nothing stops this train
Mooyal is that you?Kol Nedra schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:04:
enige order die nog open staat bij mij is een zeer kleine fluff KAVA-EUR, buy order 4.8060
ETH is gevuld en staat in locked staking (eth2.0)
Zero.
Oh nee MOOOON
[ Voor 8% gewijzigd door Vis op 10-11-2021 21:07 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Niet echt. Schijnt relatief vrij geïsoleerd te zijn. Men verwacht geen zware golven in de financiële wereld met het failliet verklaren van Evergrande.
Qua timing zou dat kunnen, nieuws is ong 2 uur geleden uitgekomen en toen is ook de 1e flinke rode candle gekomen..
Het kan een enorm schokeffect geven in de wereld als ze echt in default gaan..
Hm oké. Geitenponzi dus toch gewoon.Tartarus schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:13:
[...]
Niet echt. Schijnt relatief vrij geïsoleerd te zijn. Men verwacht geen zware golven in de financiële wereld met het failliet verklaren van Evergrande.
Euhmm echt wel. Zelfs powel heeft al een waarschuwing afgegeven dat dit effecten gaat hebbenTartarus schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:13:
[...]
—-
The US Federal Reserve has warned that stresses in the Chinese real-estate sector from Evergrande's debt crisis could spill over to the US.
In September, Fed Chair Jerome Powell said there was "not a lot of direct United States exposure" from Evergrande's crisis.
Evergrande is now the world's most indebted company with a $300 billion debt pile.
The US Federal Reserve has warned that stresses in the Chinese real-estate sector from Evergrande's debt crisis could spill over to the US.
In its Financial Stability report released on Monday, the Fed warned of high leverage at financial institutions and stretched real-estate valuations in China.
"In this environment, the ongoing regulatory focus on leveraged institutions has the potential to stress some highly indebted corporations, especially in the real estate sector, as exemplified by the recent concerns around China Evergrande Group," said the Fed in its report.
[ Voor 55% gewijzigd door JoebarRC op 10-11-2021 21:17 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
BansheeBoy schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:15:
Wat gebeurt er!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6ANp1uAvYUP1BXBe3ncnJAui.gif?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
Mocht dit achteraf de top blijken te zijn van de huidige run, dan staat ie op: 69K!

Bitcoin. De grootste memecoin uit de hele crypto geschiedenis

Wat zal Satoshi stiemen gniffelen als hij nog leeft.
Oant moarn ouwe geitenponzi strijders.

Ik ga proberen er nog een laatste 69 uit te slepen vandaag.
JoebarRC schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:15:
[...]
Euhmm echt wel. Zelfs powel heeft al een waarschuwing afgegeven dat dit effecten gaat hebben
—-
In September, Fed Chair Jerome Powell said there was "not a lot of direct United States exposure" from Evergrande's crisis.
Evergrande is now the world's most indebted company with a $300 billion debt pile.
In its Financial Stability report released on Monday, the Fed warned of high leverage at financial institutions and stretched real-estate valuations in China.
"In this environment, the ongoing regulatory focus on leveraged institutions has the potential to stress some highly indebted corporations, especially in the real estate sector, as exemplified by the recent concerns around China Evergrande Group," said the Fed in its report.
:strip_exif()/f/image/fBNMTK15utOs4D8rm9rke8me.jpg?f=fotoalbum_large)
Lijkt vooralsnog weer afgewend.
Succes ouwe. Blijven ademhalen hè.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:20:
Wees niet getreurd allemaal.
Mocht dit achteraf de top blijken te zijn van de huidige run, dan staat ie op: 69K!![]()
Bitcoin. De grootste memecoin uit de hele crypto geschiedenis![]()
Wat zal Satoshi stiemen gniffelen als hij nog leeft.
Oant moarn ouwe geitenponzi strijders.![]()
Ik ga proberen er nog een laatste 69 uit te slepen vandaag.
https://news.bloomberglaw...est-on-at-least-two-bonds
Kortom, als dit de reden is zullen die adhd beleggers wel weer pumpen..

Gauw, longs openenJoebarRC schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:23:
Ja.. echt 7 min geleden…
https://news.bloomberglaw...est-on-at-least-two-bonds
Kortom, als dit de reden is zullen die adhd beleggers wel weer pumpen..
Verwijderd
Mooi, over 8 dagen komen ze hier uit staking. Hopelijk voor die tijd nog x2, want holden kan ik ze toch niet
Edit: Oh, zit nu al op x4, heb ze op 0,34 USD ingeslagen.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 10-11-2021 21:30 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nee joh. Crypto valt net zo goed in elkaar bij een crisis. Iedereen springt in fiat en edelmetalen of zo.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:27:
Dacht dat Bitcoin zo'n goede hedge was voor een crisis. Evergrande dat naar de tering gaat is toch bullish?
Zero.
Oh, ik dacht altijd in pasta en toiletpapier.Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:29:
[...]
Nee joh. Crypto valt net zo goed in elkaar bij een crisis. Iedereen springt in fiat en edelmetalen of zo.
Ja ik heb hier ook wel een beetje moeite mee. Iedereen hier binken dat bitcoin alles fixt maar zodra er een beetje tegenwind is gaat bitcoin rekt in het kwadraat.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:27:
Dacht dat Bitcoin zo'n goede hedge was voor een crisis. Evergrande dat naar de tering gaat is toch bullish?
Tomorrow is not today!
Uiteindelijk gaat het om wie het beste moment pakt om te graaien. Dat is zo met alles in het leven. Pakken wat je pakken kan. Vullen die zakken!Darrell schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:32:
[...]
Ja ik heb hier ook wel een beetje moeite mee. Iedereen hier binken dat bitcoin alles fixt maar zodra er een beetje tegenwind is gaat bitcoin rekt in het kwadraat.
Zero.
True....Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:33:
[...]
Uiteindelijk gaat het om wie het beste moment pakt om te graaien. Dat is zo met alles in het leven. Pakken wat je pakken kan. Vullen die zakken!
https://opensea.io/seaart
Shhhh, ze zitten al de hele dag te staren naar die 69 om toen hun long te open, je weet wel, chasing green candles and all ipv een close daarom krijgen ze een close op 66.666. ze zijn allemaal totaal rekt hieroSydney08 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:32:
Pff, ik dacht dat er wat aan de hand was. Bitcoin staat gewoon in het groen vergeleken met 24u eerder

kijk iedereen heeft een eigen doel, maar ik zou niet terug gaan naar fiat, wellicht wel naar stablecoin (als het echt parabolisch gaat) maar anders hodl ik BTC+ETH+DOT gewoon door de bearmarket
[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2021 21:39 ]
nothing stops this train
Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:33:
[...]
Uiteindelijk gaat het om wie het beste moment pakt om te graaien. Dat is zo met alles in het leven. Pakken wat je pakken kan. Vullen die zakken!
:strip_exif()/f/image/xIoKVpSX1SJBfSC6UDYctSBz.jpg?f=fotoalbum_large)
Kol Nedra schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:38:
vergeet niet dat Bitcoin schaars is he, op macro niveau kun je idd even terug gaan naar fiat, maar uiteindelijk (next halving) zit je toch beter in Bitcoin (+staking rewards) dan fiat met negatieve rente
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2LSG3DIP4YASS7Z5QawJNIBL.gif?f=user_large)
Zero.
Jij denkt dat iedereen hier op 69k een long gaat openen?Helza schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:37:
[...]
Shhhh, ze zitten al de hele dag te staren naar die 69 om toen hun long te open, je weet wel, chasing green candles and all ipv een close daarom krijgen ze een close op 66.666. ze zijn allemaal totaal rekt hiero
Hahahahahahahahaha

goed gedacht, allemaal kapot hier
REKT!BansheeBoy schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:15:
Wat gebeurt er!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Heb wel eens zo'n vriendin gehad. Niet goed voor je mentale gezondheid, maar wat een rit.Xqlus1ve schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:33:
Altijd wel lachen, de sfeer lijdt hier altijd aan een bipolaire, schizofrene, borderline humeur
MOON!baba420 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:39:
Zo, even 30 pagina’s gelezen…wat een mooie dag. Op naar de 420k!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
I have been told: never stick your d*ck in crazy.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:41:
[...]
Heb wel eens zo'n vriendin gehad. Niet goed voor je mentale gezondheid, maar wat een rit.
Ik volg het allemaal niet meerXqlus1ve schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:33:
Altijd wel lachen, de sfeer lijdt hier altijd aan een bipolaire, schizofrene, borderline humeur
Je zal je verbazen hoeveel longs er vanmiddag geopend zijn op 69kYES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:40:
[...]
Jij denkt dat iedereen hier op 69k een long gaat openen?
Hahahahahahahahaha![]()
![]()
goed gedacht, allemaal kapot hier
Nooit een saaie dag idd. Blij dat ik nu saaie dagen hebVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:41:
[...]
Heb wel eens zo'n vriendin gehad. Niet goed voor je mentale gezondheid, maar wat een rit.
Zou maar zo kunnen inderdaad. Ik heb er niet aan meegedaan, had hem al eerder geopendHelza schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:43:
[...]
Je zal je verbazen hoeveel longs er vanmiddag geopend zijn op 69k
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dan zal je er nog even wat van moeten kopen want op dit moment hangt het er een beetje slapjes bij.A87 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:44:
de EU is failiet tijd voor polkadot om naar 1 miljoen te gaan
Ja de Bruna was druk hoorde ikHelza schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:43:
[...]
Je zal je verbazen hoeveel longs er vanmiddag geopend zijn op 69k
Wat zie je gebeuren? Need me a fix of hopium haha,.enomiss schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:37:
Mega bullish dit. Bitcoin is zich aan het opladen. Voorbij 70k zal het snel gaan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VxX1j5ysrpmT0bfFQIdZZ3lP.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

[ Voor 48% gewijzigd door GioStyle op 10-11-2021 21:54 ]
Krijg jij stakingrewards voor het bewaren en recyclen van plaatjes hiero?
Ik heb dagen gezien met -40%. Dat wil je niet.JoebarRC schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:57:
Zo wie had het ook alweer over 5k down?.. nou nbijna dus![]()
![]()
wat een slachtveld
Zero.
Zolang jullie in sprookjes geloven blijf ik ze vertellenChaes schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:55:
Komt wel goed. Oh nee, toch niet.
nothing stops this train
Je lult. Toch?Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:57:
Heb verkocht. We kunnen omhoog.
Verwijderd
Whiskey en sigaartje er bij en genieten.Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:58:
[...]
Ik heb dagen gezien met -40%. Dat wil je niet.
Beetje Squid Game voor nerds. Iedereen rekt zien gaan.
Pas dan gelijk je onderschrift maar aan.
Hm ok. Schiet je er dan niet veel bij in dat je het probeert te traden maar toch weer hoger terug koopt?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Gedaan.DoeEensGek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:00:
[...]
Pas dan gelijk je onderschrift maar aan.
Minder winst, maar wel winst. Soms moet je een keuze maken.Darrell schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:01:
[...]
Hm ok. Schiet je er dan niet veel bij in dat je het probeert te traden maar toch weer hoger terug koopt?
Ik doe dit voor jullie he, dan kunnen jullie door.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 10-11-2021 22:03 ]
Zero.
Regel 1: altijd verkopen wanneer mensen gierig zijn.Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:02:
[...]
Gedaan.
[...]
Minder winst, maar wel winst. Soms moet je een keuze maken.
Ik doe dit voor jullie he, dan kunnen jullie door.
Regel 2: altijd kopen wanneer mensen bang zijn.
In other news: MATIC gekocht.
Regel 3. Pak winst.iBasch schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:04:
[...]
Regel 1: altijd verkopen wanneer mensen gierig zijn.
Regel 2: altijd kopen wanneer mensen bang zijn.
In other news: MATIC gekocht.
Zero.
Regel 3: Van winst pakken kun je nooit failliet gaan. True
En regel 4 buy high?
Grapje hoor, ieder z'n eigen keuzes
[ Voor 12% gewijzigd door Chaes op 10-11-2021 22:09 ]
Slim, lange dagen! Van crypto wordt een mens ook niet (meer) rijk.zwembroek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:52:
Kom net thuis van kantoor.
De moord is gepleegd door een Bogdanov met als wapen een market sell in de Bruna in Heeswijk-Dinther..Wat is dit nu weer?
Even kijken. Vandaag 2% er af. 6% hoger deze week. Deze maand 15% hoger. Nagenoeg op een ATH.
Bullish.
[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 10-11-2021 22:14 ]
Maktub
Heb net eth verkocht welke ik op 100usd gekocht heb. Ik koop al sinds dec 2020 niets meer.Chaes schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:08:
[...]
En regel 4 buy high?
Grapje hoor, ieder z'n eigen keuzes
Zero.
Schol
Als je het hebt gekocht op 100 euro. Waar maak je je dan druk om.Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:09:
[...]
Heb net eth verkocht welke ik op 100usd gekocht heb. Ik koop al sinds dec 2020 niets meer.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
gijsvogel schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:54:
[...]
Krijg jij stakingrewards voor het bewaren en recyclen van plaatjes hiero?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rrcIJwT3JJ4zlPiiD3GDyEYz.jpg?f=user_large)
1999 heeft gebeld. Ze willen hun afkorting terugjosvaesen schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:10:
Ach ja, ik draai men gsm om. Gaan we toch omhoog.
Schol

Ik maak me toch niet druk.Bad Brains schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:10:
[...]
Als je het hebt gekocht op 100 euro. Waar maak je je dan druk om.
Zero.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ew0FvR6TVm7AiKapfkZDPyyD.gif?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

UberLurker Departement #GG.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!