“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Haha doe ermee wat je wil. Ik ben gewoon ultra bullish.BTFD schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:38:
[...]
Krijg ik dan jouw nier als het mis gaat, want bij deze is de mijne zojuist ingezet..
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Zou kunnen en ik hoop het ook!enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:35:
Alles komt samen rond 15 nov. Elk mogelijk scenario wat ik dan kan bedenken gaat zorgen voor de pump voorbij 70k waarbij Bitcoin definitief los gaat. Zie NK topic voor mijn worst case scenario naar een drop naar 53k en samenkomen MA99. Voor nu zie ik +/- 62k als de nieuwe bodem in een opwaartse trend. Beide scenario's komen uit op en rond 15 nov.
Tegelijkertijd zie ik de hele ponzi ook wel naar de helpoorten zakken, met de bizarre hoeveelheid wanhopige hopium die ik langs zie komen de laatste tijd.
Maar goed. Ook dan gewoon een worst kaas scenario hier.
Met BIFI, dat wel.
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 12-11-2021 12:13 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik vind 3 December spannenderenomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:35:
Alles komt samen rond 15 nov. Elk mogelijk scenario wat ik dan kan bedenken gaat zorgen voor de pump voorbij 70k waarbij Bitcoin definitief los gaat. Zie NK topic voor mijn worst case scenario naar een drop naar 53k en samenkomen MA99. Voor nu zie ik +/- 62k als de nieuwe bodem in een opwaartse trend. Beide scenario's komen uit op en rond 15 nov.
Verwijderd
Nee joh lekker boeiend. Wat meer of wat minder winst. Ben er niet vol ingegaan ofzoNeoflexNL schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:50:
[...]
Begint die 60 dagen locked je al te 'staken'?
Het muntje heet BIFI tenslotte.
Daarnaast niet zo hebberig aangelegd. Als ik de helft over hou van wat er nu totaal nog in zit dan ben ik ook al tevreden
Ik 7 december, maarja het is nog maar de vraag of de boot aankomt dit jaar want alles is van chocolade en Sinterklaas is zoek.
Oh die spanning zal ik je direct ontnemen..
Sinterklaas bestaat niet, je ouders betalen die shit en zodra je dit weet en zegt, krijg je niks meer en moet je meebetalen aan kerstcadeaus!
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Als het straks -10% in een dag doet en iedereen roept dat het een tijdelijke pullback is en we morgen weer verder moonen, dan weet ik dat ik weg moet wezen.
De vlag is al gehesen op het kasteel, dus sinterklaas is al in nederland!MF Doom schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:54:
[...]
Ik 7 december, maarja het is nog maar de vraag of de boot aankomt dit jaar want alles is van chocolade en Sinterklaas is zoek.
Zero.
Wat weet je dan?Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:55:
Zolang er bij een dip van -3% hier nog net niet groepskorting op een psycholoog uitgezocht wordt maak ik me nog niet zo'n zorgen.
Als het straks -10% in een dag doet en iedereen roept dat het een tijdelijke pullback is en we morgen weer verder moonen, dan weet ik dat ik weg moet wezen.
Hopelijk verkoop ik de tijdelijk low.
Zero.
Oke je bent blijkbaar niet voorbereid op de volatiliteit die gaat komen.
We zitten in een bullish kanaal in de dikke vette support range van de toppen eerder dit jaar. Samen met een heleboel andere modellen kan dit bijna niet misgaan. Een 10k drop is nu een natte droom, want de groene kaars die daarop volgt is die waar we op wachten.
shitcoins is geen hopium, als die troep uitbreekt gaat dat ten koste van BTC --> BTC daalt ---> poepmunt gaat 10x zo hard rektzwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:59:
Meer hopium.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nu Bitcoin nog.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Wat heb jij gerookt? Daar wil ik ook wel wat van.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:01:
[...]
Oke je bent blijkbaar niet voorbereid op de volatiliteit die gaat komen.
We zitten in een bullish kanaal in de dikke vette support range van de toppen eerder dit jaar. Samen met een heleboel andere modellen kan dit bijna niet misgaan. Een 10k drop is nu een natte droom, want de groene kaars die volgt is die wat waar we op wachten.
Ik zeg dat ik me geen zorgen maak.
True. Maar heb een dikke bag LINK. Dus hou mezelf graag voor de gek.anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:01:
[...]
shitcoins is geen hopium, als die troep uitbreekt gaat dat ten koste van BTC --> BTC daalt ---> poepmunt gaat 10x zo hard rekt
prima spul iig, ik hang er ook de hele dag aan.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:02:
[...]
Wat heb jij gerookt? Daar wil ik ook wel wat van.
maar hij heeft wel gelijk en is 100% in lijn met zoals ik ook aangaf paar pagina's terug.
Verwijderd
Altijd maar grapjes maken dat vrouwen zo wispelturig zijn maar wij kunnen er ook wat van.
Nou dan begrijp ik blijkbaar niet wat jij eerder schreef. Maakt ook niet uit.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:02:
[...]
Wat heb jij gerookt? Daar wil ik ook wel wat van.
Volgende support BTC 61.500?anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:01:
[...]
shitcoins is geen hopium, als die troep uitbreekt gaat dat ten koste van BTC --> BTC daalt ---> poepmunt gaat 10x zo hard rekt
Verwijderd
Dat het er bullish uitziet?anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:03:
[...]
prima spul iig, ik hang er ook de hele dag aan.
maar hij heeft wel gelijk en is 100% in lijn met zoals ik ook aangaf paar pagina's terug.
Seller ja..fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:01:
Ah CELR heeft er ook weer zin in zie ik.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Het is sowieso gewoon leuker om meer bull dan bear te zijn.anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:03:
[...]
prima spul iig, ik hang er ook de hele dag aan.
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:01:
Ah CELR heeft er ook weer zin in zie ik.
Je kunt dus gratis geld lenen, daarvan bijv. extra ETH/Link/Bifi kopen, die weer in staking zetten en daarmee weer extra geld lenen, waarmee je weer extra kunt lenen en bij kunt kopen? Repeat, repeat...Glenn Hoddle schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 01:04:
[...]
Dank voor die verduidelijking, en om even een open deur nog wat in te trappen: ik heb dus ETH en Link staan op Beefy, tegen respectievelijk 7 en 16% apy. Ik kan dan dus stablescoins lenen (tegen 0% ) met die ETH en LINK die nog steeds in de Beefy vault rente staan te genereren als onderpand. Los van of je dat nou een goed idee vindt of idioot risicovol, feit is dat Beefy als dusdanig betrouwbaar wordt gezien dan andere DeFi protocollen je bonnetje van Beefy goed genoeg vinden om je gewoon duizenden dollars te lenen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
bullish ja, maar dat ben ik al 2 jaar
Bedoelde meer dat de USA iets moet doen aan het schuldenplafond wat nu stil is gelegd.Skrunsies schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:55:
[...]
Oh die spanning zal ik je direct ontnemen..
Sinterklaas bestaat niet, je ouders betalen die shit en zodra je dit weet en zegt, krijg je niks meer en moet je meebetalen aan kerstcadeaus!
Je kan wel elke keer minder lenen, lijkt me hè. Totdat het niet meer de moeite is.Taro schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:14:
[...]
Je kunt dus gratis geld lenen, daarvan bijv. extra ETH/Link/Bifi kopen, die weer in staking zetten en daarmee weer extra geld lenen, waarmee je weer extra kunt lenen en bij kunt kopen? Repeat, repeat...
Momenteel bijna niet anders dan met die vieze Fiat ponziTaro schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:14:
[...]
Je kunt dus gratis geld lenen, daarvan bijv. extra ETH/Link/Bifi kopen, die weer in staking zetten en daarmee weer extra geld lenen, waarmee je weer extra kunt lenen en bij kunt kopen? Repeat, repeat...
Anti climax van de dag!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dat is in DeFi inderdaad wel mogelijk. Zijn zelfs protocollen die dat constant herhalen voor je automatiseren. Het is alleen niet gratis, betaald namelijk wel een fee. Maar uitgangspunt moet dan wel zijn dat de fee lager is dan de rent die je vangt.Taro schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:14:
[...]
Wel opletten dat je niet te veel leent en te gemakkelijk geliquideerd kan worden, zeker als het met een volatiele asset doet
[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 12-11-2021 12:31 ]
Zero.
Er zou nu een developer naar gaan kijken, maar daar kan enkele werkdagen overheen gaan...
Iedere keer dat je inlogged krijg je een pop up met "stem op ons voor website van het jaar".
Die laat ik nog even links liggen als ze het niet erg vinden. (Tot deze hickup ben ik overigens best tevreden met Bitvavo voor wat ik ermee doe aan DCA-en)
Wow, dat is wel heel erg slecht.DaWayne schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:34:
En inmiddels hangt mijn XLM al 21 uur vast bij Bitvavo.
Er zou nu een developer naar gaan kijken, maar daar kan enkele werkdagen overheen gaan...
Iedere keer dat je inlogged krijg je een pop up met "stem op ons voor website van het jaar".
Die laat ik nog even links liggen als ze het niet erg vinden. (Tot deze hickup ben ik overigens best tevreden met Bitvavo voor wat ik ermee doe aan DCA-en)
Zero.
Precies, mogen ze een keer manipuleren gebeurd er niets.Pelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:27:
Nou whales.. druk eens op de groene knop met die grote dikke vingers.
RektMoiety schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:35:
[Afbeelding]
Ok, vooralsnog doe ik het zo. Volgend jaar rond deze tijd kom ik terug en maak ik weer een screenshot. Ben benieuwd. Welterusten en tot volgend jaar!!!!!
Je moet NANO gebruiken.DaWayne schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:34:
Estimated Cost: ~ $215.69
Urg dat zou alleen ok zijn als je 100eth swappedBTFD schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:06:
Onder het motto: Gemak dient de mens, dacht ik even snel wat te swappen op Paraswap via de Ledger:
[...]
Mwah, let it be..
Het lijkt dus op een bank in de echte wereldTaro schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:14:
[...]
Wie weet doet ie dat wel.Helza schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:09:
[...]
Urg dat zou alleen ok zijn als je 100eth swapped
Poeh nog steeds? Hoop dat ze het snel voor je gefixed hebben...DaWayne schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:34:
Heel frustrerend voor ons soort mensen die erin zitten voor de dikke tech.Wowhead schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:14:
Ik merk toch wel hoe belangrijk BTC en ETH zijn, met name op de laatste draaien zoveel schijtmunten die de next big L2 thing gaan worden, er word zo veel geld in die zooi gepumpt niet normaal, iedereen smijt maar met geld in de hoop even een SHIB/BTC momentje te kunnen krijgen en een lambo te kunnen kopen.
Stelletje klootzakken zijn het, ik wil gewoon alleen rijk worden, dus laat die anderen daar eens mee stoppen aub!Wowhead schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:14:
Ik merk toch wel hoe belangrijk BTC en ETH zijn, met name op de laatste draaien zoveel schijtmunten die de next big L2 thing gaan worden, er word zo veel geld in die zooi gepumpt niet normaal, iedereen smijt maar met geld in de hoop even een SHIB/BTC momentje te kunnen krijgen en een lambo te kunnen kopen.
Edit: Niet waar, er gaan nog 1.5 miljoen verkocht worden vandaag. zie https://etherscan.io/toke...a496f6f8b3d51cbb413b69be2
[ Voor 54% gewijzigd door knakworst op 12-11-2021 13:21 ]
je ziet financiële instellingen helemaal bang worden van crypto, kijk dit mooie voorbeeld eens
https://www.ft.com/conten...a7-4479-934f-f4a9fedf4829''
Inside the cult of crypto
Debate? No thanks. Doubts? Not welcome. How the world of cryptocurrency diehards really works''
[ Voor 55% gewijzigd door A87 op 12-11-2021 13:44 ]
Was het maar zo'n feest! Helaas gaat het om een stuk minder..
Maar na wat Googlen, gevonden dat het in de app tot 50% duurder is dan op de website zelf?!
Dus voor de mensen die toch willen swappen:
https://www.reddit.com/r/...araswap_fees_with_ledger/
daaamn, dan ga ik volgende week via Kraken route naar Binnce sturen......hopelijk wordt het goed verholpenDaWayne schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:34:
nothing stops this train
Even terugkomen met positief nieuws. Nadat ik een ticket had aangemaakt (gewacht tot vanochtend) is het binnen 80 minuten opgelost en zijn mijn tokens bij Binance aangekomen.
Dus al met al wel snel een reactie en een oplossing nadat ik (eindelijk) aan de bel had getrokken.
Moet welhaast te maken hebben met de hickup gisteren, eerder vandaag had ik binnen 4 minuten mijn xlm van Bitvavo naar Binance. Dus goed als een van hun techs ernaar kijkt.DaWayne schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:34:
<edit> ah te laat en toch goed nieuws
DaWayne schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:38:
[...]
Even terugkomen met positief nieuws. Nadat ik een ticket had aangemaakt (gewacht tot vanochtend) is het binnen 80 minuten opgelost en zijn mijn tokens bij Binance aangekomen.
Dus al met al wel snel een reactie en een oplossing nadat ik (eindelijk) aan de bel had getrokken.
[ Voor 24% gewijzigd door Wiley99 op 12-11-2021 13:40 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Zeker, buy high sell low toch?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:46:
Iemand nog in OMG gestapt vandaag?
het is een fucking top8 coin.. problem?thierry1982 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:53:
De parachains hebben niet heel veel gedaan met de waarde van DOT. Begin toch te twijfelen om mijn DOT om te zetten naar ETH.
De parachains hebben juist heel erg veel gedaan voor DOT.. kijk de stijging maar eens vanaf juli bijvoorbeeld. Dikke 300%thierry1982 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:53:
De parachains hebben niet heel veel gedaan met de waarde van DOT. Begin toch te twijfelen om mijn DOT om te zetten naar ETH.
Nu moet DOT even 'bijkomen' mensen nemen winsten ed. Ik zou het even afwachten tot december, tot het duidelijk wordt wat de rewards echt waard zijn.
Plus vergeet niet, er zijn tal van projecten met beloftes, maar DOT heeft het kwa data wel waar gemaakt, de parachains zijn dus ook echt begonnen.
Persoonlijk denk ik, als de bullrun nog even doorzet, dat er nog mooie stijgingen voor DOT in zitten aankomende weken/maanden.
Ik bedoelde niet tussen 0.00u en 1.00u vannacht maar daarna eigenlijk.
kettingrokers para stoned van de parachainSkrunsies schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:59:
[...]
De parachains
Nu moet DOT even 'bijkomen'
Eerst maar eens zien of dit het dieptepunt is of dat hij nog verder gaat zakken?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:01:
[...]
Ik bedoelde niet tussen 0.00u en 1.00u vannacht maar daarna eigenlijk.
Binance heeft momenteel een trade game
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
The Big Reset author warns take cash out of the banks – Bitcoin is a safe place
[ Voor 8% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 12-11-2021 14:08 ]
Thanks! Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Ik heb voor mijn doen ook aardig geïnvesteerd in de KSM en DOT parachains. Het is lastig om nu niet heel hebberig te worden omdat men denkt dat ETH nog flink gaat knallen de aankomende tijd.Skrunsies schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:59:
[...]
De parachains hebben juist heel erg veel gedaan voor DOT.. kijk de stijging maar eens vanaf juli bijvoorbeeld. Dikke 300%
Nu moet DOT even 'bijkomen' mensen nemen winsten ed. Ik zou het even afwachten tot december, tot het duidelijk wordt wat de rewards echt waard zijn.
Plus vergeet niet, er zijn tal van projecten met beloftes, maar DOT heeft het kwa data wel waar gemaakt, de parachains zijn dus ook echt begonnen.
Persoonlijk denk ik, als de bullrun nog even doorzet, dat er nog mooie stijgingen voor DOT in zitten aankomende weken/maanden.
HODL ik al sinds 2017fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:46:
Iemand nog in OMG gestapt vandaag?
En waarom deze smiley? Jij weet het beter?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:08:
Willem Middelkoop wereldnieuws.![]()
Hij heeft gewoon gelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 12-11-2021 14:17 ]
Nog meer?thierry1982 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:10:
[...]
... omdat men denkt dat ETH nog flink gaat knallen de aankomende tijd.
Zero.
[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 12-11-2021 14:24 ]
Zero.
Voor alle duidelijkheid, zie mij hier nu wijs praten, zit balls deep in DOT, alsin, mijn portfolio is erg scheef gegroeid.thierry1982 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:10:
[...]
Thanks! Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Ik heb voor mijn doen ook aardig geïnvesteerd in de KSM en DOT parachains. Het is lastig om nu niet heel hebberig te worden omdat men denkt dat ETH nog flink gaat knallen de aankomende tijd.
Persoonlijk denk ik dat de ogen nu gericht zijn op BTC ( of eigelijk altijd
De hele geiten bende? Dus niks meer, geen muntjes meer op de Ledger ed?zwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:19:
Oke, in het kader van transparantie, ik heb de hele geitenbende verkocht. Om alles in perspectief te zetten sta ik nu net iets hoger dan vorige week. Echter heb ik een hele week traden aan winst verloren en dat is toch weer bijna 2 maand salarissen. Maar vorige week zou ik na mijn klapper op TRAC al stoppen. Toch weer er in gefomod en niet zonder succes, maar toch weer te greedy en de dikke extra winst weer laten verdampen. Maar ik sta klaar met een dikke zak fiat wanneer we weer in rustiger vaarwater komen. En ik ouwehoer hier mee.
Jij krijgt natuurlijk ook nog een zakje Moonbeam.. Waar ik wel een beetje jaloers op ben, want ik was te laat in de wachtrij.
Misschien wel helemaal niet zo'n verkeerde keuze.
We gaan het zien!
Er valt nog steeds flink te verdienen aan KSM.thierry1982 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:10:
[...]
Thanks! Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Ik heb voor mijn doen ook aardig geïnvesteerd in de KSM en DOT parachains. Het is lastig om nu niet heel hebberig te worden omdat men denkt dat ETH nog flink gaat knallen de aankomende tijd.
Sakura $SKU, bemachtigt hopelijk in december een plaatsje op de parachain. Momenteel staat die op 916% opbrengst per KSM.
Dus tegenover elke $400 per KSM staat bijna $4000 aan SKU.
Sakura is het zusje van Clover $CLV op DOT. Ik verwacht dat die eind december, begin januari een plekje krijgen en dan op 200% staan. Dus tegenover elke $40 per DOT staat bijna $100 aan CLV. Niet zo spectaculair misschien, maar de interesse aan DOT parachain is zo hoog, dat CLV en LIT er nochtans met kop en schouders bovenuit steken. De nummer 3 op mijn lijst Astar $ASTR komt niet verder dan een schamele 60%
Mijn pareltje Efinity staat trouwens (nog) op 600%
Disclaimer: prijsaannames indien token nog niet op de markt, negeren van incentives als liquid tokens lqKSM en lqDOT)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mooi toch? Volgens mij heeft ie het behoorlijk bij het rechte eind.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:08:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee, er liggen bounce kansen in de range hieronder, maar niet hier.Pelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:23:
Tja. Je zou toch iets van een bounce willen zien rondom dit level.. hopelijk rond de 62.7.. of we zakken rustig door met een wick richting 50k of zo..
All-in met 21 USDC!
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
+1. Ik doe ook even mee vanaf de zijlijn. Afgelopen weken/maanden een prima profit gemaakt. Waar ik achter ben gekomen: door (te)veel te traden ben ik echt best wel wat misgelopen. HODL was (achteraf) vele malen beter geweest qua gains.. stress.. weet ik veel watzwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:19:
Oke, in het kader van transparantie, ik heb de hele geitenbende verkocht. Om alles in perspectief te zetten sta ik nu net iets hoger dan vorige week. Echter heb ik een hele week traden aan winst verloren en dat is toch weer bijna 2 maand salarissen. Maar vorige week zou ik na mijn klapper op TRAC al stoppen. Toch weer er in gefomod en niet zonder succes, maar toch weer te greedy en de dikke extra winst weer laten verdampen. Maar ik sta klaar met een dikke zak fiat wanneer we weer in rustiger vaarwater komen. En ik ouwehoer hier mee.
Ach, weer wat geleerd.
Verwijderd
Mwah, een paar % in de min was voor mij niet de reden om uit te stappen. Voor mij persoonlijk was ik er teveel mee bezig (daytraden), een veel te divers PF en soms een groene kaars najagen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:34:
Oei, derde Tweaker al vandaag die uitstapt. Bij allen geen slecht idee, als het niet goed voelt moet het klaar zijn. Maar bijzonder er zo veel op een dag te zien.
Meer een wijziging van strategie dus met name (DCA, vaste munten kiezen, klein % speelgeld).
[ Voor 4% gewijzigd door -Muncky- op 12-11-2021 14:37 ]
Als je 2 maandsalarissen aan winst doet in een week dan zit je er ook niet met kleingeld in (of je verdient erg weinig). Kan me voorstellen dat je dat nerveus maakt.zwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:19:
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit is blijkbaar ook een 'goede vriend' van Plan B.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:08:
Verwijderd
Geen negatief woord over je keuze/strategie en om welke reden je dan ook instapt/uitstapt. Vond het gewoon opvallend vandaag.-Muncky- schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:36:
[...]
Mwah, een paar % in de min was voor mij niet de reden om uit te stappen. Voor mij persoonlijk was ik er teveel mee bezig (daytraden), een veel te divers PF en soms een groene kaars najagen.
Meer een wijziging van strategie dus met name (DCA, vaste munten kiezen, klein % speelgeld).
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/qaSmXjlCetZfzyXrsLm7dcSY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cSQKEJyawCdvQGNLHJXhNz8C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tlSUZWBRORFIsj2bapy1mF0F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JREhb96OcedWhA7Q97n1DxGv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tPIEXXjWjQvQga52dMNWg9zn.jpg?f=fotoalbum_large)