Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 58 59 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:04
pjonk schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:04:
[...]

Het voordeel van CDC is dat je die cashback kan omzetten zonder gedoe met wachttijden. Heb ik niet gedaan maar ik acht de kans op een 2x op CRO hoger dan op BTC de komende maanden.
Je hebt die 2x al nodig om btc bij te benen tov begin dit jaar. Sigaar uit eigen doos.
Als cdc straks weer aan de voorwaarden gaat sleutelen duikt de koers weer de afgrond in. Been there, done that

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 21:35
Ben blij met me crypto.com kaartje hoor.
Het is nog maar net begonnen met de bull.
Verdiep je eigen er eens goed in.
Nummer één blijft natuurlijk Btc.
Ook zakjes cro 💫
Laat maar lekker gaan zo 🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-07 07:42
Beste.

Zojuist een flinke refund gekregen van een geretourneerd matras. Dit grote bedrag zet ik liever even op mijn Rabo rekening.

Hoe doe ik dit en kan dit zonder fees te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
poekiepoes12 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 08:47:
Beste.

Zojuist een flinke refund gekregen van een geretourneerd matras. Dit grote bedrag zet ik liever even op mijn Rabo rekening.

Ik denk dat je het beste kan gaan pinnen bij een automaat. Daar betaal je wel fees voor maar niet zoveel. De info hierover kan je vinden op de site van cdc.

Een andere manier is er volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
dhrhagenees.cro schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 09:10:
[...]

Ik denk dat je het beste kan gaan pinnen bij een automaat. Daar betaal je wel fees voor maar niet zoveel. De info hierover kan je vinden op de site van cdc.

Een andere manier is er volgens mij niet.
Aii dat is dus de keerzijde van een refund.
Dan ga ik er wel gewoon mee betalen de aankomende periode. Al met al geen groot probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 09:53
poekiepoes12 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 08:47:
Beste.

Deze vraag komt vrij vaak langs hier, terwijl het toch ook al heel vaak beantwoord is.

Hier aantal manieren om geld van je CDC Visa te halen zonder iets te kopen:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71266724
Plus dan nog het kopen van online "vouchers" zoals bij Amazon.

En dan kun je het dus weer op je fiat zetten.

Misschien iets voor in het Start topic? 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:09

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

HAWK Wizard schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:47:
[...]

Deze vraag komt vrij vaak langs hier, terwijl het toch ook al heel vaak beantwoord is.

Hier aantal manieren om geld van je CDC Visa te halen zonder iets te kopen:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71266724
Plus dan nog het kopen van online "vouchers" zoals bij Amazon.

En dan kun je het dus weer op je fiat zetten.

Misschien iets voor in het Start topic? 8)
@HAWK Wizard Start topic heeft al info over pinnen bij de pinautomaat, tot 800 euro zonder additionele kosten. Bent het met je eens dat men vaak iets te makkelijk vraagt zonder het zelf even op te zoeken.

@poekiepoes12 Wel een CDC debit kaart, maar niet de spelregels gelez... ehm laat maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Xqlus1ve schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:56:
[...]

@HAWK Wizard Start topic heeft al info over pinnen bij de pinautomaat, tot 800 euro zonder additionele kosten. Bent het met je eens dat men vaak iets te makkelijk vraagt zonder het zelf even op te zoeken.

@poekiepoes12 Wel een CDC debit kaart, maar niet de spelregels gelez... ehm laat maar :+
Achja, lig er niet wakker van. Nog een keer cashback over hetzelfde bedrag is geen straf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 11:23
poekiepoes12 schreef op zondag 10 november 2024 @ 00:46:
[...]

Achja, lig er niet wakker van. Nog een keer cashback over hetzelfde bedrag is geen straf.
Maar die eerste cashback pakt CDC wel terug bij een refund...... En bij te weinig CRO gaan ze de kaart blokkeren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
ruud2all schreef op zondag 10 november 2024 @ 01:25:
[...]

Maar die eerste cashback pakt CDC wel terug bij een refund...... En bij te weinig CRO gaan ze de kaart blokkeren...
Oh dat veranderd de zaak haha.
Tot dusverre echter volgens mij nog nooit cashbacks teruggepakt?
Als ik 5 paar schoenen bestel en de helft terugstuur dacht ik altijd volledige cashback te hebben gehad. Laatst bij Airbnb een huisje geboekt, had die eigenaar direct geannuleerd. Toch cashback. Allemaal zonder terugpakken CRO.

Dit matras heb ik overigens 120 dagen geprobeerd. Zou het kunnen dat er een maximale tijd zit aan terugnemen CRO?
Ik heb in iedergeval mijn geld terug van het matras, minimale aantal CRO in staking staat er nog.

Heb wel altijd CRO omgezet naar andere coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

poekiepoes12 schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:34:
[...]

Oh dat veranderd de zaak haha.
Tot dusverre echter volgens mij nog nooit cashbacks teruggepakt?
Als ik 5 paar schoenen bestel en de helft terugstuur dacht ik altijd volledige cashback te hebben gehad. Laatst bij Airbnb een huisje geboekt, had die eigenaar direct geannuleerd. Toch cashback. Allemaal zonder terugpakken CRO.

Dit matras heb ik overigens 120 dagen geprobeerd. Zou het kunnen dat er een maximale tijd zit aan terugnemen CRO?
Ik heb in iedergeval mijn geld terug van het matras, minimale aantal CRO in staking staat er nog.

Heb wel altijd CRO omgezet naar andere coins.
De "Card Cashback Reversal" waarbij ook je CRO wordt terug gevordert voert altijd plaatst zodra je refund is afgerond. Raar genoeg vindt die altijd in 2 stappen uit bij CDC, je ontvangt je refund en die wordt ook weer gelijk afgetrokken, en dan meestal een dag later oid staat het bedrag daadwerklijk terug op de debit kaart. Hierbij wordt ook de CRO terug gevordert die daar mee te maken heeft.

Als er onvoldoende CRO is voor de refersal dan bestaat er inderdaad een kans dat je pas wordt geblokkeerd. Daarom altijd je CRO pas omzetten zodra je zeker weet het product niet te gaan retourneren.

De CRO refersals kan je hier vinden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fqu1z7-YiRp5UPZwpgntsDS8LPo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YyxaumKZgfesoMk5jDWMcYnQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Xqlus1ve schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:42:
[...]

De "Card Cashback Reversal" waarbij ook je CRO wordt terug gevordert voert altijd plaatst zodra je refund is afgerond. Raar genoeg vindt die altijd in 2 stappen uit bij CDC, je ontvangt je refund en die wordt ook weer gelijk afgetrokken, en dan meestal een dag later oid staat het bedrag daadwerklijk terug op de debit kaart. Hierbij wordt ook de CRO terug gevordert die daar mee te maken heeft.

Als er onvoldoende CRO is voor de refersal dan bestaat er inderdaad een kans dat je pas wordt geblokkeerd. Daarom altijd je CRO pas omzetten zodra je zeker weet het product niet te gaan retourneren.

De CRO refersals kan je hier vinden:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ydnJWAQTiuceqE4Q9wyK9CzEncw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/b36iYS08OTsbW8Ua2Z7bM6uQ.png?f=fotoalbum_large
Wat lees jij in dit geval? Thanks voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

poekiepoes12 schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:51:
[...]

[Afbeelding]
Wat lees jij in dit geval? Thanks voor de info.
Dit is enkel je transactie geschiedenis, hier zie je inderdaad dat je refund nu is afgerond is en het bedrag weer op je kaart staat. Je CRO cashback en reversals vind je op de plek die ik aanwees in mijn snip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Xqlus1ve schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:34:
[...]

Dit is enkel je transactie geschiedenis, hier zie je inderdaad dat je refund nu is afgerond is en het bedrag weer op je kaart staat. Je CRO cashback en reversals vind je op de plek die ik aanwees in mijn snip.
Vreemd. Dat is letterlijk waar ik op druk, kom dan bij de transactie geschiedenis inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

poekiepoes12 schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:00:
[...]

Vreemd. Dat is letterlijk waar ik op druk, kom dan bij de transactie geschiedenis inderdaad.
Laatste keer: Tablad "Account" > Klok met $.

NIET tabblad "Card".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Xqlus1ve schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:14:
[...]

Laatste keer: Tablad "Account" > Klok met $.

NIET tabblad "Card".
Dank. Ik zat bij 'Card' inderdaad.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aEMNNUbujwemKV5lW4zGZUu9lKU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lzKk3jyKqkLmhvvGoKghtjPd.png?f=fotoalbum_large
Dan nog leid ik hier geen inname CRO vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

For shits and gigles:

4 maanden geleden was de CRO ongeveer 7,7 cent de stuk.

750 euro maal 2 procent = 15 euro. 15/0,077 = 195 CRO.

Als we die van de 9e pakken komt ik uit op circa 165 CRO, heb je dat uberhaupt wel in je account zoveel CRO? Want als je dat niet hebt staan kunnen ze dat denk ik ook niet terug trekken (plukken van een kale kip).

CDC is toch behoorlijk bijdehand geworden de afgelopen jaren en de 3 jaar dat ik bij CDC zit heb ik altijd reversals gehad. Anders mag je van geluk spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iedereen zal er nu een heel stuk positiever instaan denk ik nu alles zo hard stijgt

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Tja. Medio 2022 btc 40k bnb 400 CRO 40 cent.

In die tijd btc 2x cro gehalveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:01
knakworst schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:09:

Dit, allemaal leuk die snelle cro stijging, maar tegenover Bitcoin mag cro nog wel even stijgen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:52
knakworst schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:09:

Het is denk ik wel duidelijk hoe jij er instaat, dat heb je de afgelopen week meermaals aangegeven. Snap echt wel dat CRO niet voor iedereen een goede investering is geweest, maar die eeuwige haat is ook nergens goed voor.

Misschien tijd om dit topic achter je te laten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• digiben
Weet nog dat ik op binance me bnb kocht voor een ca een kwartje, en dacht bij tien euro zo word dat wat...
Zelfde weg bewandeld crypto.com ook.
Alleen slechte jaren is het even tanden bijten en geduld.
En alles moet blijven bestaan.
Zelfde had ik met nexo,enzovoort 🎉
Nu Lekker hoor die zakken cro.
Zo zie je maar weer wat geduld kan doen...
Hierna de weg naar 5€ 😂
Gaat lekker zo ook met btc 🔆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Blik1984 schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:15:
[...]

Het is denk ik wel duidelijk hoe jij er instaat, dat heb je de afgelopen week meermaals aangegeven. Snap echt wel dat CRO niet voor iedereen een goede investering is geweest, maar die eeuwige haat is ook nergens goed voor.

Mee eens, hij is ook altijd negatief in dat slowchat topic aangaande CRO met nog een paar andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:50

Nogne

>.<

digiben schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:26:
Alleen slechte jaren is het even tanden bijten en geduld.
Ja en nee, als je kijkt naar de totale van je PF is het wat minder lekker. Maar ik heb de afgelopen tijd heerlijk genoten van de cashback en juist met een lage CRO prijs krijg je meer CRO.

Het enige wat ik van de afgelopen tijd niet fijn vond was dat er nu een max aan cashback op je kaart zit waardoor ik sommige maanden een 2e kaart moest gebruiken om alsnog cashback te krijgen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Blik1984 schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:15:
[...]

Ik beperk me tot de feiten, niets negatiefs. Bovendien heb ik jade green dus zit vol in het ecosysteem.

Er zijn CRO pumpjes en dan wordt iedereen enthousiast. Ik geef alleen maar aan dat je op de langere termijn, beter btc kan kopen. Als dat niet klopt hoor ik het graag.

En de huidige pump is door de verhoging van de cashback. Wie zegt dat over twee jaar die weer niet naar beneden gaat waarna CRO weer terug bij af is. Want 5% cashback is niet sustainable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:25
knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:12:
[...]

Want 5% cashback is niet sustainable.
Dit wist ik niet eens, heb wat gemist denk ik.. hopelijk blijft dat zo na 31 december voor als de 10% cashback op ByBit verloopt.

Maar die 5% is alleen op travel toch? "Normale" uitgaven zie ik op 3.5% staan met Jade Green.
Edit: nvm, zie dat het alleen voor het eerste jaar is. Mijn Jade Green staat gewoon nog op 2% helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door Jdome op 12-11-2024 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jdome schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:31:
[...]

Dit wist ik niet eens, heb wat gemist denk ik.. hopelijk blijft dat zo na 31 december voor als de 10% cashback op ByBit verloopt.

Maar die 5% is alleen op travel toch? "Normale" uitgaven zie ik op 3.5% staan met Jade Green.
3.5 inderdaad. 5% is icy white, grotere stake. Maar het moet ergens van betaald worden natuurlijk. Ik zal het niet een ponzi noemen maar het is wel een spelletje dat niet eeuwig kan duren. En dan gaan we weer zakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:12:
[...]

Ik beperk me tot de feiten, niets negatiefs. Bovendien heb ik jade green dus zit vol in het ecosysteem.

Er zijn CRO pumpjes en dan wordt iedereen enthousiast. Ik geef alleen maar aan dat je op de langere termijn, beter btc kan kopen. Als dat niet klopt hoor ik het graag.

En de huidige pump is door de verhoging van de cashback. Wie zegt dat over twee jaar die weer niet naar beneden gaat waarna CRO weer terug bij af is. Want 5% cashback is niet sustainable.
Je berichten van vorige week zaten anders vol negativiteit. En op een gegeven moment is dat gewoon niet meer nodig na je 3de negatieve bericht. Heeft niemand iets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Laten we over drie jaar kijken wat meer heeft opgebracht. Hopelijk is het bananenaltseason en kan ik een icy white van mijn stake krijgen. Maar mijn fiat blijf ik gewoon in btc drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:02:
Laten we over drie jaar kijken wat meer heeft opgebracht. Hopelijk is het bananenaltseason en kan ik een icy white van mijn stake krijgen. Maar mijn fiat blijf ik gewoon in btc drukken.
Ook dat is nergens voor nodig. BTC is toch de koning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Ja gaat btc toch niet met cro, bnb, etc vergelijken 😅
Maar ik ben blij met me kaartjes.
Als je er maar werk van maakt 🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:37:
[...]

3.5 inderdaad. 5% is icy white, grotere stake. Maar het moet ergens van betaald worden natuurlijk. Ik zal het niet een ponzi noemen maar het is wel een spelletje dat niet eeuwig kan duren. En dan gaan we weer zakken.
Wanneer gaan die hogere cashback percentages eigenlijk in? Zojuist nog gechecked en zit nog op de oude percentages.

Met die extra levels kom je wel erg snel richting de 5-6,5%!

Btw, inderdaad typische pump en dump.....de dump is alweer in gang gezet. Van boven de 0,20 naar 0,15 ....nog lang niet op break even hier vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

HAWK Wizard schreef op woensdag 13 november 2024 @ 07:14:
[...]

Wanneer gaan die hogere cashback percentages eigenlijk in? Zojuist nog gechecked en zit nog op de oude percentages.

Met die extra levels kom je wel erg snel richting de 5-6,5%!

Btw, inderdaad typische pump en dump.....de dump is alweer in gang gezet. Van boven de 0,20 naar 0,15 ....nog lang niet op break even hier vrees ik
Je moet opnieuw staken, en wel 450/4500/45000 euro aan CRO. De additionele cashback vervalt helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

digiben schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 22:51:
Ja gaat btc toch niet met cro, bnb, etc vergelijken 😅
Maar ik ben blij met me kaartjes.
Als je er maar werk van maakt 🔆
Ik zit in crypto om geld te verdienen. En dat doe ik tegenwoordig met btc only. Die jade kaart heb ik en zodra er geen alternatieven zijn gebruik ik die gewoon wel weer. Kaart werkt prima en cashback is instant. Maar de CRO zet ik periodiek wel om in btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
knakworst schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:12:
[...]

Ik zit in crypto om geld te verdienen. En dat doe ik tegenwoordig met btc only. Die jade kaart heb ik en zodra er geen alternatieven zijn gebruik ik die gewoon wel weer. Kaart werkt prima en cashback is instant. Maar de CRO zet ik periodiek wel om in btc.
Natuurlijk is het voor de winst.
Ik ben zelf ook met een jade green begonnen..... Na dat het lekker omhoog ging wel de icy white genomen.
En de rest omgezet naar usdt en of btc enzovoort.
Zelf hou ik wel zakjes cro vast in de stake.
Nu voor de mooie tijd weer.
We doen het toch voor de winst 😅
Gaat nu weer lekker zo 🔆

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
HAWK Wizard schreef op woensdag 13 november 2024 @ 07:14:
[...]

vind dit zo'n onzin statement, alle alts hebben even flink gepumpt en laten nu een correctie zien. Staat nog op +40% tov 3 dagen geleden en +100% tov 7 dagen geleden. Dat is helemaal niet CRO specifiek

[ Voor 3% gewijzigd door Blik1984 op 13-11-2024 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
knakworst schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:12:
[...]

Ik doe hetzelfde hoor, 2% cashback en krijg 20% earn, iedere maand gaat dat naar BTC toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vraagje ik had 2 maanden geleden wat gekocht en geretourneerd de cashback heb ik gehad maar is niet teruggeboekt.. Kan het na een paar maanden er nog steeds afgehaald worden?

Normaal gooi ik alles in de defi maar daar ben ik wat voorzichtig mee nu want ik wil mijn kaart niet blokkeren

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wii4all schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:39:
Vraagje ik had 2 maanden geleden wat gekocht en geretourneerd de cashback heb ik gehad maar is niet teruggeboekt.. Kan het na een paar maanden er nog steeds afgehaald worden?

Normaal gooi ik alles in de defi maar daar ben ik wat voorzichtig mee nu want ik wil mijn kaart niet blokkeren
tbh geen idee, mijn cashback reversals zijn vrijwel direct zodra het geld terug geboekt is op mijn pas. Echter sommige hebben nooit cashback reversals.

Heb het nog gechecked, mijn cashback reversal was wederom dezelfde dag als de terugboeking. Indien je na een week of 2 het nog niets gezien heb zou ik zeggen gooi maar naar je Defi, je kan altijd nog een chat starten (indien je pas geblokkeerd is) dat het nalatigheid is van CDC. Al ben ik niet te spreken over de IQ van de helpdesk de laatste tijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-06 14:20
Weet iemand of het mogelijk is om met je crypto.com kaart in te checken bij de bus/trein, als je deze hebt toegevoegd aan Apple pay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansgrave
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-07 07:31
superpolm schreef op zondag 8 december 2024 @ 07:59:
Weet iemand of het mogelijk is om met je crypto.com kaart in te checken bij de bus/trein, als je deze hebt toegevoegd aan Apple pay?
Ja dat kan, gebruik dit in de RET metro en tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-06 14:20
hansgrave schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:29:
[...]

Ja dat kan, gebruik dit in de RET metro en tram.
Oke bedankt, ik ga het ook eens proberen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
superpolm schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:01:
[...]

Oke bedankt, ik ga het ook eens proberen 👍
Heb het al verschillende malen gedaan wel zorgen dat je genoeg tegoed hebt natuurlijk maar dat is logisch

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Ongemerkt is vanaf 5 december de extra cashback verdwenen die je kreeg als je bepaalde trading badge had. Dat was bij mij al +1,5% extra cashback. Die is nu dus verdwenen. De overige extra earns lijken er nog wel te zijn....maar voor hoe lang?

Nog snel even hoop USDc wegzetten tegen 15% apy, dat geldt nog 2 weken geloof ik

Vond hier alsnog enige uitleg:
YouTube: Crypto.com Rewards Plus Changes Coming 2025 - Everything you need to...

Goed, extra reden om 1 card level terug te gaan.

[ Voor 32% gewijzigd door HAWK Wizard op 09-12-2024 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:43
HAWK Wizard schreef op maandag 9 december 2024 @ 07:31:
Ongemerkt is vanaf 1 december de extra cashback verdwenen die je kreeg als je bepaalde trading badge had. Dat was bij mij al +1,5% extra cashback. Die is nu dus verdwenen. De overige extra earns lijken er nog wel te zijn....maar voor hoe lang?

Nog snel even hoop USDc wegzetten tegen 15% apy, dat geldt nog 2 weken geloof ik
Hmm al wel iets gehoord dat ze dat gingen doen, maar nog niet teruggezien in de app. Blijkbaar vervangen door het hele 'level up' gebeuren. Helaas moet je voor de nieuwe card benefits dus weer het hele bedrag staken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Inderdaad, je wordt bijna gedwongen te unstaken en opnieuw te staken. Als de koers nog wat stijgt ga ik dat zeker doen, maar dan 1 card level lager (ga niet nog meer exposure lopen op die CRO coin door bij te kopen!)

Btw, die Missions etc zijn ook helemaal verstopt nu, niet meer met aparte knop rechtsboven, maar onderaan de pagina.

[ Voor 21% gewijzigd door HAWK Wizard op 09-12-2024 07:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

HAWK Wizard schreef op maandag 9 december 2024 @ 07:41:
Inderdaad, je wordt bijna gedwongen te unstaken en opnieuw te staken. Als de koers nog wat stijgt ga ik dat zeker doen, maar dan 1 card level lager (ga niet nog meer exposure lopen op die CRO coin door bij te kopen!)

Btw, die Missions etc zijn ook helemaal verstopt nu, niet meer met aparte knop rechtsboven, maar onderaan de pagina.
Ik weet niet of dat verstandig is. Het blijft CDC.

Missions is dus veranderd door level up. Handig, de oude gebruikers zijn genaaid.

https://crypto.com/eea/levelup

(5) Rates shown are for Year 1 only.

En die 5 slaat op jawel, de card rewards 8)7

Verwacht dus een downgrade. En Je weet wat dat met de CRO prijs doet. Wil je dus weer genaaid worden over een jaartje, investeer in CRO.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:18
Ik heb even gekeken op de cro website, maar dat is dus 4000 dollar inleg voor 2% cashback met jade green met een max van 50 euro per maand?

Dat is met een uitgave patroon van 1500 euro per maand ongeveer 10 jaar terug verdien tijd of mis ik wat?

Stel je eens voor hoeveel Bitcoin over 10 jaar waard is.

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-07 14:08
Ik snap het niet zo goed, vind de website zeer onduidelijk. Ik had Rose gold met een bepaald level, totaal 5% cashback. Nu in dat nieuwe schema staat er weer 5% bij.

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-07 05:36
Ik snap het ook niet eerlijk gezegd, heb Royal Indigo, maar er staat 2% wanneer heb ik 3,5%?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Crypto.com/cards is toch superduidelijk :?

Je moet alleen wel opnieuw stacken, groter bedrag, om van de nieuwe voorwaarden gebruik te maken. Rose gold is 45.000. Geen goede investering gezien de cashback één jaar gegarandeerd is.

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-07 14:08
Ik heb nu nog 3%, net nog wat betaald.

Ik snap dat als een nieuwe klant nu aan de slag wil de website duidelijk is, maar komt alle bestaande dan te vervallen? Per wanneer, want dan gaan er binnenkort denk ik heel veel mensen uitstappen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gongbao schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:01:
Ik heb nu nog 3%, net nog wat betaald.

Ik snap dat als een nieuwe klant nu aan de slag wil de website duidelijk is, maar komt alle bestaande dan te vervallen? Per wanneer, want dan gaan er binnenkort denk ik heel veel mensen uitstappen...
Nee die.oude lagere laten ze wat het is als het goed is. De oude voorwaarden zie je in de app, card rechtsonder, en dan op de card rechtsboven klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
En ook geen 100%. Cashback meer op Prime Video zie ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:07
Ik ben.net van Tier 7 naar Tier 5 gedropt , pas ook op met upgraden , sommige upgrades zijn downgrades!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Meer mensen problemen met geld op kaart zetten?
Kwartier geleden aardig wat geld overgeboekt maar wordt nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:33
@poekiepoes12
ING toevallig?
Die bank werkt nog steeds niet in het weekend. Nog nooit eerder gehad dan maandagochtend als ik het vrijdag na 17.00 uur overmaakte.

[ Voor 7% gewijzigd door Blabla13 op 18-01-2025 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Blabla13 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 13:53:
@poekiepoes12
ING toevallig?
Die bank werkt nog steeds niet in het weekend. Nog nooit eerder gehad dan maandagochtend als ik het vrijdag na 17.00 uur overmaakte.
Rabo.. thanks.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Met abnamro staat het er binnen 1 minuut op zelfs in het weekend :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:41
Dit heeft toch eigenlijk niks met crypto te maken.
Wachten op een bank ?
Is het niet dat je deze dingen via blockchains doet.
Bijvoorbeeld wat usdc naar je wallet tanken en klaar.
Je cc die aan je wallet is gekoppelt via apple pay/google pay selecteren klik klak klaar.
Uiteraard kan je deze transactie dan zien op de blockchain.

[ Voor 29% gewijzigd door jejeh op 18-01-2025 19:27 . Reden: toevoeging text ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
jejeh schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 19:23:
Dit heeft toch eigenlijk niks met crypto te maken.
Wachten op een bank ?
Is het niet dat je deze dingen via blockchains doet.
Bijvoorbeeld wat usdc naar je wallet tanken en klaar.
Je cc die aan je wallet is gekoppelt via apple pay/google pay selecteren klik klak klaar.
Uiteraard kan je deze transactie dan zien op de blockchain.
Geen idee of dit een serieuze post is, maar dit is I.c.m. Crypto.com echt de slechtste optie (wel mogelijk).

Direct euro's op de kaart zetten ben je niks kwijt aan fees. Normaal werkt Rabo prima in het weekend, wellicht een soort storing ofzo. Heb tot vandaag nog nooit problemen gehad om de kaart op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:16
Blabla13 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 13:53:
@poekiepoes12
ING toevallig?
Hier ook via Rabo uur geleden overgemaakt. Ook hier nog niet binnen. Normaal instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Inmiddels is de transactie van het weekend ook verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Ik gebruik alleen Revolut naar cdc enzovoort.
Nooit problemen mee gehad.
Rabo rekening heb ik daardoor afgesloten... met domme vragen over crypto enzovoort.
Nu al jaren blij dat ik daar vanaf ben 🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Heb ze gecontact en gaan het intern uitzoeken. Ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hello1990
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 04-02 12:50
Hoe kan je crypto laten uitbetalen op je bankrekening? Dat is precies ook niet zo evident.
Ik weet de optie naar je crypto card zetten. Maar hoe je effectief casht vind ik niet meteen. Kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Hello1990 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 13:09:
Hoe kan je crypto laten uitbetalen op je bankrekening? Dat is precies ook niet zo evident.
Ik weet de optie naar je crypto card zetten. Maar hoe je effectief casht vind ik niet meteen. Kan iemand helpen?
Dat is vrij evident, je zet crypto weer om in euro, dan ga je naar 'accounts' in de app en click je op cash > euro > withdraw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hello1990 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 13:09:
En als je dat met grotere hoeveelheden doet, gebruik dan op zijn minst de exchange, of open dan bijvoorbeeld een coinbase account. De spread binnen de CDC app is schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaaloo1974
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-02 22:25
Is het mogelijk een jaaroverzicht/opgave bij Crypto.com te downloaden zoals je kan bij Bitvavo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

gaaloo1974 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:34:
Is het mogelijk een jaaroverzicht/opgave bij Crypto.com te downloaden zoals je kan bij Bitvavo?
Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaaloo1974
Kan je me uitleggen hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

gaaloo1974 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 07:54:
[...]

Kan je me uitleggen hoe dan?
Goegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaaloo1974
Daar staat uitleg over hoe transactie geschiedenis te downloaden.
Staat niks over jaaropgave downloaden met een begin stand 1 januari en eindstand 31 december zoals bij Bitvavo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

gaaloo1974 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:27:
[...]

Daar staat uitleg over hoe transactie geschiedenis te downloaden.
Staat niks over jaaropgave downloaden met een begin stand 1 januari en eindstand 31 december zoals bij Bitvavo.
Ik zou zeggen probeer het eens, lijkt wel alsof er nul effort van jouw kant is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaaloo1974
Xqlus1ve schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:39:
[...]

Ik zou zeggen probeer het eens, lijkt wel alsof er nul effort van jouw kant is :/
Dat wat jij aandraagde was niet het geen ik vroeg.
Had ik eerder ook zelf gevonden en daar kwam ik niet verder mee. Daarom mijn vraag hier van de jaaropgave.
Jou aanname van nul effort is dus onjuist, evengoed bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:50

Nogne

>.<

Die link verwijst niet naar het krijgen van een jaaroverzicht / jaaropgave. Dit is ook niet mogelijk zo ver ik weet, maar aangezien jij aangeeft dat dit wel mogelijk is. Hoe kan je dit in de app doen, want CDC website vermeld dit nergens.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nogne schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:21:
[...]

Die link verwijst niet naar het krijgen van een jaaroverzicht / jaaropgave. Dit is ook niet mogelijk zo ver ik weet, maar aangezien jij aangeeft dat dit wel mogelijk is. Hoe kan je dit in de app doen, want CDC website vermeld dit nergens.
Je kan toch van 1 jan tot 31 dec selecteren? Dan heb je een jaaroverzicht. Als we belastingtechnische overzichten willen, daar doet CDC niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
De enige manier die ik hanteer is screenshot maken op 31 dec 23:59 , downloaden gaat voor zover ik weet ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
(KBX) Harkanoid schreef op maandag 3 februari 2025 @ 07:54:
De enige manier die ik hanteer is screenshot maken op 31 dec 23:59 , downloaden gaat voor zover ik weet ook niet
Volgens mij is de enige mogelijkheid ook om een screenshot maken.

Let op, dat moet een screenshot zijn van 1 januari, niet van 31 december dus paar seconden later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-04 10:53
Nu bij bybit de cashback er weer helemaal uit is, ben ik aan het kijken naar een nieuwe card. Crypto.com lijkt een van de betere opties momenteel, zijn jullie nog enthousiast of is er een betere?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

TalentedMrRiple schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 08:56:
Nu bij bybit de cashback er weer helemaal uit is, ben ik aan het kijken naar een nieuwe card. Crypto.com lijkt een van de betere opties momenteel, zijn jullie nog enthousiast of is er een betere?
Nee CDC werkt prima. CRO presteert wel ruk dus neem de kleinste stack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
TalentedMrRiple schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 08:56:
In Het Grote Cryptobetaalkaartentopic is hier de laatste weken al wat over gediscussieerd, wellicht dat het je wat verder helpt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Vandaag weer een update gehad van de Android CDC app, er is natuurlijk weer wat veranderd. bij het opwaarderen van je kaart zit nu je credit kaart optie in het midden en cash helemaal rechts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wK58A9bMmHNvPyoHgcyIxe7Cdjk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2NxCT2iPtIgCKFuWTDwUToEB.png?f=fotoalbum_large

Mocht je nog een credit kaart gelinkt hebben staan en soms snel door klikt kan je nu kans hebben dat je met 2% fee je kaart opwaardeert vanuit je CC. Ik wou dat ze eens stopte met dit. (het was vroeger zelfs zo dat hij standaard op 'cash stond' en tegenwoordig staat die standaard al op crypto :P

• Kol Nedra
  • Laatst online: 01:00
knakworst schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:20:
[...]

hier idem, heb de Ruby kaart (gratis, eigen inleg eruit, tijdens bear een gak van $0.051)
1% cashback dus, is prima, de ByBit kaart blijft wel mijn main tot ik de maandelijkse plafond gehaald heb (gebeurd al snel als je gewoon wekelijkse boodschappen doet)

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 20-02-2025 12:35 ]

• HAWK Wizard
knakworst schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:20:
[...]
Had ik dat ook maar gedaan.....zit nog steeds te wachten tot ik een keer beetje boven water ben en dan of eruit of downgraden, maar dit wordt niets vrees ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

HAWK Wizard schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 16:52:
[...]

Had ik dat ook maar gedaan.....zit nog steeds te wachten tot ik een keer beetje boven water ben en dan of eruit of downgraden, maar dit wordt niets vrees ik.
Het is volkomen logisch dat een coin als cro wat je 'gratis' uitgedeeld krijgt slechter presteert dan btc. Bedenk dus gewoon een logisch exit plan. Ik ben er lang geleden ingestapt, dik in de min, maar zorg in ieder geval dat ik nu de cashback in btc omzet. Meer vertrouwen dat ik de stack met btc terugverdien dan CRO.

• HAWK Wizard
knakworst schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 17:03:
[...]

Het is volkomen logisch dat een coin als cro wat je 'gratis' uitgedeeld krijgt slechter presteert dan btc. Bedenk dus gewoon een logisch exit plan. Ik ben er lang geleden ingestapt, dik in de min, maar zorg in ieder geval dat ik nu de cashback in btc omzet. Meer vertrouwen dat ik de stack met btc terugverdien dan CRO.
Goed punt. Heb wel alle gratis coins direct in USDc omgezet en tegen hoge % vastgezet, daardoor is het verlies beperkt gebleven. Kan ook een deel naar BTC of ETH omzetten natuurlijk.

• Kol Nedra
hier is eigen inleg van vorige bullrun megadik verlies op gedraait. maar dit cyclus allemaal winst.
op dit moment zit die CRO in supercharger, bij elke 100 CRO kan je die supercharger aanvullen.
vervolgens de rewards als dust converten naar CRO.

aan einde vd bull gaat dit naar stable, dit ga ik dan daar staken of daar met CRO kaart boodschappen meedoen

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:36
Zijn de 'missions' verdwenen uit de CDC app?

Update: opeens weer terug? Zou toch zweren dat die knop er een uur geleden niet was.

[ Voor 50% gewijzigd door Sandrioni op 27-02-2025 09:16 ]

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Sandrioni schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 09:12:
Zijn de 'missions' verdwenen uit de CDC app?

Update: opeens weer terug? Zou toch zweren dat die knop er een uur geleden niet was.
Vanochtend stond die er gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Dat ligt aan de app , even.de cache legen.en hij is er weer , net als dat je soms je pas saldo niet kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Missions zijn er idd nog. Maar tegenwoordig vrij zinloos. Vorig jaar kreeg je nog 0.25-1,5% extra cashback bij hogere levels, nu niet meer, en heb je er dus weinig aan (of je moet heel veel traden via CRO app, maar dat is zo fuur, dan helpt die beoerkte korting op de fees ook niet echt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Als je elke dag op missions klikt heb je soms na 25 dagen geluk met een mystery box , maar meestal is het 3.5 CRO , wat wel wat opleverd is elke 24 dagen een andere coin , alleen valt die pas vrij na iets van 120 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Crypto.com gaat 70 miljard tokens 'unburnen' zodat die cashback ponzi door kan gaan.

Wat dat met de waarde van CRO doet laat zich raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift9
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 02-07 10:25
knakworst schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 03:31:
Crypto.com gaat 70 miljard tokens 'unburnen' zodat die cashback ponzi door kan gaan.

Wat dat met de waarde van CRO doet laat zich raden.

[Twitter]
11% up :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
(KBX) Harkanoid schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:18:
Als je elke dag op missions klikt heb je soms na 25 dagen geluk met een mystery box , maar meestal is het 3.5 CRO , wat wel wat opleverd is elke 24 dagen een andere coin , alleen valt die pas vrij na iets van 120 dagen
he bedoelt denk de supercharger toch?
ja daar staat mijn cro te staken, elke keer maar dat muntje weer dusten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Klopt ja , over 22uur voor jawel de Bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppenbelegger
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 19-06 23:41
In 2026 verloopt mijn Ruby Card.

Ik heb enkele vragen hierover:

Hoe omzeil ik de 50 euro kosten die aan een nieuwe kaart verbonden zijn?

Wanneer mijn kaart vervalt, sturen ze dan gelijk een nieuwe of kan ik dit tegenhouden?

Wanneer ik upgrade van Ruby naar de Green Card krijg ik dan wel een nieuwe kaart 'gratis' thuisgeleverd?

Ik hoor het graag, alvast bedankt 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d4rkn4pst3r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-07 15:45
Heppenbelegger schreef op maandag 12 mei 2025 @ 13:54:
In 2026 verloopt mijn Ruby Card.

Ik heb enkele vragen hierover:

Hoe omzeil ik de 50 euro kosten die aan een nieuwe kaart verbonden zijn?

Wanneer mijn kaart vervalt, sturen ze dan gelijk een nieuwe of kan ik dit tegenhouden?

Wanneer ik upgrade van Ruby naar de Green Card krijg ik dan wel een nieuwe kaart 'gratis' thuisgeleverd?

Ik hoor het graag, alvast bedankt 😉
Ik had dezelfde situatie. Toen ik een upgrade deed naar Green Card kreeg ik geen fysieke nieuwe kaart. Deze moest worden aangevraagd en koste inderdaad 50 euro waarna ik dit dus ook niet heb gedaan. Nu verloopt mijn Ruby komende zomer en kon ik in de app alvast een nieuwe Green Card kiezen. Ook deze was alleen digitaal maar ik kon wel kosteloos ook een fysieke aanvragen en word nu dus opgestuurd _/-\o_

Mijn advies is dus even wachten tot volgend jaar en dan krijg je een gratis upgrade :)
Pagina: 1 ... 58 59 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).