Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Kutzooi...anti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:51:
[...]
nouja moet wel zeggen dat ik erg benieuwd ben naar jouw creatie voor dat heugelijke moment
Brb.
zou wat zijn als we gewoon nog weken, maanden tegen de 69k aan gaan hikken. Een bullrun die ongekend is doordat er maanden tegen één resistance aangehikt is en toen die eenmaal doorbroken werd, in één groene candle op het 69min timeframe door beukte naar 420k.anti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:51:
[...]
nouja moet wel zeggen dat ik erg benieuwd ben naar jouw creatie voor dat heugelijke moment
Best realistisch wel.
Daylight saving time is afgelopen weekend toch in de USA ook alweer geweest?anti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:47:
[...]
die zijn al wakker hoor, zeker nu met die wintertijd hier
Wat een gekke cijfers voor inflatie, komt niet goed.anti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:54:
Pump komt ook precies op het moment dat usa cpi bekend maakt. Yoy 6.2% inflatie voor oktober......bizar. En dat is zonder energie en huizen. Goud springt ook up (boomer bitcoin)
Ik snap dit nooit, waarom moeten die dino's van onze wereld altijd eerst confirmatie hebben terwijl het allemaal al zo duidelijk is waar we naartoe gaan.....ach ja probeer zoveel mogelijk fiat te traden voor betere assets en HODL!anti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:54:
Pump komt ook precies op het moment dat usa cpi bekend maakt. Yoy 6.2% inflatie voor oktober......bizar. En dat is zonder energie en huizen. Goud springt ook up (boomer bitcoin)
nothing stops this train
Thanks, ik zag die ook al langs komen ja! Erg handig om straks meer in te neuzen zodra mijn geringe aantal cro 3500 euro waard is. voor die tijd kan ik nog geen kaart aanvragen.pimsaint schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:27:
[...]
Er is trouwens topic over de [Crypto.com Visa card] hier op Tweakers, ook interessant om in de gaten te houden!
Is slechts transitorisch. Move along, nothing to see here.Masstje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:56:
[...]
Wat een gekke cijfers voor inflatie, komt niet goed.
ja dit voelde je op je klompen een jaar terug aan toen die printers ongecontroleerd los gingen (en gaan)Kol Nedra schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:56:
[...]
Ik snap dit nooit, waarom moeten die dino's van onze wereld altijd eerst confirmatie hebben terwijl het allemaal al zo duidelijk is waar we naartoe gaan.....ach ja probeer zoveel mogelijk fiat te traden voor betere assets en HODL!
Ik ging er van uit dat je die al lang klaar had staan
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
[ Voor 13% gewijzigd door Froenker op 10-11-2021 15:02 ]
Darrell schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:58:
[...]
Is slechts transitorisch. Move along, nothing to see here.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o7kmUtv1E2M238FRD1Gd5we0.jpg?f=user_large)
Lijkt verdacht hard op jaren '70, met gekende financiële crisis tot gevolg.
Of niveau 2007 net voor beurscrash
[ Voor 3% gewijzigd door Masstje op 10-11-2021 15:02 ]
Verwijderd
Natuurlijk niet.Astennu schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:00:
[...]
Ik ging er van uit dat je die al lang klaar had staan
Ben al 3 maanden aan het googlen naar '69 babes non nude'.
Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik clitten en tepels.
Vind een naakte non ook wat ver gaan, verwacht ook dat er betere babes te spotten zijnVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:02:
[...]
Natuurlijk niet.
Hoe weet je dat het een non is als ze naakt is?Mr.P!nk schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:03:
[...]
Vind een naakte non ook wat ver gaan, verwacht ook dat er betere babes te spotten zijn
CLIT en NIP?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:02:
[...]
Natuurlijk niet.
wat een mooie baan tochVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:02:
[...]
Natuurlijk niet.
nothing stops this train
Het groene blaadje natuurlijkBeyondThunder schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:04:
[...]
Hoe weet je dat het een non is als ze naakt is?
Of nee, dat is Eva, nvm
Over groen gesproken...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
nothing stops this train
Een naakte non bestaat volgens mij niet. Als ik Google op "non nude" vind ik alleen mensen met kledingBeyondThunder schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:04:
[...]
Hoe weet je dat het een non is als ze naakt is?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Let's break it!
ha nou....ik duckduckte net op position 69 non nude...... was blij dat mijn vrouw niet achter me stondMooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:08:
[...]
Een naakte non bestaat volgens mij niet. Als ik Google op "non nude" vind ik alleen mensen met kleding
nothing stops this train
Tnx, deze kende ik nog niet, is wel echt fantastisch met geluidKol Nedra schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:46:
vergeet je geluid niet aan te zetten op aggr.trade voor alle liquidatie
Vervang non met priester en je waant je in de lokale BrunaMooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:08:
[...]
Een naakte non bestaat volgens mij niet. Als ik Google op "non nude" vind ik alleen mensen met kleding
Zit nu weer in BNB voor een dikke BMW
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Came for crypto, stayed for the babesVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:02:
[...]
Natuurlijk niet.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Kol Nedra schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:07:
we zijn nu wel heel erg dichtbij de 69.420, ik hoop dat die grote sellwall opeens verdwijnt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2D6Qmv86jun31sWuMJ7Wro5d.jpg?f=user_large)
Sorry, ik haal m niet weg
leeg

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 10-11-2021 15:13 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
nothing stops this train
HAha kan ik mijn voorstellen ^^Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:02:
[...]
Natuurlijk niet.
Schiet maar op want we hebben net een nieuwe ATH binnen!
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
En Ada - 3 procent
[ Voor 84% gewijzigd door knakworst op 10-11-2021 15:15 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Met jouw usename: jij bent in de Bruna.
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kom maar door met die babe

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 10-11-2021 15:18 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Edit: oh al gepost
[ Voor 32% gewijzigd door knakworst op 10-11-2021 15:18 ]
Ik heb diepe spijtVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:19:
Ook precies 69k.
Die whales zijn stiekem ook gewoon kinderachtige smeerlappen.
Welke exchange is leidend? want Bitfinix is blijven steken op 68958
Ja was in de orderboeken ook te zien dat daar veel sells klaarstonden dacht ik.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:19:
Ook precies 69k.
Die whales zijn stiekem ook gewoon kinderachtige smeerlappen.
Reject van $420,- ook daarna, alsof het zo moest zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door YES op 10-11-2021 15:20 ]
Bitstamp (voor mij dan)Astennu schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:20:
[...]
Welke exchange is leidend? want Bitfinix is blijven steken op 68958
Oke kan iemand mij de link tussen BTC koers en de Bruna uitleggen? ik zie hem vaker voorbij komen maar heb geen idee hoe dat zitPelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:20:
Damn.. zat in de auto en heb het gemist!!
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 10-11-2021 15:22 ]
Bestaat er een alternatief voor de Bruna in BE? Anders zal ik niet kunnen juinen.
what he said..Astennu schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:21:
[...]
Oke kan iemand mij de link tussen BTC koers en de Bruna uitleggen? ik zie hem vaker voorbij komen maar heb geen idee hoe dat zit
JuinenAstennu schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:21:
[...]
Oke kan iemand mij de link tussen BTC koers en de Bruna uitleggen ik snap em niet

Dat snappen ze bij de Bruna ook niet, maar ze zitten nu wel met de rommel.Astennu schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:21:
[...]
Oke kan iemand mij de link tussen BTC koers en de Bruna uitleggen? ik zie hem vaker voorbij komen maar heb geen idee hoe dat zit
Als je euro bedoelt wel erbij zeggen graag.zwembroek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:22:
Daily close vandaag 72443
Optimist..knakworst schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:23:
[...]
Als je euro bedoelt wel erbij zeggen graag.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 10-11-2021 15:26 ]

de mensen die hodl'n zitten niet naar die charts te starenAstennu schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:27:
Mensen denken 69!?! Sell!! gewoon meteen weer naar beneden. Kom op mensen buy buy of hold!
Ja echt he.... ATH 500 verplaatsen heeft geen nut eerst ook net 1-2K dat schiet niet op. We willen een nieuwe ATH die gewoon even lekker 10-20% hoger ligtMooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:28:
Godsamme wat waardeloos. We zitten alweer op het niveau van 15u vanmiddag
Haha ik hold maar kijk toch naar de charts maar wist al dat er iets mis met mij was ^^Helza schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:28:
[...]
de mensen die hodl'n zitten niet naar die charts te starenhahaha
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Kun je nagaan, als de bull echt los is met $10.000 daily candles kun je door nieuwe topics in plaats van berichten gaan klikkenAmd RuLuzzz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:26:
Ik kom terug uit een meetings, zie alle nieuwe berichten. Bitcoin doet even +2%

edit: @Verwijderd repost je dame nog eens als we opnieuw de 69k door gaan. Er staat nog een rij bij de Bruna voor lul nu
[ Voor 15% gewijzigd door sh4d0wman op 10-11-2021 15:33 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!