Ik sta in de plus, wtf

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik sta in de plus, wtf
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Kan me een recente post herinneren dat je bent uitgestapt uit crypto. Even nieuwsgierig; alweer ingestapt of kijk je nog vanaf de zijlijn mee?
Verwijderd
Het sluiten van een candle op betreffend tijdframe.BeyondThunder schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:45:
Wie kan mij iets uitleggen over de "Close"?
Ik ken de close wel van de lokale aandelen markt, maar de BTC markt closed toch nooit?
Waar is de daily, weekly, etc close van BTC dan op gebaseerd?
close is gewoon om 01.00 dan word de daily candle geprint en dan krijg je een verse candle van de dag erna. Valt niet zoveel aan te begrijpen toch?BeyondThunder schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:45:
Wie kan mij iets uitleggen over de "Close"?
Ik ken de close wel van de lokale aandelen markt, maar de BTC markt closed toch nooit?
Waar is de daily, weekly, etc close van BTC dan op gebaseerd?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Helder, 00:00 utc neem ik aan?anti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:46:
[...]
close is gewoon om 01.00 dan word de daily candle geprint en dan krijg je een verse candle van de dag erna. Valt niet zoveel aan te begrijpen toch?
00:00 utc 01.00 nl tijd iddBeyondThunder schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:50:
[...]
Helder, 00:00 utc neem ik aan?
ps, tuurlijk snap ik het candle verhaal, was enkel benieuwd vanaf welk moment gemeten wordt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Klopt, heb je helemaal gelijk in. De eerste weken dat ik in crypto zat waren nogal overweldigend voor me, werd er letterlijk onrustig van. Op een gegeven moment werd ik midden in de nacht wakker om de koersen te checken, dat is niet goed, haha. Had toen besloten om uit te stappen en rust te nemen.Mr.P!nk schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:44:
[...]
Kan me een recente post herinneren dat je bent uitgestapt uit crypto. Even nieuwsgierig; alweer ingestapt of kijk je nog vanaf de zijlijn mee?
sorry, de 20 memes ervoor waren de druppelYES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:02:
Ik werd net in één of andere Telegram groep toegevoegd, ongevraagd door één of andere bot denk ik. Vraag ik waarom ik toegevoegd wordt zonder dat ik dat wil, krijg ik het vriendelijke verzoek dan maar weer op te rotten, haha.
Vooruit, ben maar weer uit de groep gegaan.
Mooie Indische naam heb je op Telegram!malarkan schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:02:
[...]
sorry, de 20 memes ervoor waren de druppel
Gebeurt hier bijna dagelijks. Klik altijd op blokkeren en melden als spamYES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:02:
Ik werd net in één of andere Telegram groep toegevoegd, ongevraagd door één of andere bot denk ik. Vraag ik waarom ik toegevoegd wordt zonder dat ik dat wil, krijg ik het vriendelijke verzoek dan maar weer op te rotten, haha.
Vooruit, ben maar weer uit de groep gegaan.
Tomorrow is not today!
Goed bezig! Zoals je al zegt: crypto legt op dit moment geen windeieren. Hoop wel dat je ook een exit mee hebt genomen in je plan, gezien het instapmoment waarbij alles al redelijk opgeblazen is.GioStyle schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:02:
[...]
Klopt, heb je helemaal gelijk in. De eerste weken dat ik in crypto zat waren nogal overweldigend voor me, werd er letterlijk onrustig van. Op een gegeven moment werd ik midden in de nacht wakker om de koersen te checken, dat is niet goed, haha. Had toen besloten om uit te stappen en rust te nemen.
Heb nu een plan voor mezelf gemaakt, ben ondertussen weer ingestapt en zoals voor iedereen hier legt het geen windeieren…
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je kan in Telegram ook de setting veranderen dat je niet zomaar uitgenodigd kan wordenSydney08 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:08:
[...]
Gebeurt hier bijna dagelijks. Klik altijd op blokkeren en melden als spam
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Goeie tip, meteen ingesteld!Gelukszoekr schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:08:
[...]
Je kan in Telegram ook de setting veranderen dat je niet zomaar uitgenodigd kan worden
Dat is een goede inderdaad haha. Ook gedaan!!YES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:13:
[...]
Goeie tip, meteen ingesteld!
@Sydney08 dat kan je als volgt doen:
Drie puntjes/balkjes > Settings > Privacy and Security > Group & channels > op My contacts zetten en SAVE tikken
Tomorrow is not today!
Bijna goed. Je bent 1 stap vergeten. Onder 'Never allow' kies de channel(s) waarbij je NIET uitgenodigd wilt worden.YES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:13:
[...]
Goeie tip, meteen ingesteld!
@Sydney08 dat kan je als volgt doen:
Drie puntjes/balkjes > Settings > Privacy and Security > Group & channels > op My contacts zetten en SAVE tikken
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Chaes schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:30:
1000 ASTR inmiddels aan rewards. Ben benieuwd wat 't oplevert straks.
Als je gaat investeren, juist dan is het slimmer om te investeren in Solana, Polkadot en Ethereum.zwembroek schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:14:
Ik zou uitkijken met SOL. Dik overgewaardeerd. Serieuze vraag, waarom geen Bitcoin? KSM en DOT gaan misschien nog 1x 100% maar Bitcoin waarschijnlijk ook. Ik zou in jouw positie niet teveel risico nemen. Je bent toch veel geld kwijtgeraakt?
[ Voor 15% gewijzigd door Area op 10-11-2021 19:35 ]
Ik zat er net naar te kijken..Chaes schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:30:
1000 ASTR inmiddels aan rewards. Ben benieuwd wat 't oplevert straks.
Zero.
Profeet zwembroek.thierry1982 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:37:
Iemand glazen bol hier? Wanneer gaat CELR nu eens naar de 0,25 $
1 dollar bedoel je?thierry1982 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:37:
Nog beter. Maar dat was de vraag niet ouwe reus.
Daarom juist goed om zo snel mogelijk aan die warmup ronde mee te doen omdat de rewards nu sterk teruglopen. Als je na de warmup bijv. 1000 ASTR hebt verdient, is dat gelijk aan de inleg van 33.33 DOT als Astar 35m DOT ophaalt. Dat zullen ze wel niet halen, dus die 33.33 zal in de praktijk minder zijn.Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:37:
[...]
Ik zat er net naar te kijken..
Ik lees dat je per Dot 30 Astar tijdens de lease lock-up krijgt.. dat lijkt me niet veel als je kijkt wat je in de warming up in 1 week krijgt.
[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 10-11-2021 19:45 ]
Hoe laat weten we morgen welke gewonnen hebben?Chaes schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:43:
[...]
Daarom juist goed om zo snel mogelijk aan die warmup ronde mee te doen omdat de rewards nu sterk teruglopen. Als je na de warmup bijv. 1000 ASTR hebt verdient, is dat gelijk aan de inleg van 33.33 DOT als Astar 35m DOT ophaalt. Dat zullen ze wel niet halen, dus die 33.33 zal in de praktijk minder zijn.
Althans, dat is volgens mij hoe het in elkaar zit. Vandaar dat er ook overal staat 30+ ASTR, 1+ GLMR, 3+ ACA. Dat is de minimale opbrengst per DOT.
Ja dat ga ik dus ook mooi niet doen.Xqlus1ve schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:42:
Ik al helemaal gek gemaakt met de curve card, +1% cashback, wat blijkt moet je daarvoor 10 euro per maand voor betalen![]()
Nouja wel makkelijke backup. Zei iemand nou dat je ook je normale bankpas kon toevoegen aan de curve card?
Niet. Morgen begint de voting/auction pas.Xqlus1ve schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:44:
[...]
Hoe laat weten we morgen welke gewonnen hebben?
Zero.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Nog even een paar longs de nek omdraaien en dan door naar 420k zal het wel zijn toch
Zeker, zeker! Dat is onderdeel van een plan hebben.Mr.P!nk schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:08:
[...]
Goed bezig! Zoals je al zegt: crypto legt op dit moment geen windeieren. Hoop wel dat je ook een exit mee hebt genomen in je plan, gezien het instapmoment waarbij alles al redelijk opgeblazen is.
Zeer waarschijnlijk wel.YES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:58:
[...]
Nog even een paar longs de nek omdraaien en dan door naar 420k zal het wel zijn toch
Zero.
Ik zie wel een correlatie nu (geen causatie, I know). Misschien eens experimenteren met een latere bedtijd?
Ik zie AVAX eerder de $200 aantikken dan Polkadot de $100.Area schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:33:
[...]
Als je gaat investeren, juist dan is het slimmer om te investeren in Solana, Polkadot en Ethereum.
Ergens deze maand wanneer Cbridge 2.0 mainnet live gaat. Al heb ik mijn sell order wel wat lager staan.thierry1982 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:37:
Verwijderd
Mag ik vragen waarop jij je sell order hebt staan?zwembroek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:04:
[...]
Ergens deze maand wanneer Cbridge 2.0 mainnet live gaat. Al heb ik mijn sell order wel wat lager staan.
Ik verkoop meestal wel wat te vroeg, maar het gaat om realistische doelen stellen. Het hangt er ook vanaf hoeveel volume er op dat moment is en hoe makkelijk / moeilijk de 0,20 wordt gebroken. Meestal is het een pump en dump. Als het Matic volgt dan kan het nog een stuk hoger. Maar goed dat is een gok.
Wel scherp geprijsd!YES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:03:
[...]
Gedoe altijd, had gehoopt mijn lambo vanavond nog te bestellen zodat ik er morgen mee kon spelen:
[Afbeelding]
Eerst maar eens zorgen dat we weer in de buurt komen van de 0,19.zwembroek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:04:
[...]
Ergens deze maand wanneer Cbridge 2.0 mainnet live gaat. Al heb ik mijn sell order wel wat lager staan.
Ik verkoop meestal wel wat te vroeg, maar het gaat om realistische doelen stellen. Het hangt er ook vanaf hoeveel volume er op dat moment is en hoe makkelijk / moeilijk de 0,20 wordt gebroken. Meestal is het een pump en dump. Als het Matic volgt dan kan het nog een stuk hoger. Maar goed dat is een gok.
Bij dit soort posts denk ik meteen dat we met minstens 5k rekt gaan.
Heb mijn huis verkocht en ben all in gegaan op CELR.info33 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:01:
Vanmiddag had ik de keuze XRP of CELR,
Ben voor CELR gegaan puur voor om de berichtjes en seldrie hiero
(XRP was ook geen slechte keuze geweest trouwens )
Forza CELR
Heb nu ineens Under the Bridge van de Red Hot Chili Peppers in mijn hoofd. Succes maat!Tartarus schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:06:
[...]
Heb mijn huis verkocht en ben all in gegaan op CELR.
Bedankt voor dit financieel advies.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
50% op 0,1969 en 50% op 0,2269. (Het is wel zo dat als het er uit ziet dat 0,22 moeilijk word ik de order er handmatig door druk.)thierry1982 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:05:
[...]
Mag ik vragen waarop jij je sell order hebt staan?
[ Voor 18% gewijzigd door zwembroek op 10-11-2021 20:14 ]
Tartarus schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:06:
[...]
Heb mijn huis verkocht en ben all in gegaan op CELR.
Bedankt voor dit financieel advies.
oh nice!! altijd mooi meegenomen, ik had nog ~20% over van mijn KSM (de rest in crowdloans) over en die laat ik staan, op dit moment geen interesse in de crowdloans van de KSM parachains...Twee Dee schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:07:
Is het niemand opgevallen dat staking van KSM tegenwoordig 18% ipv 12% oplevert bij Kraken...
Nou, bij dezen dan.
Doei!
nothing stops this train
Ik was ook heel wanhopig door die daling van bijna $350,- hoor!PHPResource schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:06:
[...]
Bij dit soort posts denk ik meteen dat we met minstens 5k rekt gaan.
Bij deze dien ik een motie in om dit soort gifs alleen te gebruiken bij pure wanhoop!
Dat is dan sinds gisteren of vandaag, niceTwee Dee schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:07:
Is het niemand opgevallen dat staking van KSM tegenwoordig 18% ipv 12% oplevert bij Kraken...
Nou, bij dezen dan.
Doei!
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hey, bij zo'n veredeld piramidespel moeten het geld van die winsten van ons wel ergens vandaan komen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
nothing stops this train
[ Voor 5% gewijzigd door iBasch op 10-11-2021 20:42 ]
Verwijderd
Idd. Bart completed..Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:45:
Zo. Weer terug bij af.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zero.
Ja zo’n 150 miljoen ter compensatie van die whale die net wakker werd zou wel aardig zijn…Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:53:
Nou @Gelukszoekr help die vader van Anouk eens.. ik hoop dat hij diepe zakken heeft.
nothing stops this train
Van mij mag ie. En mocht jij AVAX hebben, dan gun ik dat jou ook.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:04:
Ik zie AVAX eerder de $200 aantikken dan Polkadot de $100.
nothing stops this train
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 10-11-2021 21:03 ]
Zero.
‘Raaafie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:01:
Dit is toch gewoon klinkklare manipulatie mensen.
Chainlink saves the day (untill now)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq