Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Klinkt allemaal wel heel vaag. Waar komt die winst/revenue dan vandaan die uitbetaald wordt?Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:42:
[...]
Het keert je een deel van de 4% van de winst (of eigenlijk revenues) van het platform uit. Het is niet zoals bij veel van dit soort tokens alleen een governance token waarmee je kan stemmen over de toekomst van het platform (waarmee je met zeg maar 0,5 BIFI geen enkele invloed hebt en het je waarschijnlijk ook niks interesseert), het keert gewoon geld uit.
Concreet voorbeeld: ik heb 2 BIFI op de arbitrum chain in de 'governance vault' staan. Dat geeft me momenteel 44% apy, uitgekeerd in ETH. Dat is in dit geval $90 aan ETH over de afgelopen maand, tegen een waarde van $2800 aan BIFI. En dat is maar 1 van de mogelijkheden, het levert dus gewoon direct geld op.
Verlies van andere mensen natuurlijk.Lazyke schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:51:
[...]
Klinkt allemaal wel heel vaag. Waar komt die winst/revenue dan vandaan die uitbetaald wordt?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
De cirkel is dan wel mooi compleet...Taro schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:28:
[...]
Misschien is "cryptosletje" wel een mooie naam voor hem?
Van cryptosletje met een bult shitcoins naar Jaapio met een bult sats naar cryptosletje met een bult shitcoins.
Laten we dit evalueren na 60 dagen, en kijken hoe BIFI erbij staat.
Als ik de top blijk te hebben gekocht dan change ik de nick terug, mocht ik winst staan dan is het een goede investering gebleken en komt dat door 4 jaar opgebouwde wijsheid.
Jaapio is toch al cryptosletje in het Fries?Taro schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:28:
[...]
Misschien is "cryptosletje" wel een mooie naam voor hem?
Ik snap er de ballen van. Maar dat heb ik met regelmaat.. ik maak wat memes en roep soms moon of rekt.. thats it.. leave me and my weak paper hands alone.
[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 12-11-2021 00:04 ]
Zero.
Klopt bijna… Fries is met een hoofdletterDarrell schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:56:
[...]
Jaapio is toch al cryptosletje in het fries?
UberLurker Departement #GG.
Dank. Aangepast.Skrunsies schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:57:
[...]
Klopt bijna… Fries is met een hoofdletter
Oké, nu ga ik ook maar op bed.Moiety schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:10:
WINklink iemand? Dat is de enige crypto, zo op het eerste gezicht, waar op termijn iets aan te verdienen valt als je handelt via Bitvavo
Welterusten
Dammit, welterustenSkrunsies schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:12:
[...]
Oké, nu ga ik ook maar op bed.
Welterusten
Lekker slapen nu. Trusten!Moiety schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:10:
WINklink iemand? Dat is de enige crypto, zo op het eerste gezicht, waar op termijn iets aan te verdienen valt als je handelt via Bitvavo
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Al een tijdje terug hoor. Gaat op en neer. Beetje winst nu. Maar waarom niet Hodl op WINklink?
He gets ik kan het niet laten.. zou net onder de douche..Moiety schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:18:
[...]
Al een tijdje terug hoor. Gaat op en neer. Beetje winst nu. Maar waarom niet Hodl op WINklink?
Maar goed. Waarom WEL op WINklink?
Omdat TRON vrijwel dood is?Moiety schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:18:
[...]
Oké ik ben overtuigd. All in op WINklinkMoiety schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:21:
Ow, thanks. Lees mij ff in in Tron
HahaSkrunsies schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:24:
[...]
Oké ik ben overtuigd. All in op WINklink
BSC is een fork van ETH, maar met een aantal belangrijke wijzigingen. 1 van die wijzigingen is dat BSC beter moet scalen; hogere bloksnelheden en lagere transaction fees. Het kunnen toepassen van die scaling is ten koste gegaan van andere zaken.
Iedereen kent de driehoek snel-goed-goedkoop, kies er 2 van? Beeld je dan de ETH driehoek in: scalability-security-decentralization. In het geval van BCS is scalability geimplementeerd ten koste van de 2 anderen... ETH security is (momenteel nog) Proof of Work (PoW), maar BSC security is Proof of Stake Authority (PoSA). Dat laatste betekent dat alle transacties gevalideerd worden door een set validators. In het geval van BSC zijn dat maximum 21 validators. Hoe worden die gekozen? Dat gebeurt a.d.h.v. 1 simpel criterium: de 21 validators met het het meeste staked BNB mogen 1 dag valideren, daarna wordt weer een nieuwe set validators 'herverkozen' met hetzelfde criterium. Dit mechanisme gaat per definitie natuurlijk meteen ten koste van de security en decentralisatie.
Door de veel snellere block times en scaling groeit de Binance Smart Chain ook nog eens veel harder dan de Ethereum chain (zo'n ~10x sneller). Dat is [op termijn] niet meer bij te houden op gewone consumentenhardware maar enkel door grotere partijen in datacenters. Dat gaat natuurlijk ook weer ten koste van de decentralisatie.
Is BSC dus minder decentralized dan BTC of ETH? Jazeker.
Is BSC daarmee opeens centralized? Nee, dat nu ook weer niet.
BSC wordt door Binance zelf trouwens gecoined als CEDEFI, een mix tussen CEFI en DEFI.
Over 5 jaar ga ik met pensioen heren
Hou van jullie allemaal
Ik ga zo nog even een boormachine bij de praxis halen.Moiety schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:35:
[Afbeelding]
Ok, vooralsnog doe ik het zo. Volgend jaar rond deze tijd kom ik terug en maak ik weer een screenshot. Ben benieuwd. Welterusten en tot volgend jaar!!!!!
Wat lul je man.Vibravis schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:27:
[...]
Was te verwachten deze dip. Veel dots staan in staking en het is vandaag precies 28 dagen geleden dat de eerste mailings over start datums van de parachains zijn verstuurd. In die mailing staat ook dat je alvast moet gaan unbonden om op tijd te zijn voor de start morgen.
Dan kun je op je klompen aanvoelen dat mensen winst gaan pakken want we hebben een behoorlijke stijging gehad. Datzelfde ga ik zometeen ook doen namelijk, winst pakken en de rest van de dotjes in de verschillende projecten stoppen.
Dan pas?dylan_ schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:30:
Lekker spelen met alts
Hou van jullie allemaal
Deze opmerking was me in eerste instantie ontgaan. Beefy is daarin ook wat lastig te plaatsen omdat DeFi nog zo nieuw is. Nexo is daarbij een soort 'front-end' custodian Defi, ze garanderen heel wat aan de voorkant, zonder dat je daar nu echt zicht op hebt, maar met een verzekering via BitGo. Neemt niet weg dat je bij Nexo in Doge kan gaan zitten, wat natuurlijk een debiele investering is.Mooody schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:17:
[...]
Échte defi aan de ene kant, "custodian defi" aan de andere kant. Beefy kan ik niet goed plaatsen in dat geheel, maar dat is mijn zwakte geef ik toe
Beefy is meer een back-end custodian: ze hebben alleen vaults waarvan ze zelf de code hebben gecheckt en staan daar voor in. Dat is bij mijn weten één keer fout gegaan, vorig jaar, bij Pancakebunny, en daarvoor zijn de investeerders gecompenseerd, @mjoaris, verbeter me als ik het mis heb. Dat is daarbij ook openbaar, dus je kan het zelf nakijken als je de skills hebt. Beefy gaat m.i. richting een blue chip-achtige tech organisatie die je gewoon kan vertrouwen, maar dat vertrouwen groeit natuurlijk met de tijd. De vaults zijn altijd oké, het team doet altijd wat het belooft en is redelijk transparant. Er zitten natuurlijk vaults bij, vooral LP's, die uiteindelijk geen goed idee blijken, maar dat geldt ook voor Doge staken bij Nexo. Als je het mij vraagt is Beefy nu al net zo'n naam als Yearn, en over 5 jaar zal het daarmee net zo'n naam zijn als Binance of Kraken. Denk ik dan.
Misschien leuker als ik elke maand een update geef. Dan kan elke nieuwkomer terugbladeren en zien hoe die crypto verloopt. Ik agendeer elke maand een update van deze stavaza. Dat is leuk, denk ik. Nu slapen.Moiety schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:35:
[Afbeelding]
Ok, vooralsnog doe ik het zo. Volgend jaar rond deze tijd kom ik terug en maak ik weer een screenshot. Ben benieuwd. Welterusten en tot volgend jaar!!!!!
Oh jazeker
Ik ben wel optimistisch hoor. 95% in BTC en al sinds 2017 full coiner *bragging*
Dusss vanavond weer beetje maanspotten hopelijk
Even nog ter aanvulling, wat nog niet eerder is genoemd, Beefy ondergaat nu heel hard dezelfde transformatie Yearn heeft ondergaan. Als je bij Beefy staked krijg je een bonnetje (mooToken) waarmee jij kan bewijzen dat een X aantal muntjes in hun kluisje van jou zijn. Leuk en aardig, bonnetje niet verliezen en alles goed en wel. Nu Beefy dus echt richting blue-chip DeFi token aan het transformeren is, zijn er andere projecten die extra usecase creëeren voor die mooTokens. En wel, mooToken als onderpand om stablecoins op te nemen. Je kan dan dus crypto in een kluisje van Beefy staken, je bonnetje als onderpand gebruiken om stablecoins op te nemen en daar extra mee te farmen.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:41:
[...]
Deze opmerking was me in eerste instantie ontgaan. Beefy is daarin ook wat lastig te plaatsen omdat DeFi nog zo nieuw is. Nexo is daarbij een soort 'front-end' custodian Defi, ze garanderen heel wat aan de voorkant, zonder dat je daar nu echt zicht op hebt, maar met een verzekering via BitGo. Neemt niet weg dat je bij Nexo in Doge kan gaan zitten, wat natuurlijk een debiele investering is.
Beefy is meer een back-end custodian: ze hebben alleen vaults waarvan ze zelf de code hebben gecheckt en staan daar voor in. Dat is bij mijn weten één keer fout gegaan, vorig jaar, bij Pancakebunny, en daarvoor zijn de investeerders gecompenseerd, @mjoaris, verbeter me als ik het mis heb. Dat is daarbij ook openbaar, dus je kan het zelf nakijken als je de skills hebt. Beefy gaat m.i. richting een blue chip-achtige tech organisatie die je gewoon kan vertrouwen, maar dat vertrouwen groeit natuurlijk met de tijd. De vaults zijn altijd oké, het team doet altijd wat het belooft en is redelijk transparant. Er zitten natuurlijk vaults bij, vooral LP's, die uiteindelijk geen goed idee blijken, maar dat geldt ook voor Doge staken bij Nexo. Als je het mij vraagt is Beefy nu al net zo'n naam als Yearn, en over 5 jaar zal het daarmee net zo'n naam zijn als Binance of Kraken. Denk ik dan.
Ohja, en Beefy timmert hard aan de weg met een partnership met Sushi en Chainlink.
Dank voor die verduidelijking, en om even een open deur nog wat in te trappen: ik heb dus ETH en Link staan op Beefy, tegen respectievelijk 7 en 16% apy. Ik kan dan dus stablescoins lenen (tegen 0% ) met die ETH en LINK die nog steeds in de Beefy vault rente staan te genereren als onderpand. Los van of je dat nou een goed idee vindt of idioot risicovol, feit is dat Beefy als dusdanig betrouwbaar wordt gezien dan andere DeFi protocollen je bonnetje van Beefy goed genoeg vinden om je gewoon duizenden dollars te lenen.mjoaris schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:56:
[...]
Even nog ter aanvulling, wat nog niet eerder is genoemd, Beefy ondergaat nu heel hard dezelfde transformatie Yearn heeft ondergaan. Als je bij Beefy staked krijg je een bonnetje (mooToken) waarmee jij kan bewijzen dat een X aantal muntjes in hun kluisje van jou zijn. Leuk en aardig, bonnetje niet verliezen en alles goed en wel. Nu Beefy dus echt richting blue-chip DeFi token aan het transformeren is, zijn er andere projecten die extra usecase creëeren voor die mooTokens. En wel, mooToken als onderpand om stablecoins op te nemen. Je kan dan dus crypto in een kluisje van Beefy staken, je bonnetje als onderpand gebruiken om stablecoins op te nemen en daar extra mee te farmen.
Ohja, en Beefy timmert hard aan de weg met een partnership met Sushi en Chainlink.
Dat partnership met Sushi en Chainlink komt tegelijk met Beefy V2, of eerder?
Maar eerst nog even wat borsthaar kweken en je rijbewijs halen...dylan_ schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:30:
Lekker spelen met alts
Hou van jullie allemaal
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
iVibes schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 01:05:
[...]
Maar eerst nog even wat borsthaar kweken en je rijbewijs halen...
[ Voor 8% gewijzigd door Xqlus1ve op 12-11-2021 06:41 ]
Het is hier gebruikelijk om geen getallen te noemen, maar alleen percentages van je PF. Dit om eventuele phishing te voorkomen.Moiety schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:51:
[...]
Misschien leuker als ik elke maand een update geef. Dan kan elke nieuwkomer terugbladeren en zien hoe die crypto verloopt. Ik agendeer elke maand een update van deze stavaza. Dat is leuk, denk ik. Nu slapen.
@Moiety zeggen dat je er een Lamborghini van gaat kopen is dan weer wel heel gebruikelijk.malarkan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 07:42:
[...]
Het is hier gebruikelijk om geen getallen te noemen, maar alleen percentages van je PF. Dit om eventuele phishing te voorkomen.
Zero.
@Moiety wat hier boven staat + mensen met een boormachine in de hand aan je voordeur.malarkan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 07:42:
[...]
Het is hier gebruikelijk om geen getallen te noemen, maar alleen percentages van je PF. Dit om eventuele phishing te voorkomen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wat een stelletje weak-hands..Pelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:01:
Europa is weer wakker zie ik. Smerige Europeanen altijd!
Ik ga proberen de hele dag geen chart te openen, ik ga sowieso rekteroni koken vanavond.
Dat de verkopers die munt maar nooit meer aanraken stelletje korte termijn geiten!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Iemand nog wat nocoiners in de familie die overduidelijk in deze dikke tech zouden moeten zitten?
Ben zelf nu zieltjes aan het winnen bij een bejaardentehuis, was ik vorige week ook al, maar dat weten zij niet meer.
https://nl.hardware.info/...nke-cache-m-en-miners-ook
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Verwijderd
Leuk. Naast GPU straks ook CPU schaarste.JDx schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:18:
GPU's hebben er een concurrent bij, CPU mining, Raptoreum.
[YouTube: Mini granja de Raptoreum con CPUs AMD Ryzen 9]
Straks betaal je 19k voor een beetje gaming pc.
Heerlijk weer, die reactiesJDx schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:18:
"Crypto is puur voor zakelijke mensen welke willen witwassen of criminelen circuit"
"Tot hede geen echt rede waarom die minegeld geaccepteerd mort worden"
Waarom zijn zoveel van die critici eigenlijk zo slecht in Nederlands?
[ Voor 12% gewijzigd door resusaapje op 12-11-2021 08:28 ]
Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]
Hey, zoveel betaalde ik voor mijn eerste pc in 1986. Terug bij afVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:24:
[...]
Leuk. Naast GPU straks ook CPU schaarste.
Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]
Ik weet het eigenlijk niet, slecht nadenken, slechte taal en verkeerde conclusies trekken gaan samen?resusaapje schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:26:
[...]
Heerlijk weer, die reacties
"Crypto is puur voor zakelijke mensen welke willen witwassen of criminelen circuit"
"Tot hede geen echt rede waarom die minegeld geaccepteerd mort worden"
Waarom zijn zoveel van die critici eigenlijk zo slecht in Nederland?
Dat is ook leuk op nu.nl enzo, soms is het gewoon genieten, ik weet niet wat er met die mensen is, heel af en toe wil ik ook wel eens reageren en dan krijg ik wel eens de melding "je reactie is uitgelicht door de redactie", nou dat is ook niet zo moeilijk tussen al die
1 BTC = 1 PCVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:24:
[...]
Leuk. Naast GPU straks ook CPU schaarste.
Heb blijkbaar de verkeerde geinstalleerd.. gebruik op dit moment Rektoreum.JDx schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:18:
ps. We gaan weer 3 weken in quarantaine lees ik net, dus alle niet essentiele fiat kunnen we zonder moeite in btc pompen. Die 100k gaat er nu zeker aan.
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 12-11-2021 08:38 ]
Zero.
Dat is op vele vlakken zo, als het weer over de zorg gaat of Petro-Chemie bedrijven, iedereen heeft de grootste verhalen maar de ballen verstand ervanJDx schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:30:
[...]
Ik weet het eigenlijk niet, slecht nadenken, slechte taal en verkeerde conclusies trekken gaan samen?
Dat is ook leuk op nu.nl enzo, soms is het gewoon genieten, ik weet niet wat er met die mensen is, heel af en toe wil ik ook wel eens reageren en dan krijg ik wel eens de melding "je reactie is uitgelicht door de redactie", nou dat is ook niet zo moeilijk tussen al die
Hoop het, maar je begrijpt dat aleen NL het niet naar de 100K gaat pompenPelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:32:
[...]
Heb blijkbaar de verkeerde geinstalleerd.. gebruik op dit moment Rektoreum.
ps. We gaan weer 3 weken in quarantaine lees ik net, dus alle niet essentiele fiat kunnen we zonder moeite in btc pompen. Die 100k gaat er nu zeker aan.
Ligt eraan wie in NLXqlus1ve schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:39:
[...]
Hoop het, maar je begrijpt dat aleen NL het niet naar de 100K gaat pompen
Misschien moet de Quote 500 gewoon het voltallig vermogen en bezittingen in BTC stoppen
Natuurlijk wel! Alleen Nederland kan ook alle klimaatproblemen oplossen dus dat komt goed.Xqlus1ve schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:39:
[...]
Hoop het, maar je begrijpt dat aleen NL het niet naar de 100K gaat pompen
Zero.
Verwijderd
Skrunsies schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:56:
Hoi
Is er ook iemand die het nummer van de supportband van DOT heeft
:strip_exif()/f/image/sPO7IqsFzYUvHdR4CmdxWY5t.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedoel je deze?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Maandag jongen. Spot ETF approval deadline en Taproot lock in op dezelfde dag. Kan geen toeval zijn.zwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:57:
We gaan Moonen vandaag toch? Anders vandaag vroeg aan de HJ. Vervelende muntjes.
this is gentlemen. 10k candles. alles.
Verwijderd
My body is ready.Luuk schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:09:
[...]
Maandag jongen. Spot ETF approval deadline en Taproot lock in op dezelfde dag. Kan geen toeval zijn.
Luuk schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:09:
[...]
Maandag jongen. Spot ETF approval deadline en Taproot lock in op dezelfde dag. Kan geen toeval zijn.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
https://twitter.com/TheLTONetwork/status/1458426451368165376Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:47:
LTO gaat ook weer lekker! 18 november zouden ze iets gaan doen met NFT's had ik op hun twitter gelezen
[ Voor 43% gewijzigd door conara op 12-11-2021 09:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Is "iets doen met NFTs" al genoeg om mensen enthousiast te krijgen tegenwoordig?Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:47:
LTO gaat ook weer lekker! 18 november zouden ze iets gaan doen met NFT's had ik op hun twitter gelezen
Volgende cyclus moet ik echt een eigen dikke tech coin beginnen met buzzwords.
Betere kwaliteit dan alle shitcoins bij elkaar.
Zero.
En met de lockdown kan iedereen en zijn moeder geld in crypto pompen.Luuk schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:09:
[...]
Verwijderd
Meteen maar opgezet, meteen gezwets.Pelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:28:
Voor de "werkende" tweakers onder ons een off topic tip: vandaag de finale dag van de sublime top 1000.
Goeie lijst wel, misschien niet helemaal voor de doelgroep hier.
Verwijderd
Ik schrik toch iedere keer nog een klein beetje als ik dit soort berichten lees en check dan snel even de koersen.
Gelukkig is het bijna altijd vals alarm.
Verwijderd
voor veel mensen helaas wel jaVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:24:
[...]
Is "iets doen met NFTs" al genoeg om mensen enthousiast te krijgen tegenwoordig?
Volgende cyclus moet ik echt een eigen dikke tech coin beginnen met buzzwords.
Even geduld.. het is net crypto btc. Je hebt ups en downs maar uiteindelijk stijgt het niveau continu.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:33:
[...]
Meteen maar opgezet, meteen gezwets.![]()
Deze muziek is voor iedere doelgroep goed trouwens, nou ja niet alless.. er zit ook wat zooi tussen.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 12-11-2021 09:41 ]
Zero.
Offtopic: Gezwets is zeer gering op Sublime, niet zoals op andere zendersVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:33:
[...]
Meteen maar opgezet, meteen gezwets.![]()
Ja, +3.8% op de weekchart en +12.6% op de maand. All is good.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:34:
[...]
Ik schrik toch iedere keer nog een klein beetje als ik dit soort berichten lees en check dan snel even de koersen.
Topic warning waardig. Aan de andere kant als we afspreken pas rekt roepen bij >-20% dan weet je zeker dat de pleuris is uitgebroken als je dat leest. Dan is een opluchting zoals nu ook wat waard. Ik denk dat ook steeds oh no, check koersen, jaaa hooorrr.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:34:
[...]
Helaas, ik luister vandaag en morgen naar de finale van The Greatest Switch op Studio Brussel.Pelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:28:
Voor de "werkende" tweakers onder ons een off topic tip: vandaag de finale dag van de sublime top 1000.
De grootste dance hits aller tijden - van James Holden tot Moderat en Nosia tot Daft Punk.
Om toch nog on topic te gaan: wat heb ik genoten van de inhoudelijke chat van gisteravond over DeFi.
Het was als zo’n filmhuis-film uit Zweden. Je snapt er eerst weinig van, maar het voelt goed en raar en dan snap je het nog steeds niet. Maar het is fijn dat je vandaag op het werk kunt zeggen dat je er bij was.
Over drie jaar kijk ik ‘m nog eens en kan ik ‘m misschien plaatsen, met meer levenservaring.
Maktub
*kijkt schichtig om zich heen*Pelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:28:
Die stond hier al op... Verdacht. Ik at random mijn collega's af en toe Pelox noemen. Kijken hoe ze reageren.
Oh wacht. Ik zit gewoon thuis in mijn werkkamer.
Kijk eens uit je keukenraam, 2e huis links, dakraamRay_ schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:41:
[...]
*kijkt schichtig om zich heen*
Die stond hier al op... Verdacht. Ik at random mijn collega's af en toe Pelox noemen. Kijken hoe ze reageren.
Oh wacht. Ik zit gewoon thuis in mijn werkkamer.
Zero.
Dat staat hier zo ver weg dat ik echt niet kan zien dat er iemand uit een dakraam staat te zwaaien hoorPelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:42:
[...]
Kijk eens uit je keukenraam, 2e huis links, dakraam
Verwijderd
Alle NFT projecten die ik tot nu toe gezien heb koppelen de entry in de ledger aan of een fysiek object, een recht (zoals licentie rechten), of een digitaal voorwerp dat gebruikt kan worden in een centraal beheerde game.
Zoals ik het zie is voor al deze usecases een SQL database voldoende. Immers is er in die koppeling naar het al dan niet digitale goed vertrouwen nodig. Vertrouwen dat ik inderdaad dat huis NFT mag bewonen, dat ik betaald krijg voor gebruik van mijn digitale plaatje, of dat de spelontwikkelaar geen patch uitbrengt die voorwerpen buiten de NFT Blockchain in de digitale game toestaat.
Dat vertrouwen kan inherent niet vastliggen in de Blockchain. Immers, dat zou betekenen dat er geen andere waarheid is dan die in de Blockchain, zelfs als ik het huis van mijn demente oma naar mezelf heb overgemaakt. Er is immers geen andere waarheid dan die in de Blockchain.
Als we zeggen dat dit maatschappelijk onwenselijk is, dan moeten we dus entries in de Blockchain negeren (heb dan wel de NFT van het huis, maar het eigendomsrecht ligt nog steeds bij mijn oma), of we moeten voordat een transactie gedaan wordt een onafhankelijke derde die we vertrouwen inschakelen om die transactie goed te keuren (wat een notaris dus doet, die hoort een transactie van een demente vrouw niet toe te staan).
Wat voegt de Blockchain dan nog toe?
Heb hem aangepast, excuus. Scheelt weer een aantal reanimatiesVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:34:
[...]
jammer genoeg werkt het andersom ook en is de teleurstelling van een moon van 0.001% ook erg jammerzwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:40:
[...]
Topic warning waardig. Aan de andere kant als we afspreken pas rekt roepen bij >-20% dan weet je zeker dat de pleuris is uitgebroken als je dat leest. Dan is een opluchting zoals nu ook wat waard. Ik denk dat ook steeds oh no, check koersen, jaaa hooorrr.
Eens...malarkan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:48:
[...]
jammer genoeg werkt het andersom ook en is de teleurstelling van een moon van 0.001% ook erg jammer
Ook mee eens...oh jee het wordt weer zo'n dag. Alles is best bijna weekend.YES schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:51:
Ik vind het ook gewoon een beetje bij dit bipolaire topic horen dat je, je zo nu en dan de pleuris schrikt en achteraf dan gewoon nog helemaal niet failliet blijkt te zijn
Dat is het nadeel als je teveel aan die groene cijfers gewend raakt op de 24HYES schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:51:
Ik vind het ook gewoon een beetje bij dit bipolaire topic horen dat je, je zo nu en dan de pleuris schrikt en achteraf dan gewoon nog helemaal niet failliet blijkt te zijn
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/vQLuQ2lOfB9id3LsHdbmTgId.jpg?f=fotoalbum_large)