We moeten even naar de 58k denk ik. Zijn we over een paar minuten met dit tempo.
[ Voor 39% gewijzigd door Chaes op 10-11-2021 22:23 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 39% gewijzigd door Chaes op 10-11-2021 22:23 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Of je zit voor 100% in FIAT. BlerghiVibes schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:26:
Dames en heren, u staat op het punt om getuige te zijn van de grootste en meest smerige uber-dump aller tijden. Blijf vooral rustig, neem nog een Schultebrau en verlies nooit het belangrijkste in het leven uit het oog, HODL!
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
FIAT is vies....
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 10-11-2021 22:33 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
De Europeanen die gaan slapen. Kan niet anders.Het Fantoom schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:31:
Wat veroorzaakt deze dump? Dat toevallig iedereen alles nu verkoopt net voor het slapen gaan?
Verwijderd
Lijkt waar te zijn.Taro schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:31:
Oh, toch verschillende berichten over een default van Evergrande op Twitter, maar ik weet niet wat er van waar is.
China Evergrande Group today again defaulted on interest payments to international
investors. DMSA itself is invested in these bonds and has not received any interest
payments until today's end of the grace period. Now DMSA is preparing bankruptcy
proceedings against Evergrande and calls on all bond investors to join it
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Van hoe laat is deze mededeling?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:32:
Oef de Duitsers zijn boos. Geen woord Chinees:
http://www.dmsa-agentur.d...211110_DMSA_EVG_PM_en.pdf
A87 heb ik van horen zeggen...Het Fantoom schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:31:
Wat veroorzaakt deze dump? Dat toevallig iedereen alles nu verkoopt net voor het slapen gaan?
[ Voor 29% gewijzigd door iVibes op 10-11-2021 22:37 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 10-11-2021 22:37 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je eerste zin waren de genezende woorden die ik wilde horen net voor het slapen gaan... je tweede zin on the other hand. Laat ik maar hopen dat ik dezelfde dikke huid nog ga ontwikkelen dan. Had toch nog ff vrees voor einde bull run. Kreeg hetzelfde gevoel als de FUD die ons in de diepte stortte in mei.Taro schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:29:
De pump naar 69k kwam ook vlak na een kleine dump, komt vast wel goed. Ik ben inmiddels toch emotioneel afgestompt, het went allemaal.
Verwijderd
Eerste vermelding die ik kan vinden van zo'n twintig minuten geleden. Jammer dat er alleen de datum, niet tijd op de website staat.
Is al van eerder vandaag:Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:38:
[...]
Eerste vermelding die ik kan vinden van zo'n twintig minuten geleden. Jammer dat er alleen de datum, niet tijd op de website staat.
Eerst Evergiven, nu Evergrande.
Verwijderd
Bericht is echt heel duidelijk. Evergande betaald niet en ze gaan faillissement aanvragen.dorbie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:39:
Verkeerde interpretatie van persbericht oorzaak van crash ?
Dat bouw je per jaar op van 10 Euro, 100, 1000, 2e hands auto, goedkope nieuwe auto, dure nieuwe auto tot een privé jet per dag winnen of verliezen. Op een gegeven moment doet het je weinig meer, het zijn maar pixels op een scherm.Blaim schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:37:
[...]
Je eerste zin waren de genezende woorden die ik wilde horen net voor het slapen gaan... je tweede zin on the other hand. Laat ik maar hopen dat ik dezelfde dikke huid nog ga ontwikkelen dan. Had toch nog ff vrees voor einde bull run. Kreeg hetzelfde gevoel als de FUD die ons in de diepte stortte in mei.
Bestaat al:Qunix schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:40:
De EvergrandeCoin
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Doen we ook al aan oud nieuws recyclen?
Oef, dan zal er wel het een en ander gaan omvallen zeker? Gelukkig heb ik alles veilig bij Icesave gestald.Taro schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:44:
[...]
Ik hoor zojuist dat Lehman Brothers failliet is!
Hier hetzelfde. Paar keer die fout gemaakt. Herstelt wel weer 👌🏻Taro schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:29:
De pump naar 69k kwam ook vlak na een kleine dump, komt vast wel goed. Ik ben inmiddels toch emotioneel afgestompt, het went allemaal.
Oh nee.Taro schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:44:
[...]
Ik hoor zojuist dat Lehman Brothers failliet is!
Verwijderd
Je hebt gelijk. Ik las het bericht net pas en ze hadden het over misleidende berichten dat er betalingen waren gedaan door Evergrande en dacht dat dat dus die van vandaag waren. Maar dat was niet zo.Victor Belli schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:40:
[...]
Is al van eerder vandaag:
https://businessam.be/dui...-vastgoedkolos-in-elkaar/
Berichten van later op de avond van o.a. Telegraaf en het AD dat Evergrande weer last-minute afbetalingen heeft gedaan:
https://www.ad.nl/economi...l-faillissement~abaeb64f/
https://www.telegraaf.nl/...-wanbetaling-af-te-wenden
Ik begreep dat er op Twitter ook wat van deze berichten verschenen, dus an sich niet gek dat je dit deelt. Alleen is het zoals nu blijkt altijd belangrijk om even de bronnen te checkenVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:46:
[...]
Je hebt gelijk. Ik las het bericht net pas en ze hadden het over misleidende berichten dat er betalingen waren gedaan door Evergrande en dacht dat dat dus die van vandaag waren. Maar dat was niet zo.
Sorry voor de paniek. Was dus toch de driehoek die uitbrak.
Ik ben net zo hard REKT gegaan dat ik zelfs die heb moeten verkopen.baba420 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:49:
Heb net een rondje gemaakt in mijn Lambo. Dikke tech die Forza Horizon 5.
[ Voor 69% gewijzigd door A87 op 10-11-2021 22:55 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het woordje "weer" duidt erop dat je niets geleerd hebt van de vorige keer/keren?MajesticApeman schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:53:
Verwerking Ideal betaling op Bitvavo duurt weer eens lang...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hold on dear lifeAnimal schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:01:
Verdomme. Als ik nu verkoop schiet ie omhoog. AL-TIJD. Als ik niet verkoop daalt ie en ga ik rekt. AL-TIJD.
Dat moest ik even kwijt. Herkenbaar?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hodl jongenAnimal schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:01:
Verdomme. Als ik nu verkoop schiet ie omhoog. AL-TIJD. Als ik niet verkoop daalt ie en ga ik rekt. AL-TIJD.
Diamond hands stronk together.Animal schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:01:
gaat niet lager dan hirtVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:03:
No even BTC terug naar 28k, en dan weer langzaam gezond groeien 😁
Daar zijn buy- en sell-orders toch voor?Joosie200 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:59:
Van 63 naar 69 naar 63k. Je kunt ook niet meer een avondje bingewatchen hmm?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Voordeel is we hoeven niet meer na te denken hoeveel DOT in de parachain. Kan nu net zo goed alles er in flikkerenPelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:09:
Dot for sale! 10% korting! Wees er snel bij, morgen parachain auctions en gaan ze +300%
UberLurker Departement #GG.
True. Beide niet ingesteld. Ik heb genoeg winst vanaf juni tot nu dat zelfs deze vieze geitenbende mijn wenkbrauwen doen fronzen maar niks panic sellen.anandus schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:05:
[...]
Daar zijn buy- en sell-orders toch voor?
Echt ook gewoon een kwartier voor de enorme dump. Fuck dit, ik ga m'n posts als NFT verkopen binnenkort
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee.Animal schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:01:
UberLurker Departement #GG.
Vertel.Prozaq schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:19:
[...]
Er schijnt een mogelijkheid te zijn om tweets te embedden heb ik eens gelezen
Hahaha dat Ben echt FFS gebruikt, kijk ik van op. Die gast is zo zen in z'n videos.
Hahahahaha same here, bedankt jij hebt mij keihard aan het lachen gebracht , op deze kt avond.Prozaq schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:18:
Interessant fenomeen dat ik in de supermarkt een minuut kan staan twijfelen tussen merk a en b omdat er 20 cent verschil tussen zit en deze dump me verder totaal niets boeit.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq