Ik ben automatisch overgezet naar Pro. Als ik het goed lees, zie ik de volgende veranderingen:
CARD:
Van 2% naar 3% cashback. Max spend is nog steeds 2500 euro, dus max cashback gaat van 50 naar 75 euro.
0% foreign exchange fees. Geen limiet? Geen idee wat dit voorheen was, ik gebruik het niet.
Spotify and Netflix rebates voor 6 maanden. Het is mij nog niet duidelijk of het ook voor bestaande klanten geld die automatisch geupgrade worden....
CRO Rewards:
Rewards op de card stake was 2%, dit gaat nu naar 3% en mogelijk een "boosted" 4% voor 1 jaar? De 4% zie ik wel in de Web App
https://crypto.com/eea/cards You will be automatically upgraded to the new Level Up with no action required. This means you’ll continue enjoying your current benefits along with new ones, including zero trading fees and no FX fees on Card spending. For your Card spending rewards, you will still receive the boosted Year 1 rewards until the end of the reward period.
Airport lounge access:
4 bezoeken i.p.v. 2 bezoeken per jaar (volgens mij), voor mij is 1x al veel.
Zie ik dit goed? Al met al niet heel verkeerd, maar ik ben sceptisch. Zal niet de eerste keer zijn dat er een adertje onder het gras zit...