Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 59 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
(KBX) Harkanoid schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:18:
Als je elke dag op missions klikt heb je soms na 25 dagen geluk met een mystery box , maar meestal is het 3.5 CRO , wat wel wat opleverd is elke 24 dagen een andere coin , alleen valt die pas vrij na iets van 120 dagen
he bedoelt denk de supercharger toch?
ja daar staat mijn cro te staken, elke keer maar dat muntje weer dusten :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-09 18:31
Klopt ja , over 22uur voor jawel de Bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppenbelegger
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 02-08 01:37
In 2026 verloopt mijn Ruby Card.

Ik heb enkele vragen hierover:

Hoe omzeil ik de 50 euro kosten die aan een nieuwe kaart verbonden zijn?

Wanneer mijn kaart vervalt, sturen ze dan gelijk een nieuwe of kan ik dit tegenhouden?

Wanneer ik upgrade van Ruby naar de Green Card krijg ik dan wel een nieuwe kaart 'gratis' thuisgeleverd?

Ik hoor het graag, alvast bedankt 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d4rkn4pst3r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:10
Heppenbelegger schreef op maandag 12 mei 2025 @ 13:54:
In 2026 verloopt mijn Ruby Card.

Ik heb enkele vragen hierover:

Hoe omzeil ik de 50 euro kosten die aan een nieuwe kaart verbonden zijn?

Wanneer mijn kaart vervalt, sturen ze dan gelijk een nieuwe of kan ik dit tegenhouden?

Wanneer ik upgrade van Ruby naar de Green Card krijg ik dan wel een nieuwe kaart 'gratis' thuisgeleverd?

Ik hoor het graag, alvast bedankt 😉
Ik had dezelfde situatie. Toen ik een upgrade deed naar Green Card kreeg ik geen fysieke nieuwe kaart. Deze moest worden aangevraagd en koste inderdaad 50 euro waarna ik dit dus ook niet heb gedaan. Nu verloopt mijn Ruby komende zomer en kon ik in de app alvast een nieuwe Green Card kiezen. Ook deze was alleen digitaal maar ik kon wel kosteloos ook een fysieke aanvragen en word nu dus opgestuurd _/-\o_

Mijn advies is dus even wachten tot volgend jaar en dan krijg je een gratis upgrade :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 18:28
Eindelijk weer eens wat goed nieuws mbt CRO en de koers:

CRO Surges 16.7% Intraday on Truth Social and Crypto.com ETF Deal: Guest Post by ETHNews | CoinMarketCap https://share.google/vI0TplUbYXF5os7aA

Samen met dit goede nieuws van paar dagen geleden:

Cronos Delivers Sub-Second Block Time, Cementing Status Among Top 10 Fastest Chains (3 Jul): Guest Post by Chainwire | CoinMarketCap https://share.google/gsv4FtkC4l8mvOEMu

Heeft dit tot flinke koersstijging geleid (+20%) en er lijkt ook support om naar bv 0,12 of zelfs 0,16 cent te gaan. Kijken hoe dit zlch ontwikkelt. Moet daarna nog steeds paar keer over de kop vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:26

knakworst

Get more sats!

HAWK Wizard schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:38:

Heeft dit tot flinke koersstijging geleid (+20%) en er lijkt ook support om naar bv 0,12 of zelfs 0,16 cent te gaan. Kijken hoe dit zlch ontwikkelt. Moet daarna nog steeds paar keer over de kop vrees ik...
Gezien de supply toename van alle CRO (20 naar 100 miljard) van de credit card uitgaven, en het team zal ook CRO verkopen om de marketingkosten te kunnen betalen, moet je geluk hebben als CRO tussen de 5 en 10 cent kan hoveren. Elke cent hoger is wishful thinking. Oftewel dit is een mooie pump om wat CRO in te wisselen voor BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Krijg sinds een week geen.cro cash back meer.... Iemand anders ook dit probleem?

Heeft mogelijk te maken omdat ik de Curve kaart ertussen heb zitten? Daar werd ook anti embarrassment en Go Back in Time niet meer.....die kaart maar eens op zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:58
HAWK Wizard schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 14:32:
Krijg sinds een week geen.cro cash back meer.... Iemand anders ook dit probleem?

Heeft mogelijk te maken omdat ik de Curve kaart ertussen heb zitten? Daar werd ook anti embarrassment en Go Back in Time niet meer.....die kaart maar eens op zeggen.
22 juli is de dag dat ik het voor het laatst heb gekregen, voor de transacties daarna niet meer
Vreemd inderdaad, gebruik zelf ook Curve

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:39

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik heb netjes tot heden (gisteren) mijn cashback gekregen op 1 aankopen na (daar werd binnen enkel tellen mijn cashback gerefersed). Daar had ik support benaderd en die hielden vol dat mijn aankopen gacancelled werdt, dat konden hun zogenaamd zien. Maar dat is nie :+ aankoop is inmiddels 'processed'. Dus die ga ik mooi op 1 Augustus opeisen :P

Wat ik wel sinds een paar dagen heb is dat mijn fingerprint ID gecancelled wordt, 'please contact support'. Maar na het in de app weer aan te zetten die het weer. Dit is al een keer of 3 voorgekomen de afgelopen dagen (android toestel).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HAWK Wizard
JohanNL schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 15:16:
[...]

22 juli is de dag dat ik het voor het laatst heb gekregen, voor de transacties daarna niet meer
Vreemd inderdaad, gebruik zelf ook Curve
Inderdaad hier ook vanaf 23 juli gestopt. Report an issue werkt niet voor specifiek deze transacties......

Curve wordt formeel ook niet ondersteund door Cro, meer mensen hebben al langer issues:
https://www.reddit.com/r/...rsmhd/cashback_cryptocom/

En ik zie ik nu dus sinds woensdag CRV* ipv Crv* voor mijn transacties staan en precies die transacties krijg ik geen cashback meer op...

https://www.reddit.com/r/...back_witch_my_curve_card/

Zojuist bij zelfde merchant zelfde uitgave gedaan zonder Curve en nu wel direct Cro cashback ontvangen.

Je ziet nu in het Visa overzicht ook (weer) merchant type en merchant location staan. Net als bij de eerder Crv* betalingen. Bij de CRV* betalingen mist dit....Kortom: Curve wordt steeds verder uitgekleed (geen gratis atm pinnen meer, anti embarrassment werkt zelden meer goed, gbit idem, etc).

[ Voor 20% gewijzigd door HAWK Wizard op 26-07-2025 19:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:43:
[...]

Gezien de supply toename van alle CRO (20 naar 100 miljard) van de credit card uitgaven, en het team zal ook CRO verkopen om de marketingkosten te kunnen betalen, moet je geluk hebben als CRO tussen de 5 en 10 cent kan hoveren. Elke cent hoger is wishful thinking. Oftewel dit is een mooie pump om wat CRO in te wisselen voor BTC.
En toen was CRO 14 cent _O-

Opvallende stijging. Niet verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
HAWK Wizard schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 19:10:
[...]

Inderdaad hier ook vanaf 23 juli gestopt. Report an issue werkt niet voor specifiek deze transacties......

Curve wordt formeel ook niet ondersteund door Cro, meer mensen hebben al langer issues:
https://www.reddit.com/r/...rsmhd/cashback_cryptocom/

En ik zie ik nu dus sinds woensdag CRV* ipv Crv* voor mijn transacties staan en precies die transacties krijg ik geen cashback meer op...

https://www.reddit.com/r/...back_witch_my_curve_card/

Zojuist bij zelfde merchant zelfde uitgave gedaan zonder Curve en nu wel direct Cro cashback ontvangen.

Je ziet nu in het Visa overzicht ook (weer) merchant type en merchant location staan. Net als bij de eerder Crv* betalingen. Bij de CRV* betalingen mist dit....Kortom: Curve wordt steeds verder uitgekleed (geen gratis atm pinnen meer, anti embarrassment werkt zelden meer goed, gbit idem, etc).
Ik gebruik(te) zelf Curve omdat ik deze makkelijk aan Apple pay kon koppelen, maar als je nu dan geen cashback meer krijgt heeft het geen zin meer natuurlijk.
Zover ik kan zien zou Apple pay nu inmiddels wel direct moeten werken met de Crypto.com Visa kaart, dat dan maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Heeft het niet te maken met het feit dat je je maandelijkse cashback al opgemaakt hebt?

Bij mij is het overigens ook de 21 ste gestopt

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:31
Ik heb ook al tijden problemen met Curve, heb het toevallig dit weekend maar opgezegd. Helemaal klaar met het continue moeten switchen van kaarten omdat de transactie weer geweigerd werd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
Wii4all schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:33:
Heeft het niet te maken met het feit dat je je maandelijkse cashback al opgemaakt hebt?

Dat zou ook kunnen, maar niet in mijn geval.

Ik zie het ' probleem ' ook al, het is niet enkel dat er nu ' CRV ' ipv ' Crv ' staat, maar het logo wat ernaast staat refereert naar een geldopname.
Crypto.com denkt dus dat het een geldopname transactie is en daarvoor geven ze natuurlijk geen cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
JohanNL schreef op zondag 27 juli 2025 @ 22:33:
[...]

Ik zie het ' probleem ' ook al, het is niet enkel dat er nu ' CRV ' ipv ' Crv ' staat, maar het logo wat ernaast staat refereert naar een geldopname.
Crypto.com denkt dus dat het een geldopname transactie is en daarvoor geven ze natuurlijk geen cashback.
Ik zag op reddit ook een post, hierover, wel vreemd dat het ineens is omgevallen dan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4rkn4pst3r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:10
Ik gebruikte Curve card voor garmin pay. Helaas ondersteund crypto.com deze nog steeds niet :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 28 juli 2025 @ 08:36:
[...]

Ik zag op reddit ook een post, hierover, wel vreemd dat het ineens is omgevallen dan.
ik zit zelf inmiddels aan mijn max bedrag per maand ik kan dus pas de eerste weer kijken.
Ik had afgelopen weekend verschillende aankopen waarvan een aantal zonder curve. Ik heb hierover geen cashback gehad.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:30
JohanNL schreef op zondag 27 juli 2025 @ 22:33:
[...]

Goed gezien, het viel mij ook al op dat ik sinds kort geen cashback meer kreeg. En precies vanaf die datum zijn mijn curve transacties voorzien van ATM icoon. Dacht eerst nog even dat het misschien aan mijn Google Wallet lag, maar ook transacties met de fysieke Curve card worden voorzien van ATM icoon, en geen cashback.

Balen...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

pimsaint schreef op maandag 28 juli 2025 @ 13:46:
[...]

Goed gezien, het viel mij ook al op dat ik sinds kort geen cashback meer kreeg. En precies vanaf die datum zijn mijn curve transacties voorzien van ATM icoon. Dacht eerst nog even dat het misschien aan mijn Google Wallet lag, maar ook transacties met de fysieke Curve card worden voorzien van ATM icoon, en geen cashback.

Balen...
Wat gek. Ik heb er geen last van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z6CfmsDJO93aXRB_hkf3HbNwNdM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m2KYSPqlfIvRQnOmEIbFl1W0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
knakworst schreef op maandag 28 juli 2025 @ 16:21:
[...]

Wat gek. Ik heb er geen last van.

[Afbeelding]
In Curve zelf staat het goed, maar in de Crypto.com app niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
JohanNL schreef op maandag 28 juli 2025 @ 17:51:
[...]

Wat is de mcc code? Kun je dat zien in de cdc app/website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JohanNL schreef op maandag 28 juli 2025 @ 17:51:
[...]

Heb een kleine lunch transactie teruggeboekt, geen cashback, en atm logo in CDC. Waardeloos. MCC staat gewoon goed Curve herkent als kantine.

Als CDC besloten heeft over Curve geen cashback meer te verlenen, prima, maar communiceer dat dan ook.

Gebruikt trouwens icm google pay. Zal ook eens curve card fysiek gebruiken morgen.

[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 29-07-2025 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 13:12:
[...]

Heb een kleine lunch transactie teruggeboekt, geen cashback, en atm logo in CDC. Waardeloos. MCC staat gewoon goed Curve herkent als kantine.

Als CDC besloten heeft over Curve geen cashback meer te verlenen, prima, maar communiceer dat dan ook.

Gebruikt trouwens icm google pay. Zal ook eens curve card fysiek gebruiken morgen.
Dit was bij Naga ook het geval, via curve geen cashback

ben trouwens met Naga gestopt, heb nu alleen cdc en ByBit

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Wii4all schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:33:

Heb zelf geen maximum. En zoals geschreven dus zonder Curve nogmaals direct met VISA betaald (bij zelfde merchante, zelfde bedrag), toen wel netjes CRO cashback.

Die (gratis) Curve geeft steeds meer issues, geen betrouwbare anti embarassement en GBIT meer, geen gratis ATM pinnen meer (was 300 euro per dag of zo), hoge weekend toeslagen bij wisselkoersen, etc.

Was ooit zinvol om CRO VISA in Apple/Google Pay te krijgen, dat werkt nu al lange tijd ook zonder Curve, dus jammer maar helaas........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
JohanNL schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:56:
[...]

Ik gebruik(te) zelf Curve omdat ik deze makkelijk aan Apple pay kon koppelen, maar als je nu dan geen cashback meer krijgt heeft het geen zin meer natuurlijk.
Zover ik kan zien zou Apple pay nu inmiddels wel direct moeten werken met de Crypto.com Visa kaart, dat dan maar proberen.
Precies, dat was voor mij paar jaar geleden ook DE reden om Curve te gebruiken, is dus niet meer nodig. CRO VISA werkt zowel in Apple als Google Pay gewoon direct. Dan ook geen discussie over merchant type en dus cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Apart dat ook nu net vandaag er extra KYC popup kwam: circa 5 vragen over herkomst funds, etc......als je dat niet invult, loop je kans op kaart blokkade, dus maar gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
HAWK Wizard schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 17:16:
[...]

Heb zelf geen maximum. En zoals geschreven dus zonder Curve nogmaals direct met VISA betaald (bij zelfde merchante, zelfde bedrag), toen wel netjes CRO cashback.

Die (gratis) Curve geeft steeds meer issues, geen betrouwbare anti embarassement en GBIT meer, geen gratis ATM pinnen meer (was 300 euro per dag of zo), hoge weekend toeslagen bij wisselkoersen, etc.

Was ooit zinvol om CRO VISA in Apple/Google Pay te krijgen, dat werkt nu al lange tijd ook zonder Curve, dus jammer maar helaas........
Ik ga curve er ook maar uitgooien.
Dan maar wat langer klooien mocht een betaling er ooit niet direct doorgaan.
Heb zelf eigenlijk nog nooit last gehad dat GBIT niet lukte. Pas nog met een redelijk groot bedrag gedaan.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
Domino schreef op maandag 28 juli 2025 @ 20:05:
[...]

Wat is de mcc code? Kun je dat zien in de cdc app/website?
Ik zou zo niet weten waar ik dat kan zien.
Maar of het nou een supermarkt, een bakker of een ander type winkel is, hij zet overal dat ATM logo er nu bij als je via Curve afrekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
JohanNL schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 17:27:
[...]

Ik zou zo niet weten waar ik dat kan zien.
Maar of het nou een supermarkt, een bakker of een ander type winkel is, hij zet overal dat ATM logo er nu bij als je via Curve afrekent.
De reden dat ik het vraag: curve kan de mcc aanpassen.
Dan wijzigt deze, als ik het goed herinner, in een 8xxx nummer.

Dat zijn ‘financial institutions’ en kan cdc het ziet als fiat transfer/withdrawal. Dat kan dan ook de reden zijn dat er geen cashback meer wordt toegekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:33
Curve aan Trade republic gekoppeld en die zegt: Not eligible for cashback (transfer/account funding). Ligt idd aan Curve en bovenstaande lijkt idd van toepassing.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Het klopt idd 2 betalingen zonder curve gelijk cashback. Twee betalingen met curve en geen cashback..jammer hoor

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13:45
Oef ik heb heel wat cashback gemist in de laatste twee weken van juli. Sowieso € 35+. Terwijl de koers ook nog eens flink steeg. Blijkt het direct via de Cro kaart gewoon te werken. Had hier eerder moeten kijken. Nu dubbel pech!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 14:21

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Als het goed is dan is CRV weer herkenbaar voor de cashback bij CRO, hier werkt het weer zoals het zou moeten.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
tymiek schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:49:
Als het goed is dan is CRV weer herkenbaar voor de cashback bij CRO, hier werkt het weer zoals het zou moeten.
huh wat? CRV terugkrijgen als cashback ipv CRO?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:15

Nogne

>.<

Kol Nedra schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:27:
[...]

huh wat? CRV terugkrijgen als cashback ipv CRO?
Nee de CRV tag word nu correct herkend waardoor je weer cashback krijgt als je de Curve kaart gebruikt. Cashback is altijd in CRO.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Nogne schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:38:
[...]

Nee de CRV tag word nu correct herkend waardoor je weer cashback krijgt als je de Curve kaart gebruikt. Cashback is altijd in CRO.
oh haha ik dacht aan de CRV token :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Dat zou mooi zijn, vanavond maar weer eens even proberen dan. Is dit ergens aangekondigd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:17

DvE

ORA-00000

pimsaint schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:08:
Dat zou mooi zijn, vanavond maar weer eens even proberen dan. Is dit ergens aangekondigd?
En dan nog, nu Crypto.com z'n eigen apple pay/google wallet card heeft, tenzij je perse wilt switchen met je payments via curve, is dit totaal overbodig geworden.
Alleen maar weer een tussenpersoon die weet wat je koopgewoontes zijn.
(vanuit perspectief van een gratis gebruiker)

[ Voor 5% gewijzigd door DvE op 07-08-2025 13:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 14:21

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Kol Nedra schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:40:
[...]

oh haha ik dacht aan de CRV token :+
Ja, de reden voor het niet herkennen leek te komen door verandering in de naam van Crv naar CRV dus dacht ik eerst ook aan een token. Het vreemde is wel dat het icoontje bij de betaling nog steeds hetzelfde is (geldautomaat ipv een tas) maar de cashback wel weer werkt.

Het icoon is wel juist als ik direct met de CRO kaart betaal maar zolang de cashback blijft werken nu vind ik het best.
pimsaint schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:08:
Ik zag het op Reddit staan https://www.reddit.com/r/...the_curve_cashback_issue/

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
DvE schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:29:
[...]

En dan nog, nu Crypto.com z'n eigen apple pay/google wallet card heeft, tenzij je perse wilt switchen met je payments via curve, is dit totaal overbodig geworden.
Alleen maar weer een tussenpersoon die weet wat je koopgewoontes zijn.
(vanuit perspectief van een gratis gebruiker)
Voor de meeste hier zal dat inderdaad wel kloppen. Maar ikzelf ben het grootste deel van de tijd in een niet-euro land waar ze nog steeds niet overal NFC-terminals hebben voor Google/Apple Wallet.

Na het stoppen van de cashback ben ik deze week maar weer eens met die lompe metalen kaart op pad gegaan, en schrok mij een hoedje van de wisselkoers die CDC hanteert.

Ik betaal 5,99 per maand voor Curve, maar dat haal ik er makkelijk uit dankzij Curve Cashback (1% op FX) en de betere wisselkoers, zeker in het weekend. Daarnaast gebruik ik “go back in time” nog best regelmatig.

Snap dat ik hierin een beetje een uitzondering ben, maar voor mij loont het dus nog steeds wel...

Blij dat het weer (even?) terug is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

pimsaint schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:46:
[...]

Voor de meeste hier zal dat inderdaad wel kloppen. Maar ikzelf ben het grootste deel van de tijd in een niet-euro land waar ze nog steeds niet overal NFC-terminals hebben voor Google/Apple Wallet.

Na het stoppen van de cashback ben ik deze week maar weer eens met die lompe metalen kaart op pad gegaan, en schrok mij een hoedje van de wisselkoers die CDC hanteert.

Ik betaal 5,99 per maand voor Curve, maar dat haal ik er makkelijk uit dankzij Curve Cashback (1% op FX) en de betere wisselkoers, zeker in het weekend. Daarnaast gebruik ik “go back in time” nog best regelmatig.

Snap dat ik hierin een beetje een uitzondering ben, maar voor mij loont het dus nog steeds wel...

Nee hoor, ik blijf ook curve gebruiken, 1 a 2 keer per jaar op vakantie kosten eruit, ATM is ook paar honderd euro per maand zonder kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
tymiek schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:49:
Staat nog steeds dat ATM logo bij, maar de cashback werkte zojuist weer inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Ik heb het opgezegd, maar ook omdat GBIT vaker fout ging dan goed de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Blik1984 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:56:
Ik heb het opgezegd, maar ook omdat GBIT vaker fout ging dan goed de laatste tijd.
Wat ging er fout aan GBIT dan? Refunds op de initiële kaart die niet werkten oid?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
blu-fox schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 22:40:
[...]

Wat ging er fout aan GBIT dan? Refunds op de initiële kaart die niet werkten oid?
Als mijn CDC leeg was, en hij naar ING overging, stond in de app de ING transactie altijd als declined en kon ik die niet terugboeken naar CDC.

Ook werkte de no embarassement functie regelmatig niet. Maar werd het vervolgens wel afgeschreven van mijn creditcard. Vervolgens moet je dan weer 30 dagen wachten om geld terug te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
pimsaint schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:46:
[...]

CRO Visa werkt toch al tijdje wel goed in Google en Apple Pay? Bij mij wel in ieder geval, ook contactloos dus.

Wisselkoers van mijn CRO Visa in bv CH is tegen dezelfde rate als Curve, en de (gratis) Curve is zelfs duurder in het weekend.

Met de CRO Visa kan ik Euro 800 per maand gratis pinnen bij ATM , bij de (gratis) Curve kost dat 2%, etc.

Kortom: heb die Curve niet meer nodig en levert geen enkel voordeel (meer) op. En om nu meer dan 70 euro per jaar te betalen om zelfde voordelen te hebben als die de CRO Visa kaart al heeft....?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

HAWK Wizard schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:26:
[...]

Wisselkoers van mijn CRO Visa in bv CH is tegen dezelfde rate als Curve, en de (gratis) Curve is zelfs duurder in het weekend.
Dat is opvallend. Non-EU zou 2% opslag moeten zijn bij CDC, 0% bij Curve.

https://help.crypto.com/e...ential-address-users-only

Blijkbaar is CDC de opslag vergeten bij Zwitserland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:33
Hmm wanneer je unstaked kan je pas na 36 dagen je CRO verkopen tegenwoordig zie ik?

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

pjonk schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 10:48:
Hmm wanneer je unstaked kan je pas na 36 dagen je CRO verkopen tegenwoordig zie ik?
Ja en de maandelijkse interest wordt nu ook aan de stake toegevoegd, volgens mij was dat vroeger ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
knakworst schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 11:23:
[...]

Ja en de maandelijkse interest wordt nu ook aan de stake toegevoegd, volgens mij was dat vroeger ook niet.
Klopt, maar dat is al een behoorlijk lange tijd.
Ik had het ook liever anders gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

CRO boven de 20 cent.

https://www.stocktitan.ne...rategic-1rwhqlkh3zme.html

Trump media 'koopt' CRO, en Crypto.com koopt Trump media aandelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
https://mcga.com/news/tru...ro-digital-asset-treasury

Goed nieuws inderdaad.

Cro app laat altijd waarde tegen aanschaf prijs zie , verkoop prijs ligt altijd flink stuk lager, maar goed, het gaat lekker omhoog zo. De vrienden van Trump zullen ook wel weer lekker op tijd ingekocht hebben....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
HAWK Wizard schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 15:48:
Cro app laat altijd waarde tegen aanschaf prijs zie , verkoop prijs ligt altijd flink stuk lager, maar goed, het gaat lekker omhoog zo.
Je moet ook zeker niet via de app verkopen, daar wordt een mega fee en spread gebruikt. Beter verkoop je via de exchange.

[ Voor 20% gewijzigd door _superboer_ op 26-08-2025 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 22:27
_superboer_ schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:35:
[...]

Je moet ook zeker niet via de app verkopen, daar wordt een mega fee en spread gebruikt. Beter verkoop je via de exchange.
Dit, of anders je crypto naar de CdC Onchain DeFi wallet overhevelen en daar via een DEX of aggregator naar iets anders verhandelen, is meestal ook goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:48

Louw Post

Cerenas

_superboer_ schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:35:
[...]

Dan via de exchange naar USDT (of een andere stable coin?) en dan in de Crypto.com naar FIAT?

Zit alvast een beetje voor te bereiden om uit te stappen als ik eindelijk weer eens winst heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Louw Post schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:08:
[...]

Dan via de exchange naar USDT (of een andere stable coin?) en dan in de Crypto.com naar FIAT?

Zit alvast een beetje voor te bereiden om uit te stappen als ik eindelijk weer eens winst heb.
Er is ook CRO/EUR als je fiat wilt. Een sepa opname kost 1 euro bij CDC dus dat is redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:17:
[...]

Er is ook CRO/EUR als je fiat wilt. Een sepa opname kost 1 euro bij CDC dus dat is redelijk.
Das toch enkel in de app, niet op de exchange? Daar heb je volgens mij enkel CRO/USD en CRO/USDT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Xqlus1ve schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:31:
[...]

Das toch enkel in de app, niet op de exchange? Daar heb je volgens mij enkel CRO/USD en CRO/USDT.
Ik ken de EUR tab in de exchange dus ik kom het niet geloven. Gecheckt en je hebt gelijk. Wel bonk en doge met EUR, maar niet hun eigen CRO. Weer een reden bijgekomen waarom ik een hekel heb aan crypto.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:49
Ik heb allang een forse stake vanwege de kaart, maar als het nog een 10-20% stijgt wil ik uitstappen. Klopt dat je een tijdje moet wachten na een unstake tegenwoordig?

Mijn cashback verkoop ik normaliter gewoon via de app, maar met grotere bedragen is 3%-5% of wat het ook is op de spread laten liggen zonde. Aan de andere kant wil ik het niet te ingewikkeld maken en heb ik nergens anders een account voor dit soort zaken. Ik zou het geld wel gewoon naar mijn bank willen overmaken, geen andere crypto oid ervan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Gongbao schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:05:
Ik heb allang een forse stake vanwege de kaart, maar als het nog een 10-20% stijgt wil ik uitstappen. Klopt dat je een tijdje moet wachten na een unstake tegenwoordig?

Mijn cashback verkoop ik normaliter gewoon via de app, maar met grotere bedragen is 3%-5% of wat het ook is op de spread laten liggen zonde. Aan de andere kant wil ik het niet te ingewikkeld maken en heb ik nergens anders een account voor dit soort zaken. Ik zou het geld wel gewoon naar mijn bank willen overmaken, geen andere crypto oid ervan kopen.
Volgens mij is sinds 15 Januari 2024, voor iedereen die de voorwaarden geaccepteerd heeft, de 'unbonding time' voor visa card stakes, 36 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Gaat lekker nu: alweer boven de 22,5 eurocent.

Inderdaad goed om te weten hoe je, bv via CRO Exchange app, relatief goedkoop kan verkopen en er dan Euro's van kan maken (geen andere crypto)..........kan dat alleen via de CRO App?

De BunQ app support tegenwoordig ook crypto en zowaar ook CRO, daar helaas nog geen transfers naar buiten of binnen mogelijk, anders was dat een goede route!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

HAWK Wizard schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 16:36:
Gaat lekker nu: alweer boven de 22,5 eurocent.

Inderdaad goed om te weten hoe je, bv via CRO Exchange app, relatief goedkoop kan verkopen en er dan Euro's van kan maken (geen andere crypto)..........kan dat alleen via de CRO App?

De BunQ app support tegenwoordig ook crypto en zowaar ook CRO, daar helaas nog geen transfers naar buiten of binnen mogelijk, anders was dat een goede route!
25 eurocent :o

Handelen kan ook in coinbase advanced en bitvavo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Cro Exchange is ook niet slecht, maar vooral niet de reguliere app gebruiken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mijn CRO stack + cashback, ten opzichte van de 3500 euro die ik erin heb gestopt, staat nu op winst _/-\o_

Duurt ruim 4 jaar maar dan heb je ook wat. De grote vraag is, gaat het ooit nog meer opleveren dan btc had gedaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
knakworst schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 19:49:
Mijn CRO stack + cashback, ten opzichte van de 3500 euro die ik erin heb gestopt, staat nu op winst _/-\o_

Duurt ruim 4 jaar maar dan heb je ook wat. De grote vraag is, gaat het ooit nog meer opleveren dan btc had gedaan?
Haha ik ook eindelijk. Ingestapt voor € 3500 Jade op een koers van € 0,47 en 3,5 jaar in het rood gestaan. Na cashback sparen en de stijging deze week eindelijk groen. Morgen komt mijn cashback staking van de DeFi app vrij. Ik denk dat ik ga dumpen zodat ik Cro iig nooit meer rood zie staan in Delta. De kaart staking stack laat ik wel gewoon staan denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door AlterBridge op 27-08-2025 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:44
We hebben nu een compleet nieuwe situatie met Trump die een belang in Cronos heeft. Mijn plan was verkopen net onder de ath. Maar dit kan zo nog wel even doorstijgen….

[ Voor 7% gewijzigd door BektLekker op 28-08-2025 08:27 ]

• HAWK Wizard
Nu alweer boven de 30 eurocent....

Wil eigenlijk geen nieuwe accounts aanmaken ergens en al die irritante kyc weer door....

Maar goed, naar Cro exchange en daar verkopen gaat doet, dan zijn het $, als je Nederlandse $ rekening hebt kan het direct daar naar toe, maar bv bij BunQ is dat een GB rekening....dat werkt dan helaas weer niet. Dan die $ weer als usdc terug naar de Cro app en daar die omzetten naar fiat Euro. Netto hou je dan wat meer over dan het via de Cro app only doen. O ja, als je het dan naar Nederlandse IBAN stuurt, gaat er nog 1 euro per transactie af, dat is te overzien. Je kan het ook op je visa storten en op die manier uitgeven.

• Domino
  • Nu online
BektLekker schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 08:27:
We hebben nu een compleet nieuwe situatie met Trump die een belang in Cronos heeft. Mijn plan was verkopen net onder de ath. Maar dit kan zo nog wel even doorstijgen….
Trump zijn belang is puur financieel gewin, dit kan net zo hard weer in elkaar donderen. Zorg dat je niet (opnieuw) bagholder wordt.

• AlterBridge
Het kost 70 Cro om mijn stack naar Bitvavo over te maken. Ik weet ook niet of het handiger is om gewoon in de app te verkopen…

• knakworst

knakworst

Get more sats!

AlterBridge schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:41:
Het kost 70 Cro om mijn stack naar Bitvavo over te maken. Ik weet ook niet of het handiger is om gewoon in de app te verkopen…
Waarom niet cdc exchange? Zelfde login als app. Transfer naar exchange is gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

HAWK Wizard schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:09:
Nu alweer boven de 30 eurocent....

Wil eigenlijk geen nieuwe accounts aanmaken ergens en al die irritante kyc weer door....

Maar goed, naar Cro exchange en daar verkopen gaat doet, dan zijn het $, als je Nederlandse $ rekening hebt kan het direct daar naar toe, maar bv bij BunQ is dat een GB rekening....dat werkt dan helaas weer niet. Dan die $ weer als usdc terug naar de Cro app en daar die omzetten naar fiat Euro. Netto hou je dan wat meer over dan het via de Cro app only doen. O ja, als je het dan naar Nederlandse IBAN stuurt, gaat er nog 1 euro per transactie af, dat is te overzien. Je kan het ook op je visa storten en op die manier uitgeven.
Je kan op de CDC Exchange direct verkopen naar USDT, USDT kun je als het goed is direct verkopen in de CDC hoofd app. Scheelt dan weer 1 swap als ik je goed begrijp.

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:46
Louw Post schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:52:
[...]

Je kan op de CDC Exchange direct verkopen naar USDT, USDT kun je als het goed is direct verkopen in de CDC hoofd app. Scheelt dan weer 1 swap als ik je goed begrijp.
Hoe kan ik USDT verkopen voor euro's? Ik heb via de exchage CRO omgezet naar USDT, maar wil het nu in de app naar euro's omzetten.....

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

ruud2all schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 15:54:
[...]

Hoe kan ik USDT verkopen voor euro's? Ik heb via de exchage CRO omgezet naar USDT, maar wil het nu in de app naar euro's omzetten.....
Dit zijn de enigste pairs voor EUR:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xwUyJu7Xtn9J7skiKWwptaAvElE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nl6x9dZabKf1BtXIzUyLAzax.png?f=fotoalbum_large

Maar volgens mij kan enkel crypto tussen de app en exchange app verstuurd worden. Misschien iemand anders die nog tips heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Xqlus1ve schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:02:
[...]

Dit zijn de enigste pairs voor EUR:

[Afbeelding]

Maar volgens mij kan enkel crypto tussen de app en exchange app verstuurd worden. Misschien iemand anders die nog tips heeft.
Dat is een screenshot van de Exchange app toch? Vanuit het verleden weet ik dat je in de CDC Exchange je crypto omzet naar USDT. USDT vervolgens verstuurd naar de hoofd Crypto.com app en in die app kun je USDT verkopen voor euros.

Maar ik heb zojuist even gecheckt en de laatste keer dat ik in de hoofd CDC app USDT verkocht heb voor euros is 4 jaar geleden en ik heb momenteel geen USDT om het uit te proberen.

Edit: een andere tip die ik zojuist op Reddit tegenkwam is:
CRO->BTC->Eur

BTC/EUR is wel beschikbaar op de Exchange.

[ Voor 6% gewijzigd door Louw Post op 28-08-2025 16:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Dank voor alle suggesties.

De Reddit route: CRO (app) ==gratis==> CRO (exchange) ==x% spread==> BTC (exchange) ==y% spread==> Euro (exchange) ==gratis?==> Fiat/IBAN euro zou moeten kunnen, ga ik testen.

Wat ik al wel getest heb en werkt is: CRO (app) ==gratis==> CRO (exchange) ==x% spread==> USDc (exchange) ==gratis==> USDc (app) ==z% spread==> Euro (app) ==1 euro==> Fiat/IBAN

Heb nog niet precies uitgezocht wat die spread % zijn (x, y en z) maar mogelijk weet iemand dat uit zijn hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

HAWK Wizard schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 08:47:

De Reddit route: CRO (app) ==gratis==> CRO (exchange) ==x% spread==> BTC (exchange) ==y% spread==> Euro (exchange) ==gratis?==> Fiat/IBAN euro zou moeten kunnen, ga ik testen.

Wat ik al wel getest heb en werkt is: CRO (app) ==gratis==> CRO (exchange) ==x% spread==> USDc (exchange) ==gratis==> USDc (app) ==z% spread==> Euro (app) ==1 euro==> Fiat/IBAN

Heb nog niet precies uitgezocht wat die spread % zijn (x, y en z) maar mogelijk weet iemand dat uit zijn hoofd?
In de app kleine flufjes cro --> btc gedaan, nagerekend, daar wel 4% spread meegemaakt. Op USDC naar euro zal het een stuk minder zijn maar reken het eens naar door de euro dollar koers ernaast te houden. Waarschijnlijk schrik je en doe je het nooit meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-09 22:37
knakworst schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:23:
[...]

In de app kleine flufjes cro --> btc gedaan, nagerekend, daar wel 4% spread meegemaakt. Op USDC naar euro zal het een stuk minder zijn maar reken het eens naar door de euro dollar koers ernaast te houden. Waarschijnlijk schrik je en doe je het nooit meer.
Ja ik heb het een tijd geleden ook wel eens naast elkaar gedaan, volgens mij zijn de absolute bedragen niet zo verschillend (relatief ook niet, maar ligt een beetje aan om welke bedragen het gaat :+ ) Met de volatiliteit en de euro-dollar, vraag ik het me af of het de moeite waard is. Ik verkoop zelf gewoon plukjes in de app, direct voor euro's. Of je nu 100% winst hebt of 90% winst, maakt voor de bedragen waar ik zelf in handel niet zoveel uit. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Ben wel benieuwd of jullie al aan het verkopen zijn? Zit nu zo'n 5/6 jaar in CRO denk ik en met een GAK van 17ct heb ik nu wel eindelijk weer winst. (Al heb ik ook een hoop gratis CRO verdiend met de goede cashbacks van de kaarten destijds en staking in de wallet.)

Die samenwerking met Trump Media gaf een mooie boost, maar zit nog sterk te twijfelen om de rest van de crypto bull-run af te wachten.

Of gewoon een deel omzetten in BTC natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-09 22:37
Louw Post schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:57:
Ben wel benieuwd of jullie al aan het verkopen zijn? Zit nu zo'n 5/6 jaar in CRO denk ik en met een GAK van 17ct heb ik nu wel eindelijk weer winst. (Al heb ik ook een hoop gratis CRO verdiend met de goede cashbacks van de kaarten destijds en staking in de wallet.)

Die samenwerking met Trump Media gaf een mooie boost, maar zit nog sterk te twijfelen om de rest van de crypto bull-run af te wachten.

Of gewoon een deel omzetten in BTC natuurlijk.
Persoonlijk, Ja. Ik had dezelfde gedachte als jij de vorige bull en heb toen CRO van 0,86? naar 0,06 zien gaan. Ik verkoop nu per 10 cent waarde stijging ongeveer 5% van mijn CRO pf en hoop uiteindelijk alles te kunnen verkopen. Ik heb nu nog de oude Indigo kaart. De voorwaarden en cashback hiervan zijn inmiddels niet heel erg goed meer. Ik ga niet alles weer vastzetten voor een nieuwe Indigo (met het risico dat ze later de voorwaarden weer gaan verslechteren). Wellicht een nieuwe Ruby ergens in de bear, dat is redelijk snel terug te verdienen.

Mijn huidige cashbackknaller is de Bybit kaart (daar hoef je geen token voor vast te leggen) en heeft betere cashback dan bijvoorbeeld een nieuwe Indigo kaart (afhanklijk van je uitgaven).

Het is natuurlijk enorm speculeren, maar gevoelsmatig duurt het einde van de bull niet zo lang meer, ik vraag me persoonlijk af of er nog een echt altseson komt. Mijn plan is hoe dan ook om alleen met een HODL stack BTC de bear in te gaan. Een nieuwe CRO (Ruby) kaart vraagt ook relatief weinig inverstering wat dat betreft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 08:47:

Heb nog een andere variant geprobeerd:

CRO (app) ==gratis==> CRO (exchange) ==x% spread==> USDc (exchange) ==conversion tegen y% spread/wisselkoers? ==> Euro (exchange) ==gratis==> Fiat/IBAN euro

Je kunt in de de CRO Exchange app nl USDc direct naar Euro converteren, dat scheelt je spread van CRO naar BTC en spread PLUS fee van BTC naar Euro, in plaats daarvan dus spread van CRO naar USDc en spread van USDc naar Euro (maar daar heb ik geen fees op, je kunt nl 1 coin instellen voor no fee, dat is bij mij CRO).

Vraag is even of die wisselkoers USDc/Euro in de exchange gunstig(er) is (dan in de CRO app) en of het gunstiger is dan de spread+fees als je het via BTC doet.

UPDATE: al gevonden, in de app is het idd 2-4% spread, via Exchange <0,5%, ook die wisselkoers US$/EUR lijkt niet veel slechter dan elders op de markt, dus die route lijkt dan toch het handigste als je tenminste naar Euros wilt. Als je naar BTC wilt om daar mogelijk upside te krijgen, moet je uiteraard dat doen.

[ Voor 19% gewijzigd door HAWK Wizard op 30-08-2025 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Niet online
Waarom niet gewoon CRO naar Bitvavo sturen en daar omzet via het CRO/EUR paar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
_superboer_ schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:34:
Waarom niet gewoon CRO naar Bitvavo sturen en daar omzet via het CRO/EUR paar?
Ga je dan niet een heel KYC procedure tegemoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Niet online
JohanNL schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:53:
[...]

Ga je dan niet een heel KYC procedure tegemoet?
Als je daar nog geen account hebt wel ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
_superboer_ schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:47:
[...]

Als je daar nog geen account hebt wel ja.
Ik bedoel ook dat je crypto van een externe wallet naar hun platform verstuurd en daarna wilt opnemen naar je bankrekening, kans is toch groot dat je dan eerst weer allemaal dingen moet aantonen.
Dan zodra op je bankrekening opnieuw.
Maargoed ja je moet er wat voor over hebben wat kosten te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
Ik kan mijn stake niet unlocken al een paar dagen, lijkt een account specifieke bug en support moet het ook escaleren. Nog langer dan 36 dagen wachten.

Echt te gek voor woorden dat een miljardenbedrijf dit in twee dagen niet opgelost krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Crypto.com heeft de tiering veranderd.

https://crypto.com/en/levelup

Nu ook mogelijk met abonnement ipv lock-up.

Fijn is dat de FX rates verdwenen zijn als je op level up zit. Potentieel maakt dat Curve overbodig.

https://help.crypto.com/e...ential-address-users-only

Voor de rest is er eigenlijk niet veel veranderd.

[ Voor 58% gewijzigd door knakworst op 02-09-2025 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Monthly spending cap voor CRO Rewards (Plus / Previously Ruby) is naar beneden gegaan?
Was eerst 2500,- nu nog maar 1250,-?
Alleen % gaat van 1 naar 2%?

[ Voor 13% gewijzigd door DvE op 02-09-2025 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

DvE schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:33:
[...]

Monthly spending cap voor CRO Rewards (Plus / Previously Ruby) is naar beneden gegaan?
Was eerst 2500,- nu nog maar 1250,-?
Maar Ruby is 2%. Dus wel 25 dollar maximaal. Als je geen level up had gedaan was het voorheen 1%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

knakworst schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:34:
[...]

Maar Ruby is 2%. Dus wel 25 dollar maximaal. Als je geen level up had gedaan was het voorheen 1%.
Ik zag het net ja.... :)
Scheelt weer, kan ik de rest van de maand weer een andere kaart uitkiezen als ik over de 1250 ga....
Wel makkelijker te maximaliseren dan nu.

[ Voor 22% gewijzigd door DvE op 02-09-2025 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

DvE schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:35:
[...]

Ik zag het net ja.... :)
Scheelt weer, kan ik de rest van de maand weer een andere kaart uitkiezen als ik over de 1250 ga....
Wel makkelijker te maximaliseren dan nu.
Ja toch nog een voordeeltje van die toename naar 100 miljard tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
Unstaken is gelukt.

Het levelup programma snap ik niet goed, de links lijken (nog) niet te werken. Ik vind alleen de cashback interessant, als ik naar Pro zou gaan is die 3% - ik zie echter nergens of daar een cap op zit of kijk ik eroverheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Niet online
Gongbao schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 21:00:
Unstaken is gelukt.

Het levelup programma snap ik niet goed, de links lijken (nog) niet te werken. Ik vind alleen de cashback interessant, als ik naar Pro zou gaan is die 3% - ik zie echter nergens of daar een cap op zit of kijk ik eroverheen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vfe0sOtObDZcDgA5YZNlO5bn_KM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5HtIxbrfq5kz0gShDXucaMLV.jpg?f=fotoalbum_large

https://help.crypto.com/e...aid-card-rewards-benefits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 23:12
Ik ben automatisch overgezet naar Pro. Als ik het goed lees, zie ik de volgende veranderingen:

CARD:
Van 2% naar 3% cashback. Max spend is nog steeds 2500 euro, dus max cashback gaat van 50 naar 75 euro.
0% foreign exchange fees. Geen limiet? Geen idee wat dit voorheen was, ik gebruik het niet.
Spotify and Netflix rebates voor 6 maanden. Het is mij nog niet duidelijk of het ook voor bestaande klanten geld die automatisch geupgrade worden....

CRO Rewards:
Rewards op de card stake was 2%, dit gaat nu naar 3% en mogelijk een "boosted" 4% voor 1 jaar? De 4% zie ik wel in de Web App

https://crypto.com/eea/cards
You will be automatically upgraded to the new Level Up with no action required. This means you’ll continue enjoying your current benefits along with new ones, including zero trading fees and no FX fees on Card spending. For your Card spending rewards, you will still receive the boosted Year 1 rewards until the end of the reward period.
Airport lounge access:
4 bezoeken i.p.v. 2 bezoeken per jaar (volgens mij), voor mij is 1x al veel.

Zie ik dit goed? Al met al niet heel verkeerd, maar ik ben sceptisch. Zal niet de eerste keer zijn dat er een adertje onder het gras zit...

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Redbull4u schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 21:48:
Ik ben automatisch overgezet naar Pro. Als ik het goed lees, zie ik de volgende veranderingen:

CARD:

0% foreign exchange fees. Geen limiet? Geen idee wat dit voorheen was, ik gebruik het niet.

https://crypto.com/eea/cards

Airport lounge access:
4 bezoeken i.p.v. 2 bezoeken per jaar (volgens mij), voor mij is 1x al veel.
Nooit buiten EU geweest? Als je bv in de VS bent, betaal je de VISA rates ipv een opslag. Tikt wel aan. Tenzij je Curve met abonnement gebruikt.

Airport lounge was altijd al 4 (bij Jade/Indigo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 23:12
knakworst schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 22:19:
[...]

Nooit buiten EU geweest? Als je bv in de VS bent, betaal je de VISA rates ipv een opslag. Tikt wel aan. Tenzij je Curve met abonnement gebruikt.

Airport lounge was altijd al 4 (bij Jade/Indigo).
Afgelopen 4 jaar een keer een week in de US voor werk en twee weken in Tsjechië voor vakantie.

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
Ik vind het alleen nog wel onduidelijk wat er gebeurd met kaarthouders met een huidige stake. (Gelocked, maar al wel langer dan verplichte periode)

Percentage rebate naar 3% en cap naar 75$?? (Voor jade als voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Blabla13 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 23:32:
Ik vind het alleen nog wel onduidelijk wat er gebeurd met kaarthouders met een huidige stake. (Gelocked, maar al wel langer dan verplichte periode)

Percentage rebate naar 3% en cap naar 75$?? (Voor jade als voorbeeld)
Als ik het goed begrijp wel, je kan het nu al zien in de app als je in de app, bij card, op de groene pro knop drukt.

En ook:

https://www.reddit.com/r/cro/s/4qbTiFeIjF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Is het iemand al gelukt om die Priority Pass (lounge access) opnieuw te activeren?

In de app zie je een inviation code, copy, dan naar PP website, die code wordt geaccpeteerd, zonder error, maar daar stopt het proces. Met geen mogelijkheid dan verder in te loggen of te registreren, etc.

VISA card nummer opgeven werkt niet. Lidmaatschapnummer werkt ook niet meer, etc. De PP app doet het nog wel, maar die geeft aan dat het lidmaatschap is vervallen en je gegevens moet vernieuwen. Maar dat lukt dus niet, ook niet met die CRO activation code........

Iemand enig idee? Staat ook al support vraag uit, maar zit nog tegen een domme chatbot te praten....
Pagina: 1 ... 59 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).