Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 59 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
knakworst schreef op woensdag 3 september 2025 @ 10:12:
[...]

Als ik het goed begrijp wel, je kan het nu al zien in de app als je in de app, bij card, op de groene pro knop drukt.

En ook:

https://www.reddit.com/r/cro/s/4qbTiFeIjF
Dit was mij gisteren ook opgevallen, dat ik opeens 3% kreeg.
Ben dan ook benieuwd of de 6 maanden spotify en netflix rebate van toepassing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:31
HAWK Wizard schreef op woensdag 3 september 2025 @ 16:46:
Is het iemand al gelukt om die Priority Pass (lounge access) opnieuw te activeren?

In de app zie je een inviation code, copy, dan naar PP website, die code wordt geaccpeteerd, zonder error, maar daar stopt het proces. Met geen mogelijkheid dan verder in te loggen of te registreren, etc.

VISA card nummer opgeven werkt niet. Lidmaatschapnummer werkt ook niet meer, etc. De PP app doet het nog wel, maar die geeft aan dat het lidmaatschap is vervallen en je gegevens moet vernieuwen. Maar dat lukt dus niet, ook niet met die CRO activation code........

Iemand enig idee? Staat ook al support vraag uit, maar zit nog tegen een domme chatbot te praten....
Oplossing gevonden: je komt op een vrijwel lege PP pagina, op je telefoon ziet het er nog kaler uit, maar hier moet je eerst je Residence (bv Netherlands) invullen, dan begint het registratie proces (leek in eerste instantie een veld waar je vliegvelden kon zoeken..........maar dat ligt mogelijk aan mij ;) ).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Is het iemand al gelukt om die Priority Pass (lounge access) opnieuw te activeren?
Nou daar worstelde ik ook mee vandaag.

Sowieso afgelopen week toen ik een lounge wilde bezoeken en m'n PP app ineens zei dat ik opnieuw moest 'inloggen'. Netjes 3 uur van te voren aanwezig op 't vliegveld -want ja, lounge op 't oog- maar vervolgens tot aan het boarden bezig geweest met dat 'opnieuw inloggen' van ze.

Goed om hier te lezen dat ze de boel achter de schermen weer eens hebben omgegooid, blijkbaar heeft dat ook effect op je priority pass. In de app naar je kaart -> op je plan (bijv. Pro) duwen -> lounge access. Daar staat dan weer een activatiecode en zoals je al schrijft werkt dat dan maar weer halfbak als je doorklikt naar de Priority Pass website in de built in browser.

Wat ik gedaan heb is de instructies op deze pagina gevolgd op m'n laptop:
- Via https://prioritypass.com/crypto een nieuw account aangemaakt
- Activatiecode overgetypt uit de App
- En bij residency inderdaad the Netherlands geselecteerd

Daarna wees het zich (voor mij) vanzelf.

Wel een klein voordeeltje kunnen bespeuren, mijn lounge visits counter is gerest voor dit jaar 🥳

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:31
Moest ook paar keer kijken, maar de snelle reactie van CRO support wees me op dit Residence veld. Op mijn laptop zag ik het ook beter, dus toen ging het in 1x soepel.

Btw, dat PP een paar dagen eruit zou liggen was wel aangekondigd, had ook een trip gepland afgelopen dagen, maar die ging (om andere redenen) niet door dus had ik er ook geen last van. Je went toch snel aan zo'n lounge met gratis eten, drinken, WiFi, etc :-)

[ Voor 4% gewijzigd door HAWK Wizard op 03-09-2025 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 13:42

In de app zie je een inviation code, copy, dan naar PP website, die code wordt geaccpeteerd, zonder error, maar daar stopt het proces. Met geen mogelijkheid dan verder in te loggen of te registreren, etc.

VISA card nummer opgeven werkt niet. Lidmaatschapnummer werkt ook niet meer, etc. De PP app doet het nog wel, maar die geeft aan dat het lidmaatschap is vervallen en je gegevens moet vernieuwen. Maar dat lukt dus niet, ook niet met die CRO activation code........

Iemand enig idee? Staat ook al support vraag uit, maar zit nog tegen een domme chatbot te praten....
Zo juist gedaan. Het lijkt er op dat het oude account opgeheven is.
In de crypto.com app de code kopiëren en daarna de link gebruiken die er bij staat (dus niet handmatig naar de website browsen). Vandaar een nieuw account aanmaken.

Succes!

If it does not kill u, it makes u stronger

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 14:05
Kan aan mij liggen, maar de berichtgeving voor mij is niet helemaal duidelijk. Ik heb nu een jade green, maar hoef dus verder niets te doen om ook die 3% te krijgen enzo? De abo-vormen waar ze over schrijven (maandelijkse kosten of staken) is alleen voor nieuwe leden dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

bas_1981 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:47:
Kan aan mij liggen, maar de berichtgeving voor mij is niet helemaal duidelijk. Ik heb nu een jade green, maar hoef dus verder niets te doen om ook die 3% te krijgen enzo? De abo-vormen waar ze over schrijven (maandelijkse kosten of staken) is alleen voor nieuwe leden dus?
Het is OF een stake OF een abonnement. Als je nooit de stake hebt ge-unstaket, heb je de nieuwe PRO. Je kan het met een transactie testen, als het goed is krijg je gelijk 3%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Mooie naaistreek weer. Als Jade Green zonder stake is me in het verleden voorgehouden dat lounge access ook zonder stake behouden zou blijven. Nu is dit zonder aankondiging stopgezet.

Kijk, ik snap dat dit misschien niet houdbaar was. Maar zonder enige aankondiging dit voordeel ineens stopzetten maakt dat ik mijn account op ga zeggen. Ach ja, misschien wilden ze ook van freeloaders af die alleen de betaalkaart gebruikten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 13:42
finsdefis schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:22:
Mooie naaistreek weer. Als Jade Green zonder stake is me in het verleden voorgehouden dat lounge access ook zonder stake behouden zou blijven. Nu is dit zonder aankondiging stopgezet.

Kijk, ik snap dat dit misschien niet houdbaar was. Maar zonder enige aankondiging dit voordeel ineens stopzetten maakt dat ik mijn account op ga zeggen. Ach ja, misschien wilden ze ook van freeloaders af die alleen de betaalkaart gebruikten.
De crypto wereld is nog steeds een cowboy wereld. Ik ben ingestapt net na dat ze de rebranding naar crypto.com en CRO hadden doorgevoerd. Sindsdien zijn er veel wijzigen geweest, veelal zonder aankondiging en "respect" voor de gebruikers. Het is wat het is en ik hou er rekening mee dat het zo weer anders kan zijn.

Ik heb ook een Plutus kaart gehad. Maar de veranderingen volgend elkaar daar zo snel achterelkaar op dat ik afgehaakt ben. Voelde niet meer goed en PLU bleef maar in waarde dalen. Geen idee hoe het daar nu mee gaat.

Onlangs bij Bybit ingestapt. Leuke rewards binnen gehaald, maar ook "to good to be true" en niet houdbaar. Ik gebruik het in m'n voordeel en als ze te gekke dingen doen, stap ik weer uit.

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08
Ik vind 't wel fijn dat ik toch nog opnieuw Jade green aka Pro heb gekregen na het verlopen van m'n kaart, terwijl m'n nog steeds gestakete cro wel minder waard is dan €4.500.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eegee schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:59:
Ik vind 't wel fijn dat ik toch nog opnieuw Jade green aka Pro heb gekregen na het verlopen van m'n kaart, terwijl m'n nog steeds gestakete cro wel minder waard is dan €4,500.
Inderdaad. Lekker 75 dollar per maand harvesten en omzetten naar een echte coin (btc). Dan brengt het echt nog eens wat op. Want deze pump is leuk, maar uiteindelijk door de toegenomen supply moet je ervan uitgaan dat CRO per definitie minder presteert.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

finsdefis schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:22:

Waarom heb je lopen unstaken terwijl het toch al niets waard was...

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:53:
[...]

Waarom heb je lopen unstaken terwijl het toch al niets waard was...
Ik zit er al in sinds het nog MCO was, dus heb toen de winst eruit gehaald. De resterende stake verkocht toen ze ophielden met de rebates voor Netflix etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik kwam er net achter dat ik van 1% naar 2% ben gegaan, toch leuk :)

nothing stops this train

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb 1,5 week geleden mijn stake in de onchain app geunstaked.

De route die ik wil gaan is uiteindelijk gewoon om het op de debit kaart te laden en een deel van de CRO te laten staan voor mijn volgende stake (volgend jaar pas)

Er is toch geen mogelijkheid om direct de CRO vanuit de APP via add funds op je kaart te zetten toch of zie ik iets over het hoofd.

Je moet het altijd eerst omzetten in 1 van ondersteunde coins vanuit je crypto wallet.
Dat kan je eigenlijk vanwege de kosten het beste niet in de crypto app doen maar via de exchange vanwege de kosten.

Burp

Pagina: 1 ... 59 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).