, maar dat heb ik nog niet gezien. Stel je voor dat jouw +20STR flaming sword op de Blockchain staat en de meerderheid van de maintainers willen dat +15STR maken om het te nerven, dan vervalt toch ook het nut snel?
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:56:
[...]
Pas nou op, anders worden we niet meer "topic van de maand"enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:59:
[...]
Hou eens op om constant domme uitspraken te doen die nergens op gebaseerd zijn en vervolgens als een emotioneel empathisch correct Viva typetje transparant te zijn over domme beslissingen en rekt gaan. Misschien gewoon eens accepteren dat jullie constant zitten te huilen om niks. Echt hypocriet. Iedereen die constant huilie tegen mij loopt te doen is heerlijk transparant over hoe rekt die loopt te gaan. Misschien staat mijn toon je niet aan, maar beoordeel het eens op de inhoud, ja? Ik ben niet diegene die rekt gaat hier. Hint.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 12-11-2021 15:08 ]
Nah, er zitten ook een hoop hier die niet niet traden en gewoon HODLen. Als je trade heb je waarschijnlijk beter door wanneer het (persoonlijk) een slim moment is om even uit te cashen. Zal vast voor iedereen die trade een ander moment zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:56:
[...]
Voor de HODLers is het vaak een prijs of profit target wanneer je uitstapt. Als HODLer kan ik bekennen dat als mijn target nog niet in zicht is, ik alleen maar kan accepteren dat het wat langer duurt voordat het target is bereikt want de markt gaat in alle macro opzichten gewoon mooi omhoog. En zoals mijn favoriete analist nu al een paar weken roept: "Time is on our side".
#HODLgang
Same maar dan voor de lunch. Maar deze zien er zo goed uit, die gaat er altijd nog wel eentje in.Pelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:59:
[...]
Vanmorgen al als ontbijt op, maar stuur maar een zak op. Komt altijd van pas.
Google denkt daarentegen dat je Banh mi hebt gemaakt lel
Verwijderd
Is een metafoor voor de gemiddelde shitcoin die opgeleukt wordt met dure woorden door het marketingteam.
Nah, recalcitrant is ook gewoon fijn woord.
Ik heb zeker respect voor mensen als jou als achteraf blijkt dat je gelijk hebt. En waarschijnlijk ga je ook gelijk krijgen. Maar ik maak liever 10 korte ritten van 10% dan eentje van 100%. (Voor mijn eigen gevoel van schijnveiligheid.) En als ik dan in de tussentijd wat winst misloop so be it. Ik heb gewoon echt een tyfus hekel aan dikke bedragen zien verdampen. Maar dat uitschudden van die weak hands is begin / midden bull makkelijker vol te houden dan bij een naderend einde. Ik ben niet helemaal meer overtuigd en dan wordt het lastig. Met een rotsvast vertrouwen hold je makkelijker. En gokken op een lager instap moment kan ook lucratief zijn. Vraag maar eens aan Pingo.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:53:
[...]
Jullie snappen dat juist dit nu gebeurt om weak hands zoals jullie eruit te schudden? Ik spreek jullie bij 93k deze maand.
Ik zal het ook eens proberen dan, op de inhoud.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:59:
[...]
Hou eens op om constant domme uitspraken te doen die nergens op gebaseerd zijn en vervolgens als een emotioneel empathisch correcte Viva typetje transparant te zijn over domme beslissingen en rekt gaan. Misschien gewoon eens accepteren dat jullie constant zitten te huilen om niks. Echt hypocriet. Iedereen die constant huilie tegen mij loopt te doen is heerlijk transparant over hoe rekt die loopt te gaan. Misschien staat mijn toon je niet aan, maar beoordeel het eens op de inhoud, ja?
Met "jullie snappen" ga ik er vanuit dat je ons allemaal bedoeld? "Dat juist dit nu gebeurt". Wat gebeurt, de prijsdaling bedoel je neem ik aan? "Om de weak hands eruit te schudden". "Om" impliceert dat er een oorzaak-gevolg is. De prijsdaling is dus om de weak hands eruit te flushen. Wie heeft hier opdracht voor gegeven? En wie voert dat uit. Zijn dat de strong hands?enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:53:
[...]
"Ik spreek jullie bij 93k deze maand" Ja, maar nu ook gewoon toch? Jij hebt wel een werkende glazenbol ook zie ik. "
Wat is hier inhoudelijk aan behalve dezelfde cliché riedel? Was de werkelijkheid maar zo simpel...Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:14:
[...]
Ik zal het ook eens proberen dan, op de inhoud.
[...]
Met "jullie snappen" ga ik er vanuit dat je ons allemaal bedoeld? "Dat juist dit nu gebeurt". Wat gebeurt, de prijsdaling bedoel je neem ik aan? "Om de weak hands eruit te schudden". "Om" impliceert dat er een oorzaak-gevolg is. De prijsdaling is dus om de weak hands eruit te flushen. Wie heeft hier opdracht voor gegeven? En wie voert dat uit. Zijn dat de strong hands?
"Ik spreek jullie bij 93k deze maand" Ja, maar nu ook gewoon toch? Jij hebt wel een werkende glazenbol ook zie ik. "" Ik gebruik deze smile voornamelijk tegen vrouwen, weet je zeker dat hij wel gediend is van een kusje?
Verwijderd
Je hoeft je toch helemaal niet te verantwoorden voor je keuze?zwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:14:
[...]
Ik heb zeker respect voor mensen als jou als achteraf blijkt dat je gelijk hebt. En waarschijnlijk ga je ook gelijk krijgen. Maar ik maak liever 10 korte ritten van 10% dan eentje van 100%. (Voor mijn eigen gevoel van schijnveiligheid.) En als ik dan in de tussentijd wat winst misloop so be it. Ik heb gewoon echt een tyfus hekel aan dikke bedragen zien verdampen. Maar dat uitschudden van die weak hands is begin / midden bull makkelijker vol te houden dan bij een naderend einde. Ik ben niet helemaal meer overtuigd en dan wordt het lastig. Met een rotsvast vertrouwen hold je makkelijker. En gokken op een lager instap moment kan ook lucratief zijn. Vraag maar eens aan Pingo.
Het is niet zo dat er hier sprake is van peerpressure ofzo.
Nocoiner.
Verwijderd
Misschien als je jezelf wat inlevender zou opstellen had je vanavond ook een leuk Viva typetje om tegenaan te kruipen.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:59:
[...]
Hou eens op om constant domme uitspraken te doen die nergens op gebaseerd zijn en vervolgens als een emotioneel empathisch correct Viva typetje transparant te zijn over domme beslissingen en rekt gaan. Misschien gewoon eens accepteren dat jullie constant zitten te huilen om niks. Echt hypocriet. Iedereen die constant huilie tegen mij loopt te doen is heerlijk transparant over hoe rekt die loopt te gaan. Misschien staat mijn toon je niet aan, maar beoordeel het eens op de inhoud, ja? Ik ben niet diegene die rekt gaat hier. Hint.
Ik heb niks verkocht vandaag, of vorige week/maand/jaar. Maar als iemand uitstapt om welke reden dan ook en jij zit er bovenop met je "haha weak hands wacht maar tot 93k" dan ben je gewoon vervelend.
Te makkelijk..
Had verschillende doelen toen ik in crypto stapte ergens in 2017. Inmiddels alle doelen ruim gehaald. Met de corona crash toen btc naar 3600 zakte en eth naar 60 usd geloof ik, besloten om nog 1x in te leggen. Inmiddels dus al heel veel verkocht, het meeste niet op de high maar wel de inleg x10 gemiddeld of zo. Zo heb ik flink wat eth verkocht rond de 1200 usd, een beetje btc rond de 40k en heel veel ada iets boven de dollar.
Op dit moment staat alles nog veel hoger, ja het kan stijgen naar de 420k, maar ik weet ook dat alles relatief is en dat crypto zomaar ineens een -40% kan doen. Zoals ik al eerder heb aangegeven zet ik mijn winst voor 50% in stables of op nexo en keer ik de andere 50% uit of koop ik er iets nuttigs van. Ondanks dat ik het 15x per dag roep kan ik niet meer rekt gaan, maar mijn leuke winst zien verdampen heb ik ook geen zin in.
Verder hebben we het aardig naar ons zin hier en ik hoop dat het nog heel lang gezellig blijft en dat we nog een lange maanrit te gaan hebben, zo niet dan hebben we altijd nog de memes om ons door de volgende bear heen te slaan.
Zero.
https://godsunchained.com/
https://market.x.immutable.com/ (en dan naar Gods unchained
Je kunt merken dat het spel nog in de ontwikkelingsfase zit, maar mijn eerste indruk is wel goed. Of er potentie in de munt zit dat weet ik niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Bumpy_NL op 12-11-2021 16:16 ]
Even de rode regels onderaan lezen, gewoon een tip voordat de baas weer terug is straksBumpy_NL schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:21:
Zijn er hier nog mensen die zich bezig houden met crypto spellen? Nadat OKEx GODS in de Jumpstart (launchpool) heeft gehad ben ik vanuit nieuwsgierigheid eens verder naar dit spel, Gods unchained, gaan kijken. Het is een soort van Hearthstone (kaartspel), maar dan met een crypto randje. Als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat je straks betere kaarten craften met behulp van de GODS token en je kunt kaarten dan weer kopen en verkopen op de marketplace. Ook kun je nieuwe kaarten krijgen door te spelen en ieder weekend is er een ranked toernooi waar je (extra) kaarten kunt winnen. Zij zijn bezig om de crypto interface naar een L2 te brengen.
Je kunt merken dat het spel nog in de ontwikkelingsfase zit, maar mijn eerste indruk is wel goed. Of er potentie in de munt zit dat weet ik niet. Ik (probeer) een referral in mijn onderschrift te zetten voor de geïnteresseerden.
YES schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:21:
We zijn sowieso allemaal huilerige mietjes hier, een beetje vanachter ons toetsenbord lopen te mauwen tegen elkaar. Lief doen!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Iedereen mag iedereen vervelend vinden om zijn of haar eigen redenen. Maar ga je niet lopen uiten over wie je wel of niet sympathiek vindt. Dat interesseert niemand. Ik vind het persoonlijk vervelend iedereen hier te zien huilen met 3% verlies. Heel irritant. En 100x dezelfde meme of uitspraak. Ga dan niet in crypto. Het is nogal volatiel. Of ga in een praatgroep.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:17:
[...]
Misschien als je jezelf wat inlevender zou opstellen had je vanavond ook een leuk Viva typetje om tegenaan te kruipen.
Ik heb niks verkocht vandaag, of vorige week/maand/jaar. Maar als iemand uitstapt om welke reden dan ook en jij zit er bovenop met je "haha weak hands wacht maar tot 93k" dan ben je gewoon vervelend.
Ondertussen geef ik regelmatig mijn visie, en types zoals jou die nog amper kennis hebben van iets gaan er pertinent tegenin en doen het tegenovergestelde. Ondertussen zijn het jullie types die rekt lopen te gaan.
Leer eens om persoonlijkheden en inhoudelijke uitspraken los van elkaar te zien. Dan kom je een stuk verder in het leven.
Zo, nu ben ik er klaar mee.
Ik denk dat je het groter moet zien. #MetaverseVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:04:
[...]
Fair, maar de game waar je die items beheert is bijna altijd wel centralized.
Valve kan inderdaad weapon skins op de Blockchain zetten maar ze kunnen altijd een patch releasen voor items die de Blockchain negeren.
Misschien als je echt een decentrale open source game hebt, maar dat heb ik nog niet gezien. Stel je voor dat jouw +20STR flaming sword op de Blockchain staat en de meerderheid van de maintainers willen dat +15STR maken om het te nerven, dan vervalt toch ook het nut snel?
Items die overdraagbaar zijn tussen games of virtuele werelden. Waar eigenaarschap belangrijk is. En hiervan wil je niet dat een Blizzard, Sony of Microsoft nog een hoofdsleutel hebben.
Het is voor de uitgever ook zeker interessant. Het is een extra feature aan de game/virtuele wereld. Het onderling kunnen uitwisselen van items zorgt voor bekendheid en kan de levensduur enorm verlengen van deze spellen/virtuele werelden.
Ik zie het wel voor me
Je begrijpt wel dat als we zondag avond op 48K staan ik je nog even herinner aan deze uitspraak he.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:53:
[...]
Dan hoor ik graag van je dat je nog steeds achter deze uitspraak staat.
(P.s. Ik geloof niet dat dit gaat gebeuren, maximaal een retest van de 58k en dan in een V-shape door de 69K)
enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:24:
[...]
Iedereen mag iedereen vervelend vinden om zijn of haar eigen redenen. Maar ga je niet lopen uiten over wie je wel of niet sympathiek vindt. Dat interesseert niemand. Ik vind het persoonlijk vervelend iedereen hier te zien huilen met 3% verlies. Heel irritant. En 100x dezelfde meme of uitspraak. Ga dan niet in crypto. Het is nogal volatiel. Of ga in een praatgroep.
Ondertussen geef ik regelmatig mijn visie, en types zoals jou die nog amper kennis hebben van iets gaan er pertinent tegenin en doen het tegenovergestelde. Ondertussen zijn het jullie types die rekt lopen te gaan.
Leer eens om persoonlijkheden en inhoudelijke uitspraken los van elkaar te zien. Dan kom je een stuk verder in het leven.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:24:
[...]
Iedereen mag iedereen vervelend vinden om zijn of haar eigen redenen. Maar ga je niet lopen uiten over wie je wel of niet sympathiek vindt. Dat interesseert niemand. Ik vind het persoonlijk vervelend iedereen hier te zien huilen met 3% verlies. Heel irritant. En 100x dezelfde meme of uitspraak. Ga dan niet in crypto. Het is nogal volatiel. Of ga in een praatgroep.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cAerqZc3ums19HiBrpvIZlRi.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BO30ySmpc9zgg86KQKPNdJL1.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ylnI9yZngZ1cOAdS5niUYvUK.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TgwESOJHMfXCGfuHCbsx6qEm.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lc2XFPasEw8MIOiBmxld3lNZ.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/urMHMIHhZxQScctSqsn1L0rj.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vj3KSQiudvideJTJsJfTMzuR.jpg?f=user_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Xqlus1ve op 12-11-2021 15:27 ]
Ben geen fan van @enomiss zijn stijl en manier van uitdrukken, maar hij heeft hier best wel een puntenomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:24:
[...]
Het gaat er niet om waar we zondag staan, maar bijvoorbeeld de zondag erop. Heb vertrouwen. Heb je dat niet, dan verdiep je eerst eens in de materie.zwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:25:
[...]
Je begrijpt wel dat als we zondag avond op 48K staan ik je nog even herinner aan deze uitspraak he.
Dan hoor ik graag van je dat je nog steeds achter deze uitspraak staat.
(P.s. Ik geloof niet dat dit gaat gebeuren, maximaal een retest van de 58k en dan in een V-shape door de 69K)
Inderdaad. Het is altijd genuanceerd. Een opmerking als "jullie hebben weak hands" versimpelt het scenario extreem en heeft daarnaast ook nog eens een zeer negatieve ondertoon.
Laat iedereen z'n eigen weg vinden in crypto. Ja, mensen hebben soms weak hands. Het is een onderdeel van het leerproces die we hier allemaal meemaken. Dat de een hier wat verder in is als de ander zal altijd zo blijven. Laat een ieder lekker in z'n waarde zou ik zeggen
Verwijderd
Haha. Nee maar serieus je hoeft je toch tegenover niemand te verantwoorden? Jouw geld, jouw keuzes.
Niemand heeft daar iets mee te maken en iedereen die daar over oordeelt kan beter even naar zichzelf kijken.
Als ik 2 maandsalarissen in een week zag verdampen zou ik er ook anders in staan.
Beetje jammer dat er zo'n taboe op verkopen ligt bij sommigen hier?
Niets is zeker in de wereld, maar al helemaal niet in crypto. Voor hetzelfde geld neukt maandag die hele blockchain vast door taproot en zakt Bitcoin 30k.
Wil jij voortaan ook een punt gebruiken.jvel92 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:27:
[...]
Ben geen fan van @enomiss zijn stijl en manier van uitdrukken, maar hij heeft hier best wel een punt
Zero.
Dankjewel ik vertrouw alleen in BTC en ETHjvel92 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:16:
Kwam afgelopen week dit artikel tegen over crypto whales. Zou het met een korreltje zout nemen, maar wellicht interessant leesvoer: https://medium.com/@Potat...of-deception-16e1d93e2f3f
Natuurlijk is weak hands niet het alomvattend antwoord op hetgeen er nu gebeurt. Echter vanuit persoonlijk perspectief is dat de dynamiek die je uit doet stappen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:27:
[...]
Inderdaad. Het is altijd genuanceerd. Een opmerking als "jullie hebben weak hands" versimpelt het scenario extreem en heeft daarnaast ook nog eens een zeer negatieve ondertoon.
Laat iedereen z'n eigen weg vinden in crypto. Ja, mensen hebben soms weak hands. Het is een onderdeel van het leerproces die we hier allemaal meemaken. Dat de een hier wat verder in is als de ander zal altijd zo blijven. Laat een ieder lekker in z'n waarde zou ik zeggen
Lekkere bijdehandjes van me. Ik zou met jullie best een keer een bbq willen doen.
A propos bbq, heb ik die van Taro gemist?
hear hear Jaapio, je hebt vaak mooie vage uitspraken maar dit is precies wat hier mensen moeten leren. Je hebt soms zelf fantastische ideeen, gebaseerd op uren onderzoek bij mensen waar je zelf vertrouwen op hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:27:
[...]
Haha. Nee maar serieus je hoeft je toch tegenover niemand te verantwoorden? Jouw geld, jouw keuzes.
Niemand heeft daar iets mee te maken en iedereen die daar over oordeelt kan beter even naar zichzelf kijken.
Als ik 2 maandsalarissen in een week zag verdampen zou ik er ook anders in staan.
Beetje jammer dat er zo'n taboe op verkopen ligt bij sommigen hier?
Niets is zeker in de wereld, maar al helemaal niet in crypto. Voor hetzelfde geld neukt maandag die hele blockchain vast door taproot en zakt Bitcoin 30k.
en anderen doen het op hun manier en baseren het op compleet andere mensen waar zij op vertrouwen. zijn die dan minder? zijn die weak? nee. laat ze dan in hun waarde, en ga anders een telegramgroep opzoeken waar je alleen maar gelijkgestemden vind.
Ik lees hier graag veel verschillende inzichten over crypto, over bitcoin. maar zodra iemand zich gaat gedragen dat alleen "my way or the highway " goed is gaan we hier extreem de verkeerde kant op. Ik heb van planB tot microstrategy tot de DNB hun mening gelezen en inhoudelijke gegevens en whitepapers van BTC tot HEX (
Hmm. Afijn, ik leer van iedereen wat.
Dit interesseert niemand.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:24:
[...]
Ik vind het persoonlijk vervelend iedereen hier te zien huilen met 3% verlies. Heel irritant. En 100x dezelfde meme of uitspraak.
En als het je allemaal zo tegenstaat ben jij denk ik eerder degene die een eigen clubje moet oprichten.
Ik vind je stukken op inhoud altijd heel prettig om te lezen maar zodra ook maar iemand niet helemaal dezelfde pas loopt als jij of geen 400 uur studie heeft gedaan naar hetgeen jij relevant vind is het gegarandeerd gezeik. Maar dat ligt natuurlijk altijd aan de ander, helder.
Ik snap je punt. Maar het kan ook zo zijn dat iemand tevreden is met zijn winst, of het geld nodig heeft voor iets. Er is meer in de cryptowereld dan weak and strong hands.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:30:
[...]
Natuurlijk is weak hands niet het alomvattend antwoord op hetgeen er nu gebeurt. Echter vanuit persoonlijk perspectief is dat de dynamiek die je uit doet stappen.
Zero.
SELL!! ¡¡¡!!!Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:27:
[...]
...
Oke oke, ik zal ff wat minder aan die hopium pijp lurken
maar stiekem ziet het er echt wel goed uit
oke nu houd ik echt op
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Servor schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:33:
Ik hoorde iets over elke keer dezelfde memes?
[Afbeelding]
Zero.
Verwijderd
Ik snap het punt echt niet maar dat zal wel zijn omdat ik "amper kennis heb van iets" ofzo.jvel92 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:27:
[...]
Ben geen fan van @enomiss zijn stijl en manier van uitdrukken, maar hij heeft hier best wel een punt
In het land van blinden is eenoog koning. Ik denk dat Jaapio koning is.
Dat is zeker waar. Maar ik denk dat jij ook snapt dat mensen dat voor zichzelf moeten meemaken en daarvan leren. Het heeft niet zoveel zin mensen een sneer te geven wanneer we lijken te zien dat iemand deze "fout" maakt. Ik denk dat mensen voornamelijk leren door zelf mee te maken. Dat is tenminste hoe ik er naar kijkenomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:30:
[...]
Natuurlijk is weak hands niet het alomvattend antwoord op hetgeen er nu gebeurt. Echter vanuit persoonlijk perspectief is dat de dynamiek die je uit doet stappen.
Wie kwam er nog weer met die CELR tip aanzetten?Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:34:
[...]
Ik snap het punt echt niet maar dat zal wel zijn omdat ik "amper kennis heb van iets" ofzo.
In het land van blinden is eenoog koning. Ik denk dat Jaapio koning is.
Verwijderd
Ah dus dat is het hem. Iedereen die geen belieber is dat Bitcoin alleen maar kan stijgen snapt het niet en moet zich inlezen.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:27:
[...]
Het gaat er niet om waar we zondag staan, maar bijvoorbeeld de zondag erop. Heb vertrouwen. Heb je dat niet, dan verdiep je eerst eens in de materie.
Toch verdomme geen cult hier? Of wel?
@Verwijderd begrijpt het als geen ander en weet het zeer sympathiek of met de juiste humor te verwoorden.
Mij interesseert het niet als ik bot overkom. Je had eens op de beurs moeten staan vroeger, dan werd je ondanks welke kwaliteit dan ook fysiek buiten de massa geperst als je niet sterk in je schoenen stond.
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 12-11-2021 15:38 ]
Van mij mag je nog wel effe doorgaananti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:33:
depth charts zien er gewoon super goed uit. Er lopen nu gewoon wat leverage traders te trollen, maar gros daarvan gaan gewoon knetters hard kapot gemaakt worden (de shorts natuurlijk). Komt straks gewoon een groene mount Everest de bocht om zetten
Oke oke, ik zal ff wat minder aan die hopium pijp lurken
maar stiekem ziet het er echt wel goed uit
oke nu houd ik echt op
Verwijderd
Selderij is vies bah.resusaapje schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:35:
[...]
Wie kwam er nog weer met die CELR tip aanzetten?
Ik eet alleen visticks (van Kapitein Iglo) en frietjes met appelmoes.
Dude, relax, dit is een slowchat topic.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:37:
Uiteindelijk zijn het echt maar een handje vol mensen in dit topic die begrijpen waar ze mee bezig zijn.
@Verwijderd begrijpt het als geen ander en weet het zeer sympathiek of met de juiste humor te verwoorden.
Mij interesseert het niet als ik bot overkom. Je had eens op de beurs moeten staan vroeger, dan werd je ondanks welke kwaliteit dan ook fysiek buiten de massa geperst als je niet sterk in je schoenen staat.
En het is bijna weekend..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Laat het je dan ook eens niet interesseren als anderen zich niet naar jouw maatstaven gedragen of handelen. Als het je zelf ook niet interesseert hoe je overkomt op anderen is het minst wat je kan doen ook accepteren hoe anderen op jou overkomen.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:37:
Uiteindelijk zijn het echt maar een handje vol mensen in dit topic die begrijpen waar ze mee bezig zijn.
Mij interesseert het niet als ik bot overkom. Je had eens op de beurs moeten staan vroeger, dan werd je ondanks welke kwaliteit dan ook fysiek buiten de massa geperst.
Denk je er wel om? Alleen met geld wat je kan missen he. Staat ook duidelijk in de start post.
UberLurker Departement #GG.
reported!Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:37:
[...]
Selderij is vies bah.
Ik eet alleen visticks (van Kapitein Iglo) en frietjes met appelmoes.
Bij jou misschien, ik ben ambtenaar. Ik heb altijd weekend!NeoflexNL schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:38:
[...]
Dude, relax, dit is een slowchat topic.
Zero.
Je begrijpt dat actie = reactie?enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:37:
Mij interesseert het niet als ik bot overkom. Je had eens op de beurs moeten staan vroeger, dan werd je ondanks welke kwaliteit dan ook fysiek buiten de massa geperst.
Je kunt je commentaar beter positief brengen zonder daarbij mensen tegen je in het harnas te jagen. Denk dat je daarmee eerder je doel bereikt dan de zure Sjaak uit te hangen.
My two sats, met de beste bedoelingen
Ach misschien heeft ie nog wel meer anekdotes over vroeger, toen je poep nog met lang oe schreef.NeoflexNL schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:38:
[...]
Dude, relax, dit is een slowchat topic.
Deze kan zo op een tegeltje hoor:
"Je had eens op de beurs moeten staan vroeger, dan werd je ondanks welke kwaliteit dan ook fysiek buiten de massa geperst."
[ Voor 21% gewijzigd door Servor op 12-11-2021 15:41 ]
Mis het nu al.Skrunsies schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:39:
[...]
Denk je er wel om? Alleen met geld wat je kan missen he. Staat ook duidelijk in de start post.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
* Taro gaat nog even wat werk verzetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 12-11-2021 15:43 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Als BTC zich gedraagt en de cBridge 2.0 wordt aangekondigd heb je een mogelijke kans op een +40% vanaf deze koers. Net zoals een CB listing. Sommige dingen zijn nu eenmaal erg voorspelbaar. Je mag me er op aanspreken als het niet zo is. Ik stap dan zelf ook zeker dik in.resusaapje schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:35:
[...]
Wie kwam er nog weer met die CELR tip aanzetten?
EDIT: Geen financieel advies. En soms lopen de dingen toch anders....zo dit moest even.
[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 12-11-2021 15:48 ]
Voor mij is het vooral het gebied na een ATH wat gewoon niet goed te voorspellen valt, al is dat iets wat sowieso bijna niet te doen is. Voorheen een Hodler, maar zag iedere keer weer na een leuke stijging de procenten minder worden, daarvoor gekozen om winst veilig te stellen en later goedkoper (zoals nu) terug te kopen. Daarbij zat ik al even grotendeels in FIAT, omdat ik nog altijd geloof dat die lager kan..Raaafie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:00:
Ik lees veel zenuwachtigheid hier. Kan iemand uitleggen waarom?
En zakt ie niet, koop ik liever iets hoger terug op een weg naar boven, dan stevig vasthouden terwijl ik de afgrond in ga en HODL kan roepen..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Klinkt vrij logischVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:36:
[...]
Ah dus dat is het hem. Iedereen die geen belieber is dat Bitcoin alleen maar kan stijgen snapt het niet en moet zich inlezen.
Maar oprechte vraag: welk succes verwacht je als je 'Bitcoin begrijpen' probeert over te slaan en direct je ticket to heaven op bv Beefy of andere cryptoshit probeert te boeken?
Je gaat toch ook geen formule 1 auto proberen te tunen als je nog niet eens begrijpt hoe een auto vooruit komt...
Hey dude, bedankt voor de tip!mannowlahn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:25:
[...]
Dat staat er goed voor, gisteren weer een update mbt de 3 security audits op de smart contracts, geen bugs gevonden. Dus nu zijn ze naar de volgende fase, testnet rewards, kan zelf ook aan meedoen:
https://blog.celer.networ...e-guardian-network-ui-ux/
Met de huidige prijs is het echt een nobrainer[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Ben mee gaan doen uit verveling en interesse. Pak nu $11 per dag mee, gewoon door een paar keer op wat knupkes te drukken. Ik dacht dat wat arme lieden hier wel hun main job van zouden maken, vanwege eerste prijs á $160 per dag. Blijkt dat zelfs als je maar 2x op een knop drukt, je nog steeds scoort!
Heurlijk verdienen zo en je doet nog wat nuttigs ook
normaal is dat stuk super easy, en dit is nu juist het stuk sinds de top half februari waar we echt zijn gaan afwijken van vorige bullruns. Normaal kan je prima een long openen net na nieuwe ath. BTC knalt dan altijd super comfi door in price discovery. Nu is het elke keer paar duizend $ en dan donderen we weer stuk naar beneden. Komt ook gewoon door teveel leverage en teveel alts, daardoor is het momentum er weer heel snel uit.BTFD schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:47:
[...]
Voor mij is het vooral het gebied na een ATH wat gewoon niet goed te voorspellen valt, al is dat iets wat sowieso bijna niet te doen is. Voorheen een Hodler, maar zag iedere keer weer na een leuke stijging de procenten minder worden, daarvoor gekozen om winst veilig te stellen en later goedkoper (zoals nu) terug te kopen. Daarbij zat ik al even grotendeels in FIAT, omdat ik nog altijd geloof dat die lager kan..
En zakt ie niet, koop ik liever iets hoger terug op een weg naar boven, dan stevig vasthouden terwijl ik de afgrond in ga en HODL kan roepen..
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Verwijderd
Weet dat je graag hakt op de vrijmibo, maar vandaag heb je de verkeerde voor je.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:47:
[...]
Klinkt vrij logisch![]()
Maar oprechte vraag: welk succes verwacht je als je 'Bitcoin begrijpen' probeert over te slaan en direct je ticket to heaven op bv Beefy of andere cryptoshit probeert te boeken?
Je gaat toch ook geen formule 1 auto proberen te tunen als je nog niet eens begrijpt hoe een auto vooruit komt...
Ik heb vandaag al mijn twijfel geuit over NFTs. Gisteren over DEFI yiels. Begin deze week over de M2 miner wifirouter. Vorige week over gold backed crypto coins. Als iemand sceptisch is over de geitenbende aan shitcoins ben ik dat. Ik ben een uitgesproken Bitcoin Maxi in dit topic en ben dat al sinds 2013. Uitstapjes naar shitcoins voor (pogingen tot) gains daargelaten.
Snap niet waarom ik Bitcoin zou willen overslaan en rechtstreeks voor BIFI zou willen gaan. Denk dat je de verkeerde voor je hebt.
Verwijderd
Ik zie maar één fatsoenlijke en degelijke oplossing om deze onenigheid op een nette manier te settelen;Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:56:
[...]
Weet dat je graag hakt op de vrijmibo, maar vandaag heb je de verkeerde voor je.
Ik heb vandaag al mijn twijfel geuit over NFTs. Gisteren over DEFI yiels. Begin deze week over de M2 miner wifirouter. Vorige week over gold backed crypto coins. Als iemand sceptisch is over de geitenbende aan shitcoins ben ik dat. Ik ben een uitgesproken Bitcoin Maxi in dit topic en ben dat al sinds 2013. Uitstapjes naar shitcoins voor (pogingen tot) gains daargelaten.
Snap niet waarom ik Bitcoin zou willen overslaan en rechtstreeks voor BIFI zou willen gaan. Denk dat je de verkeerde voor je hebt.
Een real-life bare knuckle fist fight.
Maxi tegen maxi, kijken wie de hardste stronghands heeft.
Ik verzorg de weddenschapjes wel.
Heb die glorie tijd niet mee mogen maken, ik herken het dus zoals jij zegt. Met een dikke tampeloeris die groene kaars naar een nieuwe ATH schreeuwen om vervolgens weer 2 weken terug de tijd in te gaan..anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:52:
[...]
normaal is dat stuk super easy, en dit is nu juist het stuk sinds de top half februari waar we echt zijn gaan afwijken van vorige bullruns. Normaal kan je prima een long openen net na nieuwe ath. BTC knalt dan altijd super comfi door in price discovery. Nu is het elke keer paar duizend $ en dan donderen we weer stuk naar beneden. Komt ook gewoon door teveel leverage en teveel alts, daardoor is het momentum er weer heel snel uit.
En daar was ik dus wel een beetje klaar mee..
Vandaar dat ik op weg naar een nieuwe ATH mijn winst neem en op basis van (4H) EMA probeer terug te kopen. en sinds ik dit hanteer zie ik mijn PF beter groeien dan voorheen. Kijk naar eergisteren, spot on en vandaag weer, al is de bounce nu kak..
Verder ook geen stress ermee, stel mijn buy orders in met een alert in de app. zolang ik niks hoor, zakken we niet diep genoeg!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Als de prijs een NFT is van een van jouw creaties doe ik mee.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:01:
[...]
Ik zie maar één fatsoenlijke en degelijke oplossing om deze onenigheid op een nette manier te settelen;
Bedankt voor de tip, zocht eigenlijk al een simpel spelletje wat ik af en toe even kan doen. Als ik daar misschien ook nog een keer wat crypto mee kan verdienen helemaal top.Bumpy_NL schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:21:
Zijn er hier nog mensen die zich bezig houden met crypto spellen? Nadat OKEx GODS in de Jumpstart (launchpool) heeft gehad ben ik vanuit nieuwsgierigheid eens verder naar dit spel, Gods unchained, gaan kijken. Het is een soort van Hearthstone (kaartspel), maar dan met een crypto randje. Als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat je straks betere kaarten craften met behulp van de GODS token en je kunt kaarten dan weer kopen en verkopen op de marketplace. Ook kun je nieuwe kaarten krijgen door te spelen en ieder weekend is er een ranked toernooi waar je (extra) kaarten kunt winnen. Zij zijn bezig om de crypto interface naar een L2 te brengen.
Je kunt merken dat het spel nog in de ontwikkelingsfase zit, maar mijn eerste indruk is wel goed. Of er potentie in de munt zit dat weet ik niet. Ik (probeer) een referral in mijn onderschrift te zetten voor de geïnteresseerden.
Zal het eens proberen om te zien of het ook nog leuk is.
BTFD schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:01:
[...]
Heb die glorie tijd niet mee mogen maken, ik herken het dus zoals jij zegt. Met een dikke tampeloeris die groene kaars naar een nieuwe ATH schreeuwen om vervolgens weer 2 weken terug de tijd in te gaan..
En daar was ik dus wel een beetje klaar mee..
Vandaar dat ik op weg naar een nieuwe ATH mijn winst neem en op basis van (4H) EMA probeer terug te kopen. en sinds ik dit hanteer zie ik mijn PF beter groeien dan voorheen. Kijk naar eergisteren, spot on en vandaag weer, al is de bounce nu kak..
Verder ook geen stress ermee, stel mijn buy orders in met een alert in de app. zolang ik niks hoor, zakken we niet diep genoeg!
Speelt de Bruna ook nog een rol?Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:01:
[...]
Ik zie maar één fatsoenlijke en degelijke oplossing om deze onenigheid op een nette manier te settelen;
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Op welk tijdsframe kijk je?anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:13:
De W is nu bijna op het onderste stuk. Er staan veel orders in het stuk onder de 63. Eens zien of we de W kunnen printen
oa op de 4h zie je hem mooi
de 25ma op de daily zit daar ook in de buurt
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 12-11-2021 16:21 ]
anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:13:
De W is nu bijna op het onderste stuk. Er staan veel orders in het stuk onder de 63. Eens zien of we de W kunnen printen
nee ik heb al maanden niet meer gekocht. Voor het laatst ergens rond de 36k. ik zal nu ook niet snel verse fiat erin stoppen
Verwijderd
Ik zal wel scheel zijn of weer eens het patroon niet herkennen maar zie echt niets wat lijkt op een W...anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:19:
[...]
oa op de 4h zie je hem mooi
de 25ma op de daily zit daar ook in de buurt
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Dv7irBpJISweygMsfeJfSaPt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xRBFF6CUMqA2HJ3z8fZyr2fi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W8OcG55CYUbgUYOOb5W63aOT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6qqVW5IRyMBGSVuFx4gq9m83.jpg?f=fotoalbum_large)