[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.125 views

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:57

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:52:
[...]

Ook mee eens...oh jee het wordt weer zo'n dag. Alles is best bijna weekend. :)
Haha, sowieso op vrijdag is alles geoorloofd, ik kan het bier al bijna ruiken!

• Daan-93
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-04-2023
Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:13:
Beste tweakgenoten,

nu de markt even niet doet wat we er allemaal van hadden gehoopt, wil ik jullie even iets moois shillen.
Namelijk BIFI. Daar heb ik het wel eens eerder over gehad, en ook @mjoaris en @majic bijvoorbeeld zal je er vast al over gehoord hebben. Als disclaimer, ik heb er zelf een zakje van. Maar ook wat schokkende info waar het hoofd van de gemiddelde crypto-youtuber niks bij is.

BIFI dus.
Geweldige startpost van @Glenn Hoddle en opvolgende discussie gisteravond, heel interessant om te lezen.

Ik lurk hier al een tijdje mee, plaats alleen niet zo veel (zeg maar gewoon niet). Ik heb naar aanleiding van eerdere posts hier wel eens eea gedaan met DeFi / Yield Farming, maar het eindigde toch vaak na het pakken van 10-20% weer in de boel leegtrekken en verkopen, omdat ik gewoon niet zo goed weet hoe ik het in mijn eigen strategie moet passen en te bepalen hoe betrouwbaar het is.

Ik ben pas een half jaartje bezig met crypto, en heb sinds het 'dipje' in mei flink ingekocht en probeer nu na een goede run van een munt gewoon over te stappen naar een andere munt (bijv. SOL, alles verkocht na een x5 en gewoon meer BTC van gekocht). Uiteindelijk is mijn plan om (net als iedereen hier :+ ) op de top te verkopen en in de bear weer wat magische internetmuntjes te sparen.

Nu is mijn vraag, hoe gebruiken jullie deze DeFi / Yield Farming toepassingen in jullie strategie? Is het gewoon om meer muntjes te accumuleren tussen het (beoogde) buy low en sell high moment? Of mis ik iets?

Ik tag voor het gemak hier ook nog even wat andere namen waarvan ik weet dat ze zich hier ook mee bezig houden, ben namelijk heel nieuwsgierig :P

@Jedi_Pimp @majic @jvel92 @Glenn Hoddle

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:24
baba420 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:03:
[...]

Ze moeten hun XLM node bijwerken -_-.

[...]
Voor de 'goed nieuws' sectie:
Die node is vast bijgewerkt nu, zonet binnen 4 minuten XLM van Bitvavo naar Binance.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
Ik wil mezelf er ook in verdiepen voor in de bear market. Ik ga nu bijvoorbeeld geen Bifi locken tegen de hoofdprijs van die token. In de Bear market lijkt het juist een goede manier om geld te verdienen en op pole position te staan bij een volgende bull. Nu koop je voor bijvoorbeeld 10K euro 10 Bifi. Deze stake je dan in zo'n pool tegen 44%. Als je in de bear voor je 10k 30 Bifi kunt kopen en deze voor 88% kan staken dan is dat voor de laatkomers veel lucratiever? Of snap ik het niet. Deze tak van sport verdiend bijna een eigen topic met duidelijk fool proof uitleg / instructies. Glenn is de aanwezen man hiervoor. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:48
Graag maak ik nog mijn laatste post voorlopig.

Hoe ik de afgelopen weken heb geleefd:
Binnen een half uur veel kapitaal verliezen.

Tijdens een meeting meer op mijn telefoon kijken dan echt deelnemen aan de meeting.

Paar slapeloze nachten gehad.

Niet meer kunnen genieten van een film want je begrijp het verhaal niet omdat je steeds op de telefoon zit.

De hond uitlaten, ipv zoals vroeger genieten van de natuur denk je meer aan crypto.

Verschillende forums en nieuwsblogs lezen maar echt vrolijk wordt je er niet van.

Vriendin vroeg vanochtend of alles wel goed ging. En eigenlijk was het antwoord "nee". Crypto is denk ik wel de toekomst maar het is nog te unstabiel. Om eerlijk te zijn denk ik wel dat ik terug kom. Maar moet eerst volwassener worden denk ik.. we will see!

Het waren 7 mooie maanden, veel geleerd over crypto maar nog meer over mezelf.
Gelukkig aardig nog wat winst gemaakt (yeaaah bull market)

Tot later!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Beefy en vergelijkbare DeFi:

Met deze concepten is in principe niets mis. Maar het benoemen van alle voordelen is betekenisloos zonder het fundamenteel begrijpen van de nadelen en risico's van start tot eind.

Deze manier van denken mistte ik ook in de antwoorden met betrekking tot ETH2 staking op Binance. Je kan wel bijdehand doen en roepen dat het kopen van BETH voordeliger is dan het staken via de ETH2 interface, maar Binance support geeft aan dat er wel degelijk verschil is tussen het staken via ETH2 en het kopen van BETH. De verschillen ga ik hier niet verder op in, want mijn support ticket loopt nog. Hoe zeker ben je namelijk dat er enkel voordelen zijn bij iets ten opzichte van iets anders? Zoals in mijn vorige alinea aangegeven gaat het om het proces van start tot eind. Je kan nu wel 5% korting scoren, Binance kan aangeven dat eigendom van BETH proof of staking is, je kan verifiëren dat je rewards ontvangt, maar ben je hiermee op de hoogte van alle processtappen? Nee. Uiteindelijk valt of staat je investering/trading succes met het succesvol doorlopen van elke processtap. Gaat het bij de laatste stap mis, dan is elk voorafgaand voordeel en daarmee elke voorafgaande investering van tijd en energie verloren. Wie kan namelijk antwoord geven op de vraag: wat gebeurt er op het moment dat ETH2 zijn debuut maakt? Wellicht gaat de conversie van BETH naar ETH automatisch wanneer je het via de ETH2 interface hebt gedaan. Wellicht heb je enkel dan garantie op 1:1 conversie zelfs wanneer Binance hiervoor moet compenseren. Wellicht moet je handmatig je BETH verkopen wanneer je slechts BETH hebt gekocht. Misschien sta je lager in de prioriteiten lijst. Zo worden Launchpad rewards op Binance bijvoorbeeld uitgedeeld in volgorde van deelname. Ben je later ingestapt, dan krijg jij later je rewards, met als risico dat de koers intussen geïmplodeerd is. Het BETH/ETH pair kan wellicht niet meer zo gunstig uitpakken wanneer dit proces ten einde loopt. Ik zeg niet dat dit verschil geprogrammeerd is bij Binance, of dat het een scenario is wat bestaat, maar ik probeer wel scenario's van start tot eind inzichtelijk te hebben en wil er in ieder geval een antwoord op.

Iemand kan hier wel een ingewikkeld ogend verhaal neerplanten en daarmee pretenderen dat iets zoals Beefy ingenieus in elkaar zit, maar daar gaat het niet om. Zo kun je ook een mooi filosofisch verhaal ophangen over wat de voordelen zijn van het leven in een gevangenis. In de meeste gevallen wegen de nadelen van iets uiteindelijk het zwaarst.

Het zou vele mate interessanter zijn wanneer @Glenn Hoddle de risico's uitgebreid zou omschrijven en de mogelijke scenario's waarbij het mis kan gaan. Want dan, pas dan, is de conclusie voor iedereen zeer snel gemaakt: wanneer er geen of weinig risico's zouden zijn is meedoen hieraan een no-brainer.

Unrealized profit is betekenisloos als je het niet weet vast te houden tot en met het tijdstip dat je ervan profiteert. Persoon A wil over een maand profiteren, persoon B wellicht pas over 10 jaar. Hoeveel tijd je ook besteed aan staking, het is niet relevant als er een omslagpunt komt waarbij shitcoin x niets meer waard is.

Deelname aan een liquidity pool is niet zonder risico. Wanneer impermanent loss niet snel genoeg herstelt kun je in een zwart gaat terecht komen. Ook kun je maar beter een pair kiezen met muntjes van eenzelfde kans op langdurig succes. Ga je een ETH pair pakken met een ubershitcoin, dan kun je wel veel rewards trekken, maar de kans dat deze pool implodeert is wel degelijk aanwezig.

Eigenlijk is er geen slechter moment dan nu om instappen in Beefy te promoten. Voor Bitcoin is het nu erop of eronder. Als vandaag een bear market confirmed wordt (alles is in theorie mogelijk), dan ga je enorm rekt. Instappen in iets als Beefy moet je doen wanneer alt season confirmed is. Of wanneer je van risico houdt. Of wanneer je een redelijk pair kan vinden. Echter bij dat laatste moet je goed begrijpen hoe robuust het platform in zijn geheel is. Wanneer 9/10 pools rekt gaan, is jouw uniek gekozen pool dan indirect verbonden aan platform risico's?

https://opensea.io/seaart

• YES

YES

Moderator General Chat
mentalozzie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:04:

Tijdens een meeting meer op mijn telefoon kijken dan echt deelnemen aan de meeting.

Niet meer kunnen genieten van een film want je begrijp het verhaal niet omdat je steeds op de telefoon zit.

De hond uitlaten, ipv zoals vroeger genieten van de natuur denk je meer aan crypto.

Verschillende forums en nieuwsblogs lezen maar echt vrolijk wordt je er niet van.

Vriendin vroeg vanochtend of alles wel goed ging. En eigenlijk was het antwoord "nee". Crypto is denk ik wel de toekomst maar het is nog te unstabiel. Om eerlijk te zijn denk ik wel dat ik terug kom. Maar moet eerst volwassener worden denk ik.. we will see!

Tot later!
Goed dat je het deelt en als ik het zo lees ook heel goed dat je een stapje terug zet. Succes en hopelijk tot ziens! :)

• zwembroek

De juiste beslissing! Ik herken mezelf hierin, daarom exit strategie. Veel plezier met je winst en geniet ervan in gezondheid!
Tot later!

Verwijderd

Tot later!
ik begrijp je volledig, ben dit jaar zelf ook al 2x volledig uitgestapt.
echter was de drang steeds te groot om terug in te stappen, voorlopig wel altijd winst gemaakt gelukkig.. maar de schrik voor een gigantische crash en bearmarket geeft met momenten wel veel stress

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik snap die stress voor een bearmarket helemaal niet. Ik heb mn inleg en wat winst al op de weg naar boven veilig gesteld en zou van een bearmarket alleen maar beter worden long term.

Verwijderd

Tot later!
Absoluut een verstandig besluit als ik dit zo hoor. :)

Als je niet van het spelletje kunt genieten is geen enkel bedrag het waard in mijn optiek.

Geniet van je winst en het leven!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-01 23:36
Jongens, DCA gewoon in BTC en lees af en toe gezellig mee. Het hoeft niet je leven te overheersen.

• Daan-93
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-04-2023
enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:04:

Met deze concepten is in principe niets mis. Maar het benoemen van alle voordelen is betekenisloos zonder het fundamenteel begrijpen van de nadelen en risico's van start tot eind.

Deze manier van denken mistte ik ook in de antwoorden met betrekking tot ETH2 staking op Binance. Je kan wel bijdehand doen en roepen dat het kopen van BETH voordeliger is dan het staken via de ETH2 interface, maar Binance support geeft aan dat er wel degelijk verschil is tussen het staken via ETH2 en het kopen van BETH. De verschillen ga ik hier niet verder op in, want mijn support ticket loopt nog. Hoe zeker ben je namelijk dat er enkel voordelen zijn bij iets ten opzichte van iets anders? Zoals in mijn vorige alinea aangegeven gaat het om het proces van start tot eind. Je kan nu wel 5% korting scoren, Binance kan aangeven dat eigendom van BETH proof of staking is, je kan verifiëren dat je rewards ontvangt, maar ben je hiermee op de hoogte van alle processtappen? Nee. Uiteindelijk valt of staat je investering/trading succes met het succesvol doorlopen van elke processtap. Gaat het bij de laatste stap mis, dan is elk voorafgaand voordeel en daarmee elke voorafgaande investering van tijd en energie verloren. Wie kan namelijk antwoord geven op de vraag: wat gebeurt er op het moment dat ETH2 zijn debuut maakt? Wellicht gaat de conversie van BETH naar ETH automatisch wanneer je het via de ETH2 interface hebt gedaan. Wellicht heb je enkel dan garantie op 1:1 conversie zelfs wanneer Binance hiervoor moet compenseren. Wellicht moet je handmatig je BETH verkopen wanneer je slechts BETH hebt gekocht. Misschien sta je lager in de prioriteiten lijst. Zo worden Launchpad rewards op Binance bijvoorbeeld uitgedeeld in volgorde van deelname. Ben je later ingestapt, dan krijg jij later je rewards, met als risico dat de koers intussen geïmplodeerd is. Het BETH/ETH pair kan wellicht niet meer zo gunstig uitpakken wanneer dit proces ten einde loopt. Ik zeg niet dat dit verschil geprogrammeerd is bij Binance, of dat het een scenario is wat bestaat, maar ik probeer wel scenario's van start tot eind inzichtelijk te hebben en wil er in ieder geval een antwoord op.

Iemand kan hier wel een ingewikkeld ogend verhaal neerplanten en daarmee pretenderen dat iets zoals Beefy ingenieus in elkaar zit, maar daar gaat het niet om. Zo kun je ook een mooi filosofisch verhaal ophangen over wat de voordelen zijn van het leven in een gevangenis. In de meeste gevallen wegen de nadelen van iets uiteindelijk het zwaarst.

Het zou vele mate interessanter zijn wanneer @Glenn Hoddle de risico's uitgebreid zou omschrijven en de mogelijke scenario's waarbij het mis kan gaan. Want dan, pas dan, is de conclusie voor iedereen zeer snel gemaakt: wanneer er geen of weinig risico's zouden zijn is meedoen hieraan een no-brainer.

Unrealized profit is betekenisloos als je het niet weet vast te houden tot en met het tijdstip dat je ervan profiteert. Persoon A wil over een maand profiteren, persoon B wellicht pas over 10 jaar. Hoeveel tijd je ook besteed aan staking, het is niet relevant als er een omslagpunt komt waarbij shitcoin x niets meer waard is.

Deelname aan een liquidity pool is niet zonder risico. Wanneer impermanent loss niet snel genoeg herstelt kun je in een zwart gaat terecht komen. Ook kun je maar beter een pair kiezen met muntjes van eenzelfde kans op langdurig succes. Ga je een ETH pair pakken met een ubershitcoin, dan kun je wel veel rewards trekken, maar de kans dat deze pool implodeert is wel degelijk aanwezig.

Eigenlijk is er geen slechter moment dan nu om instappen in Beefy te promoten. Voor Bitcoin is het nu erop of eronder. Als vandaag een bear market confirmed wordt (alles is in theorie mogelijk), dan ga je enorm rekt. Instappen in iets als Beefy moet je doen wanneer alt season confirmed is. Of wanneer je van risico houdt. Of wanneer je een redelijk pair kan vinden. Echter bij dat laatste moet je goed begrijpen hoe robuust het platform in zijn geheel is. Wanneer 9/10 pools rekt gaan, is jouw uniek gekozen pool dan indirect verbonden aan platform risico's?
Zeker een terechte opmerking. Ben mij ook zeker wel bewust van de risico's en op dit moment niet van plan om er in te stappen, maar houdt het wel als optie voor de toekomst. Ben daarom ook zo benieuwd naar hoe anderen die al langer in crypto zitten en meer ervaring hebben dit toepassen.

• YES

YES

Moderator General Chat
baba420 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:14:
Jongens, DCA gewoon in BTC en lees af en toe gezellig mee. Het hoeft niet je leven te overheersen.
Ah bedankt, ik wist dit niet. Nu wel en ik voel me meteen weer top!

Wen moon?

Verwijderd

baba420 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:14:
helaas zijn er ook nog veel andere lekkere snoepjes om uit te kiezen

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12-2025

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Waarom is LTO opnames ed uitgeschakeld at this very moment at Bitvavo?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:59

WhySoSerious

Be the change.

Wat helpt om bij stil te staan is beseffen dat het kijken naar koersen en PF-apps toch geen invloed heeft op de koers zelf. Als je Hodl'er bent (wat ik iedereen aanraad om met grootste gedeelte van zijn/haar PF te doen) is het gewoon sit back and enjoy the ride. Enige stress die je jezelf dan oplegt is wanneer je uit wil stappen.

Het is zo enorm volatiel dat het het niet waard is om je mood erdoor te laten beïnvloeden, want daarmee heeft crypto wel effect op je directe omgeving. En als dat zo is moet je overwegen om de positie in crypto wellicht wat af te bouwen. Uiteindelijk gaan we de swing in absolute getallen in de toekomst nog groter waren. Begin 2018 donderden we hard omlaag, maar afgelopen mei/juni donderden we nog veel harder omlaag (in absolute getallen). En kijk waar we nu staan...

Denk niet dat je de markt structureel kunt verslaan, gewoon ride the wave. En hang in de tussentijd hier wat rond in het topic, maar neem ook voldoende afstand :)

En nu moon aub...

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:15:
[...]

helaas zijn er ook nog veel andere lekkere snoepjes om uit te kiezen
Mja, maar dat doe je dan toch echt jezelf aan. Als je grotendeels in BTC en ETH zit hoef je echt niet elke minuut panisch op je telefoon te kijken.Tot nu toe soort gegarandeerd rendement als je maar rustig aan doet.

Als je op elke hypecoin en puppiemuntje springt, zoek je het ook wel op ja.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Scheissemünzen!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

roflexx schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:12:
Ik snap die stress voor een bearmarket helemaal niet. Ik heb mn inleg en wat winst al op de weg naar boven veilig gesteld en zou van een bearmarket alleen maar beter worden long term.
Precies dat. Ik ga er vanuit dat het merendeel hier 'speelt' met geld wat ie toch niet nodig heeft en dat accumulatie een van de grootste doelen is (tenmiste voor de HODL'ers), dan is een bearmarket juist een heel mooi moment om dat rustig door te blijven doen.

Uiteraard is 90% van je PF zien verdampen niet leuk.

Als ik iedereen hier hoor over de bearmarket is het alsof er op een dag iemand op een gong slaat die de beer inluidt, maar zo werkt het natuurlijk niet. Er kan een grote crash komen, maar het kan net zo goed zijn dat we tussen nu en 2-3 jaar vanaf 70k rustig naar de 50-60k tokkelen, dat is net zo goed een bearmarket.

Consistent blijven investeren in een markt waar geen ruk gebeurt is overigens wel een uitdaging en vergt discipline. In een bullmarket is dat makkelijk praten. Ik ben benieuwd hoeveel van de mede-tweakers hier in de jaren 2018 tot 2020 actief en consistent hebben bijgekocht.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-01 21:13

Verwijderd

Mu.siQ schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:17:
Waarom is LTO opnames ed uitgeschakeld at this very moment at Bitvavo?
dat was gisteren ook al, ik vind het ook vervelend want zou graag mijn LTO naar binance overzetten

• zwembroek
Bitcoin zit nu in een redelijk stabiele range, maar de alts gedragen zich weer overdreven angstig.

• Servor
  • Niet online
NeoflexNL schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:21:
[...]

Precies dat. Ik ga er vanuit dat het merendeel hier 'speelt' met geld wat ie toch niet nodig heeft en dat accumulatie een van de grootste doelen is (tenmiste voor de HODL'ers), dan is een bearmarket juist een heel mooi moment om dat rustig door te blijven doen.
Accumulatie is het belangrijkste ja, wat mij betreft. Ik ben ergens toch overtuigd geraakt van de toekomst van BTC in het bijzonder gezien de adoptie die nu links en rechts mondjesmaat plaatsvind en de schaarste op langere termijn (afgezet tegen de inflatie ontwikkeling bij fiat). Dus ik wil zoveel mogelijk BTC hebben (voor een zo laag mogelijke prijs). Gevolg daarvan is dat het ondertussen niet per se meer over speelgeld gaat: crypto is een relatief klein gedeelte van mij/ons totaal vermogenmaar als het er morgen niet meer zou zijn bij wijze van spreken zou ik er goed chagrijnig van kunnen zijn. Maar we hoeven er geen boterham minder om te eten.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07-01 20:32

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:22:
[...]

dat was gisteren ook al, ik vind het ook vervelend want zou graag mijn LTO naar binance overzetten
Over zetten van LTO > NANO > BINANCE > BUSD > LTO.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:53

Tot later!
Vervelend, ik herken het gevoel, toen ik met Crypto begon kostte me het ook al mijn tijd en had er stress van.

Maar! : Gefeliciteerd! *O* Je bent nu emotioneel afgestompt, dan kan je in bear lekker gaan DCA-en en veel centjes verdienen.

• YES

YES

Moderator General Chat
@WhySoSerious is de belichaming van het bipolaire karakter van dit topic. :+

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:24:
Bitcoin zit nu in een redelijk stabiele range, maar de alts gedragen zich weer overdreven angstig.
Er is volgens mij wat angst dat BTC verder zakt. Als dat zo is gaan de alts ook naar de tering en is dat ook meteen slecht nieuws voor de bullrun, schijnt. Dus ik begrijp het zenuwachtige wel een beetje.

Verwijderd

NeoflexNL schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:21:
[...]

Uiteraard is 90% van je PF zien verdampen niet leuk.

Als ik iedereen hier hoor over de bearmarket is het alsof er op een dag iemand op een gong slaat die de beer inluidt, maar zo werkt het natuurlijk niet. Er kan een grote crash komen, maar het kan net zo goed zijn dat we tussen nu en 2-3 jaar vanaf 70k rustig naar de 50-60k tokkelen, dat is net zo goed een bearmarket.

Consistent blijven investeren in een markt waar geen ruk gebeurt is overigens wel een uitdaging en vergt discipline. In een bullmarket is dat makkelijk praten. Ik ben benieuwd hoeveel van de mede-tweakers hier in de jaren 2018 tot 2020 actief en consistent hebben bijgekocht.
Totaal niet consistent of actief, maar gewoon af en toe een aankoop. Soms hypecoins, soms bij tekenen van herstel, soms als het dieprood was en je voor een prikje 2x zoveel muntjes bij kon kopen.

Soms Bitcoin en Ethereum om een shitcoin mee aan te schaffen die 2 weken later volledig rekt ging. _O-

Gelukkig op een gegeven moment tot zinnen gekomen en daardoor altijd wel een flinke pluk Bitcoin aangehouden op aanraden van de OG's.

Alsnog dik -70% gestaan met de initiële inleg.

Puntje bij paaltje: als een baviaan wat aan lopen kloten en uiteindelijk een scootmobiel fatsige winst behaald op de initiële inleg.

Dom geluk gewoon dus.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:21
Mag ik al rekt roepen?

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Jezus ik schrik me de tering van die vraag.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:14
enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:04:

Goed, je moet je ook afvragen of je ETH 2.0 staking via Binance moet doen. Wil je bijdragen aan ETH 2.0 en staken doe het dan ook daadwerkelijk on-chain. Wil je dit niet, dan zijn er voldoende andere manieren om yield te krijgen op je ETH dat transparanter is dan het product van Binance.

Daarnaast is het ook echt een hardnekkig misverstand, dat er straks een ETH 2.0 token is. Er is en er komt geen ETH 2.0 token. Een tweede hardnekkig misverstand is: ETH dat je staked voor 2.0 komt niet meteen vrij op moment dat de merge is voltooid. Het wordt pas mogelijk om je ETH te unstaken bij de Shanghai update en die volgt na verwachting 6 maanden nadat de merge compleet is.

Wellicht dat dit artikel van Bankless wat meer duidelijkheid geeft met betrekking tot een aantal termen en een roadmap: https://newsletter.bankle...oadmap-update-end-of-2021

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12-2025

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:22:
[...]

Limit sell order plaatsen lukt nog wel, daar ben ik ansich ook wel content mee. Effe profit taken en weer opnieuw investeren als de boel rustiger is :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:30:
[...]

Totaal niet consistent of actief, maar gewoon af en toe een aankoop. Soms hypecoins, soms bij tekenen van herstel, soms als het dieprood was en je voor een prikje 2x zoveel muntjes bij kon kopen.

Soms Bitcoin en Ethereum om een shitcoin mee aan te schaffen die 2 weken later volledig rekt ging. _O-

Gelukkig op een gegeven moment tot zinnen gekomen en daardoor altijd wel een flinke pluk Bitcoin aangehouden op aanraden van de OG's.

Alsnog dik -70% gestaan met de initiële inleg.

Puntje bij paaltje: als een baviaan wat aan lopen kloten en uiteindelijk een scootmobiel fatsige winst behaald op de initiële inleg.

Dom geluk gewoon dus.
Ik zie deze plaatjes voor me als ik je verhaal lees.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vs6b042OMngG6AFlmRO4dFKilCw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/X7cadlm7KsoVHS4Wcj6EiBVC.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k58s_WGhxbMe1LU91XabrbLhraI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gxYCQhNIlkxoHBN5uaJrYRrR.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FB8OKHFFbovDkJjh98zLDUF528=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ngfz64GrK3voVgJRel89amtJ.jpg?f=user_large

• enomiss
jvel92 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:33:
[...]

Goed, je moet je ook afvragen of je ETH 2.0 staking via Binance moet doen. Wil je bijdragen aan ETH 2.0 en staken doe het dan ook daadwerkelijk on-chain. Wil je dit niet, dan zijn er voldoende andere manieren om yield te krijgen op je ETH dat transparanter is dan het product van Binance.

Daarnaast is het ook echt een hardnekkig misverstand, dat er straks een ETH 2.0 token is. Er is en er komt geen ETH 2.0 token. Een tweede hardnekkig misverstand is: ETH dat je staked voor 2.0 komt niet meteen vrij op moment dat de merge is voltooid. Het wordt pas mogelijk om je ETH te unstaken bij de Shanghai update en die volgt na verwachting 6 maanden nadat de merge compleet is.

Wellicht dat dit artikel van Bankless wat meer duidelijkheid geeft met betrekking tot een aantal termen en een roadmap: https://newsletter.bankle...oadmap-update-end-of-2021
Sowieso. Ik stake ETH2 ergens anders.
Ik wil Binance enkel gebruiken voor een klein deel omdat het handig is vanuit de Binance mining pool dagelijks deze flufjes erin te stoppen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:25
ik stake wat ETH2.0 op Kraken, gewoon omdat ik rekt wil gaan.... 👍

nothing stops this train

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:45
Afbeeldingslocatie: https://www.vkf-renzel.nl/out/pictures/generated/product/1/650_650_75/7000574z/sticker-sale-hoekig-12.0020.8-1.jpg

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• zwembroek
The dump before the mega pump.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hi9FECi_LnYVxOrjLD3nTu18PD8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0mgIFS5Agiv0zAiJsyAFf1Nl.jpg?f=user_large

Je zit jezelf zoals gewoonlijk te betasten op groene candles in de baas zijn tijd tot je plotseling een rode candle ziet ontstaan op de chart.

'Shit!' denk je, en je haast je naar het Cryptocurrency Slowchat topic om REKT te typen.

Mag dat?

Ja, dat mag!

Het Slowchat topic is opgezet uit pure noodzaak om aapachtige investeerders de ruimte te geven om minder relevante zaken te kunnen posten, zodat ze met hun dwangmatig simpele posts niet de inhoudelijk relevante topics bevlekken.

• knakworst
  • Laatst online: 20:43

knakworst

Get more sats!

Verwijderd

REKT

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:54
REKT

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En nu is hij weer rood.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Moon

• Kol Nedra
ik zie ook duidelijk Moon!

nothing stops this train

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-01 21:13
Rekt. Rekt!
Moon, moon!

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/28/Dieric_Bouts_013.jpg/1280px-Dieric_Bouts_013.jpg

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:08
LTO Moon !

Verwijderd

Vind het niet meer leuk in deze ballenbak, ik wil naar huis. Veel te spannend dit allemaal.

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vshk8WCGSnOJfuX-159LdQoKKwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M7ZkyjMAjArF1y56x5atUwR9.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-12-2025
Een moment aub, ik pak m'n defibrillator erbij. :|

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHJH8bmvmqIFpx-8oJ5H_ap0aOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2sJ7UrZwGfdWF7yNGnSrmlJX.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01 20:46
zwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:24:
Zenuwachtige alts zie ik zelf als een teken dat bitcoin even iets zwakker is. Het geeft voor bepaalde coins een entry mogelijkheid.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07-01 20:32

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Zulke zweet handen om gewoon alle alts ff te verkopen en de kat uit de boom aan het kijken, maar dan zal je zien dat alles weer moont :-(

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Xqlus1ve schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:01:
Zulke zweet handen om gewoon alle alts ff te verkopen en de kat uit de boom aan het kijken, maar dan zal je zien dat alles weer moont :-(
Doe dan, want we lijken nu op de verdommense vinketering af te stormen!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

@Pelox gelukkig doen de zonnepanelen het weer goed.

Verwijderd

zit even helemaal in fiat, duurt mij allemaal even te lang. En als ik niet zeker ben stap ik even uit en wacht ik even.
Even t strand op, en een kop koffie ergens, (nee geen qr code onzin hier :D )

• Pelox
WhySoSerious schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:06:
@Pelox gelukkig doen de zonnepanelen het weer goed.
Zit er aan te denken om meer panelen te gaan staken.. Geeft meer rust dan die shitcoins :P

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dan zullen we nu wel weer stijgen >:)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CZfXZT77vvfS1sHmAb8R7K4yL8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YEekyWED5H2gxpqbmx6046es.png?f=user_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Even de @anti elppa almanak erbij pakken.

Ah gevonden. Hier staat: Er hebben weer wat noobs op sell gedrukt.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:09
Darrell schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:12:
Even de @anti elppa almanak erbij pakken.

Ah gevonden. Hier staat: Er hebben weer wat noobs op sell gedrukt.
hahahahahahha. Ik vind het eigenlijk ook bijna gewoon een geitenbende woorden

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:15:
[...]

hahahahahahha. Ik vind het eigenlijk ook bijna gewoon een geitenbende woorden
Oké mensen, tijd om de schuilkelders op te zoeken, ook anti begint bearish gedrag te tonen :'(

Verwijderd

Holy crap. We gaan wel echt de diepte in nu...

*proest* _O-

• YES

YES

Moderator General Chat
En ik vanmorgen maar beweren dat ik niet naar charts zou kijken vandaag. BTC al een keer of 7 miljoen gecheckt vanochtend. Super.

• Kol Nedra
een 58k test zou niet verkeerd zijn 👍

nothing stops this train

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:17:
[...]

Oké mensen, tijd om de schuilkelders op te zoeken, ook anti begint bearish gedrag te tonen :'(
nee hoor, zolang het niet lager gaat dan 53k vind ik het prima. Ik zie ook enorme dikke buy zone tussen de 60 en 62, dus die zal echt niet zomaar vallen

• Pelox
Kol Nedra schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:19:
een 58k test zou niet verkeerd zijn 👍
Wellus, maar een 420k test zou echt niet verkeerd zijn.

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:19:
[...]

nee hoor, zolang het niet lager gaat dan 53k vind ik het prima. Ik zie ook enorme dikke buy zone tussen de 60 en 62, dus die zal echt niet zomaar vallen
Oké mensen, kom maar weer uit de schuilkelders, anti is nog bullish :*)

• Servor
  • Niet online
Als ze het maar een beetje weten te timen met de eindejaars... Inkopuuuuuh.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Servor schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:21:
Als ze het maar een beetje weten te timen met de eindejaars... Inkopuuuuuh.
alles naar 0,1 en dan bijkopen de gekken komen toch terug uit hun hol, de holbewoners

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Pelox
Mijn voorspelling voor dit weekend. Groen, groener, groenst!

of heel, heel, heel erg rekt

Zero.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:17:
Holy crap. We gaan wel echt de diepte in nu...

*proest* _O-
Serieus? Jij bent toch ook wel van de generatie die een -15% gemiddeld op de 24h als "dipje" zou bestempelen? Maar nu met een -2.5% is het "Marianentrog here-we-come!"?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Servor
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:22:
Mijn voorspelling voor dit weekend. Groen, groener, groenst!

of heel, heel, heel erg rekt
In ieder geval gaan we naar rechts!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:22:
[...]

Serieus? Jij bent toch ook wel van de generatie die een -15% gemiddeld op de 24h als "dipje" zou bestempelen? Maar nu met een -2.5% is het "Marianentrog here-we-come!"?
Is zijn *Proest* niet juist een indicatie dat ie sarcastisch is?

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:15
What goes down must come back up... right?

Verwijderd

veertje schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:23:
What goes down must come back up... right?
-10k vandaag, +10k morgen, PlanB manipulatie. Dikke whale.

• Pelox
We zijn pas 5k gezakt, zeg maar 2x de totale waarde van btc 1.5 jaar geleden toen niemand het wilde hebben 8)7

Zero.

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:22:
[...]

Ik dacht dat jij ook wel van de generatie was die de *proest* wel zou herkennen als sarcasme tags? :+

60k+ is geen dip maar nog steeds een bizarre top in mijn optiek. :)

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:23:
[...]

ja dat is dikke sarcastische tech

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:06
YES schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:23:
[...]

Mogelijk. Ik heb het boek "Jaapio's posts ontcijferen" thuis laten liggen vandaag...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Servor
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:26:
[...]

Mogelijk. Ik heb het boek "Jaapio's posts ontcijferen" thuis laten liggen vandaag...
Never leave home without it...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.visualcapitalist.com/wp-content/uploads/2021/05/Artboard-1-2.jpg

Maak je borst maar nat als je van vandaag al zenuwachtig wordt.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:25:
[...]

ja dat is dikke sarcastische tech
Je bedoelt dikke sarcastech?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:28:
[Afbeelding]

8-12 november 2017. We weten wat er daarna gebeurd is ;)

Verwijderd

knakworst schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:29:
[...]

En ook 18 december 2017 tot december 2018. ;(

• PHPResource
[Afbeelding]

Kijk eens lieve kijkbuiskinderen
In de gure jaren 2018/2019 werd het kaf van het koren gescheiden. Alleen de diehard believers bleven rondbazuinen in dit topic dat alles beter zou worden. En verREKT we hebben nog gelijk gehad ook O+

• Pelox
[Afbeelding]

Direct gedaan. Let niet op mijn baard aub.. Nog geen tijd gehad om me te scheren..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjT5o420nIncsW142yDgx7aQQjs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MOPKXTeErn1ZqB5uHawe4jG3.jpg?f=user_large

Zero.

• anti elppa
op de 4h kunnen we nu een W maken. Moooon

• zwembroek
anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:32:
op de 4h kunnen we nu een W maken. Moooon
Mooi ik neem op de 4h mijn eerste HJ.

Verwijderd

Ben wel trots. Heel betoog geschreven om het nut van een hip buzzword in twijfel te trekken, geen enkele moonboy die ertegenin gaat.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

knakworst schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:29:
[...]

:9~

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• enomiss
Alles komt samen rond 15 nov. Elk mogelijk scenario wat ik dan kan bedenken gaat zorgen voor de pump voorbij 70k waarbij Bitcoin definitief los gaat. Zie NK topic voor mijn worst case scenario naar een drop naar 53k en samenkomen MA99. Voor nu zie ik +/- 62k als de nieuwe bodem in een opwaartse trend. Beide scenario's komen uit op en rond 15 nov.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-01 16:11
enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:35:
Alles komt samen rond 15 nov. Elk mogelijk scenario wat ik dan kan bedenken gaat zorgen voor de pump voorbij 70k waarbij Bitcoin definitief los gaat. Zie NK topic voor mijn worst case scenario naar een drop naar 53k en samenkomen MA99. Voor nu zie ik +/- 62k als de nieuwe bodem in een opwaartse trend. Beide scenario's komen uit op en rond 15 nov.
Nou dan ga ik maar all in. Thanks

• PHPResource
enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:35:
Nice! Waar heb je jouw glazen bol vandaan, wil er ook graag dezelfde :9~

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:45
Krijg ik dan jouw nier als het mis gaat, want bij deze is de mijne zojuist ingezet..

[ Voor 43% gewijzigd door BTFD op 12-11-2021 11:39 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:33:
Ben wel trots. Heel betoog geschreven om het nut van een hip buzzword in twijfel te trekken, geen enkele moonboy die ertegenin gaat.
Misschien na de goede open discussie over DEFI gisteravond kijken of wat het kunnen herhalen op het gebied van NFTs.
Als je doel was een discussie te starten (zoals je suggereert) is het toch mislukt als niemand reageert? :+

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:40:
[...]

[...]

Als je doel was een discussie te starten (zoals je suggereert) is het toch mislukt als niemand reageert? :+
Ja in die zin ben ik een faalhaas inderdaad. :P

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:42:
[...]

Ja in die zin ben ik een faalhaas inderdaad. :P
Als iemand zichzelf schouderklopjes uit begint te delen en ik dat kan verpesten ben ik er als de kippen bij >:)

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 12-11-2021 11:43 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!