met een hopium pen gemaakt jonguhVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:23:
[...]
Ik zal wel scheel zijn of weer eens het patroon niet herkennen maar zie echt niets wat lijkt op een W...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
kom op, dokters handschrift nog nooit gezien? duidelijke w, en de rest van de week op de 15 minuten is de eerste paar regels van MacbethVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:23:
[...]
Ik zal wel scheel zijn of weer eens het patroon niet herkennen maar zie echt niets wat lijkt op een W...
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:23:
[...]
/f/image/RRRk0e68UGiIpMf0RW8cPors.png?f=fotoalbum_large)
De W van:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jGFXFPalz9VuHdYhnYE2EXSp.jpg?f=user_large)
Edit: ik zie dat @anti elppa me al voor was. Knetter mooie W getekend jonguh.
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 12-11-2021 16:28 ]
Jij weet ook waar die van mij staananti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:19:
[...]
oa op de 4h zie je hem mooi
de 25ma op de daily zit daar ook in de buurt
Kans dat er een range ontstaat tussen 62850 en 65500 blijft een optie.
anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:25:
[...]
met een hopium pen gemaakt jonguh
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:25:
[...]
met een hopium pen gemaakt jonguh
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/fNQsLglPoP3lGjoSZ8zDXwtE.png?f=user_large)
Hopium ik kan zie het
Maar hoe jullie dit letters vinden in BTC, vind het wel knap, vervolgens zie ik hem dan en denk ik
Kwam ook nog een leuke letter tegen op DOT
Een "M" geen idee wat het betekent, misschien een omgekeerde W..
UberLurker Departement #GG.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Maar zien we vanzelf.
Zero.
Ik sluit af, stop er mee en ga weekend vieren! Lees jullie later
Ciao!
UberLurker Departement #GG.
WVVVVW
Is dat ook een geldig patroon? Het lijkt me nu meer op een Wet Cat bounce imho.
Verwijderd
Hahaha wat kun jij ook heerlijk paniek zaaienPelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:36:
In 2014 en 2017/18 hadden we ook dit eerste deel van de W.
Niet dat ik in paniek ben hoor, haha. Nee zeker niet. Integendeel.
Hoe dieper we zakken hoe meer bullish het is. Toch? Echt wel zo, denk ik.
Weakhands enzo.
Help.
HahahaVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:39:
[...]
Hahaha wat kun jij ook heerlijk paniek zaaien![]()
Niet dat ik in paniek ben hoor, haha. Nee zeker niet. Integendeel.
Hoe dieper we zakken hoe meer bullish het is. Toch? Echt wel zo, denk ik.
Weakhands enzo.
Help.
Excuus.
Zero.
Het ligt dus niet aan mijVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:23:
[...]
Zoiets?
:strip_exif()/f/image/lTCIqzJ7BNHVCqGnHFuedKqz.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: negeer mij maar. Ik zie dat ik alweer 24 berichten achterloop.
[ Voor 8% gewijzigd door Darrell op 12-11-2021 16:50 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
62.7 en geen wick.. pls.Pelox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:23:
Tja. Je zou toch iets van een bounce willen zien rondom dit level.. hopelijk rond de 62.7.. of we zakken rustig door met een wick richting 50k of zo..
Fingers crossed..
Zero.
Ja ik haal er wellicht ook spot wat uit onder de 62kTaro schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:08:
Hopelijk alleen even de 1D MA25 testen met een klein wickje eronder en dan weer door naar 72k. Als het niet bij een klein wickje blijft dan stap ik volledig uit en dan zit ik het niet tot de ~52k (MA99) of lager uit.
[Afbeelding]
Hoe zat het ook alweer Taro. De MA’s op Binance neem je de ‘close’ of de ‘open’ versie? ‘Close’ leek het beste te matchen met de koersbewegingen en trends/reacties vd markt in het verleden over het algemeen toch?Taro schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:08:
Hopelijk alleen even de 1D MA25 testen met een klein wickje eronder en dan weer door naar 72k. Als het niet bij een klein wickje blijft dan stap ik volledig uit en dan zit ik het niet tot de ~52k of lager uit.
[Afbeelding]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Op de website Close en in de App volgens mij Open, daar zat een discrepantie tussen. Dit is zoals ik het op de website heb staan:twit schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:11:
[...]
Hoe zat het ook alweer Taro. De MA’s op Binance neem je de ‘close’ of de ‘open’ versie? ‘Close’ leek het beste te matchen met de koersbewegingen en trends/reacties vd markt in het verleden over het algemeen toch?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
52 - 53 zone, daaronder word het echt een geitenbendezwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:14:
Als we door de 60k zakken waar vangen we het mes op 52K of eerder?
Ivm een horizontale lijn die je nog op 58k kunt trekken zou ik onder de 58k sowieso verkopen, maar ik begin al eerder met afbouwen rond 61.5k. Mes catchen kan rond 54k ook al, maar ik vermoed dat ik tussen 53k-51k weer begin met inkopen.zwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:14:
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 12-11-2021 17:18 ]
Geen berenboel?anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:15:
[...]
52 - 53 zone, daaronder word het echt een geitenbende
mag ook, of schijtberenbende
Nee, lekker formule1 aan het kijken. Als we weekend boven de 60k afsluiten zie ik geen enkele reden in beweging te komen 😊.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
https://opensea.io/seaart
Oh dat is nice! Mocht er dan ooit weer gewoon SEPA EUR deposit komen dan kun je ook nog recurring maandelijkse deposit van de bank instellen en compleet zonder handmatige handelingen dca’en!enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:22:
Nieuw Binance Recurring buy voor de DCA fanboys.
dat zou ik echt niet doen (ik short btc sowieso niet), de kans dat je slachtoffer word van een whale is zeer groot in deze zone
Ik denk het ook..WhySoSerious schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:27:
We gaan zo hard zo REKT straks hè...
Zero.
Rekteretet naar beter bed!WhySoSerious schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:27:
We gaan zo hard zo REKT straks hè...
Zondag 😁👍zwembroek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:14:
Verwijderd
"future of food"Joosie200 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:28:
[...]
Meteen gevraagd om een publieke bron.
https://www.sec.gov/Archi...kfutureoffoodetf485bx.htm
Helaas
Naai streken om dat op deze manier te twitteren. Instant ban.
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:39:
Dit weekend taproot. Check de pump na Segwit. Dit weekend wordt hem.
Weet je niet.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:39:
Dit weekend taproot. Check de pump na Segwit. Dit weekend wordt hem.
Als iemand na 8 jaar zijn wallet teruggevonden heeft met 2200 btc daarop en hij drukt op sell is het klaar..
Zero.
Jullie snappen dat juist dit nu gebeurt om weak hands zoals jullie eruit te schudden? Ik spreek jullie bij 93k deze maand.Taro schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:08:
Hopelijk alleen even de 1D MA25 testen met een klein wickje eronder en dan weer door naar 72k. Als het niet bij een klein wickje blijft dan stap ik volledig uit en dan zit ik het niet tot de ~52k (MA99) of lager uit.
[Afbeelding]
en zo is dat!!!YES schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:41:
[...]
Jullie snappen dat juist dit nu gebeurt om weak hands zoals jullie eruit te schudden? Ik spreek jullie bij 93k deze maand.
En, uitgestapt?Taro schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:08:
[Afbeelding]
Zero.
Deels, 1 van de 5 locaties is al omgezet in fiat, waarbij de 5e de Ledger is. Maar die sluit ik pas aan nadat de 4e locatie ook in fiat zit en de dip daarna echt doorzet.
Die double top he, ik ben niet iemand die er 400 kg aan hopium doorheen jast, ik stap liever uit voordat de overdosering zijn werk gaat doen.
Ben ik ook wel benieuwd naar! Ik twijfel nog
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik snap niets van wat je zegt, maar jeej!enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:39:
Dit weekend Taproot. Check de pump na Segwit. Dit weekend wordt hem.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
taproot is een grote upgrade van btc. De laatste dikke upgrade was segwit. Dat deed toen wel wat leuks met de koersanandus schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:46:
[...]
Ik snap niets van wat je zegt, maar jeej!
Bedankt voor de verduidelijking!anti elppa schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:48:
[...]
taproot is een grote upgrade van btc. De laatste dikke upgrade was segwit. Dat deed toen wel wat leuks met de koers
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Ik hodl de ponzi tot geitenbende of de eenhoornregenbogen.
Zakken we toch door die support: Dan heb ik altijd nog een grote bak pindarotsjes en druk ik er een mooie film in.
Bouncen we erg sterk en stijgen we weer: Dan heb ik altijd nog een grote bak pindarotsjes en druk ik er een mooie film in.
Komt wel goed allemaal, ook als het niet goed komt. Het kan stijgen het kan dalen, what goes up must come down en zulks.
De bull rent nog wel, als het nu niet is, dan wel bij de volgende halving
Amen.Taro schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:46:
[...]
Die double top he, ik ben niet iemand die er 400 kg aan hopium doorheen jast, ik stap liever uit voordat de overdosering zijn werk gaat doen.
En gaat gegarandeerd door tot 270k. Tochenomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:50:
Hier een mogelijke bounce dadelijk. Dit houdt al een maand.
[Afbeelding]
En ja er was een bounce, maar de omzet was niet denderend.
Edit: nu wel
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 12-11-2021 17:58 ]
Zero.
Met een wildgroei aan nieuwe (shit)coins de afgelopen 12 maanden, merk ik nu al dat ik moeite heb om vooruit te kijken en te focussen op coins die echt nog wat gaan betekenen (of meer gaan betekenen).
Hoe kan ik nou de potentie zien/bepalen van de nog niet gevestigde orde (BTC, ETH)?
Als je ziet welke rally een DOT of een SOL heeft gedaan afgelopen 12 maanden..
De lui die daar al vroeg inzitten, op basis van wat hebben die destijds de keuze gemaakt om daar in te stappen? (#dikketech of..?).
Er lijken steeds minder zwakke handjes over. Die grote partijen verkopen niet zo snelBiohazzard21 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:59:
even alle zwakke handjes er uit schudden. Volgende week 70+K
Whut, over 63? Wist niet dat het zo ver gezakt was alweer. Nouja, mooi weer omhoog toch.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Correctie: bij de omgekeerde 69 ofwel 96k.YES schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:41:
[...]
Jullie snappen dat juist dit nu gebeurt om weak hands zoals jullie eruit te schudden? Ik spreek jullie bij 93k deze maand.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/TmaEeF1YT0JFoi0E8kGeHBTR.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4Sy0mt2X9B359YQafE5OM4Q7.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/f8WSKUr8WATuotpymRDfl981.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/FqqdlyQWAn4KVa7cBBbAlytC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OQrLqg8VnI0mQgvacPVhBLbQ.jpg?f=fotoalbum_large)